درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است

درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است :  درد سقط جنین چند روز است

سقط جنین میتواند زمان به شدت ناراحت‌کننده‌ای برای بسیاری از زنان باشد. بنابراین اتخاذ تصمیم مشخص ممکن است همیشه آسان نباشد به همین ترتیب شما بایستی در درجه اول در زمان ارزیابی نکات مثبت و منفی دی و سی در برابر یک سقط طبیعی

امنیت را در نظر بگیرید.

بررسی تحقیقاتی مداخلات تسکین درد متعدد برای سقط جنین های پزشکی در کمتر از 14 هفته تاثیر کمی را در مقایسه با NSAID ها نشان داد.

ایبوپروفن، یک داروی ضدالتهابی غیر استروئیدی،  به عنوان یک استراتژی مدیریت درد موثر برای افرادی که در کمتر از 14 هفته سقط پزشکی می‌شوند، برجسته می‌شود .

درد سقط جنین چند روز است

درد سقط جنین با قرص چقدر است

 

نکات مهمی که باید در مورد آنچه در روزهای پس از سقط القا شده انتظار داشته باشید بدانید:

  • پس از سقط دارویی، انتظار کمی خونریزی داشته باشید
  • گرفتگی عضلات پس از یک سقط دارویی یا رویه ای شایع است
  • داشتن رابطه جنسی بعد از سقط جنین کاملاً به زمانی بستگی دارد که شما احساس بهبودی و آمادگی کنید

اکثر بارداری ها طبیعی است. اکثر زنانی که در دوران بارداری و زایمان از مراقبت های مناسبی برخوردار هستند، نوزادی بدون مشکل به دنیا می آورند.

با این حال، برخی از زنان ممکن است شرایط سلامتی یا مشکلات بارداری داشته باشند که ممکن است نیاز به مراقبت های ویژه یا بستری شدن در بیمارستان در دوران بارداری داشته باشند. همانطور که سقط جنین خطراتی دارد، ادامه بارداری تا پایان ترم نیز خطراتی دارد.

 

درد سقط جنین چند روز است

سقط جنین در موارد زیر توصیه نمی شود

  • زیر 18 سال یا در 40 سالگی خود هستید
  • حاملگی خارج از رحم در شما تشخیص داده شده است
  • مبتلا به نارسایی غده فوق کلیوی هستید
  • اختلالات خون دارید و یا تحت درمان غلظت کم خون هستید
  • بیماری های مزمن دارید
  • یک زن شیرده هستید
  • شما قبلا سقط جنین های متعدد یا بارداری داشته اید
  • به هر یک از داروها حساسیت دارید
  • مسائل ژنتیکی و کروموزومی

نه، ورزش باعث سقط جنین نمی شود

درد سقط جنین چند روز است

 

سقط جنین میتواند از نظر جسمی و احساسی برای زن بسیار دردناک باشد. بعد از این واقعیت، طبیعی است که زن احساس افسردگی، گیجی و عصبانیت داشته باشد و با زنان دیگر در مورد اینکه چگونه با این مشکل مقابله کند؛ صحبت کند.

سوء تفاهم رایج این است که ورزش یا تمرینات شدید علت سقط جنین است. در واقع، یک بررسی اخیر زنان باردار نشان داد که حدود 27 درصد از زنان عمدا  ازورزش اجتناب می کنند، زیرا نگران این خطر هستند.

پزشک شما تصمیم خواهد گرفت که چه زمانی باید برای ویزیت بعدی خود مراجعه کنید، معمولاً در عرض یک تا دو هفته. ویزیت بعدی مهم است. پزشک شما بررسی خواهد کرد که آیا بارداری شما به طور کامل به پایان رسیده است یا خیر. اگر هنوز باردار هستید،

ممکن است یک عمل جراحی لازم باشد.

شواهد علمی برای حمایت از این ادعا وجود ندارد. در حقیقت، اجتناب از ورزش می تواند احتمال عوامل افزایش دهنده خطر سقط جنین مانند چاقی را افزایش دهد . بنابراین، مهم است که به طور مرتب ورزش کنید و وزن سالم خود را حفظ کنید،ممکن است 

استرس شدید  باعث سقط جنین شود، اما دشوار به نظر می رسد.

