بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران (909)

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران : آیا قصد دارید بوتاکس انجام دهید؟ در اینجا به خوبی و بدی درمان بوتاکس می پردازیم.اگر در مورد نتیجه زیبایی درمان خود نگرانی دارید، پزشکان ما همیشه در کلینیک در دسترس هستند.

دستورالعمل های مراقبت پس از بوتاکس

نکته ای که در مورد بوتاکس باید در نظر داشت این است که واقعاً هیچ زمان از کار افتادگی وجود ندارد. این روش سریع، غیر تهاجمی است و بی خطر بودن آن ثابت شده است. مراحل به طور متوسط ​​20 دقیقه طول می کشد و پس از آن می توانید فعالیت های عادی خود را انجام دهید.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یکی از شناخته شده ترین برندهای تزریق سم بوتولینوم است. سموم بوتولینوم نوروتوکسین هایی هستند که بر اعصاب اثر می گذارند و باعث ضعیف شدن عضلات می شوند. ممکن است به دلایل زیبایی یا پزشکی تزریق سم بوتولینوم دریافت کنید.

پزشکان برای صاف کردن چین و چروک ها، جلوگیری از سردردهای میگرنی و درمان طیف گسترده ای از بیماری های دیگر، مقادیر کمی از بوتاکس را به ماهیچه های خاص تزریق می کنند.

دو نوع اصلی از مواد تزریقی مورد استفاده عبارتند از سم بوتولینوم نوع A (که ماهیچه های صورت را که باعث ایجاد خطوط می شوند شل می کند) و پرکننده های پوستی (که چین و چروک ها را پر می کند).

اثرات صاف کننده چین و چروک اکثر مواد تزریقی آرایشی موقتی است و برای حفظ اثر به درمان های منظم نیاز است.

چین و چروک و خطوط صورت را می توان با تزریق لوازم آرایشی به پوست کاهش داد. 2 نوع اصلی از مواد تزریقی مورد استفاده عبارتند از:

  • سم بوتولینوم نوع A
  • پرکننده های پوستی

برای درمان خطوط عمیق، پزشک مسئول ممکن است تصمیم بگیرد از هر دو نوع تزریقی برای دستیابی به بهترین نتیجه استفاده کند.

سم بوتولینوم نوع A از طریق تزریق عضلانی (IM) برای تضعیف عضلات صورت و کاهش خطوط مرتبط با حالت صورت تجویز می شود. این سم ماهیچه های زیرین را شل می کند و به پوست اجازه می دهد تا صاف شود.

فیلرهای پوستی با تزریق در امتداد چین و چروک ها و خطوط لوله می شوند تا پوست را حجیم کنند. نمونه هایی از پرکننده های پوستی شامل کلاژن گاوی (گاو) و چربی بدن خود فرد است.

بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی روزانه خود ادامه دهند. ورزش های سبک بعد از بوتاکس را می توان بعد از 4 ساعت انجام داد اما توصیه می شود تا 24 ساعت از انجام فعالیت های سنگین خودداری شود.

پس از 4 ساعت می توانید ورزش های سبک مانند:

  • پیاده روی
  • دویدن
  • یوگای عمودی (از هر حالتی که شما را صاف یا وارونه دراز کشیده خودداری کنید)
  • باغبانی

توصیه می شود قبل از انجام هر گونه ورزش سنگین پس از بوتاکس، 24 ساعت صبر کنید، از جمله:

  • تمرین با وزنه
  • آموزش متقابل
  • دویدن در مسافت های طولانی
  • یوگا (موقعیت هایی که بدن معکوس می شود)

چه شرایط پزشکی را می توان با بوتاکس درمان کرد؟

بوتاکس چندین دهه است که در صنعت پزشکی استفاده می شود. این تزریقات ممکن است برای درمان موارد زیر توصیه شود:

  • چشم های ضربدری (استرابیسم).
  • انقباضات بیش از حد عضلانی (دیستونی).
  • تعریق بیش از حد (هیپرهیدروزیس).
  • تکان خوردن پلک.
  • میگرن مزمن
  • مثانه بیش‌فعال.
  • اسپاستیسیتی اندام فوقانی کودکان
  • اسپاستیسیتی بزرگسالان
  • بلفارواسپاسم.
  • دیستونی دهانه رحم

بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

 

سم بوتولینوم نوع A

پزشکان از سم بوتولینوم نوع A برای درمان شرایط پزشکی از جمله تیک های صورت، اسپاسم عضلانی و تعریق بیش از حد استفاده می کنند. در حال حاضر در استرالیا با نام های تجاری Botox® و Dysport® موجود است. در استرالیا، سم بوتولینوم نوع A برای استفاده در زیبایی برای درمان خطوط و چین و چروک صورت ثبت شده است.

