داروی رشد سریع | پر پشت کننده مژه طبیعی

داروی رشد سریع پر کننده مژه : برای تقویت مژه‌ها داروهای مختلفی ساخته شده است که تقریبا اکثر آن‌ها بدون عارضه هستند. از انواع داروی تقویت مژه می‌توان به قطره لاتیس (Latisse)، قطره ماوالا (Mavala) و قطره سریتا (Cerita) که همگی به منظور تقویت مژه و افزایش رشد آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، اشاره کرد.

 روش خانگی و کاملاً طبیعی برای بلندتر و حجیم­ تر شدن مژه­ ها

من نمی­توانم تصور کنم فردی وجود دارد که نمی­خواهد مژه­های بلند و پرتری داشته باشد. متأسفانه، استفاده روزانه از مژه­های مصنوعی می­تواند به موقع و پرهزینه باشد. گزینه دیگر برای استفاده روزانه از مژه­های مصنوعی، استفاده از اکستنشن مژه است، در حالی که قطعاً آرزو می­کنم این مسئله امکانپذیر باشد، اکثر مردم از توانایی نگه داشتن مژه­های غیر واقعی در همه زمان­ها برخوردار نیستند.

در هنگام صبحت کردن در خصوص مژه­ها، موقعیت ایده­آل، داشتن مژه­های طبیعی است، که طولانی و حجیم باشند. در حالی که سرم­های مژه وجود دارند که ادعای تسریع رشد مژه­ها را دارند، اکثر آنها کاملاً از مواد شیمیایی تهیه شده­اند و / یا نظرات مربوط به آنها نشان می­دهد که پس از استفاده مداوم، نتیجه­ای نداشتند.

به طور کلی، این سرم­های مژه دارای قیمتی متوسط ​​تا بسیار گران هستند. نکات و روش­های ساده خانگی برای رشد مژه­های ضخیم­تر و طولانی­تر را دنبال کنید.

در هنگام پاک کردن پلک­ها و مژه­ها، ملایم عمل کنید

  • به جای اینکه آرایش  زور پاک کنید، روغن نارگیل را به آرامی روی پلک­ها و مژه­های خود ماساژ بدهید، و سپس روغن و آرایش را با یک پد پنبه­ای پاک کنید. شما نه تنها آرایش خود را پاک خواهید کرد، بلکه آن ناحیه را مرطوب نیز خواهید کرد.

از آرایش چشم در هر روز اجتناب کنید

  • آرایش چشم و ریمل می­تواند سبب خشک شدن مژه­ها و تحریک چشم­هایتان شود.
  • به ویژه، ریمل ضد آب می­تواند آسیب برساند، زیرا برای پاک کردن باید بیشتر چرب شود. مالیدن و کشیدن مژه­ها می­تواند سبب آسیب دیدن و یا حتی افتادن آنها شود.

هرگز روی مژه­های خود نمالید یا نکشید

چشمان خود را ماساژ بدهید

  • ماساژ دادن چشم­ها با فشار ملایم با روغن و یا بدون روغن (مانند روغن نارگیل) می­تواند سبب تقویت رشد مژه شود، و در صورت استفاده از روغن می­تواند سبب مرطوب کردن چشم و مژه شما شود.

از کمپرس گرم روی پلک­های خود استفاده کنید

  • کمپرس گرم می­تواند منافذ را پاک کرده، و پلک­ها و خطوط مژه شما را به طور عمیق تمیز کند
نوشته های مرتبط

برای رشد مو از روغن استفاده کنید

روغن زیتون یا نارگیل: داروی رشد سریع پر کننده مژه

روغن‌ زیتون و روغن نارگیل باعث تقویت و تحریک موهای ابرو و مژه برای رشد بیشتر می‌شوند. ترکیب آنها هم گزینه دیگری است که می‌توانید امتحان کنید:

