جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

چگونه پریود را به تاخیر بیندازیم

جلوگیری از پریود شدن: چرا شما می خواهید جلوگیری از دوره قاعدگی ای خود کنید حتی برای یک روز؟  دلایل خوبی وجود دارند شاید فردا روز تولد شماست و یا شما در حال برنامه ریزی یک شب خاص هستید یا برنامه سفر دارید ویا شاید از سندرم پیش از قاعدگی (PMS) رنج می برید و می خواهید برای کاهش یا از بین بردن علائم اقدام کنید؟جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

چگونه پریود را به تاخیر بیندازیم

 

به تاخیر انداختن پریود خود باشند. خوب، در اینجا می توانید با ایجاد تغییرات ساده در سبک زندگی و همچنین راه های مطمئن پزشکی، به تعویق انداختن پریود به طور طبیعی یاد بگیرید.

تلاش برای ایجاد یا به تاخیر انداختن قاعدگی می تواند به سلامت شما آسیب برساند و خطرات و عوارض جانبی جدی داشته باشد. برخی از خطرات بالقوه قاعدگی عبارتند از:

عدم تعادل هورمونی: استفاده از روش هایی برای تحریک یا به تاخیر انداختن قاعدگی می تواند تعادل هورمونی طبیعی بدن شما را مختل کند که می تواند عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد.

خطر عفونت: برخی از روش‌های مورد استفاده برای ایجاد قاعدگی، مانند استفاده از گیاهان دارویی یا سایر داروهای طبیعی، می‌تواند خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد.

خطر آسیب: برخی از روش‌هایی که برای ایجاد قاعدگی استفاده می‌شوند، مانند قرار دادن اشیا در واژن، می‌توانند باعث آسیب یا آسیب شوند.

خطر مشکلات باروری: تداخل در چرخه قاعدگی می تواند بر باروری شما تأثیر بگذارد و باردار شدن را چالش برانگیزتر کند.

خطر عوارض جانبی: همه داروها دارای خطر عوارض جانبی هستند که می تواند از خفیف تا شدید متغیر باشد. تغییر سبک زندگی برای پریود شدن فوری

چند تغییر در شیوه زندگی ممکن است به تنظیم چرخه قاعدگی شما کمک کند و به شما کمک کند تا بدانید چگونه یک شبه پریود شوید. این شامل:

حفظ وزن مناسب: کمبود وزن یا اضافه وزن می تواند چرخه قاعدگی شما را مختل کند و باعث پریودهای نامنظم شود.

ورزش منظم : فعالیت بدنی منظم می تواند به تنظیم چرخه قاعدگی و بهبود سلامت کلی شما کمک کند. با این حال، ورزش بیش از حد یا انجام منظم

ورزش های شدید می تواند چرخه قاعدگی شما را مختل کند.

خواب کافی: کمبود خواب یا کیفیت پایین خواب می تواند بر چرخه قاعدگی شما تأثیر بگذارد.

کاهش استرس: استرس می تواند چرخه قاعدگی شما را مختل کرده و باعث پریودهای نامنظم شود. درگیر شدن در فعالیت های کاهش دهنده استرس، مانند تمرین تمرکز حواس یا تکنیک های آرام سازی، ممکن است به تنظیم چرخه قاعدگی شما کمک کند.

داشتن یک رژیم غذایی سالم: رژیم غذایی سرشار از سبزیجات، میوه ها و غلات کامل و غذاهای فرآوری شده کم ممکن است به تنظیم چرخه قاعدگی شما کمک کند. آساناهای یوگا برای پریود شدن فوری

اعتقاد بر این است که برخی از آساناهای یوگا یا وضعیت های بدنی به تنظیم چرخه قاعدگی و تقویت قاعدگی کمک می کنند. این آساناها می توانند به

تحریک جریان خون در ناحیه لگن کمک کنند، که می تواند به ریزش دیواره رحم و تحریک قاعدگی کمک کند. علاوه بر این، این آساناها همچنین می توانند به

شل شدن عضلات ناحیه لگن کمک کنند، که می تواند به تحریک خونریزی قاعدگی کمک کند.

عقب انداختن پریود برای یک هفته بدون قرص

 

اگر قاعدگی های سنگین را تجربه کرده اید، ممکن است بخواهید با پزشک خود در مورد آزمایش احتمالی هورمون صحبت کنید. آنها همچنین می توانند به شما کمک کنند تا در صورت توصیه کاهش وزن، نکاتی را برای کاهش وزن ایمن و تدریجی به شما ارائه دهند.

