میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز | ابرو|

میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز :میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ  یک روش آرایش نیمه دائمی در شکل دادن و ترسیم ابروها است. درمان با قرار دادن رنگدانه و ایجاد برشهای خرد در زیر لایه سطح پوست انجام می شود. این یک ظاهر طبیعی را ایجاد می کند ، که بعدا می تواند سفارشی و روتوش شود.

میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز :فیبروز ابرو

درمان فیبروز نیمه دائمی است فیبروز ابرو که از روش های میکروبلیدینگ است، برای هاشور زدن ابروها استفاده میشود و هیچ قابی در ابروها ایجاد نمی کند و نمایی کاملا طبیعی دارد و باعث میشود ابروهای فرد، پرپشت و پهن تر دیده شوند.

در این روش با استفاده از قلم میکلروبلیدینگ، تارهای ظریف و مومانندی در داخل ابروها کشیده میشن که به دلیل .سطحی بودن، قابلیت این رو داره که به راحتی پاک بشه و بشه در مدل ابروها تغییر ایجاد کرد.

اما همین ویژگی باعث میشه که فیبروز و میکروبلیدینگ، ماندگاری کمتری داشته باشند که هر 3 تا 4 ماه یکبار، تجدید و ترمیم شوند که روش راحت و بدون دردسری برای داشتن ابروهای زیبا نیست و خیلی از کسانی که این کار رو انجام میدهند، توصیه می کنند در صورت نبودن ضرورت، بهتراست که این کار رو انجام ندهید.

میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز :میکروپیگمنتیشن

کردن لبها یک تکنیک نوآورانه در آرایش دائمی لب ها است که به شما این امکان را می دهد تا زیبایی طبیعی لب های خود را به صورت طبیعی ترین و مرتب ترین حالت تقویت کنید و همچنین رنگ لب های شما را تشدید کرده و بدون استفاده از جراحی زیبایی از آنها حجم اغوا کننده ای به آنها ببخشید. (ژل ، پرکننده و غیره) و شکل آنها را اصلاح کنید.

یک متخصص میکروپیگمنتیشن لب با استفاده از دستگاه آرایش دائمی مخصوص ، با کمک آن رنگدانه ها را در پوست لب درج می کند .

میکروپیگمنتیشن خط چشم روشی آسان و قابل اعتماد برای تأکید بر چشمان شماست بدون اینکه طولانی ترین روند روزانه آرایش را انجام دهد. فناوری آرایش دائمی پلک ها به شما امکان می دهد .

خط مژه خود را غنی تر و سبز تر کنید ، مژه ها را چگال تر جلوه دهید ، بر زیبایی طبیعی چشم ها تأکید کنید ، آنها را روشن تر کنید ، شکل یا اندازه را تنظیم کنید.

مراقبت های بعدی :میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز

كيفيت نتيجه نهايي پس از عمل 50٪ به مراقبت هاي پس از عمل و با كمك داروهاي توصيه شده و قوانين بهداشتي بستگي دارد.

لطفا توجه داشته باشید که حداکثر 10 روز پس از انجام عمل ، هنگامی که روند ریختن زخمها اتفاق می افتد ، برای برنامه ریزی رویدادهای مهم توصیه نمی شود ، زیرا استفاده از آرایش چشم در این مدت به شدت ممنوع است ، زیرا پلک ها روند بهبودی را طی می کنند.

  • اجازه ندهید که ناحیه آسیب دیده با آب تماس پیدا کند و به مدت 7-10 روز از مواد آرایشی استفاده نکنید (در حالی که جای زخم وجود دارد).
  • اگر در حال تجربه “خشکی چشم” هستید ، یعنی احساس خشکی چشم ، از قطرات چشم مانند Visine ، “اشک مصنوعی” ، Systane Ultra و غیره استفاده کنید.
  • بعد از انجام عمل (خصوصاً اگر صورت شما مستعد تورم باشد) احتمال تورم وجود دارد ، در چنین شرایطی توصیه می شود پس از مشورت با پزشک  از مصرف دارو استفاده کنید.
  • اگر مستعد ابتلا به آلرژی هستید از آنتی هیستامین ها که توسط پزشک انتخاب شده استفاده کنید.
  • اطلاعات بیشتر در “دفترچه در مورد مراقبت های بعدی از اقدامات میکروپیگمنتیشن” موجود است ، که مشتری قبل از انجام مراحل کار ، به همراه سایر اسناد دریافت می کند.

