واژینو پلاستی عوارض مراقبتها تنگی واژن

واژینو پلاستی عوارض مراقبتها واژن : یکی دیگر از مزایای واژینو پلاستی استفاده از جراحی هایی است که منجر به تنگ کردن واژن و یا رفع افتادگی واژن می شوند.

معمولا مواردی مانند زایمان های متعدد و اضافه وزن های شدید می تواند عاملی برای افتادگی رحم باشند که در نهایت فرد را با مشکلاتی در زمان ادرار و یا روابط جنسی همراه می سازد .

واژینو پلاستی کمک می کند تا بیرون زدگی واژن بعد از زایمان اصلاح شود ، عضلات واژن در اثر فشار های دوران بارداری و زایمان شل شده و بعد از مدتی بیرون می زنند ، واژن بسیار انعطاف پذیر می باشد .

و افتادگی های این ناحیه مانع انجام فعالیت های جنسی خواهد شد از این رو واژینوپلاستی برای زنانی که دچار شلی در عضلات واژن هستند نیز توصیه می شود .

واژینوپلاستی با لیزر یکی از عمل‌های زیبایی‌ای که بسیار معروف می‌باشد و زنان زیادی برای بهبود کیفیت رابطه‌های جنسی خود، افزایش اعتماد به نفس و بهتر شدن ظاهر واژن خود انجام می‌دهند واژینوپلاستی است.

واژینوپلاستی جز معدود عمل‌هایی است که ممکن است بسیاری از زنان با زایمان‌های متعدد، گذر زمان، دوره یائسگی و رابطه‌های جنسی مکرر به آن نیاز پیدا کنند.

معمولاً بعد ۳۰/۳۵ سالگی بدن دچار افت می‌شود و آرام آرام رو به پیری می‌رود، تمامی این اتفاقات به علت کاهش کلاژن‌سازی بدن رخ می‌دهد.

در زنان این روند پیری به صورتی‌ست که اگر شخص رابطه جنسی هم نداشته باشد، پس از یائسگی واژنش رو به گشاد شدن می‌رود، همچنین ضعف عملکرد عضلات واژن در این فرایند تأثیر بسزایی دارد.

اما سال‌هاست که واژینوپلاستی به کمک زنان آمده است تا در بهبود وضعیت جسمانی آن‌‌ها کمک مؤثری کند. بهتر است قبل از هر بحثی در مورد واژینوپلاستی به این بپردازیم که واژینوپلاستی چیست و چگونه انجام می‌شود.

عوارض  جراحی های زیبایی واژن :

@عفونت

@تغییرات دائمی در احساسات

@درد مستمر

@زخم

نوشته های مرتبط

اقدامات قبل عمل :واژینو پلاستی عوارض مراقبتها واژن

  • درمان عفونت‌های قارچی و باکتریال واژن قبل از عمل جراحی
  • جراحی در افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند نباید انجام شوند
  • بیمار نباید باردار بوده و یا قصد بارداری تا سه ماه اینده داشته باشد
  • در مورد بیماری خاص یا حساسیت، حتما با پزشکتان قبل از عمل جراحی مشورت نمایید
  • پزشک قبل از شروع جراحی به شما اطلاعات کافی درباره عوارض احتمالی بعد از عمل جراحی خواهد داد تا در مورد عمل جراحی به راحتی تصمیم گیری نمایید
  • بهترین توصیه برای زنانی که قصد دارند جراحی‌های واژن انجام دهند این است که در مورد احساسات و نگرانی‌های خود در مورد اندام تناسلی‌شان و همچنین انتظاراتی که از جراحی دارند یا هر گزینه غیرجراحی دیگر، با پزشک خود با صراحت صحبت کنند.
  • اندام تناسلی زنان می‌تواند به طور طبیعی ظاهرهای طبیعی متفاوتی داشته باشد که از نظر آناتومی بی‌اشکال هستند. هیچ شکل مشخصی برای واژن و لب‌های آن وجود ندارد.

این عمل تحت بی هوشی سبک عمومی یا بی حسی موضعی قابل انجام بوده وطول عمل توسط جراح ماهر حدود نیم تا یک ساعت می باشد.پس از عمل جراحی بهبودی سریع بوده و تمامی بیماران 2روز پس از عمل می توانند کار و فعالیت های عادی خود ( به جز نزدیکی ) را از سر بگیرند. انجام مقاربت جنسی حدودا 30روز پس از عمل توصیه می شود. درد پس از عمل بسیار مختصر بوده و با مصرف مسکن های تجویزی کاملا قابل کنترل می باشد.

عمل واژینوپلاستی با لیزر :واژینو پلاستی عوارض مراقبتها واژن

البته خاطرنشان کنم این روش هیچ معجزه ای برای شما نمیکند و کمی در عمل تنگ سازی موثرمیباشد ولی امروزه جراحی زیبایی واژن به کمک لیزر های قدرتمند صورت می گیرد .

