از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد (15نشانه)

کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد : مردها همیشه یک راز هستند که زن‌ها در هنگامی که هیچ پاسخ مستقیمی در ارتباط با روابط با آنها نشان نمی‌دهند، می‌خواهند آن را لمس کنند.

هنگامی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، علائم خاصی وجود دارد که شما باید آنها را بشناسید تا حداقل فرصتی را در زمان صحیح و مکان صحیح به وی بدهید تا بتوانید با او یک رابطه خاص داشته باشید.
تمام چیزهایی که شما از یک فرد یاد می‌گیرید، مثل استاتوس فیس بوک، زمانی که هر روز با شما صرف می‌کند یا داستان‌های باز وی از علائم روابط شما هستند. این علائم باید نشان دهند که آیا شما می‌خواهید دوست دختر وی باشید یا نه. یافتن احساسات یک فرد راحت نیست، روش‌ها برای حفظ علائم و احساسات نیز در واقع سخت‌تر هستند.
اندکی وقت صرف کنید و مقاله ما را بخوانید تا علائم واضح‌تری را در مورد مردان، در زمانی که می‌خواهند یک رابطه جدی را آغاز کنند، بدانید.

نشانه های مردی که قصد ازدواج دارد نی نی سایت

کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد15 علامت اولیه‌ای که او می‌خواهد با شما ازدواج داشته باشد:

کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

1. زمان زیادی را با شما سپری می‌کند.
آغاز و توسعه یک رابطه جدی در ازدواج و ایجاد رابطه بسیار مهم است، بنابراین شما باید این مسئله را مورد ملاحظه قرار دهید که چه کاری را باید جلوی یک مرد انجام دهید.
وقتی مردی زمان زیادی را برای شما صرف می‌کند، این یکی از اولین علائمی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.

در واقع، پسران جوان همیشه کاری را انجام می‌دهند که راحت باشد و در اطراف آنها باشد، مثل مکان‌ها، افراد و سایر چیزها. هنگامی که او شما را دوست داشته باشد به‌طور منظم به شرکت شما می‌آید تا شما را فقط برای چند ثانیه ببیند یا در زمان ناهار تماس ویدیویی برقرار می‌کند تا با شما صحبت کند. این یعنی اینکه او بسیار دلتنگ شما شده است و می‌خواهد تمام اوقات شما را ببیند و حتی ناهارش نیز به خاطر دیدن شما بیشتر به او لذت می‌دهد.

بنابراین اگر شما نیز به این رابطه علاقه‌مند باشید و بخواهید آن را توسعه دهید، زمان اندکی را آنگونه که او می‌خواهد با وی سپری کنید و اگر وی به نشان دادن برنامه‌هایش با شما در آینده ادامه دهد، منظورش این است که شما در زمانش با ارزش هستید و واقعاً برای وی مهم هستید.

کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد2.به علاقه‌مندی‌هایتان علاقه‌مند باشد.
علاقه یک مرد به علایق شما، علامت دیگری است که وی می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. مردی که دختری را دوست ندارد می‌تواند از علایق وی چشم‌پوشی کند و به هیچ چیز وی توجه نکند از جمله رنگ مورد نظر، بازی‌های ورزشی، سرگرمی‌ها و حتی شیوه مد شما.
زمانیکه مردی توجه به علایق شما را آغاز می‌کند، مطمئناً می‌خواهد در یک رابطه خاص با شما باشد. یک مثال جالب این است که وی با شما می‌ایستد و حرکات جوجه‌ها را تماشا می‌کند یا ویدیوی یک آرایش را نگاه می‌کند تا رنگ رژلب مناسب شما را انتخاب کند.

یا یک نمونه واقعی نرمال این است که با دوستان شما گپ می‌زند و یا به صورت گروهی کار می‌کند که بسیار عاشقانه و در واقع لذت‌بخش است. به علاوه وی تلاش می‌کند علایق خود را به شما نشان دهد و شما را در آنها شرکت دهد، مثل شرکت در برخی از بازی‌های ورزشی، تماشای فیلم‌های وحشتناک یا حتی بازی کردن با وی.

به عبارت دیگر اگر وی به اشتراک گذاشتن برخی از قسمت‌های زندگی، احساسات، کار و برنامه‌هایش را با شما آغاز کرد، وی واقعاً می‌خواهد با شما باشد.
3. در ارائه احساساتتان آزاد باشید.
ممکن است کاملاً بدانید که برانگیختن احساسات یک مرد راحت نیست. این یعنی اینکه وی احساسات بیشتری را با روش‌های طبیعی واضحی ارائه می‌کند، که یکی از علائمی است که می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.