برای دستیابی به نتایج ماندگار و برای دوام بیشتر در آرایش دائم ، حداقل 1 روش اصلاح اضافی با فاصله توصیه شده 1-3 ماه ضروری است. این روش بدون اصلاح ناقص تلقی می شود.

میکروپیگمنتیشن پلک ها روشی بدون درد است که با پوست پلک ها مهربان است و در طی آن رنگدانه روی فضای بین مژه ها با استفاده از یک سوزن مخصوص نازک در امتداد خط مژه کشیده میشود.
قبل از انجام عمل میکروپیگمنتیشن کردن لب و ابرو چندین توصیه وجود دارد که باید برای اجرای بهینه و نتیجه با کیفیت  تکمیل شود.

  • 10 روز قبل از عمل از مصرف داروهای رقیق کننده خون (آسپیرین و غیره) و داروهای وازو کانستریکتر خودداری کنید.
  • به مدت دو هفته قبل و بعد از عمل ، نباید آنتی بیوتیک مصرف شود ، در غیر این صورت بدن رنگدانه را رد می کند.
  • 10 روز قبل از عمل ، از آفتاب گرفتن و برنزه کردن در داخل بدن خودداری کنید (اگر آفتاب سوختگی شدید دارید ، تنها پس از بازگشت پوست خود به سایه طبیعی خود ، می توانید قرار ملاقات را ترتیب دهید ، که به متخصص این امکان را می دهد تا رنگ صحیح رنگدانه را انتخاب کند. )
  • 24 ساعت قبل از عمل ، الکل مصرف نکنید ، همچنین نوشیدنی های تحریک کننده (قهوه ، چای قوی ، محصولات کافئین دار ، کوکا کولا ، پپسی ، نوشیدنی های انرژی زا) از مصرف محصولات پوستی خودداری کنید و غذای سنگین و تند مصرف نکنید. همه این عوامل به نازک شدن خون کمک می کند ، که می تواند منجر به ترشح لنف ، مشکلات برای متخصص و عوارض در هنگام بهبودی شود.
  • 2 ساعت قبل از عمل سیگار نکشید.
  • قبل از آرایش دائمی لب ، توصیه می شود که یک دوره از داروهای Herpenorm را تکمیل کنید. لازم است که یک روز قبل یا روز عمل (به مدت 5 روز) مصرف دارو را شروع کنید. در این حالت دارو برای پیشگیری از تبخال ضروری است.
  • توصیه می شود چند روز قبل از عمل ، یک مرهم تغذیه کننده بر روی پوست لب ها بمالید ، تا از خشکی بیش از حد و پوسته پوسته شدن بعد از آن جلوگیری کنید. یکنواخت بودن پوشش رنگدانه ها در حین بهبود بستگی به این موضوع دارد.

نباید های میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز

نوشته های مرتبط

 درجه حرارت بالا.دوره تشدید هر بیماری.

  1. اختلالات خونی: بیماری فون ویلبراند ، خونریزی خون ، فشار خون بالا ، دیابت جبران نشده.
  2. تمایل به زخم های کلوئیدی.
  3. بیماریهای انکولوژیک.
  4. ARI ، URTI ، بیماریهای التهابی حاد ، مراحل اولیه سرماخوردگی.
  5. صرع.
  6. آسم.
  7. هپاتیت ، HIV ، ایدز.
  8. وجود نئوپلاسم های ناشناخته ، به ویژه در مناطقی که این روش انجام خواهد شد.
  9. اختلالات روانی.
  10. عمل جراحی ، جراحی پلاستیک و نفوذ زیر جلدی در دوره تثبیت (1-6 ماه).
  11. لایه برداری شیمیایی (حداقل 28 روز باید بعد از پوست بماند).
  12. دیابت قندی به شکل وابسته به انسولین.
  13. شیمی درمانی / رادیو درمانی.

