رنگ مو بدون دکلره پوست تیره **

رنگ مو بدون دکلره پوست تیره : روشن کردن رنگ مو بدون دکلره : چگونه موهای خود را بدون دکلره کردن روشن کنید

چه بخاطر سن و سال باشد و چه فقط به دلیل اینکه زمان تغییر است، می تواند سرگرم کننده باشد که سعی کنید رنگ موی خود را روشن تر کنید.

 در حالی که محصولات بسیاری در بازار وجود دارد که برای این کار طراحی شده اند، برخی از آن ها حاوی مواد شیمیایی مضر هستند که به طور بالقوه می توانند به موهای شما آسیب برساند.

در عوض ممکن است شما بخواهید موهای خود را با استفاده از راه حل های طبیعی تهیه شده از محصولاتی که می توانید به راحتی در خانه یا فروشگاه مواد غذایی محلی پیدا کنید، روشن کنید.

فقط بخاطر داشته باشید که گزینه های بدون سفید رنگ جلوه ای چشمگیر به شما نمی بخشد. نتایج ظریف خواهد بود و رنگ آن گرم و مطبوع خواهد بود.

 اگر ظاهری چشمگیر تر و یا یک سایه بلوند جالب دارید، پس باید به یک متخصص مو حرفه ای مراجعه کنید.

رنگ مو بدون دکلره پوست تیره

  1. آب لیمو را به عنوان روشن کننده امتحان کنید. این روش فقط برای موهایی انجام می شود که تحت درمان با رنگ قرار نگرفته اند.

به نظر می رسد آب لیمو یکی از محبوب ترین روش های روشن کننده مو بدون سفید کننده است. اگر فقط آن را در بعضی از قسمت های انتخاب شده اعمال کنید، اگر همه آن را بر روی تمام موهایتان یا هایلایت ظریف بمالید، اثر سبکی کاملاً لطیف ایجاد می کند.

برای این کار می خواهید از آب لیمو خالص استفاده کنید. نوع بطری کاملاً مناسب است، اما آب لیمو تازه له شده قوی تر است. روشن کردن رنگ مو بدون دکلره

• قسمت های مساوی آب لیمو و آب را با هم مخلوط کنید. مخلوط را درون یک بطری اسپری قرار دهید و مخلوط را روی موهایتان اسپری کنید. به اندازه کافی اسپری کنید تا موهای شما مرطوب شود.

• روش دیگر، در پایان استحمام، این مخلوط را روی موهای مرطوب خود بمالید و آن را نشویید.

• صرف نظر از گزینه ای که انتخاب می کنید، کلید این مرحله این است که در حالی که آب لیمو در موهای شما قرار دارد، در آفتاب بنشینید. پرتوهای اشعه ماوراء بنفش خورشید همان چیزی است که به ایجاد اثر روشن کنندگی کمک می کند. توجه داشته باشید- این گرمای ناشی از خورشید نیست که با آب لیمو واکنش نشان دهد ، بنابراین استفاده از خشک کن به جای نشستن در فضای آزاد موثر نخواهد بود.

• فقط حدود 30-60 دقیقه در آفتاب بمانید. و مطمئن شوید که از ضد آفتاب نیز بر روی پوست خود که در معرض آفتاب است، استفاده می کنید. رنگ مو بدون دکلره پوست تیره

• از آنجا که آب لیمو بسیار اسیدی است، پس از استفاده از این مخلوط باید از تهویه کننده زیادی برای هیدراتاسیون مجدد موهای خود استفاده کنید.

• به خاطر داشته باشید که این روش تأثیر روشن کنندگی بسیار ظریفی خواهد داشت. سعی کنید هفته ای یکبار آن را تکرار کنید تا به مرور زمان موهای خود را به آرامی روشن کنید.

  • از چای بابونه برای روشن کردن موهای خود استفاده کنید. بابونه مانند آب لیمو یک روش بسیار رایج برای روشن کردن مو است.

