برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم :

تنگ کردن واژن : گشادی واژن یک مشکل است که بر میلیون ها نفر از زنان در سراسر جهان تاثیر می گذارد.بسیاری از مردم بر این باورندکه گشادشدن واژن  مربوط به داشتن رابطه جنسی بیش از حد میباشد که نادرست است.

روغن گیاهی برای تنگ شدن واژن

خانم هایی که زایمان طبیعی سختی داشتن که موجب کشیدگی واژن و گشاد شدن واژن شده است.

آیا به دنبال راه هایی برای سفت کردن طبیعی دیواره های واژن هستید؟ زایمان و افزایش سن می تواند باعث شل شدن و ضعیف شدن عضلات واژن شود که می تواند منجر به کاهش حس در حین رابطه جنسی و حتی از دست دادن اعتماد به نفس شود، در نتیجه زنان به دنبال این هستند که چگونه دیواره های واژن را به طور منظم سفت کنند.

بهبود رضایت جنسی: سفت کردن واژن می تواند به بهبود رضایت جنسی برای هر دو طرف کمک کند، زیرا حس را بهبود می بخشد و دیواره های واژن را سفت می کند تا اصطکاک بیشتری در طول مقاربت ایجاد کند.

افزایش اعتماد به نفس: سفت کردن واژن می تواند به زنان کمک کند با بهبود ظاهر واژن و افزایش عزت نفس، احساس امنیت بیشتری در بدن خود داشته باشند.

افزایش کنترل مثانه: با ضعیف شدن عضلات لگن، برخی افراد ممکن است دچار بی اختیاری ادرار یا نشت مثانه شوند. سفت کردن واژن به تقویت این ماهیچه ها کمک می کند، که ممکن است علائم بی اختیاری را کاهش دهد یا حتی از آنها به طور کلی جلوگیری کند!

کاهش ناراحتی در حین رابطه جنسی: با گذشت زمان، بافت شل اطراف واژن و دهانه رحم ممکن است باعث درد در حین دخول به دلیل عدم روانکاری یا خشکی ناشی از جریان ناکافی خون در آن ناحیه از بدن شود. با این حال، با سفت کردن واژن، این مسائل اغلب حل می‌شوند و تجربه‌های لذت‌بخشی را بدون هیچ گونه ناراحتی ممکن می‌سازند!

مزایای درمان های خانگی برای سفت کردن دیواره های واژن

در اینجا برخی از مزایای بالقوه استفاده از داروهای خانگی برای تنگ کردن دیواره های واژن آورده شده است:

مقرون به صرفه: درمان های خانگی معمولاً مقرون به صرفه تر از روش ها و محصولات پزشکی هستند. آنها را می توان با موادی که به راحتی در دسترس هستند تهیه کرد و نیازی به نسخه ندارند.

طبیعی و بی خطر: اکثر درمان های خانگی برای سفت کردن دیواره های واژن از مواد طبیعی استفاده می کنند که استفاده از آنها بی خطر بوده و عوارض جانبی کمی دارند یا هیچ. آنها همچنین فاقد مواد شیمیایی و افزودنی هستند که ممکن است باعث تحریک یا ناراحتی شوند.

اقدامات پیشگیرانه: استفاده از درمان‌های خانگی برای سفت کردن دیواره‌های واژن نیز می‌تواند به پیشگیری از مشکلاتی مانند افتادگی واژن یا بی‌اختیاری در سنین بالاتر کمک کند.

بدون نیاز به جراحی: استفاده از داروهای خانگی برای سفت کردن دیواره‌های واژن ممکن است از نیاز به جراحی جلوگیری کند که می‌تواند خطرات و عوارض جانبی بالقوه داشته باشد.

حریم خصوصی: درمان های خانگی را می توان در خلوت خانه خود بدون نیاز به قرار ملاقات یا مشاوره پزشکی استفاده کرد.

درمان های خانگی برای سفت کردن دیواره های واژن

اگر به دنبال افزایش سفتی در اطراف دیواره‌های واژن خود هستید و می‌خواهید در مورد نحوه سفت کردن دیواره‌های واژن به طور ایمن و مؤثر بیشتر بدانید، نکاتی در مورد گزینه‌های موجود را بخوانید.

