عوارض تزریق ژل چانه (مراقبتها )

عوارض تزریق ژل چانه: مدتهاست که قسمت پایین صورت در عملهای جراحی نادیده گرفته شده است اما در واقع جزئیات قسمت پایین صورت است که باعث زیبایی ظاهر کلی شما می شود. ممکن است با چانه ی متناسب تر همه اجزای صورت متعادل به نظر برسد بخصوص اگر قبلا قسمتهای دیگر صورت را نیز جراحی کرده باشید، تناسب اجزای صورت به ایده آلهای جدیدی در درمانهای زیبایی تبدیل شده است.

برای داشتن فرم صورت متناسب، چانه اهمیت بسزایی دارد. بسیاری از مردم به این نکته فکر نمی کنند. اما در واقع شکل و برآمدگی چانه عامل اصلی تعیین کننده  زیبایی و جذابیت چهره است.

چانه خود را دوباره تعریف کنید تا زیبایی و وضوح قسمت پایینی صورت را افزایش دهید. پرکننده های چانه هم اکنون در کلینیک علوم پوست در دسترس هستند

درمان  پرکننده چانه ، که به عنوان بزرگ کردن چانه غیر جراحی نیز شناخته می‌شود ، شامل پرکننده‌های پوستی برای کانتور کردن و تغییر شکل چانه است. در واقع، پرکننده‌های چانه راهی عالی برای ارائه فوراً نمایه‌ای برش خورده هستند.

بیشتر فیلرهای پوستی مورد استفاده از مواد ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند . این مولکول می تواند 1000 برابر وزن خود را در آب نگه دارد. و از آنجایی که اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن ما تولید می شود، به موقع جذب مجدد می شود و خطر عوارض جانبی کمی دارد .

ورم بعد از تزریق ژل چانه چند روز طول میکشد

 

نسبت کلی صورت خود را با تزریق ژوودرم بهبود بخشید” در چانه. چانه را می توان برای افزایش زیبایی و وضوح در قسمت پایین صورت شما بازتعریف کرد.

چانه اغلب به عنوان «لنگر» صورت توصیف می‌شود و ناحیه‌ای است که اغلب هنگام زیباسازی صورت دست کم گرفته می‌شود.

تعریف

اگر از چانه کوتاه، جمع شده/چرخ خورده رنج می برید (که می تواند از نمای جانبی/پروفایل آشکارتر باشد)، این روش می تواند بهترین روش برای شما باشد.

معمولاً تقویت چانه از طریق ایمپلنت سیلیکونی انجام می‌شود، اما ما می‌توانیم با تزریق فیلر پوستی به همین نتیجه برسیم.

چانه یکی از ایمن ترین نواحی برای تزریق است و بیماران زن از چانه تقویت شده با ظاهری زنانه تر و زیباتر بهره می برند.

مردان نیز به همین دلیل از تقویت چانه سود می برند، اما هدف و نتیجه کلی این روش برای حفظ ظاهری مردانه بهینه شده است.

علوم پایه

Juvederm Voluma به جای بافت ژل مانند، قوام کرمی دارد و به آن اجازه می دهد تا با دقت قالب گیری شود و باعث افزایش طبیعی چانه شود.

ما فقط از بالاترین کیفیت، اسید هیالورونیک ممتاز Juvederm Vycross Voluma برای بزرگ کردن چانه استفاده می کنیم که نتیجه ای نرم، طبیعی و زیبا را

ارائه می دهد.

برای آگمنتیشن یا منتوپلاستی چانه دو گزینه وجود دارد، یکی جراحی یا روش آگمنتیشن کم تهاجمی چانه با ژل های تزریقی. پرکننده های تزریقی در حال

پیشرفت هستند زیرا دانش متخصصان در این زمینه بیشتر شده است.

با استفاده از مداد طبی، تناسب صورت شما را اندازه گیری می کنیم و سپس پوست را به طور کامل پاکسازی می کنیم.

این روش به خودی خود دردناک نیست، زیرا ما از یک دستگاه تسکین درد ارتعاشی اختصاصی ساخته شده استفاده می کنیم.

