روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی *6*

روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی

بسیاری از افراد لاغر و بسیاری دیگر بیش از حد چاق هستند. حقیقت این است که بسیاری از شما اکنون از ظاهر خود راضی نیستید.

اندازه پستان به یکی از مهمترین موضوعاتی تبدیل شده است که امروزه زنان روی آن تمرکز می کنند. میلیون ها زن که با سینه های کوچک خود احساس ناخوشایندی دارند آرزو دارند اندازه پستان خود را افزایش دهند. آنها انواع مختلفی از روشهای گران قیمت جراحی را جستجو و انتخاب می کنند تا اندازه پستان مورد نظر خود را بدست آورند.

روغن گياهي براي بزرگ شدن سينه

البته ماساژ یکی از بهترین راه ها برای افزایش سایز سینه است. بنابراین از چه روغن ها یا لوسیون های طبیعی می توانید برای ماساژ سینه های خود استفاده کنید؟ این چیزی است که باید بدانید:

  • روغن بذر کتان
  • کرم های بزرگ کننده سینه
  • رازیانه و
  • روغن زیتون

بهترین راه طبیعی برای افزایش سایز سینه، ماساژ روغن است. در اینجا چند مرحله ساده برای چگونگی انجام یک کار وجود دارد.

مرحله 1 دستان خود را دور هر دو سینه به روش گردش خون حرکت دهید.

مرحله 2 هر دو سینه را به هم وصل کنید.

مرحله 3 هر روز 10 بار با استفاده از برخی از روغن های طبیعی ذکر شده در بالا این کار را تکرار کنید.

توجه:  این کار را برای مدت طولانی انجام ندهید زیرا می تواند منجر به تورم و حساسیت شود.

با این حال ، همه آنها به نتیجه مثمر ثمر نمی رسند و قربانی عوارض جانبی ویرانگر می شوند. اگر شما از کسانی هستید که می خواهید به درستی درمان های طبیعی موثری را تجربه کنید که می توانید در خانه امتحان کنید ، مقاله 78 درمان طبیعی خانگی برای افزایش سریع اندازه پستان در زنان را بخوانید. 

قبل از اینکه نگاهی عمیق به چگونگی افزایش اندازه پستان با روش های طبیعی بیندازیم ، ابتدا باید اطلاعات اساسی در مورد اندازه پستان را بدانیم.

همانطور که می دانید ، اندازه سینه به دلیل نمادینی که برای زیبایی و زنانگی زنان دارد ، یک نگرانی جدی در بین خانم ها است. با این حال ، همه شما واقعاً قبل از استفاده از روش های زیادی برای بزرگتر شدن سینه ها ، به دنبال دانش در مورد رشد سینه خود نیستید.

افزايش سايز سينه در ٢١ روز

پستان بافت چربی و پیوندی است که در زنان غده پستانی نامیده می شود. چهار هورمون مهم وجود دارد که بر رشد طبیعی سینه تأثیر می گذارد:

فیتو استروژن

فیتو استروژن ها توسط ایزوفلاون ها و لیگنان ها یافت می شوند که بیشتر در گیاهان یافت می شوند. آنها با تحریک سطح استروژن طبیعی در بدن به افزایش اندازه پستان کمک می کنند. بر این اساس ، مجاری شیر بزرگتر و منجر به گرد شدن سینه ها می شوند.

فیتو پروژستین

فیتو پروژستین ها پروژسترون های گیاهی هستند که می توانند سینه را پرتر کنند. بدن ما به طور طبیعی پروژسترون تولید می کند تا هورمون های جنسی و بارداری را برای زنان حفظ و حفظ کند. در طی این فرآیند ، غدد شیر بزرگتر می شوند و منجر به بزرگتر شدن پستانها می شوند.

آندروژن

آندروژن ها که به هورمون های مردانه نیز معروف هستند ، توسط تستوسترون تولید می شوند. این هورمون به عنوان مانعی برای بزرگ شدن سینه در نظر گرفته می شود. اگر سطح تستوسترون در بدن شما خیلی زیاد باشد ، دیگر جایی برای استروژن وجود ندارد. در نتیجه ، سینه شما کوچک می شود.

