قرص و کرم تنگ کننده واژن ؟

 قرص و کرم تنگ کننده واژن :

قرص تنگ کننده فوری واژن

واژن چیست؟

واژن در بدن زنان عضوی است که دارای بافت های انعطاف پذیر و کششی است. شکل خاصی دارد و بعد از بارداری یا زایمان تغییر چندانی نمی کند. کرم سفت کننده واژن.

دلایل شل شدن واژن چه می تواند باشد؟

برخی از پدیده های انسانی مانند پیری و زایمان باعث ضعیف شدن عضلات و دیواره های واژن می شوند. بنابراین، اینها دلایل کاملاً طبیعی برای تغییر عضلات واژن در نظر گرفته می شوند. ژنتیک نیز یکی از عوامل شل شدن پرینه و بافت های واژن است.

در نهایت درمان های مختلفی برای جوان سازی واژن و بازیابی یکپارچگی آن وجود دارد. برخی از رویکردهای محافظه کارانه شامل استفاده از لوسیون ها، کرم ها یا ژل ها برای جوان سازی یا سفت کردن طبیعی واژن است.

پول را هدر ندهید و سلامت واژن خود را با درمان های اثبات نشده به خطر بیندازید.

مرطوب کننده واژن محصولاتی هستند که می توانید به طور منظم برای افزایش رطوبت در واژن خود استفاده کنید. این محصولات می تواند دیلاتور تراپی، فعالیت جنسی و معاینات لگن را آسان تر کند. مرطوب کننده های واژینال به ویژه اگر در یائسگی هستید یا

داروهایی را مصرف می کنید که می توانند سطح استروژن شما را کاهش دهند،مفید هستند.

از مرطوب کننده های واژن حداقل 3 بار در هفته یا بیشتر اگر نیاز دارید، استفاده کنید.می توانید آنها را در داخل واژن ، در دهانه ی واژن ، بر روی کلیتوریس و در لب های داخلی واژن (چین خوردگی کوچک پوست در اطراف دهانه ی واژن) استفاده کنید.

قرص و کرم تنگ کننده واژن

 

تحقیق در­مورد درمان­های واژنی غیر جراحی برای آنچه به‌عنوان علائم ادراری تناسلی یائسگی (GSM) شناخته می­شود در حال انجام است. این علائم شامل خشکی واژن، آتروفی، ترک و خونریزی، خارش و استرس بی­اختیاری ادراری است. مشخص‌شده است که

لیزرها موجب بهبود ناراحتی جنسی و آتروفی و کاهش علائم فرجی واژنی می­شوند. مشخص شد که لیزرها در بهبود شلی و خشکی ایمن و مؤثرند.

مشخص شد که فرکانس رادیویی ازنظر آماری موجب بهبود قابل‌توجهی در شلی واژن، رضایت جنسی، بهبود استرس بی­اختیاری ادراری، آتروفی واژن و ارگاسم می­شود. میانگین کاهش زمان در یک مطالعه با بهبود و تنگی، رطوبت و حساسیت 50 درصد بود. دیگران

بهبودی در ظاهر فرج و عملکرد جنسی را نشان دادند.

 بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده واژن درست قبل از خواب است. این نکته به این دلیل است که جذب ماده در حالی که دراز کشیده اید و خوابیده اید، بهتر است. قبل از دیلاتور تراپی، از مرطوب کننده واژن استفاده نکنید زیرا مرطوب کننده به درستی به پوست شما جذب نمی شود.

برخی از ژل‌های سفت‌کننده واژن مانند ژل V-Tight ادعا می‌کنند که خواص قابض قوی می‌تواند طیف وسیعی از مشکلات سلامت واژن را از درمان یا معکوس کردن شلی و خشکی واژن گرفته تا کاهش ترشحات را التیام بخشد. این نوع درمان‌ها اغلب حکمت

باستانی را تبلیغ می‌کنند یا منشا عجیب و غریب را به عنوان بخشی از فروش خود می‌گویند. افزایش انتظارات، اثر دارونما یا حتی زندگی جنسی قوی تر برای آزمایش نتایج، ممکن است به زنانی که از آنها استفاده می کنند این تصور را ایجاد کند که ژل کار می

کند، اما تجزیه و تحلیل این ژل ها و وعده های آنها نشان می دهد که علم ادعاهای آنها را تأیید نمی کند.

کاری که بسیاری از این ژل‌ها انجام می‌دهند این است که مخاطی را که پوشش واژن را تشکیل می‌دهد، خشک می‌کنند و روان‌کاری را کاهش می‌دهند. بدون روانکاری، اصطکاک و تحریک بیشتری خواهید داشت، اما نه به این دلیل که واژن شما “سفت تر” است.

