چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم (کانسیلر دو طرفه)

چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم : با توجه به طرفداران آرایش، چگونه می توان کانسیلر را بدون عیب و نقص اعمال کرد

حتی اگر مبتدی هستید، با این مراحل و نکات ساده می­توانید بیشترین ترکیب یکپارچه را داشته باشید.

نحوه استفاده از کانسیلر

آکنه، لکه های پیری و حلقه­های تیره و تاریک­تر قسمت معمولی زندگی و داشتن پوست هستند و جای شرمندگی ندارد. اما برای وقتی که به دنبال پوشش یکنواخت و بدون نقص هستید، کانسیلر مناسب می­تواند مانند یک عصای جادویی باشد که می­تواند لک را ازبین ببرد و روی بافت ناهموار سر بخورد.

چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم

کانسیلرها در انبوهی از درجه غلظت­ها، شکل­ها و برق­ها از مایع تا کرم تا قلمی و فراتر از آن هستند. نکته اصلی یافتن فرمول و رنگ مناسب برای هر مشکلی است که می خواهید پنهان کنید. اینجا تمام نکات و کلک­های آرایشی که لازم است بدانید تا کانسیلر شما بی عیب به نظر برسد، هستند:

1. ابتدا رنگ مناسب کانسیلر را انتخاب کنید

پیداکردن درجه و رنگ مناسب برای کاری که در حال انجامش هستیدبسیار مهم است. این برگه تقلب شماست:

طیف های هلویی حلقه مایل به آبی زیر دایره چشم و لکه های تیره ناشی از آفتاب یا پیر شدن را از بین می برد.

رنگ­های سبز لکه های قرمز را پنهان می کنند – دقیقاً کانسیلر متناسب با رنگ پوستتان (یا نزدیک به آن) رادنبال کنید.

کانسیلرهای زرد رنگ به اصلاح ناهمواری­های رنگ پوست در اثر قرمزی یا تیرگی­های زیاد کمک می­کنند.

چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم

2. دستورالعمل مناسب کار را انتخاب کنید

همه شکل­های کانسیلر به طور یکسان ساخته نشده­اند. بسته به کاری که می خواهید انجام دهید از این گزینه ها انتخاب کنید:

آرایشگر اریکا ویلان می گوید:کانسیلر مدادشمعی مانند، رژلبی یا مدادی برای “استفاده دقیق برروی عیب یا لکه پیری” یا جای زخم ایده آل است.

آنها اغلب پوشش سنگینی می­دهند و در صورت استفاده دقیق، به حداقل ترکیب نیاز دارند و برای پوست خشک یا مختلط مناسب ترند.

زیرا “این ترکیب ها کمی کرمی تر هستند.” زیر سازها و کرم ها برای پوست های چرب یا کارهایی که نیاز به پوشش بیشتری دارند بسیار مناسب هستند.

 “کانسیلرهای کرمی غلیظ تر هستند، بنابراین می­توان از آن­ها برای پوشش بیشتر تیرگی­ها و سایر ناحیه­های مشکل دار استفاده کرد.”

این­ها” بیشترین کاربرد را دارند زیرا همیشه می­توانید در صورت نیاز با کمی مرطوب کننده پوشش آنها را کم کنید. ” برای حداکثر پوشش با قلم مو بمالید یا برای جلوه طبیعی تر از انگشتانتان استفاده کنید.

مایع: برای انواع پوست مناسب است، اما به ویژه برای پوست های خشک عالی است. ” بدون اینکه پوست حتی خشک تر به نظر برسد، فرمول مایع تا حدودی به آب صورت می افزاید.

آموزش تصویری استفاده از کانسیلر

 “مستقیماً به پوست بمالید و با انگشت، اسفنج یا برس نرم سایه چشم خود، محوش کنید.”

  1. محصولات زیرساز و کرم پودرتان را استفاده کنید

قبل از رسیدن به کانسیلر، از هر نوع مرطوب کننده ، پرایمر و زیرسازی استفاده کنید. اگر ابتدا کرم پودر خود را بزنید، ظاهر عیب­ها را تار می کنید و به احتمال زیاد نیازی به استفاده از همان مقدار کانسیلر نخواهید داشت. اگر به هیچ عنوان ازکرم پودراستفاده نمی­کنید و فقط لک­ها را پنهان می­کنید ، حتماً ابتدا پوست خود را آبرسانی کنید!

