مدل ناخن فرنچ جدید رنگی گلدونی

مدل ناخن فرنچ جدید رنگی : طرح فرنچ ناخن: وقتی برای اولین بار مانیکور فرانسوی را می شنوید ، نظر شما چیست؟ فکر می کنید این کشور از فرانسه آمده است؟ شما به حدس خود نزدیک نمی شوید.

نکاتی را با یک طرح کلی در سایه انتخابی خود، حالتی مد کنید.

طرح فرنچ ناخن

فرنچ ناخن  فرانسوی بی انتها است. طرح های مختلف ناخن می آیند و می روند ، اما هنوز هم می توانید زنانی را ببینید که در سراسر جهان فرنچ  ناخن فرانسوی به پا دارند. بسیاری از خانم ها تعجب می کنند که چگونه می توانند آن فرنچ عالی را در خانه بکشند . حتی اگر کار سختی به نظر برسد ، انجام مانیکور فرانسوی در واقع آسان است. کاملاً می توانید در خانه به آن برسید.

 

حقیقت اما از هالیوود ناشی شد. جف پینک ، بنیانگذار اورلی ، مردی است که در دم منشاء ردیابی مانیکور فرانسوی قرار دارد. در دهه 70 ، در ایالات متحده ، او تکنیک مانیکور را به نام “مانیکور فرانسوی” ساخت. برخی منابع هرچند نظر دیگری دارند.

ما شما را با روند ساخت یک مانیکور بی نظیر فرانسوی که همه ، از جمله اینستاگرام ، دوست دارند ، به شما ارائه می دهیم. تفاوت آن با مانیکور آمریکایی نیز به طور خلاصه مرور میکنیم.

بخوانید: قارچ ناخن:لاک ضد قارچ ودرمان خانگی

مانیکور فرانسوی چیست و منشأ آن چیست؟

مانیکور فرانسوی می تواند یک پایه بیرنگ با نکات واضح و سفید داشته باشد ، یا می توانید آن را به صورت پایه صورتی ، (بژ یا برهنه) طراحی کنید که با رنگ سفید خالص است. و تقریباً در همه موارد می توانید آن را سنگ بزنید. زیبا ، متنوع و آسان است.

چگونه طراحی ناخن فرانسوی با مانیکور آمریکایی تفاوت دارد؟

طرح های ناخن فرانسوی معمولاً دارای نوک سفید جامد به پایه صورتی یا برهنه هستند. و شکل های ناخن معمولاً مربع هستند. پیچیده تر به نظر می رسد.

از طرف دیگر مانیکور آمریکایی نوک سفیدی دارد که محکم اما ضعیف نیست. پایه معمولاً کرم یا به سادگی رنگ پوست است. با یک اثر طبیعی ساده به نظر می رسد.

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را در خانه انجام داد

مدل کاشت ناخن کوتاه و شیک

 

بخواهیم کلاسیک ترین هنر ناخن تمام دوران را انتخاب کنیم، مانیکور فرانسوی خواهد بود . معمولاً ممکن است برای اطمینان از کامل بودن نوک سفید ظریف به سالن اعتماد کنید، اما چرا سعی نکنید مانیکور فرانسوی خود را در خانه بهبود بخشید ؟ این هنر ناخن

ساده یک ظاهر کلاسیک ابدی است و برای هر موقعیتی – از دفتر تا روز عروسی – عالی است. همه چیز در مورد میخ زدن نوک های سفید روی لاک صورتی روشن یا شفاف است – و با تشکر از شما، امتحان کردن آن در خانه آسان تر است.

مانند همه کارهایی که برای زیباتر شدن شما انجام خواهید داد ، باید راهی برای بهبود ظاهر خود داشته باشید. در واقع باید ایمن باشد و حداکثر سود را به شما بدهد. در اینجا مراحل چنین مانیکور فرانسوی وجود دارد.

