تفاوت فیلر با ژل لب چیست؟(هزینه تزریق)

تفاوت فیلر با ژل لب :پرکننده های پیشرفته امروزی از Hyaluronic Acid (یا HA)ساخته شده اند ، ماده ای که به طور طبیعی در بدن یافت می شود.

با ترکیبی از تخصص، نوآوری، رضایت بیمار و مراقبت جامع، مرکز جراحی به عنوان انتخاب برتر برای نیازهای درمان زیبایی شما برجسته می شود. با انتخاب مرکز جراحی، سفر خود را برای داشتن اعتماد به نفس بیشتر آغاز کنید.

فیلر پوست چیست

در اینجا برخی از عوارض جانبی فیلرها وجود دارد که باید درباره آنها بدانید.

تزریق پرکننده لب ممکن است روش‌های غیر جراحی باشد، اما پیروی از یک رژیم مراقبت‌های پس از آن همچنان برای اطمینان از بهبودی هر چه راحت‌تر شما ضروری است، بنابراین می‌توانید لب‌های زیبای خود را با اطمینان نشان دهید.

فیلرهای پوستی ممکن است این عوارض را داشته باشند.

فیلرهای پوستی ابزارهای زیبایی هستند که به مدیریت پیری پوست کمک می کنند. آنها تزریقی ژل مانند هستند که بافت نرم موجود در زیر پوست را پر می کنند و ظاهر افتادگی پوست، چین و چروک و پیری را بهبود می بخشند. آنها برای پر کردن خطوط یا چین های صورت، بهبود خطوط صورت و پمپاژ لب ها ایده آل هستند. آنها ظاهری ظریف را ارائه می دهند که می تواند برای رفع نیازهای آرایشی شما تنظیم شود. با این حال، باید از عوارض جانبی فیلرها و تزریق نیز آگاه بود.

فیلرهای چشمی می توانند نتایج شگفت انگیزی داشته باشند اما معجزه نمی کنند. برای مثال، دائمی نیستند، و برخی از مشکلات مانند خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم را حل نمی کنند.

اولین و مهم ترین قدم این است که در مورد نتایجی که از فیلر چشمی انتظار دارید با یک پزشک صحبت کنید.

هر فردی استحقاق این را دارد که در مورد ظاهر خودش احساس اطمینان داشته باشد. اگر شما به فکر استفاده از فیلرهای چشمی هستید، این مقاله به شما در مورد روش انجام کار و نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید، توضیحاتی ارائه می دهد.

انواع فیلرهای صورت

ذکر این نکته حائز اهمیت است که در حال حاضر هیچ فیلری برای استفاده در منطقه ی زیر چشم توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تایید نشده است.

با این وجود، برخی از فیلرهای بدون مجوز به طور معمول استفاده می شوند. این ها عبارتند از:

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود. فیلرهای هیالورونیک اسید از یک ژل مصنوعی ساخته می شوند که مشابه ماده ی طبیعی در بدن است. نام های انواع تجاری مشهور عبارتند از:

  • رستیلان
  • بلوترو
  • ژوویدرم

نشان داده شده که فیلرهای هیالورونیک اسید، تولید کلاژن در پوست را تقویت می کنند. لیدوکائین، یک داروی بیهوشی که به بی حس شدن موضع کمک می کند، ترکیبی است که به برخی از انواع فیلرهای هیالورونیک اسید افزوده می شود.

از آن جا که فیلرهای هیالورونیک اسید شفاف بوده، به راحتی صاف می شوند و احتمال گلوله شدن آن ها در یک نقطه کمتر است، رایج ترین نوع فیلری هستند که برای منطقه زیر چشم استفاده می شوند.

هیالورونیک اسید، کمترین طول مدت نتیجه را در بین تمام فیلرها دارد اما برخی از متخصصان معتقدند که طبیعی ترین ظاهر را ایجاد می کند.

پلی-ال-لاکتیک اسید

پلی-ال-لاکتیک اسید یک ماده ی مصنوعی اما سازگار زیستی است که ممکن است از طریق روشی که به آن زهکشی خطی گفته می شود، تزریق شود.

این ماده به میزان قابل توجهی تولید کلاژن را تقویت می کند. این ماده با نام تجاری Sculptra Aesthetic عرضه می شود.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم

این فیلر پوستی سازگار از نظر زیستی، از فسفات و کلسیم ساخته می شود. این ماده قادر است که تولید کلاژن در پوست را تحریک کند و به حمایت و تقویت بافت همبندی کمک کند و سبب افزایش حجم ناحیه شود.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم غلیظ تر از هیالورونیک اسید است. معمولا قبل از تزریق با یک ماده ی بی حسی رقیق می شود.

