طرز استفاده حنا (هندی ) برای موی سفید

استفاده حنا هندی برای موی سفید : پنچ اقدام اساسی برای استفاده ی حنا بر روی موهای سفید

اگر شما به دنبال موهایی بلند, سالم, صاف, وپر پشت هستید, پس محصولات مصنوعی هرگز برای شما مناسب نمی باشد.

 اگر شما بخواهید با بهترین نتایج موهایتان را رنگ کنید بهتر است از مواد طبیعی استفاده کنید.

 داروهای طبیعی ( رنگ های طبیعی) سلامت و درخشندگی مو را نیز می افزایند.

اگر شما احساس خوبی نسبت به موهای سفید خود ندارید, می توانید به اسانی انها را با داروهای طبیعی (رنگ های طبیعی) از جمله مِهندی سیاه رنگشان کنید.

مهندی (گیاه درخت نیل)که ,همچنین به عنوان حنا شناخته شده, نه تنها موهایتان را رنگ می کند بلکه مو را پرپشت تر, سالم تر, و نرمتر نیز میکند.

اگر به طور منظم استفاده کنید, ریشه های موهایتان را به طور طبیعی تقویت میکند.

بهترین چیزی که درباره ی حنا گفته می شود عملکرد ان روی ریشه های مو و افزایش ضخامت تارهای موهایتان است که در نتیجه باعث افزایش حجم موهایتان میشود.

 به علاوه, تعادل پوست سر ( تعادل اسیدی-قلیایی) را بدون درست کردن تعادل طبیعی موهایتان, به حالت اول بر میگرداند.

پودر حنا باید در یک مکان سرد تاریک از قبیل کابینت نگهداری شود, چون نور طبیعی ممکن است قدرت گیاه را کم کند.

 شما ممکن است اتفاقی با دیگر مقالات موجود در اینترنت رو به رو شوید, به شما توصیه میشود که حنا را در یخچال نگهداری کنید. اما این به هیچ وجه توصیه نمی شود. استفاده حنا هندی برای موی سفید

همان طور که به صورت علمی گفته شده است, پودرهای مواد مغذی خود را با تخمیر و با فریز شدن توسعه میدهند.

انها در نهایت رطوبت را جذب می کنند که تاثیر پودر را کاهش می دهد.

 به طور متوسط, برای خلاص شدن از شر این تارهای موی سفید, در هر سه یا چهار هفته باید از مخلوط حنا استفاده شود. اگر شما طبعا موی زیبا میخواهید از حنا استفاده کنید.

 رنگ موهای معمولی اثرات جانبی بسیاری دارند.

 اینجا در استایل کراز ,ما همیشه به شما توصیه می کنیم که رنگ های طبیعی را امتحان کنید.

یکی دیگر از مزایای یزرگ مهندی این است که برای مو بسیار مغذی است.

 زنان که اغلب از رنگ ها مو استفاده می کنند, پوسته پوسته شدن, خشکی وخارش پوست سر را تجربه میکنند.

درحالی که موهایتان را تقویت می کند و انها را صاف , نرم و زیبا می کند.

استفاده حنا هندی برای موی سفید

بهترین نوع حنا برای پوشش دادن بیشتر موهایتان (حنای سیاه) است که در هند به صورت عامیانه با عنوان ( مهندی سیاه) شناخته شده است رنگ یک پارچه ای را به موها میدهد و معمولا با حنای طبیعی  برای نرمی و رنگ سیاه طبیعی مخلوط شده است.

مهندی سیاه طبیعی و خالص یک رنگ متغیر ( عمدتا قرمز) را فراهم میکند.

 تا درجه ی زیادی به تن رنگ مو اولیه خودتان قبل از اعمال بستگی دارد.  نتایج پس از ان متفاوت خواهد بود, از روشن به تیره, در واقع درجه هایی از رنگ قرمز است.

 مخلوط گیاه با گل درخت نیل را ازمایش کنید و برای گرفتن درجه ی رنگ مطلوب دو یا سه بار امتحان کنید.