مرحله 1: ناخن های خود را آماده کنید

  • ناخن های خود را تمیز کنید. برای از بین بردن لاک ناخن قدیمی ازپاک کننده ناخن استفاده کنید.
  • ناخن ها را بلند نگه دارید. مانیکورهای فرانسوی وقتی ناخنهای شما بلند است زیبا هستند. بنابراین آنها را خیلی کوتاه نکنید. آنها را طولانی نگه دارید.
  • اگر ازناخن های اکریلیکاستفاده می کنید  (می دانید که بیشتر شبیه به اضافه کردن طول اضافی است) ، می توانید ناخن را کوتاه کنید. اکریلیک بعداً طول آن را اضافه می کند.
  • ناخن های خود را به شکل مربع یا گرد بکشید. لبه باید به خوبی اصلاح و صاف باشد. یک فایل ناخن بهترین ابزار در اینجا است.
  • زمان برای نرم شدن کوتیکول های شما. مقداری شیر گرم یا روغن زیتون یا آب گرم را در یک کاسه بریزید. انگشتان دست خود را به مدت حداقل سه دقیقه خیس کنید.
  • با یک چوب نارنجی ،کوتیکول های خود را عقب فشار دهید. در صورت وجود آشیانه ای ناخوشایند یا درهم و برهمی ، آنرا به عقب فشار دهید یا آن را با برش کوتیکول یا قیچی ناخن برش دهید.
  • موارد فوق را انجام داده اید؟مقداریروغن کوتیکول را روی کوتیکول های خود بمالید.

مرحله 2: ناخن خود را سوهان بکشید

  • از روکش پایه استفاده کنید. انتخاب کت پایه ای که برای مانیکور فرانسوی توصیه می شود کرم ، صورتی کم رنگ یا روشن است.
  • این کار را با تمام ناخن ها انجام دهید.
  • لاک ناخن سفید رااضافه کنید . هنگام استفاده از پولیش سفید ، درست در انتهای رنگ سفید ناخن های خود متوقف شوید.
  • بگذارید خشک شود. و در صورت تمایل لایه دوم را بیش از لایه اول اضافه کنید.
  • از سطح ناخن های مانیکور شده خود با یک پولیش محافظت کنید.

مرحله 3: اضافه کردن نکات ناخن فرانسوی

. ادامه مطلب را بخوانید تا روش مناسبی را برای شما پیدا کنید.

انواع فرنچ ناخن

کسانی که لاک فرنچ را رزرو می کنند، ناخن های خود را همان گونه که انتظار دارند، فرنچ شده دریافت می کنند. اما حداقل خدمات دست یا ناخن اضافی را دریافت خواهند کرد. به همین دلیل لاک‌ های فرنچ اغلب ارزان ‌تر از مانیکور فرانسوی هستند و برای کسانی که دست‌ ها و ناخن ‌هایی دارند که در شرایط عالی هستند، انتخاب خوبی است.

البته این بدان معنا نیست که کسانی که ناخن های کوتاه یا نامرتب دارند نمی توانند از لاک فرنچ لذت ببرند. تکنسین تلاش خواهد کرد تا ناخن های شما را بدون توجه به ظاهر فعلی تا حد ممکن زیبا جلوه دهد.

دیزاین ناخن با رنگ طبیعی هلویی یا صورتی روی کوتیکول و نوک سفید، ساده ترین حالت فرنچ است. این طرح برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به ناخن های شما می‌بخشد.

چیزی که فرنچ ساده را از فرنچ ناخن عروس متمایز می کند، طرح گل روی انگشت حلقه یا سایر انگشت ها است. این طراحی بسیار شیک با رنگ سفید می‌تواند ایده مناسبی برای عروس خانوم ها باشد. برای ایجاد فرنچ مشکی زیبا، هم می‌توانید از رنگ سفید بر روی کوتیکول استفاده کنید و هم از رنگ های متفاوت دیگر. کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. این مدل طراحی بسیار شیک را می‌توانید با استفاده از نگین، اکلیل، و نوارهای براق تزئین کنید و مدل های مختلف فرنچ ناخن را ایجاد کنید.

پس از به کار بردن پوشش پایه توسط تکنسین ناخن، یک لاک طبیعی صورتی، بژ یا کرم روی هر ناخن اعمال می شود. پس از خشک شدن، با استفاده از یک لاک سفید مات روی هر یک از ناخن ها (جایی که هر ناخن از بستر آن جدا می شود) یک نوک سفید تمیز ایجاد می شود.