موارد استفاده از سم بوتولینوم نوع A

سم بوتولینوم نوع A به عضلات خاصی از صورت تزریق می شود تا خطوط صورت را نرم کند، از جمله:

  • خطوط اخم بین ابروها
  • خطوط روی پل بینی
  • خطوط پیشانی

چین و چروک های «پای کلاغ» که از گوشه بیرونی چشم ها امتداد می یابد

خطوط روی گلو (“گردن بوقلمون”).

از یک سوزن بسیار ظریف برای تزریق سم بوتولینوم نوع A به عضلات صورت استفاده می شود. ناراحتی حداقل و مختصر است. اکثر مردم آن را به عنوان نیش مورچه ای توصیف می کنند که چند ثانیه طول می کشد. اثرات صاف کننده چین و چروک تزریق ممکن است تا شش ماه ادامه داشته باشد.

با بوتاکس از شر چین و چروک و خطوط خلاص شوید

بوتاکس که ساده‌ترین راه برای خلاص شدن از شر خطوط و چین و چروک‌های ناشی از پیری بدون جراحی است، ۱۵ سال است که با خیال راحت و با موفقیت در لوازم آرایشی استفاده می‌شود.

تصمیم شما این است که دست به کار شوید یا نه. با این حال، در اینجا نظر یک متخصص در مورد درمان بوتاکس برای چین و چروک و خطوط ریز وجود دارد.

چین و چروک و خطوط ریز نشانه رایج پیری هستند. همانطور که می دانیم، اجتناب ناپذیر است اما آیا برگشت ناپذیر است؟ خوب، علم آنقدر پیشرفت کرده است که شما را در 40 سالگی 20 ساله نشان دهد. 

همانطور که از عنوان پیداست، این مقاله جنبه روشن و تاریک درمان بوتاکس را آشکار می کند.

برای درک عملکرد و ایمنی بوتاکس، با دکتر پاراگ تلانگ، جراح پلاستیک و ترمیمی دارای مجوز هیئت مدیره، که در امارات و هند تمرین می‌کند، صحبت کرد.

بوتاکس دارویی است که عضله را ضعیف یا شل می کند. در دوزهای کم، می تواند چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد و به درمان برخی از بیماری های دیگر کمک کند. 

بوتاکس پروتئینی است که از سم بوتولینوم ساخته شده است. آنها با مسدود کردن اعصابی که ماهیچه ها را منقبض می کنند، عمل می کنند و ظاهر چین و چروک را نرم می کنند.

 این یک درمان ایمن و موثر برای خطوط ریز و چین و چروک دور چشم در نظر گرفته می شود. دکتر تلانگ می گوید: همچنین می توان از آن برای پیشانی و بین چشم ها استفاده کرد.برخی از پزشکان توصیه می کنند مصرف الکل را در 24 ساعت اول و یک روز قبل

از درمان محدود کنید. این به این دلیل است که الکل می تواند خون را بسیار شبیه آسپرین رقیق کند و پرهیز از آن می تواند به جلوگیری از کبودی کمک کند.

بهترین مکان برای تزریق بوتاکس

 

از مکانیسم اثر بوتاکس در بسیاری از زمینه ها در پزشکی بهره مند است. و در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی برای کاهش تعریق در نواحی با تعریق بیش از حد و کاهش خطوط، چین و چروک های تقلیدی صورت که عموماً با حرکات ماهیچه های مقلدی ایجاد می شود، استفاده می شود.

چین و چروک هایی که بهترین پاسخ را به درمان بوتاکس می دهند خطوط پیشانی، چین و چروک دور چشم، خطوط لب سیگاری و چین و چروک بین ابروها هستند. همچنین از بوتاکس می توان در درمان خطوط خنده، چین و چروک گردن و چانه، لیفت لب گوشه و در مواردی به نام نوار پلاتیسمی در گردن استفاده کرد. گاهی اوقات، می‌توانیم کاربرد بوتاکس را با پرکننده‌های پوستی ترکیب کنیم.