یک نظرسنجی اخیر نشان داد که حدود 75٪ از زنان تصور می کردند که استرس موجب سقط جنین میشود. مشکل در انحراف این ادعا این است که استرس یک پدیده قوی اما پیچیده است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

 

درد سقط جنین چند روز است

استرس روزانه، مانند  کار و ترافیک مزاحم، موجب سقط جنین می شود.

استرس روانی ، مانند از دست دادن  همسر یا عضو خانواده،  ممکن است خطر سقط جنین را افزایش دهد، اما نیازمند بررسی بیشتر است. یکی دیگر از احتمالات مهم این است که استرس باعث افزایش احتمال ابتلا به مصرف بیش از حد الکل و مصرف مواد مخدر

می شود، که قطعا عوامل خطر برای سقط جنین است. این همپوشانی ارتباط بین اینکه آیا استرس خود باعث بروز سقط جنین است یا اینکه آیا استرس باعث افزایش رفتارهای مربوط به سقط جنین می شود یا خیر؟

اگر در هر نقطه پس از سقط جنین بیش از چهار پد را در دو ساعت خیس کردید، دردی دارید که داروهای شما نمی‌توانند آن را کنترل کنند، با پزشک خود تماس بگیرید یا به دنبال کمک باشید. ، یا بیهوش می شوید/ هوشیاری خود را از دست می دهید.

دانستن اینکه دقیقاً پس از سقط جنین چه انتظاری دارید می تواند به شما کمک کند تا بدانید چه چیزی رایج است یا چه زمانی ممکن است به مراقبت های بعدی نیاز داشته باشید. من توضیح خواهم داد که بلافاصله پس از سقط جنین از درد گرفته تا خونریزی چه

انتظاراتی دارید. بیشتر مردم می‌خواهند بدانند چه زمانی به سر کار برگردند، ورزش را از سر بگیرند، رابطه جنسی داشته باشند و به سایر فعالیت‌های روزانه پس از سقط جنین برگردند،

سقط جنین که به آن سقط جراحی نیز می‌گویند، محتویات رحم را معمولاً با ساکشن خارج می‌کند. اکثر افراد به مدت 5 دقیقه تا یک ساعت پس از سقط جنین، بسته به حاملگی (چند هفته باردار هستند)، داروهای آرام بخش، قوانین محلی یا سیاست های

تسهیلات تحت نظر قرار می گیرند. اکثر افراد می توانند پس از سقط جنین در سه ماهه اول بدون داروهای آرام بخش، خود را به خانه برسانند. اگر آرامبخش دریافت کردید، نیاز به سواری دارید. بسیاری از افراد پس از سقط جنین رویه ای گرسنه هستند – معمولاً

هیچ محدودیتی برای خوردن بعد از ترخیص وجود ندارد.

آیا درد سقط جنین مثل زایمان طبیعی است

 

بله، ساختار رحم و گردن رحم  می تواند یک سقط جنین راایجاد کند

اگر در معرض سقط جنین هستید، با پزشک خود در مورد بررسی رحم برای اختلالات ساختاری صحبت کنید که می تواند از حاملگی جلوگیری کند.اگر رحم  شکل نامنظم داشته باشد یا اگر یک سپتوم رحمی داشته باشید (بعنوان مثال یک بافت اضافی که رحم را به دو بخش تقسیم می کند)، لانه گزینی جنین نمی تواند به درستی اتفاق بیفتد و منجر به سقط جنین شود. با توجه به نوع اختلال رحم، پزشک شما می تواند جراحی اصلاحیه را توصیه کند.

اگر دهانه رحم ضعیف یا بی کفایت باشد، پس از آن می تواندمنجربه  سقط زودرس رحم شود، که منجر به از دست دادن جنین می شود. برای درمان این، دکتر شما می تواند یک روش Cerclage انجام دهد، به این معنی که اضافه کردن مجموعه ای از بخیه ها برای تقویت دهانه رحم.

نه، استفاده از پیشگیری از بارداری قبلی  باعث سقط جنین نمیشود

زناني كه از روشهاي ضد بارداري هورموني يا IUD استفاده مي كنند اغلب تعجب مي كنند كه آيا اثرات ضد بارداري اثرات مضر طولاني مدت بر باروري دارند.با توجه به کالج آمریکایی زنان و مامایی، در حال حاضر هیچ شواهدی نشان نمی دهد که  روش های پیگیری از بارداری هورمونی  خطر ابتلا به سقط جنین را افزایش میدهد.