اگر موهای شما تا حدودی سبک باشد، این کار بهتر است. این ماده روی موهای تیره اثر نخواهد داشت و برای موهایی که رنگ شده اند توصیه نمی شود. بعد از درمان، شما متوجه یک رنگ طلایی بسیار ظریف و تأثیر درخشندگی در موهای بلوند خود خواهید شد.

شروع به دم کردن مقداری چای بابونه قوی کنید. شما به حدود 5 کیسه چای نیاز خواهید داشت و می توانید آن ها را در حدود 30 فنجان آب داغ به مدت 30 دقیقه یا تا زمانی که چای خنک شود آن را روی سر خود بمالید.

• پس از خیساندن و سرد شدن چای، چای (منهای 5 قاشق غذاخوری) را درون یک بطری اسپری قرار دهید.

• 5 قاشق غذاخوری باقیمانده را برداشته و آن ها را به یک بطری از تهویه مطبوع خود اضافه کنید.رنگ مو بدون دکلره پوست تیره

• دفعه بعد که موهای خود را شستشو داده و شستید، از چای بابونه خالص به عنوان شامپو استفاده کنید.

• پس از شستن شامپو، مخلوط نرم کننده / چای خود را به عنوان نرم کننده به سر خود بمالید. بگذارید نرم کننده قبل از شست و شو حداقل برای چند دقیقه روی موهای شما بنشیند.

• اگر وقت دارید، بعد از شامپو زدن و نرم کننده موهای خود با چای بابونه، اجازه دهید موهای شما در آفتاب خشک شود.

• یک راه حل دیگر این است که چای بابونه را به راحتی روی موهای خشک خود اسپری کنید و سپس به بیرون خورشید بروید.

  • عسل را برای روشن کردن موهایتان در نظر بگیرید. عسل ماده خوبی است. علاوه بر این که می تواند موهای شما را روشن کند، عسل می تواند برای اهداف مختلف پزشکی نیز مورد استفاده قرار گیرد زیرا این ماده خاصیت ضد باکتریایی دارد.

عسل هم چنین حاوی مقادیر بسیار کمی از پراکسید هیدروژن است، این همان چیزی است که می تواند موهای شما را روشن کند. اگر ترجیح می دهید از پراکسید هیدروژن استفاده نکنید، ممکن است بخواهید از این گزینه صرف نظر کنید.

• 1-2 قاشق غذاخوری عسل خام (سنتی، عسل پاستوریزه کار نخواهد کرد) را درون یک فنجان آب مخلوط کنید. مخلوط عسل / آب را روی موهای خود بمالید تا به طور مساوی پخش شود. بعد از اینکه مخلوط روی موهایتان مالیدید، می خواهید بگذارید حدود یک ساعت بماند.

• اضافه کردن نرم کننده معمولی- جایگزینی برای مخلوط عسل/ نرم کننده است. 1-2 قاشق غذاخوری عسل به نرم کننده تان اضافه کنید. سپس به طور معمول از نرم کننده خود استفاده کنید.

• مخلوط عسل / نرم کننده – ⅓ فنجان عسل سنتی (طبیعی) را با ¼ فنجان نرم کننده مخلوط کنید. موهای خود را مرطوب کنید و سپس مخلوط عسل / نرم کننده را روی موهای خود بمالید. اطمینان حاصل کنید که این مخلوط به طور مساوی اعمال شده است- ممکن است بخواهید از یک شانه استفاده کنید تا آن را به طور کامل از طریق موهای خود برس کنید.

 روی موهایتان پلاستیک (یا بسته بندی پلاستیکی) بگذارید و به رختخواب بروید. صبح با استفاده از روال عادی خود این مخلوط را بشویید.رنگ مو بدون دکلره پوست تیره

• عسل + دارچین + روغن زیتون – اضافه کردن دارچین به عسل باعث ایجاد یک بلوند گرم با کرم های قرمز و روغن زیتون مرطوب کننده می شود. 1 فنجان عسل سنتی را به 2 فنجان آب مقطر مخلوط کنید. 1 قاشق غذاخوری دارچین و 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را اضافه کنید.

مواد را با هم مخلوط کنید. موهای خود را مرطوب کنید و سپس مخلوط را به طور یکنواخت روی موهای خود بمالید. موهای خود را با کلاه بپوشانید و به رختخواب بروید. صبح با استفاده از روال عادی خود این مخلوط را بشویید.

