اکستنشن | کاشت مژه والیوم | قرمزی

اکستنشن کاشت مژه والیوم شستن ریزش: زیاد کردن و افزایش مقدار آرایش چشم گام اولیه برای داشتن چشمان برجسته تر و ظاهر جذاب تر ، زیباتر و با اعتماد بنفس بالاتر خواهد بود. داشتن مژه های نازک و زیبا آن نکته مهمی است که زیبایی را به چهره می افزاید. فارغ از هر جایگاهی، عادی یا فریبنده، مژه های زیبا بر جذابیت شما می افزایند.

در طول سالها، از ریمل برای زیباتر کردن مژه بهره گرفته میشد. ریمل یکی از رایجترین مواد آرایشی مژه است. جدیدترین و جذابترین مد روز اکستنشن مژه است. اکستنشن مژه، بدون استفاده از ریمل یا محصولات دیگر، یک روش ساده برای بالا بردن زیبایی مژه های طبیعی شماست. قبل از اینکه بروید و برای خود اکستنشن مژه بگذارید، مواردیست که باید بدانید.

چگونه با اکستنشن مژه دوش بگیریم

بعضی از آرایشگران مژه به شما میگویند که برای 24 تا 48 ساعت بعد از قرار دادن اکستنشن، نباید مژه های خود را بشویید. این زمان برای چسبندگی بهتر اکستنشن به مژه های طبیعی شماست. زمانیکه چسب مژه کاملا خشک شد، شما میتوانید حمام کنید، استخر بروید یا یک فیلم غمگین با بسته های دستمال کاغذی ببینید.

اگر هنوز برای شستن اکستنشن مژه خود نگران هستید، در اینجا چند رهنمود ارائه میشود.

  • برای استحمام از عینکهای شنا استفاده کنید. همانطور که به نظر میرسد، در زمان استحمام پوشیدن عینک شنا به شما کمک میکند تا مژه های خود را خشک نگهدارید.
  • اگر ایده پوشیدن عینک شنا بنظر عملی نمی آید، از برخورد مستقیم بین اکستنشن و آب بپرهیزید. صورت خود را در معرض جریان آب قرار ندهید. شما میتوانید قبل یا بعد از استحمام صورت خود را بشویید.
  • زمان شستن صورتتان، از پدهای نخی با پاک کننده پوست مورد علاقه تان برای پاک کردن آرایش، کثیفی و چربی پوست استفاده کنید. این امر به خیس نشدن مژه هایتان کمک میکند.
  • برای پاک کردن خط چشم بدون خیس شدن اکستنشن، باید از گوش پاک کن و کمی پاک کننده فاقد چربی استفاده کنید. گوش پاکن را به آرامی در امتداد پلک و دور از اکستنشن بکشید. تا زمانیکه آرایش پاک شود اینکار را ادامه دهید.
  • بخوانید : اکستنشن مژه در بارداری

انواع و معایب اکستنشن مژه

  • میتوانید از شامپوهای مخصوص اکستنشن در مغازه ها که میتوانید در هفته چندبار از آنها برای تمیز نگه داشتن مژه هایتان استفاده کنید. با دقت اطلاعات مندرج بر روی شمشاپو را مطالعه کنید.
  • بیاد داشته باشید که هرگز مژه هایتان را در زمان پاک کردنشان به هم نمالید. مالیدن مژه هایتان میتواند سبب آسیب و شکستن پیوند بین اکستنشن و مژه های طبیعیتان شود که در نهایت موجب ریخته شدن اکستنشن میشود.
  • از پنبه آرایشی برای تمیزکردن چشمهایتان در زمانیکه اکستنشن مژه دارید استفاده نکنید. پنبه آرایشی از تکه های کرکی تشکیل شده که سبب سوزش چشم و مسائل دیگر میشود.
  • از جریان آب ، مانند آنها که از صفحه های دوش حمام یا دوش با فشار زیاد خودداری کنید.
  • از پاک کننده های حاوی روغن برای پاک کردن صورت یا چشمها در زمانیکه اکستنشن مژه دارید استفاده نکنید.
  • در نهایت، از ریملهای ضدآب و خط چشمهای قوی اجتناب کنید. آنها به سختی پاک میشوند.

چگونه با داشتن اکستنشن مژه حمام کنیم :اکستنشن کاشت مژه والیوم شستن ریزش

اکستنشنهای مژه یک روش نیمه ماندگار برای زیباتر شدن بجای استفاده دائم از ریمل یا مداد مژه است. آنها بصورت تکی با چسب مخصوصی توسط یک متخصص مژه کار بین مژه های شما قرار میگیرند. اگر شما دوست دارید که مژه های خود را اکستنشن کنید اما از خراب کردن آنها زیر دوش حمام میترسید، حداقل دو روز بعد از کاشت مژه از حمام رفتن صرفنظر کرده، صورتتان را در روشویی بشویدد، و از استفاده کردن شوینده ها و پاک کننده های برپایه روغن برای داشتن اکستنشن زیباتر و طولانی مدت، اجتناب کنید.