 

درد سقط جنین چند روز است

بله، عفونت باعث سقط جنین می شود

برخی از عفونت های باکتریایی، به خصوص باکتریمایکوپلاسما هومیونیسم و  اوره پلاسما اورئلیتیکوم ، عفونت رحم را افزایش می دهند، ممنوعیت پیوند و رشد جنین، منجر به سقط جنین می شود.

درد سقط جنین در ماه اول

نه، یک سقط جنین به معنای سقط جنین دراینده نیست

اکثریت قریب به اتفاق زنان که سقط جنین را تجربه می کنند،به طور معمول، سقط جنین یک رویداد یک باره  است.اگر دو بار یا بیشتر سقط جنین را در یک ردیف تجربه کنید، با پزشک خود مشورت کنید تا مواردی مثل عفونت و یا ریزنوم را بررسی کنید که علت قابل درمان آن سقط جنین است.

بله، اما فقط کمی، آمنیوسنتز  باعث افزایش خطر سقط جنین می شود

یک نگرانی در هنگام آمنیوسنتز این است که آیا این روش تهاجمی موجب سقط جنین می شود یا خیر. این امر قطعا یک نگرانی بود وقتی که آمنیوسنتز برای اولین بار اجرا شد، اما با پیشرفت های جاری در فن آوری پزشکی، این خطر حداقل شد. با این وجود، احتمال بروز سقط جنین پس از آمنیوسنتز حدود 1 در 400 حاملگی را تحت تاثیر قرار می دهد و سقط جنین ناشی از عفونت یا القای زودرس زایمان است.

نه، حاملگی مولار یک علت سقط جنین نیست

حاملگی مولار زمانی است که سلولهای تشکیل دهنده جفت به طور طبیعی رشد نمی کنند. در حالی که به نظر می رسد یک سقط جنین به دلیل خونریزی سنگین و از دست دادن بارداری،  به علت نقص جفت است، نه به دلیل بقای جنین ،به طور معمول، سقط جنین یک رویداد یک بارهاست.

اگردل درد یا گرفتگی بد را تجربه کردید، ایبوپروفن یک دارو خوب برای مقابله با درد است. در اکثر کشورها می توانید ایبوبروفن 200 میلی گرم را از داروخانه (بدون نسخه) خریداری کنید. هر 12ساعت یک قرص را مصرف کنید. این باید گرفتگی عضلات شما را بهتر کند.

درد سقط جنین چند روز است

درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است

 

یک کاتتر داخل وریدی بزرگ معمولا جایگذاری میشود و مایعات داخل وریدی  به بیمار داده میشود. خون شما برای بررسی نوع گروه خونی و سازگاری خون  کشیده میشود؛ به طوری که در صورت لزوم انتقال خون صورت میگیرد.

مرحله بعدی ارزیابی سریع علت خونریزی (رد کردن علل رایج-تر خونریزی مانند حاملگی زنده با کیست تخمدان پاره شده، اختلالات خونریزی دهنده و غیره) و سپس برطرف کردن منبع خونریزی شما است. اغلب این به معنی است که جراحی اتساع و کورتاژ به

صورت اورژانسی انجام شود تا بقایای حاملگی برداشته شود. داروهایی ممکن است برای کمک به انقباضات رحمی بعد از اینکه این بقایا از بین می روند؛ مورد استفاده قرار گیرد.

سقط جنین پزشکی در طول و بعد از فرآیند موجب گرفتگی خفیف تا شدید می شود. هر زن متفاوت است. گرفتگی اغلب معمولا در طی 4 تا 8 ساعت پس از  قرص سایتوتک قوی است. گرفتگی  خفیف تر ممکن است چند روز تا 2 هفته ادامه یابد. بلافاصله پس از

استفاده از قرص سایتوتک ، باید مسکن  مصرف کرد که بسیار موثر هستند.

  1. می تواند یک عفونت باشد. اکثر عفونت ها توسط:
  2. تب
  3. ترشح بد بوی ناخوشایند از واژن
  4. بی حالی
  5. درجه حرارت بالا یا تب بالاتر از 38درجه سانتی گراد

اگر دمایبالاتر از 38 درجه سانتیگراد دارید،  به پزشک خود مراجعه کنید زیرا ممکن است یک عفونت داشته باشید. اگر دمای شما زیر 38 درجه سانتیگراد باشد ، شما همچنین باید مقدار زیادی مایعات بنوشید.