در نتیجه شما ممکن است طرف‌های احساساتی وی را نیز بشناسید که گاهی اوقات باعث می‌شود با وی همدردی کنید و رفتارهای عاشقانه و بچه‌گانه وی را مورد ملاحظه قرار دهید.
به علاوه، شما باید به عملکردهای خرید وی نه فقط در عبارات وی توجه کنید تا مشاهده کنید که آیا صادق است یا نه، زیرا برخی از افراد مرد هارت و پورت بیشتری نسبت به کاری که انجام می‌دهند، دارند.

مثلاً، هنگامی که می‌گویند عاشق شما هستند و به‌طور منظم با شما تماس چشمی ندارند یا زمان زیادی را با شما نمی‌گذرانند به وضوح به شما دروغ می‌گویند. در اینجا یک نصیحت وجود دارد که شما باید از افراد دیگر بخواهید که نظر بدهند او چه احساسی نسبت به شما دارد و چگونه می‌تواند به صورت متفاوت با دیگران رفتار کند.

شما خودتان باید احساس کنید و احساسات را بدون وابستگی به شخص دیگری تشخیص دهید.

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج با ما دارد

4. بازی نکردن
همان‌گونه که می‌دانید، بازی کردن کار روزانه پسرها و مردهاست حتی اگر از طرف خانواده یا دوستانشان از آنها خواسته شود آن را متوقف نمایند.

آنها ممکن است کارهای احمقانه‌ای را در هنگام بازی کردن انجام دهند، مثل پاسخ ندادن به پیغام‌ها، نادیده گرفتن تماس‌ها یا کارهایی که پس از گفتن آن خارق‌العاده و عجیب به نظر می‌رسند. این یعنی اینکه هنگامی که مردی تصمیم می‌گیرد به خاطر شما بازی کند، شما واقعاً برای وی مهم هستید و او نسبت به ایجاد ارتباط با شما جدی است.

متوقف کردن بازی و صرف زمان با شما از علائم واضحی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.
5. ندیدن بقیه زن‌ها
نگاه کردن به زن‌های دیگر ممکن است عادت مردها باشد که فقط زمانی متوقف می‌شود که احساس کنند این کار دیگر لازم و ضروری نیست، مثل زمانی که شما را دارند. بنابراین، وی هنگامی که نگاه کردن به سایر زن‌ها را متوقف می‌کند، یعنی اینکه واقعاً شما را می‌خواهد.

او ممکن است آنقدر احساس کند به سمت شما جذب شده است که فقط به شما نگاه کند و به هیچ شخص دیگری نگاه نکند. وی در مورد دخترانی که رد می‌شوند هیچ بحثی نمی‌کند و در مورد اینکه اگر آنها دوست دخترش بودند از شما سؤال نمی‌کند.

همچنین، فقط به چشمان شما نگاه می‌کند و می‌گوید شما را دوست دارد، در حالیکه به اشخاص دیگر در اطراف شما توجهی نمی‌کند، زیرا می‌خواهد با شما رابطه جدی داشته باشد.
به عبارت دیگر، متوقف کردن نگاه کردن به زنان دیگر، یکی از علائم واضحی است که می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.

او می‌داند شما دختری هستید که وی را به اندازه کافی شاد می‌کند بنابراین می‌خواهد زمان بیشتری را با شما صرف کند و حتی پایه‌ای را برای زندگی با شما بسازد. سپس از شما انرژی می‌گیرد و تلاش می‌کند شما را نیز خوشحال کند و در موردی که مردی تمایل ندارد.

زمانش را منحصراً با شما صرف کند، با زنان دیگر بازی می‌کند و شما نیز ممکن است یکی از آنها باشید.
6. حسادت نشان دهید.
احساس حسادت برای شخص خاصی است که عاشق شماست. وقتی مردی دوست داشتن شما را آغاز می‌کند، هیچ شکی نیست که نسبت به مردان دیگر در زندگی شما بدجنس و حسود می‌شود.

حسادت واقعاً یک جنبه منفی که بسیاری از افراد فکر می‌کنند، نیست زیرا حسادت متوسط طبیعی است حتی سالم نیز هست و همچنین یکی از علائمی است که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. او می‌خواهد یک مرد منحصربه‌فرد در زندگی شما باشد.

