لیفت باسن بدون جراحی

لیفت باسن بدون جراحی

لیفت باسن بدون جراحی

 

 گزینه های جراحی برای افزایش اندازه باسن

جراحی های تقویت باسن برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش

اگر به نظر می رسد که سایر گزینه های ذکر شده برای بدست آوردن باسن بزرگتر بدون ورزش کار نمی کنند، یا به هر دلیلی نمی توانید آنها را انجام دهید یا از آنها سودی نبرده اید، گزینه های جراحی در اختیار شماست. اگر برای به دست آوردن باسن بزرگ بدون ورزش بی تاب هستید و بودجه خوبی برای خرج کردن آن دارید، می توانید گزینه های جراحی را انتخاب کنید.

جراحی پلاستیک برای روزه غنیمتی بزرگتر دو نوع است:

انتقال چربی

طبق تحقیقات انجام شده توسط اریک سوانسون (MD)، انتقال چربی روش موثرتر و ایمن‌تری برای بزرگ کردن باسن است. این روش بدون هیچ تمرینی باسن بزرگتر را به شما می دهد. در طول این عمل، جراح چربی را از یک قسمت از بدن مانند شکم یا ران ها می گیرد و چربی را به بافت های چربی باسن تزریق می کند.

این روش می‌تواند بدون ورزش باسن بزرگ‌تری بدهد و روشی بهتر، ایمن‌تر و سریع‌تر با نتایج ماندگارتر است. تنها نقطه ضعف این است که هزینه این روش ممکن است موجودی بانک شما را تحت فشار قرار دهد.

مانند هر قسمت دیگری از بدن، بادام ویژگی مهمی است که می تواند شکل شما را واقعاً مشخص کند. یک باسن گرد و متعادل به کل بدن کیفیت متناسب و دوست داشتنی می بخشد و مهمتر از همه، احساس خوب نسبت به ظاهر شما از پشت یک تقویت کننده واقعی اعتماد به نفس است.

اکنون می توانید ظاهر و شکل باسن خود را بدون جراحی با لیفت باسن بدون جراحی که به لیفت باسن Sculptra نیز معروف است، بهبود بخشید.

تزریق ژل به باسن

لیفت باسن به روش غیر جراحی چیست؟

لیفت باسن بدون جراحی یا لیفت باسن Sculptra یک درمان پرکننده تزریقی برای ناقص است. این روش درمانی است که به پشت حجم می دهد، اما همچنین پوست نسبتاً شل را سفت می کند، بی نظمی های بافتی و همچنین مجسمه ها و خطوط را صاف می کند.

لیفت غیرجراحی باسن همچنین تولید کلاژن را تحریک می کند و همچنین باعث تقویت و بازسازی بافت می شود، عناصری که نتایج درمان شما را برای مدت طولانی حفظ می کنند.

تزریق ژل باسن چیست؟

تزریق ژل باسن که تحت عنوان لیفت باسن غیرجراحی هم شناخته می‌شود، در طول سالیان سال محبوبیت زیادی در بین خانم‌‌‌ها پیدا کرده است. این روش شامل تزریق ژل باسن به‌منظور تغییر شکل و یا تغییر اندازه ناحیه موردنظر است.

اگر به تزریق ژل باسن فکر می‌کنید، مهم است که با مزایا و معایب کلی جراحی زیبایی آشنا شوید. بیماران باید بدانند که تزریق دائمی ژل به باسن مقدور نیست و نتایج آن تا آخر عمر ماندگار نمی‌باشد.

و اما یک سؤال مهم، ژل باسن برای چه کسانی مناسب است؟

به‌طورکلی اگر با موارد زیر موافق هستید، نامزد خوبی برای این کار می‌باشید:

  • به روش‌‌‌های جراحی تهاجمی علاقه مند نیستید.
  • چربی اضافی کافی برای انجام لیفت برزیلی ندارید.
  • از ظاهر باسن خود راضی نیستید.
  • در مورد نتایج واقع‌بین هستید.
  • باسن محکم‌‌‌‌تر، صاف‌‌‌‌تر و برجسته‌‌‌‌تر را دوست دارید.

این درمان به طور معمول با دو نوع مختلف پرکننده پوستی تحریکی انجام می شود

Radiesse هر دو پرکننده بدن را تحریک می کنند تا کلاژن در ناحیه ای که تزریق شده اند تولید کند.