اگرچه این ممکن است راه حل کوتاه‌مدتی برای پایان دادن سریع‌تر پریود شما در حال حاضر ارائه نکند، انجام اقداماتی برای مدیریت وزن شما ممکن است برای چرخه‌های قاعدگی آینده مفید باشد.

به طور خلاصه، هیچ کس هنوز کار نکرده است که چگونه این کار را انجام دهد. اما به محض شروع قاعدگی، مصرف فوری قرص های ضد بارداری ترکیبی می تواند دوره شما را کوتاه تر و سبک تر کند  . همچنین مصرف مسکن های بدون نسخه تورم دیواره های رحم را کاهش می دهد که به نوبه خود خونریزی و درد را کاهش می دهد.

چند راه طبیعی نیز وجود دارد که جریان شما را کاهش می دهد . داشتن رابطه جنسی یا خودارضایی در پریود یکی از آنهاست – ارگاسم (یا دو مورد!) می تواند به کاهش خونریزی و گرفتگی های پریود کمک کند. گزینه دیگر ورزش منظم است که به شل شدن ماهیچه های رحم کمک می کند.

در همین حال، بسیاری از زنان به دمنوش های گیاهی حاوی ریشه سنبل الطیب و بابونه سوگند یاد می کنند، در حالی که چای تمشک و برگ گزنه نیزجریان قاعدگی را کاهش می دهد. فقط به یاد داشته باشید که همیشه قبل از استفاده از روش های گیاهی با پزشک مشورت کنید.

بنابراین، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که بدن ما واقعاً نمی‌تواند دوره‌های قاعدگی را خاموش کند. اما اگر از قبل برنامه‌ریزی می‌کنید، چند راه وجود دارد که می‌توانید جریان خود را به اندازه کافی نگه دارید تا به آن رویداد خاص برسید.

بیایید با آن روبرو شویم، مادر طبیعت همیشه بهترین زمان را ندارد. خواه به تعطیلات می روید، به استخر می روید یا فقط می خواهید جریان خود را برای یک شب متوقف کنید: گاهی اوقات شروع چرخه شما با یک رویداد مهم در تضاد است. و در حالی که هیچ دکمه روشن/خاموشی برای دوره ما وجود ندارد، راه‌هایی وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند آن را به تاخیر بیندازید.

چند راه  برای جلوگیری از دوره قاعدگی برای یک روز یا حداقل چند ساعت وجود دارد. بسیاری از زنان  دوست دارند دوره قاعدگی خود را به دلایلی برای مدت کوتاهی به دلیل ناراحتی، خونریزی شدید، وگرفتگی عضلات ، تعطیلات و یا پایان زمان پر استرس در محل کار به تعویق بیاندازند.داشتن یک هیسترکتومی کامل تنها راه برای متوقف دوره قاعدگی برای همیشه است.بخصوص در زنان با سن بالا که دیگر نمیخواهند بچه دارشوند.

اگرچه پریودها طبیعی هستند، اما حقیقت این است که می توانند ناراحت کننده باشند، به خصوص زمانی که برنامه های بزرگی دارید. اگر جایگزین هایی مانند شلوار پریود یا تامپون آن را قطع نمی کند، ممکن است از این موضوع راحت شوید که توقف پریود – یا به تعویق انداختن آن از نظر فنی – قطعا امکان پذیر است (بنابراین هنوز نیازی به برنامه ریزی مجدد تعطیلات خود نیست). بیایید نگاهی بیندازیم!

نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر خیلی مهم نیست، نباید سعی کنید پریود خود را تغییر دهید، زیرا این می تواند بر منظم بودن دوره شما تأثیر بگذارد. در اینجا چند راه طبیعی برای شما آورده شده است تا با خیال راحت امتحان کنید.

1. کرم پروژسترون طبیعی

سطح پروژسترون در نیمه اول چرخه قاعدگی شما افزایش می یابد. در نیمه دوم به آرامی پایین می آید. این کاهش سطح پروژسترون به بدن شما می گوید که دوره قاعدگی خود را شروع کند. می توانید از کرم پروژسترون طبیعی استفاده کنید و سطح پروژسترون

خود را برای چند روز بالا نگه دارید. این به شما کمک می کند تا پریود خود را برای چند روز دیگر به تاخیر بیندازید.

کرم پروژسترون طبیعی سطح پروژسترون در نیمه اول چرخه قاعدگی شما افزایش می یابد. …

جلوگیری از پریود شدن فوری

 

اگر قرص ضد بارداری ترکیبی مصرف نمی‌کنید، همیشه می‌توانید با پزشک خود در مورد راه‌های دیگر برای به تعویق انداختن جریان خون خود صحبت کنید. یک گزینه رایج دارویی به نام نورتیسترون است. اساساً نوعی هورمون پروژسترون است که از ریزش پوشش

داخلی رحم جلوگیری می کند.