اما شما نباید حسادت مثبت را با مالکیت یا رفتار کنترل کننده اشتباه بگیرید. بنابراین اگر او از شما بخواهد روابط دیگر خود را قطع کنید یا هر حرکتی که می‌کنید را دنبال کند، یک پرچم جنگ با شما را برداشته است.کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد
برخی مردها نیز وجود دارند که حسادت را زمانی نشان می‌دهند که نزدیک شما هستند و بقیه تلاش می‌کنند آن را متوقف کنند.
آنها فکر می‌کنند نشان دادن احساس حسادت سالم ضعیف یا بیش از حد احساسی است بنابراین نمی‌خواهند شما را بترسانند.

شما نیز نیازی به آزمایش کردن احساس یک مرد ندارید زیرا آنها نسبت به شما برنده می‌شوند، یعنی اینکه شما نباید روشی اضافی برای حسودتر کردن وی نشان دهید.

شما زندگی معمولی خود را انجام دهید و به این نکته توجه کنید که در هنگام صحبت کردن یا اصرار کردن به نزدیک شدن به مردان دیگر او چه واکنشی نشان می‌دهد.

از کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

7.برنامه‌ریزی تاریخ‌های دقیق
یکی از اولین علائمی که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، زمانی است که ذهن خود را باز می‌کند و تاریخ‌ها را با شما برنامه‌ریزی می‌کند.

وی ممکن است برای یک شام قدیمی، دیدن فیلم یا انجام کار مهیجی مثل دوچرخه‌سواری با شما برنامه‌ریزی کند که بدین معناست که وی از مسیر خودش جدا شده است و یک برنامه‌ریزی مهیج انجام می‌دهد و تعهد نسبت به شما را افزایش می‌دهد.
در واقع، مردی که متعهد نباشد به تاریخ برنامه‌ها و همچنین احساسات دوست دخترش توجه نمی‌کند. اگر تاریخ‌های شما و او هر روز مشابه باشد که باعث می‌شود شما هیجان‌زده نشوید و فقط در اتاق خواب با او شریک باشید، باید این مسئله را در نظر بگیرید که رابطه شما تا چه اندازه جدی است.

کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

مردی که تاریخ‌های واقعی را برنامه‌ریزی می‌کند تا شما را سورپرایز کند، در واقع به خلاقیت و تلاش نیاز دارد.

هنگامی که مشاهده می‌کنید مردی برای تفکر در مورد چیزی که روز شما را روشن می‌سازد انرژی می‌گذارد و سورپرایزهایی مثل آب نبات محبوب شما یا یک فهرستی عالی از آهنگ‌هایی که خودش تهیه کرده است را به شما می‌دهد، می‌توانید مطمئن شوید که واقعاً می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.
8. عمل بیشتر از حرف
مشاهده مردی که بیشتر حرف می‌زند و شما به‌طور مطلق در وی این مسئله را می‌بیند، قبل از اینکه تشخیص دهید وی فقط حرف می‌زند و هیچ عملی انجام نمی‌دهد، کار سخت و دشواری نیست.
گفتن فقط روشی برای جذب کردن شماست اما روشی نیست که مردها نسبت به این ارتباط تعهد داشته باشند.

او به شما اجازه می‌دهد علائمی را ببینید که وی می‌خواهد هر روز با شما ارتباط داشته باشد و این را با عملکردهایش نشان می‌دهد و به موجب آن تعهد خود را نسبت به شما ارائه می‌کند. وی می‌تواند حتی در طول زمان‌های سخت که هیچ لذتی ندارد هم با شما بماند و در صورت لزوم آن را برای شما مطلوب بسازد یا در موارد بیماری از شما مراقبت کند.

همچنین هنگامی که به او تلفن می‌زنید و می‌گویید به کمک نیاز دارید به سرعت به سمت شما می‌دود. این مرد واقعاً یک مرد بالغ است.کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد
9. تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن شما
یک مرد غالباً به شما اجازه می‌دهد علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد را با تحت تأثیر قرار دادن شما یا به عبارتی سوپر قهرمان بودن برای شما، ببینید.

زیرا می‌خواهد خود را به عنوان کسی به یاد شما بیاورد که هیچ کاری جز حفاظت از شما، تعمیر لوله‌هایی که چکه می‌کنند یا حتی درست کردن صبحانه در بستر برای شما، انجام نمی‌دهد… بنابراین هر وقت در مورد وی فکر می‌کند تا او را به دوستانتان معرفی کنید احساس غرور می‌کنید.