درمان قرمزی چشم بعد از کاشت مژه چیست؟

از آنجا که حین عمل کاشت مژه از لوازم جراحی استفاده می شود و فشار به چشم ها وارد می گردد، چشم دچار عوارضی چون قرمزی، التهاب، تورم و کبودی خواهد شد که این عوارض ممکن است برای فرد نگران کننده باشد اما می توان گفت که قرمزی چشم پس از کاشت مژه عارضه ای عادی است و به دلیل تماس دست جراح و لوازم پزشکی ایجاد می گردد.
متخصص جهت رفع موثر این عارضه کوتاه مدت، قطره چشمی مناسب (قطره استریل چشمی) تجویز خواهد کرد که پس از چند روز، قرمزی چشم از بین خواهد رفت.

علت ریزش اکستنشن مژه چیست؟

داستانها درباره از دست دادن مژه هر از گاهی بوجود می آیند، و طبیعی است که این قبلی داستانها در خانم هایی که مژه هایشان در حالت طبیعی زیاد میریزدمقداری وحشت و ترس را القا خواهد کرد. به هر حال، چه کسی دوست دارد که اکستنشنها و مژه های طبیعیشان بی اختیار بریزد؟
مساله اینجاست، همچنین: این اتفاقات در شرایط نرمال و عادی رخ نمیدهد. زمانیکه بخوبی اکستنشن قرار گیرد و مراقبت از آن نیز صورت پذیرد، اکستنشنهای مژه به اندازه عمر مژه ها دوام خواهند داشت.
این برای شما به چه معناست؟
بسیار خوب، دقیقا به این معناست که شما باید به آرایشگر حرفه ای و دارای مدرک مژه برای نصب اکستنشنهای خودتان مراجعه کنید. این بهترین راه برای حفاظت از خودتان در برابر اتفاقات بد و بدبیاری هاست.
بعلاوه، شما باید دقیقا همه توصیه های پس از مراقبت را جدی بگیرید. اگر روی مژه هایتان میخوابید، یا روی صورتتان میخوابید، نباید از دیدن ریزش مژه هایتان متعجب شوید. به بیان دیگر، حجم زیاد ریزش مژه مساله ایست که میتوانید براحتی مانع آن شوید.

تفاوت کاشت مژه والیوم با کلاسیک چیست؟

کاشت مژه والیوم به روش تار به تار انجام میشود به همین دلیل افرادی که از آن استفاده میکنند شاهد ظاهری کاملا طبیعی خواهند بود به طوری که حتی نزدیکان فرد هم متوجه مصنوعی بودن مژه ها نخواهند بود.
در این روش موهای مصنوعی سبک با استفاده از چسب های مخصوصی که وجود دارد به مژه های بیمار متصل میشود و تا حداقل چند هفته باقی خواهند ماند.
معمولا مژه های مصنوعی بیشتر از یک ماه باقی نخواهند ماند اما در صورتی که به مراقبت های لازم توجه داشته باشید میتوانید مدت بیشتری از مژه های کاشته شده استفاده کنید.

پاک کردن چسب مژه مصنوعی از روی پلک چشم ؟

با آرایش چشم، برداشتن و پاک کردن چسب مژه مصنوعی را سخت می‌کند. قبل از برداشتن مژه مصنوعی برای پاک کردن آرایش چشم می توانید از روغن بچه یا آرایش پاک کن استفاده کنید.
به یاد داشته باشید شستن صورت با آب و صابون قبل از برداشتن مژه مصنوعی باعث آسیب به مژه‌های طبیعی و مصنوعی می‌شود. با استفاده از یکی از روش‌های زیر می‌توانید چسب را از روی پلکتان پاک کنید. برای برداشتن مژه بعد از پاک کردن چسب آن گوشه خارجی مژه را با انگشتانتان گرفته و به آرامی بلند کنید و در صورتی که اتصال آن ضعیف شد، به سمت بیرون کشیده و تمام آن را بردارید.

روش1: محافظت از اکستنشن در برابر آب

1. 1 حداقل 48ساعت بعد از کاشت مژه از استحمام بپرهیزید

. اکستنشهای مژه از چسب مخصوصی برای چسبیدن به خط مژه شما بهره میبرند. این چسب حداقل دو روز زمان لازم دارد تا کاملا خشک شود. هرگز استحمام نکنید و به هیچ طریقی برای 48ساعت اولیه ای که کاشت انجام داده اید اکستنشن خود را خیس نکنید.

  • آرایشگر شما در جلسه معرفی به شما اطلاع میدهد که برای چه مدتی باید از استحمام خودداری کنید.

2. 2 آب حمام را خنک نگهداشته و بخار زیاد تولید نکنید

بخار میتواند اتصال بین چسب و خط مژه شما را از بین ببرد. اگر شما از آب گرم استفاده میکنید، دوشهای با بخار، دمای آب را پایین آورده تا چسب اکستنشنتان هرروز شل تر نشود. برای از بین بردن بخار آب دوش، تهویه حمام را بزنید.