4. تیرگی و لک زیر چشم را روشن کنید

حلقه های زیر چشم می تواند نشانه­ی گویا از شب طولانی یا کمبود خواب باشد، اما تغییر رنگ در زیر چشم ژنتیکی نیز است. اگر می خواهید حلقه های تیره چشم خود را روشن کنید، نحوه کار این است:

دستورالعمل: : “به دنبال کانسیلرهایی باشید كه طرز ترکیب های درخشان یا براق داشته باشند.” متخصصان ما برای پوست نازک دور چشم ترکیب های مایع را ترجیح می­دهند، زیرا کرم ها و ترکیب های غلیظ تر می­توانند در خطوط ریز و چین و چروک بنشینند.

طیف رنگی: شما باید رنگی را انتخاب کنید که یک طیف روشن تر از رنگ طبیعی پوست شما باشد.  “این باعث روشن شدن ناحیه زیر چشم و پنهان شدن تیرگی چشم می­شود.”

نحوه استفاده: به جای پوشاندن لک به شکل نیمه دایره، مثلثی را برای پوشاندن زیر دایره چشم بکشید. به جای اینکه فقط روی حلقه های زیر چشم خود را تغییر رنگ دهید.

 این شکل مثلث ناحیه جلوی صورت شما را برجسته می­کند و با ایجاد یک توهم بالا رفته، چهره شما را جوان جلوه می­دهد. برای بهترین نتیجه، “کانسیلر را زیر چشم نقطه نقطه بزنید و با انگشت حلقه یا یک برس کوچک سایه چشم، به محصول در محل خود ضربه بزنید”.

طرز استفاده از کانسیلر دو طرفه

چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم

5. چشم های پف کرده را پنهان کنید

گرچه آرایش نمی­تواند شکل را تغییر دهد، اما می­تواند توهماتی ایجاد کند تا ویژگی هایی که می­خواهید پنهان شوند (یا برجسته سازی – کانتورینگ) را منحرف کنید.

نوشته های مرتبط

در اینجا دقیقاً نحوه روشن شدن پف زیر چشم آمده است:

دستورالعمل: کانسیلرهای مایع ” در صورت نیاز به روشن کردن یک ناحیه برای استفاده بسیار عالی هستند.”

طیف رنگی: رنگی را انتخاب کنید که 1-2 طیف روشن تر از کرم پودر شما باشد.

نحوه استفاده: “یک قلم کانسیلر برجسته کننده درست در بالا و پایین ناحیه­ی زیر چشم که پف کرده است اضافه کنید”.  “با افزودن نور به آن نواحی، این نواحی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و باعث می شود پف کمتر دیده شود.”

  1. لکه ها و جوش ها را بپوشانید

اگر تا حالا با استفاده از برنامه مراقبت از پوست خود به درمان آکنه پرداخته اید اما به دنبال پنهان کردن هرگونه برجستگی یا قرمزی در این حین هستید، این راهنمای محفوظ ازخطا است:

دستورالعمل: “یک کرم سنگین تر مانند کانسیلر رژی انتخاب کنید.” ترکیب های کرم غلیظ برای ثابت ماندن در یک نقطه طراحی شده اند.

طیف رنگی: ترکیبی با رنگ سبز یا زرد به خنثی شدن قرمزی لکه کمک می کند. روی آن را با یک کانسیلر کرمی بپوشانید که کاملاً با رنگ پوست شما مطابقت دارد.

نحوه استفاده: از “یک برس نوک تیز استفاده کنید تا کانسیلر را دقیقاً همان جایی که می خواهید قرار دهد.گوشه های کانسیلر را به آرامی با یک قلم مو، لبه اسفنج یا انگشت محو کنید تا برای یک ترکیب بی نظیر به خرد پوست رود. “

روش استفاده از کانسیلر برای بینی

  • پوشاندن لکه های تیره : چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم

لکه های تیره صورت، خواه از آفتاب باشد یا از سن بسیار شایع هستند. در اینجا نحوه پوشش آنها آمده است:

دستورالعمل:  “ترکیب كرم سنگین تری را برای پوشاندن لكه های ناشی از آفتاب / پیری انتخاب كنید.”

