56 روش سریع و قوی چربی سوز شکم پهلو

روش قوی چربی سوز شکم پهلو ; برای مردان تقریبا متداول است که لایه‌های اضافی چربی را در اطراف میان‌تنه‌ی ​​خود ذخیره کنند. در واقع، یک مرد معمولی امروزه در حدود ۱۹ کیلوگرم سنگین‌تر از مردان در سال ۱۹۶۰ است، و ارقام در حال افزایش است. ما روزهای باریکتری را دیده‌ایم، اما فکر نکنید این یک حکم ترسناک است که شما را محکوم به تپلی ابدی می‌کند. ده‌ها، اگر نه صدها، راه برای شما برای سوزاندن سریع چربی شکم وجود دارد.

روش قوی چربی سوز شکم پهلو

واقعیت امر این است که مبارزه با چاقی شکم نیازمند استراتژی‌ها و رویکردهای مختلفی بسته به ژنتیک، متابولیسم، اراده و غیره است. آن چیزی که برای دوست شما کار می‌کند، لزوما راه‌حل نهایی شما نیست. برای ساده کردن مطلب، ما راهکارهای بسیاری برای افزایش متابولیسم شما، از دست دادن اضافه‌های پهلو و آشکار شدن عضلات شکم‌تان جمع‌آوری کردیم.

شما باید دست به آزمون و خطا بزنید تا بفهمید کدامیک برای شما بهترین است (از دست دادن وزن کار سختی است). اما اگر شما سخت تلاش کنید (به این معنی که تعدادی از این راهنمایی‌ها را هر هفته در برنامه خود بگنجانید)، به خوبی به سمت یک کمر باریک می‌روید. چه کسی گفته روزهای باشکوه شما در گذشته بوده است؟

۱پروتئین بیشتری بخورید
حدود ۲۵٪ تا۳۰٪ کالری در هر گرم پروتئین در هضم سوزانده می‌شود، در مقایسه با ۶٪ تا ۸٪ کالری در کربوهیدرات‌ها. واضح است که: هر بار که شما ۵۰ گرم پروتئین را با یک مقدار مساوی از کربوهیدرات‌ها جایگزین می‌کنید، ۴۱ کالری را ذخیره می‌کنید.

۲- برچسب‌ها را بخوانید : روش قوی چربی سوز شکم پهلو
ا
ز مواد غذایی با شربت ذرت فروکتوز بالا در فهرست محتویات اجتناب کنید. از سال ۱۹۷۱، مصرف این جایگزین شکر – که برای شیرین کردن نوشابه‌های گازدار، پخت و پز تجاری و حتی ادویه‌ها استفاده می‌شود – در ایالات متحده بیش از ۳۵۰٪ افزایش یافته است، که همزمان با افزایش چاقی است.

۳به خود تکانی دهید
هر تمرین را به جای نشسته، ایستاده انجام دهید. جو استانکوفسکی می‌گوید:” با این روش شما تا ۳۰% کالری بیشتری مصرف می‌کنید.” راه حل برای پرس سینه؟ شنا رفتن.

۴- حرکات خود را ترکیب کنید
هنگام وزنه‌برداری، حرکات همزمانی را انجام دهید که در آنها بین مجموعه‌ای از تمرینات بدنی قسمت پایینی بدن و تمرینات بدنی قسمت بالایی بدن جابجا می‌شوید.

به این ترتیب پایین‌تنه شما در حالی که بالاتنه در حال فعالیت است، استراحت می‌کند. کریگ بلانتین می‌گوید:”این به شما اجازه می‌دهد که با وجود زمان استراحت بسیار کوتاه بین حرکات، برای یک تمرین سریع‌تر و موثرتر بصورت حداکثری با عضلات خود کار کنید.”

۵با چشمان بسته تمرین کنید
هنگامی که از دستگاه الپتیکال استفاده می‌کنید، سعی کنید دستگیره‌ها را رها کنید و چشم‌هایتان را ببندید. (مراقب باشید!) بدون بازخورد بصری، عضلات اصلی شما باید کار سخت‌تری برای حفظ تعادل انجام دهند و کالری بیشتری بسوزانند.

۶از کار در حیاط استقبال کنید
به هر گونه فعالیت بدنی- حتی آنهایی را که سعی می‌کنید از آن اجتناب کنید، مانند چمن‌زنی – به عنوان یک فرصت برای سوزاندن چربی و ورزیدگی بدن‌تان نگاه کنید. چربی سوزی سریع
۷بعنوان میان‌وعده ترشی خیار و شوید بخورید
هر قطعه از آنها یک کالری دارد.