در نهایت، این اصطکاک دردناک می شود و می تواند باعث ریزش اشک و سایر آسیب های بافتی شود که واژن را در برابر عفونت و التهاب آسیب پذیر می کند. ژل‌های سفت‌کننده واژن ممکن است باعث تورم موقت بافت‌های واژن نیز شوند که می‌تواند به عنوان

“سفت کردن” تعبیر شود، اما این واکنش‌ها کوتاه مدت هستند.

قرص تنگ کننده واژن چیست و آیا آنها ایمن هستند؟

آیا به دنبال تنگ کردن دیوارهای واژن خود هستید؟ این یک شوخی نیست، اما برخی از درمان ها هستند که ممکن است شما را به خنده اندازد.

ما در دوره ای به نام ” رنسانس واژنی” هستیم. بسیاری از محصولات  برای تنگ کردن دیوارهای واژن وجود دارد.

از میان آنها، قرص های تنگ کننده ی واژن بیشتر دنبال می شوند. اما آیا اینها ایمن هستند؟ آیا آنها اصلا تاثیر دارند؟ چگونه کار می کنند.

کرم تنگ کننده واژن چیست؟

کرم های تنگ کننده واژن کرم ها یا ژل های مورد تایید پزشکی هستند. آنها در ناحیه صمیمی واژن استفاده می شوند، به طور خاص برای سفت کردن ماهیچه های واژن که باید به دلیل پدیده های مختلف طبیعی شل شده باشند، ساخته شده اند.

ژل تنگ کننده واژن چگونه کار می کند؟

کرم‌ها یا ژل‌های سفت‌کننده واژن معمولاً حاوی مواد طبیعی و بی‌ضرر هستند که به‌طور خاص برای اطمینان از استفاده از آن‌ها روی یا داخل نواحی صمیمی آزمایش شده‌اند. اکثر کرم‌ها یا ژل‌های سفت‌کننده واژن دارای مواد «قابض» (یا سفت‌کننده) هستند که اثر سفت‌کننده‌ای روی عضلات یا بافت‌ها دارند. مواد قابض یا سفت کننده مانند تانن موجود در شراب هستند و به رفع شل شدن متوسط ​​واژن کمک می کنند.

کرم سفت کننده واژن به سفت شدن عضلات لگن کمک می کند و در نهایت خاصیت ارتجاعی و سفت شدن عضلات واژن را افزایش می دهد.

مزایای اضافه شده استفاده از کرم تنگ کننده واژن چیست؟

  1. 1. مزایای اضافه شده کرم های تنگ کننده واژن:
  2. 2. کرم سفت کننده واژن واژن را جوان می کند و از مشکل بی اختیاری ادرار (نشت تصادفی ادرار) جلوگیری می کند.
  3. 3. کمک به خلاص شدن از شر خشکی واژن.
  4. 4. کمک به روانکاری واژن برای جلوگیری از درد هنگام مقاربت.

 قبل از استفاده از کرم دست ها را کاملا بشویید

  1. 2. به اندازه کافی کرم سفت کننده واژن به اندازه پمپ روی انگشت گرفته می شود تا اعمال شود
  2. 3. کرم را با احتیاط داخل و حتی بیرون واژن به طور یکنواخت بمالید
  3. 4. دیواره ها و عضلات واژن باید به آرامی ماساژ داده شوند.

 

علت شل شدن واژن

 

بیایید نگاهی بیندازیم که اصلا چرا شما  به دنبال تحقیق ترفندها و راهنمایی برای تنگ کردن دیوارهای واژن هستید. بدانید که شلی و گشادی واژن، که به نام خستگی واژینال شناخته می شود، بسیار رایج است.

شما تنها نیستید و چیزی برای خجالت کشیدن وجود ندارد. بارداری، فشار فیزیکی بر روی واژن قرار می دهد. 40 هفته حمل یک کودک. این تاثیرمستقیمی بر تنگی واژن دارد.

بنابراین، حتی اگر شما یک زایمان سزارین داشته باشید، شلی واژن امکان پذیر است. اما، برای زنانی که زایمان طبیعی داشته اند، به خصوص چندقلویی، شلی واژینال یک مشکل است.

در نهایت، تغییرات هورمون در طی یائسگی، یکی دیگر از دلایل اصلی تغییرات دیواره واژینال است.

گشادی و شلی واژن منجر به عدم لذت در طول رابطه جنسی برای هر دو شریک میشود.

این یکی از بزرگترین مسائلی است که امروزه زنان و زوجین با آن روبرو هستند.

