چگونه موهای پرپشت و بلند داشته باشیم ؟(8)

موهای پرپشت و بلند داشته باشیم : هیچ چیز با یک حالت حرفه ای مقایسه نمی شود، اما با تکنیک های مناسب، دستیابی و حفظ نگاه سالن به خانه امکان پذیر می باشد. در اینجا آرایشگران بهترین نکات، ابزار و محصولات خود را برای موهای براق و زیبا نشان می دهند.

وقتی صحبت از موهای تازه از سالن بیرون آمده، می شود، آرایشگر شما واقعاً سلاح مخفی شماست. آنها مدل مو و محصولاتی را که برای نوع خاصی از موهای شما مناسب هستند و ابزارهایی که می توانند به شما در حفظ ظاهر کمک کنند، می شناسند..

LindPay “DEZ” DesPlaines Syck، یک سبک و مدرس برجسته آودا با Neroli Salon & Spa در Milwaukee می گوید: “من به عنوان یک حرفه ای، می خواهم یک پله یا درجه بهتر از یک متخصص دیگر باشم.”

موهای پرپشت و بلند داشته باشیم

چند هفته هست به رنگ موها و مرتب سازی پوستتان نرسیده اید. نگران نباشید. هشت نکته و ترفندهای زیر از متخصصان حرفه ای به شما کمک می کند موهای براق و سالم را بین قرار ملاقات ها رقم بزنید.

در مورد گیاهان و رشد مو چند نکته مهم جهانی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. داروهای گیاهی برای تقویت موی سر

اول ، به یاد داشته باشید که دلایل ریزش مو و مسائل مربوط به پوست سر معمولاً چند عاملی هستند و تشخیص آنها می تواند مشکل باشد. به طور کلی ، یتس می گوید ، اتخاذ یک رویکرد جامع نگر که به صورت داخلی و موضوعی به این مسئله بپردازد ، بهترین روش است.

 دو ، طبیعت همیشه بی ضرر نیست ، او هشدار می دهد. قبل از مصرف خوراکی هر یک از گیاهان فوق الذکر ، حتماً با پزشک خود مشورت کنید. و اگر هنگام استفاده موضعی از هر نوع خارش ، گزگز یا بثورات پوستی مشاهده کردید ، استفاده از آن را قطع کنید. در پایان روز ، ریزش مو یک مسئله پیچیده است. گیاهان طبیعی مناسب می توانند تأثیر مثبتی در مورد رشد موهای سالم داشته باشند ، اما تحقیقات خود را انجام دهید و برای به حداکثر رساندن بهترین نتیجه نهایی ، به دنبال مشاوره حرفه ای باشید.

  1. یک آرایشگر خوب بگیرید و نحوه حفظ و نگهداری آن را بیاموزید

سایک می گوید: “بزرگترین هدف و خشنودی من این است که مشتریان انتظارات بسیار خوبی از مدل موهای خود دارند.

” او توصیه می کند که یک آرایشگر را پیدا کنید که بتواند مدل مویی درست برای شما و موهای شما ایجاد کند و در مورد حفظ ظاهر شما برایتان توضیح دهد.

تانیا موران، سبک مد سالن سوانک در شهر نیویورک، می گوید: آراستن معمولاً به معنای گرفتن لباس های معمولی است.

او توصیه می کند: “اگر موهای بلندی دارید ، هر شش تا هشت هفته یک بار به آرایشگاه سر بزنید.”

“اگر می خواهید رشد کند، کمی بیشتر صبر کنید. اگر موهای کوتاهی دارید ، هر چهار تا شش هفته به آرایشگاه مراجعه کنید.”

چگونه موهای بلندی داشته باشیم در یک هفته

  • از محصولات مناسب برای نوع مو خود استفاده کنید

یک آرایشگر خوب همچنین به شما کمک می کند تا درک کنید کدام محصولات برای نوع خاصی از موهای شما مناسب می باشد.

به عنوان مثال ، استفاده از قطره های نرم کننده / براق با منبع گرمای خارجی به ترمیم موهای آسیب دیده ، خشک یا فر (مجعد شده) شده کمک می کند.

موران برای براقیت در موهای بور، شامپو بنفشه و نرم کننده را پیشنهاد می کند. او توصیه می کند، بافت و اسپری های حجم دهنده مو را صاف می کنند، در حالی که کرم های نرم کننده می توانند موهای ضخیم را محکم کنند.

او اضافه می کند که تهویه مطبوع و کرم های مخصوص موهای فر ترکیبی مناسب برای موهای مجعد می باشد.