ماساژ برای افزایش سایز سینه

پرولاکتین

پرولاکتین هورمونی است که نقش مهمی در کمک به زنان در تولید شیر دارد. در روند فعال سازی تولید شیر ، سینه های شما متورم و بزرگتر به نظر می رسند. هورمون ناشی از غده هیپوفیز به تنظیم سیستم ایمنی بدن نیز کمک می کند.

پس چرا سینه های شما کوچک به نظر می رسد؟ دلیل اول این است که اندازه پستانهای شما بسته به بارداری ، بلوغ (عارضه هورمونی) ، چرخه قاعدگی و بعد از یائسگی تغییر می کند. در این دوره ها ، ممکن است به جای نتایج چشمگیر ، علائم کوچکی در تغییر اندازه پستان مشاهده کنید.

 درصورتی که بدن شما بیشتر از استروژن تستوسترون (هورمون مردانه) تولید کند ، رشد پستان شما تأثیر منفی خواهد گذاشت. این عدم تعادل هورمونی است که باعث می شود سینه های شما کوچک به نظر برسند. دلیل احتمالی دیگر این است که اندازه پستان نیز توسط ژنتیک ، وزن بدن ، سن ، سلامتی و سبک زندگی تعیین می شود.

بزرگ كردن سينه با قرص سیپروترون کامپاند

قرص سیپروترون یکی از قرص هایی است که در مواردی مانند جلوگیری از باردار شدن، رفع و درمان مشکل پرمویی در زنان که مربوط به هورمون آندوژن آنها می باشد، برخی هم برای درمان آکنه از آن استفاده می کنند. برخی می گویند سیپروترون کامپاند در بزرگ شدن و تغییر سایز سینه ها در خانم ها تاثیر پذیر است، بله صحیح است.

سیپروترون یک قرص ضد بارداری است اما در درمان مشکل کوچکی سینه ها می تواند عامل موثر و مفیدی باشد زیرا استروژن های موجود در این قرص در فرآیند  رشد سینه ها تحریک ایجاد کرده و مقدار کمی در بزرگ شدن آن ها تاثیر دارد .

البته ناگفته نماند که نباید توقع داشته باشید که این قرص خیلی در بزرگ شدن سینه های شما کارآمد باشد زیرا وظیفه ی اصلی قرص سیپروترون کامپاند جلوگیری از بارداری است و مصرف آن بدون تجویز پزشک و فقط به منظور بزرگ کردن سینه به هیچ وجه مجاز نبوده و مشکلات زیادی دارد.

به همین دلایل بالا جای نگرانی وجود ندارد وقتی که نیم تنه های ریزی دارید. 

روحیه نامناسب شما باعث می شود صبر خود را از دست داده و در مسیر تغییر اندازه پستان از آن دست بکشید. اگر سینه های خود را برای بدن خود بسیار کوچک می دانید پس آنچه احساس می کنید برای شما بهتر است انجام دهید.

مهمترین نکته این است که شما باید قبل از هر نوع روش برای بزرگ شدن سینه ها ، به خصوص طبیعی ، خوشحال باشید و از ظاهر خود احساس خوبی داشته باشید.

این دو هورمون ، یعنی استروژن و پروژسترون در بدن ، نقش مهمی در افزایش اندازه و سفتی پستان به سرعت و به طور موثر دارند. به طور خاص ، استروژن مسئول تولید مثل و تغییرات فیزیکی زنان است. بنابراین اگر سطح هورمون استروژن را در بدن خود افزایش دهید ، به طور طبیعی و بدون تداخل جراحی ، سینه بزرگتری خواهید داشت. 

روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی

روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی

سوال این است که چگونه می توانیم اندازه پستان شما را به طور طبیعی افزایش دهیم؟ بیایید بر روی مصرف غذاها و نوشیدنی هایی که به رشد بیشتر استروژن کمک می کنند ، تمرکز کنیم. ما در شرف ارائه موارد صحیحی هستیم که تولید استروژن را به حداکثر می رساند.