هیدروکسی آپاتیت کلسیم با نام تجاری رادیس عرضه می شود.

برخی پرکننده‌ها می‌توانند مانند Jell-O بسیار سفت و سفت باشند، برخی دیگر بسیار شبیه آب و نازک هستند». پرکننده‌ای که انتخاب می‌کنید به آناتومی، اهداف و حجمی که از دست داده‌اید بستگی دارد.

این ماده زیبایی بسیار مفید است زیرا قادر است تا 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. به همین دلیل است که می توانید آن را در قسمت جلویی و وسط در پشت محصولات مراقبت از پوست خود پیدا کنید

. این فیلرها کار بسیار زیادی می تواند انجام دهد زیرا نمی تواند به لایه های بیرونی پوست شما نفوذ کند تا به اعماق برسد و در آنجا تأثیر آنی و قابل توجه داشته باشد. بعضی از مارک ها از HA با وزن مولکولی کم استفاده می کنند تا آن را عمیق تر به پوست بکشند ، اما حتی این کار فقط می تواند خیلی انجام دهد. اینجاست که سوزن وارد می شود.

از آنجا که HA چیزی است که بدن ما تولید می کند – هرچند که در مقادیر کمتری با افزایش سن – از آن خوشبختانه پذیرفته شود و پس از تزریق به پوست ، به راحتی در طی یک ماه از بین می رود.

تفاوت فیلر با ژل لب

. فقط در لب استفاده نمی شود؛ می تواند چین و چروک را برطرف کند ، حجم آن را به گونه ها بازگرداند و آن خطوط عمودی را در کنار دهان شما ریشه کن کند.

.بهترین ژل‌ها برای حجیم کردن ، ژل‌هایی هستند که حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن فرد داشته ،و واکنش‌های ایمنی بدن را تحریک نکند ونیز سرطان‌زا نباشند.

به دلیل اینکه لب‌ها دارای خون‌رسانی بالایی هستند و کاملا متحرک هستند، پایداری ژل مورد نظر و حجم تزریق شده باید بسیار دقیق انتخاب و انجام شود.  انواع مختلفی از پرکننده های پوستی که می توانید در لب خود  تزریق کنید وجود دارد.

اما پرکننده های متداول امروزه از محصولاتی که شامل مواد مشابه  اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی موجود در بدن است که به افزایش حجم لب کمک میکند.تفاوت فیلر با ژل لب

این نوع از پرکننده های پوستی گاهی اوقات “پرکننده اسید هیالورونیک.” نامیده می شود.پس از آن که رایج ترین پرکننده درم، است کلاژن است که کمتر استفاده می شود . گزینه های جدیدتر امن تر و اثرات طولانی تردارند.

از فیلرها برای از بین بردن خطوط ساکن، خطوطی که در اثر آسیب های ناشی از نور خورشید ایجاد می شود، استفاده می شود و اتفاقاً با افزایش سن افراد شروع به از دست دادن چربی روی صورت می کنند و همچنین از فیلرها برای جایگزینی حجم از دست رفته صورت، لب ها، زیر چشم، در هر کجا که باشد، استفاده می شود. چربی از بین رفته است آنها خاصیت ارتجاعی پوست و استحکام بافت ها را حفظ می کنند.

عوارض فیلر صورت

آیا فیلرهای  لب ایمن هستند؟

فیلرهای لب یک روش زیبایی شناسی هستند ، بنابراین همیشه این احتمال وجود دارد که چیزی نادرست پیش رود. به همین دلیل بسیار مهم است که فقط به یک حرفه ای معتبر اجازه دهید این کار را انجام دهد. هرگز وسوسه نشوید که لبهای خود را در  سالن زیبایی تزریق کنید.

تفاوت فیلر با ژل لب

یک متخصص زیبایی آموزش هایی را که پزشک آرایشی و بهداشتی انجام داده است نداشته اند و آنها به طور قطعی قادر به تجویز دارو یا درمان در صورت اشتباه نبودن هستند.

با پزشک خود تحقیق کنید و از آنها بخواهید که عکسهای قبل و بعد از بیماران خود را ببینید. برخی از پزشکان حتی یک ویدیو از آنها را نشان می دهند که درمان را روی شخصی انجام می دهد تا بتوانید نتایج را مشاهده کنید.