موارد منع مصرف نسبی:میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز

  1. حساسیت  به اجزای رنگدانه.
  2. تبخال مكرر (در مرحله تشديد).
  3. درماتیت ، پیرودرما حاد و پسوریازیس در مناطقی که این روش انجام خواهد شد.
  4. ایمنی ضعیف ، دوره توانبخشی بعد از عمل جراحی و زیبایی.
  5. مصرف کورتیکواستروئیدها ، آنتی بیوتیکهای قوی ، ضد انعقادها ، رتینوئیدها (زخم احتمالی ، بهبود تاخیر) ، ویتامین ها و مکمل های غذایی ، الکل.
  6. دوره بارداری و شیردهی (4 ماه اول). توصیه نمی شود در سه ماهه اول رویه های آرایش دائمی انجام شود. در سه ماهه دوم و سوم و دوره شیردهی ، این عمل فقط با اجازه پزشک انجام می شود در صورتی که مشتری به راحتی روش را تحمل کند (زیرا در هیچ دارویی برای تسکین درد نیازی نخواهد بود).
  7. قاعدگی زنان. در این دوره ، احتمال خونریزی بیشتر شده و آستانه درد کاهش می یابد. زمان توصیه شده برای این روش ، میانه چرخه است.
  8. خال کوبی قدیمی 

میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز ابروها

شکل ابروها می تواند چهره یک فرد را به طرز چشمگیری تغییر دهد: شکل و حجم آنها روی صورت تأثیر می گذارد ، چشم ها را برجسته می کند و صورت را بی نظیر می کند.

میکروپیگمنتیشن ابروها یک روش مدرن آرایش یا میکروبلاستیک دائمی است که به شما امکان می دهد ظاهر طبیعی اصلی ابروهای خود را بازیابی کنید ، شکل و حجم آنها را تنظیم کنید ، ضخامت آن را اضافه کنید یا مناطقی از موهای از دست رفته را اصلاح کنید.
قبل از انجام عمل میکروپیگمنتیشن ابرو ، بهتر است ابروهای خود را بریده ، برش یا تراشیده نکنید. متخصص باید جهت رشد مو ، ضخامت و رنگ ابروهای شما را ببیند.

مراقبت های بعدی :میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز

كيفيت نتيجه نهايي پس از عمل 50٪ به كمك داروهاي توصيه شده و قوانين بهداشتي بستگي دارد.

لطفا توجه داشته باشید که حداکثر 10 روز پس از انجام عمل ، هنگامی که روند ریختن زخم ها اتفاق می افتد ، برای برنامه ریزی رویدادهای مهم توصیه نمی شود ، زیرا استفاده از آرایش بر روی ابروها در این مدت به شدت ممنوع است ، زیرا ابروها روند بهبودی را طی می کنند.

  • با پایان روز اول بعد از عمل ، یک زخم کوچک روی سطح پوست تشکیل می شود – برای کاهش شکل گیری آن ، توصیه می شود به طور مرتب ناحیه میکروپیگمنتیشن را با یک دیسک پنبه خیس شده در محلول کورسودیل در روز عمل پاک کنید.
  • قبل از ریختن زخم ها ، از آب و رویه های حرارتی خودداری کنید: شنا در استخرها یا آب آزاد ، بازدید از سونا یا حمام های ترک. اجازه ندهید که این منطقه با آب تماس پیدا کند (اگر خیس است ، با دقت حوله را لکه دار کنید – مالش ندهید!). موهای خود را بشویید بدون اینکه اجازه تماس با محل آسیب دیده داده شود ، حمام نکنید و برای جلوگیری از ریختن زخم زود هنگام به دلیل خیس بودن ، دوش طولانی نگیرید.
  • از تأثیر جسمی در ناحیه بهبودی خودداری کنید: لمس نکنید! مالش نده! خراش ندهید! پوست نکشید! لمس غیر ضروری نکنید! روند ریختن زخم ها را سریع نکنید! اجازه ندهید که زخم ها شکسته شوند!
  • اگر دچار سفتی و ناراحتی پوست در زیر زخم ها شدید (از روز 2 تا 7 بعد از عمل) ، از مقدار کمی از داروهای توصیه شده توسط متخصص (بعد از شستن دست ها) استفاده کنید. محصول اضافی را با دستمال جدا کنید!
  • تا پایان مراحل بهبودی از محصولات مراقبت از پوست ، آرایش یا استتار در اطراف  آن استفاده نکنید.
  • برای جلوگیری از محو شدن رنگدانه ، که هنوز به طور کامل برطرف نشده است ، پس از انجام عمل ، سه هفته بعد از عمل ، منطقه تحت درمان را در معرض آفتاب قرار ندهید. برای محافظت در برابر آفتاب ، از کرم با ضریب محافظت بالای خورشید (SPF 30) و عینک آفتابی استفاده کنید.

برای دستیابی به نتایج ماندگار و برای دوام بیشتر در آرایش دائم ، حداقل 1 روش اصلاح اضافی با فاصله توصیه شده 1-3 ماه ضروری است. این روش بدون اصلاح ناقص تلقی می شود.