شخص باید در محافظت از پوست در برابر لکه های ناشی از مهندی سیاه مراقب باشد, استفاده مهندی سیاه روی مو فقط 5-15دقیق طول میکشد.

وسپس شما احتیاج دارید که موهایتان را با کلاه پلاستیکی  یا حوله ای برای یک ساعت بپوشانید.

چگونه از حنای سیاه بدون کثیف کاری کردن استفاده کنیم؟

بهترین روش برای استفاده از حنا, استفاده از بروس موی سر است.

بعد از استفاده از حنا, موهایتان را بپوشانید و ان را برای مدت دست کم یک ساعت استراحت دهید.

بعد از یک ساعت, موهایتان را با وضعیتی مناسب و اب گرم شستشو دهید.

شخص همیشه باید پودر حنای( طبیعی) را خریداری کند. که معمولا به رنگ سبز روشن است. از محصولات بسته بندی شده حنا که با یک ( ماده ی ظاهر کننده) همراه هستند و حاوی مواد مصنوعی هستند, دوری کنید.

اگر شما با محصول پیشنهادی رنگ پیش ساخته مواجه شوید. اتیکت( برچسب) ان را با دقت بخوانید.

اگر ان 100%حنای خالص بود ان اطلاعات دروغین هستند. چنانچه محصولات خوبی با حنا و گیاه مخلوط شده بود ان بسته را انالیز کرده و بعد خریداری کنید.

مواد لازم برای تهیه خمیر حنای سیاه

سه قاشق پودر حنا طبیعی

نوشته های مرتبط

نصف فنجان ای داغ

یک کاسه ی سایز متوسط برای ساخت خمیر(استفاده از کاسه ای قدیمی چون رنگ میشود)

روزنامه قدیمی برای نگهداشتن کاسه

یک کلاه پلاستیکی یا حوله ای یا هر پارچه ی دیگری

دستکش یا بروس رنگ مو

خنک کننده

چگونه می توان از حنا برای خلاص شدن از شر موهای سفید استفاده کرد؟

پیرو مراحل که در زیر بیان شده است. مراحل به شما چگونگی روش صحیح رنگ کردن موهای سفید با حنا را اموزش میدهد. انها به راحتی دنبال میشوند و نیازی به تلاش زیادی ندارند!

گام 1:برگ ها چای سیاه را بجوشانید

در ابتدا و چیزی که بسیار اهمیت دارد این است که شما برگ های چای سیاه را در اب بجوشانید. نعلبکی را بیاورید و اب خالص را داخل ان بریزید.

گاز را روشن کرده و سپس برگ های چای را داخل ان بریزید. اجازه بدهید ان برای مدتی بجوشد. ان باید بجوشد تا زمانی که اب ان نصف شود. اب باید متناسب با مقدار پودر حنایی باشد که شما استفاده میکنید. همیشه پودر حنا طبیعی استفاده کنید.

 »» کرایو زگیل تناسلی در تهران

گام2:ماسک حنا را اماده کنید

قدم بعدی که شما باید انجام دهید اماده سازی ماسک حنا است. مقداری پودر حنا را بسته به کثرت موهای سفید تهیه کنید. سپس به مدت 8 ساعت, ترجیحا طی شی, ان را در اب بخیسانید. پس از انجام این کار, چای سیاه خالص را به همراه مقداری ابلیمو به ان اضافه کنید. شما باید همچنین مقداری پودر آمله را به این مخلوط اضافه کنید.

گام3: استفاده ی ماسک

حالا , قسمتی از موهای سفیدتان را بگیرید. اگر تمام سرتان هست, شما می توانید به صورت دم اسبی از یک دیگر جدایشان کنید, تا به یک دیگر نچسبند. ماسک را به کمک قلم مویی استفاده کنید.

انگشتانتان همچنین این کار را انجام میدهند. اما هرکدام را که برای شماراحت تر است را انتخاب کنید. ان را برای همه ی سرتان استفاده کنید. ببینید ان تمام موهای سفیدتان را پوشش داده است.