  1. بوتاکس یک سم است، اما اگر به درستی و در دوزهای کم استفاده شود، می تواند فواید زیادی داشته باشد. هم کاربرد آرایشی و هم پزشکی دارد. این تزریق ها می توانند علائم پیری را کاهش دهند.
  2. تزریق بوتاکس به ماهیچه ها تزریق می شود، جایی که تکانه های عصبی به آن بافت ها را مسدود می کند. فعالیت ماهیچه ای که باعث ایجاد خطوط اخم می شود کاهش می یابد و باعث می شود جوان تر به نظر برسید .
  3. بدون انقباض عضله در زیر آن، پوست به سختی چروک می شود. بوتاکس همچنین می تواند به نرم شدن خطوط صورت کمک کند اما همیشه از شر آنها خلاص نمی شود.
  4. این می تواند به طور موقت عضلات را شل کند، که می تواند برای افراد مبتلا به اختلالات مختلف عضلانی یا عصبی مفید باشد.
  5. 5.   بوتاکس برای کنترل اسپاسم عضلانی، تعریق شدید زیر بغل و بهبود زیبایی نیز استفاده می شود.

بوتاکس چگونه در کاهش چین و چروک و خطوط ریز عمل می کند؟

  1. بوتاکس عصب تامین کننده عضله را هدف قرار می دهد و فرآیندهای سیگنال دهی عصبی را که انقباض عضلانی را تحریک می کند و باعث فلج موقت عضله می شود، مختل می کند.
  2. برای اینکه هر ماهیچه ای منقبض شود، اعصاب یک پیام رسان شیمیایی به نام استیل کولین را در محل اتصال انتهای عصبی به سلول های ماهیچه ای آزاد می کنند. استیل کولین به گیرنده های سلول های ماهیچه ای متصل می شود و باعث انقباض یا کوتاه شدن سلول ها می شود.
  3. تزریق بوتاکس از آزاد شدن استیل کولین جلوگیری می کند که از انقباض سلول های عضلانی جلوگیری می کند. درمان سم بوتولینوم به ماهیچه ها کمک می کند تا کمتر سفت شوند. دکتر تلانگ که دارای مجوز DHA و HAAD در جراحی پلاستیک است، می گوید: بوتاکس آرایشی با مسدود کردن موقت سیگنال های عصبی و انقباضات ماهیچه ای کار می کند.
  4. این باعث بهبود ظاهر چین و چروک دور چشم و بین ابروها می شود. همچنین می تواند با جلوگیری از انقباض عضلات صورت ، تشکیل خطوط ریز جدید را کند کند.

این یک روش کم تهاجمی است. این شامل برش یا بیهوشی عمومی نیست. برای کاهش درد یا ناراحتی، از یک بی حس کننده موضعی یا یخ برای بی حس کردن ناحیه درمان استفاده می شود.

عوارض بوتاکس پیشانی و دور چشم

 

درمان بوتاکس موثرترین درمان برای چین و چروک است. اما عوارض جانبی نیز دارد.» دکتر تلنگ می گوید.

عوارض جانبی آن شامل درد در محل تزریق، عفونت، التهاب، تورم، قرمزی، خونریزی و کبودی است. برخی از این علائم ممکن است نشان دهنده یک واکنش آلرژیک مانند خارش، خس خس سینه، آسم ، بثورات پوستی، قرمزی، سرگیجه و غش باشد. این امکان وجود دارد که بوتاکس کمی فراتر از محل تزریق در نظر گرفته شود و بافت های اطراف را تحت تأثیر قرار دهد.

خشکی دهان، خستگی، سردرد، گردن درد، کبودی، درد در محل تزریق و در موارد نادر، افتادگی پلک یا ابرو نیز قابل مشاهده است که در عرض چند ماه به حالت طبیعی خود باز می گردد. برای جلوگیری از هرگونه ناملایمات، باید همیشه این کار را با یک پزشک مجاز انجام دهید.