۸گام‌های بزرگتری بردارید
هنگام استفاده از استیر کلایمر از هر پنج قدم، یک قدم را رد کنید. سپس یک گام بزرگ بردارید تا به الگوی راه رفتن طبیعی خود برگردید. کامرون مک گارمی‌گوید: این مرحله عضله اضافی را به کار می‌گیرد که کاهش چربی را سرعت می‌بخشد.

۹انگیزه قرض کنید
یک بار در هفته، فیلمی تماشا کنید که به شما انگیزه ورزش کردن می‌دهد. مثالها: راکی(برای سالن بدنسازی)، امریکن فلایرز(برای دوچرخه سواری)، هوزیرها(برای ورزش تیمی) و ارابه‌های آتش و بدون محدودیت(هر دو برای دویدن).

۱۰رکورد بشکنید
خود را به چالش بکشید که در زمان مشابه مسافت بیشتری را بدوید- حتی اگر فقط یک دهم مایل در هر تمرین باشد. این تضمین می‌کند که شما همیشه از یک تمرین تا تمرین بعد کالری بیشتری مصرف می‌کنید.


۱۱بشقاب غذای خود را کوچک کنید
بشقاب‌های کوچکتری بخرید. به این ترتیب، حتی اگر بشقاب خود را کامل پر کنید، در نهایت شما کمتر از چیزی که احتمالا در دیس‌های موجود خود می‌خوردید، خواهید خورد.

۱۲کربوهیدرات را حذف کنید
بله، شما این را هزاران بار شنیده‌اید. دلیل: این کار جواب می‌دهد. در یکی از مطالعات بسیار اخیر، یک مجله تغذیه‌ گزارش کرد که مردانی که مصرف کربوهیدرات را به فقط ۸ درصد از کالری روزانه‌شان کاهش دادند، ظرف شش هفته ۷ پوند چربی از دست دادند و ۲ پوند عضله به دست آوردند.

۱۳ابتدا وزنه بردارید، سپس بدوید
مک گار می‌گوید: با انجام تمرین‌های هوازی پس از وزنه زدن- زمانی که شما دیگر خسته شده‌اید- همان سرعت یا شدت تاثیر بیشتری نسبت به زمانی دارد که پیش از وزنه زدن تمرین‌های هوازی را انجام دهید.

۱۴تغییر جهت
این ترفند ورزش همراه با مکث را روی الپتیکال امتحان کنید: به مدت۳۰ ثانیه تا آنجا که می‌توانید تند حرکت کنید، سپس بلافاصله جهت حرکت خود را عوض کنید و ۳۰ ثانیه دیگر را با همان سرعت در جهت مخالف حرکت کنید. ۶۰ ثانیه استراحت کنید و این عمل را تکرار کنید.

آلوین کاسگروز می‌گوید نیروی لازم برای متوقف کردن حرکت‌تان، و همچنین تغییر حالت از یک توقف کامل به حداکثر سرعت دو بار در یک فاصله زمانی، تلاش‌های چربی‌سوزی شما را افزایش قابل توجهی می‌دهد.

۱۵- غذاهای پرفیبر بخورید : روش قوی چربی سوز شکم پهلو
“کربوهیدرات‌های خوب” را در نظر بگیرید. حجم آنها فضای درون معده شما را اشغال می‌کند، به شما کمک می کند احساس سیری کنید و کمتر بخورید. مواد غذایی با فیبر بالا: لوبیا، حاوی ۸ گرم فیبر در هر نصف فنجان است.

تحقیقات نشان می‌دهد که افرادی که روزانه ۱۲ گرم فیبر به رژیم غذایی خود اضافه کردند، یک چهارم اینچ از پهلوهای خود را از دست دادند، بدون تغییر رژیم غذایی خود. در اینجا برخی از بهترین منابع قرار گرفته است.

۱۶- بر روی سالاد خود سس وینگرت بریزید
مطالعات نشان می‌دهد که غذاهای اسیدی مانند سرکه و آب لیمو مانند مایعات سبکتر در کوره‌های چربی‌سوزی بدن کار می‌کنند و باعث افزایش ۲۰٪ تا۴۰٪ سوختن کربوهیدرات‌ها می‌شوند.

