آرایش دائم پوست صورت زنانه ( فوندیشن دائم)

آرایش دائم پوست صورت زنانه : راهنمای نهایی برای آرایش دائمی

آیا می‌خواهید هر روز با خط چشم، ابرو و لب‌های کاملا آراسته از خواب بیدار شوید؟ هر نوع صورت آرایشی

شما تازه از تخت بیرون آمده اید. مو‌های سشوار کشیده‌تان دست نخورده است.

به احتمال زیاد، شما قبلا در مورد میکرو‌بلیدینگ شنیده اید. به لطف علاقه چشم‌گیر به خط ابرو در طی چند سال گذشته، روش تتو ابرو عملا جریان اصلی پیدا کرده است.

اما خط ابرو فقط آغاز کار است. هنرمندان آرایشی و بهداشتی هم‌چنین کک‌و‌مک، رنگ لب و موارد دیگر را تتو می‌کنند که بیدار شدن با چهره ای کاملا آرایش شده را حتی در این‌جا در سال 2019 امکان‌پذیر می‌سازد.

اما با رواج جوهر آرایشی، یاد‌آوری این نکته ضروری است که اصطلاح اصلی در آرایش نیمه‌دائمی، «دائمی» است.

Kendra Bray، صاحب سالن زیبایی Better Brows & Beauty در شهر نیویورک می‌خندد و می‌گوید: «مشتریان وارد می‌شوند و می‌گویند: ” من هرگز بدن خود را خال‌کوبی نمی‌کنم”، و در ذهن من “شما می‌دانید که در حال حاضر صورت خود را خال‌کوبی می‌کنید” می‌گذرد».

 در این قسمت، تمام چیز‌هایی که باید قبل از لحظه برخورد سوزن با صورت خود باید در مورد میکرو‌بلیدینگ، بلاشینگ لب، تتوی قرمز، تتوی خط چشم، تتوی کک‌و‌مک و پنهان‌سازی جای زخم بدانید آورده شده است.

آرایش دائم پوست صورت زنانه

1. میکرو‌بلیدینگ

چطور عمل می‌کند؟

میکرو‌بلیدینگ، محبوب‌ترین شکل آرایش دائمی، نامی تجملی برای تتوی ابرو است. به جای ابرو‌های تیره شوکه‌کننده‌ای که ممکن است در اعضای Silent Generation دیده باشید روش جدید، خطوط نازک منحصر‌به‌فرد را برای داشتن چهره طبیعی شبیه‌سازی می‌نماید. تتو‌کاران آرایشی برای گذاشتن ماده رنگی به طور مستقیم در زیر پوست از قلم فوق العاده ظریف استفاده می‌کنند.

هم‌چنین، ممکن است نام‌هایی مانند فیزرینگ یا میکرو‌شیدینگ ابرو را بشنوید. Bray می‌گوید: «مردم برای اهداف بازار‌یابی ادعا می‌کنند تکنیک‌های مختلفی دارند،».

تکنیک‌های دیگر هنوز زیر چتر خطوط نازک با ظاهر طبیعی قرار دارند و قسمت مهم این است که قبل از رزرو قرار ملاقات، نمونه‌هایی از کار‌های تتو‌کار را مطالعه کنید و مطمئن شوید که طرفدار این مدل‌ها هستید.

این فرایند به کار چه کسانی می‌آید؟

اگر پر‌کردن ابرو‌ها قسمت مهمی از برنامه‌های زیبایی شما است، ممکن است بخواهید میکرو‌بلیدینگ را بررسی کنید. اعتبار این روش توسط متخصص پوست تایید شده است. Ava Shamban، متخصص پوست دارای بورد تخصصی در لس‌آنجلس می‌گوید: «من فکر می‌کنم این یک روش درمانی ایده‌آل برای ترمیم ابرو‌ها است».

او چنان طرف‌دار این تکنیک است که حتی در کلینیک‌های خود نیز روش‌های میکرو‌بلیدینگ را انجام می‌دهد. یک جنبه مثبت برای انجام کار شما در مطب یک متخصص پوست وجود دارد: Shamban می‌گوید: « ما می‌توانیم برای عوارض پیش‌بینی‌نشده آماده باشیم و مطابق آن عمل کنیم یا واکنش نشان دهیم».

