بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی

کرم دور چشم:چروکها، کیستها و حلقه های تاریک دور چشم دیر یا زود گریبان ما را می گیرند.

کرم دور چشم

همان طور که سنتان بالاتر می رود پوست شما غده های چربی و عرق خود را از دست می دهد و خشکتر می شود. چربی پوست که برای نرم و پر ماندن پوست لازم است کم می شود و الاستین و کولاژن از دست می دهد که برای انعطاف پذیری پوست لازم هستند.

تمام اینها منجر به نازکی و چروک شدن پوست و اثری شبیه به جای پای کلاغ در گوشه چشم می شود. علاوه براین پوست بالا و پایین چشم شما می افتد. چربی از پلکهای شما عقب نشینی می کند و به پایین و  حفره چشم شما می رود و باعث می شود چشم شما فرو برود و تیره تر به نظر برسد.

بعضی وقتها پلک پایین شما می افتد و باعث می شود زیر چشم شما فضای خالی باز شود.

همان طور که پوست دور چشم شما نازک می شود، رگهای خونی تیره – آبی زیر آنها بیشتر دیده می شوند. به همین دلیل است که هر چه سنتان بالاتر می رود حلقه های تیره دور چشم شما به نظر تیره تر می رسند.

کرم دور چشم

همه اینها با بالا رفتن سن طبیعی هستند اما معنیش این نیست که می توانید به آنها راضی شوید. کرمهای دور چشم به شما امید پوست درخشانتر و ظاهری جوانتر می دهند. واقعا می توانند تفاوت ایجاد کنند فقط در صورتی که کرمی که برای مشکلات چشمتان می خرید و در صدد رفع آنها هستید بهترین باشند.

بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی

باید به دنبال چه کرمی باشید

محصولات خاصی هستند که دارای مواد ترکیبی با فواید خاص مخصوص دور چشمهای شما هستند.

  • آنتی اکسیدانها: آنتی اکسیدانها ازپوست شما در برابر آسیب سلولی محافظت می کنند. آنها با چین و چروکها و تاثیرات بالا رفتن سن مقابله می کنند. می توانند پوست شما را روشنتر و از آسیبهای محیطی مخصوصا از پوست اطراف چشم شما محافظت کنند. به دنبال ترکیباتی چون ویتامین C، ویتامین E و اسید فرولی  باشید.
  • اسید هیالورونیک یا سرامیده : این مواد با به دام انداختن آب، پوست شما را مرطوب نگه می دارند و با بالا آوردن و پف دادن به چینها، آنها را بالا می آورند.
  • رتینول : این شکل از ویتامین A کلاژنها را تحریک می کند تا خطوط ظریف و چینها را کاهش دهند.
  • پپتیدها: برای افتادگی و کیستهای زیر چشم به دنبال پپتیدها باشید. این ترکیبات ضد پیری، کلاژن و الاستین را افزایش می دهند تا پوستهای آویزان را محکم نگه دارند.
  • نیاسینامید و اسید کوجیک : این مواد به روشن کردن حلقه های تیره زیر چشم شما کمک می کنند. با کند کردن سلولهای تولید کننده رنگدانه، پوست شما را روشنتر می کنند. اما اگر حلقه های تیره زیر چشم شما به خاطر بیدار ماندن تا دیروقت شب است بهتر است کرم دور چشم را فراموش کنید و کمی بخوابید.

نحوه و زمان استفاده از کرم دور چشم

برای این که بهترین نتیجه را بگیرید از این مواد به طور مداوم و به مدت طولانی استفاده کنید. معمولا سه یا چهار ماه طول می کشد تا شاهد تاثیرات مراقبت از پوست خود باشید.

کرم دور چشم

از چه چیز باید پرهیز کنید

نوشته های مرتبط

معمولا تنها چیزی که در مورد کرمهای دور چشم دوست ندارید قیمت بالای آنهاست. هر چه قدر که قیمت آنها بالاتر باشد معنیش این نیست که بهترین هم هستند. می توانید به دنبال گزینه هایی باشید که ترکیبات مورد نیاز برای برگرداندن شادابی به چشمان شما را داشته باشند.

بعضی وقتها کرمها گران هستند چون به سادگی احساس، ظاهر و بوی گرانتری دارند. پیشنهاد می کنم زیاده روی نکنید. آنها بهتر از کرمهای ارزانتر با همان ترکیبات عمل نمی کنند. در واقع حتی ممکن است به خوبی آنها هم نباشند.