تزریق تقریباً 20 دقیقه طول می کشد و پس از عمل عکسبرداری می شود.

این روش تقریباً 45 دقیقه طول می کشد، حداقل کبودی ممکن است در برخی از بیماران رخ دپرکننده های چانه

پرکننده های چانه: با چانه ضعیف خود خداحافظی کنید!

در این دوره بوتاکس و پرکننده های پوست، ممکن است در مورد پرکننده های چانه شنیده باشید  . به لطف رسانه‌های اجتماعی و وسواس به  سلفی ،

روش‌های بزرگ کردن چانه در بین مردان و زنان محبوبیت پیدا کرده است.

در واقع، پرکننده های پوستی نه تنها برای کاهش خطوط ریز و چین و چروک مفید هستند. آنها بسیار فراتر از  مجسمه سازی چهره شما و تعریف مجدد

ویژگی های شما هستند . و از آنجایی که چانه یکی از اجزای اصلی صورت ماست، می تواند کل هارمونی صورت را از بین ببرد.

 

بنابراین، اگر به دلیل چانه ضعیف با صورت خود رابطه مشکلی دارید، این روش می تواند راه حل مناسبی باشد! این یک گزینه سریع و آسان برای تغییر شکل

و بازسازی ظریف چانه و ایجاد ظاهری جوان تر است.

طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل چانه

 

شما هنگامی که به سمت یکی از تزریق های خود می خوابید به یک طرف از صورت خود فشار وارد می نمایید که این فشار می تواند عاملی مخرب برای ژل های تزریق شده محسوب شود و سبب جا به جایی این ژل ها شود از این رو پزشک در توصیه هایی که در خصوص طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل دارند بر این موضوع تاکید دارند که بعد از تزریق ژل به هیچ وجه نباید به پهلو بخوابید.

با افزایش سن، استخوان‌های صورت نازک و پهن می‌شوند، بنابراین مقداری از چربی اطراف چشم‌مان را از دست می‌دهیم. این یک فضای خالی بین چشم ها و گونه های ما ایجاد می کند که برخی فکر می کنند شبیه یک کیسه است. به این فضا گودال اشک ما گفته می شود. عوامل دیگری مانند ژنتیک، رژیم غذایی، افزایش قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سیگار کشیدن نیز می توانند به مرور زمان استخوان های صورت را نازک کنند.

 اگر قصد آگمنتیشن چانه را دارید چهار علت جهت انتخاب ژل های تزریقی وجود دارد که در ادامه آمده است:

  • نتیجه را سریع مشاهده می کنید و مراحل کار کمتر است
  • نتایج طولانی مدت هست ولی دائمی نیست
  • مطابق خواسته شما روند کار می تواند تغییر کند.

شما می توانید مطابق سلیقه ی خود درمان را انتخاب کنید. در این صورت نتیجه کار کاملا شخصی است.

  1. نتایج ایمن و سریع

بدیهی است که پرکننده های تزریقی در مقایسه با درمانهای جراحی کمتر تهاجمی است. از زمان کشف اولین ژلهای تزریقی با اسید هیالورونیک غیر حیوانی، ژل رستیلان، ده ها میلیون درمان زیبایی با ژلها در سراسر جهان انجام گرفته است. نتیجه در زمان اندک حاصل می شود و این روش حدود 10 تا 15 دقیقه طول می کشد. ژل رستیلان در طول چندین دهه تجربه بالینی آزموده شده است.

  • طولانی مدت ولی دائمی نیست.

اگر بعد از آگمنتیشن از مدل چانه ی خود راضی نیستید، نتیجه دائمی نیست. بسته به ناحیه ای از صورت که درمان می شود ممکن است حدود 6 ماه تا 2 سال به طول بیانجامد.

  • روند درمان مطابق سلیقه ی شما می تواند تغییر کند.  