شما نباید 48 ساعت پس از سقط جنین یا جراحی خود حمام داشته باشید، زیرا این می تواند خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهد. پس از سقط جنین می توانید یک حمام ساده  داشته باشید. اما، همانطور که ممکن است احساس سرگیجه کنید، برای ایمنی

خود، بدون داشتن کسی که در آنجا با شما باشد، دوش نگیرید. آیا می توانم از مسکن استفاده کنم؟

برای کاهش درد سقط جنین چه باید کرد نی نی سایت

 

داشتن ناراحتی خفیف پس از سقط جنین طبیعی است. درد بعد از سقط جنین ممکن است مانند گرفتگی یا فشار باشد..

داشتن مقداری گرفتگی، احساس فشار، یا درد در حین یا بلافاصله پس از هر یک از انواع سقط جنین معمول است. گرفتگی بعد از آن می تواند مانند دردهای شدید قاعدگی یا اسهال باشد. درد و گرفتگی پس از سقط جنین معمولاً فقط چند روز طول می کشد.

برای تسکین ناراحتی می توانید از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید. به طور کلی، ایبوپروفن و ناپروکسن سدیم برای درمان گرفتگی عضلات بسیار خوب عمل می کنند. اگر قادر به مصرف آن نیستید، استامینوفن نیز یک گزینه است. مقدار بستگی به دارویی دارد که استفاده می کنید:

ایبوپروفن 800 میلی گرم هر هشت ساعت. مارک های بدون نسخه (ادویل و موترین) حاوی 200 میلی گرم در هر قرص هستند. شما می توانید هر 8 ساعت چهار عدد از داروهای بدون نسخه را مصرف کنید.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است

ناپروکسن سدیم 500 میلی گرم هر 12 ساعت. مارک های بدون نسخه (Aleve) حاوی 220 میلی گرم هستند. می توانید هر 12 ساعت دو عدد مصرف کنید.

استامینوفن 1000 میلی گرم هر 4 تا 6 ساعت. مارک های بدون نسخه (Extra Strength Tylenol) حاوی 500 میلی گرم در هر قرص هستند. در یک دوره 24 ساعته بیش از 8 قرص مصرف نکنید.

ممکن است در محل IV خود ناراحتی خفیفی داشته باشید. کمپرس مرطوب گرم به تسکین ناراحتی کمک می کند.

با این حال، نتایج از دستورالعمل فعلی WHO حمایت می کند که استفاده از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) مانند ایبوپروفن را برای مدیریت درد پس از سقط پزشکی توصیه می کند.

مسکن برای درد سقط جنین نی نی سایت

شما می توانید از تسکین درد مانند:

  • پاراستامول
  • پاراستامول با کدئین
  • ایبوپروفن
  • ایبوپروفن با کدئین
  • ناپروکسن (داروی ضدالتهابی غیر استروئیدی که درد، تب، تورم و سفتی را کاهش می دهد)
  • ایبوپروفن را با پاراستامول یا ناپروکسن با پاراستامول می توانید مصرف کنید ، اما نباید اپیپروفن را با ناپروکسن مصرف کنید.

داروهایی را که حاوی آسپیرین است مصرف نکنید زیرا ممکن است خونریزی را افزایش دهد.

پرسش و پاسخ درباره سقط جنین

آیا می توانم از تامپون بعداز سقط استفاده کنم؟

تامپون ها می توانند 4 هفته پس از درمان شما و پس از اولین دوره استفاده شوند. ما توصیه می کنیم که تا همین اواخر برای قرار دادن یک تامپون صبر کنید زیرا این خطر ابتلا به عفونت را به حداقل می رساند. تا آن زمان، می توانید از پد های بهداشتی استفاده کنید.

اکثر افراد می توانند درد را پس از سقط جنین القایی با دوزهای بالاتر ایبوپروفن (800 میلی گرم هر هشت ساعت) همراه با یک پد گرم کننده کنترل کنند. کسانی که آلرژی یا موارد منع مصرف ایبوپروفن دارند و افراد مبتلا به شرایط درد پیچیده ممکن است به چند

قرص داروی مخدر برای کنترل درد نیاز داشته باشند. برخی از ارائه دهندگان به طور معمول چند قرص مخدر را برای کنترل درد با سقط جنین دارویی یا سقط جنین در سه ماهه دوم تجویز می کنند، در حالی که برخی این کار را نمی کنند. اگر درد شما با دوز بالای

ایبوپروفن یا داروهای مخدری که برای شما تجویز شده کنترل نشد، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است

نوشته های مرتبط

زمان مرخصی از کار و ورزش بعد از سقط جنین به شما بستگی دارد.