  • موهای خود را خیلی کم بشویید

سایک درباره این اشتباه رایج می گوید: “بدترین حالت، شستن روزانه مو است.” شامپو کردن مکرر موهای شما را خسته می کند (به خصوص اگر آب گرم را دوست دارید) و می تواند روغن های طبیعی پوست سر شما را از بین ببرد.

مگر اینکه پوست سر بسیار چرب داشته باشید، فقط هفته ای یک یا دو بار موهای خود را بشویید. به عبارتی، هرچه شستشوی کمتری داشته باشید، کمتر نیاز به استفاده از محصولات درمانی خواهید داشت.

در بین شستشوها، موهای خود را برای مدت کوتاهی شستشو دهید.

به گفته موران، شامپو خشک یک جایگزین عالی است، اما استفاده زیاد از آن به طور مکرر می تواند باعث مشکل شود. در صورت بروز مشکل، یک بار در ماه یا بیشتر آن را با یک شامپو ارتقا دهید.

  • برخی از ابزارهای حرارتی با کیفیت بالا را خرید کنید

هیچ مشکلی در این مورد وجود ندارد – شما می خواهید در ابزارهای مناسب برای مراقبت از مو سرمایه گذاری کنید. سایک می گوید:

“این ایده بد نیست که 100 یا 150 دلار برای سشوار هزینه کنید – همانند اتو برای صاف کردن و مجعد کردن مو”. اما بهترین محصولات همیشه ماندگار نیستند، موران هشدار می دهد.

“ضمانت نامه ها مفید می باشند، زیرا همیشه امکان سوختن دستگاه وجود دارد و در هنگام مسافرت مراقب باشید، زیرا مبدل های شما نه تنها اندازه خروجی بلکه باید ولتاژ و وات را تغییر دهند،

” برای ابزارهای حرارتی باکیفیت و ماندگاری عالی، موران از طرفداران بسیار زیاد Chi است که شامل اتو های صاف کننده مو ، اتوهای مجعد کننده مو و… می باشد.

5- بیاموزید که چگونه خودتان موهایتان را خشک و صاف نمایید

نوشته های مرتبط

موران می گوید: گرما و جهت عناصر اصلی برای موفقیت صاف کردن مو می باشند.

هر چه سشوار خشک کننده مو را به موی خود نزدیک تر کنید، آسیب بیشتری به مو وارد می شود، از یک گرمای متوسط تا زیاد استفاده کنید و مطمئن شوید که دستگاه خود را به پایین هدایت می کنید تا هوا در امتداد ساقه های مو از ریشه تا نوک دمیده شود.

رشد سریع مو در یک هفته با روش خانگی

این چیزی است که براقیت موهای سالن را به شما می بخشد.

به گفته موران، برای دستیابی به موهای موج دار و مجعد در خانه، استفاده از اتوی های فر کننده مو به جای تلاش برای استفاده از یک برس، بسیار کاربر پسندیده ای می باشد.

اما از ابزارهای حرارتی بیش از حد استفاده نکنید. او هشدار می دهد: استفاده از دو ابزار حرارتی در روز می تواند مو را بسیار خشک کند و مضر باشد. “من توصیه می کنم در ابتدا موها را خشک کنید، سپس از اتو استفاده کنید.”

6-هر بار از محصولات محافظ کننده حرارتی استفاده کنید

سایک تصدیق می کند: “گرما شمشیر دو لبه است.” “این همان چیزی است که حرفه ای ها را هدایت می کند، اما شما باید به طور پیش فرض به محصولات محافظت از گرما توجه ویژه ای داشته باشید.

” موران می گوید همیشه قبل از استفاده از اتوهای صاف کننده یا ف کننده مو از اسپری محافظ حرارت استفاده کنید. او توصیه می کند روغن تصفیه فوق العاده شدید CrazySmooth ColorProof استفاده کنید.

او می گوید: “در صورت استفاده از وسایل حرارتی، محصول محافظتی در محل مورد نظر باز می شود تا به شافت مو نفوذ کند و بتواند در بازسازی و محافظت از آن ایفای نقش کند.

7- روی بالش های ساتن یا ابریشمی بخوابید

با توجه به نکات زیبایی، این ممکن است باعث شود احساس کنید موهایتان در حال خراب شدن می باشد. مورون می گوید، بالش های ساتن یا ابریشمی به طولانی تر نگه داشتن موهای اتو کشیده شما کمک می کنند، زیرا آنها موها را به صورت تهاجمی مالش نمی دهند.

هنگامی که سر خود را در خواب به حرکت در می آورید (همانطور که اکثر افراد تمایل به انجام آن دارند) ، بر خلاف کشیدن ناگهانی روی پنبه، سر روی ابریشم می چرخد، که می تواند مدل موی شما را خنثی کند یا آن را از فرم بیرون بکشد ، به خصوص اگر از اسپری مو استفاده می کنید .