نورتیسترون به صورت قرص می آید و باید حدود 3 روز قبل از موعد قاعدگی مصرف شود (اگر مطمئن نیستید که چه زمانی است، بهتر است از قبل به چرخه خود توجه کنید – استفاده از یک ردیاب پریود می تواند کمک کننده باشد). سپس باید تا زمانی که می

خواهید جریان خود را به تاخیر بیندازید، مصرف قرص ها را ادامه دهید. پس از قطع مصرف آنها، قاعدگی شما باید حدود 2 یا 3 روز دیگر شروع شود.

قرص تنها نوع پیشگیری از بارداری نیست که بر پریود شما تأثیر می گذارد – بیشتر روش های هورمونی ممکن است جریان شما را به نوعی تغییر دهند. یا با سبک‌تر کردن، سنگین‌تر کردن و یا حتی توقف کامل آن. این ممکن است پس از چند ماه اتفاق بیفتد در

حالی که بدن شما با هورمون های جدید سازگار می شود. این بدان معناست که این روش ها بیشتر یک گزینه طولانی مدت هستند تا راهی برای به تاخیر انداختن پریود شما برای آن مهمانی استخر هفته آینده.

IUD هورمونی، ایمپلنت ضد بارداری و تزریق ضد بارداری معمولاً مواردی هستند که احتمالاً در حین استفاده از آنها پریود شما را به طور کامل متوقف می کنند. فقط به خاطر داشته باشید که همه افراد به روشی منحصر به فرد به هر نوع روش پیشگیری از بارداری

چند روز قبل از پریودی قرص بخورم که پریود نشم نی نی سایت

 

پاسخ می دهند، بنابراین بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

اگر به طور منظم قرص ترکیبی را مصرف می کنید، معمولاً بین بسته ها استراحت می کنید یا برای هفته آخر بسته خود از قرص های دارونما استفاده می کنید. در طول این مدت ممکن است مقداری خونریزی ترک را تجربه کنید که بسیار شبیه به قاعدگی

است. اگرچه از نظر فنی یک دوره نیست، اما می‌توانید این جریان را با شروع یک بسته جدید بلافاصله پس از اتمام آن (پشت به پشت) یا با پرهیز از مصرف قرص‌های دارونما در هفته آخر و شروع یک بسته جدید به تأخیر بیاندازید

اگر به فکر استفاده از قرص ترکیبی برای به تعویق انداختن قاعدگی خود هستید، مهم است که قبل از شروع با پزشک متخصص مشورت کنید. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که برای بدن خاص شما بی خطر است و با نوع قرصی که مصرف می کنید امکان پذیر است.

همچنین به خاطر داشته باشید که هنگام مصرف قرص های پشت سر هم ممکن است خونریزی یا لکه بینی اتفاق بیفتد. بدن ما به هورمون‌ها واکنش متفاوتی نشان می‌دهد، بنابراین حتی اگر این روش ممکن است پریود شما را به تعویق بیاندازد (در واقع

خونریزی قطع مصرف)، هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که چند قطره خون در لباس زیر خود نبینید. این بدان معنی است که شما ممکن است بخواهید برخی از آسترها را در دسترس داشته باشید، فقط برای هر موردی!

عقب انداختن پریود با قرص ایبوپروفن

 

می توانید ایبوپروفن استفاده کنید

ایبوپروفن: سه ایبوپروفن هر شش ساعت با معده پر به شما یک روز آرام و بدون دوره خونریزی و با کاهش جریان خونریزی در حدود 50٪ است.جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

در حالی که روش هایی وجود دارد که ممکن است به کاهش طول دوره قاعدگی شما کمک کند، در بسیاری از موارد این یک راه حل سریع نیست. ممکن است بتوانید در برخی موارد از طریق استفاده از داروهای ضدبارداری هورمونی یا داروهای طبیعی مانند گیاهان و ویتامین ها طول را کاهش دهید.

اگر قاعدگی‌های شما معمولاً بیش از یک هفته طول می‌کشد، بسیار سنگین است یا باعث گرفتگی دردناک می‌شود، باید با پزشک مشورت کنید. اینها ممکن است علائم یک بیماری زمینه ای باشد.

شما و یک پزشک می توانید برای تعیین اینکه چه چیزی باعث ایجاد این علائم می شود و چگونه به بهترین شکل به جلو حرکت کنید، با یکدیگر همکاری کنید.

