از بین بردن سبزی مو با مواد طبیعی

 از بین بردن سبزی مو با مواد طبیعی : آیا می خواهید بدانید چگونه رنگ سبز را از موها پاک کنید؟ این در واقع بسیار آسان است و راهنمای گام به گام آسان ما به شما نشان می دهد که چگونه.

اول چیزهای مهم. من مطمئنم که شما آگاه هستید، اما موهای ما مانند یک اسفنج است. بسیار متخلخل است. برخلاف تصور رایج، سبز شدن موهای استخرها به دلیل کلر موجود در آب استخر یا واکنش آبی که به موهای شما  نیست.

موهای شما به دلیل وجود فلزات سخت (به ویژه مس، آهن و منگنز) در آب استخر سبز می شود. به سکه های قدیمی و مجسمه آزادی فکر کنید. فلزات توسط کلر اکسید می شوند و سپس به موهای شما می چسبند و آنها را سبز می کنند یا رنگ موهای شما را به شدت کدر یا خاکستری نشان می دهند.

از بین بردن سبزی مو با مواد طبیعی

در یک کاسه، 1/4 تا 1/2 فنجان جوش شیرین را بریزید و به اندازه ای آب مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. مناطق سبز را با خمیر بپوشانید و اطراف آن را روی موها ماساژ دهید. با آب تمیز بشویید. زمانی که جوش شیرین آبکشی شد، شامپو و نرم کننده را به طور معمول بشویید. بسته به اینکه موهای شما چقدر سبز است، ممکن است مجبور شوید این روند را چند بار تکرار کنید.

شما همچنین می توانید برای نتیجه مشابه، جوش شیرین را با شامپو خود مخلوط کنید، اما ساده تر است که ابتدا با آب و جوش شیرین خمیر درست کنید.

آبلیمو

موهای خود را با آب لیمو (تازه یا از بطری) برای حدود 5 دقیقه اشباع کنید. سپس به طور معمول بشویید و حالت دهید.

  آب گوجه فرنگی

مانند آب لیمو، موهای خود را با آب گوجه فرنگی اشباع کنید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس بشویید و در حالت عادی حالت دهید. اگر از سس کچاپ استفاده می کنید، آن را از طریق نواحی آسیب دیده ماساژ دهید و سپس به مدت 30 دقیقه در فویل حلبی بپیچید. سپس بشویید و مانند معمول حالت دهید.

از بین بردن سبزی مو نی نی سایت

آسپرین

حدود 8 آسپرین را در یک کاسه له کنید و سپس با آب مخلوط کنید تا حل شود. موهای خود را با آب آسپرین بشویید و بگذارید حدود 15 دقیقه روی موهایتان بماند. موها را با آب بشویید و سپس موهای خود را به طور معمول بشویید و حالت دهید.

کوکاکولا یا کلاب سوداکوک

مطمئنم همه شما با تمیز کردن زنگ چیزی با کوکاکولا آشنا هستید درست است؟ خوب این همان دلیلی است که می توانید از آن برای از بین بردن مس موهایتان استفاده کنید. موهای خود را با نوشابه اشباع کنید و آن را در قسمت های سبز ماساژ دهید. با آب تمیز بشویید و سپس بشویید و مانند معمول حالت دهید.

شکی نیست که رنگ موی سبز بیانیه ای دارد. این یک رنگ پررنگ است و شما تضمین می‌کنید که هر جا که می‌روید سرتان را برگردانید.

از بین بردن سبزی مو بعد از دکلره

روش های زیر تضمینی برای کمک به حذف رنگ موی سبز از موهای شما هستند. اگرچه به احتمال زیاد بهترین نتایج را در رنگ موهای سبز نیمه دائمی خواهید دید، نگران نباشید، این روش ها برای رنگ موی دائمی نیز موثر هستند.

مناسب ترین روش را برای خود انتخاب کنید یا برای نتایج بهتر، آنها را ترکیب کنید!

1. از شامپوی شفاف کننده (بهترین برای رنگ های نیمه دائمی) استفاده کنید

شامپوی شفاف کننده می تواند روشی موثر برای از بین بردن و محو شدن موهای سبز باشد.

آنها حاوی پاک کننده های قوی هستند و برای از بین بردن تجمع و چربی عالی عمل می کنند. بنابراین، این پاک‌کننده‌ها برای سبز شدن موها به خوبی عمل می‌کنند، زیرا شامپو وارد ساقه مو می‌شود و به پاک کردن رنگ رنگ شده از موهای شما کمک می‌کند.