 

تمرینات لگن

تمرینات لگنی مختلفی وجود دارد که می تواند به سفت شدن دیواره های واژن کمک کند. بعضی از آنها … هستند:

 

تمرینات کگل: این تمرینات شامل انقباض و آزادسازی مکرر ماهیچه های کف لگن شماست که وظیفه حمایت از مثانه، رحم و سایر اندام ها را بر عهده دارند. تقویت این عضلات می تواند به بهبود سفتی واژن کمک کند. o تمرینات کگل را انجام دهید، مراحل زیر را دنبال کنید:

ماهیچه های صحیح را شناسایی کنید: برای انجام این کار، تصور کنید که سعی می کنید از ادرار کردن یا دفع گاز جلوگیری کنید. ماهیچه هایی که برای این کار استفاده می کنید عضلات کف لگن شما هستند.

عضلات را سفت کنید: عضلات کف لگن را منقبض کنید و ۵ ثانیه نگه دارید، سپس ۵ ثانیه استراحت کنید.

تکرار: چرخه فشار و استراحت را برای 10-15 تکرار، 3 بار در روز تکرار کنید.

مدت زمان را افزایش دهید: با قوی‌تر شدن، مدت زمان فشار را به تدریج افزایش دهید و تا 10 ثانیه نگه دارید.

چمباتمه زدن: این ورزش به تقویت گردش خون در ناحیه لگن شما و همچنین سفت کردن دیواره واژن کمک می کند. برای انجام صحیح اسکات،

بایستید و پاها را کمی بازتر از عرض لگن باز کنید و در حالت اسکوات پایین بیاورید تا ران ها موازی زمین یا نزدیک آن شوند.

این وضعیت را به مدت 10-15 ثانیه قبل از ایستادن دوباره حفظ کنید.

چمباتمه زدن با بلند کردن ساق پا: یکی دیگر از وضعیت های مفید، چمباتمه زدن است در حالی که ساق های خود را از روی زمین بالا می آورید. این کار به کار کردن تمام عضلات مهم اطراف لگن شما کمک می کند و در نتیجه زمانی که به طور منظم انجام می شود دیواره واژن سفت تر می شود. برای انجام اسکات با افزایش ساق پا، مراحل زیر را دنبال کنید:

بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید و انگشتان پا به سمت جلو باشند. پشت خود را صاف نگه دارید و عضلات مرکزی خود را درگیر کنید.

به آرامی با خم کردن زانوها و هل دادن باسن به سمت عقب، خود را در حالت چمباتمه قرار دهید. پاشنه های خود را روی زمین و زانوها را پشت انگشتان پا نگه دارید.

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

هنگامی که به انتهای اسکات رسیدید، خود را به عقب فشار دهید و روی انگشتان پا بلند شوید. قبل از اینکه خود را به حالت اولیه پایین بیاورید، چند ثانیه در این حالت بمانید.

حرکت را برای 10-15 تکرار تکرار کنید.

ژست پلانک : انجام ژست پلانک ماهیچه های عمقی شکم و عضلات کف لگن را درگیر می کند و منجر به تقویت و سفت شدن آنها می شود. این می تواند به کاهش علائم شلی یا ضعف واژن کمک کند.

با دراز کشیدن روی زمین شروع کنید، دست ها را مستقیماً زیر شانه ها قرار دهید، کف دست ها رو به پایین باشند.

انگشتان پا را در زیر قرار دهید و از زمین دور کنید تا وزن به طور یکنواخت در هر دو ساعد نگه داشته شود.

حالت پلانک را حفظ کنید، هسته را در تمام ست درگیر نگه دارید، این وضعیت را برای 15 تا 30 ثانیه حفظ کنید.

تمرینات سوپرزن: همچنین به عنوان سوپرمن شناخته می شود، روشی موثر برای تقویت عضلات کف لگن و تقویت دیواره های واژن. این تمرین ماهیچه های کمر، باسن و عضلات کف لگن را هدف قرار می دهد که به دلیل عواملی مانند افزایش سن، زایمان و تغییرات هورمونی ممکن است ضعیف شوند.

این تمرین شامل دراز کشیدن به صورت رو به پایین روی یک تشک با بازوها در جلو و پاها مستقیم در پشت است. دست ها، سینه و پاها را به طور همزمان از زمین بلند کنید، چند ثانیه نگه دارید و کمر را پایین بیاورید.

فشار دادن توپ کف لگن: فشار دادن توپ کف لگن نوعی ورزش است که می تواند به سفت کردن دیواره های واژن کمک کند. این تمرین به بهبود قدرت و تون عضلات کف لگن کمک می کند. برای انجام این تمرین مراحل زیر را دنبال کنید:

به پشت دراز بکشید و یک توپ کوچک یا حوله غلتانده شده را بین زانوهای خود قرار دهید.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

توپ/حوله را با زانو فشار دهید و فشار را برای 5-10 ثانیه نگه دارید.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

استراحت کنید و فشار را رها کنید.