  • فقط چند قطره از این روغن‌ها را روی نوک گوش پاک‌کن بریزید و روی مژه‌هایتان بمالید. اجازه بدهید چند دقیقه (۵ تا ۸ دقیقه)‌ روی مژه‌هایتان بماند و سپس مژه‌ها را آب بکشید.
  • این کار را یک تا دو هفته ادامه بدهید تا اثرات مثبت آن را سریعا مشاهده کنید. علاوه بر مژه‌ها، می‌توانید از روغن نارگیل یا زیتون برای پشت پلک و زیر چشم‌ها هم استفاده کنید. هرشب پیش از خواب با یک عدد گوش پاک‌کن، این روغن‌ها را به نواحی نام‌برده بمالید و آثار مثبت آن را در کوتاه‌مدت مشاهده کنید.
  • حواس‌تان باشد از این روغن‌ها و مواد آرایشی همزمان استفاده نکنید. برای مثال، استفاده از ریمل زمانی که روغن روی مژه و پلک‌تان است باعث پخش‌شدن آن روی چشم و صورت می‌شود.
  • با استفاده از spoolie (وسیله­ای براش مانند، همان براش مژه) یا انگشتان دست، روغن را روی مژه­های خود بمالید.
  • روغن کرچک ، روغن چوب سدر، روغن نارگیل، روغن زیتون فوق­العاده، روغن جوجوبا و روغن آرگان موروکان، برای ترمیم مو و همچنین برای تحریک رشد مو مفید هستند.

چای سبز بنوشید

  • نوشیدن چای سبز برای سلامتی شما مفید است. فلاونوئیدهای موجود در چای سبز به تحریک رشد مژه کمک خواهند کرد.

آلوئه ­ورا بمالید

  • قبل از رفتن به رختخواب، از spoolie برای مالیدین آلوئه­ورا بر روی مژه­های خود استفاده کنید. اجازه بدهید در طول شب روی مژه­های شما باقی بماند، و صبح آن را بشویید. ژل آلوئه­ورا، رشد مژه­های شما را بهبود بخشیده، و به قوی­تر شدن آنها کمک خواهد کرد.

پیاز و سیر بخورید

  • اگر بوی بد دهان برایتان مسئله­ای نیست، برای داشتن مژه­های طولانی­تر، باید پیاز و سیر بخورید. از نظر علمی ثابت شده است که مصرف مقادیر زیادی پیاز و سیر می­تواند به افزایش سرعت رشد مو کمک کند.

وازلین بمالید

  • قبل از خواب، برای مالیدن وازلین روی مژه­های خود استفاده کنید. صبح، وازلین را با یک پاک­کننده صورت بشویید. وازلین، مژه­های شما را مرطوب می­کند، که از ریزش و افتادن زود هنگام آنها جلوگیری می­کند. ویژگی­های تهویه به طولانی­تر شدن چرخه هر مژه کمک خواهند کرد، که به مژه­های ضخیم­تر و بلندتر منجر می­شود.
  • وازلین مانند یک لایه‌ی محافظ عمل می‌کند و موجب حفظ رطوبت طبیعی مژه‌ و ابروها می‌شود. برای پرپشت شدن مژه،‌ شب‌ها قبل از خواب باید کمی وازلین روی ریشه‌ی مژه‌هایتان بمالید:
  • هر صبح، مژه‌ها را با آب گرم بشویید. می‌توانید وازلین را روی ابروهای‌تان هم بمالید. برای مالیدن وازلین روی ابرو و مژه‌ها از گوش‌ پاک‌کن یا یک فرچه‌ی تمیز ریمل استفاده کنید.
  • اگر هرشب وازلین را روی مژه‌های خود بمالید، با گذشت چند هفته پرپشت شدن مژه هایتان را به‌وضوح خواهید دید.
  • بعضی از پزشکان با مصرف وازلین مخالف هستند اما اگر وازلین را از داروخانه‌ها تهیه کنید و برندی که می‌خرید معتبر و بهداشتی باشد، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

از پوست لیمو استفاده کنید روغن زیتون از مژه­ها محافظت کرده، طول آنها را افزایش داده، و شرایط تهویه آنها را فراهم می­کند. پوست لیمو دارای خواص ضد عفونی­ کننده و ضد میکروبی طبیعی است. برای تهیه سرم مژه کاملاً طبیعی خود، پوست لیمو را به مدت چند روز در روغن زیتون خیس کنید.

سرم تقویت کننده مژه ؟

یک قاشق چای خوری روغن کرچک، اسانس اسطوخدوس و دو قطره اسانس سدر با هم ترکیب کنید آن را درون یک بطری تمیز بریزید و خوب مخلوط کنید.
هر شب مقداری از این سرم را بر روی مژه های خود را بمالید و بگذارید یک شب بماند سپس صبح روز بعد با آب گرم بشویید.
توجه : 24 ساعت قبل از استفاده از روش های خانگی مقدار کمی از آن ها را بر روی دست مچ دست خود بمالید تا مطمئن شوید که به هیچ یک از مواد حساس نیستید.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.