• به جای استفاده از آب مقطر برای مخلوط عسل + دارچین + روغن زیتون، می توانید از 2 فنجان سرکه سفید استفاده کنید. بقیه روند دقیقاً یکسان است.رنگ مو بدون دکلره پوست تیره

4. یک راه حل روشن کردن با ریواس است. می توانید ریواس را در یک فروشگاه مواد غذایی یا بازار یک کشاورز بدست آورید، یا می توانید برخی از محصولات خود را در باغ خود پرورش دهید. (ریواس می تواند به راحتی در یک باغ پخش شود و اغلب در مناطقب به طور وحشی و خودی خود در حال رشد است.)

نوشته های مرتبط

• ریواس را به اندازه کافی خرد کنید تا 4/1 فنجان را تشکیل دهد. ریواس خرد شده را به همراه 2 لیوان آب به ماهی تابه اضافه کنید. ماهیتابه را روی اجاق گاز بگذارید و مخلوط را به جوش بیاورید.

• بعد از جوش آمدن مخلوط، بگذارید تا خنک شود، سپس مایع را از ماهیتابه به درون یک بطری خالی کنید.

• مایع را به مدت 10 دقیقه روی موهایتان بمالید. سپس مایع را با آب بشویید.

برای روشن شدن موها روغن زیتون بمالید. علاوه بر استفاده از روغن زیتون در مخلوط های مختلف دیگر، می توانید به تنهایی از روغن زیتون نیز استفاده کنید. روغن زیتون علاوه بر اینکه می تواند موهای شما را روشن کند، یک مرطوب کننده عالی نیز هست.

روشن ترین رنگ مو بدون دکلره

• حداقل یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی موهای خود بمالید.

• اجازه دهید روغن زیتون حداقل 30 دقیقه در موهای شما خیس شود.

• موهای خود را شامپو بزنید تا روغن زیتون را از بین ببرد و موهای خود را طبق معمول سبک کنید.

  • برای اینکه موهای شما روشن تر شود از جوش شیرین استفاده کنید. جوش شیرین هم به عنوان شامپو و هم به عنوان روشی برای روشن کردن موها قابل استفاده است.

این یک اثر ظریف به وجود می آورد، بنابراین شما می توانید از این روش روزانه یا هفتگی استفاده کنید تا موهای شما تا جایی که می خواهید روشن شود. اگرچه، هم چنان می توانید از جوش شیرین به عنوان شامپو معمولی خود استفاده کنید، فقط بدانید که موهای شما ممکن است کمی بیشتر روشن شود.

• جوش شیرین، تقریباً 4/1 تا 3/1 فنجان را با مقادیر کمی آب مخلوط کنید تا به یک خمیر تبدیل شود.

• خمیر را به جای شامپوی معمولی خود، روی موهایتان بمالید.

• خمیر جوش شیرین را بشویید و نرم کننده معمولی خود را بمالید.

  • با سرکه سیب یک محلول روشن کننده ایجاد کنید. مانند جوش شیرین، سرکه سیب نیز می تواند برای تمیز کردن و روشن کردن موهای شما استفاده شود.

بعد از شامپو کردن موهای خود می توانید از سرکه سیب به طور مرتب برای آبکشی استفاده کنید. سرکه سیب برای شستشوی تمام مواد شیمیایی تشکیل دهنده در موهای شما از محصولات صاحب سبک است.

• یک چهارم فنجان سرکه سیب را با 1 لیوان آب مخلوط کنید.

• موهای خود را مطابق معمول شامپو زده و حالت دهید، سپس مخلوط سرکه سیب را روی موهای خود بمالید.

• مخلوط را حدود 20 دقیقه روی موهای خود بگذارید، سپس با آب بشویید.

8. دارچین را برای روشن تر کردن موهای خود مدیریت کنید. دارچین را می توان در سایر مخلوط های روشن کننده مو نیز استفاده کرد، یا به تنهایی قابل استفاده است. نکته خوب در مورد دارچین این است که بوی عالی هم می دهد.