Sculptra یک پرکننده پوستی است که بر پایه پلی-L-لاکتیک اسید (PLLA) است و هدف اصلی آن شروع سریع تولید کلاژن به جای پر کردن پوست با حجم است. Sculptra همچنین بافت اسکار ایجاد می کند که به نوبه خود چیزی است که به طور طبیعی حجم ظریفی را در باسن ایجاد می کند و همچنین ساختار و شکل کلی آن را بهبود می بخشد.

Radiesse که بر پایه هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA) است در تحریک تولید کلاژن مشابه Sculptra عمل می کند، اما همچنین پوست را با حجم پر می کند و نتیجه آنی تری نسبت به لیفت باسن Sculptra برای شما به ارمغان می آورد، که قبل از انجام آن باید صبورتر باشید. نتایج بهینه را ببینید با این حال Radiesse در طول زمان کلاژن کمتری نسبت به Sculptra تولید می کند.

چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه

بهترین راه طبیعی برای داشتن باسن بزرگ‌تر بدون ورزش، خوردن غذای مناسب است که می‌تواند اندازه باسن را به طور طبیعی افزایش دهد.

غذاهایی که این توانایی را دارند که باسن شما را بدون ورزش بزرگتر کنند، در واقع می توانند باعث افزایش وزن کلی نیز شوند. این به این دلیل است که شما نمی توانید تصمیم بگیرید که در کجای بدن خود می خواهید چربی اضافه کنید. با این حال، می‌توانید

انتخاب‌های غذایی درستی داشته باشید و جایگزین‌های سالم‌تری برای غذاهای ناسالم سرخ‌شده انتخاب کنید.

میوه های خشک

برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش میوه های خشک بخورید

فقط یک فنجان خرما می تواند 500 کالری به شما بدهد. اینها همه کالری های سالمی هستند که در داخل بدن وجود دارد. خوردن خرما یا خوردن شیک با مقدار زیادی خرما می تواند راهی عالی برای افزایش کالری دریافتی روزانه و کمک به افزایش وزن باشد.

کشمش و آلو دارای کالری بسیار بالایی هستند و بیش از 400 کالری در یک وعده به اندازه فنجان دارند. یک فنجان نارگیل خرد شده حدود 283 کالری به شما می دهد، یک فنجان برش های آووکادو حدود 235 کالری دارد و یک فنجان انجیر تازه دارای 167 کالری

است.

کره بادام زمینی

برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش کره بادام زمینی بخورید

یکی از غذاهای مورد علاقه ما، کره بادام زمینی است که فواید زیادی برای سلامتی دارد. به دلیل محتوای چربی و پروتئین بالا، کره بادام زمینی می تواند به افزایش وزن در غنیمت نیز کمک کند.

طبق یک مطالعه انجام شده، مشخص شد که مصرف کره بادام زمینی می تواند خطر ابتلا به برخی سرطان های روده را نیز کاهش دهد. خوردن آجیل و کره بادام زمینی نیز با خطر ابتلا به دیابت نوع 2 مرتبط است.

آجیل

فقط 1 اونس آجیل حاوی 200 کالری است. آجیل ها به طور کامل پر از کالری هستند. آنها همچنین میان وعده های سالم و غنی از مواد مغذی را تشکیل می دهند که می توانید در هر زمان میل کنید.

چربی و پروتئین این آجیل می تواند ذخایر کمی چربی و پروتئین باسن شما را تقویت کند.

پنیر کلبه

برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش پنیر دلمه بخورید

پنیر کوتیج برای کسانی که می‌خواهند باسنی بزرگ‌تر، سفت‌تر و بدون ورزش داشته باشند، باید امتحان کنند. از آنجایی که سرشار از پروتئین و خواص چربی سوزی است، می تواند به بهترین شکل عضلات سرینی را تقویت کند!

سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش

سیب زمینی شیرین از فیتواستروژن تشکیل شده است. اگر با فیتواستروژن آشنا نیستید، گیاهی مشابه استروژن، هورمون زنانه است. از آنجایی که استروژن نقش رسوب چربی در باسن زنان را ایفا می کند، افزودن سیب زمینی شیرین به وعده های غذایی

شما می تواند به شما کمک کند بدون ورزش باسن بزرگتری داشته باشید.

