برای زیبایی صورت چی بخوریم ؟(قرص)

برای زیبایی صورت چی بخوریم :

بر اینکه هر گونه فرمول موضعی می تواند علائم پیری را معکوس کند ، اما ممکن است علائم را به طور موقت کاهش دهد یا به جلوگیری یا به تاخیر انداختن آنها کمک کند.

اگرچه آنتی اکسیدان ها برای پیشگیری از سن در رژیم غذایی بسیار مفید هستند ، اما به خوبی جذب پوست نمی شوند و تمایل به اثرات کوتاه مدت دارند.

با این حال ، در حالی که تحقیقات محدود است ، برخی از کارشناسان پیشنهاد می کنند که مصرف ویتامین ها و مواد معدنی خاص می تواند به تأخیر موثرتر پیری کمک کند.

از آنجایی که شما نمی توانید پیرشدن را متوقف کنید، می توانید سالم باقی بمانید. اولین گام درراستای سلامت خوب در سال های قبل شما خوب خوردن است.

چه چیزی باعث زیبایی زن میشود

“شما برای پیش بردن اهداف همان طور که باید اجرا شود ناچارید بدنتان را از غذاهای خوب پر کنید.

باید برای نگهداری خوب ،بخورید”، جان سالگ بلک می گوید، دکترای آموزش،یک پروفسور تغذیه در دانشگاه بوستون.

“شما باید شروع کنید با بدنتان مثل خانه یا ماشینتان رفتار کنید.”برای زیبایی صورت چی بخوریم

“گاهی وقتها،فراموش می کنید که بدنتان یک ماشین خوب سوخت گرفته، است. “

غذا خوردن در افراد مسن تر

همان طور که پیر می شویم،بدنمان تغییر می کند—نه فقط در اینکه چطور بنظر می رسیم بلکه در این بخش که اجزا چگونه کار می کنند.

 این ممکن است برای شما زمان بیشتری بگیرد تا وعده های غذایی تان را هضم کنید.شما ممکن است به حد کافی آب ننوشید چون همان طور که عادت داشتید، احساس تشنگی نمی کنید.

غذا ممکن است برخی از مزه هایش را از دست بدهد، پس شما به سادگی علاقه مند به خوردن نخواهید بود.

ممکن است دوره ای سختی جویدن داشته باشید، ممکن است فقط حسس پخت و پز نداشته باشید، یا ممکن است از خوردن به تنهایی خسته شده باشید.

وقتی این چیزها شما را از خوب خوردن باز می دارند، برای اولین بار ماشین بخوبی سوخت گرفته شما شروع می کند به از هم پاشیدن.

با پزشکتان درباره هر مشکلی که دررابطه با تلاش برای خوردن رژیم سلامت دارید صحبت کنید.شما ممکن است بخواهید با متخصص تغذیه هم ملاقات کنید.

 با یک تیم سلامت خوب، می توانید با یک برنامه ای که به شما کمک می کند به شرایط خوب خوردن برگردید، به این مشکل فائق آیید. برای زیبایی صورت چی بخوریم

برای زیبایی صورت چی بخوریم

شما احتمالا موارد پایه رژیم سلامت را می دانید—مقدار زیادی میوه و سبزیجات، پروتئین های سالم، غلات کامل، برخی لبنیات کم چرب و چربی های سالم،و مقدار کمتری نمک. برخی غذاها بخصوص برای افراد مسن تری که می خواهند سالم تر غذا بخورند کمک کننده اند.

آب. شما می گویید غذا نیست؟ فکر کنید این یکی از غذاهاست. همان طور که پیرتر می شوید، ممکن است آب کافی ننوشید چون احساس تشنگی، همان طور که قبلا می کردید، نمی کنید.

“آب خیلی شایسته قدردانی است .بخش اعظم بدن های ما از آب تشکیل شده ،اگربطور مزمن کم آبی دارید، فقط درباره آنطوری که سلول هایتان بنظر میرسند فکر کنید”، رابین فوروتان می گوید، یک متخصص تغذیه از نیویورک.

 “شمانمی توانید به همان روشنی درباره اش فکر کنید، شما خیلی راحتتر خسته می شوید، تمام گرما را هم ندارید.”

“افرادی که از چیزهایی مثل خستگی و سردرد های متوسط و یبوست شکایت دارند،اغلب بدنشان کم آب است “، فوروتان می گوید.

بلوبری. “همیشه لذیذ” ،آنجل پلنلز می گوید، یک متخصص تغذیه در سیاتل، و “مجموعه ای از انواع آنتی اکسیدان هاست”. آنتی اکسیدان ها، چیزهایی مثل ویتامین C وE – سلول هایتان را سالم نگه می دارد.

