راهنمای خرید لوازم آرایشی

راهنمای خرید لوازم آرایشی : مراقبت و سبک شخصی لوازم آرایشی

راهنمای خرید لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی بصورت آنلاین می تواند آسان تر ، پر سود و حتی گاهی ارزان تر از خرید آنها از فروشگاه های سنتی باشد. به عنوان مثال با استفاده از نظرات مشتریان یا توصیه های دوستان. مطمئن شوید که از همه فرصت های صرفه جویی در هزینه آنلاین نیز بهره می برید.

هر زنی به “جعبه لوازم آرایش” ، مجموعه ای از رنگ ها و محصولات آرایش نیاز دارد که می تواند او را از روز به شب و از رویدادهای گاه به گاه و رسمی برساند

اگر می دانید چه می خواهید ، به جستجوی آنلاین محصول بپردازید. اگر موردی در ذهن دارید ، خواه نوعی از مواد آرایشی باشد ، مانند خط چشم مشکی یا مارک تجاری ، با جستجوی آنلاین آن شروع کنید. در 1 تا 2 صفحه اول نتایج جستجو کنید تا برخی از خرده فروشانی که آن محصول خاص را می فروشند را پیدا کنید. روی آنهایی که می شناسید یا به آنها اعتماد دارید ، مانند یک شرکت بزرگ یا فروشگاه بزرگ جعبه کلیک کنید.

اگر مارک خاصی را جستجو کرده اید ، به وب سایت آنها نیز مراجعه کنید ، زیرا آنها اغلب خرده فروشان پیشنهادی یا فروشگاه های آنلاین را که محصولات آنها به فروش می رسد ، لیست می کنند.

اگر می خواهید قیمت های ارزان تر و حمل و نقل سریع داشته باشید در یک سایت تجارت الکترونیکی خرید کنید. لوازم آرایشی را در سایت های معروف تجارت الکترونیکی جستجو کنید ، جایی که محصولات معمولاً با قیمت کمتری نسبت به فروشگاه های بزرگ یا فروشگاه های بزرگ زنجیره ای ذکر می شوند. اگر به دنبال مورد خاصی هستید ، اگر مطمئن نیستید که دقیقاً چه می خواهید ، آن را جستجو کنید ، بر اساس دسته بندی مانند “خرید لوکس ” یا “مراقبت زیبایی حرفه ای” به فهرست بپردازید.

لیست لوازم آرایشی

1-برای جلوگیری از کلاهبرداری به فروشگاه های آنلاین زیبایی مورد اعتماد بچسبید.

لوازم آرایش صورت

وقتی نوبت به تقویت اعتماد به نفس شما می رسد با بهبود ظاهر ، یک زن می داند که آرایش سلاح مخفی زیبایی او است. ایجاد شده برای نشان دادن ویژگی های زیبا در عین پوشاندن نقص ها ، جای تعجب نیست که چرا صنعت زیبایی در طول سال ها رشد چشمگیری داشته است.

هرچقدر که این مزیت داشته باشد ، با توجه به وجود انواع محصولات در فروشگاه های زیبایی ، ممکن است در هنگام خرید لوازم ضروری ارایشی تا حدودی طاقت فرسا باشد زیرا اشتباه کردن آسان است. برای اطمینان از اینکه پول خود را صرف خرید لوازم آرایشی با کیفیت چهره می کنید که واقعاً باعث زیبایی ظاهری شما می شود و عزت نفس شما را بهبود می بخشد ، باید وقت بگذارید و جنبه های زیر را به عنوان راهنمای خود در نظر بگیرید.

2-از محصولاتی که دارای مواد شیمیایی بالقوه خطرناک هستند خودداری کنید

یک چیز مسلم است ، مارک های آرایشی در بازار کم ندارند. و با این حال ، اکثر آنها به محض شناختن مواد تشکیل دهنده ، به خوبی به نظر نمی رسند. اگر به زیبایی خود اهمیت می دهید و می خواهید جوانی را تا آنجا که ممکن است حفظ کنید ، مطمئناً تصور نمی کنید که مواد شیمیایی ناخوشایند بر روی صورت خود داشته باشید.

از اسامی بدنامی مانند فتالات ، پارابن ، سولفات ، فرمالدئید ، تری اتانول آمین ، تریکلوزان ، سیلوکسان ، اتانولامین در میان دیگران اجتناب می شود. دلیل این است که آنها خطرات بهداشتی در برخواهد داشت، باعث سوزش پوست، زشت و کریه جوش پوست بزرگسالان ، و افزایش سرعت پیری به اختلالات هورمون جدی تر، تأثیر تیروئید و سیستم های تولید مثلی و  برخی از آنها حتی احتمال ابتلا به برخی سرطان ها را افزایش می دهند.

 نکات مهم در خرید لوازم آرایشی

3-با مراجعه به لوازم آرایشی طبیعی و پایدار ، آرامش خاطر حاصل کنید 

اکنون که می دانید از چه چیزهایی باید اجتناب کنید ، احتمالاً از خود می پرسید که چه چیزی را باید در آن بگنجانید. خوب ، اگر وقت ندارید هنگام خرید در مورد لیست گسترده مواد تشکیل دهنده هر محصول تحقیق کنید ، می توانید خیال خود را با مارک های زیبایی مانند برندهای معتبر Napoleon Perdis ، Dermalogica ، KORA Organics ، یانگ بلود و جین ایردیل راحت کنید .

نوشته های مرتبط

 انتخاب لوازم آرایشی ساخته شده از 100٪ مواد ارگانیک به این معنی است که شما روزانه از محصولاتی استفاده می کنید که فاقد سموم مانند پارابن ، فتالات ، مواد پرکننده و رایحه های مصنوعی باشد ، دقیقاً همان چیزی که برای شاد و سالم نگه داشتن پوست خود نیاز دارید!  