جوانسازی واژن با لیزر diVa یکی دیگر از گزینه های درمانی است که می تواند واژن شل را سفت کرده و سلامت واژن را بدون استفاده از سایر محصولات سفت کننده واژن بازگرداند. این درمان با ضخیم کردن دیواره‌های واژن و ساختارهای کلاژنی که واژن را

پشتیبانی و شکل می‌دهند، کانال واژن را باریک می‌کند. این درمان با لیزر به دیواره واژن و بافت‌های عمیق‌تر نفوذ می‌کند تا رشد ساختارهای کلاژن جدیدی را تشویق کند که دیواره‌های واژن را محکم و «پرکننده» می‌کند. این درمان همچنین داخل دیواره های واژن

را مجدداً نمایان می کند و باعث ایجاد بافت جدید و سالم در پوشش واژن برای انعطاف پذیری و روانکاری بهتر می شود. diVa® همچنین می تواند به کاهش موارد خفیف بی اختیاری ادرار کمک کند.قرص و کرم تنگ کننده واژن

قرص های تنگ کننده واژن واقعی هستند؟

شما یکی از میلیون ها زن دچار شلی واژینال هستید. یا شاید هم به دنبال کمک برای شریک زندگی و رابطه ی خود هستید. شما در استفاده از قرص های تنگ کننده واژن تردید دارید.

 شما می پرسید “آیا این قرص ها واقعی هستند”؟

پاسخ ساده این است که خیر! قرص های تنگ کننده  واژن چیزی نیست که شما بخواهید آن را امتحان کنید. و مهم است که مراقب باشید چه چیزی از طریق واژن به آن وارد می شود. اما، بیایید یک نگاه دقیق تر به دلیل اینکه چرا قرص های تنگ کننده  واژن بهترین گزینه شما نیستند، بیندازیم.

 2 دلیل اصلی که باعث می شود قرص های تنگ کننده واژینال تاثیر نداشته باشند، چیست؟

هدف بهبود تون عضلانی است:

دیواره واژن به عضلات کف لگن متصل می باشد. استرس در طول سال های باروری ، این عضلات را تضعیف می کند. از این رو باعث می شود دچار شلی واژن شوید.

از آنجاییکه تون(تراکم) عضله یک جزء کلیدی در اینجا است، تقویت این عضلات از طریق ورزش یا مراقبت،نسب به درمان های مضر واژینال ثابت شده – و یا حتی هر دو این ها- تنها راه طولانی مدت برای سفت کردن دیوار واژن است.

قرص های واژینال حاوی گیاهان و داروهای قابض و مرطوب هستند. قرص های واژینال باعث انقباض لایه های سطحی بافت می شوند. نه سیستم عضلانی گسترده در دیواره ی واژن.

حتی این انقباض سطحی نیز، کوتاه مدت است. قرص های تنگ کننده،راه حل بلند مدت برای رفع  این مشکل نیستند.

فیزیوتراپی کف لگن در تقویت عضلات کف لگن برای درمان طولانی مدت که مشکل را از ریشه حل می کند ، بسیار موثر است.

اجازه دهید صادق باشم.  واژن بهترین لحظات زندگی شما را – در هر سنی – به ارمغان می آورد.  پس چرا به هر چیزی اجازه ی دسترسی بدهیم؟  ایمنی و اثربخشی طولانی مدت قرص های سفت کننده واژن اثبات و بررسی نشده است.  علاوه بر این ، نه تنها آنها برای شما ایمن نیستند ، بلکه شریک زندگی شما نیز در خطر است. 

کرم ها و ژل های تنگ کننده واژن برای زنانی به بازار عرضه می شود که ممکن است به دلیل افزایش سن یا بعد از بچه دار شدن ، متوجه افزایش سستی و شلی واژن شده باشند.قرص و کرم تنگ کننده واژن

 در زیر به بررسی روش تنگ شدن واژن با قرص و اینکه چرا به زنان توصیه می کنیم از آن استفاده نکنند،می پردازیم.

 

برای تنگ شدن واژن از چه قرصی استفاده کنیم

 

اما، اگر مواد کاملاً طبیعی داشته باشند، امتحان کردن آنها چه ضرری دارد؟ خوب، آیا تا به حال فلفل تند را بریده اید، سپس، بدون فکر، چشم خود را مالیده اید؟ فلفل های تند همه طبیعی هستند، اما این بدان معنا نیست که مالیدن آن ها روی غشاهای مخاطی

خود ایده خوبی نیست. مواد کاملا طبیعی هنوز هم می توانند محرک قوی باشند. همان طور که فلفل می تواند چشم شما را تحریک کند، ترکیبات “کاملا طبیعی” کرم سفت کننده واژن، پوشش واژن را تحریک می کند. بسیاری در واقع محرک های شناخته شده

ای مانند دارچین، زنجبیل، کاکائو و فلفل دلمه ای را به عنوان مواد فعال فهرست می کنند!

