هزینه ترميم پرده بكارت سال ۱۴۰۲{دکتر بکارت}

هزینه عمل ترمیم بکارت، علت خونریزی بعد عمل، نحوه انجام، عوارض و سوالات متداول بکارت

ترمیم پرده بکارت

عمل ترمیم پرده بکارت یا هایمن

ترمیم پرده بکارت (به انگلیسی: hymenoplasty یا به انگلیسی: Hymenorrhaphy) هایمِنوپلاستی یا هایمنوراپی، عمل جراحی بازسازی پرده بکارت است. در این مقاله در خصوص هزینه های ترمیم پرده بکارت لیست قیمت ها در ایران و سایر کشور ها و همچنین عمل ترمیم بکارت به طور کامل صحبت می کنیم. پارگی پرده بکارت در برخی فرهنگ‌ ها و جوامع سنتی از حساسیت زیادی برخوردار است. قبل از انجام هر کاری با یک مشاوره پزشکی زنان خوب در ارتباط باشید. بسیاری از دختران به واسطه اتفاقاتی شامل تجاوز و یا وارد شدن جسمی خارجی به داخل واژن و یا هر اتفاق دیگری ممکن است پرده بکارت خود را از دست بدهند. راه حلی که برای این افراد وجود دارد ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی است، که به اینکه بقایای پرده بکارت وجود دارد یا نه بستگی دارد و به روش های مختلفی انجام میگیرد.

فهرست مطالب

ترمیم پرده بکارت اینفوگرافیک زنان 909
ترمیم پرده بکارت اینفوگرافیک زنان 909

برای اینکه به سوالاتی نظیر :

ترمیم پرده بکارت چگونه انحام می شود؟ عمل ترمیم پرده بکارت چقدر طول می کشد؟ زمان مناسب برای ترمیم پرده بکارت؟ هزینه ترمیم پرده بکارت چقدر است ؟ چه مدت بعد از پارگی بکارت امکان ترمیم وجود دارد؟ دکتر خوب برای ترمیم بکارت؟ و تمام سوالات دیگر شما در این باره پاسخ دهیم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ترمیم پرده بکارت

 

شما را به دیدن فیلم درباره عمل هایمنوپلاستی یا بازسازی پرده بکارت دعوت می کنیم

پرده بکارت چیست؟ انواع پرده بکارت

بهتر است قبل از اینکه به موضوع ترمیم پرده بکارت و شرایط و قیمت آن بپردازیم ابتدا بدانیم که پرده بکارت چیست و انواع بکارت را ببینیم.

پرده بکارت یا هایمن، یک بافت نازک گوشتی در ورودی واژن زنان است، که در بیش از نیمی از خانم‌ها پس از برقراری رابطه جنسی یا ورود یک جسم خارجی به داخل واژن، پاره می‌شود. این پارگی ممکن است همراه خونریزی  و یا بدون خونریزی باشد. پرده بکارت به هبچ عنوان در عمق واژن قرار ندارد.

در شکل زیر انواع پرده بکارت را مشاهده می کنید.

انواع پرده بکارت

آیا می دانید چند درصد از زنان حلقوی هستند؟

عوامل موثر در پارگی پرده بکارت

ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله:

خودارضایی از طریق وارد کردن جسم داخل واژن

در بعضی مواقع در هنگام خودارضایی فرد با وارد کردن جسم داخل واژن خود و وارد کردن ضربه به پرده بکارت باعث پاره شدن ان می شود.

پرده بکارت هایمنوپلاستی ترمیم هزینه

بیشتر بدانید » پرده بکارت مصنوعی از دروغ تا واقعیت.

فعالیت جنسی:

دخول در حین فعالیت جنسی می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود.

فعالیت جنسی و پرده بکارت

با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه افرادی که در بدو تولد به آنها زن اختصاص داده شده، پرده بکارت ندارند، و همه افرادی که پرده بکارت
دارند، در طول فعالیت جنسی دچار پارگی یا کشش نمی شوند.

 استفاده از تامپون:

قرار دادن تامپون در واژن می تواند باعث کشیدگی یا پارگی پرده بکارت شود، به خصوص اگر تامپون نادرست یا با فشار زیاد وارد شود.

تامپتون

 

حرکات بدنی و پارگی پرده بکارت

وزش هایی مثل رقص و سوارکاری و ژیمناستیک و دوچرخه سواری به هیچ وجه باعث پارگی نمی شود. فقط در صورتی که ضربه ای سنگین به ناحیه واژن وارد شود و جسمی خارجی وارد واژن شود امکان پارگی وجود دارد.