بسیار اطمینان بخش علاوه بر این ، اگر از نتایج راضی نیستید ، پزشک شما قادر است فورا HA را با تزریق دیگری حل کند. باز هم ، این کاری است که یک آرایشگر نمی تواند انجام دهد.

حتماً محصولی را که به شما تزریق شده نیز مشاهده کنید. در طول درمان ، محصول باید از جعبه گرفته شود. همه چیز باید شفاف باشد. شما باید بتوانید دقیقاً ببینید که چه چیزی اتفاق می افتد و از چه مواردی استفاده می شود.آناتومی صورت همه افراد منحصر به فرد است، اما روش های زیبایی ظاهری مصنوعی اغلب نتیجه آموزش ناکافی و بی تجربگی است.

انتخاب تیمی از متخصصان که دانش و مهارت گسترده ای در مورد پرکننده های پوستی تزریقی دارند، ضروری است. هنگامی که به درستی انجام شود، نتایج برای چندین ماه آینده زیبا و طبیعی خواهد بود.

انتقال چربی (پیوند چربی، تزریق میکرولیپو، یا انتقال چربی از بدن خود فرد )

اگر در محل تلاقی پلک تحتانی و گونه ی خود، خط اشکی عمیقی دارید، ممکن است پزشک شما پیشنهاد دهد که از چربی بدن خودتان تزریق کنید تا این ناحیه اصلاح شود.

چربی معمولا از مناطق زیر به دست می آید:

  • شکم
  • باسن
  • ران

نقاط مثبت و منفی هر نوع فیلر

در جدول زیر نقاط مثبت و منفی هر نوع فیلر مورد تاکید قرار گرفته اند. در مورد هر راه حل ممکن، با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما بهترین است.

نوع فیلر نقاط مثبت نقاط منفی
هیالورونیک اسید شفاف است و برای پزشک راحت است که طی تزریق آن را صاف و هموار کند.ظاهر طبیعیاگر مشکلی در طول تزریق پیش بیاید به راحتی قابل پخش شدن و حل شدن است. کمترین ماندگاری را در بین تمام فیلرها دارد.
پلی-ال-لاکتیک اسید به طور چشمگیری تولید کلاژن را تقویت می کند.طی چند روز پس از تزریق پخش می شود اما نتایج آن دوام بیشتری از هیالورونیک اسید دارند. غلیظ تر از هیالورونیک اسید است.ممکن است در برخی از افراد در زیر پوست گلوله هایی ایجاد کند.
هیدروکسی آپاتیت کلسیم غلیظ تر از سایر فیلرهااگر توسط یک پزشک کم تجربه تزریق شود ممکن است صاف و هموار کردن آن مشکل باشد.دوام طولانی تری از سایر فیلرها دارد. در موارد نادر ممکن است در زیر چشم برجستگی هایی ایجاد کند.برخی از پزشکان احساس می کنند که سبب ایجاد ظاهر بسیار سفید رنگ می شود.
انتقال چربی بیشترین ماندگاری را در بین فیلرها دارد. نیاز به لیپوساکشن و دوره بهبودی پس از جراحی دارد.به دلیل نیاز به بیهوشی، دوره نقاهت طولانی تری دارد و با خطر بیشتری همراه استبرای افرادی که به دلیل عوامل مرتبط با زندگیشان، چربی را به سرعت جذب می کنند (مثل قهرمانان ورزشی یا سیگاری ها) توصیه نمی شود.

نوشته های مرتبط

آیا تزریق فیلر لب دردناک است؟ 

شاید باور نکنید ، اما درمان دردناک نیست. داستان های ترسناک بسیاری وجود دارد که افراد مجبور شده اند جلوی دادرسی را بگیرند حتی قبل از اینکه درمان تمام شود ، زیرا این روند بسیار دردناک بود. اما اگر فردی که درمان را انجام می دهد خوب است ، دچار درد نمی شوید.

هزینه تزریق فیلرهای لب متفاوت است. تقویت لب یک روش زیبایی است که می تواند به شما زیبایی خاصی دهد.این روزها،ژل  پرکننده پوستی تزریقی روش بیشتر مورد استفاده برای تقویت لب است.

تزریق چربی و ایمپلنت روش های دیگر برای چاق وپر کردن  لب هستند. اما آنها  به دلیل نتایج متفاوت که بیشتر خطر ابتلا به عوارض جانبی دارد کمتر استفاده میشوند.