” زیر سازها و کرم ها پوشش قوی تری دارند و پس ازثابت کردن آن باپودر تمایل دارند در جای خود بمانند.” این ترکیب باید به اندازه کافی غلیظ باشد تا تیرگی را کاملاً پنهان کند.

طیف رنگی: “به طور معمول می توانید رنگ کانسیلر متناسب با رنگ کرم پودر خود انتخاب کنید، اما اگر لکه های شما بسیار پر رنگ باشد، هلویی کم رنگ باعث خنثی شدن لک قهوه ای تیره می شود.”

نحوه استفاده: “ابتدا کرم پودر را بزنید تا رنگ پوست یکدست شود، سپس برای حداکثر پوشش کانسیلر را روی محل بزنید”.

“اگر می­خواهید خشکی پوست را کاهش دهید، مطمئن شوید که از ترکیب آبرسان و نه مات استفاده می­کنید.”

  • به طور تخصصی جای زخم ها را بپوشانید :چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم

اگر جای زخم یا تیرگی صورت دارید که می خواهید آن را تار کنید (روی صورت یا موارد دیگر)، این نکات تخصصی را امتحان کنید:

دستورالعمل: یک زخم کوچک، ترکیب مداد رنگی یا مدادی عالی است، برای جای زخم های بزرگتر، به دنبال کانسیلر زیرساز با بهترین پوشش بروید.

“کانسیلرمایع انتخاب خوبی نیست زیرا روی صورت حرکت می­کند و ترکیب آن به اندازه کافی سنگین نیست که بتواند پنهان کند.”

طیف رنگی: دقیقاً برای قابل قبول ترین ترکیب به دنبال رنگی بروید که متناسب با پوست اطراف ناحیه کورد نظرباشد.

نحوه استفاده: اگر از کانسیلر مداد شمعی استفاده می­کنید ، به راحتی علامت را با نقطه ردیابی کنید یا پر کنید. برای جای زخم های بزرگتر یا تیره تر، با استفاده از برس یا انگشتان خود از زیرساز یا کانسیلرکرمی استفاده کنید.

چگونه از کانسیلر استفاده کنیم

  • نحوه استفاده از کانسیلر را روی پوست سالخورده بدانید

هنگام استفاده از کانسیلر بر روی پوست خشک یا بالای چین و چروک و خطوط ریز، نکات کاربردی تغییر می کند. این نکات مهم را در ذهن داشته باشید:

دستورالعمل: “اگر بخواهید ناحیه­ای را با کانسیلرسنگین پنهان کنید، پوست شما غیرطبیعی به نظر می رسد.”

در عوض، یک کانسیلر مایع با پوشش متوسط ​​انتخاب کنید که درخطوط ریز یا چین و چروک جاگیرنشود.

طیف رنگی: تناژها را بر اساس ناحیه ای که می خواهید اصلاح کنید، اعم از لکه های تیره، زیر چشم یا قرمزی خریداری کنید.

یک ترکیب روشن کننده، نور را منعکس می­کند و به پوست درخشش می بخشد، اما اطمینان حاصل کنید که وارد ناحیه دارای نور نشده است، که در واقع علائم قابل مشاهده پیری را برجسته می­کند.

نحوه استفاده: با یک برس کوچک نرم سایه برای طبیعی به نظر آمدن، براق کنید. این کار ” نقص را به حداقل خواهد رساند، در حالی که هنوز پوست شما را تا حد ممکن تازه و طبیعی نشان می­دهد”.

  • آن را تنظیم کنید تا ماندگار شود :چه موقع از کانسیلر استفاده کنیم

با خشک کردن مواد اضافی پس از استفاده، از کیکی شدن کانسیلر یا قرار گرفتن در چین های اطراف چشم خود جلوگیری کنید. یک دستمال را به دو لایه تقسیم کنید و یکی از ورق ها را بر پوست فشار دهید تا روغن اضافی یا غلظت زیادی محصول گرفته شود.

“اگر پوست چربی دارید، اطمینان حاصل کنید که [کانسیلرتان]برای جلوگیری ازپخش آن با پودر تنظیم شده­اید. ویلان می­گوید این کار را با “کمی ضربه زدن به یک پودر شفاف روی ناحیه انجام دهید”.”این کمک می­کند تا کانسیلر در طول روز در جای خود باقی بماند.”

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.