محققان معتقدند که اسیدها از افزایش‌های ناگهانی انسولین می‌کاهند و سرعت خارج شدن غذا از معده شما را کاهش می‌دهند. مواد غذایی مخمر مانند ترشی و ماست نیز گزینه‌های اسیدی خوبی هستند.چربی سوزی سریع

۱۷وعده‌های غذایی را حذف نکنید
نخوردن در مدت‌های طولانی بدن شما را به حالت کاتابولیسمی درمی‌آورد، به این معنی که شروع به شکستن بافت‌های عضلانی برای بدست آوردن انرژی می‌کند- و چربی را حفظ می‌کند.

۱۸ورسا کلایمِر را امتحان کنید
هر چقدر در حین انجام ورزش‌های هوازی عمودی‌تر باشید، بیشتر کالری می‌سوزانید.چربی سوزی سریع
۱۹تنبل نباشید
اگر شما معتاد تلویزیون هستید، تعداد ساعتهایی را که اکنون تماشا میکنید را جمع کنید و تمام تکرار برنامه‌ها را حذف کنید، حتی اگر یک قسمت از ساینفلد وجود داشته باشد که شما هرگز ندیده باشید. وقت اضافه را روی پاهای خود سپری کنید: در خارج از منزل یا در ورزشگاه.

۲۰به سراغ وزنه‌ها بروید
اگر تنبل هستید، این آنقدرها هم که فکر می‌کنید بد نیست- فقط ۱۰ دقیقه در روز، و سه روز در هفته وزنه زدن به شما کمک خواهد کرد. تحقیقات هاروارد نشان می‌دهد که ۳۰ دقیقه تمرین وزنه در هفته، تقریبا از هر متغیر دیگری تاثیر بیشتری بر اندازه‌ی دور کمر دارد.

۲۱از سیب‌زمینی بگذرید
به هر شکلی از پوره و پخته گرفته، تا سیب‌زمینی سرخ شده و چیپس سیب‌زمینی. آنها سطوح انسولین را در خون بالا می‌برند، که باعث می‌شود بدن شما سوخت‌وساز را متوقف کند و شروع به ذخیره چربی کند. سیب زمینی شیرین قابل قبول است. آنها مواد مغذی و فیبر بیشتری دارند.

۲۲- بزرگترین وعده غذایی خود را بعد از وزنه‌ زدن بخورید
برای هضم غذا کالری مصرف می‌شود. محققان دانشگاه نوادا دریافته‌اند که پس از تمرین وزنه‌برداری مصرف کالری برای پردازش آن مواد غذایی ۷۳%  بیشتر است.

۲۳قبل از یک وعده غذایی آب بنوشید
کریستوفر مُهر می‌گوید: آب در معده شما فضایی را اشغال می‌کند و به شما احساس سیری می‌دهد و اشتهای شما را کاهش می‌دهد.
۲۴جایگزین درخواست کنید
جف وُلِک  می‌گوید: هر بار که غذای اصلی رستوران شما با یک ظرف پاستا، سیب‌زمینی یا برنج همراه است، به جای آن درخواست سبزیجات کنید. خدمه از کمک کردن به شما بسیار خوشحال خواهند شد.

۲۵به یک لیگ بپیوندید
یعنی در ورزش‌هایی مانند بیسبال، فوتبال، و یا حتی کیکبال  ثبت نام کنید. این کار به صورت خودکار جلسات تمرینی را در برنامه‌ی هفتگی شما می‌گنجاند و به دلیل اینکه شما عضوی از یک تیم هستید، فشار هم‌گروهی‌ها باعث خواهد شد شما در جلسات حضور پیدا کنید.

۲۶بین اسکوپ‌ها وقفه بیاندازید
به این معنی است که اگر بدون بستنی، کیک یا سایر دسرهای پُرکالری نمی‌توانید زندگی کنید، بروید و یک اسکوپ (حدود ۲/۱ فنجان) یا یک تکه‌ی کوچک بخورید. سپس، اگر هنوز بیشتر می‌خواستید، ۲۰ دقیقه صبر کنید. به طور معمول، می‌بینید که در حالی که صبر می‌کنید، هورمون‌ها وارد عمل می‌شوند و موجب احساس سیری می‌شوند، و تمایل به وعده دوم را کاهش می‌دهند.