کرم های سفت کننده واژن ادعا می کنند که انعطاف پذیری و کشش واژن را بازیابی می کنند ، بنابراین واژن احساس جوان شدن می کند.

 شما کرم یا ژل را به قسمت داخلی واژن به منظور سفت شدن واژن می زنید .

 برخی از کرم ها ادعا می کنند که تنگی و انقباض ،فوری اتفاق می افتد.  هرگونه تغییر درپی استفاده از ژل یا کرم تنگ کننده ، دائمی نخواهد بود.

قرص تنگ کننده واژن چیست؟

شرکت هایی که قرص های تنگ کننده واژن تولید می کنند ، ادعا می کنند که مصرف منظم آنها باعث تنگ شدن واژن می شود.  با این حال ، هیچ آزمایش بالینی برای اثبات عملکرد این قرص ها انجام نشده است. 

در حقیقت ، یكی از استادان زنان و زایمان گفت: “هیچ كاری نمی توانید برای واژن خود به صورت خوراكی انجام دهید كه بر” تنگی “تأثیر بگذارد” ….این مسخره است!

کرم ها و ژل های تنگ کننده واژن چگونه ادعای تاثیر داشتن می کنند؟

برخی از ژل های تنگ کننده واژن ، حاوی موادی هستند که گفته می شود اثر قابض روی واژن ایجاد می کنند ، به این معنی که بافت دیواره واژن و مهبل را سفت می کنند.

 در بیشتر موارد ، این کرم ها به راحتی موکوس دیواره های واژن را خشک می کنند ، که می تواند اصطکاک را افزایش دهد و باعث تنگی موقت شود.با این حال ، به احتمال زیاد باعث دردناک شدن رابطه می شود.

 »» عمل باکرگی مجدد

درمان خانگی افتادگی واژن

 

برای اینکه یک محصول به یک دارو تبدیل شود و توسط پزشک تجویز شود، باید آزمایش های دقیقی را انجام داد تا عملکرد و ایمنی آن را اثبات کند. هیچ کرم تنگ کننده واژنی در نسخه های تجویزی وجود ندارد و هیچ آزمایش بالینیی که ثابت کند ایمن یا موثر هستند،به اثبات نرسیده است.

اگر چه برخی از زنان ممکن است واژن خود را پس از اعمال این کرم ها،تنگ تر احساس کنند، اما احتمالا بیشتر شبیه اثر یک دارونما است، یا ممکن است احساس اصطکاک بیشتری داشته باشد، زیرا مواد تشکیل دهنده کرم می تواند باعث خشک شدن موکوس موجود روی دیوارهای واژینال شود.

یکی از مواد تشکیل دهنده موجود در بسیاری از این کرم ها و ژل ها، منجکانی است، همچنین به عنوان oak gall شناخته می شود (که عنصر کلیدی در ژل تنگ کننده یV است)، که ادعا می شود واژن را سفت و خشک می کند.قرص و کرم تنگ کننده واژن

نوشته های مرتبط

خشک کردن واژن چیز خوبی نیست. کاهش روان بودن واژن می تواند منجر به مقاربت جنسی دردناک و حتی آسیب بافتی شود که می تواند خطر ابتلا به عفونت و التهاب را افزایش دهد.

 سخنرانی مری جین مینسین، استاد بالینی زنان و زایمانو علوم باروری در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل، گفت: “من به طور قطع میدانم هیچ کرمی که واژن شما را تنگ کند، وجود ندارد.”

پس خودتان تصمیم بگیرید!

عوارض جانبی کرم ها و ژل های تنگ کننده ی واژن چیست؟

در بسیاری از موارد، زنان از این کرم ها استفاده می کنند و هیچ اثر مثبت یا منفی ای را متوجه نمی شوند. با این حال، برای برخی از زنان،استفاده از کرم های تنگ کننده واژن می تواند باعث تحریک، عفونت یا واکنش آلرژیک به مواد تشکیل دهنده ی موجود در آن محصول شود.

کرم ها و ژل هایی که به عنوان قابض کار می کنند ، واژن را خشک می کنند و می توانند خطر سایش در بافت واژن را افزایش دهند. این سایش می تواند مقاربت جنسی را دردناک تر کرده،خطر ابتلا به STI و عفونت را افزایش دهد.