گاهی اوقات این روند معکوس می شود و نوک سفید قبل از استفاده از لاک رنگی در بالا ایجاد می شود تا ظاهر بهتری ایجاد کند. پس از خشک شدن لاک و نوک آن، یک لایه تاپ ژل یا تاپ شاین برای محافظت از ناخن و افزایش دوام استفاده می شود.

مانیکور فرانسوی ممکن است بسیار ساده به نظر برسد، اما یک روش فوق‌ العاده دشوار است اگر بخواهید آن را خودتان انجام دهید. یک مانیکور معیوب، فرنچ نامنظم و بدشکل می تواند تا حد زیادی از زیبایی کار بکاهد.

هنگامی که یک مانیکور فرانسوی را در یک سالن زیبایی رزرو می کنید، برخی از خدمات مجلل دست را نیز دریافت خواهید کرد: برای مثال لایه برداری، ماساژ یا یک درمان موم پارافین نرم کننده. تکنسین همچنین قبل از به کار بردن لاک فرنچ، همانطور که در بالا توضیح داده شد، زمانی را صرف شکل دادن به ناخن ها، مرتب کردن کوتیکول ها و مقابله با سایر مشکلات پوستی یا ناخن می کند.

مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

بیچکووا می‌گوید: «مانوی فرانسوی کلاسیک باید تمیز به نظر برسد، بنابراین نه تنها به خط سفید رنگ‌شده، بلکه به ناخن‌هایی که به خوبی آماده شده‌اند نیز مربوط می‌شود». دست های خود را بشویید و لاک ناخن قدیمی را با لاک پاک کن بدون استون پاک کنید.

در صورت نیاز، از چوب نارنجی رنگی استفاده کنید که انتهای آن را پنبه پوشانده و لبه‌های آن را با لاک پاک کن ناخن آغشته کنید.

اگرچه مانیکور فرانسوی می‌تواند برای هر نوع صفحه ناخن و شکل/طول مناسب باشد، اما بایچکووا پیشنهاد می‌کند که شکل‌های بادامی متوسط ​​و مربعی کوتاه برای نوک ناخن فرانسوی بهترین ظاهر را دارند. او می افزاید: «فقط باید توجه داشته باشید که لبه

های شکسته ندارند تا خط شما متقارن باشد.

روش 1: با استفاده از نوار اسکاچ

برای کسانی که نقاشان خوبی نیستند ، از این نوار استفاده کنید تا یک لبه و نکته کامل داشته باشید.

  • طول کمی از نوار چسب را برش دهید. آن را روی ناخن تمام شده خود قرار دهید و نوک مورد نظر خود را بکشید. از این نوار برای پوشاندن قسمت پایین هر نوک مورد نظر برای رنگ آمیزی استفاده می شود. قسمت کوچکی (نوک) را که نقاشی خواهید کرد ، در معرض نمایش قرار می دهد.
  • در قسمت بالای ناخن خود لاک سفید را بمالید. این نوار حتی اگر اشتباه کنید ، لبه نوک نقاشی را کامل و دقیق می کند.
  • بگذارید خشک شود و نوار را بردارید.

روش دوم: استفاده از پد مولکین

کاشت ناخن فرنچ ساده

اگر می خواهید نوک گرد باشد ، این بهترین انتخاب شماست. یک پد مالچین بخرید و امتحان کنید.

  • بعد از اتمام استفاده از رنگ ناخن و خشک شدن آن ، یک پد مالشی را روی ناخن خود بچسبانید. قسمت کوچکی را در قسمت بالا قرار دهید که به معنای رنگ نوک است.
  • قسمت در معرض را به عنوان نوک خود رنگ کنید. اطمینان حاصل کنید که نوک به خوبی رنگ شده است. اگر اشتباه کنید ، ملاک هنوز لبه را به شکل مناسب و کامل دور می کند.

روش 3: استفاده از Whiteout

رنگ آمیزی یک نکته عالی را برای شما آسان می کند. بنابراین به جای استفاده از یک لاستیک سفید ، آن را انتخاب کنید و زمان زیادی را در خود ذخیره کنید. بعد از استفاده واقعاً متفاوت نخواهد بود ، بنابراین نیازی به نگرانی نیست.