تمرین را برای 10-15 تکرار تکرار کنید.

لیفت ساق پا دراز کشیده: لیفت پا به پهلو تمرینی است که قسمت داخلی و خارجی ران ها و همچنین عضلات کف لگن را هدف قرار می دهد. برای انجام این تمرین:

به پهلو دراز بکشید و پاهای خود را صاف و یکی روی دیگری قرار دهید.

سر خود را روی بازوی خود قرار دهید و دست دیگر خود را برای حمایت روی زمین در مقابل خود قرار دهید.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

انگشتان پا را به سمت جلو نگه دارید، پای بالایی خود را تا جایی که می توانید بالا بیاورید بدون اینکه باسن خود را حرکت دهید.

چند ثانیه نگه دارید، سپس پای خود را به سمت پایین پایین بیاورید.

چند بار تکرار کنید، سپس به سمت دیگر بروید.

آساناهای یوگا

چندین آسانا یوگا وجود دارد که می تواند به تقویت و سفت شدن ماهیچه های کف لگن کمک کند، که به نوبه خود می تواند به سفت شدن دیواره های واژن کمک کند. در اینجا چند نمونه هستند:

چیکار کنم واژنم تنگ بشه نی نی سایت

Utkata Konasana (ژست الهه): این حالت عضلات داخلی ران را تقویت می کند که می تواند به حمایت از کف لگن کمک کند. برای انجام این ژست باید پاها را کمی بازتر از عرض شانه باز کنید و در حالی که در زانوها به حالت اسکوات عمیق خم می‌شوید و بازوها را بالای سرتان دراز کرده‌اید یا در صورت لزوم برای حفظ تعادل و ثبات روی هر زانو استراحت می‌کنید.

مالاسانا (حالت اسکوات): این حالت عضلات کف لگن را تقویت می کند و به تقویت دیواره های واژن کمک می کند. این حالت با ایستادن در حالی که پاها به اندازه عرض لگن باز است و چمباتمه زدن به پایین، صاف نگه داشتن کمر و دست ها در حالت نماز انجام می شود. در صورت نیاز ممکن است پاشنه‌ها بلند شوند و می‌توان این حالت را برای چندین نفس نگه داشت.

بوجانگاسانا (ژست کبرا): این حالت ماهیچه های پشت و شکم را تقویت می کند که می تواند به حمایت از کف لگن کمک کند. برای اجرای این ژست

روی شکم خود دراز بکشید و کف دست ها را روی زمین در کنار سینه قرار دهید.

سپس نفس بکشید و به آرامی سر و سینه خود را از زمین بلند کنید.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

آرنج خود را نزدیک بدن خود نگه دارید و این حالت را برای چند نفس نگه دارید.

Nadi Shodhana Pranayama (تنفس جایگزین از سوراخ بینی): این تکنیک پرانایاما می تواند به بهبود جریان خون در ناحیه لگن و ارتقاء عملکرد سالم عضلات کف لگن کمک کند. برای اجرای این ژست

راحت بنشینید و ستون فقرات خود را صاف کنید

سوراخ راست بینی خود را با انگشت شست خود نگه دارید و از سوراخ چپ بینی نفس بکشید

نفس خود را برای مدت کوتاهی حبس کنید، سپس انگشت شست خود را رها کنید و از سوراخ سمت راست نفس خود را بیرون دهید

دم را از سوراخ راست بینی، نگه دارید و از سوراخ چپ بینی بازدم کنید

چندین دور تکرار کنید و به تدریج طول هر دم و بازدم را افزایش دهید.

بریج پوز (Setu Bandhasana): حالت بریج یک وضعیت یوگا عالی است که با کار بر روی عضلات شکم و عضلات ناحیه لگن شما مانند عضلات مایل، خم کننده های لگن و باسن، به سفت شدن دیواره های واژن کمک می کند. برای انجام ژست پل،

روی یک تشک دراز بکشید با زانوهای خم شده و بازوها در دو طرف.

با فشار دادن محکم پاها به تشک، باسن را از روی زمین بلند کنید و انرژی را در ناحیه معده متمرکز کنید.

در تمام طول حرکت باسن را به هم فشار دهید، ستون فقرات را از شانه ها تا انتهای دنبالچه صاف نگه دارید.

چاکراواکاسانا (کشش گربه/گاو): این کشش خاص برای کمک به افزایش انعطاف پذیری و بهبود تحرک کلی فرد شناخته شده است. با این حال، هنگامی که آن را به سفت شدن پایین نیز می آید مفید است!

