چگونه سریع تر باردار شویم؟

سریع تر باردار شویم :آیا چیزهایی وجود دارد که بتوان برای باردار شدن سریع انجام داد؟ مطمئنا این کار امکان پذیر است.

افراد دلایل مختلفی برای تمایل خود به بارداری سریع دارند. ممکن است بخواهید کودکانتان فاصله ی سنی مشخصی داشته باشند. شاید در تلاش هستید بر ساعت بیولوژیک بدنتان غلبه کنید. ممکن است بخواهید به این دلیل که همسرتان در ارتش است و می خواهید قبل از رفتن او حامله شوید، باردار شوید. یا ممکن است فقط مشتاق مادر/پدر شدن باشید.

شصت و هشت درصد زوج هایی که رابطه ی جنسی با هدف بارداری را بهینه کرده اند در سه ماه باردار می شوند. بعد از یک سال، 92 درصد آن ها باردار هستند.سریع تر باردار شویم

سریع تر باردار شویم

با این حال، باید بدانید ممکن است این نکات در مورد همه صادق نباشد. متاسفانه، بارداری چیزی نیست که بتوان برای آن دقیقا برنامه ریزی نمود. اگر نمی توانید به محض تمایل باردار شوید، خودتان را سرزنش نکنید. به یاد داشته باشید که یک زوج از هر 10 زوج ناباروری تجربه می کنند. خبر خوب این که کمک وجود دارد.

قطع برنامه ی ضد باروری:سریع تر باردار شویم

مشخصا، اگر تمایل به بارداری دارید، باید برنامه ی ضد باروری خود را قطع کنید. آنچه ممکن است ندانید این است که شما برای بازگشت باروری خود به زمان نیاز خواهید داشت. این زمان وابسته به نوع کنترل استفاده شده است.

در بیشتر انواع کنترل باروری، باروری شما در چرخه ی بعدی بعد از توقف روش کنترل باز خواهد گشت. ممکن است چند ماه طول بکشد تا چرخه ی شما خود را تنظیم کند، اما ممکن است در اولین ماه باروری رسمی خود نیز باردار شوید.

با این حال، این مساله همیشه فرآیندی ساده و سریع نیست. اگر ایمپلنت یا IUD داشته اید، احتمالا باید برای خارج کردن آن ها به پزشک مراجعه کنید. این مساله زمان بر است. همچنین ممکن است بعد از خارج کردن IUD هورمونی تنظیم چرخه ی شما چند ماه به طول بیانجامد (در IUD های صرفا مسی، باروری سریعا باز می گردد). اگر داروی ضد باروری استفاده می کردید، بازگشت باروری چندین ماه به طول می کشد.

سریع تر باردار شویم

داشتن رابطه ی جنسی بسیار زیاد

داشتن رابطه ی جنسی در کل ماه برای حاملگی خوب است. براساس تحقیقات و نظر کمیته ی عملی انجمن پزشکی تولید مثل آمریکا، هر روز یا هر دو روز خوب است.

سریع تر باردار شویم

هدف شما باید داشتن رابطه ی جنسی در هر روز از چرخه باشد، اما در بیشتر افراد این کار باعث از پا در آمدن می شود، و واقعا ضروری نیست. داشتن رابطه ی جنسی سه تا چهار بار در هفته شانس موفقیت را افزایش می دهد، زیرا داشتن رابطه ی جنسی در روزهای دارای شانس باروری زیاد را افزایش می دهد. اگر هدف شما صرفا روزهای تخمک گذاری باشد و اشتباه کنید، شانس آن ماه را از دست می دهید.

اگر هر روز یا هر دو روز رابطه ی جنسی داشته باشید، احتمال این که در طول دوره ی دارای بیشترین شانس باروری حداقل یک و شاید دو بار رابطه ی جنسی داشته باشید وجود دارد.سریع تر باردار شویم

رابطه ی جنسی زیاد باعث بهبود سلامت اسپرم نیز می شود. شناگران سال تر به معنی احتمال باروری بیشتر است.

بهینه سازی رابطه ی جنسی با هدف باروری

اگر رابطه ی جنسی با هدف بارداری خود را بهینه سازی کنید، قادر خواهید بود سریع تر باردار شوید.