نکته برتر: از شامپوی شفاف کننده استفاده کنید که برای موهای رنگ شده توصیه نمی شود.

همچنین می‌توانید جوش شیرین را به شامپو اضافه کنید، زیرا این ماده به عنوان یک عامل سفیدکننده طبیعی عمل می‌کند و می‌تواند به از بین بردن سریع‌تر رنگ کمک کند.

اگر از رنگ موی سبز دائمی استفاده کرده اید، ممکن است چند بار شستشو طول بکشد تا نتیجه را ببینید، اما شامپو قطعا به محو شدن رنگ سبز کمک می کند.

شامپو شفاف کننده را در کاسه با جوش شیرین مخلوط کنید.

موهای خود را کاملاً با آب داغ خیس کنید تا فولیکول‌ها و کوتیکول‌های مو باز شوند و این امر باعث می‌شود که آنها نسبت به رنگ‌زدایی بیشتر پذیرا شوند.

مخلوط شامپو را در دست خود بریزید سپس آن را روی موها بمالید تا کف خوبی به دست آید.

در مرحله بعد، موهای خود را کوتاه کنید. یک حوله کهنه را دور گردن و شانه های خود قرار دهید تا شامپو و رنگ پخش شوند.

یک کلاه پلاستیکی دوش را روی سر خود قرار دهید و مطمئن شوید که محکم نصب شده است. اگر ندارید، از یک کیسه پلاستیکی استفاده کنید و آن را با یک گیره محکم کنید.

حالا از سشوار برای گرم کردن موها استفاده کنید. حرارت انفجار را به اطراف حرکت دهید و اجازه ندهید که برای مدت طولانی در یک نقطه بماند. گرما به شامپو کمی تکان می دهد تا به روند پاک کردن رنگ کمک کند.

    »» بیشتر بخوانید : علت ریزش مو بعد از زایمان

از بین بردن سبزی مو با شامپو شیمیایی

بگذارید 15-20 دقیقه بماند تا عمل کند.

بطور کامل با آب گرم بشویید.

سپس نرم کننده بزنید و با آب خنک بشویید. برای بسته شدن کوتیکول ها، کار را با یک انفجار آب بسیار سرد به پایان برسانید. این به موهای شما کمک می کند تا رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز خود را از نرم کننده حفظ کند.

مانند پیشنهاد بالا، یک راه بدون دردسر برای عجله در محو شدن رنگ موهای سبزتان، شستن روزانه موهایتان با شامپوی ضد شوره است.

این شامپو حاوی سولفات های بیشتری نسبت به شامپوهای دیگر است، به همین دلیل به ادامه روند کمک می کند.

2. ویتامین C

ویتامین C اسیدی است که آن را قادر می سازد وارد مولکول های رنگ شده و آنها را حذف کند. رسیدن به آن آسان است و نتیجه بسیار عالی است. فقط توجه داشته باشید که اسیدها می توانند روی موهای شما بسیار خشن باشند، بنابراین در مصرف آن زیاده روی نکنید.

10 قرص ویتامین C

گیره ی مو

قاشق

کلاه دوش

نوشته های مرتبط

کاسه

شامپو

مایع ظرفشویی

دستورالعمل ها:

قرص های ویتامین C را خرد کرده و در کاسه قرار دهید. یک عدد شامپو به مقدار زیاد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا هیچ گلوله ای وجود نداشته باشد. در این مرحله، ممکن است بخواهید کمی صابون ظرفشویی اضافه کنید تا قدرت لیفتینگ را بیشتر کنید.از بین بردن سبزی مو با مواد طبیعی

از آب گرم برای خیس کردن موها استفاده کنید سپس مخلوط شامپو را بمالید. آن را کف کنید و مطمئن شوید که از ریشه تا نوک آن را پوشانده اید.

موهای خود را بلند کرده و در کلاه دوش پلاستیکی بپوشانید. حوله را دور شانه های خود قرار دهید تا قطرات آن جذب شود.

بگذارید مخلوط به مدت تقریبی 45 دقیقه روی موهایتان بماند.

سپس موهای خود را کاملا آبکشی کرده و نرم کننده به آن اضافه کنید.

اگر رنگ آن‌طور که می‌خواهید کمرنگ نشد، می‌توانید این فرآیند را تکرار کنید.

