ماندگاری لاک ناخن | تثبیت لاک ناخن (نی نی سایت )

ماندگاری لاک ناخن : لاک ناخن ، مانند هر محصول زیبایی دیگر ، برای همیشه دوام ندارد .  بارهای زیادی وجود دارد که می توانید به لاک خود کمک کنید تا قوام نازک و قابل انتشار خود را حفظ کند .در حین جستجوی ترفندهای گفته شده در اینترنت ، شاید با مفهومی کاملاً مناقشه برانگیز مواجه شده باشید:

ماندگاری لاک ناخن

 لاک ناخن خود را درون یخچال قرار دهید

اگر فقط ابرو بالا آورده اید ، تنها نیستید. ما از یک متخصص پرسیدیم: آیا باید لاک های خود را سرد کنید تا به ماندگاری آنها کمک کند؟ 

آیا باید لاک ناخن را در یخچال نگهداری کنید؟

آنها می گویند درجه حرارت سرد نه تنها به ضخیم شدن فرمول کمک می کند بلکه به حفظ رنگ زنده برای مدت طولانی تری نیز کمک می کند. 

به طور کلی ، لاک های خود را در یک منطقه خشک و خنک نگهداری کنید مانند یک کمد یا کشو). بنابراین اگر در یک محیط کاملاً گرم و مرطوب زندگی می کنید و لاک های شما خطر ذوب شدن در یک ظرف چسبناک را دارند ، ممکن است با کمی زمان یخچال خوب عمل کنند.

خبر خوب: به گفته کارشناسان ، چند تغییر در زمینه مراقبت از ناخن وجود دارد که به ماندگاری بیشتر لاک ناخن کمک می کند. در اینجا ، نکات و ترفندهای آنها برای ماندگاری بیشتر وجود دارد: قبل از هر چیز بهتر است سطح ناخن‌های خود را به کمک لاک پاک‌کن تمیز و لاک‌های قبلی را از روی ناخن‌ها به خوبی پاک کنید؛ زیرا این کار باعث می‌شود تا چربی‌ها از روی سطح ناخن‌ها از بین بروند و لاک به صورت کامل به ناخن‌ها بچسبد.

ماندگاری لاک ناخن

برای تثبیت لاک ناخن

١.خیس نکنید

“وقتی ناخن های شما در آب خیس می شوند ، منبسط می شوند”. خیساندن می تواند شکل ناخن را مخدوش و گشاد کند ، و وقتی روی ناخن را لاک می زنید و خشک می شود “[این باعث می شود که لاک شما زودتر تراش بخورد.” اگرچه یک خیساندن خوب می تواند به لطافت پوست ضخیم پای شما کمک کند ، اما برای ظرافت پوست نوک انگشتان کاملاً لازم نیست.

با این اوصاف ، شما می خواهید بعد از آن (با حمام های گرم ، شستن ظرف ها و مواردی از این دست) از خیساندن نوک انگشتان خود نیز جلوگیری کنید. آب نه تنها می تواند باعث انقباض ناخن های شما شود که می تواند رنگدانه را بلند کند ، بلکه باعث می شود آنها به مرور زمان شکننده و خشک شوند.

٢. ابتدا ناخن‌های خود را مانیکور کنید

و پوسته‌های اضافه‌ای را که در کنار ناخن قرار دارند از بین ببرید؛ زیرا همین پوسته‌های اضافی باعث می‌شوند که گوشه‌های لاک شما پاک شوند.

همچنین می توانید از یک سوهان ناخن برای صاف کردن همزمان لبه ها در هنگام شکل دهی استفاده کنید.

٣.از لاک زدن کوتیکول خودداری کنید

گفتن این کار ساده است ، ما می دانیم ، اما تمام تلاش خود را برای نقاشی در داخل خطوط انجام دهید. شما نمی خواهید این لاک در کوتیکول های شما جا بیفتد. ببینید ، رنگ روی پوست شما سریعتر از رنگ روی ناخن های شما از بین می رود. اگر لاک شما بین پوست و ناخن شما مهر و موم شده باشد ، هنگامی که رنگ در نهایت کوتیکول های شما را از بین برد ، لاک ناخن شما همراه با آن تراش می خورد.

می دانید که تسلط بر اين بدون خطا بسیار دشوار است. قبل از اینکه لاک بزنید بهتر است یک لایه بیس کت روی سطح ناخن خود بزنید؛ همچنین می‌توانید به جای آن یک لایه نازک برق ناخن روی ناخن‌ها بزنید. توجه داشته باشید که این کار باعث افزایش دوام لاک ناخن می‌شود و از زرد شدن ناخن‌ها نیز جلوگیری می‌کند.