یک مساله ی مهم که باید بدانید این است که روان کننده های معمول همچون آستروژلید یا ژن KY برای اسپرم زیان بار هستند. بهترین روان کننده برای باروری خود مایع گردن رحم است. اما اگر با این مساله مشکل دارید، گزینه های مناسب برای اسپرم، همچون روغن معدنی، روغن کانولا، یا روان کننده های بر پایه هیدروکسی اتیل سلولز مثل Pre-Seed و ConceivEase نیز وجود دارند.

این مساله که آیا پوزیشن رابطه ی جنسی یا دراز کشیدن بعد از رابطه به بارداری کمک می کند یا خیر مورد سوال است. عقیده ی کمیته ی انجمن پزشکی تولید مثل آمریکا این است که تاثیری ندارد. با این حال، تحقیقات انجام شده روی درمان IUI نشان داد که دراز کشیدن بعد از تلقیح باعث افزایش نرخ باروری می شود.

بیشتر بخوانید » مشاور پزشکی زنان
اگر می خواهید سریع تر باردار شوید، بهتر است دراز کشیدن به پشت به مدت چند دقیقه بعد از رابطه ی جنسی را حداقل امتحان کنید. از طرف دیگر، اگر پوزیشن میشنری (پوزیشن رابطه ی جنسی که در آن مرد روی زن است) برای شما جالب نیست، پوزیشن های خلاقانه تری وجود دارند.سریع تر باردار شویم

تحقیقات نشان داده اند که تحریک جنسی نقش مهمی در مقدار اسپرم خارج شده دارد. ارگاسم زن نیز ممکن است به باروری کمک کند. داشتن رابطه ی جنسی پرشور به حاملگی سریع تر کمک می کند. گفته می شود استرسی درباره ی ارگاسم نداشته باشید. این مساله ضروری نیست.

از کیت پیش بینی تخمک گذاری برای پایش زمان تخمک گذاری استفاده کنید

محتمل ترین روزهای باروری شما دو روز قبل از تخمک گذاری هستند. به روش های مختلف می توان این روزها را تعیین کرد، از جمله رسم نمودار دمای پایه ی بدن، چک کردن مخاط گردن رحم، ردیابی تغییرات گردن رحم، و استفاده از بررسی میکروسکوپی فرنینگ بزاق.

مشکل همه ی این روش ها این است که همگی شیب یادگیری تندی دارند. در مورد نمودار BBT، گرفتن دمای بدن درست به هنگام صبح و تفسیر نمودار خود یک مساله است.

ممکن است استفاده از کیت های پیش بینی تخمک گذاری یا مانیتور تخمک گذاری برای شما آسان تر باشد.تست های تخمک گذاری همچون تست حاملگی عمل می کنند.روی یک نوار کاغذی ادرار کرده و نتیجه را می بینید. تفسیر نتیجه ی این تست ها اندکی سخت تر از تست حاملگی است، بنابراین دستورالعمل را به دقت مطالعه کنید.

پایشگران تخمک گذاری منحنی یادگیری بسیار بیشتری نسبت به تست های تخمک گذاری دارند. دستگاه های دیجیتال به شما زمان بیشترین احتمال باروری را می گویند. آن ها بسیار گران هستند، اگرچه ممکن است بخواهید نمودار را با کیت های پیش بینی تخمک گذاری ترکیب کنید.

سریع تر باردار شویم

بهینه سازی سلامت باروری

در کوتاه مدت، چیزهای کمی وجود دارند (بسیاری از آن ها احتمالا بسیار واضح هستند) که یک زن می تواند برای افزایش شانس حاملگی انجام دهد.

کارهایی که باید انجام دهید

خواب کافی داشته باشید. چرخه های خواب و بیداری غیر عادی باعث بر هم خوردن چرخه ی قاعدگی می شود، که بعید است باعث ناباروری گردد اما بارداری سریع را مشکل می سازد.

رژیم غذایی متعادل داشته و آب فراوان مصرف کنید. از رژیم گرفتن یا سایر برنامه های غذایی افراطی به هنگام تلاش برای حاملگی اجتناب کنید.