3. نمک حمام

اکثر نمک های حمام حاوی سولفات هستند و سولفات یک پاک کننده است که در بسیاری از شامپوها یافت می شود. سولفات حاوی ذراتی است که موادی مانند تجمع محصول، روغن و البته رنگ مو را تجزیه می کند.

مقداری نمک حمام تهیه کنید و این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

حمام کنید و مقداری نمک حمام اضافه کنید

موهایتان را به مدت 15 دقیقه در وان بگذارید

سپس موهایتان را شامپو بزنید و حالت دهید

اگر می خواهید آن را بیشتر محو کنید، چند روز دیگر دوباره این روند را تکرار کنید.

واریاسیون برای گرفتن سبزی مو

4. صابون ظرفشویی

صابون ظرفشویی برای از بین بردن چربی و کثیفی ساخته شده است و بنابراین فرمول تمیز کنندگی بسیار قوی دارد. بنابراین یک راه موثر برای خلاص شدن از شر موهای سبز نیز می باشد.

5 قطره صابون ظرفشویی را با یک چهارم شامپو مخلوط کنید.

موها را خیس کنید و با استفاده از مخلوط شامپو آن را کف کنید.

بگذارید ده دقیقه بماند سپس بشویید. شرایط بعد.

5. کمی آفتاب بگیرید

رنگ موی سبز در معرض نور خورشید می تواند کمی محو شود. مطمئن شوید که برای پوست خود اقدامات احتیاطی انجام می دهید و موهای خود را برای مدت طولانی در معرض دید قرار ندهید. این را با شنا کردن در آب کلردار ترکیب کنید و روند محو شدن آن افزایش خواهد یافت.

مراقبت های بعد

پس از انجام مراحل بالا برای از بین بردن رنگ موهای سبز، باید روی بازیابی رطوبت از دست رفته و مراقبت از موهای خود تمرکز کنید.

برای بازگرداندن سلامت موهای خود مراحل زیر را دنبال کنید:

از نرم کننده شدید استفاده کنید

شما به چیزی سنگین تر از یک نرم کننده معمولی نیاز دارید. یک نرم کننده قوی می تواند تا حدودی موهای آسیب دیده شما را دوباره پر کرده و تغذیه کند.

تهویه عمیق هفتگی

هفته ای یک بار، با انجام یک درمان حالت دهنده یک شبه موهای خود، به بازیابی سلامت موهای خود کمک کنید. این می تواند یک محصول فرموله شده باشد یا می توانید روغن نارگیل را امتحان کنید.

موهایت را کوتاه کن

شاید این تنها راه حل برای آن بن بست ها باشد.

اجتناب از استایل حرارتی

تا چند هفته پس از فرآیند پاک کردن رنگ از آن اجتناب کنید تا به موهایتان زمان برای تقویت و شادابی بدهید.

بنابراین، اگرچه حذف رنگ موی سبز دشوار است، اما با کمی زمان و حوصله، گزینه‌های زیادی برای امتحان کردن وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید که پس از آن به موهای خود عشق شایسته ای بدهید.

مهمتر از همه، صبر کلید است. رنگ موهای سبز ممکن است به سختی از بین برود، اما اگر آن را به روش صحیح انجام دهید، نه.

سوالات متداول

چه رنگی رنگ مو سبز را خنثی می کند؟

رنگ‌هایی مانند رنگ‌های قرمز نارنجی گرم، رنگ سبز موهای شما را از بین می‌برند. این به این دلیل است که این رنگ ها در مقابل سبز روی چرخه رنگ قرار می گیرند. بهترین رنگ ها برای امتحان نارنجی، قهوه ای، بنفش و آبی هستند.

هیچ شامپوی بنفشی رنگ سبز را از بین نمی برد. برای این کار به یک تونر قرمز نیاز دارید. این به این دلیل است که رنگ های گرم مانند قرمز، قهوه ای و نارنجی در مقابل سبز روی چرخه رنگ قرار می گیرند و به خنثی کردن سایه کمک می کنند.

آیا سرکه از شر موهای سبز خلاص می شود؟

سرکه ممکن است به محو شدن رنگ موی سبز نیمه دائمی کمک کند، اما رنگ را به طور کامل از بین نمی برد. از سوی دیگر، استفاده از سرکه بی خطر است، بنابراین می توانید چندین برنامه را در طی چند هفته انجام دهید تا از شر رنگ سبز خلاص شوید.

زنان 909 همراه شما در سلامتی و زیبایی 

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.