هنگامی که این تمرین به درستی انجام شود، به سفت کردن هر گونه شلی به دلیل آرام شدن در وضعیت های راحت تر، بدون از بین بردن قدرت یا یکپارچگی هسته، کمک زیادی می کند.

این حالت به صورت چهار دست و پا انجام می شود و دست ها زیر شانه ها و زانوها زیر باسن قرار می گیرند. نفس بکشید و سر و دنبالچه خود را بالا ببرید و ستون فقرات را قوس دهید. نفس خود را بیرون دهید و ستون فقرات خود را گرد کنید، چانه خود را به سمت سینه خود بیاورید. تکرار.

تغییرات سبک زندگی

شلی دیواره واژن یک نگرانی رایج برای بسیاری از زنان است و می تواند به طور قابل توجهی بر سلامت جنسی و رفاه کلی آنها تأثیر بگذارد. تغییر سبک زندگی همچنین می تواند به سفت شدن واژن کمک کند. این تغییرات می تواند ساده و غیر تهاجمی باشد و ممکن است تنگی و احساس واژن را بهبود بخشد. برخی از این موارد عبارتند از:برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

به طور منظم ورزش کنید: ورزش منظم به تقویت عضلات کف لگن شما کمک می کند که تا حد زیادی مسئول سفت شدن واژن شما هستند. برای تقویت و سفت کردن این عضلات، اسکات و تمرینات کگل را امتحان کنید.

مدیریت وزن: اضافه وزن می تواند فشار بیشتری بر عضلات کف لگن وارد کند و منجر به ضعیف شدن دیواره های واژن شود.

خوشبختانه، درمان‌های طبیعی می‌توانند به تقویت دیواره‌های واژن و بازیابی حالت ارتجاعی جوانی بدن شما کمک کنند. در این پست وبلاگ نحوه سفت کردن واژن به طور طبیعی توضیح داده شده است.

مهمترین علت ان زایمان طبیعی بعلت بازشدن ماهیچه های واژن میباشد.عوامل دیگر عبارتند از پیری، چاقی، فشار هنگام سرفه، عطسه و یا خنده است.

تنگ کردن واژن

سؤال ” چگونگی تنگ کردن واژن با سرکه ” این سؤالی است زنان به دنبال پاسخ هستند.

رژیم غذایی سالم را حفظ کنید: خوردن غذاهای غنی از مواد مغذی مانند میوه ها، سبزیجات، گوشت بدون چربی، غلات کامل و محصولات لبنی می تواند سلامت کلی از جمله سلامت واژن را بهبود بخشد.

یک رژیم غذایی متعادل همچنین به حفظ وزن سالم کمک می کند و به نوبه خود از ضعیف شدن عضلات کف لگن به دلیل چربی اضافی بدن جلوگیری می کند.

نوشته های مرتبط

غذاهای پر فیبر: رژیم غذایی سرشار از فیبر به منظم نگه داشتن چیزها کمک می کند که می تواند به بهبود تون عضلانی عضلات کف لگن که دیواره های واژن را تشکیل می دهند کمک کند.

منابع خوب حبوبات، از جمله لوبیا سیاه یا نخود (یا سایر حبوبات)، سوپ سبزیجات با جو یا عدس اضافه شده است. میوه هایی مانند انواع توت ها؛ نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند؛ غلات؛ و سبزیجات نشاسته ای مانند سیب زمینی یا سیب زمینی شیرین.

غذاهای شیرین را کاهش دهید: شکر با ضعیف شدن فیبرهای کلاژن، که بخشی از ساختار پوست ما را تشکیل می‌دهند، مرتبط است – بنابراین اگر می‌خواهید دیواره واژن سفت‌تر باشد، کیک، شیرینی، بیسکویت و غیره را محدود کنید!

جایگزین های طبیعی را به جای کیک/بیسکویت و غیره امتحان کنید، مانند عسل روی نان تست.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

غذای غنی از ویتامین C: افزایش مصرف غذاهای حاوی ویتامین C برای سفت کردن دیواره‌های واژن مهم است، زیرا به ساخت کلاژن کمک می‌کند و آن را قوی و الاستیک نگه می‌دارد.

غذاهایی مانند پرتقال، کیوی، توت فرنگی، فلفل دلمه ای و کلم بروکلی همگی منابع خوبی از این ماده مغذی حیاتی هستند.

هیدراتاسیون : آب همچنین برای حفظ سلامت واژن با اطمینان از سطح هیدراتاسیون خوب در بدن شما مهم است – به دفع سموم از سیستم شما کمک می کند، بنابراین سعی کنید حداقل 8 لیوان در روز بنوشید!