در یک دنیای عادلانه و عادلانه، هر فردی پس از هر نتیجه بارداری – سقط جنین، سقط جنین، حاملگی خارج از رحم و تولد، به مرخصی با حقوق برای بهبود جسمی و عاطفی دسترسی خواهد داشت.

زمانی که می توانید به سر کار بازگردید، مختص شما و بهبودی شماست. بهبودی جسمی و عاطفی می تواند برای هر فرد و هر بارداری متفاوت باشد. برخی از افراد صبح می خواهند یک عمل جراحی انجام دهند و می خواهند عصر به سر کار بازگردند. برخی از

افراد قبل از بازگشت به کار، یک ماه می خواهند تا از نظر عاطفی بهبود پیدا کنند. 

درمان خانگی درد سقط جنین

 

همه داروها خطرات و فوایدی دارند. پزشک شما خطرات مصرف سیتوتک را در مقابل مزایایی که انتظار دارند برای شما داشته باشد سنجیده است.

اگر در مورد مصرف این دارو نگرانی دارید، از پزشک یا داروساز خود سوال کنید.

چگونه با دستورالعمل های مراقبت های بعد از خود در خانه از خود مراقبت کنید

بدن شما پس از سقط جنین خیلی سریع بهبود می یابد. مهم است که پس از ترخیص از مراقبت ما به خوبی از خود مراقبت کنید. این برگه اطلاعات راهنمایی هایی را در مورد این مراقبت به شما ارائه می دهد.

داشتن ناراحتی خفیف پس از سقط جنین طبیعی است.

برای تسکین ناراحتی می توانید از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید. به طور کلی، ایبوپروفن و ناپروکسن سدیم برای درمان گرفتگی عضلات بسیار خوب عمل می کنند. اگر قادر به مصرف آن نیستید، استامینوفن نیز یک گزینه است. مقدار بستگی به دارویی دارد که استفاده می کنید:

ایبوپروفن 800 میلی گرم هر هشت ساعت. مارک های بدون نسخه (ادویل و موترین) حاوی 200 میلی گرم در هر قرص هستند. شما می

توانید هر 8 ساعت چهار عدد از داروهای بدون نسخه را مصرف کنید.

ناپروکسن سدیم 500 میلی گرم هر 12 ساعت. مارک های بدون نسخه (Aleve) حاوی 220 میلی گرم هستند. می توانید هر 12 ساعت دو

عدد مصرف کنید.

پاراستامول: همچنین می توانید دو قرص پاراستامول را به طور منظم مصرف کنید، مطمئن شوید که در هر دوره 24 ساعته بیش از 8 قرص

پاراستامول مصرف نکنید.

یک بطری آب گرم، کیسه حرارتی یا حمام نیز می تواند مفید باشد.

کدئین: اگر درد شدید شد، یک قرص کدئین و اگر بعد از 15 دقیقه بهبود نیافت، قرص دوم را مصرف کنید. شما می توانید دو قرص کدئین را هر

چهار ساعت به مدت حداکثر 48 ساعت مصرف کنید.

اگر نمی توانید هر یک از این مسکن ها را مصرف کنید (مثلاً به دلیل آلرژی)، بقیه باید همچنان خوب عمل کنند.

ما استفاده از آسپرین را به عنوان تسکین درد توصیه نمی کنیم، اما اگر به دلایل پزشکی آن را مصرف می کنید، باید این کار را ادامه دهید.

با توجه به اینکه ترامادول، ایبوپروفن و متوکلوپرامید ارزان هستند و در سطح جهانی در دسترس هستند. و ایبوپروفن و متوکلوپرامید در فهرست داروهای ضروری سازمان بهداشت جهانی گنجانده شده اند، این داروها می توانند برای مدیریت درد پیشگیرانه در حین

سقط جنین پزشکی در نظر گرفته شوند.درد سقط جنین چند روز است

درد سقط جنین در ماه اول چگونه است

 

CYTOTEC به شیر مادر منتقل می شود، بنابراین توصیه نمی شود که CYTOTEC را در صورت شیردهی مصرف کنید.

در کودکان استفاده کنید.