2. از کرم های تقویت کننده باسن استفاده کنید

کرم های تقویت کننده باسن برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش

این محصولات که به عنوان کرم‌های سفت‌کننده باسن، بلندکننده باسن یا تقویت‌کننده باسن تایید شده‌اند، وعده می‌دهند باسنی پرتر و بزرگ‌تر بدون ورزش به ارمغان بیاورند. همچنین می تواند پوست و بافت باسن را بهبود بخشد.

اگرچه اکثر این کرم ها نتایج وعده داده شده را به دست نمی آورند و احتمالاً می توانند عوارض جانبی داشته باشند. برخی از محصولات سفت کننده یا چاق کننده باسن باعث بلندتر شدن باسن افتاده و ظاهری گردتر و پرتر می دهند. کرم‌های تقویت‌کننده باسن

اخیراً پس از اینکه کایلی جنر این محصولات را دلیلی برای غنیمت کامل خود اعلام کرد، تبدیل به موضوع مورد بحث شده است. به همین دلیل است که بسیاری از دختران و زنان هنوز کرم های تقویت کننده باسن را امتحان می کنند و حتی برخی از خانم ها ادعا

می کنند که این کرم ها موثر هستند.

3. برای افزایش سایز باسن از مکمل ها استفاده کنید

نوشته های مرتبط

مکمل های تقویت کننده باسن برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش

بسیاری از مکمل های تقویت کننده باسن به شکل قرص در دسترس هستند و حاوی عصاره های گیاهی طبیعی مانند ریشه ماکا، نخل اره ای و سایر فیتواستروژن ها هستند. اعتقاد بر این است که این گیاهان برای رشد باسن بدون ورزش موثر هستند.

4. از نظر فیزیکی فعال بمانید

برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش پیاده روی کنید

اگر وقت ندارید برای باسن خود ورزش کنید، سعی کنید خود را در فعالیت هایی که به تقویت ماهیچه ها کمک می کند افراط کنید. به جای رفتن از آسانسور از پله ها استفاده کنید. این به تمرینات پایین تنه کمک می کند و باسن را محکم می کند.

مطمئن شوید که وضعیت بدن شما درست است. ایستادن با پشت صاف و باسن بیرون زده، به طور خودکار ظاهر باسن شما را افزایش می دهد و آن را بزرگتر و پرتر نشان می دهد.

5. ماساژ باسن را امتحان کنید

اگر به دنبال راه‌های طبیعی برای داشتن باسن بزرگ‌تر بدون ورزش هستید، ماساژ با روغن‌های ضروری یا گیاهی برای شما معجزه می‌کند. برخی از زنان ادعا می کنند که اثر موقتی دارند زیرا رطوبت و افزایش جریان خون حتی بدون ورزش ظاهری بزرگتر و پرتر به

باسن می دهد. در حالی که برخی از خانم ها هستند که ادعا می کنند با ماساژ باسن خود با اسانس اثرات مطلوب و طولانی مدتی را به دست آورده اند. سعی کنید هر بار و دو بار در روز به مدت 15 تا 20 دقیقه با یکی از روغن های زیر ماساژ دهید:

تزریق هیدروژل برای برجسته‌سازی باسن

تزریق هیدروژل یکی از خطرناک‌‌‌‌ترین تکنیک‌‌‌های افزایش حجم باسن است. این فرمول عمدتاً از پلیمر پلی‌اکریل‌آمید جاذب آب و مقداری آب تشکیل شده است. چیزی که هیدروژل را برای افزایش حجم باسن مطلوب می‌کند، طبیعت یکدست و تجزیه‌ناپذیر آن است. این روش تزریق از نظر روش انجام مشابه ژل‌های ایمن توصیه شده توسط پزشکان است، بااین‌حال هنگامی که در میزان و غلظت بسیار زیاد تزریق شود، می‌تواند منجر به عوارض جدی شود.

درحالی‌که FDA استفاده از ‌‌‌‌‌‌ژل‌های پوستی مشابه هیدروژل را تأیید کرده، اما فقط تزریق چربی و کاشت ایمپلنت را به‌منظور افزایش حجم باسن تأیید کرده است. تزریق هیدروژل برای برجسته‌سازی باسن توسط هیچ متخصص معتبری قابل تأیید نیستبیایید نگاهی به برخی از عوارض جانبی هیدروژل بیندازیم. توجه داشته باشید که علائم ممکن است بلافاصله پس از تزریق و یا سال‌‌‌ها بعد نمایان شوند.

