عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو(fue)

عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو

عوارض هزینه شستشو کاشت :ابرو نحوه نگاه شما را به شدت تعریف می کند. در حالی که شکل های ابرو زیادی وجود دارد که به منظور برش های مختلف صورت وجود دارد ،.

برای شما مهم است که بدانید که پیوند و ترمیم ابرو دو وسیله جراحی مختلف برای به دست آوردن ظاهر مطلوب است. هر دو روش جراحی دارای مجموعه ای از مزایا و اقدامات احتیاطی است که شما باید قبل از انتخاب انتخاب کنید. مجموعه زیر از واقعیت های شگفت انگیز به شما کمک می کند تا تمام جزئیات مربوط به کاشت ابرو و ترمیم ابرو را مرور کنید.

کاشت ابرو بعد از یکسال

کاشت ابروبهبودی ، قبل و بعد ، مشکلات و هزینه

چگونه ابروها را بعد از شیمی درمانی یا آسیب دیدگی ترمیم کنیم؟ چگونه ابروهای خود را ضخیم تر کنیم؟ چگونه ابروهای نازک ترمیم شود؟ چگونه ریزش موی ابرو ارثی را درمان کنیم؟ یک راه حل موثر برای مشکلات فوق جراحی کاشت مو ابرو با روش FUE است. این شامل پیوند بین 50 تا 400 پیوند است.

آنها از قسمت پشت گردن بیمار یا ناحیه ای از پشت گوش استخراج می شوند زیرا شکل و ساختار آنها از نزدیک شبیه موهای طبیعی ابروها است.

  • کل روش کاشت ابرو – از مشاوره اولیه تا بهبودی کامل – حدود یک سال طول می کشد.
  • این روش به طور معمول طی سه تا چهار ساعت انجام می شود.
  • از آنجا که روش کاشت ابرو غیر تهاجمی است ، شما قادر خواهید بود خودتان به خانه بروید و طی یک یا دو روز به فعالیت های عادی خود بازگردید.
  • تفاوت اصلی میکروبلاستیک و پیوند ابرو در این است که میکروبلاسیون نیمه دائمی است و تنها 6 تا 18 ماه با مراقبت های مناسب مناسب ادامه دارد.

عوارض هزینه شستشو کاشت ابرو

حقایق در مورد کاشت و ترمیم ابرو:

ترمیم ابرو:

1-ترمیم ابرو را می توان شکل دائمی ابرو نیز نامید. این گزینه بدون سر و صدا باعث می شود شکل دائمی از انتخاب شما ایجاد شود.

2-این روش جراحی برای خانم هایی که می خواهند یک بار و برای همیشه ظاهر خود را گریم کنند ، یک مزیت است.

3-این روش درمانی است که در ابتدا توسط جراحان زیبایی برای اصلاح چهره قربانیان سوختگی به معرض نمایش گذاشته شد.

4- اضافات و اصلاحات جدید در این تکنیک ، آن را به یک ابزار آرایشی قدرتمند تبدیل کرده است که می تواند قوس های دائمی را حک کند.

5- پیوند واحد فولیکول وسیله جراحی برای ترمیم ابرو است. این روش شامل استخراج فولیکول های مو از قسمت پشت سر بیمار است. فولیکول های مو در پشت پوست سر این ویژگی را دارند که به موهای دائمی منتهی می شود. آن فولیکول های مو به صورت هنری برای حک کردن شکل ابرو مورد نظر استفاده می شوند.

6- فولیکولهای موی استخراج شده در امتداد خطوط ابرو بیمار به شکل دلخواه پیوند می شوند. موهایی که به دلیل عمل ترمیم ظاهر می شوند از نظر طبیعت دائمی هستند.

کل روش کاشت ابرو – از مشاوره اولیه تا بهبودی کامل – حدود یک سال طول می کشد. این روش به طور معمول طی سه تا چهار ساعت انجام می شود.

برای مشاوره اولیه خود ، عکسی تهیه کنید تا به پزشک خود نشان دهید دقیقاً چگونه می خواهید ابروهای جدید شما به نظر برسد. با در نظر گرفتن کامل بودن ، تقارن و شکل طبیعی مرورهای موجود شما.

سپس پزشک شما به طور معمول از یک نشانگر جراحی برای کشیدن ابروها استفاده می کند تا ایده بهتری از آنچه در نهایت به نظر می رسد را برای شما فراهم کند. برخی از پزشکان حتی ممکن است نرم افزاری داشته باشند که به شما در پیش بینی نتیجه از قبل کمک کند.