زبان بدن مردی که قصد ازدواج دارد

وی همیشه در یک شاخه احساسی قرار می‌گیرد به‌طوریکه ثابت می‌کند می‌خواهد از شما مراقبت کند، خصوصاً زمانی که در ماشین را برای شما باز می‌کند یا کت خود را بر روی شانه‌های شما می‌اندازد. اگر عملکردهای گرم وی واقعاً شما را تحت تأثیر قرار

دهد، به شما تبریک می‌گوییم زیرا وی به شما تعلق دارد.
10.  حفاظت از شما
شما ممکن است که مرد را در اولین ملاقات به عنوان یک فرد خشمگین مشاهده کنید اما زمانی که محافظت از شما را آغاز می‌کند ممکن است احساس متفاوتی داشته باشید و احساس کنید که او قوی‌تر و شجاع‌تر از چیزی است که شما فکر می‌کردید و

همیشه در هنگام بودن با وی احساس امنیت می‌کنید.

هنگامی که یک مرد خود را به عنوان محافظ شما می‌بیند، برای حفظ شما از خطراتی که ممکن است در اطرافتان وجود داشته باشد آماده می‌بیند و از لحاظ احساسی نسبت به شما متعهد است. حفاظت همیشگی از شما یکی از علایم آشکاری است که وی

می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.
11. بهتر شدن به دلیل جنگیدن برای شما
یکی از علائمی که او می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد این است که از شما می‌پرسد نسبت به وی چه احساسی دارید. اگر شما کسی را دوست داشته باشید، در خاطر خود به او فکر می‌کنید و او نیز در برابر شما همین کار را انجام می‌دهد و نسبت به شما متعهد است.

نوشته های مرتبط

مردان تمایل دارند ذهن خود را بسته نگه دارند، یعنی اینکه از شما سؤالاتی در مورد احساس شما نسبت به او یا موقعیت ارتباطاتتان می‌پرسد و ممکن است در تمام روز این موارد را در ذهن داشته باشد و شما را شگفت‌زده کند.

در نتیجه اگر شما او را مجبور کنید برخی عادات بدش را متوقف کند، ممکن است به راحتی با شما موافقت کرده و خود را تغییر دهند.

ممکن است جنگ‌های خاصی در روابطی که در واقع تأثیرات منفی آن را نشان نمی‌دهند وجود داشته باشد، زیرا ممکن است این جنگ‌ها او را بیشتر آگاه سازند تا بهتر شود.

 

در واقع، شما ممکن است در هنگام جنگیدن دائمی با وی در مورد چیزهای الکی احساس خستگی کنید اما باید این مورد را به عنوان یک پرچم جنگ مورد ملاحظه قرار دهید و باید به خاطر داشته باشید که زوج‌های سالم فقط در مورد موضوعات مهم بحث و جدل می‌کنند.

12.معرفی کردن شما به دوستان یا خاطر نشان کردن دائمی شما به دوستان یا خانواده،

یکی از علائمی است که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. این بدین دلیل است که زمانی که مردی به‌طور جدی در مورد شخصی فکر می‌کند، تمام وقت خود را برای یکپارچه سازی شما با دنیای خود صرف می‌کند.کجا بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد

او هیچ فرصتی را برای اینکه به شما نشان دهد شما را به عنوان همسر آینده خود می‌خواهد و باعث شود شما احساس خاص بودن داشته باشید را از دست نمی‌دهد، خصوصاً احساسات خاص بودن که در هنگام بودن با شما به وی دست می‌دهد.

اگر شما با مردی بیرون رفتید و به‌طور اتفاقی دوستان وی را دیدید، اگر از معرفی شما به آنها چشم‌پوشی کرد، ممکن است در مورد رابطه با شما جدی فکر نمی‌کند. اما اگر با خوشحالی شما را به آنها معرفی کرد و شما را به عنوان یک فرد مهم به آنها نشان داد، می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.
13. به اشتراک گذاشتن اهداف
مردها همیشه بلندپروازی‌ها و جاه‌طلبی‌هایی را در ذهن خود حفظ می‌کنند که به ندرت با دیگران به اشتراک می‌گذارند. اما هنگامی که مردمی واقعاً در مورد شما جدی است، صادقانه در مورد رویاها و اهدافش با شما صحبت می‌کند.