8- هر روز موهای خود را به صورت دم اسبی نبندید

زمانی که موهایتان خشک هست و به حالت دم اسبی در بالا می بندید، موهای شما در برابر شکست ارتجاعی تر می شوند.

هر روز باید مدل بستن موهای خود را تغییر دهید، زیرا دم اسبی بستن مو برای هر روز باعث آسیب به موها می شود. در نتیجه باید در روز آینده دم اسبی را پایین تر ببندید . موهای پرپشت و بلند داشته باشیم

  1. رشته های خود را از داخل به بیرون درمان کنید

این یک واقعیت است که موهای سالم از درون شروع می شود. استرس برای بدن شما مضر است و ارتباط بین استرس و ریزش مو به خوبی شناخته شده است. و در حالی که ما در مورد غذا صحبت می کنیم، بسیاری از مواد مغذی با رشد سریع مو مرتبط هستند، به این ترتیب تمرکز بر سلامت روده اساسا برای تغییر مو و پوست مهم است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

  • پوست سر را شفاف کنید

برای داشتن موهای سالم باید پوست سر را تمیز و تحریک کنید . تجمع بیش از حد پوست سر (روغن اضافی، محصولات، باکتری ها و به طور کلی ضایعات) می تواند ریشه فولیکول را که منبع واقعی رشد مو است خفه کند. التهاب بیش از حد در بالا می تواند رشد را خفه کند و در نهایت منجر به ریزش شود. فرد باید موهای خود را به طور منظم شفاف کند.

موهای خود را به درستی تمیز کنید.

  • مکمل ها

کلاژن جزء ضروری موهای قوی و سالم است. حاوی پروتئین ها و اسیدهای آمینه مورد نیاز برای تولید کراتین، پروتئینی است که موهای شما را می سازد. تخم مرغ منبع بسیار خوبی از پروتئین و بیوتین است، دو ماده مغذی که باعث سلامت مو می شود. مصرف ماهی های غنی از اسیدهای چرب امگا 3 مانند سالمون نیز با افزایش رشد مو مرتبط است. 

قویترین دارو برای رشد مو

به عنوان منبعی از ریزمغذی ها، وگان ها می توانند دانه ها، آجیل ها، آووکادو، لوبیا و سویا را جایگزین ماهی در رژیم غذایی روزانه خود کنند. در حالی که بسیاری از ما به درمان قدیمی روغن کردن موهایمان برای کمک به افزایش رشد مو پایبند هستیم، مهم است که بدانیم رژیم غذایی با پروتئین بالا و افزایش مصرف مکمل هایی مانند بیوتین، فولات، گوگرد، روی، ویتامین A، ویتامین D و ویتامین B12 به کاهش ریزش مو کمک می کند.

  • از استفاده از ابزار داغ خودداری کنید

با گرمای زیاد در هوا، افزودن حرارت بیشتر به موها آسیب می رساند و باعث خشک شدن پوست سر می شود. از استفاده از وسایل گرمایشی برای مو خودداری کنید یا از وسایل گرم فقط یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. پس از شستن موها، آن ها را به صورت قیطانی ببندید تا حالت مجعدی داشته باشند و اجازه دهید به طور طبیعی خشک شوند. این بخش مهمی از یک روال مراقبت از مو است.

وسایل گرمایشی را از موهایتان دور نگه دارید. 

  • چرب کردن مو

بسیاری از مردم بر این باورند که روغن کاری فقط در فصل زمستان ضروری است، اما این رایج ترین تصور غلط است. در تابستان نیز باید هفته ای یکبار موهای خود را چرب کنید. روغن های مو، مانند روغن نارگیل یا روغن زیتون، موهای شما را تغذیه می کنند و در عین حال به رشد آن نیز کمک می کنند

 

مشاوره پزشکی زنان در تهران که با برند زنان 909 فعالیت خود را آغاز کرده است توانسته خدمات درمانی و مشاوره خود را به بهترین نحو به مراجعین محترم ارائه دهد.خدمات زنان 909 به ترتیب شامل : ترمیم پرده بکارت، کرایو زگیل تناسلی در تهران و حوزه زنان زایمان می باشد.

instagram banner
1 دیدگاه
  1. موهای بلند به دست بیارم می گوید

    سلام ای کاش بشه دعا کنید واسه ی من که موهای بلند و پر به دست بیارم و بتوانم ببندم اش…. و لطفا پیام من را داخل سایت قرار ندهید….و دعا کنید که به خواسته ام برسم….!!!ممنونم ازتون….!!!!!

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.