نوشیدنی های کافئین دار را کنار بگذارید. مشخص نیست آیا آن ها می توانند بر باروری تاثیر بگذارند یا خیر، اما چون می خواهید سریعا باردار شوید، هر آنچه به بهبود سلامت کلی شما کمک کند بهترین گزینه است.سریع تر باردار شویم

این کارها را انجام ندهید

زیاد استرس نداشته باشید. هنوز مشخص نیست آیا استرس باعث ناباروری می شود یا خیر. با این حال، استرس حاد ممکن است چرخه ی زنان را بر هم بزند. در مورد کسانی که در تلاش هستند در یک یا دو ماه باردار شوند، فقط یک ماه اشتباه نیز ممکن است مشکل جدی در برنامه ایجاد کند.

دوش. زمانی که دوش واژینال می گیرید، تعادل طبیعی pH واژن را بر هم زده، مخاط گردن رحم (که باعث حرکت اسپرم می شود) را شسته، و تا حدی باکتری های خوب را حذف می کنید. همچنین خطر عفونت واژن و تحریک آن را افزایش می دهد، که باعث سخت شدن حاملگی می گردد.

در مورد مردان، جواهرات خانوادگی را دور نگاه دارید. لوله های داغ، لپ تاپی که مستقیما روی پاها قرار داده شود، گرمکن های صندلی، و نشستن طولانی با پاهای بسته همگی دمای اسکروتوم را افزایش می دهند. این مساله تاثیری منفی بر تعداد اسپرم ها می گذارد.

و نهایتا، پرتکرارترین نکته ی بهداشتی، ترک سیگار و کنار گذاشتن نوشیدنی های الکلی است. این مساله هم در مورد مردان و هم زنان است. این مساله نه تنها سلامت شما را بهبود می بخشد بلکه همچنین به داشتن بارداری و کودک سالم تر نیز کمک می کند.

نکات دیگری نیز وجود دارند که باعث بهبود باروری و سلامت کل شما می شوند و نیاز به تلاش و زمان بیشتر دارند. زنان باید سعی کنند قبل از حاملگی به وزن مناسب برسند، فقط اندکی اضافه وزن باعث کاهش شانس باروری می شود. چاقی تاثیری منفی بر باروری مردان می گذارد.

یک مساله که زنان باید قبل از حاملگی انجام دهند اطمینان از این مساله است که فولیک اسید کافی مصرف می کنند. این مساله برای حاملگی سالم ضروری است. همچنین ممکن است بر باروری نیز تاثیر بگذارد.سریع تر باردار شویم

از تست حاملگی مکرر اجتناب کنید

گرفتن تست حاملگی سرعت حاملگی شما را تغییر نمی دهد، اما بر درک زمان تاثیر می گذارد. به خصوص اگر تست های مکرری را زودهنگام بگیرید، ادرار کردن زیاد روی نوار باعث می شود روزها و هفته طولانی تر به نظر برسند.سریع تر باردار شویم

در عوض، متعهد شوید فقط یک تست بارداری به هنگام به تاخیر افتادن پریود حداقل به مدت یک روز بگیرید. به عبارت دیگر، اگر انتظار می رود سه شنبه یا چهار شنبه پریود شود، تا پنج شنبه تست را انجام دهید. با این حال بهتر است تا جمعه هم صبر کنید. صبر کردن آسان نیست، اما به خود یادآوری کنید که اگر تست را زودتر از موقع بگیرید، احتمال نتیجه ی منفی کاذب وجود دارد (به عبارت دیگر، حتی اگر حامله باشید، تست آن را مشخص نخواهد کرد).

سریع تر باردار شویم

در صورت نیاز کمک پزشکی دریافت کنید

نوشته های مرتبط

اگر در شش ماه (اگر بالای 35 سال هستید) یا یک سال (اگر کمتر از 35 سال هستید) باردار نشدید به پزشک مراجعه کنید.

کمک گرفتن به معنی تسلیم شدن نیست؛ بلکه بدین معنی است که شما آنقدر شجاع هستید که بفهمید دلیلی برای عدم بارداری وجود دارد، و چگونه می توان گام هایی برای حل آن برداشت.

برخی علل ناباروری با گذشت زمان بدتر می شوند. کمک گرفتن به هنگام نیاز به شما کمک می کند سریع تر با کم درمان باردار شوید

 

 13 راه طبیعی برای تقویت باروری و سریعتر بارداری وجود دارد.