نوشته های مرتبط
  1. شنبلیله

اولین و اصلی ترین درمان خانگی طبیعی برای افزایش سریع اندازه پستان در زنان که می خواهیم در اینجا به آن اشاره کنیم ، شنبلیله است. این گیاه علفی حاوی ماده ای شناخته شده به عنوان دیوسژنین است که می تواند غده پستانی شما را تحریک کرده و در نتیجه باعث رشد و گسترش بافت پستان شما شود.

علاوه بر این ، فیتواستروژن موجود در شنبلیله به تجمع استروژن زنانه به نام پرولاکتین در بدن و کاهش سرعت چربی در اطراف ناحیه پستان کمک میکند . در نتیجه ، سینه های شما بزرگتر و محکم است. بنابراین ، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما شنبلیله را به عنوان یکی از درمان های خانگی موثر برای افزایش اندازه سینه به طور طبیعی انتخاب نکنید. 

  • شبدر قرمز

شبدر قرمز ، دومین درمان خانگی است که به طور طبیعی اندازه پستان را افزایش می دهد. به طور سنتی ، این شامل بسیاری از مزایای شگفت آور سلامتی مانند کاهش فشار خون بالا ، جلوگیری از عفونت ها ، کاهش کلسترول ، سم زدایی از بدن ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، کاهش قاعدگی و یائسگی ، جلوگیری از سرطان ، بهبود سلامت استخوان ، جلوگیری از ریزش مو در مردان ، محافظت از قلب ، افزایش اندازه پستان و غیره.

با تشکر از همه این مزایای قدرتمند ، شما می توانید از شبدر قرمز به عنوان یک داروی خانگی طبیعی برای افزایش موثر اندازه پستان بدون شک استفاده کنید.

  • جعفری

سومین درمان خانگی طبیعی برای افزایش سریع اندازه پستان در زنان جعفری است. حیف است که تعداد کمی از مردم می دانند جعفری می تواند در بزرگ شدن سینه پشتیبانی کند. از جعفری اغلب برای افزایش عطر و طعم غذا استفاده می شود. سرشار از ویتامین A ، C ، K و سایر پروتئین ها است که بدن سالم را تشکیل می دهد.

راهی که جعفری به رشد پستان کمک می کند ، تنظیم اختلالات هورمونی و تحریک تولید استروژن است. بنابراین ، جعفری یکی از سبزیجات برگ سبز است که منجر به افزایش طبیعی سینه می شود که بهتر است به آن توجه کنید. وقتی در کل سلامتی بهتر و همزمان سینه بزرگتری دارید این ترکیب عالی است.

كدام ويتامين سينه را بزرگ ميكند
  • برگ شاهی

یکی از موثرترین روش ها برای تقویت اندازه فنجان ، برگ گیاه شاهی است. به گفته محققان ، مصرف روزانه برگ گیاه شاهی ممکن است به محافظت از ما در برابر سرطان کمک کند.

این برگها به دلیل داشتن منبع خوب ویتامین E در بسیاری از مکمل های بزرگ کننده پستان نیز مورد استفاده قرار می گیرند که می تواند رگ های خونی را که دارای مواد مغذی لازم برای بافت های پستان هستند ، تقویت کند. علاوه بر این ، برگ شاهی می تواند تولید شیر را برای زنان شیرده تقویت کند. 