عوارض هزینه شستشو کاشت ابرودر روز درمان ، پزشک شما بیهوشی موضعی را انجام می دهد تا شما فقط احساس حداقل درد کنید. در طی این روش ، آنها از فولیکول های موی خود (که معمولاً از ناحیه ای ناخوشایند گرفته شده است – مانند قسمت پشت سر) گرفته می شود تا بتوانند پیوندهای فولیکولی فرد را برداشت کنند ، که سپس به صورت دقیق ، یک به یک ، روی ناحیه ابرو جمع می شوند. .

بعد از کاشت ابرو چه اتفاقی می افتد

ریکاوری بعداز کاشت ابرو چقدر است؟

این روش می تواند با  استفاده از تکنیک FUE یا FUG / نوار انجام شود ، اما مهمترین جنبه این امر صرف نظر از اینکه از چه روشی استفاده می شود ، ایجاد دقیق مکان های گیرنده برای موهای پیوند شده است.

اولین نتایج کاشت موهای ابرو FUE بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است. به مدت 6 ماه بعد از عمل ، ابروها ضخیم تر و ضخیم تر می شوند و یک سال بعد یک شکل مناسب ابرو قابل مشاهده است.

اقدامات احتیاطی در مورد کاشت ابرو:

  1. قبل از 6 ماه کاشت ابرو موهای خود را کوتاه نکنید. فولیکول های مو برای ثابت ماندن دائمی وقت دارند. پیرایش قبل از آن دوره باعث آسیب به فولیکول ها می شود. در این حالت ممکن است به یک عمل جراحی ناکام منجر شود.
  2. حداقل در مدت 6 ماه درمورد موهای بلند ابرو بسیار مراقب باشید. موهای ابرو را خیلی سخت نکشید.

کاشت ابرو:

  1. این روش جراحی منحصر به فرد برای افرادی در نظر گرفته شده است که ابروهای نازک ، زخمی یا بدون ابرو دارند.
  2. این یک روش شگفت انگیز است که می تواند عوارض جانبی لیزر درمانی بیش از حد و لیزر را معکوس کند.
  3. ابروهای نادرست همچنین ممکن است نتیجه عوامل ژنتیکی ، مشکلات تیروئید و اختلال هورمونی باشد. پیوند ابرو یک راه حل واحد برای همه این نگرانی ها است.
  4. بر خلاف ترمیم ابرو ، که باعث پیوند فولیکول مو می شود ، پیوند ابرو روی پیوند موهای ریز از پوست سر به طور مستقیم در خط ابرو تمرکز دارد.
  5. این روش بی نظیر نهایت دقت را می طلبد ، زیرا این یک هنر تقلید از رشد ابرو است.
  6. پیوند مو از پوست سر در امتداد خط ابرو کاشته می شود به گونه ای که الگوی رشد فولیکول های موی اصلی مو را می چسبانند.

بعد از عمل ، بیماران باید یک روند بهبودی نسبتاً ساده را تجربه کنند . ممکن است شما مقداری کبودی سطحی و / یا پوسته پوستی روی پوست اطراف ابروهای خود تجربه کنید ، اما اکثر بیماران فقط سه روز پس از عمل ، احساس کاملاً طبیعی دارند.

از آنجا که روش کاشت ابرو غیر تهاجمی است – عموماً فقط به بیهوشی موضعی احتیاج دارد – شما قادر خواهید بود خودتان را به خانه بروید و طی یک یا دو روز به فعالیتهای عادی خود برگردید.

پزشکان هشدار می دهند که برخی از کبودی ها طبیعی است و در مورد لمس ابروها به مدت حداقل 24 ساعت پس از پیوند احتیاط می کنند. علاوه بر این ، به شما گفته می شود که ابروهای خود را خیس نکنید و ممکن است از شما خواسته شود تا چند روز استفاده از آرایش را محدود کنید.

شستشو بعد از کاشت ابرو

مهمترین کارها بعد از عمل کاشت ابرو ست .  افرادی که دچار ریزش مو و یا ریزش ابرو می شوند یکی از بهترین گزینه هایی که برای درمان پیش روی آنها قرار دارد کاشت ابرو و مو می باشد.