جلوگیری از پریودی در روز اول

 

چند تکنیک وجود دارد که می توانید سعی کنید عادت ماهانه خود را سریعتر متوقف کنید. انجام برخی از آنها به صورت ماهانه بی خطر است، اما برخی دیگر نیاز به اعتدال یا تأیید پزشک دارند.

حتماً گهگاه اتفاق می افتد: یک تعطیلات، یک روز در ساحل یا موقعیت خاص با پریود شما همزمان می شود.

به جای اینکه اجازه دهید این برنامه برنامه های شما را از بین ببرد، ممکن است روند قاعدگی سریعتر پایان یابد و تعداد روزهای چرخه شما کاهش یابد. اما اگر به طور منظم دوره های طولانی یا غیر طبیعی را تجربه می کنید، راه حل های طولانی مدت را با پزشک خود در میان بگذارید.

یک دوره معمولی چقدر است؟

طول قاعدگی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله استرس، شاخص توده بدنی و هورمون ها قرار می گیرد.

یک دوره متوسط ​​می تواند از 2 تا 7 روز طول بکشد، اگرچه برخی افراد دوره های طولانی تری دارند. همچنین ممکن است با افزایش سن دچار کوتاه شدن طبیعی چرخه خود شوید. اگر از داروهای ضد بارداری خوراکی (قرص) استفاده می کنید، ممکن است دوره شما کوتاه و سبک شود.

1. کنترل بارداری هورمونی

برای تنظیم چرخه شما می توان از کنترل های هورمونی بریت استفاده کرد. آنها همچنین می توانند تعداد روزهای قاعدگی شما را در هر ماه کوتاه کنند. اگر به تازگی کنترل بارداری هورمونی را شروع کرده‌اید، ممکن است چندین دوره طول بکشد تا دوره‌های شما کوتاه‌تر شود.

نمونه هایی از کنترل بارداری هورمونی عبارتند از:جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

  • قرص های ضد بارداری خوراکی

  • آی یو دی های هورمونی

  • ایمپلنت های ضد بارداری

  • تزریقات ضد بارداری

برخی از انواع پیشگیری از بارداری هورمونی نیز می توانند تعداد سیکل های قاعدگی شما را در هر سال کاهش دهند. برای مثال، اگر واکسن Depo-Provera را دریافت کنید، ممکن است پس از سال اول تزریق، پریود نشوید. بسیاری از افراد نیز پس از کاشت IUD تغییراتی را در چرخه قاعدگی خود تجربه می کنند.

این نوع پیشگیری از بارداری همگی فقط با نسخه در دسترس هستند. شما و یک پزشک می توانید بر اساس سبک زندگی و نیازهای پزشکی خود تعیین کنید که کدام نوع برای شما بهترین است.

جلوگیری از پریود شدن در سفر زیارتی نی نی سایت

 

2. داروهای گیاهی را امتحان کنید

برخی از داروهای گیاهی نیز ممکن است به کاهش قاعدگی طولانی و دردناک کمک کنند. تحقیقات بیشتری لازم است، اما ارزش آن را دارد که با پزشک خود صحبت کنید.

برخی از امیدوارکننده ترین گیاهان برای قاعدگی عبارتند از:

زنجبیل، که ممکن است به منبع مورد اعتماد در کاهش خونریزی شدید کمک کند

شربت میوه مرت منبع مورد اعتماد برای کاهش قاعدگی های سنگین

منبع قابل اعتماد رازیانه، که دارای خواص ضد درد و ضد التهابی است که ممکن است درد مرتبط با قاعدگی را کاهش دهد.

3. ویتامین های خود را مصرف کنید

برخی از ریز مغذی‌ها، مانند ویتامین‌های B، برای سلامت کلی شما ضروری هستند. برخی حتی ممکن است قاعدگی شما را کاهش دهند و علائم PMS را کاهش دهند.

ویتامین B6 یکی از مواد مغذی است که ممکن است بر قاعدگی شما تأثیر بگذارد. به طور طبیعی در غذاهایی مانند تخم مرغ، ماهی و مرغ یافت می شود.

نوشته های مرتبط

مکمل های منظم با ویتامین B6 ممکن است ضخامت پوشش آندومتر را کاهش دهد. این به نوبه خود ممکن است منجر به خونریزی سبک تر و به طور بالقوه

دوره کوتاه تر شود. با این حال، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

قبل از مصرف هر گونه مکملی برای درمان پریودهای خود با پزشک خود صحبت کنید.