روش 4: استفاده از باند لاستیکی

اگرچه استفاده از باند لاستیکی به معنای این نیست که شما یک هنر ناخن فرانسوی بی نقص داشته باشید ، اما اگر مراحل را دنبال کنید ، شانس بیشتر است.

  • یک کت پایه را روی ناخن های خود بمالید و بگذارید خشک شود.
  • یک باند لاستیکی را انتخاب کرده و گره را در وسط گره بزنید. در هر طرف دو حلقه وجود خواهد داشت.
  • یک حلقه را روی ناخن نقاشی شده و حلقه دیگر را روی انگشت شست قرار دهید تا آن را محکم و در موقعیت قرار دهد.
  • برس مورد نظر خود را درون بطری لاک ناخن فرو کنید. سپس به عنوان نوک بالای باند لاستیکی رنگ کنید.
  • قبل از اینکه لاک کاملاً خشک شود ، نوار لاستیکی را بردارید.
  • در صورت بروز هر گونه اشتباهی ، از یک کت بالا برای اصلاح استفاده کنید.

رشد سریع ناخن:درمدت ۲هفته با ویتامین ها

مانی سنتی فرانسوی (یا در مورد نوک سفید کیت هادسون، آمریکایی) را با پایه صورتی کمی رنگارنگ تر کنید.

طلا یا نقره ظریف مانند پوشیدن جواهرات بدون تلاش است.

ناخن های برنزه برنزه JLo برای یک عروس بسیار جذاب است.

هیچ سایه ای از صورتی در این ظاهر باربیکور باقی نمانده است.

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

 

اسطوخودوس به خودی خود لذیذ است، اما یک برگردان پاپیون شیرین به آن اضافه کنید؟

این سبک محبوب هولوگرافیک و درخشان به نظر نمی رسد به این زودی ها از بین برود. چرا آن را به عنوان یک فرانسوی امتحان نمی کنید؟مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

ناخن های بلند و رژ لبی شکل مگان تی استالیون در رنگ مشکی سرد چشم نوازتر است.

براق های متالیک پلاس ترکیبی است که ارزش کاوش را دارد (اگر به تفریح ​​علاقه دارید).مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

 

با در راه بودن بهار، تغییر قابل توجهی در انواع مانیکورهایی که اخیراً در اینستاگرام مشاهده کردم، رخ داده است. رنگ‌های خنثی و سایه‌های اصلی که همه شیک‌ترین خانم‌ها در اوایل سال جاری وارد آن شدند، از بین رفته‌اند، غوغایی از هنر ناخن زیبا و رنگ‌های

مرجانی. به عنوان فردی که همیشه یک پوشه ذخیره شده دارد که پر از طرح های ناخن است، باید بگویم که از این تغییر برای استقبال از رنگ و طرح برای فصل پیش رو هیجان زده هستم. همانطور که گفته شد، من به خوبی می‌دانم که ناخن‌های شطرنجی و

مانیک‌های رنگین کمانی برای همه مناسب نیستند، به همین دلیل است که من از این روند نوظهور ناخن که فکر می‌کنم حتی افراد مبتکر هنر ناخن هم آن را می‌پسندند بسیار هیجان‌زده هستم: مانیکور رنگارنگ با نوک فرانسوی. .مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

این ترکیب مدرن که تمام اصول مانی فرانسوی جاودانه را در بر می گیرد (روی های براق، تخت ناخن های کاملاً مرتب و پایه خنثی)، آن نکات سفید کلاسیک را به یک تغییر رنگارنگ می بیند. من ابتدا هریت وستمورلند، مانیکوریست را دیدم که با نوک‌هایی با

سایه‌های زردآلوی ملایم یا یاسی زیبا روی مشتری‌هایش آزمایش می‌کرد و از آن زمان تاکنون باحال‌ترین دختران را دیده‌ام که همه چیز را از مانیکور با رویه آبی سروله گرفته تا نکات ترکیبی و ترکیبی را به اشتراک می‌گذارند. بیایید بگوییم من کاملاً وسواس دارم.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

صفحه ناخن را صاف کرده و آماده کنید

نوشته های مرتبط

نمای نزدیک از زنی که از یک دست برای کوبیدن ناخن شست دست دیگر استفاده می کند.