۲۷- بیشتر مسواک بزنید
محققان در یک تحقیق اخیر در ژاپن بر روی ۱۴۰۰۰ نفر، متوجه شدند که مردانی که دندان‌های خود را به طور مرتب مسواک می‌کردند، لاغرتر از مردانی بودند که چنین نمی‌کردند. بدلیل آن رایحه تازه نعنا، که ممکن است شما را از خوردن میان‌وعده منصرف کند.

۲۸خوردن یک رژیم غذایی نامتعادل
وُلک می‌گوید:”با چرخشی کردن مصرف کالری خود به طوری که یک روز کالریِ کمتری بخورید و روز بعد بیشتر، متابولیسم خود را حفظ خواهید کرد.” و این کار تضمین می‌کند که شما چربی‌سوزی را در سرعت بالایی حفظ خواهید کرد. کلید: در طول یک هفته متوسط ​​روزانه ۲۰۰۰ کالری را داشته باشید.

۲۹شیب را افزایش دهید
وقتی بیرون از خانه می‌دوید، نیروی خود را به زمین اعمال می‌کنید و خود را به جلو حرکت می‌دهید. هنگامی که بر روی یک تردمیل می‌دوید، کمربند به شما کمک می‌کند. برای بی‌اثر کردن آن، همیشه حداقل بر روی ۱٪ شیب راه بروید یا بدوید، یک مطالعه انگلیسی دریافت که درجه تردمیل تقریبا معادل دویدن در بیرون از خانه است.

۳۰- به نوشیدنی‌های بدون کالری بچسبید
این به معنی قهوه، چای، نوشابه‌های رژیمی، ترکیب‌هایی کریستال لایت و البته آب.چربی سوزی سریع
۳۱- هر روز صبحانه بخورید
تحقیقات بیمارستان‌های کودک دانشگاه هاروارد و بوستون نشان می‌دهد که میزان چاقی در افرادی که صبحانه را به طور منظم مصرف می‌کنند در مقایسه با افرادی که چنین نمی‌کنند ، ۳۵ تا ۵۰ درصد پایین‌تر است.

متخصصان تغذیه معتقدند که وعده‌های غذایی قبل از ظهر، به تنظیم میزان انسولین و گرسنگی کمک می‌کنند، بنابراین احتمال کمی وجود دارد که شما در باقی روز پرخوری کنید.

۳۲از غذاهای داخل کیسه یا جعبه پرهیز کنید
معمولا اینها مواد غذایی به شدت فرآوری‌شده‌ای هستند که به سرعت سطح قند خون را بالا می‌برند و توانایی بدن شما برای سوختن چربی را مختل می‌کنند.
۳۳اسنک بین وعده‌های غذایی
این نه تنها شما را از ولع غذا و پرخوری در ناهار و شام دور نگه می‌دارد، بلکه بدن شما را مجبور به هضم غذا در تمام طول روز می‌کند، که متابولیسم شما را در جریان باقی بماند.

۳۴- یک تی‌وو بخرید
و فقط برنامه‌هایی را که ضبط کرده‌اید تماشا کنید. با گذشتن از تبلیغات میان‌برنامه‌ای و تماشای تنها برنامه‌هایی که آنقدر به آنها اهمیت می‌دهید که یک فصل را به آنها اختصاص دهید، می‌توانید میزان تماشای تلویزیون و میزان زمان صرف شده روی مبل را تا بیش از یک سوم کاهش دهید.

۳۵ماست زیاد بخرید
هنگامی که محققان دانشگاه تنسی به گروهی از داوطلبان یکی از این دو رژیم غذایی را دادند – یکی با میزان زیادی کلسیم و دیگری بدون آن- و کالری مصرفی هر دو گروه را تا ۵۰۰ کالری کاهش دادند، آنها دریافتند که افرادی که کلسیم دریافت می‌کنند در مقایسه با افراد دارای رژیم استاندارد، دو برابر وزن خود را از دست می‌دهند .چربی سوزی سریع

۳۶پیش‌غذا سفارش دهید
و از کاسه نان به هر قیمتی اجتناب کنید. اگر هنگام غذا خوردن در یک رستوران بسیار گرسنه هستید، بلافاصله یک سالاد، یا یک پیش‌غذای فقط گوشت یا فقط سبزیجات سفارش دهید، بجای آنکه توسط غذاهای ارزان‌قیمت و چاق‌کننده‌ی رایگان وسوسه شوید.