نوشیدن روزانه آب برای هیدراته نگه داشتن همه چیز، از جمله اندام های جنسی، کلیدی است.

خواب کافی داشته باشید: استراحت کافی تضمین می‌کند که می‌توانید از نظر فیزیکی دوباره شارژ کنید تا بدن شما بهتر بتواند عملکرد مطلوبی داشته باشد – حتی در حفظ دیواره‌های قوی و محکم واژن.

کمبود خواب می‌تواند باعث افزایش هورمون‌های استرس مانند کورتیزول شود که اگر به درستی مدیریت نشود، می‌تواند برخی از عملکردهای بدن را در طول زمان تضعیف کند.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید : کشیدن سیگار با ضعیف شدن انقباضات عضلات کف لگن که منجر به ضعیف‌تر شدن دیواره‌ها می‌شود مرتبط است که ممکن است نتوانند به طور موثر بر روی اشیاء در حین مقاربت یا سایر فعالیت‌هایی که شامل نفوذ عمیق به این ناحیه می‌شوند، بچسبند.

مصرف الکل همچنین به دلیل اثرات بالقوه کم‌آبی آن بر بافت‌های بدن ما می‌تواند منجر به مشکلات مشابه شود

اجتناب از مصرف برخی داروها : برخی داروها مانند داروهای ضد افسردگی و دیورتیک ها می توانند بر کنترل مثانه تأثیر بگذارند و عضلات کف لگن را ضعیف کنند. قبل از قطع هر داروی تجویز شده با پزشک مشورت کنید.

مدیریت استرس: استرس عامل اصلی شلی واژن است، بنابراین کنترل سطح استرس برای حفظ واژن سفت و سالم کلیدی است. راه های زیادی برای کنترل استرس وجود دارد که می تواند به سفت شدن واژن کمک کند.

اینها شامل یوگا، مدیتیشن، تمرینات تنفس عمیق، خواب کافی و ورزش، و خوردن یک رژیم غذایی متعادل پر از میوه ها و سبزیجات است.

چه زمانی با پزشک مشورت کنیم؟

در صورت مشاهده علائم زیر توصیه می شود برای سفت کردن دیواره واژن با پزشک مشورت کنید:

 

بی اختیاری یا فوریت ادرار.

درد یا ناراحتی در طول رابطه جنسی.

خشکی یا خارش واژن.

شلی یا افتادگی واژن.

فقدان حس در هنگام فعالیت جنسی.

از دست دادن اعتماد به نفس یا عزت نفس به دلیل تغییر در آناتومی واژن.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

نتیجه:برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

سفت کردن دیواره های واژن یک قدم ضروری برای حفظ سلامت جنسی شماست. بسیاری از درمان های خانگی آسان وجود دارد که می توانید از آنها برای سفت کردن طبیعی دیواره های واژن و بهبود استحکام کلی کف لگن استفاده کنید. از ورزش‌های کگل گرفته تا داروهای گیاهی، این درمان‌های طبیعی راه‌های ایمن و مؤثر برای قوی و سالم نگه داشتن واژن شما برای سال‌های آینده هستند.

استفاده از سرکه برای تنگ کردن واژن

 

می دانم که از خودتان سؤال می کنید ، آیا سرکه می تواند واژن شما را محکم کند ؟ بله ، سرکه واقعا کار می کند. سرکه ترکیبات طبیعی زیادی دارد که به عنوان ماده کشسانی عمل می کنند. این کمک می کند تا مهبل (واژن) با ایجاد لایه برداری و استحکام پوست ، مجدد خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد.

با این کار دیواره های مهبل (واژن) سفت تر می شوند و در نتیجه محکم تر می شوند و به اعتماد به نفس بیشتری می انجامند. یکی از راه های استفاده از سرکه بر روی واگ شما دوش زدن است.

این امر به تمیز نگه داشتن واژن ، تمیز ، بدون عفونت و بوی عالی کمک می کند. استفاده از سرکه بسیار توصیه می شود. روند دوزینگ به محکم تر شدن مهبل (واژن) ، ترمیم خاصیت ارتجاعی آن و کنترل سطح pH به منظور جلوگیری از مهار واژن از عفونت ها کمک می کند. این روش توسط زنان مدت طولانی آزمایش و آزمایش شده است و بسیار مؤثر است.