یکی از رازهای کوچک این است که ناخن هایی که به آرامی کوبیده می شوند به لاک زدن کمک می کنند تا بهتر بمانند. با یک لمس سبک و تمرکز در اطراف ناحیه کوتیکول است. او توضیح می‌دهد: «تصور اشتباهی وجود دارد که سفت کردن، بد است زیرا

لایه‌هایی از ناخن‌ها را از بین می‌برد، اما این تنها در صورتی است که نادرست (ساختگی کم) و بیش از حد (بیش از حد صاف کردن) انجام شود.

قبل از اینکه کوتیکول های خود را به عقب برانید ، مطمئن شوید که آنها را در روغن آغشته کنید . سپس دستان خود را با یک اسکراب بدن لایه برداری کرده و از کرم دست استفاده کنید . بیچکووا می گوید: «قبل از آماده شدن برای پوشش پایه، صفحه ناخن را با

الکل یا پاک کننده لاک ناخن خشک کنید تا هرگونه کرم دست از روی ناخن پاک شود.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

حالا به سراغ نقاشی واقعی ناخن هایتان بروید. برای مانیکور فرانسوی، به دو سایه رنگ نیاز دارید: یکی برای ناخن و دیگری برای نوک. می توانید با مانیکور فرانسوی انواع سرگرمی داشته باشید، اما در اینجا ما آن را کلاسیک نگه می داریم. شروع کنید تا حداکثر

چسبندگی را داشته باشید. او می افزاید : «این یکی از لک شدن یا زرد شدن ناخن ها نیز جلوگیری می کند . به گفته او، ماندگاری مانیکور حرفه ای بیشتر از مانیکور خانگی است، زیرا متخصصان ناخن هرگز از کت پایه چشم پوشی نمی کنند.

پس از خشک شدن کامل پوشش پایه ، نوار را محکم فشار دهید تا جایی که می‌خواهید نوک شما به پایان برسد. نوار سفید صاف یا منحنی به شما و شکل ناخن شما بستگی دارد، اما اگر می خواهید ناخن هایتان بلندتر به نظر برسد، اجازه دهید لاک با ناخن

طبیعی شما منحنی شود.

نوک ناخن را با لاک سفید جامد انتخابی خود رنگ کنید .مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

هنگام دست آزاد، بهتر است برس را ثابت نگه دارید و فقط انگشت خود را بچرخانید تا یک خط منحنی زیبا داشته باشید. همچنین اگر برس را بین انگشت شست و انگشت میانی بگیرید در حالی که انگشت سبابه خود را روی بالای کلاه گذاشته اید، دست ثابت تری خواهید داشت.

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

اگر به‌جای خط مستقیم به دنبال حالت هلالی هستید، از یک سواب پنبه‌ای یا برس ناخن ریز برای اضافه کردن لاک سفید به گوشه‌های ناخن استفاده کنید.

مانیکور خود را با یک سایه خنثی کامل کنید

زن یک لاک صورتی شفاف به ناخن خود اضافه می کند.

این روشی است که توسط مانیکوریست تایید شده است تا ناخن های فرانسوی شما بسیار طبیعی تر به نظر برسد. توضیح می دهد: “سایه صورتی شفاف به پنهان کردن هرگونه نقص یا زرد شدن ناخن کمک می کند.”

با یک لایه نازک روکش تمام کنید

پس از تمیز کردن لاک های سرگردان با یک کیو تیپ آغشته به لاک پاک کننده ناخن، باید این هنر را تا جایی که ممکن است ماندگار کنید. برای مهر و موم کردن و ست کردن مانیکور فرانسوی در خانه، در نهایت با یک لایه نازک از یک کت براق به پایان برسانید.