محصولاتی که عطرهای قوی دارند می توانند پوست ظریف دور چشم را تحریک کنند. تحریک پوست باعث خشکی و در نتیجه آسیب بیشتر به پوست مثل پیدا شدن چین و چروکها می شود.

چطور بدون کرم دور چشم، چشمهای شادابتری داشته باشید.

علت سوزش چشم بعد از استفاده از کرم دور چشم

مهم نیست چه سنی دارید، می توانید بدون کرم دور چشم تاثیرات بالا رفتن سن را کاهش دهید.

  • از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. از همان کرمی که برای دور چشم استفاده می کنید روی بقیه صورت خود هم استفاده کنید. یا این که از یک کرم ضد آفتاب SPF 30 یا بالاتر که برای دور چشم ساخته شده است استفاده کنید. در هر صورت با مراقبت از چشمهای خود از صدمه خورشید چین و چروک را از چشمهای خود دور می کنید. عینکهای آفتابی نیز می توانند کمک کنند.
  • استراحت کنید و انرژی بگیرید.  سالها کمبود خواب کافی خودش را در چشمهای شما نشان می دهد یا حداقل روی پوست دور چشم شما خودش را نشان می دهد. سعی کنید هر شب 6 تا 8 ساعت بخوابید.
  • سیگار نکشید. علاوه بر صدمه ای که بر قلب و ریه شما می گذارد، فیبرهای کلاژن و الاستین پوست شما را نیز از بین می برد. با گذشت زمان پوست شما پژمرده و چروک می شود.
  • به هوای آزاد پناه ببرید. هوای آلوده محیط مثل دود و گاز اگزوزها می تواند به پوست شما آسیب برساند. سعی کنید تا جایی که وقت دارید در پارکها و فضای سبز قدم بزنید.
  • از درون به پوستتان غذا برسانید. رژیم متعادل از چربی های سالم مانند روغن زیتون، آووکادو و آجیل داشته باشید. میوه ها و سبزیجات می توانند با آنتی اکسیدانهای محافظت کننده پوست به پوست شما کمک بیشتری کنند. نوشیدن آب به مقدار کافی می تواند به پوست شما آب رسانی کند.

نکته های مشابه ای که برای حفظ سلامتی بدن شما گفته می شود برای شاداب نگه داشتن چشم شما هم کاربرد دارد. یک کرم دور چشم خوب به پوست شما کمک می کند در مقابل پیری بیشتر مقاومت کند.

کرم دور چشم چند ساعت باید روی پوست بماند

وقتی که صحبت از مراقبت پوستی می شود، هرچه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است. بسیاری از افراد کرم دور چشم را در ۳۰ سالگی خود شروع می کنند.

زمانی که متوجه چروک های ریزی در گوشه ی خارجی چشمهای خود می شوند. اما حتی پیش از اینکه هر گونه چروکی را مشاهده کنید، شما می توانید در ۲۰ سالگی از کرم دور چشم استفاده کنید. به این دلیل که بهترین نتایج با پیشگیری به دست می آیند.

برای دستیابی به نتیجه بهتر، صبح و شب از کرم دور چشم خود استفاده کنید. برخی از افراد ترجیح می دهند که از آن در طول روز استفاده کنند تا کانسیلر روی پوست آنها بهتر به نظر برسد؛

دیگر افراد ترجیح می دهند که از کرم خود در شب استفاده کنند. در مورد متناسب بودن این مرحله با روتین پوستی شما، شما می توانید ، پس از شست و شوی صورت و استفاده از تونر و یا پیش از استفاده از مرطوب کننده یا کرم شب، از کرم دور چشم خود استفاده کنید.

بهترین کرم دور چشم برای زیر 30 سال

آیا به دنبال بهترین کرم ضد پیری دور چشم برای دهه 30 هستید؟ ما دقیقا همان چیزی را داریم که شما نیاز دارید. دهه 30 زندگی شما زمانی است که پوست شما از درخشش جوانی به خطوط ظریف و چین و چروک دور چشم تغییر می کند. راز حفظ شادابی و جوانی پوست این است که با علائم پیری قبل از ظاهر شدن مبارزه کنید.

در حالی که پوست اطراف چشم شما حساس ترین و مستعد چین و چروک است، بهترین راه این است که با کرم دور چشم ضد پیری شروع کنید.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.