• 3-4 قاشق غذاخوری دارچین خرد شده و تقریباً با همان مقدار نرم کننده معمولی خود مخلوط کنید.

• مخلوط را به طور یکنواخت روی موهای خود بمالید. از شانه ای استفاده کنید تا مطمئن شوید که در تمام موهای شما پخش شده است.

• کلاه یا بسته بندی پلاستیکی را روی موهای خود بگذارید و اگر چه خواب هستید بگذارید کل مخلوط روی موهایتان بماند.

• صبح و به طور معمول موهای خود را شامپو بزنید.

9. از نمک برای روشن کردن موهای خود استفاده کنید. اگر تا به حال کل تابستان را در اقیانوس به شنا سپری کرده اید، می دانید که آب نمک راهی عالی برای روشن کردن موهای شما است.

حتی اگر در نزدیکی اقیانوس زندگی نمی کنید، هنوز هم می توانید از آب نمک برای روشن کردن موهایتان در خانه استفاده کنید. روشن کردن رنگ مو بدون دکلره

• 1 قسمت نمک را با 5 قسمت آب مخلوط کنید. مخلوط را به موهای خود بمالید و بگذارید حداقل 15 دقیقه بماند. موهای خود را با آب تازه بشویید.

• به عنوان یک جایگزین، یک فنجان نمک دریایی را با مقدار کمی آب مخلوط کنید تا خمیر را تشکیل دهد. خمیر را روی موهای مرطوب خود بمالید و مدتی در آفتاب بنشینید. بعد از بیرون آمدن از آفتاب، موهای خود را با آب بشویید. روشن کردن رنگ مو بدون دکلره

روشن كردن مو با رنگ 000

هنگامی که از رنگ مشکی استفاده می کنید، متوجه خواهید شد که مقدار رنگ استفاده شده باعث خشک شدن موهای شما می شود. این تجمع را می توان با استفاده از یک شامپوی شفاف کننده به طور موثری از بین برد، که همچنین بدون آسیب به موهای شما خواهد بود.

پس از جایگزینی شامپوی معمولی خود با شامپوی شفاف کننده، می توانید چندین بار در روز از آن به عنوان بخشی از این محلول استفاده کنید. اگر می‌خواهید به سرعت از شر رنگ جعبه سیاه خلاص شوید، اشلی توصیه می‌کند از یک پاک‌کننده رنگ مستقیم یا یک محلول سفیدکننده برای پاک کردن و بلند کردن رنگ استفاده کنید. اگر نمی توانید به روزهای آفتاب گرفتن برگردید، می توانید همزمان از هر دو استفاده کنید.

میکروپیگمنتیشن می تواند به روش های مختلفی روی پوست سر ایجاد شود. تزریق میکرو پیگمنت نوعی تزریق است. در این روش رنگدانه با استفاده از یک سوزن ظریف به طور مستقیم به فولیکول های مو تزریق می شود. این رایج ترین نوع میکروپیگمنتیشن پوست سر است که فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد.

تزریق پیگمنت نوع دیگری از تزریق است. سپس رنگدانه ها از طریق محلول مایع به فولیکول مو تزریق می شوند. میکروپیگمنتیشن پوست سر مانند گذشته رایج نیست.

هر دو نوع میکروپیگمنتیشن پوست سر بی خطر و موثر هستند. هیچ یک از این روش ها فاکتور خطر قابل توجهی ندارند. نیازی به بیهوشی یا هر نوع درمان پزشکی دیگری نیست.

این کار به معنای صاف کردن و سفید کردن موهای شما نیست. ملانین به عنوان بخشی از فرآیند سفید کردن مو در مو تجزیه می شود. فرآیند کندن مو علاوه بر جداسازی آن از ملانین، آن را از رنگ مو جدا می کند. مواد طبیعی را می توان با خیال راحت برای از بین بردن رنگ موهای دائمی و نیمه دائمی استفاده کرد.

این باور عمومی وجود دارد که ویتامین C برای انواع بیماری ها از جمله پوست و مو مفید است.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.