عوارض جانبی در صورت بروز معمولاً موقتی و در اطراف ناحیه تزریق هستند. آنها می توانند شامل موارد زیر باشند:بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

  • افتادگی پلک ها

  • سردرد

  • درد صورت

  • سرخی

  • تورم محل تزریق

  • کبودی

  • سفتی پوست

  • ضعف عضلانی

  • بی حسی یا احساس سوزن سوزن شدن

  • حالت تهوع

  • تاری دید.

مراقبتهای بعد از بوتاکس پیشانی و دور چشم

 

بوتاکس به مقداری زمان نیاز دارد تا در عضله مستقر شود. در 24 ساعت اول از سایر درمان های پوستی مانند:بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
– ماساژ صورت
– اسکراب های لایه بردار
– پرکننده های پوستی
خودداری کنید زیرا این روش های درمانی می تواند اثر تزریق شما را کاهش دهد.

  1. مراقبت های پس از درمان بوتاکس نیز شامل برخی اقدامات احتیاطی است. قبل از تزریق بوتاکس، به مدت 24 ساعت از الکل خودداری کنید زیرا می تواند خطر کبودی را افزایش دهد.
  2. برای جلوگیری از انتشار سم، حداقل به مدت 1 تا 3 روز به صورت دست نزنید. از انجام هر نوع ماساژ حرفه ای در نواحی تحت درمان خودداری کنید.
  3. بوتاکس به مدتی نیاز دارد تا در عضله جا بیفتد. در 24 ساعت اول از سایر درمان های پوستی مانند صورت، ماساژ، پرکننده های پوست و لایه برداری و اسکراب خودداری کنید. زیرا این درمان ها می توانند اثربخشی بوتاکس را کاهش دهند.
  4. از خوابیدن روی نواحی تزریق شده خود داری کنید. این کار فشار فیزیکی را به حداقل می رساند و اجازه می دهد بوتاکس در ماهیچه های شما جا بیفتد. همچنین تا 4 ساعت پس از درمان از خوابیدن خودداری کنید.
  5. حداقل به مدت 4 ساعت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. گرما می تواند باعث گرگرفتگی و افزایش فشار خون شود، که ممکن است کبودی را تحریک کند.
  6. . مالیدن صورت محل تزریق باید خیلی سریع بهبود یابد. با این حال، مالیدن ناحیه ای که بوتاکس تزریق شده است، می تواند باعث تحریک آن، طولانی شدن قرمزی و حتی ایجاد کبودی شود.
  7. یک تمرین بزرگ، و تمام حالات چهره سخت همراه با آن، می تواند مانع از نشست صحیح بوتاکس در عضلات و اعصاب شما شود. پس از فعالیت شدید، چه ورزش باشد و چه نباشد، حداقل به مدت 24 ساعت. اگر نیاز به حرکت دارید، پیاده روی آرام داشته باشید.

بعد از بوتاکس چه کرمی استفاده کنیم

 

حداقل 4 ساعت از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. گرما می تواند گرگرفتگی را افزایش داده و فشار خون شما را افزایش دهد، که ممکن است باعث کبودی شود.صورت شما بیش از حد احساس درد یا حساسیت نمی کند. درمان مانع از شستشو یا ادامه رژیم مراقبت از پوست عادی نمی شود.

با این حال، به شما توصیه می شود تا 4 ساعت پس از آخرین درمان از مالیدن یا ماساژ صورت خودداری کنید.

برای داشتن امنیت بیشتر، 24 تا 48 ساعت از قرار گرفتن درآفتاب شدید پرهیز کنید.بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
همچنین بهتر است از سایر اشکال قرار گرفتن در معرض گرما تا دو هفته اجتناب کنید، مانند:بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
برنزه کردن
– وان آبگرم گرفتن
– سولاریوم
– سونا و جکوزی
– لیزر در ناحیه ای که تزریق انجام شده
درضمن تاتو یا میکروپیگمنتیشن ابرو و خط چشم بهتر است ۲ تا ۴ هفته با تزریق بوتاکس فاصله داشته باشد.

عوارض بوتاکس بعد از چند سال

مواد آرایشی در صورتی که دارای مواد ضد عفونی‌کننده مانند گلیکولیک اسید و مواد ضد باکتریایی مانند سالیسیلیک اسید باشد، ضرری برای پوست برای بعد از انجام تزریق بوتاکس ندارد.