برخی از مارک های ژل تنگ کننده حاوی گلیسیرین هستند،همچنین ماده ای نیز در برخی از روان کننده ها یافت می شود. گلیسیرین از شکر مشتق شده است و اگر محصولاتی را که حاوی گلیسیرین هستند به واژن خود بزنید، می تواند در بدن تخمیر شود و به طور بالقوه؛ عوارض جانبی مانند عفونت های مخمری یا باکتریایی را ایجاد می کند.

اگر به شواهد بیشتری مبنی بر بد بودن ایده ی استفاده از ژل ها و کرم های تنگ کننده واژن نیاز دارید ، بررسی های آمازون را جستجو کنید.فقط با یک جستجوی سریع ، صدها مورد بررسی  one-star ، که از زنانی که هیچ اظاهری از اسیب نداشتند، تا زنانی که در نتیجه استفاده از محصولات لکه بینی دردناک ، عفونت های مخمر ، خارش و تحریک داشته اند،نشان داده می شود.

 

برای تنگ شدن واژن از چه گیاهی استفاده کنیم

 

جایگزین های طبیعی وجود دارد ، اما تاثیرگذاری و ایمنی آنها بررسی نشده است!  می توانید راجع به اینکه چرا سعی در استفاده از داروهای خانگی تنگ کننده واژن ایده خوبی نیست، بیشتر بخوانید. جایگزین های طبیعی شامل استفاده از گیاهانی مانند فندق جادویی یا مواد شیمیایی مانند آلوم پتاسیم در واژن یا ناحیه لگن است ، اما ما اکیداً به زنان توصیه می کنیم این موارد را امتحان نکنند.

اما از دست دادن تنگی واژن به طور آشکار بحث نشده است و گاهی اوقات می تواند به عنوان یک شوک باشد، بسیاری از افراد مطمئن نیستند که چگونه با آن برخورد کنند. از دست دادن برخی از کشش در واژن بسیار شایع است و می تواند ناشی از تولد، یائسگی، اضافه وزن و حتی سیگار کشیدن باشد.

عضلات لگن ضعیف می توانند منجر به بی اختیاری ادرار، خشکی و درد در طول مقاربت شوند.

 با این حال، زنان اغلب به دنبال مشاوره پزشکی هستند، زیرا بسیاری از آنها به جای آن به اینترنت می روند.

قرص و کرم تنگ کننده واژن : شستشوی واژینال با سرکه سیب

یک روش غیر معمول دوش گرفتن که در سال های اخیر پیدا شده است ، استفاده از سرکه سیب برای تنگ کردن واژن است.  افراد متخصص ، خیلی زود زنان را از استفاده از این روش که به صورت خیساندن تامپون در سرکه و قرار دادن آن است ، هشدار دادند.

دکتر شری داتا ، متخصص مشاوره ی زنان و زایمان گفت: “من توصیه نمی کنم که سرکه را در واژن خود قرار دهید زیرا می تواند تعادل pH ناحیه ی واژن را تغییر داده و خطر عفونت را افزایش دهد.  در برخی موارد ،میتواند باعث سوزش و بدون هیچ گونه اثر مثبتی شود. “

قرص و کرم تنگ کننده واژن : داروهای گیاهی طبیعی

برخی فکر می کنند ریختن مخلوطی از انگور فرنگی جوشانده و آب روی واژن می تواند خاصیت ارتجاعی عضلات واژن را افزایش دهد.  با این حال ، هیچ داده ی علمی ای برای پشتیبانی از این نظریه وجود ندارد.قرص و کرم تنگ کننده واژن

دکتر تیلور ادامه داد: “استفاده از هر چیزی برای دستگاه تناسلی که مورد تأیید پزشک نباشد ، می تواند فلور طبیعی واژن را مختل کرده و منجر به عفونت شود.”

استفاده از ژل آلوئه ورا در نقاط داخلی و خارجی واژن می تواند عضلات لگن را سفت کند.  اگرچه آلوئه ورا دارای چندین مزیت مفید دیگر نیز هست، اما تحقیقات کافی برای تأیید استفاده یا ایمن بودن استفاده از آن روی دستگاه تناسلی انجام نشده است.

قبل از اقدام به خوددرمانی ، از یک مشاوره مامایی ، مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید مشکلی که ممکن است نیاز به درمان جراحی داشته باشد ندارید. “

قرص و کرم تنگ کننده واژن :تغییر در رژیم غذایی

توضیحات آنلاین توصیه می کند که رژیم غذایی خود را برای تأثیر بر عضلات کف لگن اصلاح کنید.  در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • از غذاهای حاوی اسید سیتریک (مانند گریپ فروت ، لیمو و تمشک) که می توانند عضلات کف لگن را تحریک کرده و علائم بی اختیاری ادرار را بدتر کنند ، خودداری کنید.
  • ●     غذاهای حاوی ویتامین D (به عنوان مثال زرده تخم مرغ و پنیر) می توانند خطر ضعیف شدن عضلات کف لگن را کاهش دهند.
  • ●     از نوشیدنی های کافئین دار (به عنوان مثال قهوه ، چای ، نوشیدنی های انرژی زا) باید اجتناب شود زیرا می تواند مثانه را تحریک کند و منجر به مشکلات بی اختیاری شود.