عوارض تزریق هیدروژل به باسن

  • سخت‌شدگی زیر پوست که می‌تواند ناشی از گرانولوم یا توده‌‌‌های بافتی باشد. این سخت‌شدگی به دلیل وجود یک ماده خارجی، عفونت یا التهاب ایجاد می‌شود. هنگامی که هیدروژل در دوزهای ناایمن تجویز شود، می‌تواند باعث حمله بدن به این ماده و تشکیل بافت سفت شود.
  • زخم‌‌‌های باز زمانی ایجاد می‌شوند که محل برش‌‌‌ها عفونی شوند. تزریق این ماده خارجی هم می‌تواند منجر به عفونت شود.
  • مشکل در تنفس یکی از شایع‌‌‌‌ترین علائم تزریق هیدروژل به باسن است.
  • اگر مواد از باسن به قسمت‌‌‌های دیگر بدن منتقل شوند، می‌تواند باعث واکنش‌‌‌های آلرژیک، درد مفاصل و خستگی شود.
  • نتایج ناهنجار از جمله برآمدگی و همچنین تغییر رنگ، از عوارض رایج انجام این روش درمانی است.
  • مشکلات مزمن سلامتی، مانند نارسایی مزمن تنفسی، التهاب مزمن، سردردهای مزمن، درد مزمن و سایر بیماری‌های سلامتی دائمی می‌تواند از عوارض نهایی این روش باشد.
  • مرگ می تواند به دلیل مشکلات تنفسی و نارسایی کلیه در هنگام انتقال ماده خارجی به دیگر نقاط بدن رخ دهد. مثال‌های زیادی از افرادی وجود دارد که ناآگاهانه به بدن خود سیلیکون تزریق کرده‌اند و فکر کرده‌اند که ماده ایمنی است، اما پس از درمان جان خود را ازدست‌داده‌اند.

مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد تزریق هیدروژل باسن باید در نظر داشت این است که هیچ پزشک متخصصی آن را تجویز نمی‌کند. هرگز در هر مرکزی غیر از مرکز پزشکی هیچ‌گونه عمل جراحی یا زیبایی انجام ندهید. حتما قبل از انجام هرگونه عمل زیبایی، اطلاعات لازم در مورد آن کسب کنید و حداقل با یک پزشک در مورد آن مشورت کنید. سعی کنید بهترین مارک ژل باسن را انتخاب کنید تا عوارض احتمالی کاهش یابد.

تزریق ژل باسن‌‌‌‌‌ چگونه انجام می‌شود؟

روش انجام تزریق ژل باسن به این صورت است که در ابتدا پزشک از بیمار عکس می‌گیرد تا بیمار پس از عمل به‌وضوح متوجه تغییرات اعمال شده بشود. سپس پزشک باسن را از پشت و پهلو بررسی می‌کند تا نقاط مناسب برای تزریق مشخص شود. این کار باید درحالی‌که بیمار ایستاده است انجام شود، زیرا درازکشیدن باعث به‌هم‌خوردن شکل طبیعی باسن می‌شود.

قبل از ضدعفونی محل‌های تزریق، علامت‌گذاری نواحی بالای گلوتئال و زیر گلوتئال انجام خواهد شد. در این مرحله نقاط تزریق هم کاملاً مشخص می‌شود.

این عمل معمولا به وسیله بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. پس از تزریق لیدوکائین، پزشک از یک سوزن برای ایجاد دهانه‌ ورودی برای کانول استفاده می‌کند. معمولا به‌منظور حجم‌دهی، ژل به ناحیه بالای گلوتئال تزریق می‌شود. این کار باعث لیفت ناحیه گلوتئال و همچنین چین زیر گلوتئال می‌شود.

درصورتی‌که ناحیه جانبی باسن فاقد حجم باشد، برای افزایش عمق، ژل تزریق خواهد شد. برای این کار معمولا از یک کانول ۱۰۰ میلی‌متری با استفاده از تکنیک تزریق فنینگ استفاده می‌شود. برای اطمینان از قرینه بودن نتایج، بیمار مجددا در حالت ایستاده بررسی خواهد شد، زیرا ممکن است در حالت درازکش نتایج به طور دقیق قابل مشاهده نباشد.