اما در صورتی که این مواد در مواد آرایشی وجود داشته باشد، ممکن است آرایش کردن با این مواد بعد از بوتاکس باعث التهاب و قرمزی پوست شود.

یکی از نکات مراقبتی مهم بعد از انجام تزریق بوتاکس این است که تا یک روز پس از انجام تزریق، محل هدف را مالش ندهید.

نوشته های مرتبط

از آنجایی که انجام آرایش با مالش همراه است، لذا انجام آرایش تا یک روز بعد از انجام بوتاکس توصیه نمی‌شود.

به این دلیل که اگر ناحیه‌ای که بوتاکس انجام شده را بمالید، ممکن است مواد بوتاکس حرکت کند و به نواحی اطراف آن برود و نتیجه تزریق بوتاکس را تحت تاثیر قرار دهد.

اما انجام آرایشی که با مالش همراه نباشد بعد از انجام تزریق نمی‌تواند مشکلی را به دنبال داشته باشد.بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

عوارض خوابیدن بعد از تزریق بوتاکس

 

پس از گذشت مدتی از انجام تزریق بوتاکس، بوتاکس تزریق شده بر روی اعصاب ناحیه‌ای که تزریق انجام شده تاثیر می‌گذارد و آن‌ها را غیر فعال می‌کند. در این صورت دیگر اعصاب، پیامی ارسال نمی‌کند.

 برای مثال تعریق بیش از حد کف دست به دلیل بیش فعالی اعصاب و پیام‌های بیش از حد ارسال شده به غدد ترشح‌کننده عرق کف دست است .

و در صورتی که این اعصاب بر اثر بوتاکس غیر فعال شوند، تعریق تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

 عملکرد تزریق بوتاکس به صورت هم به همین گونه است و با غیر فعال شدن اعصاب صورت بر اثر تزریق، دیگر پیامی مبنی بر انقباض عضلات صورت ارسال نمی‌شود و عضلات منقبض باز شده و به همین ترتیب چین و چروک هم کاهش می‌یابد.

 معمولا بعد از انجام تزریق، ایجاد کمی تورم و کبودی عادی است اما تورم و کبودی ایجاد شده باعث می‌شود شما نتوانید نتیجه انجام تزریق را به خوبی مشاهده کنید.

اما جای نگرانی نیست. تورم و کبودی حاصل از انجام تزریق بوتاکس تا 3 روز بعد از گذشت تزریق، فروکش می‌کند و شما می‌توانید از مشاهده نتیجه انجام تزریق بوتاکس لذت ببرید.

اما در صورتی که زمان بهبودی کبودی و تورم بعد از انجام تزریق بیشتر از 3 روز طول کشید حتما به پزشک متخصص زیبایی خود مراجعه کنید تا داروهای ضد تورم برای کاهش تورم بعد از انجام تزریق تجویز کند. بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

تزریق سم بوتولینوم شامل یک پروتئین ایمن و خالص شده طبیعی است. یک دوره درمانی تأثیر کمی بر فعالیت معمول روزانه دارد و بر الگوهای خواب شما تأثیری نخواهد داشت. برای ته نشین شدن مواد تزریقی بوتاکس، باید از وارد کردن فشار به ناحیه تحت

درمان یا خوابیدن به جلو برای حدود چهار ساعت خودداری کنید.بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

 

1. آیا کاری هست که نباید بعد از بوتاکس انجام دهم ؟

سم بوتولینوم یک روش سریع و ایمن است که تأثیر بسیار کمی بر فعالیت معمول در روز تزریق دارد. ما تزریق های ریز را برای آرام کردن عملکرد ماهیچه هایی که حرکت بیش از حد ایجاد می کنند، انجام می دهیم. این حرکات به مرور زمان “چروک های پویا” ایجاد

می کنند. در اینجا کارهایی که نباید بعد از بوتاکس انجام دهید آمده است – ما اقدامات احتیاطی زیر را توصیه می کنیم تا به تزریق ضد چروک در عضلات مورد نظر به بهترین شکل عمل کند:

بدون مالش یا ماساژ ناحیه تزریق شده تا 4 ساعت پس از درمان، از جمله صورت.