است زیرا چسبناک نیست و ناخن های شما را برای مدت طولانی نگه می دارد.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

پس از ماه‌ها ارائه هنر ناخن مخصوص تعطیلات (به این فکر کنید: ناخن‌های سال نو، مانیکور روز ولنتاین، و ایده‌های هنر ناخن روز سنت پاتریک)، آوریل فضای بیشتری برای تفسیر فراهم می‌کند. اگر عید پاک یا رمضان را جشن می گیرید، ممکن است بخواهید یک

مانیکور با رنگ های مناسب انتخاب کنید. با این حال، اگر به سادگی می خواهید حس تازه بهار را در آغوش بگیرید، انتخاب یک پالت نرم تر و پاستلی تر، مکان خوبی برای شروع است. از آنجا، می‌توانید تعیین کنید که آیا هوس رنگ‌های سراسری، نکات کلاسیک

فرانسوی یا طراحی فضای منفی مد روز را دارید. در حالی که در حال انجام آن هستید، ممکن است عناصری از دیگر گرایش های ناخن 2023 را در نظر بگیرید، مانند چرخش های الهام گرفته از یکپارچه سازی یا لهجه های ایموجی. و در ماه آوریل، گل همیشه مورد

استقبال قرار می گیرد. نکته این است: روش های زیادی برای رنگ کردن ناخن های خود در ماه آوریل وجود دارد. پیش از این، بیش از دوجین راه برای انجام این کار پیدا خواهید کرد.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

آبی رنگ محبوب آوریل است، به لطف آسمان آبی روشن و باران های مکرر که ماه را پر می کند. در نظر بگیرید که این ایده گرافیکی دو رنگ آبی و آینه‌ای را برای طراحی ناخن کپی کنید.

گلها در ماه آوریل شروع به شکوفه دادن می کنند، حتی اگر هوا هنوز کمی سرد باشد. ما عاشق این هستیم که چگونه این ایده هنر ناخن رنگین کمانی این مفهوم را با درخشش سرد و شکوفه های آبی گل ذرت به تصویر می کشد.

رنگ سراسری روی ناخن هایتان را ترجیح می دهید؟ ما ظاهر این مانوی تک رنگ چند رنگ را دوست داریم. هر انگشت به یک خانواده رنگ می چسبد و کنتراست بهاری را برجسته می کند.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

این مانی سگ شکاری رنگارنگ چقدر سرگرم کننده است؟ این ناخن که با ترکیبی از رنگ‌های تند و پاستلی ایجاد شده است، ظاهری شاد برای ناخن دارد که برای آوریل و دیگر ماه‌های گرم سال به خوبی کار می‌کند.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

در اینجا ما یک ایده واضح دیگر برای هنر ناخن مناسب آوریل داریم. این ظاهر ناخن که با نئون های پاستلی ساخته شده است، حال و هوای لامپ لاوا یکپارچهسازی با سیستمعامل دارد که ما از آن سیر نمی شویم.

ترجیح می دهید ظاهر ناخن پیچیده تر و مینیمالیستی داشته باشید؟ این مانیکور فرانسوی به رنگ آبی پرتویی با لهجه های گلدار گزینه زیبایی است.سایه های سبز در ماه آوریل محبوب هستند، به این معنی که این ظاهر ناخن های گلدار بد بو ایده خوبی برای

این ماه است. باور کنید یا نه، در واقع بازسازی آن نیز بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک ابزار نقطه‌گذاری برای ایجاد گل‌ها است. به سادگی پنج نقطه را به رنگ صورتی کمرنگ با یک نقطه صورتی داغ روی آن بکشید. همه آن را با یک کت رویه بپوشانید

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

ما عاشق این هستیم که گل های DIY به راحتی هر ایده هنری ناخن را به یک مانوی آماده برای ماه آوریل تبدیل می کنند. در حالی که بازسازی گل ها و چکرزهای این ظاهر ناخن نسبتاً ساده است، چرخش ها کمی دقت بیشتری دارند.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

مانیکور با شکوفه های میخ دار در یک دست و قلاب های پاستلی از سوی دیگراین مانیکور که به راحتی یکی از ایده‌های هنر ناخن مورد علاقه ما در ماه آوریل است، دارای گل‌های میخی، نوک‌های فرانسوی و چرخش است—چک کردن جعبه‌های روند هنر ناخن 2023 متعدد.

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

این ایده طراحی ناخن سبز سه رنگ، طراوت رشد چمن و گل های شکوفه را در ماه آوریل به خوبی به تصویر می کشد.