چه لوازم آرایشی بخریم

4- نوع پوست خود را دریابید

از آنجا که همه ما انواع مختلف پوست داریم ، برای جبران نیازهای مختلف خود به مواد آرایشی مختلفی نیاز داریم. دقیقاً مثل خرید وسایل مراقبت از پوست برای کارهای روزمره مراقبت از پوست ، باید آرایش را متناسب با پوست خود برای صورت انتخاب کنید. برخی از خطرات عدم خرید محصولات مناسب شامل حساسیت پوستی ، تحریک و بثورات بخصوص در افراد با پوست خشک و حساس و به دنبال آن منافذ مسدود شده و از بین رفتن آن است.

مگر اینکه بخواهید بیشتر درمورد رفع مشکلات هزینه کنید ، توصیه می شود نوع پوستی که یک محصول خاص برای آن ساخته شده است را بررسی کنید. اگر از نوع پوست خود کاملاً مطمئن نیستید ، کمی بررسی در خانه انجام می شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که صورت خود را با یک شوینده مخصوص تمیز کنید (از ملایم بودن آن اطمینان حاصل کنید!) و بعد از نیم ساعت ببینید که آیا در قسمت های پیشانی ، بینی ، چانه و گونه ها درخشندگی دارید یا خیر.

اگر پوست خشکی داشته باشید ، هیچ درخششی را مشاهده نمی کنید و پوست را کمی خشک و سفت احساس می کنید ، در حالی که با یک ترکیب معمولی و ترکیبی ، در این مناطق فقط کمی درخشش خواهید داشت. با روغن ، درخشش قابل توجهی وجود دارد. دانستن این موضوع با انتخاب آغازگرها ، پایه ها و مواد پاک کننده آرایش ، به غیر از مراقبت از پوست مانند سرم ها ، مرطوب کننده ها و تونرها ، مفید خواهد بود.

راهنمای خرید لوازم آرایشی

لوازم آرایشی را کجا نگهداری کنیم

  • برای قرار دادن لوازم آرایش درون کیفتان و بردن آنها همراه خود شما به یک کیف لوازم آرایش مناسب نیاز دارید.
  • بهتر است دو کیف لوازم آرایش بخرید یا از یک جعبه آرایش و یک کیف استفاده کنید.
  • کیفی را بخرید که جای جداگانه برای قرار دادن لوازم مختلف داشته باشد و به اندازه کافی زیپ و جیب داشته باشد.
  • کیف لوازم آرایش که محل های جداگانه برای قرار دادن لوازم مختلف دارد، سبب می شود لوازم آرایشتان در مسافرت ها گم نشود.

5-رنگ پوست خود را فراموش نکنید : راهنمای خرید لوازم آرایشی

با این وجود ، خرید لوازم آرایشی مناسب صورت ، از پایه ، کانسیلر و رژگونه ، سایه چشم و رژ لب بدون در نظر گرفتن رنگ پوست ، غیرممکن است. دلیل این امر زیرزمینی است که شما برای جلوگیری از هرگونه ظاهر شبح مانند و ناهموار ، رنگها و تونهایی را که می توانید با آنها کار کنید تعیین می کند.

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه بفهمید که ته رنگ گرم ، خنک یا خنثی دارید ، استفاده از لوازمی است که به آنها اعتماد می کنید تا زیبایی لباس را برای آزمایش – به ویژه جواهرات نقره و طلا ، به لباس هایتان اضافه کنید . افراد با ته رنگ گرم با طلا بهتر به نظر می رسند ، در حالی که افراد با زیر رنگ سرد بهتر از نقره هستند. در مورد کسانی که خنثی هستند ، آنها خوش شانس هستند زیرا هر دو نقره و طلا برای آنها مناسب است.

 نکات لوازم ارایشی

اگر در تصمیم گیری برای آرایش مناسب صورت خیلی مطمئن نیستید که به این امر اعتماد کنید. ، می توانید از “تفریح ​​زیر آفتاب” یعنی برنزه کردن خود به عنوان راهنما استفاده کنید. اگر این شانس را دارید که بتوانید به راحتی برنزه شوید ، برخلاف افراد با طبع سرد که به راحتی می سوزند ، لحن گرمی دارید.

زرد هلویی ، قهوه ای ، طلایی ، مرجانی ، عنبر و خردل رنگی است که باید در صورت داشتن رنگ گرم به دنبال آنها بروید. برای خنک کردن ، می توانید رنگ های صورتی ، مایل به آبی ، کمی علفی ، کبالت ، بنفش های مات و قرمز رنگ ایجاد کنید. 

6-قبل از خرید امتحان کنید : راهنمای خرید لوازم آرایشی

اگرچه بیشتر خرید لوازم آرایشی و بهداشتی گاهی به آزمایش و خطا بستگی دارد ، اما یک توصیه مهم در هنگام درست کردن آن این است که قبل از خرید امتحان کنید. از آنجا که تهیه لوازم ضروری لوازم آرایشی صورت بسیار شخصی است و یافتن محصول مناسب به نوع پوست ، رنگ پوست ، حتی تعادل pH پوست و محتوای روغن بستگی دارد .

من مطمئن هستم که شما موافق هستید که  بهتر است از برخی مشکلات جلوگیری کنید تا درمان آنها! علاوه بر این ، این یک راه حل عالی نیز برای یافتن تطابق رنگ مناسب هنگام خرید پایه ، سایه چشم و رژ لب است. یک توصیه دیگر این است که بررسی کنید فروشگاهی که از آن نمونه می گیرید گزینه های پستی رایگان یا پیشنهادی را ارائه می ده

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.