4. وزن خود را سالم نگه دارید

افراد مبتلا به چاقی ممکن است خطر ابتلا به پریودهای سنگین تر یا طولانی تر را افزایش دهند. برخی از افراد حتی ممکن است علائم سنگین و دردناک را برای هفته ها در یک زمان تجربه کنند. این به افزایش تولید استروژن از سلول های چربی نسبت داده می شود که می تواند چرخه ها را سنگین تر و طولانی تر کند.

جلوگیری از پریود شدن

راه طبیعی: شما  قادر نخواهید بود برای متوقف کردن دوره قاعدگی خودبه طور کامل اما میتواند بسیار سبک باشد. اول، حمام و نوشیدن چند لیوان آب. مهمتر از همه، ورزش و غذا خوردن سالم است. بدن شما نیاز به ویتامین داردبنابراین خوردن مقدار زیادی از میوه ولوبیا سبز کمک کننده است.

الکل: الکل به متوقف کردن دوره خود برای مدت کوتاهی – مانند چند ساعت،شناخته شده است اما شما نمی توانید هر زمان که شما می خواهید برای جلوگیری چرخه قاعدگی خود را بخورید، بنابراین این روش یک استفاده بسیار محدود است.

سرکه: اگر چه سرکه نمی تواند چرخه قاعدگی را متوقف به طور کامل کند اما می تواند جریان را کند کند وبه  تنظیم دوره کمک کند.  اضافه کنید دو قاشق چای خوری سرکه سیب در یک لیوان آب وانرا بنوشید. در طول دوره خود، شما می توانید این عمل را سه بار در روز انجام دهید.

ژلاتین: با این روش، شما می توانید دوره خود را برای چند ساعت متوقف شود. خرید ژلاتین از فروشگاه مواد غذایی و ترکیب یک بسته با آب. نوشیدن آن سریع و در حدود سه ساعت دوره خود را متوقف میکند.

لیمو: جویدن یک تکه از لیمو دوره  را متوقف خواهد کردو یا دست کم کوتاه میکند.

ورزش :می تواندگرفتگی عضلات رحم رامتوقف و یا حداقل به کاهش جریان دوره کمک کند. اگر شما در طول ماه ورزش میکنید، شانس اینرا دارید که PMS یا علائم پیش از قاعدگی مانند نفخ، دل درد و دمدمی بودن را تجربه نمیکنید. پیاده روی سریع  25-30 دقیقه، یوگا، دوچرخه سواری و یا حتی رقص شکم می تواند به شما در مورد دوره های سنگین خود کمک کند و همچنین خونریزی را کاهش دهد.

ویتامین و مواد معدنی :بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی مانند منیزیم، آهن و ویتامین های B6 و B12 گرفتگی رحمی رااز بین میبرد و استراحت به التهاب دیواره رحم میدهد. بنابراین، می تواند علائم و نشانه های ناراحتی را کاهش دهد. ویتامین A و C آنتی اکسیدان است که می تواند آسیب رادیکال های آزاد را کاهش دهد و دوره سنگین را کنترل کند. ویتامین K همچنین می توانید خونریزی ماهانه را کاهش دهد.

مصرف NSAIDs :ایبوپروفن و سایر داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی باعث کاهش تورم دیوارهای رحم میشوند. این درمان دوره را متوقف میکند اما میتواند خونریزی و درد همراه با آن را کاهش دهد. داروهای ضد گرفتگی عضلات که احتمالا در خانه دارید(مانند آسپرین، موترین و ناپروکسن) نیز می‌توانند از میزان خونریزی شما بکاهند: آنها سطوح پروستاگلاندین شما را کاهش می‌دهند.جلوگیری از پریود شدن 

پروستاگلاندین، یک ترکیب چربی است که جریان خون را افزایش می‌دهد. اما برای اینکه متوجه تغییری شوید، باید دوزهای بیش از حد نرمال مصرف کنید با شروع اولین نشانه پریود تا 3روز آینده، 400 میلی گرم ایبوپروفن(آسپرین یا موترین) سه بار در روز یا یک دوز 500میلی گرمی ناپروکسن و سپس 300 تا 350 میلی گرم 4 بار در روز.
آی یو دی‌ها کوچک و به شکل T هستند و از پلاستیک انعطاف پذیر ساخته شده اند که پس از قرار گرفتن در رحم شما توسط مت، هورمون آزاد می‌کنند. دو دستگاهی که پروژسترون آزاد می‌کنند جدار رحم را نازک می‌کنند و تا حدی مانع تخمک گذاری می‌شوند و دارای تاییدیه FDA هستند عبارتند از Mirena و Skyla
خوردن آناناس :بله؛ آناناس حاوی بروملین است که در حال حاضر برای اثربخشی آن در درمان بسیاری از سرطان ها از جمله سرطان رحم تست شده است. بروملین می توانید باعث، کاهش خونریزی شدید ماهانه شود.