تزریق  لب برحسب نیاز بیمار فقط در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم لب‌ها را نیز افزایش یافت. پیش از تزریق، معاینه بیمار و مشاوره بالینی بسیار مهم است. سابقه بیماری‌های قبلی و مصرف دارو باید پرسیده شود.

مدت دوام ژل‌هاي موقت بين 6 تا 12ماه است حتي گاهي تا 24 ماه مي‌ماند و مي‌توان با تزريق آن براي افزايش حجم لب، گونه و خط خنده. براي خط اخم كه با بوتاكس برطرف نمي‌شود هم استفاده كرد.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم

تفاوت فیلر با ژل لب

با تزريق ژل، بلافاصله حجم از دست رفته به پوست باز مي گردد و چين‌هايي مانند خطوط لبخند يا پرانتزها  و چين‌هايي كه از كناره‌هاي تحتاني بيني در دوطرف شروع شده و تا گوشه‌هاي دهان ادامه پيدا مي‌كنند،  از بين مي‌رود.

این درست نیست که پرکننده های پوستی می توانند باعث کبودی یا تورم شوند. در حالی که برخی از بیماران ممکن است برخی از علائم را داشته باشند، معمولا در حدود 7 تا 10 روز از بین می روند.

هرگونه کبودی یا تورمی که رخ می‌دهد اغلب به عنوان عوارض جانبی پرکننده‌ها در نظر گرفته می‌شود. با این حال، آنها را می توان به راحتی با استفاده از کمپرس سرد در مناطق آسیب دیده کاهش داد.

با افزایش سن، بدن ما تولید الاستین و کلاژن را متوقف می کند و همچنین کلاژن موجود بدن شروع به شکستن می کند. این باعث از بین رفتن چربی زیر پوستی و کشیدگی پوست می شود. علائم معمولی پیری مانند گونه‌های فرورفته، خطوط ضخیم، افتادگی پوست ، چین و چروک و چشم‌های توخالی شروع به ظاهر شدن می‌کنند.

عوامل دیگری که علائم پیری را تشدید می کند، سبک زندگی ناسالم، وراثت و قرار گرفتن در معرض نور خورشید است. برای بازگرداندن حجم صورت، جوانسازی پوست و رفع خطوط صورت از پرکننده های پوستی استفاده می شود. آنها کم تهاجمی ترین، کم هزینه تر و ایمن هستند.

پرکننده های پوستی می توانند به سفت شدن پوست شما کمک کنند.

انواع فیلرهای صورت

ضمنا با برخي انواع آن مي‌توان گود افتادگي‌هاي زيرچشم يا فرورفتگي‌هاي برخي قسمت‌هاي پوست را کم کرد.
ژل هایی که برای برجسته و جوان سازی صورت استفاده می شوند اساساً دو نوع اند:

کوتاه مدت :
۱-  هیالورونیک اسید : که از جنس بدن می باشد و در جای خود کاملاً پایدار هستند و عوارض چندانی ندارند و بهترین انتخاب اند .
۲ – CaHA : مانند Radiesse مورد تایید  است و حدود ۹ الی ۱۸ ماه ماندگاری دارد.
این  ژلها که از جنس هیدروکسی آپاتایت هستند  به هیچ وجه برای تزریق در لب مناسب نیستند.

استفاده از ژل لب  اسید هیالورونیک

پرکننده اسید هیالورونیک می توانید ظاهر لب های شما را با اثرات معمولا حدود شش ماه پر کند.. پس از آن تزریق بیشتری نیاز است برای نگه داشتن حجم لب .

مزایای هیالورونیک اسید پرکننده ژل لب          

پس از تزریق، ژل در پشتیبانی از پرکننده و بافت لب راشکل میدهد.
کنترل بر حجم لب
مقدار ماده تزریق را می توان کنترل،کرد به طوری که  حجم زیادی از  لب ایجاد نشود.

سرعت درمان تدریجی است
تزریق می توان به تدریج در طول قرار ملاقات های مختلف داده شده تا  نتایج مورد نظر به دست آورد.

کبودی بعد از تزریق فیلر زیر چشم

راه حل  راحت
هر توده و برآمدگی ایجاد شده توسط  لب ها را می توان به راحتی حل می شود.

کبودی کمتر
ممکن است کمتر کبودی و تورم در مقایسه با سایر پرکننده های پوستی وجود داشته باشد.

