لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟

لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود : از بین بردن موهای زائد با لیزر یکی از معمول ترین اقدامات زیبایی در سراسر جهان است. در این روش ، پرتوهای نور بسیار غلیظ به سمت پیازهای مویی جذب می شوند كه توسط رنگدانه موجود در آنها جذب می شوند و در نتیجه موها از بین می روند. 

اگرچه لیزر موهای زائد معمولاً روی موهای بلوند ، قرمز ، خاکستری و سفید بسیار موثر نیست ، اما در تأمین نیازهای سبک مو پیشرفت هایی در این فناوری حاصل شده است. قبل از انجام این روش درمانی می توانید با متخصص پوست خود مشورت کنید.

لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود

عوارض لیزر موهای زائد واژن

 

لیزر موهای زائد یک روش زیبایی است که اکنون باز شده است. لیزر موهای زائد با استفاده از نوری با طول موج مشخصی که از طریق یک ابزار دستی لیزری به پوست تابانده می شود، به طور دائم موهای هر قسمت از بدن شما را که می خواهید از بین می برد.

پس از اینکه لیزر به داخل پوست رسید، رنگدانه مو را هدف قرار می دهد. لیزر فولیکول مو را از بین می برد اما به بافت موی باقی مانده اطراف آن آسیب نمی رساند.

دو عنصر ضروری که باید در واجد شرایط بودن نامزدهای لیزر موهای زائد بالقوه در نظر گرفته شوند، رنگ پوست و رنگ مو هستند.

اما صبر کن قبل از اینکه به تیغ و کیت اپیلاسیون خود اضافه کنید ، باید از خطرات احتمالی و عوارض جانبی لیزر موهای زائد آگاه باشید. لیزر موهای زائد ممکن است پوست شما را تحریک کند و باعث ایجاد رنگدانه و زخم شود. در این مقاله ، ما در مورد عوارض جانبی لیزر موهای زائد و برخی افسانه های مرتبط بحث کرده ایم. نگاهی بیاندازید.

استفاده از لیزر فقط از جنبه حذف مو موفق است. اگر به موهایی که در داخل بدن رشد می کنند حساس هستند و باعث تشدیدرنگ پوست می شوند  می تواند به از بین بردن این مشکل کمک کند.

گزینه های حذف مو بی پایان است. از اپیلاسیون تا نخ و تراشیدن تا موچین ، اما لیزر موهای زائد یکی از معدود گزینه هایی است که روش دائمی تری برای از بین بردن موهای بدن ارائه می دهد.

با این حال ، درست مثل هر روشی که با بدن خود انجام می دهید ، بهتر است قبل از شروع دوره ، در مورد مراحل و فرآیند تحقیق دقیق کنید.

رنگ پوست: پوست روشن انجام لیزر موهای زائد را آسان تر می کند. به دلیل رنگدانه کمتر، نتایج لیزر موهای زائد سریعتر ظاهر می شوند. روش های کمتری مورد نیاز است و نتایج سریعتر و بهتر به دست می آید. افرادی که پوست تیره‌تری دارند می‌توانند بهترین نتایج را بگیرند، اما نتایج کندتر است. آنها باید به این آگاهی بسنده کنند که دیدن نتایج بیشتر طول می کشد. احتمالاً تعداد قابل توجهی از درمان ها مورد نیاز است.

بعد از اولین درمان ، دو یا سه هفته طول می کشد تا تفاوت را ببینید ، و 8 -12 درمان برای نتیجه کامل. در قرار ملاقات ها نیز باید کاملاً منظم باشید زیرا فولیکول های مو در مراحل مختلف رشد خود قرار دارند .

“از بین بردن موهای زائد واژن با لیزر ، ریشه اصلی این مشکل است.” لیزر موهایی را که در مرحله رشد فعال خود هستند هدف قرار می دهد. ممکن است مشتری ها بعد از یک بار درمان موها را ظریف و کمتر به چشم ببینند اما برای دیدن نتایج مطلوب یک دوره درمان ضروری است. “

در پایان روز ، خوشحالم که لیزر موهای زئد را در واژن خود انجام دادم. وقتی پریود می شوم ، موهایم ضخیم نیستند و مانند گذشته رشد نمی کنند. در حالی که درمان های بیشتر می تواند منجر به یک تفاوت چشمگیرتر شود .