  • تربچه

این نوع سبزیجات دارای فواید شگفت انگیز بسیاری برای سلامتی است که بسیاری از افراد مانند درمان زردی ، اختلالات ادراری ، لکودرما ، سرطان ، گزش حشرات ، تب و شرایط تنفسی ، جلوگیری از شمع ، دیابت ، کمک به هضم و کاهش وزن ، محافظت از کبد نمی دانند. ، کیسه صفرا و کلیه ها ، بهبود سیستم قلبی عروقی ، تقویت ایمنی بدن و حتی بزرگ شدن اندازه پستان ، و غیره …

  • پیاز

 به طور سنتی ، از پیاز به عنوان ادویه خوشمزه برای آشپزی استفاده می شود. جدا از این ، این یک داروی موثر برای بهبود تعدادی از بیماری ها مانند بیماری های قلبی ، سیستم ایمنی بدن ، مشکلات دهانی ، گزش حشرات ، دیابت ، گوش درد ، بیماری های پوستی ، سرطان ، سرفه ، کم خونی ، درد معده ، اختلالات ادراری ، آسم ، و خیلی بیشتر. اما آیا می دانید این لامپ گرد فواید شگفت انگیزی برای بزرگ شدن نیم تنه نیز دارد؟

اعتقاد بر این است که پیاز دارای خواصی است که می تواند با سفت شدن سینه ها و تقویت آنها در چندین هفته استفاده ، باعث بزرگ شدن سینه شود.

  • جوانه یونجه : روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی

جوانه های یونجه جوانه های سبز تردی است که از جوانه زدن دانه های یونجه رشد کرده اند. مردم به دلیل برگ های تلخ آن به ندرت در پخت و پز استفاده می کنند اما از جوانه یونجه به لطف طعم ملایم می توان برای تهیه غذاهای خوش طعم استفاده کرد. 

جوانه یونجه منبع خوبی از مواد مغذی مانند ویتامین A ، C ، K ، فیبر ، فولات ، تیامین ، اسید پانتوتنیک ، ریبوفلاوین و مواد معدنی مانند کلسیم ، فسفر ، منگنز ، پتاسیم ، منیزیم ، آهن ، مس و آنتی اکسیدان است. علاوه بر این ، از ایزوفلاون تشکیل شده است که مقدار زیادی فیتواستروژن را فراهم می کند. این می تواند شیردهی را برای زنان شیرده تحریک کند. 

بنابراین ، دانشمندان تأیید کردند که می توان از یونجه برای رشد پستان استفاده کرد.  با تمام این مزایای سودمند ، شما باید جوانه یونجه را به عنوان یک درمان طبیعی خانگی برای افزایش سریع اندازه پستان انتخاب کنید.

طريقه مصرف عرق رازيانه براي بزرگ شدن سينه

  • دانه رازیانه : روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی

اگر تا به حال فکر کرده اید که آیا دانه های رازیانه اندازه پستان را بزرگ می کنند ، پاسخ مثبت است. به طور معمول ، از دانه های رازیانه به عنوان ادویه برای طعم دادن به غذای شما استفاده می شود. قرن هاست که اعتقاد بر این است که دانه رازیانه برای انواع مختلف بیماری ها مانند کم خونی ، سوهاضمه ، نفخ شکم ، یبوست ، بیماری های قلبی ، سرطان ، فشار خون ، عملکرد مغز ، اسهال ، قولنج ، ایمنی ، قاعدگی ، بیماری چشم بسیار مفید است.

جالب است که دانه رازیانه می تواند باعث بزرگ شدن سینه نیز شود. دانه های رازیانه از سطح بالایی از فلاونوئیدها تشکیل شده است که می تواند به افزایش میزان استروژن کمک کند و در نتیجه به عنوان مقوی و محرک برای بزرگتر شدن سینه عمل کند. اندازه سینه های شما با تقویت تشکیل سلول ها و بافت های جدید در پستان شما افزایش می یابد.

زنان شیرده نیز می توانند از این نوع گیاهان برای تسریع در تولید شیر مادر استفاده کنند. با تمام مزایای بزرگ ، در روند تلاش برای بزرگ شدن سینه نباید از دانه رازیانه چشم پوشی کنید. دانه های رازیانه یکی از بهترین درمان های خانگی طبیعی شما برای افزایش سریع و موثر اندازه پستان است. 