نتایج منطقی پایدار است
نتایج منطقی طولانی مدت، اما دائمی نیست.

واکنش های آلرژیک بعید است. از آنجا که مواد هیالورونیک اسید، از مواد مشابه آنچه که در بدن ساخته شده است  بعید به ایجاد یک واکنش حساسیتی است .
تکنیک های تزریقی  تقویت لب می تواند به سرعت در مطب دکتر  انجام شود.

تزریق چربی اینطور نیست. چرا که این روش نیاز به یک منطقه کوچک از لیپوساکشن برای برداشت چربی از بخش دیگری از بدن خود را قبل از تزریق می تواند انجام گیرد.قبل از تزریق، یک عامل بیحس کننده موضعی ممکن است برای کاهش ناراحتی تزریق شود.ا

ین شبیه به تزریق بی حس کننده  در دندانپزشکی ست.پس از تزریق، یخ ممکن است داده شود تا راحتتر  تورم کنترل شود.رژ لب و یا دیگرمحصولات ارایش لب بلافاصله پس از عمل اجتناب شود.

بهتر است 7 روز قبل ازتزریق از مصرف فرآورده هایی که انعقاد خون را به تاخیر می اندازند مانند آسپیرین و داروهای مثل  ژلوفن خودداری شود تا از احتمال خون مردگی یا خونریزی محل تزریق کاسته شود.در صورتی که وارفارین مصرف مینمایید حتماً با پزشکتان درمیان بگذارید.

عدم تقارن لبها و وجود توده در لب بعد از تزریق طبیعی بوده و طی 1 یا2 هفته از بین میرود.بهتر است تا چند روز از لمس و دستکاری محل تزریق خودداری کنید.

عوارض بعد از تزریق فیلر زیر چشم

عوارض و مخاطرات جانبی تزریق  ژل لب  

عوارض جانبی مواد اسید هیالورونیک موقتی هستند و باید فقط چند روز طول بکشد. آنها ممکن است شامل:

خونریزی از  تزریق  و حساسیت در محل تزریق

عوارض جانبی شدیدتر و یا خطرات ممکن است شامل:
ورم و یا کبودی شدید و طولانی مدت یک  هفته تا 10 روز
عدم تقارن  لبها
توده و بی نظمی در لبها
زخم، و یا سفت شدن لبها
واکنش lipAllergic باعث قرمزی، تورم، و یا خارش در اطراف لب

تفاوت فیلر با ژل لب چیست؟

پس از دریافت فیلر لب، بهتر است یک کمپرس سرد به مدت 10 دقیقه روی لب های خود قرار دهید و این کار را 2 تا 3 بار در روز تکرار کنید تا تورم کاهش یابد. با این وجود، لازم است حداقل 24 ساعت پس از درمان از استفاده از رژ لب، بالم لب، یا هر محصول مرتبط با لب دیگر خودداری کنید. هدف اصلی پس از این روش، کنار گذاشتن هرگونه فشار یا فشار ناخواسته بر روی لب ها برای جلوگیری از ایجاد بی نظمی یا برجستگی است که می تواند به ناهمگونی لب یا سایر نتایج نامطلوب منجر شود.

 

آیا افزایش مصرف آب به پرکننده های لب کمک می کند؟

فیلرهای لب عمدتاً از اسید هیالورونیک استفاده می کنند، ماده ای که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد، اگرچه می توان از مواد پرکننده جایگزین نیز استفاده کرد. اسید هیالورونیک با جذب مولکول های آب و حفظ رطوبت در داخل پوست، حجم و چاق بودن را به ناحیه مورد نظر می بخشد. در صورت استفاده از پرکننده‌های مبتنی بر اسید هیالورونیک، افزایش مصرف آب برای حفظ رطوبت پوست و افزایش اثر حجم‌دهنده فیلر ضروری است.

 

با دکتر خود تماس بگیرید بلافاصله اگر شما تجربه تورم شدید و یا دچار تب شدید.
ورم لب پس از تزریق را می توان با کمپرس سرد مثل کیسه یخ کاهش داد.
می توان از کرم مرطوب کننده برای جلوگیری از خشکی لب بعد از تزریق استفاده کرد.
طی چند ساعت اول پس از عمل، بیمار باید از استفاده از مواد آرایشی لب ها پرهیز کرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگین و قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید خودداری کند.تفاوت فیلر با ژل لب

تزریق چربی

روش دیگر برجسته سازی گونه ، تزریق چربی زیر پوست گونه است . این چربی از بدن خود شما به دست می آید و در صورت استفاده از PRP ایده آل میباشد. معمولا چربی اضافی در ناحیه شکم و ران انباشته می شود . دراین روش چربی را از بخشی از بدن استخراج کرده و شست و شو داده و در گونه تزریق می کنند .