۳۷بادام زمینی بخورید
آجیل دارای قدرت سیرکنندگی بالایی است – به این معنی که بیش از هر غذای دیگری بعد از خوردن آنها احساس سیری می‌کنید. و گرچه کالری آنها زیاد است، به نظر می‌رسد که این نوع کالری بطور متفاوتی در بدن هضم می‌شود. محققان دانشگاه میشیگان دریافتند که مردانی که روزانه ۵۰۰ کالری بادام زمینی به رژیم غذایی خود اضافه کردند، ابدا به وزن‌شان اضافه نشد.

نوشته های مرتبط

۳۸حساب کالری مصرفی خود را داشته باشید
شما می‌توانید این کار را در یک دفتر یادداشت روزانه انجام دهید، اما می‌دانیم که این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

۳۹- در فواصل کوتاه به سرعت بدوید
استانکوفسکی می‌گوید: ترکیب تند دویدن‌های کوتاه مدت با استراحت‌های کوتاه، موثرترین شکل ورزش هوازی برای از دست دادن چربی است.

یک نسبت ۲ به ۱ “تمرین به استراحت” را امتحان کنید. یعنی، دو برابر بیشتر از زمان استراحت‌تان بدوید. بنابراین اگر ۱۵۰ یارد را – که برای شروع مسافت خوبی است- در ۲۰ ثانیه می‌دوید، ۱۰ ثانیه استراحت کنید، سپس ۳ تا ۷ بار این کار را تکرار کنید.

۴۰- خلق‌ و‌ خوی خود را بررسی کنید
تمایل به میان وعده ممکن است به دلیل گرسنگی نباشد، بلکه نتیجۀ تنهایی، افسردگی یا اضطراب باشد.

الیزابت فیگان، روان درمانگر نیویورکی می‌گوید:”خوردن احساسی در مرکز انتخاب گزینه‌های بد خوردن قرار دارد.” اگر اغلب خود را هنگامی که احساس ناراحتی می‌کنید در حال غذا خوردن می‌یابید، و یا بعد از غذا احساس بهتری می‌کنید، این ممکن است نشانگر مشکلی باشد.

۴۱- باندازه‌ی یک نفر خرید کنید
اگر شما مجبور به خرید کلوچه، چیپس یا سایر غذاهای ناسالم فرآوری‌شده هستید، بجای کیسه‌های بزرگ مخصوص خانواده، بسته‌های یک نفره را خریداری کنید.

به این ترتیب، هنگامی که تمام بسته را بخورید- بیایید صادق باشیم، می‌دانید که خواهید خورد- شما حداقل آسیب کمتری به سایز کمرتان رسانده‌اید.
۴۲- برای خود مشوق ایجاد کنید
در ابتدای سفر کاهش وزن خود یک عکس دیجیتال بدون بلوز از خودتان بگیرید. هر چند هفته‌ای، یک تصویر از پیشرفت خودتان بگیرید تا بطور بصری پیشرفت خود را ثبت کنید.

این به شما کمک خواهد کرد متعهد باقی بمانید.

۴۳- تا پایان ادامه دهید
فواصل زمانی بین تمرین‌ها را بر اساس فاصله‌ی تعیین شده انجام دهید، نه زمان تعیین شده.

مک گار می‌گوید: در غیر این صورت، درحالیکه خسته می‌شوید دویدن‌های کوتاه‌تری خواهید داشت، و در نتیجه کالری‌ای که سوزانده‌اید کاهش می‌یابد.

۴۴- یک بار در هفته تقلب کنید
از وعده غذایی به عنوان پاداشی برای یک هفته کار سخت، و یا تکمیل یک پروژه که در موردش اضطراب داشتید، استفاده کنید.

جیمز دبلیو.اندرسون، مدیر گروه تحقیقاتی متابولیک در دانشگاه کنتاکی در لکسینگتون می‌گوید:”برای افراد یکبار در هفته خوردن یک وعده غذایی مفصل بدون احساس گناه موردی ندارد.

” اگر شما در ۹۵٪ از اوقات یک رژیم غذایی سالم را دنبال می‌کنید، می‌توانید آرام باشید و از ۵٪ باقیمانده بدون افزایش وزن لذت ببرید.”

۴۵- به سمت آسمان پارو بزنید
هر دفعه که ۱۰ بار دستگاه قایقرانی را می‌زنید، وزنه‌ها را بدون خم کردن شانه‌ها برای دو بار پیاپی بالای سرتان ببرید، قبل از آنکه دوباره به شکل معمول قایق‌زنی بپردازید.