  • مغز بادام و بادام هندی

نهمین درمان طبیعی خانگی ترکیبی از دو مغز معجزه آسا یعنی بادام و بادام هندی است که برای بزرگ شدن نیم تنه شما بسیار مفید هستند. هر دو آجیل مزایای چشمگیری برای سلامتی دارند. بادام در درمان اختلالات قلب و مغز ، دیابت ، کم خونی ، یبوست ، سرفه ، ناتوانی جنسی ، مو ، پوست و مراقبت از دندان عالی است.

 از طرف دیگر ، بادام هندی به عنوان یک راه حل سالم برای تسکین از سرطان ، فشار خون ، بیماری های استخوان و عصب ، سنگ کیسه صفرا ، مشکلات گوارشی ، بی خوابی ، تخریب ماکولا ، مراقبت از مو و دندان استفاده می شود. مهم است زیرا غنی از استروژن هستند.

آنها کالری زیادی دارند و چربی های اشباع شده منفرد دارند که به بدن شما کمک می کند تا سطح استروژن را افزایش دهد ، رشد قفسه سینه را افزایش داده و سینه های شما به طور طبیعی بزرگتر می شوند. بنابراین هنگامی که به دنبال درمان خانگی طبیعی برای افزایش اندازه سینه خود بدون جراحی هستید ، فراموش نکنید که مغز بادام و بادام هندی را امتحان کنید. 

  1. بذر کتان : روشهای بزرگ شدن پستانها در طب سنتی

یکی از بزرگترین رازهای بزرگ شدن طبیعی سینه ، استفاده از دانه های شگفت انگیز کتان است. محققان اظهار داشتند که دانه های کتان ممکن است خطرات بسیاری از بیماری ها مانند سرطان ، قلب و عروق ، سیستم ایمنی بدن و بیماری های ریوی ، دیابت ، التهاب ، گرگرفتگی ، مشکلات گوارشی ، اختلالات مغزی و غیره را کاهش دهد. 

دانه های کتان 800 برابر بیشتر از غذاهای گیاهی حاوی لیگنان بیشتر است که هم کیفیت استروژن دارند و هم آنتی اکسیدان دارند. دانه ها جریان خون را در ناحیه پستان افزایش می دهند و آنزیم هایی را تنظیم می کنند که می توانند به بزرگتر و سفت تر شدن پستان شما کمک کنند. 

بهترين قرص افزايش سايز سينه

بنابراین ، فراموش نکنید که برای افزایش سریع و موثر اندازه پستان ، دانه های کتان را در لیست داروهای خانگی طبیعی خود اضافه کنید. 

غذاهایی مانند محصولات شیر، میوه ها و آجیل می توانند به بزرگ شدن طبیعی سینه کمک کنند. در اینجا برخی از دستور العمل های سالم وجود دارد که نتایج را در یک ماه تضمین می کند.

شیرسینه های شما به طور کامل از چربی ساخته شده است و مصرف محصولات شیر ​​کامل که سرشار از چربی هستند می تواند سایز سینه ها را افزایش دهد.
پاپایاپاپایا مخلوط با شیر باعث افزایش سایز سینه می شود. با این حال، اگر باردار هستید، این میوه نیست که باید به رژیم غذایی بارداری خود اضافه شود.
دانه شنبلیلهحاوی منبع غنی از استروژن است که سینه های بزرگتر را تحریک می کند. خمیری درست کنید و با روغن خردل مخلوط کنید و سینه هایتان را به آرامی ماساژ دهید.
دانه رازیانهپودر دانه رازیانه را به غذا اضافه کنید یا خمیر درست کنید و با روغن زیتون مخلوط کنید و ماساژ دهید.
دانه کتاندانه های کتان را بجوید یا پودر دانه کتان را به غذا اضافه کنید.
آجیلآجیل منبع غنی از چربی های تک غیراشباع است که برای ساخت بافت سینه ضروری است.
سویاسویا سرشار از فیتواستروژن است که هورمونی است که مسئول بزرگی سینه هاست. همچنین از رادیکال های آزاد که باعث سرطان می شوند جلوگیری می کند.
instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.