نوشته های مرتبط

٤.کوتیکول های خود را به عقب برانید

وقتی لاک به کوتیکول شما می چسبد ، پوست شما را از بین می برد و از بین می رود. همانطور که گفته شد ، تحت فشار قرار دادن آرام آنها با یک چوب یا فشار دهنده کوتیکول می تواند به ایجاد فضای کافی در صفحه ناخن کمک کند.

دستان خود را بشویید یا از یک پاک کننده لاک برای تمیز کردن روي ناخن استفاده کنید.

٥.از لاک های تغذیه کننده استفاده کنید.

به عنوان یک قاعده کلی: وقتی ناخن های شما ضعیف و شکننده باشد ، لاک شما راحت ترپاک می شود. به هر حال ، چگونه لاك روي ناخن هایی كه اغلب می شكنند و خرد می شوند ، باقی می ماند؟ گفته می شود ، محصولاتی که به مواد مغذی ، مرطوب کننده (و جلوگیری از فرمالدئید ، کافور ، تولوئن و سایر مواد شیمیایی خشک کننده) منتقل می شوند ، قدرت ماندگاری کمی بیشتری دارند .

بعد از این که لایه زیری به صورت کامل خشک شد روی آن یک لایه نازک لاک بزنید. بهتر است همیشه دو لایه لاک روی ناخن‌ها بزنید؛ این کار به افزایش دوام لاک ناخن کمک می‌کند.

٦.از تثبیت لاک ناخن استفاده کنید

تثبیت لاک ناخن چیزی فراتر است. برای این که لاک از روی لبه ناخن‌ها دیرتر بپرد؛ بهتر است بعد از زدن لاک روی نوک ناخن‌ها، مقداری زیر ناخن‌ها را هم لاک بزنید. برای زدن لاک روی ناخن‌ها همه سطح ناخن‌ها را پر کنید؛ به صورتی که هیچ قسمتی از اطراف ناخن‌ها خالی نماند و زدن لاک را از یک طرف شروع کنید و مدام جهت لاک زدن خود را تغییر ندهید.

چه کنیم لاک ناخن پاک نشود

٧.بگذارید لاک شما کاملاً ثابت شود

در حالی که خشک شدن الکل لاک تقریباً هفت تا 10 دقیقه طول می کشد ، شما نمی خواهید بلافاصله پس از قرار دادن کیت  ، انگشتان خود را برداريد.ممکن است فکر کنید ناخن هایتان کاملاً خشک شده است ، اما به محض این که انگشت خود را فرو کنید  با نوک انگشتان لکه دار مواجه می شوید. غم انگیز است.

بگذارید لاک شما کاملاً ثابت شود تا در زمان انتظار از لک شدن آن جلوگیری کند. و اگر فقط تحمل  10 دقیقه ای را ندارید ، این روشها را امتحان کنید تا ناخن هایتان سریعتر خشک شود.

٨.با هوای خنک خشک کنید

گرما می تواند باعث ایجاد حباب در لاک شود ، که باعث می شود آن خط راحت تر شود.

چگونه عمر لاک را زیاد کنیم

هوای سرد در واقع سریعتر کار می کند و باعث خشکی پوست اطراف نمی شود. “[گرما] می تواند ناحیه کوتیکول شما را که برای تغذیه آن در زمان مانیکور وقت زیادی صرف کرده اید خشک کند.”

٩.نكنيد و نجويد

به نظر واضح است ، اما هرچه بیشتر بجوید، احتمال ماندگاری آن کمتر است. اگر شما به طور مکرر ناخن جو هستید ، ترک این عادت دشوار خواهد بود – اما این نکات را برای ناخن جویدن  برای همیشه امتحان کنید. مانند نفس کشیدن یا رفتن به یک پیاده روی سریع ، می تواند برای برخی مفید باشد ، در حالی که دیگران ممکن است نیاز به یافتن راه های دیگری برای مشغول نگه داشتن دستان خود داشته باشند (مانند فشار دادن یک توپ استرس).  

برای انجام کار و فعالیت های خانه هم باید از دستکش استفاده کنیم، به عنوان مثال ظرف شستن بدون دستکش یکی از بزرگ ترین دلایل پاک شدن لاک از روی ناخن است.

بنابراین اگر پس از مدتی تثبیت کننده شما شروع به کندن پوست کرد ، آن را به عنوان نشانه ای از ناخن های خود برای تنفس در نظر بگیرید.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.