به یاد داشته باشید: در ماه آوریل هرگز نمی توانید با لهجه های ناخن گلدار اشتباه کنید. این طراحی خاص کاملاً پیچیده است، بنابراین احتمالاً برای بازسازی آن به کمک یک متخصص نیاز دارید.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

طرح فرنچ ناخن
طرح فرنچ ناخن

فرنچ صورتی ناخن

این ظاهر ایربراش شده لحظات مهمی را تجربه کرده است و همچنین می تواند به عنوان پایه ای برای مانیکور فرانسوی عمل کند. ما عاشق این نوشیدنی الهام گرفته از هندوانه هستیم.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

ابرهای کوچک افزودنی اثیری برای کم رنگ ترین اسطوخودوس هستند.

این لوازم اصلی باغ وقتی با هر رنگی ترکیب می شوند بسیار زیبا هستند، اما قرمز پررنگ هرگز ایده بدی نیست.

مانیکورهای الهام گرفته شده از سنگ های قیمتی همیشه یک جلسه را آغاز می کنند.

وقتی این ظاهر بلوک شده رنگ را امتحان می کنید، نیازی به تصمیم گیری بین دو رنگ نیست.

طرح فرنچ ناخن

یک مانی به رنگ آب نبات و نامتجانس همیشه زمان خوبی است.

اگر به ناخن‌های گرد و کوتاه‌تر علاقه دارید، خط نازکی را انتخاب کنید تا کل ناخن را نگیرد.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

این مانی می گوید “طراحی گرافیک علاقه من است” به بهترین شکل.

هنر ناخن با گل ترندی است که همچنان مد روز است، بنابراین آن را با مانی پاستلی ست کنید تا کمی جلوه بیشتری پیدا کنید.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

سایه‌های شربت، چه مخلوط و همسان یا در یک رنگ قهرمان، تازگی دارند.

افزودن نوارهای اضافی – به ظاهر تصادفی – حال و هوای آرت دکو ایجاد می کند.

 

طرح فرنچ ناخن

به این مانی نگاه کن، تمیز نیست؟ یک روکش براق تمام چیزی است که برای به دست آوردن حال و هوای آن نیاز دارید، اما استفاده از سایه الهام گرفته از زیر دریا به شما کمک می کند.

این الگو را امتحان کنید: یک ناخن کاملا رنگ شده، یک فرنچ معمولی، یکی کاملا رنگ شده و یک فرنچ معکوس. و تکرار کن

افزودن شکوفه فلزی به اکستنشن های ژل شفاف راه درستی برای طلایی کردن سوسن است.

نگاهی نهایی به مانیکور فرانسوی تکمیل شده.

و voilà، شما یک مانیکور فرانسوی ایجاد کرده اید. مانند هر مانیکور دیگری، حتماً قبل از دست‌هایتان آن را با دقت بازی کنید: بسته به فرمول لاک و لاک‌تان، ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا ناخن‌ها کاملاً خشک شوند.

چگونه می توان ماندگاری مانیکور فرانسوی را بیشتر کرد؟

مانند هر مانیکور دیگری، اگر برای شروع از یک مانیکور قوی و یک مانیکور رویه استفاده کنید، بیشترین بهره را از مانیکور فرانسوی خواهید برد . همچنین از هر چیزی که ممکن است باعث خرد شدن ناخن شود (جویدن ناخن، آب داغ، مواد شیمیایی و غیره) اجتناب

کنید و فراموش نکنید که مانیکور خود را ببندید، یا بهتر است برای محافظت در برابر آسیب، اطراف نوک ناخن را رنگ کنید.مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

 

چه تغییراتی در مانیکور سنتی فرانسوی وجود دارد؟

اگر به دنبال تنوع در مانوی فرانسوی کلاسیک هستید، نکات فرانسوی V را امتحان کنید یا نکات فرانسوی معکوس را امتحان کنید. ساده ترین راه برای ایجاد نوک V فرنچ این است که ناخن را عمود بر خود نگه دارید، سپس روی خطوط بلند سفید به شکل “V”

نقاشی کنید، به طوری که پایین V به نوک ناخن برخورد کند. برای نوک فرنچ معکوس ، از رنگ تیره روی کل پایه ناخن استفاده کنید و یک خط کوچک با سایه روشن تر در بستر ناخن اضافه کنید (به جای نوک ناخن، مانند مانیکور فرانسوی کلاسیک).مدل ناخن فرنچ جدید رنگی

 

 

طرح فرنچ ناخن

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.