عوارض جانبی تزریق ژل باسن

در این عمل هم مانند دیگر روش‌‌‌های جراحی پلاستیک، دوری از عوارض جانبی اجتناب‌ناپذیر است. ممکن است برخی از عوارض جانبی زیر را تجربه کنید:

  • عفونت‌‌‌ها
  • مرگ بافت (نکروز)
  • زخم
  • تورم
  • کبودی
  • سرخی
  • برآمدگی زیر پوست
  • تغییر رنگ پوست.

در طول درمان غیر جراحی لیفت باسن چه انتظاری باید داشته باشم؟

درمان غیر جراحی لیفت باسن درست مانند هر درمان تزریقی برای صورت است. به طور متوسط ​​30-60 دقیقه طول می کشد، و شما می توانید انتظار حداقل تا بدون توقف داشته باشید.

ممکن است مقداری تورم، قرمزی یا کبودی در محل‌های تزریق مشاهده کنید، و ممکن است بدن شما کمی حساس باشد، اما به طور کلی می‌توانید پس از درمان به فعالیت‌های معمول خود بازگردید.

ارائه‌دهنده شما ممکن است به شما توصیه کند که از ورزش‌های شدید به مدت 24 تا 48 ساعت پس از درمان خودداری کنید.

بسته به فیلر مورد استفاده برای درمان لیفت باسن شما بدون جراحی، ارائه دهنده شما ممکن است دستورالعمل هایی را برای ماساژ ناحیه بعد از جلسه به شما ارائه دهد تا از ایجاد ندول جلوگیری شود.

مراقبت‌های پس از تزریق ژل باسن

  • تا حد ممکن نشستن و یا خوابیدن بعد از تزریق ژل را محدود کنید. لازم است تا ۳ روز روی باسن خود نخوابید و ننشینید.
  • خوابیدن به پهلو در سه روز اول پس از تزریق مشکلی ایجاد نمی‌کند.
  • محل‌های تزریق را از نظر بروز ورم یا عفونت و ترشحات بررسی کنید.
  • بهتر است در ۳ روز اول پس از تزریق، از توالت فرنگی استفاده نکنید و از دستشویی معمولی استفاده کنید.
  • استفاده از پله در ۲ روز اول ممنوع است.
  • در ۳ روز اول پس از تزریق، ورزش نکنید و رابطه جنسی نداشته باشید.
  • محل زخم‌های روی باسن را استریل کنید.
  • خودسرانه از لوسیون خاصی برای تمیزکردن باسن استفاده نکنید.
  • لازم است ۳ روز اول پس از تزریق، حمام نکنید.

اگر لیفت غیرجراحی باسن شما انجام شده باشد، به احتمال زیاد می توانید نتایج درمان خود را تقریباً بلافاصله پس از جلسه خود با افزایش جزئی حجم مشاهده کنید.

تزریق سیلیکون نرم به باسن

سیلیکون نرم محصولی است که معمولا برای تزریق به بدن به‌منظور حجم‌دهی استفاده می‌شود، اما ایمن نیست و توسط FDA تأیید نشده است. طبیعت نرم آن باعث می‌شود که نتواند به یک نقطه بچسبد و هنگامی که به باسن تزریق می‌شود، می‌تواند از طریق رگ‌های خونی به قسمت‌‌‌های دیگر بدن منتقل شده و باعث گرانولوم و سایر عوارض جانبی جدی شود.

اکثر افراد از روی ناآگاهی تزریق سیلیکون نرم را انتخاب می‌کنند. برخی از افراد خطر استفاده از تزریق سیلیکون را نمی‌دانند و تنها به این واقعیت توجه می‌کنند که این روش ساده، ارزان، بدون درد و دارای زمان بهبودی سریع است.

کلینیک‌‌‌های نامعتبر ممکن است با تزریق سیلیکون‌‌‌های بی کیفیت، وضعیت را بدتر کنند. به‌طورکلی یافتن مکانی که به‌منظور تزریق از سیلیکون‌‌‌های پزشکی استاندارد استفاده کند، آسان نیست.

عوارض سیلیکون نرم

علاوه بر ایجاد توده‌‌‌های سخت در قسمت‌‌‌های مختلف بدن (گرانولوم)، اگر سیلیکون مستقیما به جریان خون تزریق شود، می‌تواند به قلب برسد که این امر منجر به مشکلات زیر می‌شود:

  • حمله قلبی
  • سکته مغزی
  • آمبولی
  • مرگ ناگهانی.