واژن شل یک زن را از لذت بردن از مقاربت جنسی محدود می کند زیرا هنگامی که دیواره های واژن شل می شوند ، اصطکاک کاهش می یابد. این نه تنها باعث می شود که آنها از رابطه جنسی کمتر لذت ببرند بلکه بر رابطه با همسر و خود تأثیر می گذارند. این امر باعث می شود زن احساس کند که قادر به تأمین نیازهای شریک زندگی خود نیست و در نتیجه با اعتماد به نفس روبرو می شود.

اگر زنی هستید که نگران چگونگی سفت کردن واژن خود با سرکه هستید ، سرکه یکی از مواردی است که اعتقاد بر این است که این مشکل را درمان می کند.

بنابراین در اینجا برخی از روش های چگونگی تنگ کردن واژن با سرکه وجود دارد .

تنگ کردن واژن

حمام سرکه داشته باشید

بنابراین ، اگر سؤال می کنید آیا چیزی به نام حمام سرکه وجود دارد ، بله وجود دارد. نه ، لازم نیست وان حمام خود را با سرکه پر کنید. روشی برای آماده سازی حمام سرکه وجود دارد که شما را برای آماده سازی چند دقیقه طول می کشد.

حمام سرکه یک روش سنتی برای تنگ کردن واژن است و زنان سالها که از این استفاده می کنند به دلیل واقعیت هایی که سرکه واژن را تمیز نگه می دارد. بله ، تمیز کردن واژن با سرکه می تواند شما را از عفونت ، تمیز بودن ، احساس تازه بودن و همچنین بوی عالی ببخشد.

بنابراین چگونه می توان حمام سرکه آماده کرد؟

سرکه از نظر طبیعت اسیدی است ، بنابراین تماس مستقیم آن با پوست جالب نیست. بنابراین ، یک فنجان سرکه برداشته و آن را به وان اضافه کنید. آب حمام خود را گرم نگه دارید و سپس وارد آب شوید. درست مثل یک حمام معمولی به مدت 30 دقیقه در آب باشید. پس از آن ، از وان حمام خارج شوید و یک دوش معمولی بگیرید تا محلول آن را بشویید. حمام سرکه را می توان 3-4 بار در هفته مصرف کرد. اگرچه این روش در بین خانم ها بسیار رایج است ، اما از نظر علمی اثبات این روش وجود ندارد.

1-تمرینات Kegel برای دیواره های واژن

تمرینات کیگل بر روی ماهیچه های بخش پایینی لگن خاصره فشار وارد کرده و آنها را تمرین می دهد.(در حالت بدون ادرار و طبیعی ) اگر می خواهید که چک کنید تا مطمئن شوید که به ماهیچه به درستی فشار می‌آورید ، می توانید یک یا دو انگشت تمیز خود را داخل واژن کنید و بعد شروع به سفت کردن ماهیچه نمایید.

اگر احساس کردید که به انگشتتان فشار وارد می‌شود حتی به اندازه خیلی کم ، مشخص می‌شود که شما در مسیر درستی حرکت می‌کنید.4 تا 8بار در روز ، به مدت 15 دقیقه این‌کار را انجام دهید .

این کار بین هشت تا ده هفته زمان خواهد برد تا شما بتوانید نشانه های پیشرفت را مشاهده کنید اما تحمل کنید و بدانید که قطعاٌ نتیجه خواهد داد چراکه اساس کار کیگل هم ، مثل همه تکنیک‌های وزنه برداری و بدن‌سازی برای تاثیر به زمان نیاز خواهد داشت. میله های هالتر واژن هم برای این مسئله تاثیر گذار خواهد بود.

2-مخروطهای واژنی

یکی دیگر از راه های رایج برای سفت کردن واژن است از طریق استفاده از مخروط های واژنی ست. این مخروط در اندازه ها و وزن های مختلف ساخته شده و ورزش باید به مدت 15 دقیقه انجام شود و شامل قرار دادن یک مخروط در داخل واژن است.؛

با یادگیری چگونگی انجام  تمرینات تحت نظر درمانگرتان، و پس از جاگذاری مخروط ها در واژن توسط وی، به مدت حداقل 5 تا 20 دقیقه، سپس با قرار دادن وزنه ها در داخل مخروط ها، با حداقل دو بار تکرارٍ 10 دقیقه ای در روز؛ می توانید نتایج قابل توجهی را حداکثر در «6 هفته درمان» به دست آورید.وسیله برای تقویت، بازآموزی و تحریک گیرنده های عمقی عضلات کف لگن می باشد.