تزریق چربی برای لب خیلی خوب نیست و براساس نظر آکادمی زیبایی آمریکا بهترین انتخاب برای لب استفاده از ژلهای هیالورونیک اسید است.تفاوت فیلر با ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

معمولا هزینه تزریق ژل لب در مطبها هر سی سی حدود300تا 550000هزار تومان است که بستگی به این دارد که لب شما چقدر ژل احتیاج داشته باشد.فیلرهای پوستی موقتی هستند، اما بسیاری از بیماران بسته به پرکننده مورد استفاده و ناحیه درمان، نتایج را بین 6 تا 12 ماه دوام می‌آورند.

اگر شخصی از ظاهر پرکننده‌های اسید هیالورونیک خود ناراضی باشد، می‌توان آن را با هیالورونیداز، آنزیم‌هایی که اسید را تجزیه می‌کنند، معکوس کرد.متخصصان پوست معمولا ابتدا پوست را با یک بی حس کننده موضعی بی حس می کنند و بسیاری از پرکننده ها حاوی لیدوکائین هستند که یک داروی بی حس کننده است، بنابراین پس از تزریق اولیه هیچ دردی وجود ندارد.

فیلرها در طول زمان جذب بدن می شوند. آن ها نتایج دائمی ندارند. در این جا مدت زمان ماندگاری هر فیلری ذکر می شود:

  • فیلرهای هیالورونیک اسید در هر نقطه ای، معمولا بین 9 ماه تا یک سال باقی می مانند.
  • هیدروکسی آپاتیت کلسیم معمولا بین 12 تا 18 ماه باقی می ماند.
  • پلی-ال-لاکتیک اسید می تواند به مدت دو سال باقی بماند.
  • انتقال چربی ممکن است ممکن است به مدت 3 سال باقی بماند.

 

آیا بعد از دریافت فیلر لب می توان با مسواک زدن بهداشت دهان و دندان را رعایت کرد؟

مسلماً مسواک زدن بعد از درمان مجاز است، با این حال، پرهیز از اعمال هرگونه فشار بر روی لب ها در این فرآیند بسیار مهم است. توصیه می شود مسواک با اندازه کوچکتر انتخاب کنید و در حین مسواک زدن از ضربه های ظریف استفاده کنید.

 

آیا ماساژ توده هایی که ممکن است پس از پرکننده لب تشکیل شوند، مفید است؟

اگر بعد از عمل توده ای ظاهر شد، ممکن است از ماساژ ملایم استفاده شود. متخصصی که پرکننده های لب را تجویز کرده است، شما را از طریق روش صحیح راهنمایی می کند و دستورالعمل های صریح مراقبت پس از درمان را ارائه می دهد. ماساژ به پخش یکنواخت فیلر در سراسر ناحیه کمک می کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که یک ماساژ بیش از حد شدید می تواند به طور بالقوه منجر به تجزیه برخی از مواد پرکننده شود.

 

آیا مصرف نوشیدنی های گرم بعد از درمان پرکننده لب بی خطر است؟

پس از درمان پرکننده لب، اکیداً از مصرف نوشیدنی های گرم توصیه می شود. این به دلیل تجویز کرم بی حس کننده یا بی حس کننده قبل از تزریق است. مصرف بیش از حد مواد داغ می تواند منجر به سوختن ناحیه حساس لب شود بدون اینکه شما متوجه آن باشید. تأخیر در مصرف هر گونه مواد داغ تا زمانی که اثر بی حسی به طور کامل از بین برود ضروری است.

 

استفاده از کمپرس سرد 2-3 بار در روز.

instagram banner
3 دیدگاه ها
  1. ساناز می گوید

    واقعا نفهمیدم تفاوت ژل و فیلر چی شد

    1. دکتر مشاوره می گوید

      تفاوت اشکاری ندارند در واقع فیلرها همون ژلهایی هستند که کلسیم ندارند و دیگر ژل تولید نمیشود

  2. A می گوید

    اصلا خوب توضح ندادین
    هر بار نوشتین تفاوت فیلر وژل
    ولی اصلا تفاوتهاشونو نگفتین
    اینجوری بدتر آدم گیج میشه😏😏

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.