  1. بعد از کاشت ابرو زیر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرید.
  2. تا ۲۴ ساعت بعد از عمل کاشت ابرو ، از استحمام کردن و رفتن به استخر خودداری کنید.
  3. از انجام فعالیت های روزانه بعد از کاشت ابرو به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید.
  4. بعد از کاشت ابرو ورزش های سنگین را به مدت یک هفته کنار بگذارید.
  5. همواره برای دست کشیدن بر روی ابرو باید آن را به یک سمت هدایت کنید.
  6. از برخورد مستقیم دوش آب با ابرو جلوگیری کنید.
  7. از آب داغ برای شستشو ابرو کاشته شده استفاده نکنید.
  8. برای خشک کردن حوله را با فشار بر روی ابرو کاشته شده نکشید.

عوارض هزینه شستشو کاشت ابرواگرچه در مقایسه با روشهای کاشت مو بهبودی بسیار سریع است ، اما هنوز رشد موهای ابرو تقریباً چهار ماه طول می کشد ، در حالی که رشد حداکثریک سال به اوج خود می رسد. این امر به این دلیل است که رشته های مو که در ابروهای جدید شما قرار دارد ، به منظور ترغیب رشد جدید از طریق فولیکول های مو پیوند شده ، از بین می روند.

اما قبل از انجام این کار ، موهای شما باید چرخه رشد و ریختن منظم خود را طی کنند.  زیرا احتمالاً موهای ابرو سریعتر از آنچه انتظار دارید رشد کنند.

بسیاری از افراد از نازک شدن ابروها و یا حتی ریزش موهای ابرو رنج می برند که می تواند در اثر عوامل مختلفی مانند شیمی درمانی ، بیماری ها ، ژنتیک یا صدمات ایجاد شود. ریزش مو یا ریزش مو ابرو یک مشکل واقعی است که معمولاً با آرایش پنهان می شود. با این حال ، توصیه می شود که برای رهایی از این مشکل برای همیشه از عمل کاشت مو ابرو با روش FUE استفاده کنید. این یک روش تأیید و مؤثر است که توسط متخصصین پوست برای ترمیم موهای ابرو توصیه می شود.

مزایای کاشت ابرو FUE شامل موارد زیر است:

  • کارآیی  ابروها همیشه ضخیم تر شده و بعد از عمل طبیعی به نظر می رسند.
  • بدون زخم  پزشک از پوست سر و بخیه استفاده نمی کند ، بنابراین بیمار نیازی به نگرانی از زخم بودن در ناحیه اهدا کننده یا ابرو ندارد.
  • نتیجه دائمی  موها با فولیکولها و سلولهای بنیادی واقع در آنجا انجام می شوند که وظیفه رشد مو را دارند. که نتایج جراحی پیوند مؤثر را برای مدت نامحدود تضمین می کند.
  • بدون درد  به لطف بی حسی منطقه ای که هنگام عمل جراحی استفاده می شود.
  • بهبودی سریع  بعد از عمل جراحی کاشت مو FUE ابرو FUE معمولاً چند روز طول می کشد. در این زمان بیمار می تواند قرمزی کمی روی ابرو و ناراحتی در ناحیه اهدا کننده را تجربه کند.

کاشت موهای ابرو FUE یک روش مؤثر برای ضخیم تر کردن ابروها و صورت شما زیبا و جذاب شماست.

عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو

پوسته پوسته شدن

در اولین روز بعد از عمل، پوسته‌های کوچکی به اندازه سر سوزن در اطراف فولیکول موهای کاشته شده دیده می‌شوند.

این پوسته‌ها به اندازه دانه‌های ماسه هستند و از گرافت‌ها (موهای کاشته شده) در مقابل بیرون آمدن و عفونت محافظت می‌کنند. با اینکه هر بیماری با بیمار دیگر متفاوت است، اما به طور کلی پوسته پوسته شدن، و قرمز و صورتی شدن ابروها بعد از چند روز تا ۲ هفته از بین می‌روند.

وقتی این پوسته‌ها بریزند، انتظار می‌رود تا موهای کوتاه کاشته شده نیز بریزند. اما جای نگرانی نیست، زیرا فولیکول‌ها در زیر پوست زنده و سالم هستند و بعد از ۳ تا ۴ ماه دوباره رشد خواهند کرد. فولیکول‌هایی که همراه پوسته‌ها نریختند، بعد از ۳ تا ۶ هفته رشد می‌کنند و معولا می‌ریزند.

قرمز شدن

در بیشتر بیماران، صورتی و قرمزی ملایمی روی زخم ناحیه دهنده و ابروها پس از چند روز تا ۲ هفته کم‌رنگ می‌شوند.