اثرات CYTOTEC فقط در بزرگسالان مورد مطالعه قرار گرفته است و هیچ اطلاعات خاصی مبنی بر مقایسه مصرف آن در کودکان با مصرف در بزرگسالان وجود ندارد.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است

پزشکان اغلب دوره انتظار یک تا دو هفته‌ای را برای تلاش مجدد برای بارداری بعد از تکمیل سقط را توصیه میکنند این موضوع به دلیل کاهش خطر عفونت زنان است اما با این وجود هیچ‌گونه شواهد علمی مشخصی برای به تعویق انداختن بارداری بعد از سقط به

منظور پیشگیری از سقط مجدد و یا عوارض دوره بارداری وجود ندارد.

برخی از خانم ها هستند که با سقط جنین مواجه می شوند. این موضوع بدین معنی است که آن ها بچه ای که در شکم شان قرار بود رشد کند را از دست می دهند.

چنین شرایطی می تواند برای افراد ازاردهنده و نا امید کننده باشد. بعد از سقط جنین ممکن است از لحاظ احساسی به هم بریزید. شاید فکر کنید که دیگر نمی توانید باردار شوید. از لحاظ فیزیکی هم ممکن است خسته باشید و در خوابیدن با مشکل مواجه شوید.

بعد از سقط جنین، ممکن است بیش از حد به احساسات تان توجه کنید و موضوع مهمی همچون ریکاوری فیزیکی را فراموش نمایید.  بلافاصله بعد از سقط جنین، تغییرات فیزیکی زیادی در بدن تان رخ می دهد که مجبور می شوید با آن ها دست و پنجه نرم کنید.

اما حتی بعد از اینکه خونریزی واژینال  متوقف شد باز هم بدن شما نیازهایی خواهد داشت.

با انجام تمرینات ورزشی و سالم نگه داشتن بدن می توانید بهتر از قبل با احساساتی که دارید دست و پنجه نرم کنید. تمرینات ورزشی می تواند سطح اندورفین را افزایش دهد و حس و حالتان را بهبود ببخشد.

زمانی که احساس آمادگی کردید می توانید ورزش کنید (7). بلافاصله پس از سقط جنین القا شده زمان شروع یک برنامه ورزشی جدید یا انجام وزنه برداری سنگین یا تمرینات با شدت بالا نیست. اگر معمولاً هر روز یک تمرین ورزشی انجام می دهید و بعد از سقط

جنین دوست دارید آن را انجام دهید، به بدن خود گوش دهید. آهسته شروع کنید و طی چند روز یا هفته آینده به سرعت عادی خود برگردید. اگر بعد از یک ورزش خاص متوجه افزایش خونریزی یا درد شدید، کمی عقب نشینی کنید و آهسته تر حرکت کنید. به بدن

خود زمان منحصر به فردی را که برای ریکاوری نیاز دارید اختصاص دهید.

درد سقط جنین در ماه اول

 

بعد از سقط جنین زمانی که احساس آمادگی کردید می توانید رابطه جنسی داشته باشید

شما می توانید پس از سقط جنین زمانی که احساس آمادگی برای داشتن رابطه جنسی دارید، رابطه جنسی واژینال داشته باشید. اگرچه ممکن است مدارک مراقبت های بعدی شما از ارائه دهنده سقط جنین بگوید که 2-4 هفته پس از سقط جنین قبل از

داشتن رابطه جنسی واژینال صبر کنید، این یک توصیه مبتنی بر شواهد نیست. در روزی که میزوپروستول مصرف می کنید یا در حال پشت سر گذاشتن بارداری هستید، رابطه جنسی واژینال نداشته باشید. اگر قبل از سقط جنین در سه ماهه دوم، گشادکننده

دهانه رحم یک شبه در محل قرار داده اید، از رابطه جنسی واژینال خودداری کنید.

اگر کار شما مستلزم زایمان سنگین است، حداقل یک یا دو روز پس از سقط جنین را برای بهبودی جسمی مرخصی در نظر بگیرید. اگر شغل شما کار در خانه است یا می توانید بیشتر روز خود را برای نشستن مسکن بگیرید، احتمالاً می توانید روز بعد از سقط

جنین به سر کار بازگردید. پس از سقط جنین با داروهای آرام بخش، در همان روز به محل کار خود برنگردید. با سقط دارویی، می توانید پس از مصرف میفپریستون و قبل از مصرف میزوپروستول به سر کار خود بازگردید.