گام 4: فراموش نکنید که منتظر بمانید

شما نمی توانید موهایتان را درست در ان لحظه بشویید. شما باید حدود 30دقیقه منتظر بمانید. ضمنا, موهایتان را با کلاه پلاستیکی بپوشانید. مدتی را استراحت دهید. به خودتان ماساژ خوبی بدهید یا حتی پدیکور ارامش بخش نیز به خوبی عمل میکند.اگر شما تنها هستید خواندن مجله یا متن بهترین دوست شما خواهد بود.

گام5: شستشوی ان

با گذشت 30دقبقه اول شما میتوانید موهایتان را بشویید. مطمئن شوید که حنا را شسته وکاملا ان را تمیز کرده اید. این ممکن است که زمان کمی را از شما بگیرد.

اما شما باید مطمئن شوید که موهایتان را به خوبی شسته اید. اب سرد کار حیرت انگیزی انجام می دهد. ان درخشش سالمی را به موهایتان می بخشد.

همچنین میتوانید مقداری خنک کننده را روی موهایتان بگذارید که دارای دستکش است. ان را به خوبی روی موهایتان ماساژ داده و بشویید. در صورت تمییز نشدن موها به طور کامل مرحله شستشو را دوباره تکرار کنید.

شما موهای سفید را با این مراحل حنا میکنید. حالا شما واقعا عاشق موهایتان خواهید شد.

به یک نکته توجه کنید

اگر شما از حنای خالص استفاده کنید, موهای سفید شما ممکن است به رنگ صورتی یا نارنجی تغییر کند. و من مطمئن هستم که این را نمی خواهید. که به نظر می رسد ناخوشایند وغیر طبیعی است. در عوض حنای طبیعی را تهیه کرده و ان درخششی را به موهای زیبایتان می افزاید.

اگر شما قبلا از حنای سیاه استفاده نکردید , یک قسمت را امتحان کنید و چک کنید که الرژی نداشته باشد. هرچه مدت زمان طولانی تری حنا روی سر شما باشد احتمال بروز الرژی بیشتر است.

ایا شما تقریبا به طور منظم از حنا برای موهای سفیدتان استفاده می کنید؟ چه تجربیاتی دارید؟ بازخوردتان رابا ما به اشتراک بگذارید. استفاده حنا هندی برای موی سفید

طرز استفاده از حنا هندی برای تاتو

برای کسانی که نمی خواهند خالکوبی دائمی داشته باشند، گزینه دیگری وجود دارد: خالکوبی موقت حنا. این ایده ایده آلی به نظر می رسد، به خصوص اگر نمی خواهید نگران پشیمانی از خالکوبی باشید یا وقت بگذارید تا بفهمید چه چیزی روی پوست خود می خواهید تا آخر عمر.

این خالکوبی های موقت و ایمن معمولاً حدود دو هفته طول می کشد تا زمانی که شروع به محو شدن کنند. هنرمندان از خالکوبی های موقت حنا برای ایجاد آثار هنری زیبا روی پوست استفاده می کنند تا نمادی از جشن های عروسی گرفته تا تولد نوزاد باشند.

بر اساس یک مطالعه، حنای طبیعی چند ساعت طول می کشد تا جذب پوست شود و واکنش های آلرژیک کمی ایجاد می کند. در حالی که حنا سنتی برای استفاده در خالکوبی های موقت بی خطر است، مراقب جوهر حنا سیاه باشید.

اگر یک خالکوبی موقت انجام می دهید

اگر قصد دارید یک خالکوبی موقت انجام دهید، مطمئن شوید که تحقیقات خود را تا حد امکان به طور کامل انجام دهید. این به این معنی است که بپرسید هنرمند از چه نوع جوهری استفاده می کند و از حنای سیاه دوری کند. اگر مخلوط حنا بوی مواد شیمیایی یا گاز می دهد، بچرخید و بیرون بروید. از این مواد می توان برای تهیه حنای سیاه استفاده کرد و به هر قیمتی باید از مصرف آن اجتناب کرد.

مشاوره پزشکی زنان در تهران (زنان 909) همراه شما در سلامت و زیبایی

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.