اما در موارد نادر بیمارانی وجود دارند که در ناحیه گیرنده دچار قرمزی می‌شوند و این قرمزی تا ۸ هفته و حتی بیشتر ادامه پیدا می‌کند، به خصوص زمانی که پوست بیمار روشن باشد. در این صورت باید کرم‌های غیرتجویزی را تهیه و طبق دستورالعمل گفته شده استفاده کنید.

درد جزیی

نوشته های مرتبط

به طور کلی، بیشترین احساس ناراحتی بعد از عمل کاشت ابرو ناشی از سفتی پوست سر است، در صورتی که از روش FUT (روش استریپ) استفاده کرده باشید. احساس سفتی و کشیدگی هم در ناحیه گیرنده و هم در ناحیه دهنده مو وجود دارد. این علائم به آهستگی طی چند روز تا چند هفته از بین خواهند رفت.

تورم

تورم در پیشانی، ابروها، و پلک‌ها بخشی از روند بهبودی است و ممکن است حتی به سمت بینی، اطراف چشم‌ها و گونه‌ها نیز حرکت کند. همچنین در موارد نادر ممکن است منجر به کبودی چشم‌ها نیز بشود.

از اولین لحظه بعد از عمل تا ۳-۴ روز بعد از آن، دست کم ۴-۶ بار در روز و هر بار به مدت ۱۵-۲۰ دقیقه روی پیشانی خود یخ بگذارید (یخ را روی محل کاشت قرار ندهید).

درمان خارش بعد از کاشت ابرو

خارش ابرو بعد از کاشت مشکل خاص و خطرناکی نیست و ، خود به خود برطرف خواهد شد لذا باید به مدت ۵ الی ۷ روز، از خارش محل پیوند باید اجتناب نمود زیرا احتمال بیرون زدن موهای پیوندی و آسیب دیدگی آنها زیاد خواهد بود.

به منظور کاهش حس خارش و درمان آن می توان از سرم شست و شو استفاده کرد، کافی است محل پیوند را با سرم مرطوب نگه داشت و از داروهای ضد خارش و آنتی باکتریال تجویزی پزشک جراح استفاده کرد، بدین ترتیب حس خارش سریع تر برطرف خواهد شد. در صورتی که محل پیوند دچار خارش شدید گردد، این به معنی عفونت کردن محل پیوند است .

آرایش ابرو

آرایش ابروهایتان را می‌توانید ۱۰ تا ۱۴ روز بعد از عمل شروع کنید.

رنگ کردن ابرو

شما می‌توانید ۴ هفته بعد از عمل کاشت ابرو، ابروهایتان را رنگ کنید.

تاتوی ابرو

برای داشتن ابروهای زیبا، پرپشت، و شاداب می‌توانید از هر دو روش کاشت و تاتوی ابرو استفاده کنید. توصیه می‌شود که تا ۱۲ ماه بعد از عمل کاشت ابرو از انجام دادن تاتو خودداری کنید و اجازه دهید که تمام موهای کاشته شده رشد کنند.

اگر ابروی شما صورتی یا قرمز شده است، می‌توانید ۴ روز بعد از عمل مواد پوشاننده خاصی را روی ناحیه دریافت‌کننده بزنید. این محصولات برای افرادی که دچار آلرژی هستند مناسب است، همچنین بدون چربی، بر پایه آب، و پوشاننده هستند.

بعلاوه می‌توانید ۷ روز بعد از عمل کاشت ابرو از پماد هیدروکورتیزون ۱ درصد یا سرم هیدروکورتیزون ۱ درصد حاوی آلوئه ( آلوئه کورت) برای برطرف کردن قرمزی استفاده کنید.

ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو

در نواحی ابرو که دچار ریزش شده اند و یا نواحیی که کم پشت می باشند شیوه ای مناسب برای ترمیم این کم بود خواهد بود و معمولا از موی خود فرد برای عمل پیوند استفاده می گردد و در محل ابرو کاشت می شود البته این کار باید حتما توسط یک متخصص مجرب صورت گیرد تا نتیجه مطلوبی برای فرد داشته باشد.