دکتر داتا افزود: “در حالی که رژیم غذایی شما (با استروژن) می تواند به حفظ یکپارچگی مخاط واژن و روان سازی بافت کمک کند ، با این حال هیچ شواهدی وجود ندارد که نشان دهد عضلات واژن فقط با این کار سفت می شوند.”

 

درمان شل شدن واژن با ورزش

 

برای موارد خفیف ، تمرینات کف لگن ، که به آن تمرینات کگل نیز می گویند ، یک روش عالی و مطمئن برای تقویت عضلات واژن است.

تمرینات کف لگن کگل روشی موثر برای تقویت و تقویت ناحیه واژن است که می تواند به کاهش بی اختیاری ادرار و بهبود رضایت جنسی کمک کند. تمرینات کگل شامل سفت کردن عضلات کف لگن شما در چندین ست از تکرار در طول روز است. اینها همان

ماهیچه هایی هستند که برای توقف جریان ادرار استفاده می شوند.

اگر کگل انجام دهید، کف لگن شما بهتر می‌تواند از واژن و ساختارهای اطراف آن حمایت کند. با این حال، عضلات کف لگن شما مانند دیواره واژن نیست. بسیاری از ژل های سفت کننده واژن و حتی قرص های تنگ کننده واژن انجام Kegels را در حین استفاده از

محصولاتشان توصیه می کنند تا نتیجه ای ماندگار از این دوره درمانی مشروع احساس کنید.

هنگام نشستن ، ایستادن یا دراز کشیدن در یک موقعیت راحت ، عضلات کف لگن خود را – که از آن برای کنترل جریان ادرار استفاده می کنید – سفت کنید و برای مدت پنج ثانیه آرام بگیرید.  این کارها را می توانید قبل ، در حین و بعد از بارداری انجام دهید.

در حین تمرینات ، از نگه داشتن نفس و سفت شدن باسن ، ران و شکم خودداری کنید. روزانه سه دور هشت تا ده تایی از این تمرین را انجام دهید و با افزایش قدرت ، زمان انقباض را به ده ثانیه افزایش دهید.

دکتر داتا گفت: ” بخاطر بسپارید که این فقط ممکن است مانع از تحلیل رفتن قدرت عضله ، با بهبودی محدود شود.  اگر این کار کمکی نکرد ، ما به شما توصیه می کنیم با متخصص زنان خود مشورت کنید تا مشکل را بررسی کنید.قرص و کرم تنگ کننده واژن

یک دوره تمرین مثانه –– توانایی فاصله گذاری طولانی تر بین احساس نیاز به دفع ادرار و دفع ادرار– همراه با تمرینات کف لگن نیز می تواند به بی اختیاری ادرار کمک کند.

دکتر داتا اضافه کرد: “یوگا و پیلاتس همچنین با تشویق به تمرکز روی تمرینات کف لگن ، به سفت شدن واژن کمک می کنند.”

اگر نمی توانید عضلات کف لگن خود را منقبض کنید ، ممکن است تحریک الکتریکی توصیه شود.  این کار شامل قرار دادن یک کاوشگر کوچک در واژن است که باعث تحریک عضلات با سیگنال های الکتریکی می شود.  با این حال ، برخی این روش را ناخوشایند یا دشوار می دانند ، بنابراین بهتر است قبل از استفاده ، از یک متخصص حرفه ای اطلاعات کسب کنید.

زنان همچنین می توانند با افزودن یک مخروط code واژن وزن دار ، تمرینات کف لگن را انجام دهند.این ابزار مانند تامپون قرار داده می شوند و باعث انقباض عضلات واژن در اطراف دستگاه می شوند.  روزانه دو بار مخروط را نگه دارید و به تدریج این زمان را به 15 دقیقه برسانید.