تا 24 ساعت پس از درمان، ورزش شدید انجام نگیرد.

به مدت 4 ساعت در حالت ایستاده بمانید – بدون دراز کشیدن به جلو.

از پوشیدن سر که به طور محکم روی پیشانی قرار می گیرند خودداری کنید.

برای جلوگیری از کبودی، مصرف بیش از حد الکل یا داروهای رقیق کننده خون ضروری را قبل از درمان کاهش دهید.

اگر سؤالی دارید که می‌خواهید شخصاً در مورد آن صحبت کنید،  با شماره   09387812589 تماس بگیرید و کارکنان مجرب ما خوشحال خواهند شد که سؤالات شما را بررسی کنند.

2. چه مدت بعد از بوتاکس می توان ورزش کرد؟

بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی روزانه خود ادامه دهند. ورزش های سبک بعد از بوتاکس را می توان بعد از 4 ساعت انجام داد اما توصیه می شود تا 24 ساعت از انجام فعالیت های سنگین خودداری شود.

پس از 4 ساعت می توانید ورزش های سبک مانند:

  • پیاده روی
  • دویدن
  • یوگای عمودی (از هر حالتی که شما را صاف یا وارونه دراز کشیده خودداری کنید)بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران
  • باغبانی

توصیه می شود قبل از انجام هر گونه ورزش سنگین پس از بوتاکس، 24 ساعت صبر کنید، از جمله:بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

  • تمرین با وزنه
  • آموزش متقابل
  • دویدن در مسافت های طولانی
  • یوگا (موقعیت هایی که بدن معکوس می شود
  • 3. آیا عوارض جانبی احتمالی وجود دارد؟

در بیشتر موارد، هیچ عارضه جانبی برای درمان بوتاکس وجود نخواهد داشت . با این حال، از آنجایی که فیزیولوژی هر فرد متفاوت است، افراد می توانند به روش های مختلفی تحت تاثیر قرار گیرند. اقلیت کوچکی از مردم عوارض جانبی زیر را گزارش کردند.

کبودی – برای اکثر بیماران، ناحیه تزریق تفاوتی ندارد. برای یک اقلیت کوچک، ممکن است مقداری کبودی جزئی رخ دهد.

برجستگی – چند دقیقه پس از درمان ممکن است برجستگی های کوچکی روی پوست قابل مشاهده باشد. اینها خیلی سریع ناپدید می شوند.

سردرد – آلرژی واقعی به بوتاکس بسیار نادر است. سردرد موقت شایع ترین علامت گزارش شده پس از تزریق ضد پیری است، اگرچه تعداد بیمارانی که سردرد را گزارش می کنند در مقایسه با تعداد درمان های انجام شده بسیار کم است. هر سردردی را می توان با مسکن های معمول درمان کرد.

4. آیا می توان بعد از بوتاکس الکل مصرف کرد؟

برخی از پزشکان توصیه می کنند مصرف الکل را در 24 ساعت اول و یک روز قبل از درمان محدود کنید. این به این دلیل است که الکل می تواند خون را بسیار شبیه آسپرین رقیق کند و پرهیز از آن می تواند به جلوگیری از کبودی کمک کند.

5. علائم واکنش به بوتاکس چیست ؟

به طور کلی، عوارض جانبی تزریق بوتاکس نادر است و بهبودی سریع است. اگر سؤال یا نگرانی در مورد عوارض جانبی جزئی مانند کبودی و سردرد دارید، پزشک شما در دسترس است.

 

6. آیا اجازه دارم بعد از تزریق ضد چروک صورتم را لمس کنم؟

آره. صورت شما بیش از حد احساس درد یا حساسیت نمی کند. درمان مانع از شستشو یا ادامه رژیم مراقبت از پوست عادی نمی شود. با این حال، به شما توصیه می شود تا 4 ساعت پس از آخرین درمان از مالیدن یا ماساژ صورت خودداری کنید.

8. آیا می توانم به تزریق ضد چروک ادامه دهم؟

آره. BOTOX ® در سیستم شما “ساخت” یا تجمع نمی یابد. ما درمان های برنامه ریزی شده را در حدود 12-16 هفته توصیه می کنیم. هنگامی که اثرات از بین رفت، برای شما بی خطر است که درمان ها را در همان ناحیه اضافه کنید. همچنین انجام چندین درمان در مناطق مختلف به طور همزمان کاملاً بی خطر است.