 

1-غذاهایی بخورید که سرشار از آنتی اکسیدان هستند

آنتی اکسیدان ها مانند فولات و روی ممکن است باعث بهبود باروری در مردان و زنان شود. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد موجود در بدن شما را غیرفعال می کنند ، که می تواند به اسپرم و سلول های تخم مرغ آسیب برساند.ادر مورد مردان جوان ، بزرگسالان نشان داد که خوردن 75 گرم گردو غنی از آنتی اکسیدان در روز باعث بهبود کیفیت اسپرم می شود.

مصرف یک مکمل آنتی اکسیدانی یا خوردن غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان می تواند باعث افزایش باروری بخصوص در بین مردان ناباروری شود.

2-یک صبحانه بزرگتر بخورید

خوردن یک صبحانه قابل توجه ممکن است به زنان دارای مشکلات باروری کمک کند. یک مطالعه نشان داد که خوردن یک صبحانه بزرگتر ممکن است اثرات هورمونی سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) را ، که یکی از دلایل اصلی ناباروری است ، برای زنان با وزن طبیعی که دارای PCOS هستند ، خوردن بیشتر کالری های آنها در صبحانه میزان انسولین را 8٪ و میزان تستوسترون را 50٪ کاهش می دهد. سطح بالای هر دو می تواند به ناباروری کمک کند.

3-از چربی های ترانس خودداری کنید

هر روز خوردن چربی سالم برای تقویت باروری مهم است. با این حال ، چربی های ترانس به دلیل اثرات منفی آن بر حساسیت به انسلین ، با افزایش خطر ناباروری در تخمک گذاری همراه هستند . چربیهای ترانس معمولاً در روغنهای گیاهی هیدروژنه یافت می شوند و معمولاً در برخی از مارگارین ، غذاهای سرخ شده ، محصولات فرآوری شده و کالاهای پخته وجود دارند.

4-حذف کربوهیدرات

پیروی از رژیم غذایی با کربوهیدرات پایین به طور کلی برای زنانی که دارای سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) هستند توصیه می شود. رژیم های کم کربوهیدرات ممکن است به شما در حفظ وزن سالم ، کاهش سطح انسولین و تشویق کاهش چربی کمک کند ، همه در عین حال که به قاعدگی کمک می کند (مطالعه بزرگ مشاهده ای نشان داد که با افزایش مصرف کربوهیدرات ، خطر ناباروری نیز افزایش یافته است.

 5- کربوهیدرات تصفیه شده کمتری بخورید

این فقط کربوهیدرات مهم نیست بلکه نوع آن نیز هست. کربوهیدراتهای تصفیه شده ممکن است به ویژه مشکل ساز باشند. کربوهیدراتهای تصفیه شده شامل غذاهای شیرین و نوشیدنی ها و غلات فرآوری شده از جمله ماکارونی سفید ، نان و برنج هستند. این کربوهیدراتها خیلی سریع جذب می شوند و باعث افزایش سن در قند خون و انسولین می شوند. کربوهیدراتهای تصفیه شده نیز دارای شاخص قند خون بالا (GI) هستند.

6-فیبر بیشتری بخورید

فیبر به بدن شما کمک می کند تا از هورمون های اضافی خلاص شود و قند خون را متعادل نگه می دارد. برخی از نمونه های غذاهای پر فیبر شامل غلات سبوس دار ، میوه ، سبزیجات و لوبیا است. انواع خاصی از فیبر با اتصال به روده می توانند به از بین بردن استروژن اضافی کمک کنند. استروژن اضافی سپس به عنوان یک محصول زباله از بدن خارج می شود. در یک مطالعه مشخص شد که خوردن 10 گرم فیبر غلات در روز با 44٪ خطر ناباروری تخمک گذاری در بین زنان بالاتر از 32 سال همراه است .

7-منابع پروتئین مبادله کنید

جایگزینی برخی پروتئین های حیوانی (مانند گوشت ، ماهی و تخم مرغ) با منابع پروتئینی گیاهی (مانند لوبیا ، آجیل و دانه) با کاهش خطر ناباروری همراه است (یک مطالعه نشان داد که دریافت پروتئین بالاتر از گوشت با احتمال 32 درصد بیشتر در ایجاد ناباروری تخمدان ارتباط دارد (ز طرف دیگر ، خوردن پروتئین بیشتر گیاهی ممکن است در برابر ناباروری محافظت کند (

8-مولتی ویتامین را امتحان کنید

ممکن است زنانی که مولتی ویتامین مصرف می کنند کمتر ناباروری تخمک گذاری را تجربه کنند. در حقیقت ، در صورتی که زنان 3 یا بیشتر مولتی ویتامین در هفته مصرف کنند ، ممکن است از تخمین ناباروری 20٪ جلوگیری شود.لاوه بر این ، یک مطالعه نشان داد که زنانی که مولتی ویتامین مصرف می کردند ، خطر ناباروری 41٪ کمتر دارند. برای زنانی که سعی در بارداری دارند ، یک مولتی ویتامین حاوی فولات ممکن است به ویژه مفید باشد.