“معمولا ،شما نمی توانید با هر توتی راه را اشتباه بروید”، پلنلز می گوید،” اما بلوبری واقعا با مواد مغذی که برایتان سودمنداند بسته بندی شده است. “

فیبر.فیبر از غذاهایی چون سبزیجات، غلات کامل، میوه ها، و حبوبات نقشی کلیدی در سیستم هاضمه شما ایفا می کند.

می تواند به پیشگیری یا تسهیل یبوست همچنین کاهش کلسترول خون، فشار خون و التهاب کمک کند. که این می تواند منجر به قلب سالم تر شود.

فیبر همچنین می تواند به کنترل سطوح قند خون و کاهش شانس ابتلا به دیابت کمک می کند.

ماهی چرب. برای قلب سالم موارد پرستاره مثل ماهی سالمون، خال مخالی و ساردین غنی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند. آنها می توانند بخشی از رژیم سالم باشند . هدف را داقل دووعده در هفته قرار بدهید.

روغن زیتون. شما می توانید از آن بعنوان یک جایگزین برای کره استفاده کنید.این روغن سلامت تر از روغن های دیگر است.

داروی گیاهی برای زیبا شدن صورت

ماست. از دست دادن تراکم استخوان ایرادی است که هر چه پیرتر می شوید بروز می یابد. کلسیم به حفظ آن در عاجز شدن کمک می کند، و ماست منبع خوبی برای آن است.

ماست غنی شده با ویتامین D بگیرید، که به شما کمک کند آن را بخورید و از مواد معدنی کلیدی آن استفاده کنید. ماست همچنین به شما کمک می کند غذایتان را هضم کنید، و پروتئین هم دارد. و بخوبی با میوه جفت می شود.

گوجه فرنگی ها.این و دیگر غذاها غنی از لیکوپن اند، یک ماده شیمیایی طبیعی، می تواند به حمایت از شما علیه سرطان پروستات و سرطان ریه هم محافظت کند .

گوجه فرنگی ها را فراوری کنید یا بپزید (آب گوجه، رب وسس) که این ممکن است بهتر از نوع خام آن باشد.

محققان باور دارند که گرم کردن یا مخلوط کردن گوجه فرنگی ها لیکوپن بیشتری آزاد می کند.

شراب قرمز.الکل ممکن است به کاهش کلسترول “بد “کمک کند، از لخته خون جلوگیری کند، و فشار خون شما را تسهیل کند.البته ،آسان بگیر.

 این معمولا بدان معنی است که یک بار در روز برای زنان و دوبار در روز برای مردان ،ننوشید.هرچند، اگر الکل نمی نوشید، نوشیدن آن را شروع نکنید.

بروکلی. آن را همه انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها پرکرده اند، بروکلی غنی از فیبر هم هست.

ادویه ها و گیاهانی که می توانند به شما کمک کنند سالم بمانید : برای زیبایی صورت چی بخوریم

هیچ وعده یا میان وعده ای نباید خالی باقی بماند.این به این علت است که رژیم درمان مونیکا اسلاندر مورنو به مراجعین خود می گوید.

“گیاهان و ادویه ها غذای شما را خوشمزه تر می کنند در حالی که سلامت شما را تقویت می کنند”، مونرو می گوید، یک پروفسور الحاقی  تغذیه در دانشگاه میامی و رژیم درمان برای مارلین های میامی.

“شما باید با گیاهان و ادویه ها بطور منظم طبخ را انجام دهید—و اگر مقدور بود، از چند نوع آنها همزمان استفاده کنید.”

گیاهانی چون ریحان، برگ های یک گیاه هستند، در حالی که ادویه ها، مثل دارچین، معمولا از دانه ها، حب ها ،پوسته، یا ریشه های گیاه ساخته می شوند.

نوشته های مرتبط

هر دو برای طعم دادن به غذا استفاده می شوند، اما تحقیقات نشان داده آنها توپ های پر از ترکیبات سلامت هستند و ممکن است فواید سلامتی داشته باشند.

“گیاهان و ادویه ها با عفونت ها مبارزه می کنندو آسیب به سلول های بدنتان را کاهش می دهد”، مورنو می گوید.

 این به این علت است که هرکدام غنی از فیتوکمیکال ها هستند،که برای مواد شیمیایی گیاه سلامت هستند.”