یک بوتاکس شگفت انگیز قبل و بعد از نتیجه بدست آمده برای یکی از بیماران دوست داشتنی ما را ببینید:

بوتاکس شل کننده عضلات قبل و بعد

9. وقتی بوتاکس ® از بین می رود چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که درمان از بین رفت، عضلات شما مانند قبل از تزریق عمل می کنند. این بدان معنی است که چین و چروک هایی که صاف یا کاهش داده اید به آرامی دوباره ظاهر می شوند. شما به سادگی شاهد ظاهر شدن مجدد چین و چروک های قدیمی خواهید بود و هیچ چین و چروک جدیدی نباید ظاهر شود.

10. آیا می توانم بعد از بوتاکس آرایش کنم؟

آره. در حالت ایده آل، یک ساعت یا بیشتر از آرایش خودداری کنید. با این حال، آرایش معدنی را می توان بلافاصله پس از بوتاکس اعمال کرد . مجدداً توصیه

می شود که در طول این فعالیت ها فشار زیادی وارد نکنید تا مطمئن شوید که درمان تزریقی از ناحیه تحت درمان پراکنده نمی شود.

11. اگر نتایج بوتاکس ® من آن چیزی نباشد که انتظار داشتم، چه؟

نتایج تزریق سم بوتولینوم معمولاً از 3 تا 5 روز تا دو هفته پس از درمان نشان داده می شود. نتایج فنی و زیبایی شناختی را پس از این مدت در یک جلسه پیگیری بررسی می کنیم.بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

12. آیا می توانم بعد از بوتاکس پرواز کنم؟

در حالت ایده‌آل به شما توصیه می‌کنیم که 4 روز پس از انجام بوتاکس با هواپیما پرواز نکنید.

13. اگر بعد از درمان تزریقات ضد چین و چروک، نگرانی داشتم، چه باید بکنم؟

اگر در مورد نتیجه زیبایی درمان خود نگرانی دارید، پزشکان ما همیشه در کلینیک در دسترس هستند.

14. آیا می توانم بعد از بوتاکس بخوابم ؟

تزریق سم بوتولینوم شامل یک پروتئین ایمن و خالص شده طبیعی است. یک دوره درمانی تأثیر کمی بر فعالیت معمول روزانه دارد و بر الگوهای خواب شما تأثیری نخواهد داشت. برای اینکه مواد تزریقی بوتاکس ته نشین شوند، باید از وارد کردن فشار به ناحیه تحت درمان یا خوابیدن به جلو برای حدود چهار ساعت خودداری کنید.

15. چه مدت پس از درمان می توانم صورت خود را انجام دهم؟

توصیه می کنیم حداقل 2 هفته پس از انجام بوتاکس صورت خود را انجام ندهید.

16. چه مدت بعد از بوتاکس می توان دراز کشید؟

ما معمولاً توصیه می کنیم قبل از دراز کشیدن چهار ساعت صبر کنید. این برای اطمینان از عدم مهاجرت بوتاکس یا تحریک کبودی است.

17. بهترین بوتاکس تهران را کجا می توانم پیدا کنم؟

 

درست همین جا! بر اساس راهنمای سالانه جراحی زیبایی و زیبایی Tatler، کلینیک پوست زیبایی به عنوان یکی از بهترین کلینیک های اپادانا  برای دریافت بوتاکس در سال 2021 معرفی شده است . ما دارای رتبه 5 ستاره Trustpilot و 96٪ میزان رضایت.

نکات مهمی که قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه درمان زیبایی باید در مورد آنها فکر کنید:

بیشتر تزریق‌های ضد چروک و پرکننده‌های پوستی، داروهای «فقط با نسخه» هستند که باید توسط یک پزشک ثبت شده تجویز شوند.

در مورد انتظارات خود صادق باشید. درمان زیبایی ممکن است ظاهر و اعتماد به نفس شما را بهبود بخشد، اما لزوماً تصویر بدن «ایده‌آل» شما را ارائه نمی‌کند یا زندگی شما را تغییر نمی‌دهد.بهترین دکتر تزریق بوتاکس در تهران

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.