9پوزیشن زناشویی راحت در دوران نامزدی

زناشویی دوران نامزدی : این بار، در مدل های رابطه جنسی راحت و رضایتبخش ما در زیر مشارکت کنید. با این روش ها تحریک کلیتوریس( و لذت شما را) را در اولویت قرار داده ایم. تنها کاری که باید انجام دهید،(که قبل از هر دخولی بهتر است) برقراری ارتباط و لیز کردن آلت تناسلی تان است. لیز کردن واژن به کاهش ساییدگی و ناراحتی ناشی از رابطه جنسی کمک می کند( که خیلی خوب است از روغن مخصوص استفاده کنید) و راه را برای انجام رابطه جنسی هموار می کند.

زناشویی دوران نامزدی1-  مدل درازکش

خاطرات معصوم و قدیمی از رابطه جنسی که فقط بالا و پایین رفتن را میدانید، فراموش کنید، در عوض تجربه ای جدید از مدل درازکش کلاسیک را بسازید. هنگام باز کردن پاهایتان، پاهای شریک جنسی خود را در بدن خود قرار دهید و اجازه دهید آلت های تناسلی به همدیگر وصل شوند. این مدل بهترین روش است زیرا به اندازه آلت تناسلی بستگی ندارد بلکه به ارتباط شما و شریک تان بستگی دارد.

 

2- نشستن روی بالش

بالش مخصوصتان را بردارید و برای تکیه راحت تر زیر لگن تان بگزارید. زانوهایتان را خم کنید، لگن خود را به سمت بالا بیاورید و پاهایتان را به اندازه کافی از هم جدا کنید تا اجازه دخول داشته باشید. نکته فوق العاده در این مدل این است که به شما اجازه می دهد تا عمق نفوذ را کنترل کنید و تحریک کلیتوریس را افزایش می دهد.

زناشویی دوران نامزدی

3- سمت غروب تاختن

کنترل داشته باشید و در بالا قرار بگیرید. این مدل برای خود نمایی آیده آل است زیرا اجازه بوسیدن و خیره شدن را به شریکتان و ریتمی که بیشترین لذت را می برید در اختیارتان قرار می دهد. نه تنها قادر خواهید بود کلیتوریس را به شکل دل خواه خودتان قرار دهید و لذت جنسی را افزایش دهید، بلکه همچنین می توانید لگن تان را به عقب و جلو تکان دهید تا ریتم راحتی ایجاد کنید.

پوزیشن جنسی و زناشویی

4- به من تکیه بده

یک دیوار یا میز برای تکیه دادن به آن پیدا کنید. با یکدیگر رو در رو بایستید و انتخاب کنید که چه کسی باسن یکدیگر را نگه می دارد و پای شریکتان را در اطراف پای خود قلاب کنید تا تکیه گاهی ایجاد شود با مالیدن کلیتوریس به روی اندام تناسلی شریک جنسی تان یکدیگر را تحریک کنید، و سپس ریتم راحتی ایجاد کنید که بتوانید  بدن خود را به جلو و یا عقب حرکت دهید.

5- بغل کردن از کنار

نوشته های مرتبط

شما می توانید خودرا هم به شکل صورت به صورت و یا به شکلی که دخول از پشت صورت گیرد، قرار دهید. اگر با شریک جنسی  خود صورت به صورت هستید، می توانید از اسباب بازی جنسی یا میانه آلت تناسلی (مردان)دست بردارید و زاویه ای ایجاد کنید که شما را از تمایلات  لبریز کند. هنگام دخول، در حالی که با سرعت دخول را انجام می دهید و عمق  دخول را کنترل می کنید، از دو طرف باسن تان برای کنترل سرعت و ثابت نگه داشتن شریک جنسی تان استفاده کنید.

زناشویی دوران نامزدی

6- احساس دونفره

مدل مورد علاقه تان را با استفاده از روشی که دوست دارید به طور همزمان احساس خوبی داشته باشید، درست کنید. اگر شما عادت داشتید که خوابیده به پشت خود را بدون اسباب بازی جنسی تحریک کنید، پس آن مدل را هنگامی انجام دهید که از شریک جنسی تان بخواهید تا سینه تان را لمس کند و یا ببوسد. ایجاد این احساس دونفره می تواند معرکه باشد.

7- خرگوش

چه کسی گفته است که اسباب بازی های جنسی فقط برای بازی تک نفره هستند؟ از دستگاه ویبره جنسی مورد علاقه خود استفاده کنید و آن را به شریک خود نشان دهید. برنامه ای درست کنید تا دفعه بعد با استفاده از آن، مستقیماً کلیتوریس را در مدل های مختلف تحریک کنید. از تنظیمات میزان ارتعاش دستگاه ویبره جنسی برای افزایش لذت و شهوانی تر کردن یک دیگر استفاده کنید.زناشویی دوران نامزدی

سعی کنید تا زمانی که دستگاه را متوقف نکردید، به حالت ارگاسم برسید. امر مهم در کل، هنگام اضافه کردن اسباب بازی جنسی جدید، این است که هر دوی شما به هر چیزی و همه چیز ارتباط دارید – به خصوص در مورد آنچه که برای یکدیگرتان خوب است.

8-  بایکوت ( ترک مراوده)

اگر همه مدل های جنسی را امتحان کرده اید، و هنوز هم احساس درد می کنید – به خصوص با دخول-وقت آن است که به مدت کوتاهی دخول انجام نگیرد. به جای آن، بر احساسات جنسی تمرکز کنید.

زناشویی دوران نامزدی

تمرکز خود را بر روی ایجاد حس لامسه جنسی، ماساژ شهوانی حفظ کنید و بجای انجام رابطه جنسی از تمرکز احساسی آن لذت ببرید. برای داغ نگه داشتن آلت های جنسی در این مدت کوتاه، میتوانید از مدل 69 استفاده کنید. به پشت بخوابید، بطوری که دهانتان به آلت تناسلی همدیگر چسبیده و روبروی آلت تناسلی یک دیگر قرار دارد. از زمان بررسی کردن آلت تناسلی همدیگر لذت ببرید.زناشویی دوران نامزدی

9-برای اجرای پوزیشن زناشویی فشار ایجاد کنید

با نگرش مثبت جنسی، ذهن باز، آمیزش زیاد و لیز کردن کافی، متوجه خواهید شد که روش های زیادی برای کشف مدل های جنسی و تجربیات جنسی با دیگران وجود دارد. اما قبل از اینکه مدل های جنسی جدیدی را امتحان کنید، به یاد داشته باشید که بهترین نوع رابطه جنسی همان نوع رابطه است که در آن احساسات و تمایلات آزادانه مبادله می شوند و برای اجرزناشویی دوران نامزدی

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.