حتی اگر تصمیم دارید پیش یک تتوکار آرایشی بدون مدرک پزشکی بروید، با متخصص پوست خود صحبت کنید تا مطمئن شوید پوست شما قابلیت تتو دارد. Bray برای مشتریانی که پوست چرب دارند یا دارای منافذ بزرگ پوستی هستند این کار را انجام نمی‌دهد. او می‌گوید: «میکرو‌بلیدینگ فقط وقتی عالی به نظر می‌رسد که بتوانید به جزئیات خوب دست یابید». «افرادی که پوست چرب دارند با خطوط تازه‌ای که برای دست‌یابی به یک ظاهر طبیعی نیاز دارند، بهبود نمی‌یابند».

ارایش دائم لب

2. بلاشینگ لب

در طول روند آرایش دائمی لب، روی لب‌های خانم جوان با سوزن رنگ صورتی زده می‌شود. بسیار نزدیک. عمق کم زمینه.

چه‌طور عمل می‌کند؟

تتوی لب ممکن است تصویر یک خانم بزرگ تجملی با خط لب دائمی را به ذهن بسپارد که به نظر نمی‌رسد هرگز لب‌هایش را پر کند. اما طبق گفته‌های Bray، این روش به شکل فعلی اصلاح شده است که به عنوان بلاشینگ لب یا تینتینگ لب شناخته می‌شود. تتو یک شست‌وشوی ساده با رنگ خالص در کل لب است.

Bray با سایه طبیعی لب مشتری‌های خود کار می‌کند تا یک لایه رنگ کمی عمیق‌تر اضافه کند. نتیجه نهایی باید شبیه لب تیره و گزیده شده باشد – نوعی رنگ ظریف که به نظر می‌رسد شما فقط یک جلسه آرایش داشته‌اید.

Bray بلاشینگ لب را در مقایسه با سایر تتو‌های آرایشی دائمی به عنوان یک فرایند «قوی‌تر» توصیف می‌کند. «از آن‌جایی که پوست لب مانند سایر بخش‌های پوست رنگ را حفظ نمی‌کند، برخی از مشتریان به دو یا سه بار اصلاح نیاز دارند».

این فرایند به کار چه کسانی می‌آید؟

افرادی که عاشق ظاهر لب تیره هستند و تحمل درد بالایی دارند.

3. خط چشم دائمی

چه‌طور عمل می‌کند؟

نوشته های مرتبط

تتو‌‌های خط چشم در داخل یا بالای خط مژه قرار می‌گیرند تا ظاهری پر‌تر به مژه‌ها بدهند. Bray دو نوع تتوی خطی انجام می‌دهد: تتوی سنتی خط چشم و تقویت خط مژه. تتوی سنتی درست بالای خط مژه قرار می‌گیرد و اثر خط چشم مشخصی را برجای می‌گذارد. تقویت مژه برای ایجاد ظاهری ظریف و طبیعی در داخل مژه قرار می‌گیرد. Bray می‌گوید: « اگر آرایش نمی‌کنید، تقویت مژه باعث می‌شود به نظر برسد انگار مژه‌های پر‌تری دارید».

این فرایند به کار چه کسانی می‌آید؟

شخصی که همیشه از ریمل استفاده می‌کند و بدون داشتن خط چشم مایع از خانه خارج نمی‌شود.

چه مدت ماندگار است؟

بلاشینگ لب حدود 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد.

آرایش دائم نی نی سایت

4. پنهان‌سازی جای زخم

چه‌طور عمل می‌کند؟

پنهان‌سازی جای زخم، تتوی پوست با رنگ گوشت برای پوشاندن جای زخم است. مشهور‌ترین کاربرد برای اسکار‌های ماستکتومی است، اگر‌چه تتو‌کاران می‌توانند انواع مختلفی از زخم‌ها، ترک‌های پوستی یا اسکار آکنه را بپوشانند.

Bossavy کار خود را با ارزیابی جای زخم و ترکیب رنگ سفارشی برای مطابقت دقیق با پوست مشتری آغاز می‌کند. او رنگ را در لایه‌های ریز کم‌تر از یک میلی‌متر زیر سطح پوست می‌کارد. محصول نهایی دو تا سه جلسه به طول می‌انجامد که با فاصله پنج تا شش هفته برنامه‌‌ریزی می‌شود تا بین هر جلسه فرصت بهبود باشد.

این فرایند به کار چه کسانی می‌آید؟

هرکسی که جای زخم‌هایش از رنگ طبیعی پوستش کم‌رنگ‌تر باشد، به طور کلی گزینه خوبی برای این فرایند است. این روش درمانی در اسکار‌هایی که قهوه‌ای، بنفش یا قرمز هستند به خوبی عمل نمی‌کند. در این صورت، ابتدا باید درمان با لیزر و سفید‌کننده قبل از پنهان‌سازی اسکار انجام شود.