9-فعال شوید

ورزش دارای مزایای بسیاری برای سلامتی شما از جمله افزایش باروری است ) در حقیقت ، یک سبک زندگی بی تحرک با خطر بیشتر ناباروری همراه است . برای زنان چاق ، فعالیت بدنی متوسط ​​و شدید ، همراه با کاهش وزن ، تأثیر مثبتی بر باروری داشت (با این حال ، اعتدال مهم است. ورزش زیاد با شدت بالا در واقع با کاهش باروری در برخی از خانمها همراه است.

10-برای استراحت وقت بگذارید

با افزایش سطح استرس ، شانس بارداری شما کاهش می یابد. این به احتمال زیاد به دلیل تغییرات هورمونی است که هنگام احساس استرس رخ می دهد (داشتن یک شغل استرس زا و کار طولانی مدت نیز می تواند مدت زمان بارداری شما را افزایش دهد ) در حقیقت ، استرس ، اضطراب و افسردگی در حدود 30٪ از زنانی که در کلینیک های باروری شرکت می کنند ) دریافت پشتیبانی و مشاوره ممکن است سطح اضطراب و افسردگی را کاهش دهد ، بنابراین احتمال باردار شدن را افزایش می دهد .

11-کافئین را برش دهید

کافئین می تواند بر باروری زنان تأثیر منفی بگذارد. یک مطالعه نشان می دهد ، زنانی که بیش از 500 میلی گرم کافئین مصرف می کنند روزانه 9.5 ماه بیشتر طول می کشد () مصرف کافئین بالا قبل از بارداری نیز به افزایش خطر سقط جنی با این حال ، مطالعات دیگر ارتباط مستقیمی بین مصرف کافئین و افزایش خطر ناباروری پیدا نکردند .

12-به یک وزن سالم دست یابید

وزن یکی از مهمترین عوامل در هنگام باروری است. در حقیقت ، کمبود وزن یا اضافه وزن با افزایش ناباروری همراه است (مطالعه بزرگ مشاهده ای نشان می دهد که در ایالات متحده ، 12٪ ناباروری تخمک گذاری به دلیل کمبود وزن است ، در حالی که 25٪ به دلیل اضافه این بدان دلیل است که مقدار چربی ذخیره شده در بدن شما بر عملکرد قاعدگی تأثیر می گذارد.

خانمهایی که وزن کمتری دارند و اضافه وزن دارند ، طول دوره چرخه طولانی تری دارند ، و این امر بارداری را دشوارتر می کند () برای بهبود شانس خود را از حامله شدن، سعی کنید به از دست دادن وزن اگر شما اضافه وزن دارید و به دست آوردن وزن اگر شما کم وزن است.

13-میزان جذب آهن خود را افزایش دهید

مصرف مکمل های آهن و غیرهیم که از غذاهای گیاهی حاصل می شود ، ممکن است خطر ناباروری تخمک گذاری را کاهش دهد. یک مطالعه مشاهده ای شامل 438 زن دریافتند که مصرف مکمل های آهن با 40٪ خطر ناباروری تخمک گذاری مرتبط است . آهن غیر هیم همچنین با کاهش خطر ناباروری همراه بود. آهن آهن که از منابع حیوانی به دست می آید ، به نظر نمی رسد که در میزان باروری تأثیر بگذارد.

با این وجود ، برای تأیید اینکه آیا مکمل های آهن باید به همه خانم ها توصیه شود ، شواهد بیشتری لازم است ، به خصوص اگر سطح آهن در ابتدا سالم باشد. با این حال ، افزایش مصرف غذاهای غنی از آهن ممکن است به شما کمک کند. با این وجود منابع آهن غیرهمی برای جذب بدن برای شما مشکل تر است ، بنابراین سعی کنید آنها را با غذاها یا نوشیدنی های پر ویتامین C مصرف کنید تا جذب را افزایش دهید.