ترندها دائما در حال تغییر هستند، از جمله زیبایی که در طول زمان معیارش تغییر می کند. زنان مدام در حال کاشت با برداشتن پروتز پستان خود هستند. حتی افرادی که عزت نفس بالا دارند نیز در ناخودآگاه خود به تغییر ظاهر خود فکر می کنند.

بنابراین بستگی به طرز تفکر شما نسبت به ظاهرتان دارد که بخواهید چه اندازه چانه را تغییر دهید. با ژلهای تزریقی می توان تغییرات دلخواه و ظریفی را انجام داد.

  • می توانید در مورد آگمنتیشن چانه خود نظر دهید و آنرا کاملا شخصی کنید.

بدیهی است که هیچ کدام از انسانها مانند هم نیستند، و این درمان باید متناسب با ظاهر فرد باشد و بتواند زیبایی او را ارتقا دهد. فرم چانه افراد باهم متفاوت است و همچنین تفاوت قابل توجهی در چانه زن و مرد وجود دارد.. در مورد مردان آگمنتیشن چانه باید بیشتر باشد تا چانه زاویه دار شود اما در مورد زنان کمی تیز تر است. فرم چانه ایده آل زنان، گرد ولی با چانه مقدای ضخیم ایده است.

عوارض تزریق ژل چانه

این متد ها یکی از امن ترین و بی خطر ترین روش ها برای فرم دهی به چانه می باشد اما مانند هر روش دیگری با برخی عوارض شایع و معمول همراه است. در واقع پرکننده های پوستی به طور کلی ایمن با خطر عوارض جانبی نسبتا کم در نظر گرفته می شوند که معمولا خفیف بوده و تنها چند روز بعد از تزریق رفع خواهد شد.

خونریزی ، کبودی و تورم برخی از این عوارض می باشند که حتی این عوارض را البته در سطح پایین تری در تزریق ژل زیر چشم نیز داریم. در یک نگاه کلی بعد از تزریق ژل به چانه، کبودی ، تورم، خونریزی و قرمزی طبیعی است و در صورت رقیق شدن خون یا اختلال در خونریزی ممکن است این عوارض جانبی تشدید شود. در فیلم های مربوط به این نوع روش میتوانید عوارض را به صورت کامل با آموزش مشاهده کنید.

برای رسیدن به این اهداف ژلهای تزریقی مزیت بیشتری دارند زیرا در هر دو روش تزریق نحوه ترکیبی و انتخاب سختی ژل به پزشک امکان شخصی سازی اگمنتیشن چانه را می دهد.

آگمنتیشن چانه باعث بهتر شدن ظاهر می شود. بنابراین ژلهای تزریقی باید از درجه استحکام خاصی برخوردار باشند. ژل سفت  دارای G بالا (G پرایم) است.

ژل با G بالا می تواند فرم و برآمدگی چانه را نیز حفظ کند در حالی که درجه قابل توجهی نیز کشیدگی پوست روی چانه ایجاد می کنند. زنان می توانند از ژل نرم تری استفاده کنند زیرا باعث ایجاد برآمدگی گرد و زنانه تر می شود. پزشک بهترین تصمیم را در این زمینه می تواند بگیرد.

با افزایش سن، مقداری از دست دادن استخوان را متحمل می شویم. از این رو، چانه و فک ما منقبض می شود و گردن ها و گردن های افتاده ظاهر می شوند. با گذشت زمان، چانه کوتاه تر می شود و برآمدگی کمتری دارد و وسط صورت سنگین تر می شود. همچنین، چین چانه عمیق‌تر می‌شود و جول‌ها در کنار چانه ایجاد می‌شوند. نتیجه؟ یک چانه کوچکتر، قلابدار و نامطلوب.

عوارض تزریق ژل چانه

نوشته های مرتبط

روند پیری واقعا نابخشودنی است! متأسفانه، این اتفاق در مردان و زنان در دهه 40 و 50 رخ می دهد.

 

از طرف دیگر، ممکن است جوان (و زیبا) باشید، اما با حقیقت دردناکی که در پشت چانه ضعیفی که به طور طبیعی به شما داده شده به عنوان یک ویژگی خانوادگی روبرو هستید.