در حالی که این روش درمانی بر روی اسکار‌های هایپرتروفید به خوبی عمل می‌کند، اسکار‌های کلوئیدی مناسب این روش درمانی نیستند.

جای زخم (یا ترک پوستی) نیز باید به طور کامل بهبود یابد (معمولا هشت تا 12 ماه طول می‌کشد)، بنا‌بر‌این، هرگونه قرمزی باقی‌مانده یا رنگ بنفش کاملا محو شده و از بین رفته و ناحیه مورد‌نظر را با اختلال در تولید ملانین رو‌به‌رو می‌کند.

Bossavy توضیح می‌دهد: «از آن‌جا که من در یک روش با بافت و رنگ سر و کار دارم، این امر به ویژه در مورد ترک‌های پوستی که نه تنها ملانین خود را از دست داده‌اند بلکه کلاژن و الاستین آن‌ها را نیز از دست رفته است، بسیار خوب عمل می‌کند».

افرادی که دارای لکه‌های هیپوپیگمنتیشن هستند نیز باز هم به دلیل وجود لکه‌های پوستی کم‌رنگ‌تر از رنگ کلی پوستشان معمولا گزینه خوبی می‌باشند. غالبا این‌ها در اثر آکنه یا آفتاب ایجاد می‌شوند.

کرم پودر دائم

5. تتو‌های کک‌ و‌ مک

چه‌طور عمل می‌کند؟آرایش دائم پوست صورت زنانه

تتو‌های کک‌و‌مک را به عنوان خواهر کوچک سرکش صنعت آرایش دائمی در نظر بگیرید. برخی تتو‌کاران به‌خاطر دشواری حفظ محوی نا‌هموار روی صورت آن را انجام نمی‌دهند، در حالی که بقیه معتقدند کک‌و‌مک‌ها به طور طبیعی نا‌هموار هستند.

Bethany Wolosky، تتو‌کار آرایشی در شهر نیویورک با کشیدن خط کک‌و‌مک با مداد خط چشم شروع می‌کند. وی سپس برای تتوی هر کک‌و‌مک از تکنیک چسب-و-فشار که روش تتو با یک سوزن به جای دستگاه است استفاده می‌کند (هر کدام با حدود چهار یا پنج فشار انجام می‌شود).

با استفاده از رنگ رقیق‌شده، او به آرامی صورت کک‌و‌مک‌دار ایجاد می‌کند تا این که کک‌و‌مک ملایم، طبیعی و دقیقا زیر پوست ظاهر شود. هنگامی که اولین عبور را با سوزن تکمیل کرد، او کرم بی‌حس‌کننده را به صورت مشتری می‌زند و دوباره وارد می‌شود تا بدون این که ناراحتی بیش‌تری ایجاد کند تتوی بزرگ‌تر یا تیره‌تر ایجاد کند.

این فرایند به کار چه کسانی می‌آید؟

بیش‌تر مشتریان Wolosky افرادی هستند که از کودکی کک‌ومک داشته‌اند. او می‌گوید: «آنها پیر‌تر شدند و تصمیم گرفتند از آفتاب دور بمانند، بنا‌براین، کک‌و‌مک آن‌ها از بین رفت». «آن‌ها این ظاهر جوان را می‌خواهند بدون این که مجبور شوند زیر آفتاب بروند».

6. رژ‌گونه

چه‌طور عمل می‌کند؟آرایش دائم پوست صورت زنانه

هیچ‌کدام از تتوکاران حرفه‌ای که با آن‌ها صحبت کردم تتوی رژ‌گونه ندارند. Wolosky می‌گوید: «برخی از تتو‌های آرایشی بیش‌تر از سایر تتو‌ها منع دارند و رژ‌گونه یکی از این موارد است». ناحیه سرخ‌شده ممکن است به طور یک‌نواخت کم‌رنگ نشود و باعث شود به نظر برسد که رژ‌گونه مخلوط‌نشده یا بد‌تر از آن، لکه‌های قرمز غیر‌یک‌نواخت دارید.

محصولات و درمان‌های مراقبت از پوست می‌توانند باعث محو‌شدن غیر‌یک‌نواخت یا تجزیه رنگ شوند. از آن‌جایی که خود‌داری از مصرف محصولات مراقبت از پوست غیر‌ممکن است (چه رسد به آفتاب که هم‌چنین باعث محو‌شدن می‌شود)، بیش‌تر تتو‌کاران حرفه‌ای رژ‌گونه دائمی را تتو نمی‌کنند.

مشاوره پزشکی زنان 909 متخصص در مشاوره و درمان.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.