مک گار می‌گوید این کار شانه و کمر شما، و همچنین پاهای شما را سخت‌تر می‌کند، چرا که باید نیروی بیشتری تولید کنند تا به شما شتاب کافی برای انجام حرکت را بدهند.

۴۶- ​​ از نان سفید اجتناب کنید
هنگامی که محققان دانشگاه تافتس، دور کمر و رژیم ۴۵۹ نفر از افراد را مطالعه کردند، دریافتند که حتی در مردانی با سن و سطح فعالیت مشابه، افرادی که نان سفید می‌خوردند اغلب بیشتر از افرادی که نمی‌خوردند وزن داشتند.

نویسنده این مطالعه دکتر کاترین تاکرمی‌گوید:” به نظر می‌رسد کالری‌هایی نان سفید و دانه‌های تصفیه شده نسبت به کالری‌های دیگر مواد غذایی بیشتر در خط کمر ذخیره می‌شوند.چربی سوزی سریع

۴۷- مراقب اندازه‌های پُرس‌ها باشید
دبورا ریب، استاد بخش حرکت‌شناسی دانشگاه رودآیلند، می‌گوید:”اکثر افرادی که تمام عمر لاغر بوده‌اند درک درستی از اندازه مناسب پرس غذا نسبت به افرادی که اضافه وزن دارند، دارند.

” “اگر آنها برای غذا خوردن به بیرون روند، احتمالا بلافاصله درخواست ظرف یکبار مصرف می‌کنند یا غذا را در بشقاب خود باقی می‌گذارند، بجای اینکه آن را تمیز کنند. ”

۴۸- هرگز غذای مورد علاقه‌تان را از خود منع نکنید
یک مطلب مهیج: هنگامی که یک گروه از محققان بریتانیایی به ۳۰ زن گفتند از شکلات پرهیز کنند، و سپس آنها را در اتاقی پر از آن قرار دادند؛ زنانی که به آنها این دستور داده شده بود نسبت به کسانی که به آنها چنین دستور داده نشده بود بسیار بیشتر محتمل بودند که یک گاز بزنند.

تقصیر با افسون امر ممنوع است: هر چقدر بیشتر به خودتان بگویید که نمی‌توانید چیزهایی را که دوست دارید بخورید، بیشتر آنها را دوست دارید بخورید.

۴۹- از خودتان جلو بزنید
هنگام تمرین در ماشین قایقرانی، این تمرین فاصله‌دار را امتحان کنید: ۶۰ ثانیه پارو بزنید، به مسافت روی ماشین دقت کنید، سپس ۶۰ ثانیه استراحت کنید.

این کار را تکرار کنید، فقط این بار، ۵۵ ثانیه پارو بزنید و سعی کنید مسافت طی شده‌ی خود را بهتر از اولین بار کنید یا همان قدر بزنید.

۵۵ ثانیه استراحت کنید، سپس تکرار کنید، زمان را به ۵۰ ثانیه کاهش دهید. ادامه دهید تا بتوانید از مسافت اولیه خود بیشتر بروید.

۵۰- فعالیت فوق العاده در روز خود بگنجانید
در حین صحبت کردن با تلفن در دفتر خود، راه بروید و یا به جای استفاده از خدمات سواره به بانک بروید تا چک خود را نقد کنید.

زمانی که محققان کلینیک مایو در طول هشت هفته به گروهی از داوطلبان روزانه بیش از ۱۰۰۰ کالری غذا دادند، دریافتند افرادی که پشت میز می‌نشینند به میزان هشت برابر وزن بیشتری نسبت به افرادی که در طول جنبش داشتند،گرفتند.

۵۱- پس از تماشای تک‌گویی ابتدای شوی شبانه، آن را خاموش کنید
یا از خیر شوی صبحگاهی مورد علاقه‌تان بگذرید – هر آنچه که سبب شود چند دقیقه بیشتر هر روز بخوابید. هنگامی که محققان دانشگاه شیکاگو مردانی را که کمبود خواب داشتند مورد مطالعه قرار دادند، آنها دریافتند که پس از چند روز، بدن آنها بسیار سخت‌تر گلوکز خون را تجزیه می‌کرد، یک مشکل معمول در افراد مبتلا به دیابتی که اضافه وزدن دارند.