 

چه چیزهایی باعث جوان ماندن میشود

 

گیاهان و ادویه های اضافه شده به رژیم شما فواید دیگری دارد:”چون آنها خیلی طعم دارند،آسان تر است که مصرف آنها را قطع کنید یا با ترکیبات کمتر سلامتی چون نمک،شکر، و چربی افزوده جایگزین شوند”، آدرین یودیم، پزشک، بعنوان یک کمک پروفسور بالینی پزشکی در مدرسه پزشکی گفن دیوید UCLA می گوید.

چیزهای واقعی را انتخاب کنید

شما ممکن است متوجه شده باشید که برخی گیاهان و ادویه ها بعنوان مکمل فروخته می شوند (روغن پرتقال یا کپسول های عصاره دارچین،برای مثال).

مگر اینکه پزشک پیشنهاد کرده باشد در غیر این صورت، “بهترین راه خورن گیاهان یا ادویه جات بجای خوردن قرص آنهاست” ،یودیم می گوید.

او می گوید مقررات زیادی درباره مکمل ها وجود ندارند و نظارت دولتی کمی وجود دارد. پس یک کپسول ممکن است مقادیری از چیزی که ادعا می شود نداشته باشد،یا افزودنی های ناسالم داشته باشد.

“غذا یک ارتش است”، مورنو می گوید.” اجزای گیاهان و ادویه جات مثل سایر غذاهایی که شما می خورید با هم کار می کنند تا منافع سلامتی را فراهم کنند.

ما نمی دانیم آیا شما نتایج مشابهی از خوردن یک ترکیب مجرد بعنوان یک مکمل می گیرید یا خیر.”

چه میوه هایی باعث زیبایی صورت میشود

بهترین گیاهان برای سلامتی شما

اگر جدیدا با گیاهان و ادویه جات آشپزی می کنید،توصیه های مونرو راتست کنید تا یک پینچ (اندازه بین دو انگشت مثل افزودن نمک به غذا) در زمانی که ترکیباتی و مخلوط های طعم داری که دوست دارید را ترتیب می دهید داشته باشید.

در اینجا برخی برنامه های ویژه برای فکر کردن درباره افزودن به وعده بعدی تان آمده اند:

هل. این ادویه شیرین،تند در تعداد زیادی از ادویه های مخلوط کدوحلوایی هست.

این برای تسکین یک معده ناراحت شناخته شده ، و مطالعات آزمایشگاهی نشان میدهند این همچنین می تواند به مبارزه با عفونت کمک کند.

یک مزیت بیشتر؟ “از تمام ادویه ها ، هل از نظر مواد معدنی مثل منیزم و روی مقادیر بالایی دارد”، مورنو می گوید.

فلفل های چیلی . چیلی ها، پودر شده،خشک شده ،تازه به غذای شما یک تندی می دهند. آنها همچنین ممکن است متابولیسم شما را تقویت کند و به شما کمک می کند رگ های خونی سالمی داشته باشید.

یک علت ممکن کپسایسین ، ترکیبی که آنها را تند می کند، باشد. برای زیبایی صورت چی بخوریم

دارچین .”دارچین عالی است چون شیرین است اماکالری خیلی کمی دارد و بدون قند است”، مورنومی گوید.”بعلاوه یافتن آن آسان است و گران نیست،و شما می توانید آن را تقریبا به همه چیز اضافه کنید،شامل چای و قهوه.”

مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهند که دارچین ممکن است به عفونت هم کمک کند، رادیکال های آزادی که می تواند به سلول های شما آسیب بزند را دفع می کند،و با باکتری ها مبارزه می کند.

برای زیبایی پوست صورت چه قرصی بخوریم

و برخی تحقیقات می گویند که این امکان وجود دارد که قند خون درافرادی که دیابت دارند یا احتمال بالایی وجود دارد که به این بیماری مبتلا شوند را پایین بیاورد، اما مطالعات دیگر از این نتیجه پشتیبانی نمی کنند.

“این می تواند بخشی از یک رژیم سلامت باشد، اما اشتباه نکنید این برای درمان یک دیابتی نیست ،” مونرو می گوید.

کاکائو. شما ممکن است به کاکائو بعنوان ترکیب کلیدی در شکلات فکر کنید،اما یک ادویه با بسیاری از فواید سلامتی است.

دانه کاکائو مملو از فلاوونوئیدهاست، که آنتی اکسیدان هایی دارند که نشان داده شده تقویت کننده قلب اند. بنظر می رسد فلاوونوئیدها نقسی در پایین آوردن کلسترول و فشار خون بازی می کنند و به سلامت نگه داشتن عروق کرونر (قلب) ،بین دیگر چیزها،کمک می کنند.