لیزر موهای زائد با ارسال نور لیزر از طریق رنگدانه در مو کار می کند. “این (نور) به گرما تبدیل می شود ، که به فولیکول مو و پیاز مو آسیب می رساند.

خوشبختانه ، لیزرهای الکس استفاده شده مکانیسم خنک کنندگی دارند (اساساً یک انفجار سرد دائماً درحال اجرا در محلی که لیزر به آن اشاره داشت) بود که واقعاً کمک میکند .لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود

لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود

ایا لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود؟

 

: فرقی نمی کند که به کدام یک از این روش های از بین بردن موهای زائد صورت مراجعه کنید ، باید موارد احتیاطی را رعایت کنید تا از بروز هرگونه واکنش سو بر روی پوست شما جلوگیری کند.

اگر شما در حال حذف موهای زائد با لیزر هستید ، اما بسیار مهم است که ابتدا حقایق (و عوارض جانبی) را بخوانید ، تا مطمئن شوید که درمان برای شما مناسب است.

دستگاه ها و هندپیس های درمان باید پس از هر بار درمان به درستی تمیز شوند. اگر به مکانی می روید که احساس می کنید کثیف است ، به طور کلی درمان خود را در آنجا انجام ندهید. از بین بردن موهای زائد با لیزر نباید در بیمارانی که شیوع فعال هرپسی دارند انجام شود زیرا می تواند شیوع را بدتر کند.

لیزر می تواند در واقع باعث  شفافیت ، صاف بودن پوست و کاهش دائمی مو ،همچنین دارای مزایایی از جمله کمک به کاهش موهای زائد و تحریک کمتر پوست است. این به این دلیل است که این روش درمانی موها را به رشد مستقیم تشویق می کند. “

کندن ، اپیلاسیون و سفید کاری مانع روند کار می شود. اگر می خواهید در تمام مراحل بدون مو باشید ، به جای آن مسیر اصلاح را طی کنید.

عوارض لیزر موهای زائد واژن

بسیاری لیزر موهای زائد را بی خطر و موثر می دانند. به نظر می رسد هیچ خطری در دراز مدت برای سلامتی ندارد. با این حال ، افراد خاصی ممکن است عوارض جانبی جزئی و موقتی را پس از روند درمان تجربه کنند. به شما توصیه می شود قبل از درمان با متخصص پوست خود صحبت کرده و تست پچ را انجام دهید.

لیزر موهای زائد کمک می کند تا موهای ناخواسته بدون آسیب رساندن به پوست از بین بروند. این فرآیند معمولاً سریع است (بستگی به ناحیه تحت درمان دارد). با این حال ، برخی از افراد ممکن است چند عارضه جانبی را تجربه کنند.

بعد از انجام لیزر موهای زائد ممکن است عوارض جانبی جزئی را تجربه کنید. بیشتر این موارد موقتی است. با این حال ، در صورت تشدید این اثرات ، با متخصص پوست خود مشورت کنید.

لیزر می تواند با موهای سطح پوست واکنش نشان دهد که باعث تحریک و بوی موی سوخته وحشتناکی می شود. 

برای اطمینان از نتایج مطلوب ، باید مطمئن شوید که قبل از هر بار مراجعه به درستی اصلاح شده اید.

  • قبل از درمان باید در عرض 24 ساعت محل مورد نظر تمیز تراشیده شود. تیغ برقی توصیه نمی شود زیرا موها معمولاً خیلی بلند می مانند.
  • در نواحی تحت درمان ، موم یا کشیدن را انجام ندهید. فقط ناحیه را اصلاح کنید.
  • ناحیه درمان باید از آرایش ، لوسیون ، دئودورانت و کرم ضد آفتاب عاری باشد – در صورت نیاز به دستمال مرطوب قبل از شروع درمان به پزشک اطلاع دهید.
  • این منطقه در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب در طی 4 هفته قبل از درمان قابل درمان نیست.
  • محصولات برنزه کننده  را نمی توان 3-4 هفته قبل از درمان استفاده کرد. منطقه باید کاملاً لایه برداری شود تا کلیه مانده ها از بین برود.
عوارض لیزر موهای زائد زیر بغل

قرمزی و تحریک پوست از عوارض شایع لیزر موهای زائد است. اگر در حال از بین بردن موهای ناحیه حساس بدن خود باشید ، احتمال بروز آنها بیشتر است. پوست ممکن است احساس لطافت کند و شما ممکن است قرمزی ، تحریک و تورم را مشاهده کنید.