این وسیله داخل واژن  و برای خانم ها استفاده می شود و دارای وزن و حجم های مختلف است. برای شروع مخروط هایی با حجم بزرگتر و وزن کمتر استفاده می شود. در مراحل انتهایی مخروط هایی با حجم کمتر و وزن بیشتر استفاده می شود.

طول تاثیر از سه هفته تا سه ماه است و معمولا باید سه بار در روز و هر مرتبه 15 دقیقه در روز استفاده شود. بعد از اینکه طول مدت درمان گذرانده شد برای حفظ توانایی عضلات کف لگن، بهتر است از مخروط ها دو بار در هفته و هر بار یک مرتبه در روز انجام گیرد.

3-عادات  تغذیه سالم و تناسب اندام

راهدیگر از طریق مداخله در رژیم غذایی برای تنگی واژن است.غذاهای سرشار از فیتواستروژن های طبیعی مانند، شنبلیله، دانه سویا، دانه کنجد، نخ، انار، و هویج .با مصرف منظم، شما می توانید فیتواستروژن به اندازه کافی دریافت کنید.

ترکیب این مواد غذایی با ورزش kegel کمک خواهد کردبه بازگرداندن قابلیت ارتجاعی از دست رفته با جنبه های تغذیه ای لازم برای افزایش کشسانی مناسب واژن. پیدا کردن رژیم غذایی درست برای این نوع از مسائل یک چالش بزرگ برای هر کسی است.

همراه با رژیم غذایی خود، یک روال تناسب اندام که مطمئنا به شما کمک خواهد کرد برای داشتن واژن تنگ تر.

تنگ کردن واژن

4-توپ  بن وا Ben Wa Ball

تمرینات Kegel گاهی اوقات به اندازه کافی موثرنیست. ، پس سعی کنید از ترکیب توپ بن-WA استفاده کنید.توپ بن-WA به طور گسترده ای می توانید آنها را با احتیاط در خانه را در طول روز انجام دهید.این توپها از جنس پلاستیکی و فلزی هستند.

یک توپ را  پس از دیگری قرار دهید.وبا فشار دادن پاها به هم توپهارا نگه دارید.برای مبتدیان و کسانی که با ماهیچه PC ضعیف، دارندتوپ پلاستیکی و یا توپ Duotone  بزرگتر به جای توپ فلزی بهتر است. توپ فلزی تمایل به خارج شدن از(واژن) دارد اگر ماهیچه PC  به اندازه کافی قوی نباشد.

5-درمان های خانگی برای تنگ کردن واژن

سبزی های مختلف را می توان برای سفت کردن واژن استفاده کرد. زردچوبه Comosa یک درمان بالینی ثابت برای ساخت یک واژن تنگ است. از طریق دوش واژینال طبیعی، کمک به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و استحکام از دست داده واژن  را اصلاح کرد.

دوش واژینال طبیعی را می توان با انواع مواد طبیعی از جمله انگور فرنگی پخته، آب آهک و آب مقطر و سرکه تهیه کرد.

تنگ کردن واژن

6-ورزش اسکات

اسکات تمرینات بسیار خوبی برای سفت کردن (واژن) شل هستند. اسکات به شما کمک خواهد کرد قدرت از دست رفته وکششی واژن را بدست اورید.ورزش اسکات ساده هستند. نگران نباشید، با پای خود در خارج از عرض لگن خود به ایستادگی و محل انگشتان شما فشاربیاورید.

مطمئن شوید که پای شما در سطح هستند.بعد، وانمود کنید که شما در حال نشسته بر روی صندلی با ستون فقرات خود در موقعیت خنثی با  قفسه سینه شما برداشته شود. همانطور که شما ایستاده، هستید لازم است تا از طریق پاشنه خود را فشار به منظور ایستادگی به انگشتان پای خود وارد کنید.این تمرینات ترکیبی بدون توجه به آنچه هدف شما چیست واقعا مفید است.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

7-انجام یوگا، جاده بلند مدت تنگی واژن

اگر شما به طور منظم تمرین یوگا، انجام دهید انبساط و انقباض ماهیچه های لگن ، موجب  سفتی فلاپی واژن میشود.

8-ژل های تنگ کننده

ژل تنگ کننده کرم طبیعی ست که با سفت کردن و تقویت ماهیچه های واژن کار می کند. این ژلها ازمواد طبیعی تشکیل شده است، وبرای چندساعت اثر گذار هستند اکثر این ژلها حاوی عصاره انار بوده که ضمن ایجاد خاصیت چسبندگی به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرشان کمک می نماید. خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد سوراخ مجرای واژن میباشند میتوانند با استفاده از این ژل تنگی لذت بخشی را تجربه کنند.