روش پاك كردن ميكروبليدينگ وهاشور ابرو

آرایش دائمی با کیفیت بالا (تتو یا میکرو پیک ها) در نهایت به طور کامل از لایه های بالایی پوست محو می شود زیرا رنگدانه های آن توسط بدن انسان پردازش می شود. در عین حال ، زمان تجزیه رنگدانه کاملاً فردی است و به ویژگیهای بدن مانند سرعت سوخت و ساز سلولی و واکنش آن به مواد خارجی به طور کلی بستگی دارد.

خال کوبی را می توان ضعیف اجرا کرد (زشت ، مورد قبول مشتری نیست) ، ممکن است قدیمی تر شود یا همانطور که اغلب در مورد برخی رنگدانه ها اتفاق می افتد ، به یک سایه متفاوت تبدیل می شود. هیچ کس نمی خواهد با ابروهای آبی یا مایل به قرمز یا مایل به سبز قدم بزند. 

فرآیند ترمیم کامل ، هنگامی که پوست به حالت سالم می رسد ، 2 – 3 ماه پس از برداشتن آرایش دائمی است.

کيفيت نتيجه نهايي پس از عمل 50٪ به مراقبت هاي پس از عمل صالح و با كمك داروهاي توصيه شده و قوانين بهداشتي بستگي دارد. برای اطمینان از عواقب منفی و تسریع در بهبود ، باید از قوانین اساسی مراقبت های زیر پیروی کنید:

  • 24 ساعت اول بعد از عمل از تماس کامل با آب خودداری کنید. سپس مواجهه کوتاه مدت با آب مجاز است ، اما بدون وجود جت آب در تماس مستقیم با منطقه آسیب دیده قرار می گیرد. پس از آن ، شما باید منطقه را با مواد پنبه ای بلغزانید و بگذارید هوا خشک شود.
  • زخم ایجاد شده پس از انجام عمل خیس  نشود (از رفتن به استخر ، سونا و سایر تماس های طولانی با آب) جلوگیری کنید ، تا زمانی که به طور طبیعی به خودی خود نریزد ، لمس ، لایه برداری یا خارش آن نمیشود. این بعد از یک یا دو هفته بعد از عمل اتفاق می افتد.
  • منطقه آسیب دیده فقط پس از 1.5-2 ماه پس از اولین عمل ، ظاهر کاملاً بهبود یافته خود را به دست خواهد گرفت ، پس از آن ، در صورت لزوم ، می توان روش بعدی را انجام داد.میکروبلیدینگ میکروپیگمنتیشن فیبروز
عوارض میکروبلیدینگ و فیروز ابرو چیست؟

احتمال گوشت اضافه آوردن پوست ابرو
• احتمال نامتقارن شدن و تغییر رنگ ابروها
• احتمال انتقال بیماری های واگیر خطرناک
• احتمال بروز حساسیت
• ماندگاری رنگ کم است
• زمانی که تیغ بلیدینگ را روی پوست همرا با فشار فیزیکی دست وارد می شود، بافت را تخریب می کند.

ایا روش میکروبلیدینگ درد دارد ؟

بستگی به سطح تحمل فرد دارد همچنین این روش نسبت به سایر روش ها درد کمتری دارد، البته می توانند میزان درد را با مصرف پمادهای بی‌حس کننده کاهش دهند.

مراقبت ها و شستن ابرو بعد از میکروبلیدینگ ؟

• در ابتدا ممکن است رنگ ابرو بسیار تیره باشد که جای نگرانی نیست و 30 تا 40 درصد از آن محو شده و کاهش می یابد.
• در هفته اول ممکن است سوزش و قرمزی ایجاد شود که می توان آن را با وازلین و یا کرم های التیامم دهنده کاهش داد.
• بعد از میکروبلیدینگ ابرو از انجام ورزش هایی که باعث تعریق بدن می شود مانند شنا، سونا، جکوزی بپرهیزید.
• از شوار شدن در وسایل نقلیه رو باز مانند دوچرخه، موتور و ….. خودداری کنید.
• توصیه می شود تا چند روز از ابرو ها در برابر خیس شدن و مرطوب شدن محافظت کنید.
• به مدت 10 روز از هیچ گونه محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده صورت در ناحیه ابرو های خود استفاده نکنید.
• ابروی میکرو بلید شده را هرگز نخارانید و پوشت های خشک شده آن را نخارانید و بگذارید به مرور زمان درست شوند.
• از خوابیدن به روی صورت خود، به مدت 10 روز خودداری کنید.
• به مدت یک هفته غذای تند مصرف نکنید.