نوشیدن چای گیاهی :بسیاری از مکمل های گیاهی و چای دارای خواص شناخته شده برای از بین بردن علائم قاعدگی هستند. کاوا کاوا، ریشه سنبل الطیب، سیب زمینی وحشی، بابونه باعث کاهش استرس در عضلات رحم میشود.شما می توانید با خیال راحت 2 فنجان از این چای و یا چند قطره از تنتور هر چند ساعت را برای از بین بردن گرفتگی عضلات و کاهش جریان دوره استفاده کنید.

تنظیم کننده پروستاگلاندین :بسیاری از گیاهان حاوی GLA یا اسید گاما لینولئیک همچنین می توانید پروستاگلاندین را تحریک و تنظیم دوره  شما را  برای یک یا دو هفته قبل از تاریخ شروع دوره کنترل کنند. برخی از گیاهان با ترکیبات GLA طبیعی مانند گل پامچال، گل گاوزبان و انگور سیاه.

جلوگیری از پریود شدن

ماساژ شکم با روغن مریم گلی :نگران نباشید، ماساژ عضلات شکم می توانید درد را تسکین و توقف انقباضات رحمی دهد.همچنین، روغن های گیاهی حاوی مریم گلی جریان سنگین  خون از رحم را کاهش میدهد. مخلوط 6 قطره از اسانس مریم گلی و 6

قطره از اسانس اسطوخودوس را با چند قاشق چای خوری روغن بادام و ماساژ کشاله ران، لگن و معده است.

تمشک و چای گزنه :شما همچنین می توانید  با مصرف چای گزنه  به کم کردن خونریزی قاعدگی کمک کنید.. این یکی از راه های طبیعی موثر برای جلوگیری از دوره های اولیه است.

 چگونگی قطع خونریزی قاعدگی وپریودی

برای متوقف کردن دوره قاعدگی برای یک زمان کوتاه شما می توانید قرص جلوگیری که بیشتر پزشکان برای زنان قرص های پیشگیری از بارداری به مدت سه هفته را تجویز میکنند و سپس هفته چهارم آنها قاعده میشوند.، راه و روش های مختلف برای جلوگیری از درد دوره قاعدگی وپریود وجود دارد.
 بومادران

مصرف بومادران در دوران عادت ماهیانه ، باعث کاهش خونریزی شدید پریود می شود. بومادران حاوی ترکیباتی به نام تانین است که رگ های خونی را منقبض می کنند. مصرف بومادران چند روز قبل از قاعدگی، به کاهش خونریزی و جلوگیری از خونریزی طولانی کمک می کند.

مریم گلی

مریم گلی به درمان خونریزی های شدید قاعدگی کمک می کند. مدت هاست که از این گیاه دارویی برای درمان خونریزی های شدید استفاده می شود.مریم گلی گلخانه ای حاوی روغن های ضد تشنج و تانین هاست که از تعریق جلوگیری می کنند و درد و خونریزی شدید را کاهش می دهند. مریم گلی ترشح استروژن را بالا می برد و می تواند تغییرات شدید و غیرعادی هورمونی در دوران قاعدگی را کاهش دهد.جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

چوب دارچین

چوب دارچین موجب کم شدن خون عادت ماهیانه و دردهای رحمی را تسکین می دهد. چوب دارچین ماده ای ضدباکتری و ضدقارچی قوی و محرک رحم است که به کاهش درد و خونریزی قاعدگی کمک می کند.از چوب دارچین به عنوان درمانی برای اختلالات رحمی و پریود های نامنظم و دردناک استفاده می شود.جلو

عقب انداختن پریود اورژانسی

از پریود شدن بدون قرص

گاهی اوقات، پریودها می توانند آنقدر سخت باشند که به راحتی می توان آرزو کرد که آرزو کنیم برای همیشه ناپدید شوند! اما تنها راهی که قاعدگی ها به طور طبیعی (بدون مداخله جراحی) به پایان می رسد، زمانی است که یائسگی را پشت سر می گذاریم،

که باعث توقف تخمک گذاری و در نتیجه پریود می شود. حتی پس از آن، این یک روند تدریجی است و آنها فقط یک روز خاموش نمی شوند.