9-میوه‌ها

بسیاری از میوه‌های تازه مانند آناناس، توت‌فرنگی و غیره می‌توانند به شما کمک کند بوی بد مایعاتی که از مهبل (واژن) می‌آید برطرف کنید. در واقع، میوه‌های تازه می‌توانند به شما کمک کنند تا واژن سالمی داشته باشید. علاوه بر این، میوه‌ها همچنین دارای آب فراوانی هستند که کمک می‌کند بدن‌تان در شکل خوبی باشد. در حقیقت مصرف میوه‌ها به میزان بیش‌تر نیز از بهترین نکات برای تنگ کردن واژن در خانه است که باید برای همیشه آن را به کار ببندید.

10-ماست

یکی دیگر از بهترین نکات درمانی برای تنگ کردن واژن به طور طبیعی که تمایل داریم در این مقاله هنوان کنیم و دوست داریم همه‌ی خوانندگان‌مان بدانند، ‌مصرف ماست به میزان فراوان است. چنین تاثیری به این دلیل است که ماست دارای باکتری‌های خوب لازم برای واژن است که کمک‌تان می‌کنند سالم و س

۱۱. سیر

سیر می‌تواند در درمان برخی از عفونت‌های ناشی از قارچ و و پیشگیری از وقوع آنها موثر باشد. مصرف سیر به صورت پخته یا خام چند بار در هفته یک راه خوب برای قوی و سالم نگه داشتن منطقه‌ی واژن است. سیر همچنین به از بین بردن بوی بد در ناحیه‌ی واژن کمک می‌کند.

12-ویتامین E

ویتامین E به عنوان یک درمان خوب برای برخی از بیماری‌ها از جمله دیابت و فشار خون بالا در دوران بارداری توصیه می‌شود. با این حال، بسیاری از زنان این واقعیت را نمی‌دانند که ویتامین E مرطوب‌کننده‌ای برای درمان راحت و موثر خشکی واژن است. علاوه بر این، ویتامین E اگر به درستی استفاده شود، به شما کمک می‌کند که دیواره‌های واژن را سالم‌تر و قوی‌تر کنید.

برای استفاده از ویتامین E در منطقه‌ی واژن مراحل زیر را انجام دهید:برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

– سطح بیرونی کپسول ویتامین E را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خط و خش یا تیزی روی آن وجود ندارد. همچنین مطمئن شوید که ناخن‌های‌تان تیز نیست.
– سپس در حالی که ایستاده‌اید یا دراز کشیده‌اید، به آرامی کپسول ویتامین E را داخل واژن خود قرار دهید.
– نیازی نیست که کپسول ویتامین E را سوراخ کنید یا برش بدهید زیرا pH واژن شما به طور طبیعی می‌تواند این روغن را جذب کند.

داروهای گیاهی برای تنگ کردن واژن

 

گیاهان مختلف و محصولات طبیعی که برای سفت کردن واژن استفاده می شوند:برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

  1. 1. پاپین
  2. 2. انار
  3. 3. روغن بادام شیرین
  4. 4. روغن کنجد
  5. 5. روغن اسطوخودوس
  6. 6. سیلیکات آلومینیوم منیزیم
  7. 7. بوتیلن گلیکول
  8. 8. عصاره میوه Phyllanthus emblica
  9. 9. اوره
  10. 10. آلانتوئین
  11. 11. توکوترینول ها
  12. 12. یوبیکینون
  13. 13. طلای کلوئیدی
  14. 14. ویتامین C
  15. 15. توکوفریل استات (ویتامین E استات)
  16. 16. پانتنول (ویتامین B5)

این محصولات طبیعی در ترکیبات گیاهی برای اعمال و درمان شرایط واژن مانند سفت کردن واژن استفاده می شود.

میوه بلوط به دلیل کاربردهای گیاهی مختلف شناخته شده است. لایه داخلی میوه بلوط جفت نامیده می شود که دارای محتوای خوبی از تانن است که ترکیبات پلی فنلی هستند که به دلیل اثرات قابض بر روی ماهیچه ها به ویژه ماهیچه های صاف شناخته می شوند.

ژل موضعی به دست آمده از Oak Gall دارای اثرات روان کنندگی و همچنین انقباض است. بنابراین سفت شدن واژن را افزایش می دهد و اصطکاک ناشی از خشکی را کاهش می دهد.برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

اندازه طبیعی لبیاها و واژن:شکل معمول لبیاها چیست؟

چه چیز باعث خارش کلیتوریس و واژن می شود؟

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.