خوابیدن

برای جلوگیری و/ یا کاهش تورم بعد از عمل، خوابیدن به حالت نیمه نشسته بسیار مهم است. برای ۳-۴ شب اول بعد از عمل، هنگام خواب از ۳ یا ۴ بالشت یا یک متکا استفاده کنید. دقت کنید که زاویه کمرتان بیشتر از ۴۵ درجه نباشد. بهتر است از یک بالشت محافظ گردن نیز برای نگهداری گردنتان استفاده کنید.عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو

برگشتن به محل کار

اگر کارشما به گونه‌ایست که پشت میز می‌نشینید، روز بعد از عمل می‌توانید سر کار خود حاضر شوید، البته در صورتی که ‌بتوانید اندک ناراحتی و قرمزی را در پوست ناحیه دهنده تحمل کنید. اما اگر کار شما به گونه‌ایست که اجسام سنگین‌تر از ۱۵ پوند را بلند می‌کنید یا فعالیت شما نسبتا زیاد است، توصیه می‌شود که در صورت عمل FUT، ۷ روز و در صورت عمل FUE، ۵ روز بعد از عمل به محل کار خود بازگردید.

ورزش و فعالیت

بسیار مهم است که تا ۷ روز بعد از عمل به روش FUT و ۵ روز بعد از روش FUEاز ورزش و فعالیت‌های ورزشی خودداری کنید. فعالیت خیلی شدید می‌تواند باعث تورم، خونریزی، و از بین رفتن گرافت‌ها شود.

بعد از گذشت ۷ روز از عمل کاشت ابرو به روش FUT و گذشت ۵ روز از عمل به روش FUE می‌توانید فعالیت‌های متوسط خود را شروع کنید

اصلاح ابروها

از آنجایی که موهای کاشته شده در ابرو از بین موهای سر برداشته شده‌اند، می‌توانند به اندازه موهای سر رشد کنند. بنابراین باید به طور منظم اصلاح شوند.

از ۳-۴ ماه بعد از عمل، ینی زمانی که موها دوباره شروع به رشد کنند باید دو بار در ماه اصلاح شوند. همچنین می‌توانید از سرم اسکوالان TCHR، ژل آلوئه‌ورا، ژل مو، یا ژل ابرو استفاده کنید تا رشد موها را به هر جهتی که می‌خواهید هدایت کنید.

کاشت ابرو در مقابل میکروپیگمنتیشن:عوارض هزینه شستشو کاشت ابرو

اگر به دنبال تقویت طولانی مدت ابرو هستید ، بدون شک می خواهید میکروبلاستیک را در نظر بگیرید . به جای کاشت فولیکول های مو ، میکروبلاستیک – که به عنوان “گلدوزی ابرو” یا “میکرو نوازش” نیز شناخته می شود – از آرایش دائمی برای ایجاد ابروی کاملتر استفاده می کند. اگرچه این روش درمانی طی چند سال گذشته محبوبیت زیادی یافته است ، اما در واقع یک روش قدیمی است.

با استفاده از میکروبلاستیک ، یک متخصص رنگدانه را با استفاده از ابزار دستی با سوزن های متصل (شبیه اسلحه تاتو) به لایه بالایی پوست وارد می کند تا قسمت هایی از ابرو که موهای آن نازک یا از بین رفته است را پر کند. این متخصص بسیار مراقب خواهد بود تا اطمینان حاصل شود که هر مو برای تقلید از ظاهر موهای واقعی ، با توجه دقیق به ابعاد و سایه زنی ، تقلید شود.

تفاوت اصلی  میکروپیگمنتیشن وکاشت  ابرو در این است که میکروبلاسیون نیمه دائمی است و تنها 6 تا 18 ماه با مراقبت های مناسب  ادامه دارد.  میکروپیگمنتیشن همچنین به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از کاشت ابرو است که برای یک درمان کامل بین 400 تا 800 دلار هزینه دارد. با این وجود ، از آنجا که میکروبلاستیک از رنگدانه های خال کوبی زیبایی استفاده می کند و پیوندها از فولیکول های واقعی استفاده می کنند ، به احتمال زیاد با پیوند به نتیجه طبیعی تری خواهید رسید.

  • انتخاب روشی که برای شما مناسب باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله نتیجه نهایی مورد نظر شما
  • . در مواردی که ابرو پر شده اما به شکل بیشتری نیاز دارد ، متخصصان اغلب میکروبلاستیک را توصیه می کنند.
  • اگر می خواهید ظاهر طبیعی تری داشته باشید ، پزشک شما به احتمال زیاد کاشت را توصیه می کند.

عوارض هزینه شستشو کاشت ابرو

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

مانند هر روش آرایشی ، جواب بسته به نیاز دقیق شما و محل انجام این عمل متفاوت است.عوارض هزینه شستشو کاشت ابرو

. با این حال ، به دلیل ماهیت وقت گیر آن ، که به پزشک نیاز دارد فولیکول ها را یک به یک برداشته و اعمال کنند ، میانگین هزینه آن 7500 دلار است.