میزان خونریزی پس از سقط جنین چقدراست

 

در مورد خونریزی ناشی از سقط جنین چه میدانید؟ چرا باید در مورد هموراژی یا خونریزی شدید ناشی از سقط جنین بدانید؟ چه زمانی خونریزی طبیعی است و چه زمانی بیش از اندازه است؟ علل احتمالی خونریزی شدید در طول سقط جنین چیست؛

چگونه درمان میشود و عوارض بالقوه آن چیست؟ خونریزی پس از سقط جنین طبیعی است؛ اما چگونه می توانیم بفهمیم خونریزی زیادوغیر طبیعی  است؟درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است 

به منظور درک معنای هموراژی (خونریزی شدید)، اجازه دهید ابتدا در مورد خونریزی طبیعی صحبت کنیم. در طول یک دوره ی قاعدگی طبیعی، شما تقریبا 80 سی سی خون از دست می دهید. یک قاشق چایخوری معادل 5 سی سی است؛ به همین ترتیب در

یک قاعدگی طبیعی تقریبا 16 قاشق چایخوری یا 5 قاشق سوپخوری خون از بدن خارج میشود.

در مقابل، مقدار خونریزی در یک زایمان طبیعی واژینال، تقریبا 500 سی سی است. سقط جنین معمولا منجر به از دست دادن مقداری خون در همین حد میشود؛ اما مقدار از دست دادن خون به پریودی منظم نزدیک تر است.خونریزی و درد سقط جنین

خونریزی بیش از حد با توجه به پدهای قاعدگی راحت تر توصیف میشود. اگر در کمتر از 2 ساعت، یک نوار بهداشتی خیس می-شود؛ خونریزی ممکن است بیش از حد باشد. اگر در کمتر از یک ساعت یک نوار بهداشتی بزرگ خیس می شود؛ باید بلافاصله به

پزشک مراجعه کنید.

شما ممکن است در مورد علائم دیگری که می تواند از دست دادن خون را نشان دهد، شنیده باشید؛ اما مهم است قبل از اینکه این علائم رخ دهد؛ به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. به عنوان مثال، شما ممکن است بشنوید که در خونریزی شدید، ضربان قلب

شما افزایش مییابد (تاکی کاردی ).درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است

با این وجود، 30 درصد از خون شما ممکن است قبل از اینکه ضربان قلب افزایش پیدا کند؛ از بین برود. همین موضوع برای سایر علائم و نشانه های خونریزی و کم خونی  نیز صادق است.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است 

دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی از کلینیک شما ممکن است درباره «استراحت لگن» یا عدم استفاده از تامپون به مدت 2 تا 4 هفته پس از سقط جنین

صحبت کند، با این حال، هیچ مدرک پزشکی برای تأیید این موضوع وجود ندارد. من به طور کلی به بیماران توصیه می کنم که در حین دفع دارو در حین سقط جنین (بعد از مصرف میزوپروستول) از تامپون استفاده نکنند زیرا بافت نیاز به خروج از بدن دارد. هنگامی که

بافت بارداری از بین رفت و فرآیند سقط دارویی کامل شد، می توانید دوباره از تامپون استفاده کنید.

بر خلاف تامپون، فنجان های قاعدگی احتمالاً برای استفاده در طول فرآیند سقط دارویی بی خطر هستند. فنجان های قاعدگی هر کدام حجم خاصی دارند، بنابراین پیگیری تعداد دفعاتی که فنجان را در طول سقط دارویی خالی کرده اید می تواند به پزشک کمک

کند تا تصمیم بگیرد که آیا خونریزی شما در محدوده مورد انتظار است یا خیر. همانطور که قبلا ذکر شد، اگر در عرض دو ساعت پس از سقط، چهار پد را خیس کنید، باید با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید یا به دنبال مراقبت های پزشکی باشید

.تجربه شما پس از سقط جنین به روش، چند هفته بارداری و سابقه پزشکی شما بستگی دارد. خوب است بدانید چقدر ممکن است خونریزی داشته باشید یا چقدر درد ممکن است احساس کنید تا بتوانید بر اساس آن برنامه ریزی کنید. ممکن است بخواهید

بلافاصله پس از سقط جنین به برخی از فعالیت های عادی خود ادامه دهید، در حالی که برخی دیگر ممکن است نیاز به چند روز صبر کنند.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است 

خونریزی بعد از سقط تا چه مدت طبیعی است نی نی سایت

 

اختلالات خونریزی دهنده مانند بیماری هموفیلی و فون ویلبراند (بیماری فون ویلبراند 1.3 درصد از جمعیت را تحت تاثیر قرار میدهد و بسیاری از زنان تا زمانی که به طور منحصر به فرد بعد از سقط یا زایمان، دچار خونریزی میشوند از بیماری خود آگاه نیستند.