با این حال هنگامی که افراد به هفت تا هشت ساعت خواب شبانه نرمال بازگشتند، متابولیسم آنها به حالت عادی بازگشت.

۵۲- چشم‌بند جدید بخرید
و شاید یک تشک جدید، چرا که این فقط مقدار زمان خوابیدن نیست که شما را لاغر نگه می‌دارد، کیفیت خواب شما نیز مهم است. سلول‌های چربی بدن شما هورموین به نام لپتین تولید می‌کنند که به بدن کمک می‌کند حساب میزان انرژی بالقوه (یعنی چربی) ذخیره شده را داشته باشد.

اما لپتین تنها در مراحل خاصی از خواب تولید می‌شود.

اگر آن مراحل را به این دلیل از دست بدهید که به اندازه کافی استراحت نمی‌کنید، سطوح هورمون را بهم می‌زنید، و بدن خود را بدون داشتن ایده‌ای در مورد ذخایر انرژی خود رها می‌کنید. در نتیجه، به جای صرفه سوزاندن کالری‌ها، آنها را ذخیره خواهید کرد.

۵۳- خود را گرسنه نگذارید
روبرتو فریسانچو، یک محقق کم کردن وزن در دانشگاه میشیگان می‌گوید:”در شرایط عادی، انسان تنها حدود ۸۰ درصد از مواد مغذی‌ای که می‌خورد را جذب می‌کند.”

اما، او می‌گوید زمانی که بدن از مواد مغذی محروم است، به یک دستگاه فوق‌العاده کارآمد تبدیل می‌شود و هر آنچه که می‌تواند ماده مغذی از غذای مصرف شده استخراج می‌کند.

دوباره شروع به خوردن به طور طبیعی کنید و بدن شما ممکن است به اشتباه بیفتد؛ در عوض همچنان غذا را به عنوان چربی ذخیره خواهد کرد.

۵۴- آرامتر بخورید : روش قوی چربی سوز شکم پهلو
مارک اس.گلد، از موسسه مغز مک‌نایت در دانشگاه فلوریدا می‌گوید:” می‌تواند ۱۲ دقیقه یا بیشتر طول بکشد تا پیام شروع غذا خوردن شما به مغزتان برسد.

” راهکارهای سریع: بین هر لقمه غذای که می‌خورید کمی آب بنوشید یا حداقل با دوستان یا اعضای خانواده غذا بخورید. به احتمال زیاد بیشتر صحبت خواهید کرد و بنابراین آرامتر غذا خواهید خورد.

۵۵- دوبار در روز نخ دندان کنید
هنگامی که محققان برزیل در طول یک دوره سه ساله ۱۳۰۰۰ نفر را مطالعه کردند، آنها دریافتند که مردان با بالاترین سطح عوامل التهابی در بدن‌شان نیز بیشترین احتمال چاق شدن را دارند. و بیماری پیوره، که ناشی از مراقبت ضعیف بهداشت دهان و دندان است، یکی از رایج‌ترین منابع التهاب است.

مسواک زدن دو بار در روز، نخ دندان کردن و مراجعه منظم به دندانپزشک بهترین روش برای جلوگیری از بیماری است.

از نخ دندان کردن متنفرید؟ مطالعات نشان می‌دهد که یک مقدار از دهان‌شویه‌ی لیسترین می‌تواند به همان اندازه در کاهش سطح باکتری‌های التهابی داخل دهان موثر باشد.

۵۶- حداقل یک بار در روز روی ترازو بروید
دکتر رنا وینگ بنیانگذار فهرست ملی کنترل وزن که بیش از ۴۵۰۰ نفر از مردان و زنانی که به طور متوسط ​​۲۰ کیلوگرم یا بیشتر از دست داده‌اند و حداقل برای شش سال آن را نگه داشته‌اند ردیابی می‌کند، می‌گوید “اگر یک چیز وجود داشته باشد که در صحبت با هزاران بیمار ثبت شده هر بار ذکر می‌شود، هر روز وزن کردن خود روی ترازو است.”.روش قوی چربی سوز شکم پهلو

او می‌گوید:”بر سر اعداد وسواس به خرح ندهید، اما حداقل حساب محدوده کلی وزن خود را داشته باشید، تا بتوانید تغییرات کوچک را در صورت وقوع تشخیص دهید و بلافاصله اقدامات اصلاحی را انجام دهید. روش قوی چربی سوز شکم پهلو

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.