عوارض تزریق ژل چانه

در هر موردی که باشد، یک  چانه کوچک  می تواند خط فک شما را ضعیف کند و بینی شما را به طرز بدی برجسته کند. با این حال، چانه برجسته تر می تواند شما را عصبانی کند، بنابراین تعادل ظریفی وجود دارد!

مراقبت بعد از تزریق ژل چانه

اگرچه بعد از تزریق ژل به چانه می توانید فورا به روال عادی زندگی خود بازگردید اما نیاز است برخی از موارد را تا مدت ها رعایت کنید .که جزو مراقبت بعد از این نوع تقیرات میباشد. بنابراین بهتر است هنگام خروج از منزل برای محافظت پوست از تابش مستقیم نور خورشید حتما از ضد آفتاب استفاده نمایید.

علاوه بر این از انجام فعالیت های ورزشی شدید و بدنی سنگین به مدت 24 الی 48 ساعت خودداری کنید .زیرا باعث افزایش گردش خون و ایجاد کبودی بیشتر در این ناحیه خواهید شد. برای کاهش درد و ناراحتی در محل های آن از کمپرس یخ یا تیلنول استفاده کنید، همچنین آن را لمس نکنید و حتما پوست خود را در قسمت درمان تمیز نگه دارید.

مراقبت در هنگام خواب

علاوه بر این در هنگام  خواب بهتر است سر شما کمی بالاتر از بالا تنه قرار بگیرد که در فیلم این روش موجود میباشد،برای این کار می توانید از دو بالش به طور همزمان در زیر سر خود بهره ببرید. اگر در محل آن احساس درد زیادی داشتید حتما این موضوع را به پزشک خود اطلاع داده و با تجویز وی اقدام به مصرف مسکن نمایید.

زیرا برخی مسکن ها خون را رقیق کرده و باعث افزایش خونریزی و کبودی در فیلر چانه می شوند. که در ادامه آموزش های مختلف بیشتری را کسب میکنید.

درمانهای زیبایی جایگزین جراحی با حداقل تهاجم

همانطور که ذکر شد، جراحی و ژلهای تزریقی تناقضی ندارند. درمانهای جراحی امروزه بیشتر انجام می شود و اکثر افراد روشهای کمتر تهاجمی را انتخاب می کنند. اغلب کارهایی که امروزه با ژلهای تزریقی می توان انجام داد چندین سال پیش حتی تصور هم نمی شد بتوان با ژل های تزریقی این کارها را انجام داد.

در هر صورت بهترین راه جهت انتخاب بهترین گزینه صحبت با پزشک است. عوارض تزریق ژل چانه

با این حال، پرکننده‌های چانه معمولاً ضخیم‌تر و سفت‌تر از پرکننده‌های مورد استفاده برای لب‌ها هستند . پس از همه، آنها قرار است تراکم استخوان را تکرار کنند. با این حال، محصول پرکننده پوستی مورد استفاده در زیر پوست باید بافت ملایم تری داشته باشد تا به خوبی با بافت های زیر پوستی ترکیب شود.

همچنین، هنگامی که فیلرهای پوستی زیر پوست تزریق می‌شوند، فراتر از حجم دادن هستند. آنها می توانند تولید کلاژن شما را تحریک کنند و به پوست شما ظاهری حجیم و سفت می دهند که قادر به صاف کردن خطوط و چین و چروک است.

چگونه ورم بعد از تزریق ژل را از بین ببریم

 

پرکننده های چانه یک روش بی خطر هستند و خطرات آن بسیار کم است. با این حال، مانند هر درمان پرکننده پوستی، احتمال  تورم و کبودی  برای 2-3 روز وجود دارد.

همچنین، اگرچه بسیار نادر است، اما خطر مهاجرت، برآمدگی، یا آسیب پوست به دلیل تزریق تصادفی به رگ خونی وجود دارد (به احتمال زیاد وقتی توسط پزشکان بی تجربه انجام شود). به همین دلیل است که باید خود را به دست یک  متخصص پزشکی بسپارید.