در این بین، بهترین گزینه برای توقف یا به تاخیر انداختن دوره‌ها، گزینه‌هایی است که به آنها اشاره کردیم، اما این گزینه‌ها فقط تا زمانی که آنها را مصرف کرده یا استفاده می‌کنید دوام دارند.

شما باید از زمان تخمک گذاری شروع به استفاده از کرم ها کنید و حداقل 1/4 قاشق چای خوری دو بار در روز استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید. فقط زمانی که می خواهید پریودتان شود، استفاده از کرم را متوقف کنید. 2. غذاهایی که باید بخورید و اجتناب کنید

شما باید به رژیم غذایی خود توجه کنید تا یاد بگیرید چگونه به طور طبیعی پریود را به تعویق بیندازید زیرا هورمون های شما می توانند تحت تأثیر هورمون های شما قرار بگیرند و بیشتر به تاخیر در پریود شما کمک کنند. برگ های تمشک و عدس ممکن است به

تاخیر قاعدگی کمک کنند. مکیدن لیمو ممکن است همین اثرات را داشته باشد. همچنین، باید غذاهای خاصی را از رژیم غذایی خود حذف کنید، زیرا معمولاً عادت ماهانه شما را زود هنگام می آورند. این لیست شامل سیر، زنجبیل، پاپایا، کنجد و فلفل است. با این

حال، ممکن است استفاده از این غذاها را افزایش دهید تا زودتر پریود خود را از بین ببرید.

ماساژ سینه

بسیاری از زنان از این روش با موفقیت استفاده کرده اند. این یک روش علمی اثبات شده نیست، اما قطعا ارزش یک شات را دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشتان خود را به صورت دایره ای حرکت دهید و سینه های خود را به آرامی ماساژ دهید.

همچنین انگشتان خود را در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت از نوک پستان به طرف بیرونی سینه حرکت دهید. انجام این کار حدود 200 بار در روز ممکن است به تاخیر قاعدگی کمک کند.جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

ورزش شدید

ورزش شدید بدنی ممکن است با محدود کردن تولید استروژن و افزایش سطح تستوسترون به توقف دوره قاعدگی کمک کند. ورزش هایی مانند وزنه برداری، شنا، ژیمناستیک داخل سالن، دوچرخه سواری و ورزش در سالن های بدنسازی ممکن است به رسیدن

به هدف شما کمک کند.

گیاهان

شما می توانید از گیاهان خاصی استفاده کنید تا یاد بگیرید چگونه عادت ماهانه را به طور طبیعی به تاخیر بیندازید. به سادگی یک کیف چوپان یا تنتور بومادران را مصرف کنید. ابتدا آن را خشک کنید سپس آن را خوب آسیاب کنید تا به شکل پودری درآید. سپس

مقداری آب اضافه کنید و مصرف کنید تا قاعدگی به تاخیر بیفتد. کیف پول شپرد بسیار موثر است زیرا به کاهش خونریزی قاعدگی و حتی به تعویق انداختن آن برای مدتی کمک می کند. با این حال، هر گیاه دارویی به دلیل خطرات احتمالی و تداخلات دارویی باید با

احتیاط مصرف شود. فقط قبل از استفاده با پزشک خود مشورت کنید.

روش سنتی عقب انداختن پریود نی نی سایت

 

ژلاتین

شما می توانید از ژلاتین برای به تعویق انداختن عادت ماهانه خود استفاده کنید. ژلاتین را از خواربار فروشی در دسترس دارید. یک بسته را بگیرید و در یک کاسه آب گرم بریزید. حداقل سه بار در روز آن را مصرف کنید تا پریودتان به تعویق بیفتد و به نتایج دلخواه برسید.

لیمو:

از آنجایی که آبلیمو سرشار از ویتامین C است و اسیدی است، می تواند به تاخیر انداختن تاریخ قاعدگی شما کمک کند و همچنین ممکن است منجر به جریان خون سبک شود. بسیاری از زنان بر این باورند که فشار دادن چند قطره آب لیمو در آب داغ و نوشیدن

روزانه آن به مدت حداقل یک هفته قبل از قاعدگی می تواند چرخه قاعدگی شما را به تعویق بیندازد.

آیا آب لیمو واقعا پریود را به تاخیر می اندازد؟

نه. نوشیدن یک فنجان آب لیمو باعث تاخیر در پریود یا توقف آن نمی شود. استفاده از روش کنترل بارداری هورمونی تنها راه برای کاهش یا کنترل زمان پریود است: هنگام استفاده از روش‌های هورمونی کنترل بارداری، مانند قرص، حلقه، و چسب، این توانایی را

دارید که پریود خود را رد کنید.