  • داروهای رقیق کننده خون (داروهایی مانند هپارین، اگرچه مهم است توجه داشته باشید که برخی از داروهای گیاهی میتوانند باعث خونریزی شوند.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است 
  • کیست های تخمدان پاره شده
  • فیستول های AV جایی که سرخرگ ها به طور مستقیم با سیاهرگ های موجود در رحم یا سرویکس شما ارتباط برقرار می کنند
  • شوک بعد از انعقاد داخل عروقی منتشر (DIC)
  • کوریوکارسینوما (یک تومور بسیار غیر عادی در رحم)

درمان خونریزی بعد از سقط جنین میتواند یک شرایط اورژانس پزشکی باشد.گام اول این است که اطمینان حاصل شود که شما شرایط ثابتی دارید؛ اقدامات اضطراری برای هر نوع شرایط اورژانسی مانند راههای هوایی، تنفس و گردش خون انجام میشود.

اگر 2 پد بزرگ  را هر ساعت به مدت 2 ساعت به ترتیب خیس کنید، این خونریزی بسیار شدید است. اگر اینقدر خونریزی کنید، باید به دنبال کمک پزشکی باشید.

خیساندن بدان معنی است که پد بزرگ به طور کامل از جلو به عقب و راست به چپ به طور کامل از خون خیس شده باشد. اگر درد شدید داشته باشید که حتی پس از مصرف ایبوپروفن بهتر نشود، به دنبال کمک پزشکی باشید.

این نوع درد شدید ممکن است به این معنی باشد که می توانید یک حاملگی خارج از رحم داشته باشید که قبل از سقط جنین شناسایی نشده است و از

لوله خارج می شود. زندگی شما می تواند در معرض خطر باشد!چندین دلیل ممکن برای خونریزی بعد از سقط جنین وجود دارد؛ اما از همه مهم تر بافت ها و عروق باقیمانده از حاملگی یا یک سقط ناقص است.

زمانی که محصولات بارداری در رحم شما باقی می مانند؛ انقباض طبیعی رحم که بعد از سقط انجام میشود؛ اتفاق نمیافتد (هنگامی که انقباض رحمی بعد از زایمان کامل اتفاق نمیافتد؛ این وضعیت آتونی رحم  نامیده میشود). برای جلوگیری از خونریزی، باید بافت

های باقیمانده از بارداری برداشته شود.

بسته به نوع سقط جنین، چند هفته بارداری و سابقه پزشکی و بارداری شما می تواند بعد از سقط جنین چقدر و چه مدت خونریزی شما متفاوت باشد. اکثر مردم گزارش می دهند که خونریزی از چند روز تا شش هفته پس از سقط قطع و وصل می شود. خونریزی

می تواند پس از سقط متوقف شود و دوباره شروع شود و همیشه از الگوی معمول یک پریود (سنگین تا سبک) پیروی نمی کند. افراد می توانند به محض دو هفته پس از سقط تخمک گذاری کنند، بنابراین خونریزی قاعدگی معمولاً حدود 4-6 هفته پس از سقط

جنین انتظار می رود). به طور معمول، شما می توانید انتظار خونریزی بیشتری را بعد از مدیا داشته باشید.درد بعد از سقط جنین تا چند روز طبیعی است 

آیا جنین هنگام سقط جنین درد دارد؟

 

در حالی که گزینه سقط جنین را در نظر می گیرند، بسیاری از زنان نگران این هستند که آیا جنین در طول این فرآیند درد را تجربه می کند یا خیر. هنگامی که یک سیگنال از محل زخم به مغز منتقل می شود، فرد درد را تجربه می کند. علاوه بر این، انسان ها برای

پردازش این سیگنال ها به ساختارهای مغزی نیاز دارند. با این حال، طبق مطالعات علمی، ساختارهای لازم برای پردازش درد حداقل تا هفته بیستم بارداری ایجاد نمی شود. بنابراین، جنین در حین سقط جنین دردی را تجربه نمی کند.درد بعد از سقط جنین تا چند

روز طبیعی است

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.