فراتر از کمی حساسیت و تورم، بیماران می توانند بلافاصله به روال روزانه خود بازگردند. با این حال، پزشکان توصیه می کنند که هیدراته نگه دارید، از آرایش خودداری کنید و به مدت 24 ساعت ورزش کنید. از جویدن سخت نیز باید اجتناب شود.

عوارض تزریق ژل چانه

می توانید انتظار داشته باشید که پس از دو هفته پس از ته نشین شدن فیلرها، نتایج نهایی را مشاهده کنید.

نتایج حاصل از  پرکننده اسید هیالورونیک  می تواند بین 9 تا  12 ماه و حتی 15 ماه دوام داشته باشد، اما برای حفظ نتایج خود باید جلسات لمسی بیشتری را رزرو کنید. با این حال، محصولات ضخیم‌تر که عمیق‌تر تزریق می‌شوند، ممکن است عمر بیشتری داشته باشند.

اگر بیماران خواهان نتایج چشمگیر و دائمی باشند، می توانند بین روش پیوند چربی یا  کاشت دائمی چانه یکی را انتخاب کنند .

فیلرهای پوستی در نقاط استراتژیک مختلف به چانه تزریق می شوند:

 

یک چانه کوتاه (از جلو قابل مشاهده است) بلند کنید تا ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید. کشیده شدن چانه حتی به اندازه چند میلی متر، توهم چهره کمتر گردی را ایجاد می کند.

برای تغییر شکل چانه  ضعیف  یا فک مغلوب (micrognathia) که در آن چانه در مقایسه با لب ها خیلی کوتاه می ایستد، برآمدگی چانه را بهبود دهید (از نمای جانبی قابل مشاهده است). همچنین زاویه بین ابروها، بینی و چانه باید حدود 165-175 درجه باشد. اگر این زاویه کمتر باشد، چانه به برآمدگی بیشتری نیاز دارد.

چین چانه را کاهش دهید (از نمای جلو و جانبی قابل مشاهده است). چین عمیق به شکل «C» که بسیاری از بیماران با افزایش سن روی چانه خود نشان می دهند.

عرض پایین چانه را کم یا زیاد کنید. هدف خانم‌ها چانه‌ای گرد است که به‌طور طبیعی ترکیب شود، در حالی که آقایان با چانه‌ای قوی، اسکنه‌دار و مربعی به بهترین شکل به نظر می‌رسند.

فرورفتگی های چانه را پاک کنید و قسمت های فرورفته مانند شیار پیش از جول (چین که گونه ها به چانه می رسند) را پر کنید.

برای بهبود هماهنگی صورت، چانه بیش از حد برجسته را عقب بکشید.

به طور خلاصه، پرکننده‌های چانه به چانه وضوح و حجم بیشتری اضافه می‌کنند و نمایه‌ای متعادل‌تر از صورت ایجاد می‌کنند.

عوارض تزریق ژل چانه

بقیه صورت را فراموش نکنید!

چانه را نباید به تنهایی درمان کرد. هر  طرح درمانی  باید بقیه قسمت های صورت ، به خصوص خط فک جانبی را در نظر بگیرد. از این رو، برای تضمین هماهنگی مشخص شده پایین صورت، ترکیبی از پرکننده های چانه و فک تحت یک درمان شخصی ایده آل است. و هنگام افزودن پرکننده‌های گونه ، پزشک می‌تواند چهره‌ای به شکل قلب را در زنان ایجاد کند.

 

همچنین، پرکننده‌های چانه ممکن است اغلب با رینوپلاستی غیر جراحی و با لیپوساکشن چانه دوتایی ترکیب شوند . ابتدا چربی زیر چانه با لیپوساکشن برداشته می شود و بعداً با فیلرها این ناحیه بهبود می یابد.

 

علت درد بعد از تزریق ژل چانه

 

در واقع، گزینه های دیگری برای بهبود ظاهر خط فک یا چانه شما وجود دارد. با این حال، آنها می توانند پرهزینه، دردناک، تهاجمی باشند یا نتایج طولانی مدتی به شما ارائه نکنند.