،این نوع جراحی برای فرم دهی و زیبا سازی واژن مورد استفاده قرار می گیرد و خوشبختانه به  دلیل دوره ی بسیار کوتاه نقاهت و بدون آسیب و عوارض بودن آن مورد استقبال قرار گرفته است به کمک لیزر نیز می توان جراحی لابیا پلاستی را انجام داد و از این رو عمل جوانسازی صورت می گیرد.

البته استفاده از لیزر در درمان مشکلات واژن نیز موثر می باشد ، برای مثال می توان پرینه ی آسیب دیده و یا کشیده شده در ناحیه تناسلی را اصلاح و ترمیم نمود.

 کمک لیزر واژینال می توانید عوارض و علائم یاد شده را درمان و ترمیم نمایید و به اصلاح مشکلات دستگاه تناسلی بپردازید .

 لیزر واژینال یکی از مواردی است که می تواند بسیار سریع و راحت مشکلات ناحیه تناسلی را درمان نماید ، امروزه جراحی واژینوپلاستی با هدف های مختلف برای بهبود سطح کیفی زندگی و احساس جوانی در زنان.

مورد استقبال قرار گرفته است اگر از مشکلات ظاهری در ناحیه واژن رنج می برید، می توانید با انجام این جراحی زیبایی و جذابیت را هدیه بگیرید، دوره ی نقاهت این جراحی ها کوتاه بوده و بعد از مدت کوتاهی می توانید روابط جنسی را آغاز نمایید.

این جراحی مانعی برای زایمان و بارداری های بعدی شما نخواهد بود و البته محدودیت سنی برای این اقدام وجود نخواهد داشت.

»» بیشتر بخوانید : ترمیم پرده بکارت 

واژینو پلاستی عوارض مراقبتها واژن

مراقبت های بعد از عمل واژینوپلاستی ؟

عمل جراحی حدود 60 تا 90 دقیقه طول می کشد ، شما می توانید روز بعد جهت معاینه و در صورت داشتن مشکلات و سوالات خاص با پزشک خود ارتباط پیدا کنید .
درد و احساس التهاب در افراد مختلف متفاوت است و معمولا بعد از یک هفته بیماران به محل کار خود برمی گردند .
دوره ریکاوری در شخصی با شخص دیگر متفاوت است و دوره ریکاوری کامل حدود 6 تا 8 هفته طول میکشد .
در صورت نیاز به بخیه ، بخیه های ظریف و قابل جذب زده میشود که حداقل اسکار را داشته باشد .
بدین ترتیب معمولا ، اسکار ایجاد نمیشود و یا قابل دید با چشم نیست. زیرا که اسکارها در چین خوردگی های لبیا پنهان میشود.
احساس جنسی بعد از عمل جراحی به مدت کوتاهی بسته به شخص گاهی تا 6 ماه ادامه میابد ، ولی بعد از ان دلیل خون رسانی بیشتر این ناحیه و تحریک اعصاب جدید و برداشته شده بافت اضافی لذت جنسی بیشتر میشود .

عمل واژینوپلاستی چگونه است؟


جراحی زیبایی واژن از جراحی هایی است امروزه طرفداران بسیاری در میان خانمها پیدا کرده است.یکی از جراحی های زیبایی واژن عمل واژینوپلاستی است که این عمل به منظور تنگ کردن واژن صورت می گیرد.
این عمل یک نوع عمل ترمیمی در نظر گرفته می شود که به منظور کاهش سایز ورودی واژن صورت می پذیرد. در برخی مواقع می توان عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل انجام داد.
در این عمل پزشک با نزدیک کردن دیواره های پشتی واژن آنها را به یکدیگر وصل می کند و با این جراحی، واژن تنگ خواهد شد. طی این عمل واژن فرد تنگ خواهد شد و مدت زمان انجام عمل حدود یک ساعت خواهد بود. این عمل تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می پذیرد. بهبودی بعد از عمل معمولا یک هفته طول می کشد. اما بهتر است که تا یک ماه مقاربت انجام نشود.
این عمل را می توان بلافاصله بعد از زایمان انجام داد و با زدن چند بخیه توسط پزشک واژن تنگ خواهد شد. در غیر این صورت باید جراحی واژینوپلاستی جهت تنگ کردن واژن انجام گیرد.
در صورتی که نیاز باشد عمل  همزمان با عمل لابیاپلاستی انجام شود، می توان این دو جراحی را در یک روز همزمان با هم انجام داد.
بعد از عمل نیز، با رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص بیان می شود می توانید به سرعت به بهبودی کامل برسید.
آزمایشات و انجام پاپ اسمیر
2- عفونت های قارچی و باکتریال واژن قبل از عمل جراحی باید درمان شوند تا از ایجاد احتمالی عفونت زخم بعد از جراحی جلوگیری شوند
3- جراحی در افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند نباید انجام شوندو بیمار نباید باردار بوده و یا قصد بارداری تا سه ماه اینده داشته باشند .
4- در موارد بیماری خاص یا حساسیت حتما با پزشکتان قبل از عمل جراحی مشاوره نمایید

 

مشاوره پزشکی زنان در تهران یکی از بهترین کلینیک ها برای انجام عمل لابیاپلاستی و تنگی واژن است که میزبان شما عزیزان مراجعه کننده خواهد بود.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.