زیره. درسراسر دنیا مورد استفاده و شناخته شده بعنوان یک ترکیب کلیدی در بسیاری از غذاهای هندی است، زیره بطور طبیعی غنی از آهن است.

این ممکن است نقشی در کاهش وزن نیز ایفا کند.یک مطالعه روی 88 زن دارای اضافه وزن دریافت کسانی که کمی کمتر از یک قاشق چای خوری زیره در روز می خورند، با یک رژیم کم کالری بخش اعظم چربی و وزنشان را از دست می دهند، در مقابل کسانی که همان رژیم را دارند اما زیره نمی خورند.

سیر. این گیاه یک ترکیب قوی بنام الیسین دارد. مطالعات آزمایشگاهی نشان دادند که این ممکن است شانس شما را در گرفتن بیماری قلبی کاهش دهد.

و مطالعه دیگر نشان می دهد که خوردن سیر بطور منظم ممکن است به فشار خون وکلسترول بالای خون کمک کند.

اما برای بدست آوردن منافع، شما باید آن را تکه یا خرد کنید: آلیسین فقط بعد از اینکه سلول های سیر بریده یا له می شوند شکل می گیرد.

زنجبیل. بله، زنجبیل واقعا می تواند به یک معده ناراحت کمک کند، “این یک آرام بخش تاثیرگذار روی آستر سیستم گوارش شما دارد و می تواند حالت تهوع را هم کاهش دهد”، مونرو می گوید.

مطالعات آزمایشگاهی همچنین نشان می دهند که زنجبیل ویژگی های ضد التهاب و آنتی اکسیدانی دارد و ممکن است نقشی در پیشگیری از بیماری هایی چون سرطان ایفا کند.

رزماری. یک گیاه فوق العاده، رزماری غنی از آنتی اکسیدان هایی است که از آسیب سلولی جلوگیری می کنند، مونرو می گوید.

حتی استشمام آن هم برایتان مفید است. یک مطالعه دریافت که افرادی که یک دود از رزماری را مصرف کرده اند در تست های حافظه و دیکر تست های ذهنی،در مقایسه با آنهایی که انجام نداده اند، بهتر عمل می کنند.

تحقیقات قکر می کنند یکی از اجزای بنام 1,8-سینول مکن است فعالیت مغز را تقویت کند.

زردچوبه . این ادویه زرد خیلی زیاد و برای دلایل خوبی تحریک کننده است. یک منبع خوبی از کورکومین است،آنتی اکسیدانی که التهاب را تسکین می بخشد.

تحقیقات می گویند که کورکومین ممکن است به تسکین درد کمک کند. و تحقیقی دیگر نشان می دهد که حتی خوردن مقادیر اندک زردچوبه بطور منظم ممکن است به جلوگیری یا آرام کردن بیماری آلزایمر کمک کند،احتمالا بوسیله کمک به اجتناب از ایجاد پلاک های مغزی که منجر به زوال عقل می شوند. برای زیبایی صورت چی بخوریم

کلاژن نوعی پروتئین است که در بافت ها ، تاندون ها ، استخوان ها ، رباط ها ، سالن های بدنسازی ، چشم ها و از همه مهمتر ، پوست بدن انسان یافت می شود.

هدف از این پروتئین افزودن ساختار و استحکام به پوست و سایر بافت ها است و مکمل های کلاژن و مراقبت از پوست قرار است پوست شما را چاق و جوان تر نشان دهد.

بدن شما کلاژن خود را می سازد ، اما از 20 سالگی سالانه 1 درصد کلاژن کمتری تولید می کند.

بدن شما برای تولید کلاژن به طیف وسیعی از اسیدهای آمینه نیاز دارد ، بنابراین افزایش جذب آمینو اسیدها ضرری نخواهد داشت.

به گفته متخصصان هلند و بارت ، می توانید این آمینو اسیدها را از غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت بدون چربی ، ماهی ، آجیل ، دانه ها ، محصولات سویا مانند توفو ، لوبیا ، حبوبات و محصولات لبنی مانند پنیر ، تخم مرغ ، شیر و ماست دریافت کنید. به

تصور می شود که آبگوشت استخوان سطح کلاژن بدن شما را بسیار شارژ می کند ، حتی اگر در واقع حاوی کلاژن نباشد.

مکمل های کلاژن می توانند از منابع مختلفی مانند کلاژن دریایی و کلاژن گاوی تهیه شوند و مصرف آن به شکل مکمل می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.