این اثرات مشابه آنچه بعد از اپیلاسیون یا سایر روش های حذف مو هست ،مشاهده می کنید. تحریک معمولاً ظرف یک ساعت پس از عمل فروکش می کند. برای تسریع بهبودی می توانید از کیسه یخ استفاده کنید.

بعد از لیزر نیز ممکن است تغییراتی در رنگ پوست خود مشاهده کنید .در حالی که کسانی که رنگ پوست روشن تری دارند ممکن است لکه های تیره روی پوست خود مشاهده کنند ، اما افرادی که رنگ پوست آنها تیره است ممکن است لکه های روشن تری را مشاهده کنند. اگرچه این تغییرات موقتی است اما اگر خیلی شدید به نظر می رسد با پزشک خود صحبت کنید.

»» مشاوره پزشکی زنان در تهران

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟

 

متخصص پوست به شما توصیه می کند که چه چیزی برای شما بهتر است ، اما ممکن است لازم باشد از آفتاب گرفتن و قرار گرفتن در معرض آفتاب تا حد ممکن قبل و بعد از درمان خودداری کنید. همچنین اگر برنزه هستید قبل از شروع درمان باید صبر کنید تا کمرنگ شود.

 مجدداً ، متخصص پوست در مورد تعطیلات آینده با شما تماس می گیرد تا مطمئن شود که تعطیلاتی در پیش ندارید که ممکن است در زمان ملاقات بعدی شما تأثیر بگذارد. 

درست است ، می توان انواع خاصی از مو را بلندتر و ضخیم تر کرد. اما نگران نباشید ، اگر مو مناسب نیست ، متخصص پوست به شما اطلاع می دهد.

“بله ، در موارد نادر از بین بردن موهای زائد با لیزر می تواند رشد را تحریک کند.” “در کلینیک اپادانا، ما مهمترین دلیل رشد مو تحریک شده را پیدا کرده ایم ، این است که نوع خاصی از موهای ظریف ، معروف به موهای ولوس توسط نور لیزر رشد می کنند.”

از اسکراب ، کرم های گلیکولیک اسید و رتینول باید 2 روز قبل و بعد از درمان خودداری شود.. توصیه می شود برای یک دوره 2 هفته ای قبل و بعد از لیزر ، از لایه برداری شیمیایی خودداری کنید و به همین ترتیب قبل از استفاده از برنزه تقلبی باید 1-2 هفته صبر کنید.

نوشته های مرتبط

شواهد علمی از این جنبه وجود ندارد. لیزر مورد استفاده برای از بین بردن موها مقداری تابش ایجاد می کند ، اگرچه به نظر نمی رسد که به طور جدی مضر باشد. لیزرهای به کار رفته در این فرآیند فقط فولیکول های مو را با کمترین میزان تابش هدف قرار می دهند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی میشود؟

 

عوارض جانبی نادر لیزر موهای زائد

  • تغییر در بافت پوست : اگر اخیراً برنزه شوید این اتفاق می افتد.
  • رشد بیش از حد مو : این بسیار نادر است. با این حال ، برخی از افراد ممکن است رشد بیش از حد مو را در ناحیه تحت درمان تجربه کنند.
  • تاول ها : اگر پوست خود را خیلی زود در معرض آفتاب قرار دهید ، ممکن است تاول بزنید. اگر لیزر موهای زائد به درستی انجام نشود ، ممکن است تاول بزنید.عوارض لیزر موهای زائد واژن

آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند برای انجام لیزر موهای زائد فقط به متخصصان پوست مجاز مراجعه کنید.