عوارض تزریق ژل چانه

 اگر چانه کوچک یا ضعیفی دارید، جراحی بزرگ کردن چانه می تواند یک راه حل دائمی باشد. با این وجود، مانند هر جراحی فوقانی بدن، کاشت چانه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و با بهبودی طولانی و دردناک همراه است.

در حالی که روش های جراحی ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی داشته باشند،  درمان های تزریقی  نیازی به بیهوشی ندارند، اما این بدان معنا نیست که شما درد را تجربه خواهید کرد.

 

اکثر محصولات پرکننده پوست حاوی لیدوکائین هستند، نوعی بی حسی موضعی برای کمک به درد جزئی. حداکثر ممکن است با وارد شدن سوزن به پوستتان، احساس خراش یا کمترین ناراحتی داشته باشید.

 

البته به آستانه درد شما نیز بستگی دارد. اگر فیلر عمیق و نزدیک به استخوان تزریق شود، ممکن است این روش برای برخی بیماران بسیار ناراحت کننده باشد.

 

از این رو، پزشک ممکن است  کرم بی حس کننده موضعی را  در اطراف  ناحیه درمان  به مدت 15 تا 20 دقیقه بمالد یا تزریق بلوک عصبی را انجام دهد تا این روند تا حد امکان دلپذیر شود.

درمان معمولاً بسیار سریع است و بین 15 تا 30 دقیقه طول می کشد . درمان های پرکننده چانه روش های نسبتا ساده ای هستند که در مطب یا کلینیک انجام می شوند .

 

ابتدا پزشک شما را علامت گذاری می کند و از تکنیک سوزن یا کانولا برای قرار دادن پرکننده پوستی در سطوح مختلف بافت نرم چانه استفاده می کند. او از 1-3 نقطه تزریق در بالای استخوان و در لایه های درست زیر پوست استفاده می کند. ایده این است که از عروق خونی و اعصاب خودداری کنید.

 

هر درمان پرکننده چانه بسته به شکلی که می‌خواهید و بهترین گزینه برای شما متفاوت است. همچنین،  مقدار فیلر  از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، اگرچه به طور متوسط ​​به 2 تا 3 میلی لیتر نیاز دارید. سایر بیماران ممکن است به 4 تا 6 میلی لیتر در یک یا چند جلسه نیاز داشته باشند.

 

پرکننده را می توان در قسمت زیرین چانه تزریق کرد تا آن را کشیده و به تعیین خط فک کمک کند. برعکس، تزریق فیلر در ناحیه قدامی  چانه  به درمان چین و اخم ماهیچه های لب چانه کمک می کند.

قبل از بزرگ کردن چانه بدون جراحی ، شما یک مشاوره خواهید داشت تا در مورد آنچه که این روش مستلزم آن است، اهداف زیبایی شناختی و خطرات و عوارض صحبت کنید. همچنین، اولین مشاوره به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا واجد شرایط این روش هستید یا خیر کمک می کند.

عوارض تزریق ژل چانه

اما نگران نباشید،  تقریباً هر کسی  می‌تواند از  پرکننده‌های پوستی  برای بهبود نمایه فک یا چانه خود استفاده کند. شما فقط باید ساختار استخوانی داشته باشید تا روی آن کار کنید. بنابراین، پس از تعیین تاریخ، پزشک توصیه هایی را  قبل از درمان به شما ارائه می دهد .

 

مانند سایر تزریقات فیلر پوستی، بیماران باید حداقل به مدت 24 ساعت از الکل اجتناب کنند. همچنین، چند روز قبل از عمل، باید از استفاده از عوامل موضعی مانند رتینول، اسید گلیکولیک و سایر محصولات ضد پیری خودداری کنید.

 

اگر مکمل‌های روزانه، از جمله آسپرین، داروهای مشابه ایبوپروفن و رقیق‌کننده‌های خون مصرف می‌کنید، باید به پزشک خود اطلاع دهید و به‌طور موقت آنها را متوقف کنید تا احتمال کبودی کاهش یابد.

عوارض تزریق ژل چانه

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.