 

بهترین مارک ژل تنگ کننده واژن

 

مطالعه ای در سال 1998 نشان داد که تمرینات کف لگن و مخروط در درمان استرس بی اختیاری به همان اندازه موثر هستند.  تحقیقات بیشتر کشف کرد که زنانی که بی اختیاری ادرار را تجربه می کنند ، می توانند اثرات مثبت طولانی مدتی را از انجام تمرینات

کف لگن ، به همراه و یا بدون مخروط های واژن تجربه کنند.قرص و کرم تنگ کننده واژن

با این حال ، بسیاری از شرایط باعث نا کارامد بودن این روش می شود.به عنوان مثال ، اگر باردار هستید ، به عفونت واژن مبتلا هستید ، سابقه سقط یا افتادگی دارید ، باید از این کار جلوگیری کنید.  عوارض جانبی نیز ممکن است شامل خونریزی واژینال یا واژینیت باشد.

ژل سفت کننده و سفید کننده واژن فرمولاسیونی برای تمرکز بر عوامل ضد پیری برای بازیابی حالت ارتجاعی طبیعی و تون عضلانی است. محتویات فعال طبیعی کرم، هورمون استروژن را در مقادیر کم به اندازه کافی برای تشکیل بافت های جدید افزایش می دهد.

علاوه بر این، گیاهان و عصاره های طبیعی شلی و رنگدانه ها را کاهش می دهند و در نهایت دیواره های عضلانی را سفت می کنند و رنگ پوست را روشن می کنند.

این کرم مزایایی برای از بین بردن بوی بد ناحیه صمیمی و تمیز نگه داشتن آن و عاری از عفونت دارد. همچنین با رطوبت طبیعی و بهبود خاصیت ارتجاعی منطقه را تازه نگه می دارد. به کاهش خشکی دردناک کمک می کند و سفتی آنی مطلوب را برای احساس رضایت کامل و اعتماد به نفس فراهم می کند.

کرم سفت کننده واژن زمانی بهترین گزینه برای سفت کردن واژن در نظر گرفته می شود که به هدف خود عمل کند و حاوی مواد شیمیایی مضر برای ناحیه صمیمی نباشد.قرص و کرم تنگ کننده واژن

نباید حاوی مواد سفید کننده، رنگ مصنوعی، پارابن، سولفات یا روغن معدنی مضر باشد.

برخی از کرم‌ها یا ژل‌های سفت‌کننده واژن که حاوی عوامل طبیعی مانند آلوئه ورا هستند که خاصیت تسکین‌دهنده دارند و باید اثر آن را روی پوست صمیمی نرم کنند، باید انتخاب شوند. برخی از کرم های سفت کننده واژن نیز دارای خواص مرطوب کنندگی و

موادی مانند کاتچو و کورکوما کوموسا هستند که به تشکیل بافت های جدید و توسعه سلول های جدید کمک می کنند. مواد طبیعی موجود در کرم سفت کننده واژن به رشد ماهیچه ها و ایجاد پوستی شاداب واژن کمک می کند.

عصاره انار سرشار از ویتامین C است که به بهبود رشد کلاژن کمک می کند. Oak Gall، Butea Frondosa و برخی مواد طبیعی دیگر باعث افزایش سطح هورمون استروژن، افزایش سفتی و همچنین روان کننده دیواره های واژن می شوند. کلاژن مسئول تقویت

دیواره های داخلی است. زاج، یک فرآورده طبیعی دارای خواص قابض بوده و در کنار اثرات ضد میکروبی، اثرات درمانی نیز دارد.

جوان سازی واژن

زنانی که علائم شدیدی از شل شدن عضلات واژن را تجربه کرده اند ممکن است ازاستفاده از فناوری لیزر ، که باعث رشد کلاژن درون دیواره واژن و افزایش تنگی می شود.  این علائم بی اختیاری ادرار را بهبود می بخشد و میزان رضایت جنسی را افزایش می دهد.

دکتر تیلور گفت: “برخی از زنان ممکن است از ترس اینکه این روش درمانی باعث صدمه دیدن شود، به درمان های خانگی روی بیاورند اما این روش کاملا بدون درد است و هیچ عارضه ای ندارد.”  “همچنین بسیار کارآمد است ، زیرا کمتر از یک ساعت طول می کشد و هیچ دوران نقاهتی ندارد.

عوارض ژل تنگ کننده واژن

وقتی یک دوره ی سه تایی درمان در چهار تا شش بازه هفتگی انجام شود ، نتایج می توانند تا دو سال ادامه داشته باشند.قرص و کرم تنگ کننده واژن

دکتر تیلور اضافه کرد: “این تفکر وجود دارد که واژن ها برای لذت جنسی و اهداف زیبایی باید بسیار تنگ باشند.  با این حال ، این امر کاملاً خلاف واقع است و در واقعیت می تواند چندین مشکل دیگر مانند ناراحتی ایجاد کند و فرد موذب شود.

“اما اگر عضلات واژن ضعیف ، فعالیت های روزمره یا روابط عاشقانه را تحت تاثیر قرار می دهند ، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید تا مشخص کند روش درمانی مناسب شما چیست.”