این ممکن است بهترین روشی باشد که به شما اجازه می‌دهد بفهمید وی چقدر در مورد رؤیاها و اهدافش جدی است و با شما صحبت می‌کند. این ممکن است بهترین روشی باشد که به شما اجازه می‌دهد ببینید وی تا چه اندازه در مورد اهداف واضح خود در

زندگی بلندپرواز است و در نتیجه شما می‌توانید وی را باور داشته باشید و در صورت لزوم او را تشویق کنید.

هر مردی تمرکز اصلی خود را بر روی زندگی خود قرار می‌دهد که شامل دستیابی به بالاترین موقعیت بالقوه و زندگی با شریکی که وی را حمایت کند، می‌باشد. به علاوه مردها غالباً تشخیص خود را بیشتر از طریق عملکرد نشان می‌دهند، نه کلام،‌ بنابراین یکی از

علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، در هنگام صحبت کردن اهدافش را برایتان بیان می‌کند.

نشانه هاي مردي كه شديدا خواهان ازدواج با شماست

14. شما را در آینده خود دخیل می‌کند.
برنامه‌ریزی برای آینده با شما، یکی از علائم محدودی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد و نسبت به شما متعهد است. اگر به جای «من»، «ما» گفتن را شروع کند، چیزی را در مورد شما مورد ملاحظه قرار می‌دهد و نه تنها شما بلکه آینده بیشتری را با شما می‌خواهد.

در واقع، یک مرد آینده خودش را با کسی که فقط بخواهد با او زمان بگذراند حفظ نمی‌کند، مثلاً زمانی که مدتی را مشخص می‌کند تا با او سرگرم باشد یا با وی سکس داشته باشند. مردها هنوز هم راحت‌ترند به تنهایی به این دنیا وارد شوند یا با خانواده و دوستانشان باشند.

اگر دختری وجود داشته باشد که منحصربه‌فرد و جذاب باشد، وی می‌خواهد او را در اطراف خود نگه دارند و تمام زمان‌های خود را در آینده با او سپری کند.
او ممکن است در برنامه‌ریزی شاد آینده خود با شما برای چیزهای بزرگی مثل یک سفر، ملاقات با خانواده و حتی خانه رویایی هر دو شما با بچه‌ها برنامه‌ریزی کند.

همچنین در مورد چیزهای کوچکتری که می‌خواهد مثلاً در تعطیلات آخر هفته، هفته بعد، و ماه بعد انجام دهد فکر کند. همچنین شما را در عقاید با برنامه‌های تجاری خود، در گردهمایی‌های خانواده و دوستان و غیره شامل کند.

صرف کردن لحظات برنامه‌ریزی برای آینده با شما نشان می‌دهد که وی برای ماندن با شما فکر می‌کند و هیجان دارد و خاطرات شیرین با یکدیگر را حفظ می‌کند.
15. اشاره به ماندن با شما
در اینجا علائم مطمئن‌تر کننده‌تری نسبت به اینکه وی بیان کند می‌خواهد با شما بماند وجود ندارد. همه سؤالات، نگرانی‌ها و شک‌های شما به زودی با شنیدن این کلام از وی که می‌خواهد با شما بماند، از بین خواهد رفت. هنگامی که مردی می‌خواهد منحصربه‌فرد باشد، آن را واضح و آشکار می‌سازد.

شما باید به این عبارات و عملکردها که همیشه می‌گوید شما را دوست دارد و می‌خواهد با شما باشد و زمان زیادی را با شما صرف می‌کند یا شما را در آینده حفظ خواهد کرد و نگاه کردن به زنان دیگر را متوقف می‌کند، توجه کنید، زیرا او به وضوح نسبت به شما متعهد است.

گرچه، اگر شما در مورد او اطمینان نداشته باشید، در بازی‌ها تقلب نکنید و همیشه شک داشته باشید که چیز دیگری را بیشتر از شما دوست دارد، بی‌فایده است و شما را دیوانه می‌کند.

در نتیجه شما کنار می‌کشید و امیدوار می‌مانید که شخص دیگری بخواهد بیشتر با شما باشد. در نتیجه شما باید یک رابطه جدی را با شخص دیگری آغاز کنید که واقعاً شما را دوست دارد و تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را دارد.