 

آیا ممکن است در ماه اول بارداری پریود شویم؟

 

خیر، در دوران بارداری نباید پریود شوید. هر گونه خونریزی در اوایل بارداری ممکن است نشانه خطر از دست دادن بارداری در اوایل بارداری باشد. با این حال، بسیاری از زنان با خونریزی خفیف بارداری طبیعی خود را ادامه می دهند. اگر خونریزی دارید، مهم است که با پزشک یا ماما خود مشورت کنید، که ممکن است شما را برای اسکن اولتراسوند معرفی کند.

من می دانم که اگر زود آزمایش کنید (قبل از پریود) دقت کمتری دارد – من به تازگی نتیجه “باردار” را دریافت کردم اما هنوز پریود من به پایان نرسیده است – آیا می توانم به نتیجه اعتماد کنم؟

 

اگر قبل از اتمام قاعدگی آزمایش داده اید و نتیجه “باردار” را گرفته اید، این بسیار دقیق است و می توانید به نتیجه اعتماد کنید. این بدان معناست که سطح هورمون بارداری به اندازه کافی بالا بود که قابل تشخیص بود.

 

از هفته چندم بارداری پریود قطع میشود نی نی سایت

آزمایش من گفت “باردار” اما من احساس بارداری نمی کنم – چگونه می توانم مطمئن باشم؟

همه زنان از علائم بارداری مانند تهوع صبحگاهی رنج نمی برند. مراقب حساسیت پستان (که ممکن است متناوب باشد) باشید زیرا این علامتی است که بیشتر گزارش می شود. با این حال، همه بارداری ها متفاوت است، بنابراین نگران نباشید.

من خیلی احساس بیماری می کنم و برای غذا خوردن مشکل دارم، آیا این روی کودک من تأثیر می گذارد؟

حالت تهوع و استفراغ بسیار شایع است و از هر 10 زن باردار 8 نفر را مبتلا می کند. در حالی که بسیار ناخوشایند است و می تواند زندگی روزمره شما را تحت تاثیر قرار دهد، هیچ مدرکی مبنی بر اینکه تهوع و استفراغ تاثیر مضری بر کودک شما داشته باشد وجود ندارد. در واقع، خطر سقط جنین کمی کمتر است.

کودک شما آنچه را که نیاز دارد از بدن شما می گیرد. هنگام ابتلا به تهوع صبحگاهی، مطمئن شوید که مقدار زیادی آب بنوشید و سعی کنید کم و اغلب غذا بخورید.

همچنین توصیه می شود از هر گونه غذا یا بویی که باعث ایجاد علائم می شود خودداری کنید. برخی از زنان متوجه می شوند که باندهای طب فشاری ممکن است کمک کنند. اگر واقعاً مشکل دارید، می توانید به پزشک خود مراجعه کنید، که ممکن است بتواند برای شما داروهای ضد بیماری تجویز کند.

 

چگونه بفهمم بارداری من به طور طبیعی پیش می رود؟ دوست من حاملگی خارج از رحمی داشت و من نگرانم که این اتفاق برای من هم بیفتد.

حاملگی خارج از رحم زمانی است که حاملگی خارج از رحم (رحم) ایجاد می شود. تقریباً 99 درصد از حاملگی ها به طور طبیعی در رحم قرار دارند. با این حال، حاملگی خارج از رحم می تواند هر زنی را تحت تاثیر قرار دهد. توجه داشته باشید که حاملگی خارج از رحم می تواند با علائم مختلفی ظاهر شود. همه زنان علائم را تجربه نمی کنند.

 

علائم اولیه حاملگی خارج از رحمی می تواند شامل درد (که برای تسکین آن نیاز به یک مسکن خفیف مانند پاراستامول است) و خونریزی باشد. اگر حاملگی خارج از رحم پاره شود، ممکن است درد عمومی معده را تجربه کنید که اغلب با درد نوک شانه همراه است. سایر علائم گزارش شده شامل درد هنگام دفع ادرار، درد هنگام رها شدن روده یا درد هنگام راه رفتن است. اگر این علائم را تجربه کردید، باید فورا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. برای تایید محل بارداری به سونوگرافی نیاز دارید.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.