اگرچه مراجعه به پزشک برای چنین مسئله شخصی ای ترسناک به نظر می رسد ، اما درمان های طبیعی و خانگی غیر قابل اعتماد می توانند علائم موجود را تشدید کرده و منجر به عفونت شوند.  برای تعیین علت ضعف عضلات کف لگن و یافتن چگونگی کاهش

علائم به صورت مطمئن و بی خطر ، بسیار مهم است که به مشاوران پزشکی مراجعه کنید.

وقتی از ژل تنگ کننده واژن استفاده می کنید چه اتفاقی می افتد؟

تعداد زیادی از ژل های تنگ کننده واژن موجود در بازار با خشک کردن دیواره های واژن بر روی دیواره های واژن اثر می گذارد و در نهایت باعث کاهش مخاط ترشح شده از پوشش واژن می شود. کاهش مخاط باعث کاهش روانکاری واژن می شود. اگر واژن مخاط

کافی برای روانکاری نداشته باشد، اصطکاک بیشتری ایجاد می شود. اصطکاک دیواره های واژن دردناک است و ممکن است باعث ساییدگی و پارگی شود و باعث آسیب بافت شود. پوشیدن عضلات واژن ممکن است واژن را ملتهب و در برابر عفونت آسیب پذیر

کند. کرم های سفت کننده واژن نیز باعث تورم می شوند.

آیا رابطه جنسی مکرر می تواند واژن را شل کند؟

طبق تحقیقات مختلف و مطالعات موردی، هیچ مدرک ثابت شده ای مبنی بر اینکه واژن یا عضلات واژن با رابطه جنسی مکرر خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند، وجود ندارد. این اندام قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و زمانی که سیگنال های هورمونی

مناسب دریافت می کند، منبسط یا منقبض می شود. مواردی وجود دارد که در هنگام تحریک جنسی زن یا واژن به طور مشابه، هورمون هایی برای ایجاد یا شل کردن واژن ترشح می شود. این مهم است زیرا باید فضایی برای مقاربت ایجاد کند و برای تولید مثل یا

زایمان شل شود.قرص و کرم تنگ کننده واژن

پس از مقاربت، واژن شل شده سفت می شود و در نهایت به حالت طبیعی خود باز می گردد. شل شدن واژن در هنگام زایمان یا مقاربت به این معنی نیست که برای همیشه به صورت مزمن شل باقی می ماند. در واقع، هیچ مدرک علمی دال بر شل شدن واژن

پس از مقاربت منظم وجود ندارد.

ژل آلوئه ورا برای تنگ کردن واژن

گیاه آلوئه ورا کاربردهای پزشکی متعددی به خصوص در سلامت و مراقبت از پوست دارد. ژل آلوئه ورا خاصیت آبرسانی و روان کنندگی دارد. به عنوان یک محصول آبرسان و روان کننده طبیعی، اهمیت خود را به عنوان یک محصول گیاهی بی ضرر برای استفاده

گسترده حتی در مناطق صمیمی مانند واژن پیدا کرده است. بنابراین، انواع کرم های سفت کننده پوست با تمرکز بر روان کنندگی و آبرسانی، مقدار قابل توجهی آلوئه ورا دارند.

دستورالعمل استفاده از ژل آلوئه ورا برای تنگ کردن واژن:

  1. 1. ژل تازه آلوئه ورا را از برگ گیاه آلوئه ورا بگیرید
  2. 2. ژل آلوئه ورا را در یک کاسه حاوی آب رقیق کنید.
  3. 3. محلول را بمالید یا ناحیه واژن را با ژل آلوئه ورا بشویید.

آلوئه ورا خاصیت قابض (یا سفت کننده) دارد که به مرور زمان بافت های واژن را سفت می کند.

  1. 1. دست ها و واژن را حداقل 3 تا 5 بار با آب تمیز بشویید.
  2. 2. سعی کنید در حالت اسکات بنشینید و پاها را کاملا باز نگه دارید.
  3. 3. دستکش های تازه و تمیز بپوشید و 3 تا 4 گرم کرم سفت کننده واژن را در داخل واژن بمالید.
  4. 4. سعی کنید کرم را به طور یکنواخت روی دیواره های واژن بمالید
  5. 5. کرم سفت کننده واژن را طبق دستور پزشک زنان یا پزشک استفاده کنید (بیشتر دو بار در روز استفاده می شود).قرص و کرم تنگ کننده واژن

این مطلب با تلاش مشاوره پزشکی زنان 909 تهیه شده است و سعی در ارتقا اگاهی شما عزیزان دارد.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.