سیلیکون نرم می‌تواند عوارض دیگری مانند تغییر شکل (ممکن است نیاز به جراحی برای حذف از بدن داشته باشد)، ایجاد زخم، خونریزی، مشکلات بهبودی و عفونت را در پی داشته باشد.

نتایج بهینه برای هر دو نوع لیفت باسن، Radiesse و Sculptra باسن، معمولاً حدود 3 تا 4 هفته طول می‌کشد تا ظاهر شوند و نتایج کامل چند هفته پس از جلسه نهایی درمان شما نشان داده می‌شود و این نتایج فقط ادامه خواهند داشت. تا چند ماه پس از درمان نهایی بهبود یابد.

بهترین کاندیداها برای لیفت باسن بدون جراحی؟

لیفت باسن بدون جراحی یک درمان موثر برای افرادی است که به دنبال افزایش حجم و بهبود شکل کلی باسن خود هستند. لیفت باسن بدون جراحی همچنین می‌تواند به اصطلاح «دیپ لگن» را پر کند، فرورفتگی‌های بین باسن و ران، و ظاهری یکنواخت‌تر و گردتر به ران می‌دهد.

لیفت غیرجراحی باسن نیز به طور موثری پوست روی باسن را سفت می‌کند و ظاهری حجیم‌تر و کانتور به باسن می‌دهد.

همانطور که گفته شد، ما دوست داریم به هر کسی که علاقه مند به لیفت باسن بدون جراحی است یادآوری کنیم که نتایج، اگرچه برای کاندید مناسب موثر است، اما ظریف است. بیماران نباید انتظار نتایج مشابه با عمل جراحی لیفت باسن را داشته باشند که در آن چربی از یک ناحیه از بدن برداشت شده و مجدداً به مناطق مورد نظر باسن تزریق می شود.

لیفت باسن بدون جراحی واقعاً برای افرادی است که به دنبال این هستند که به روشی ظریف و بدون نیاز به جراحی، اندکی شکل بیشتری به تنه بدن بدهند.

قیمت آن چند است؟

هینه لیفت باسن بدون جراحی در طول مشاوره رایگان شما تعیین می شود. همه افراد متفاوت هستند و تعداد ویال ها و جلسات درمانی که نیاز دارید واقعاً به آناتومی شما و آنچه می خواهید برسید بستگی دارد.

چیکار کنم باسنم سریع بزرگ بشه بدون ورزش

تغذیه سالم برای بزرگتر شدن باسن بدون ورزش

بزرگ شدن باسن بدون ورزش ممکن است در ابتدا یک چالش دشوار به نظر برسد، اما ثبات کلید رسیدن به هدف بدن مورد نظر شما است.

به تلاش خود ادامه دهید و قطعا دیر یا زود به نتایج خوبی خواهید رسید. 

برخی از روش های رایج زیبایی که خانم ها انتخاب می کنند چیست؟

روند اعمال زیبایی و جراحی پلاستیک چندین سال پیش ظهور کرد. اگر تا به حال متوجه تغییر ظاهری در چهره یا ظاهر یک فرد مشهور یا هر شخص دیگری شده اید، احتمالاً نتیجه یک عمل زیبایی یا جراحی پلاستیک است. به دلیل هزینه‌های بالاتر و ماهیت تهاجمی عمل‌های زیبایی، آن‌ها در بین مردم محبوبیت چندانی نداشتند و تا حدودی تصور می‌شد که مختص افراد مشهور، مدل‌ها یا افراد فوق‌ثروتمند است.

اما با پیشرفت علم پزشکی، جراحی‌های زیبایی و زیبایی در حال حاضر ساده‌تر، مقرون به صرفه‌تر، ایمن‌تر شده‌اند و رضایت بیماران را بالا می‌برند. در حال حاضر بسیاری از زنان به دلایل مختلفی تحت عمل های زیبایی قرار می گیرند که ممکن است از یک نیاز پزشکی یا به دلایل شخصی متغیر باشد. در اینجا برخی از روش های زیبایی رایج و محبوبی که خانم ها انتخاب می کنند آورده شده است.

 

مشاوره پزشکی زنان در تهران همراه شما از مشاوره تا درمان

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.