پماد بعد از میکروبلیدینگ چیست؟

پماد تتراسایکلین و جنتا مایسین انتی بیوتیک هستند و استفاده بیش از 2 بار روی تاتو باعث ترک خوردن رنگ شده و پوسته ریزی رو زیاد میشود.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ چیست؟

میکرو بلدینگ ابرو به کمک قلم بلید انجام می شود، قلم بلیدینگ از یک ردیف سوزن های چیده شده در کنار هم که شبیه تیغ است، تشکیل شده است. به وسیله این بلید با زدن ضربه های کوچک روی پوست رنگ را به داخل پوست انتقال می دهد.
در این روش خطوط هاشورها طبیعی و ظریف و سطحی هستند. اما ماندگاری میکروبلدینگ نسبت به میکروپیگمنتیشن کم تر است، چون سطحی تر از میکروپیگمنتیشن کار می شود.
ابزاری که در این دوتا تکنیک استفاده می شود متفاوت است در روش میکروبلیدینگ از یک قلم دستی بدون موتور استفاده می شود .
اما در روش پیگمنتیشن از یک قلم ماشینی دارای انواع سوزن و یا کارتریج استفاده می شود. در ضمن میکروپیگمنتیشن ماندگاری بیشتر نسبت به میکروبلیدینگ دارد.
در تکنیک میکروپیگمنتیشن رنگ به لایه عمیق تر پوست به نام درم منتقل می شود. مدت زمان انجام میکروپیگمنتیشن بیشتر از میکروبلیدینگ است.
در روش میکروبلیدینگ از تیغ های نازک برای کشیدن خطوط شبیه به تار مو به کمک دست استفاده می شود اما در تکنیک میکروپیگمنتیشن از دستگاه کارتریج استفاده می شود.
میکروپیگمنتیشن هر 6تا8ماه یکبار باید ترمیم شود در صورتی که در میکروبلیدینگ هر پنج تا شش ماه ابرو ها نیاز به ترمیم دارند.

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو هم نوعی تاتو کردن ابرو ست با این تفاوت که هاشور ابرو کاربرد متفاوتی با تاتو ابروی معمولی و عادی دارد.
هاشور ابرو هم به صورت سنتی و هم به صورت مدرن با روش میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود.هاشور ابرو تکنیکی تازه است که باعث قرینه سازی ابروها می شود.
قرینه بودن ابرو ها اعتماد به نفس زیادی به صاحب ابرو های تازه می دهد.

میکروبلیدینگ بهتر است یا میکروپیگمنتیشن؟

اگر بار اول هست که می خواهید اقدام به انجام میکروبلیدینگ یا میکروپیگمنتیشن کنید و هنوز مطمئن نیستید که این کار را دوست دارید یا خیر، بهتر است از میکروبلیدینگ استفاده کنید.
چون اگر از نتیجه کار راضی نباشید یا پشیمان شوید، به راحتی بعد از گذشتن دو یا سه ماه از بین می رود.

پاك كردن هاشور ابرو با ليزر چگونه است؟

بهترین روش برای پاک کردن لیزر است
در اکثر مواقع دیده شده که شخص در کوتاه‌ترین زمان حتی همان روز خالکوبی از انجام این کار پشیمان شده و درصدد پاک کردن آن بر می‌آید و وجود خالکوبی به‌صورت معضلی روحی و روانی برای شخص تبدیل می‌شود.
گرچه شاید راه های زیادی برای پاک کردن جای تاتو شنیده باشید ولی در حال حاضر بیش از دو دهه است که نخستین انتخاب برای درمان قاطع و موثر خالکوبی و تاتو، لیزر است.
انواع لیزرها عبارتند از:
1- لیزر Q-Switched ND:YAG
2-‌‌ لیزر فراکشنالCO2
3- ‌‌لیزر‌ Q-Switched Rubby

instagram banner
1 دیدگاه
  1. cimaru می گوید

    ممنون از زحمات شما
    در خصوص اشنایی کامل با میکرونیدلینگ و کاربردها و مزایا و عوارض آن و همچنین مشاوره برای انجام آن می تونید با کلینیک ما تماس بگیرید
    https://cimaru.ir

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.