افرادی که پس از انجام لیزر موهای زائد عوارض جانبی را تجربه می کنند ، باید با پزشک خود مشورت کنند. در حالی که عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی و تورم در خانه قابل درمان است ، اما موارد شدیدتر مانند عفونت های پوستی معاینه پزشک را الزامی می کند.

هیچ مدرک علمی برای اثبات این ادعا وجود ندارد. لیزرهای استفاده شده در این روش درمانی فقط موها را از بین می برد و به پوست نفوذ نمی کند و اعضای دیگر بدن را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

آیا لیزر ناحیه تناسلی عوارض دارد؟

عوارض جانبی بسیار کم است . این عوارض معمولاً جزئی و موقتی هستند. در موارد نادر ، ممکن است عوارض جانبی جدی نیز تجربه شود

  • قرمزی و تحریک پوست
  • تغییر در رنگدانه های پوستی
  • پوسته پوسته شدن

برخی از افراد ممکن است دچار پوسته شدن پوست در ناحیه آسیب دیده شوند. اگرچه جزئی است ، اما این مسئله ممکن است باعث ایجاد زخم یا زخم شود. استفاده از مرطوب کننده در ناحیه آسیب دیده ممکن است به جلوگیری از این مسئله کمک کند.

آیا لیزر باعث عقب افتادن پریود میشود؟

 

خیر به هیچ عنوان.گرمای لیزر به مدت 24 ساعت در پوست شما باقی می ماند ، بنابراین شما نمی توانید سالن بدن سازی ، سونا ، دوش آب گرم داشته باشید. اگر این کار را انجام دهید ، خطر ایجاد یک محیط گرم و دوست داشتنی برای تکثیر باکتری ها و ایجاد لکه ها وجود دارد. 

آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث ایجاد آکنه شود؟

بعد از عمل ممکن است پوست شما به صورت یک واکنش التهابی ، برآمدگی های پر از چرک قرمز ایجاد کند. پزشک شما می تواند درمان های موضعی را برای مدیریت آنها تجویز کند.لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود

ایا لیزر موهای زائد دردناک است.؟

شما فقط یک احساس خاردار مانند روی پوست خود احساس خواهید کرد ، که ممکن است کمی ناراحتی ایجاد کند. درد آن کمتر از اپیلاسیون است.

باید به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد موها را به طور دائمی از بین نمی برد . این فقط رشد مو را برای یک دوره به تأخیر می اندازد. لیزر درمانی زمانی انجام می شود که موهای شما در مرحله رشد (یا در مرحله آناژن) قرار داشته باشند.

 در ابتدا ، برای از بین بردن کامل مو ، باید چندین جلسه را انجام دهید ، زیرا همه موها در مرحله رشد فعال نیستند. بعداً ، شما می توانید برای هدف قرار دادن مناطق لجبازی یا خلاص شدن از شر موهای پوسیده یا رشد مجدد ، به درمان های نگهداری بپردازید.

لیزر موهای زائد در دوران بارداری خطرناک است؟

 

متخصصان لیزر موهای زائد را در دوران بارداری توصیه نمی کنند. هیچ مدرک علمی در مورد ایمنی لیزر موهای زائد در این دوره وجود ندارد.

بارداری باعث تغییرات هورمونی بسیاری می شود و منجر به رشد موهای اضافی در مکان های ناخواسته می شود. گرچه این رشد مو ممکن است شرم آور باشد ، اما معمولاً به خودی خود فروکش می کند. اگر اینگونه نباشد ، شما می توانید لیزر درمانی را پس از بارداری امتحان کنید. با پزشک خود مشورت کنید و در مورد روش کار صحبت کنید.

در حالی که اکثر ما در مورد اقدامات زیبایی شک داریم ، اما همه ما از افسانه های مشهور آگاهی نداریم.  لیزر موهای زائد در دوران بارداری بی خطر نیست. پس از زایمان باید چند هفته صبر کرد.

لیزر موهای زائد باعث افزایش رشد مو و متراکم شدن آن می شود.؟

رشد مو به تعداد فولیکول های مو بستگی دارد. لیزر درمانی در هر جلسه به کاهش سرعت رشد ، تراکم و ضخامت مو کمک می کند. این در نهایت رشد مو را سبک می کند. لیزر درمانی یک راه حل دائمی نیست. موهای شما سرانجام دوباره رشد می کنند ، اما روند کار به تأخیر می افتد. موهایی که دوباره رشد می کنند متراکم نیستند.