  • همچنین باید از سونا رفتن و اتاق های بخار در زمانیکه اکستنشن مژه دارید بپرهیزید.
نوشته های مرتبط

3. 3 صورتتان را بجای حمام در روشویی بشویید

فشار سردوش نیز برای اکستنشن مژه قوی و زیاد است. بجای آن، صورت خود را در روشویی بشویید. صورت خود را با پاشیدن آب با دستهایتان خیس کنید. پاک کننده های آرایشی را با دقت و بدون نزدیک شدن به اکستنش مژه بشویید.

نکته: شستن صورت در حمام میتواند صورت شما را با آبی داغ تر از آب خنکی که برای شستن صورتتان استفاده میکنید خیس کند.

4 .4 مژه های بالا و پایین را با لمس کردنشان خشک کنید

زمانیکه صورتتان را خشک میکنید، از قرار دادن حوله بطور مستقیم بر پوستتان خودداری کنید. این کار ممکن است اکستنشن شما را از بین ببرد. بجای آن، حوله را به پلک بالایی و پلک پایینی به آهستگی لمس داده تا این ناحیه را خشک کنید. بگذارید مژه هایتان با هوای آزاد خشک شود قبل از اینکه هر آرایشی انجام دهید.

  • اگر نیاز به استفاده از مرطوب کننده ها برای پوست خود دارید، هرگز بر روی خط مژه یا زیر چشمهایتان نمالید. روغن موجود در مرطوب کننده ها میتواند موجب از بین بردن چسب درون اکستنشن مژه شود.

روش 2: استفاده از محصولات مناسب: اکستنشن کاشت مژه والیوم شستن ریزش

1. 1 از شستن صورتتان با پاک کننده های حاوی روغن خودداری کنید

هر نوع چربی میتواند چسب موجود در اکستنشن را از بین ببرد. بجای آن، پاک کننده های فاقد روغن برای شستن صورتتان انتخاب کنید. پاک کننده های فاقد روغن معمولا برای پوستهای مستعد جوش به بازار عرضه میشوند، از آنجاییکه آنها بهتر از پاک کننده های حاوی روغن منافذ شما را میبندند.

  • شما میتوانید هر نوع پاک کننده فاقد چربی را در فروشگاه های آرایشی خریداری نمایید.

2. 2 پاک کننده ها را برای جلوگیری از آسیب به اکستنشن روی پارچه نخی قرار دهید. بجای استفاده از حوله حمام برای قرار دادن پاک کننده، از پارچه های کوچک برای قرار دادن پاک کننده بعد از شستن صورتتان استفاده کنید. در زمان شستن ناحیه چشم هایتان دقت لازم را بفرمایید. هرگز پاک کننده را مستقیما روی چشم خود قرار ندهید.

3. 3 آرایش چشمتان را با یک پاک کننده آرایشی فاقد چربی پاک کنید

  • اگر مقدار آرایش چشمانتان زیاد است، هرگز از پاک کننده آرایشی بر پایه چربی استفاده نکنید. بجای آن، یک پاک کننده فاقد چربی خریداری کرده تا چسب موجود بین خط مژه و اکستنشن را محافظت کنید. شما میتوانید هر نوع پاک کننده فاقد چربی را در فروشگاه های آرایشی خریداری نمایید.
  • نکته: از ریمل و خط چشم ضد آب استفاده نکنید، چراکه پاک کردن آنها بدون پاک کننده حاوی چربی به سختی امکان پذیر است.

4. 4 پاک کننده آرایشی را با گوش پاک کن استفاده کنید تا از آسیب به مژه هایتان بپرهیزید

بجای استفاده از پارچه نخی یا پنبه آرایشی که باعث آسیب به اکستنشن میشود، یک گوش پاک کن را در پاک کننده آرایشی خود فرو ببرید و به آرامی بر روی آرایش خود بکشید. زمانیکه آرایش خود را پاک میکنید سعی کنید به اکستنشن مژه آسیبی نزنید.

  • مژه ها را با پاک کننده اکستنشن مژه که چسب استفاده شده را حفظ میکند، تمیز کنید . شما میتوانید پاک کننده استنشن مژه را از همه فروشگاه های لوازم آرایشی تهیه کنید.

5. 5 اکستنشن مژه خود را با یک پاک کننده آرایشی فومی تمیز کنید.

اگر شما برنامه خرید ریمل یا خط چشم ساخته شده برای اکستنشن مژه دارید، یک پاک کننده آرایشی فومی تهیه کنید. محصولی که برای صورت شما و مخصوصا اکستنشن مژه مناسب است را پیدا کنید. پاک کننده فومی را  با یک برس آرایشی کرکی بر روی خط مژه خود قرار دهید. پاک کننده را با یک حوله کوپک به مژه ها بمالید تا از آسیب به اکستنشن جلوگیری کرده باشید.

  • هروقت نیاز به پاک کردن آرایشتان بود یا یکبار در هفته اکستنشن مژه خود را پاک کنید.اکستنشن کاشت مژه والیوم شستن ریزش
instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.