لیمو دارای خواص اسیدی و اسید سیتریک است که به تاخیر قاعدگی کمک می کند. جویدن آهسته لیمو نه تنها به تعویق قاعدگی شما کمک می کند، بلکه مشکلات دیگری مانند حساسیت، درد و التهاب را که در نهایت قاعدگی شما فرا می رسد، حل می کند.

همچنین می توانید یک لیموترش را در یک لیوان آب فشار داده و به طور منظم برای فواید آن بنوشید.

کاهش استرس

برای درک اینکه چگونه به طور طبیعی قاعدگی را به تعویق بیندازید، باید بدانید استرس چگونه سطوح هورمونی شما را تغییر می دهد. وضعیت ذهنی شما

همیشه می تواند بر چرخه قاعدگی شما تأثیر بگذارد. تحت استرس شدید ممکن است در حال حاضر بر قاعدگی شما تأثیر بگذارد، بنابراین ممکن است نخواهید کار دیگری انجام دهید.

با استفاده از فریب تاخیر در دوره به طور طبیعی، می توانید روش های مطمئن دیگری را امتحان کنید که درصد موفقیت بالاتری دارند. تا کنون، کنترل هورمونی تنها راه مطمئن و آزمایش شده برای به تاخیر انداختن پریود شماست.

هورمون ها

اگر از درمان‌های خانگی ساده به نتایج دلخواهتان نرسیدید، کافی است به پزشک خود مراجعه کنید و از مکمل‌ها یا قرص‌های نورتی استرون بخواهید تا قاعدگی‌تان را با دوز مناسب مطابق با نیاز و نیازتان به تعویق بیندازید. به عنوان درمان هورمونی پروژسترون، قرص هایی مانند نورتیسترون به افزایش سطح

پروژسترون در بدن کمک می کند.

در عین حال، می توانید از پزشک خود بخواهید داروهایی را به شما بدهد که باعث زودرس پریود شما می شود، که به طور کلی انتخاب بهتری برای جلوگیری از وارد کردن هرگونه استرس به بدن شما است.

دختری تجربه خود را از مصرف قرص های هورمونی برای به تاخیر انداختن پریود در ویدئوی زیر به اشتراک می گذارد. برای یافتن اطلاعات مرجع بیشتر که می خواهید بدانید کلیک کنید:جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

قرص های ضد بارداری

اگر نمی دانید چگونه به طور طبیعی پریود خود را به تعویق بیندازید، ممکن است بخواهید با پزشک خود صحبت کنید و از آن قرص ها استفاده کنید.

اگر قبلاً از قرص های ضدبارداری استفاده می کنید یا از پچ یا حتی حلقه استفاده می کنید، باید به سادگی آنها را روی هم قرار دهید تا پریود ماهانه خود را به تعویق بیندازید. یعنی باید سه هفته اول قرص ها را مصرف کنید، بسته خود را دور بیندازید و بلافاصله

شروع به استفاده از یک بسته جدید کنید. این روش کار می کند زیرا خروج هورمون ها باعث قاعدگی می شود (عمدتا در طول هفته غیرفعال شما). بالا نگه داشتن سطح هورمونی پریود شما را به تعویق میاندازد. همچنین می توانید برخی از گزینه های پیشگیری

از بارداری را برای پریود شدن یک بار در سه ماه یا حتی یک بار در سال پیدا کنید.

. مکمل پروژسترون

برای کسانی که از قرص های ضد بارداری استفاده می کنند، ممکن است بخواهید با پزشک خود صحبت کنید و هفته ترک قرص خود را حذف کنید. برای زنانی که قرص مصرف نمی‌کنند، مکمل‌های پروژسترون می‌تواند به تاخیر در پریود کمک کند. برای روش های

دیگر، باید از قبل با پزشک خود صحبت کنید.

همچنین، باید غذاهای خاصی را از رژیم غذایی خود حذف کنید، زیرا معمولاً عادت ماهانه شما را زود هنگام می آورند. این لیست شامل سیر، زنجبیل، پاپایا، کنجد و فلفل است. با این حال، ممکن است استفاده از این غذاها را افزایش دهید تا زودتر پریود خود را از بین ببرید.

ادویه های استفاده شده در مواد غذایی مانند زنجبیل، فلفل، پودر کاری و غیره گردش خون را تقویت کرده و بدن را گرم می کند. …

به اندازه کافی آب و آب میوه های سالم بنوشید تا بدن دچار کم آبی نشود و از خستگی رها شود. جلوگیری از پریود شدن بدون قرص

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.