یک رابطه خوب چه ویژگی هایی دارد

در اینجا چند نکته اضافی برای ایجاد یک رابطه سالم وجود دارد:

1. ارتباط: روابط نیاز به ارتباط موثر دارند. مهم است که نیازها، احساسات و مرزهای خود را آشکارا و صادقانه برای شریک زندگی خود بیان کنید.

2. اعتماد: اعتماد جزء ضروری یک رابطه سالم است. شما باید با شریک زندگی خود صادق باشید و به او وفادار باشید.

3. احترام: احترام جنبه مهم هر رابطه سالم است. بسیار مهم است که به شریک زندگی خود احترام بگذارید و برای احساسات، نظرات و مرزهای او ارزش قائل شوید.

4. حمایت: یک رابطه سالم شامل حمایت از شریک زندگی خود است که می تواند شامل حمایت عاطفی، مالی یا انواع دیگر باشد.

5. مرزها: هر دو شریک باید به مرزهای یکدیگر احترام بگذارند. نمونه هایی از این موارد شامل رعایت مرزهای پیرامون فضای شخصی، زمان و تصمیم گیری است.

6. سازش: در هر رابطه ای، سازش و یافتن راه حل های سودمند متقابل برای تعارض ها حیاتی است.

7. زمان: مهم است که برای شریک زندگی خود وقت بگذارید و رابطه خود را در اولویت قرار دهید.

به منظور حفظ یک رابطه سالم، ضروری است که سلامت جسمی و روانی خود را در اولویت قرار دهید و مایل باشید تا با هر چالشی که ممکن است پیش بیاید کار کنید. تمرین این رفتارها می تواند یک رابطه قوی، مثبت و حمایتی با شریک زندگی شما ایجاد کند.

نمونه هایی از روابط ناسالم

روابط ناسالم را می توان با چندین رفتار و پویایی مشخص کرد که می تواند تأثیر منفی بر افراد درگیر داشته باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

1. عدم ارتباط: در یک رابطه ناسالم، ممکن است فقدان ارتباط موثر وجود داشته باشد، به طوری که یکی یا هر دو طرف قادر به بیان نیازها، احساسات و مرزهای خود نباشند. فقدان ارتباط می تواند منجر به سوء تفاهم و رنجش شود.

2. عدم اعتماد: در یک رابطه ناسالم، ممکن است کمبود اعتماد وجود داشته باشد ، به طوری که یکی از طرفین یا هر دوی آنها ناصادق یا بی وفا باشند. عدم اعتماد در یک رابطه می تواند باعث ایجاد احساس ناامنی شود.

3. عدم احترام: در یک رابطه ناسالم، ممکن است کمبود احترام وجود داشته باشد، به طوری که یکی از طرفین یا هر دو به احساسات، نظرات و مرزهای یکدیگر بی توجهی می کنند. عدم احترام به شریک زندگی خود می تواند منجر به احساس بی احترامی و آسیب شود.

4. عدم حمایت: در یک رابطه ناسالم، ممکن است یک یا هر دو طرف از یکدیگر حمایت نکنند و باعث شود که یک یا هر دو فرد احساس انزوا و عدم حمایت کنند.

5. نداشتن حد و مرز: در یک رابطه ناسالم، ممکن است فقدان حد و مرز وجود داشته باشد، به طوری که یکی از طرفین یا هر دو به فضای شخصی، زمان یا تصمیم گیری یکدیگر حمله کنند. عدم احترام به مرزهای شریک زندگی خود می تواند منجر به رنجش و عدم استقلال شود.

6. حل ضعیف تعارض: در یک رابطه ناسالم، شرکا ممکن است تعارضات را از طریق ابزارهای ناسالم مانند فریاد زدن، صدا زدن، یا خشونت فیزیکی حل کنند.

جستجوی حمایت از یک درمانگر، دوست قابل اعتماد یا یکی از اعضای خانواده می تواند به شما در رفع این مشکلات کمک کند. همچنین تعیین حد و مرزها و اولویت دادن به رفاه شما مهم است . اگر نگران امنیت خود هستید یا اگر رابطه شما به طور مداوم ناسالم

است، ممکن است لازم باشد به دنبال کمک باشید یا به ترک رابطه فکر کنید.

برخی از نشانه ها می توانند نشان دهند که یک رابطه سالم است یا ناسالم. یک رابطه سالم شامل حمایت از همسرتان است. یکی دیگر از نشانه های خوبی که نشان می دهد رابطه شما سالم است این است که شما و شریک زندگی تان برای یکدیگر احترام متقابل قائل هستید.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.