بعضی اوقات می تواند ارزانتر باشد ، به خصوص اگر تعداد فولیکول های موی کمتری برای رسیدن به نتیجه ایده آل لازم باشد. با این وجود ، پیوندو کاشت ابرو به مراتب پرهزینه‌ترین روشهای پیشنهادی صنعت تقویت ابرو هستند ، بعضی اوقات چندین هزار دلار بیشتر از روشهای جایگزین رایج مانند آرایش دائمی و میکروبلاستیک.

اگرچه کاشت ابرو به طور کلی ایمن به حساب می آیند – مانند هر روش ، خطرات کمی در ارتباط با بی حسی موضعی و تزریقات  (در درجه اول واکنشهای آلرژیک) وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

همچنین یک خطر عفونت ناچیز اما غیرممکن ناشی از پیوند وجود دارد و بلافاصله پس از انجام این عمل ، ممکن است دچار کبودی و زخم جزئی در ناحیه ابرو شوید.

اما به طور کلی ، خطر ابتلا به عوارض جدی ناشی از پیوند ابرو بسیار کم است.

با این حال ، برخی از مسائل آرایشی وجود دارد که ممکن است در نتیجه پیوند رخ دهد. از آنجا که فولیکولهای جدید از ناحیه پوست سر گرفته می شوند ، در آنجا که سرعت رشد سریع تری وجود دارد ، بسیاری از بیماران ابراز نگرانی می کنند که ابروهایشان غیرمترقبه می شود ، در حالی که موهای سرکش در جهت اشتباه رشد می کنند و نیاز به نگهداری مداوم دارند.

متخصصان تصدیق می کنند که بیش از 15 درصد موهای جدید در جهت اشتباه رشد نمی کنند و هر چند ماه یکبار به راحتی می توان آن را ریخت و پاک کرد. برای جلوگیری از بروز این مشکل ممکن است برخی از پزشکان از موهای ریز از پا یا بدن استفاده کنند.عوارض هزینه شستشو کاشت ابرو

مراقبت از مو

بلافاصله بعد از از بین رفتن پوسته‌ها و کبره زخم‌ها موهایتان را کوتاه کنید، و اگر از روش FUT برای کاشت مو استفاده کرده باشید، پس از کشیدن بخیه‌ها و استاپل‌ها می‌توانید این کار را انجام دهید که حدود ۲ هفته طول می‌کشد. در این روش، تا ۶ ماه اول می‌توانید موهایتان را به اندازه ۲٫۵ سانتی‌متر کوتاه کنید تا رنگ صورتی کم‌رنگ شود.

شنا کردن و قرار گرفتن در معرض آفتاب

تا 2 هفته بعد از کاشت مو از رفتن به استخر خودداری کنید. اما آب دریا به زدودن پوسته‌های سر کمک میکند و برای روند بهبودی بسیار مفید است، بنابراین ۳ روز بعد از عمل می‌توانید در آب دریا شنا کنید.

از قرار دادن طولانی مدت ناحیه گیرنده در معرض نور خورشید در ۳-۴ هفته اول بعد از عمل اجتناب کنید (می‌توانید از کلاه استفاده کنید). بعد از ۷ روز حتما از کرم ضدآفتاب حاوی زینک‌اکساید استفاده کنید.عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو

مصرف دخانیات بعد از کاشت ابرو :عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو

محققان ثابت کرده‌اند که مصرف دخانیات روند بهبود زخم را به تعویق می‌اندازد. برای اطمینان از بهبودی هرچه سریع‌تر و زنده ماندن موهای کاشته شده، توصیه می‌کنیم که دست کم یک ماه قبل از عمل و دو هفته بعد از آن از کشیدن سیگار اجتناب کنید.

موارد احتیاطی در مورد کاشت ابرو:عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو

  1. موهای پیوند زده شده از پوست سر تا زمانی که موهای روی سر شما رشد کند ، می توانند رشد کنند. بنابراین ، هر ماه برای پیرایش ابروها از نظر ظاهری طبیعی بسیار مراقب باشید.
  2. بعد از عمل به سر یا پیشانی خود سخت نکشید. این می تواند برای موهای پیوند زده شده و همچنین پوست سر که پس از عمل بخیه زده می شود خطرناک باشد.عوارض طبیعی بعد از کاشت ابرو
instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.