لیزر موهای زائد راه حل دائمی نیست. تعداد جلسات مورد نیاز به نوع مو ، بافت ، تراکم ، ناحیه تحت درمان و سایر عوامل ژنتیکی بستگی دارد.

لیزر موهای زائد راهی مطمئن برای مقابله با موهای زائد است. در بسیاری از افراد موثر است. با این حال ، برخی از افراد ممکن است عوارض جانبی جزئی مانند قرمزی ، تحریک ، تغییر در رنگدانه پوست و تورم را تجربه کنند. در صورت ادامه عوارض ، با پزشک مشورت کنید. از همه مهمتر ، از درمان در دوران بارداری خودداری کنید.

در حالی که برخی دچار ریزش فوری مو می شوند ، برخی دیگر ممکن است مجبور باشند 5 تا 15 روز منتظر بمانند. نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است. همچنین به ضخامت مو ، ناحیه تحت درمان و نوع لیزر مورد استفاده بستگی دارد.لیزر موهای زائد باعث زگیل تناسلی میشود.

عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد

رشد بیش از حد مو ممکن است به دلیل ترجیح ژنتیکی، عوارض جانبی برخی داروها، تولید بیش از حد هورمون های مردانه و افزایش سن رخ دهد. مهم نیست که یک زن چقدر جذاب به نظر می رسد، فقط برخی از موهای ناخواسته روی صورت او می تواند

جذابیت طبیعی او را استتار کند.رنگ مو: لیزر موهای زائد روی موهای تیره بهتر عمل می کند. تغییر رنگدانه فئوملانین است که فقط در موهای قرمز یا بلوند دیده می شود.

نفوذ لیزر به فئوملانین چالش برانگیز است. از سوی دیگر، لیزر به سرعت از طریق یوملانین، رنگدانه موجود در موهای سیاه و قهوه ای عبور می کند

مهم نیست از چه راهی برای از بین بردن موهای ناخواسته استفاده کنید، چه کندن، سفید کردن، اپیلاسیون، اما لیزر موهای زائد دائمی، ایمن و آسان است!

نه تنها زنان، حتی مردان نیز برای رفع موهای زائد، فرم دادن به ریش، موهای ناخواسته روی گوش، سینه و غیره در حال رانندگی هستند.

پروفایل هورمونی زمانی نشان داده می شود که سایر مشکلات بالینی مرتبط با موهای ناخواسته بیش از حد وجود داشته باشد.

زمان: بستگی به قسمتی از بدن دارد که باید لیزر شود. لب بالا 10 دقیقه طول می کشد. فاصله زمانی بین دو جلسه معمولاً 4 تا 6 هفته است. جلسات: 6-10 جلسه برای رفع دائمی موهای زائد توصیه می شود.

بهترین پماد برای زگیل تناسلی

چند داروی مورد استفاده بیمار و پزشک برای زگیل های دستگاه تناسلی خارجی وجود دارد.

  • کرم Imiquimod ، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن که باعث تولید اینترفرون ها و سایر مواد سیستم ایمنی می شود
  • محلول یا ژل پودوفیلوکس ، که تقسیم سلول را متوقف می کند و باعث از بین رفتن بافت زگیل می شود
  • Sinecatechins ، نوعی عصاره چای سبز

برای درمان زگیل های تناسلی خارجی ، پزشک ممکن است موارد زیر را انجام دهد:

  • رزین پودوفیلین  (شبیه به پودوفیلوکس) ، که رشد سلول را متوقف می کند
  • اسید تری کلرواستیک ، که از طریق شیمیایی زگیل ها را می سوزاند
  • اسید بیکلرواستیک ، که همان کار را می کند

جدا از این موارد ، پزشک ممکن است برای درمان زگیل های خارجی شما کرایوتراپی (یخ زدگی زگیل) یا درمان های مختلف جراحی (برداشتن ، جراحی برقی ، لیزر درمانی) را امتحان کند.پیشنهاد ما به شما کرایو زگیل تناسلی در تهران است .

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.