فعالیت بدنی و پرده بکارت

میزان خونریزی بعد از پارگی پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت در بعضی افراد همراه با درد و خونریزی است و در بعضی افراد که پرده بکارت ضخیمی دارند متفاوت است. افرادی که دارای پرده ارتجاعی و حلقوی هستند اصلا پارگی پرده بکارت برایشان وجود ندارد. اما در سایر پرده های بکارت این مورد متفاوت است. عوامل تاثیر گذار در خونریزی عبارتند از:

  1. نوع پرده بکارت
  2. دخول شدید
  3. ضخامت پرده
  4. اماده نبودن واژن برای ارتباط جنسی

هزینه ترمیم پرده بکارت

هزینه ترمیم پرده بکارت بسته به عوامل مختلفی از جمله محل، کلینیک و عملکرد جراح می تواند متفاوت باشد. شایان ذکر است که این روش اغلب برای احترام به حریم خصوصی و حیثیت زنان تحت آن محرمانه نگه داشته می شود که ممکن است هزینه های بیشتری را در پی داشته باشد. با این حال، بسیاری از کلینیک ها تلاش می کنند تا این روش را برای کسانی که به دلایل فرهنگی یا مذهبی انتخاب می کنند مقرون به صرفه کنند. – هزینه ترميم بكارت در کرج – هزينه ترميم بكارت با ليزر در تبریز

هزینه ترمیم بکارت با لیزر

هزینه جراحی ترمیم پرده بکارت در ایران و کشور های مختلف:

 ایران:

جراحی ترمیم پرده بکارت در ایران غیرقانونی و غیر مجاز تلقی می شود. با این حال، برخی از پزشکان ممکن است هنوز این روش را غیرقانونی انجام دهند. قیمت این گونه جراحی ها می تواند بسیار متفاوت باشد و از 3 میلیون تا 15 میلیون ایرانی، بدون قیمت ثابت مشخص باشد.

هزینه ترميم بكارت سال ۱۴۰۲ – سال ۱۴۰۰

هزینه ترمیم بکارت در تهران

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و به روز در مورد هزینه جراحی ترمیم پرده بکارت، مهم است که با یک متخصص یا کلینیک پزشکی واجد شرایط در محل خاص خود مشورت کنید. آنها قادر خواهند بود بر اساس شرایط و نیازهای فردی شما قیمت دقیقی را به شما ارائه دهند.

هزینه جراحی ترمیم پرده بکارت در کشورهای در حال توسعه و کلینیک های خصوصی خاص می تواند بین 500 تا 1000 دلار باشد.

ایالات متحده:

در ایالات متحده هزینه متوسط جراحی ترمیم پرده بکارت معمولاً از 3000 دلار شروع می شود و تا 15000 دلار می رسد. با این حال، مهم است که گزینه های تامین مالی را بررسی کنید یا بررسی کنید که آیا بیمه درمانی شما این روش را پوشش می دهد یا خیر. در دالاس، تگزاس، هزینه ها مقرون به صرفه تر است و از کمی بیش از 900 تا 500 دلار متغیر است.

انگلستان:

در انگلستان، کلینیک های تخصصی جراحی زیبایی در منچستر و گلاسکو، روش های ترمیم پرده بکارت را با حدود 2000 پوند ارائه می دهند که از حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن کامل اطمینان حاصل می کند.

هند:

جراحان در هند جراحی ترمیم پرده بکارت را مقرون به صرفه تر کرده اند و هزینه های آن از حدود 15000 تا 20000 روپیه هند متغیر است. با این حال، برخی از کلینیک‌ها ممکن است به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، هزینه‌های بالاتری، تا ۷۵۰۰۰ روپیه یا حتی ۱ میلیون روپیه دریافت کنند. در Chandigarh، یک کلینیک جراحی پلاستیک وجود دارد که این روش را با قیمت تقریبی 55000 روپیه ارائه می دهد، که ارزان تر از انگلستان یا ایالات متحده است.

روش های ترمیم و بازسازی پرده بکارت 

پرده بکارت پس از پاره شدن یا آسیب دیدن، توانایی بازسازی طبیعی را ندارد.

و برای افرادی که به هر نحوی پرده بکارت خود را از دست داده اند و در فرهنگ و اعتقادات مذهبی خود این موضوع باعث سرزنش انها خواهد بود به فکر این می افتند که پرده بکارت خود را ترمیم کنند.

روش های ترمیم پرده بکارت

هنگامی که به دنبال ترمیم پرده بکارت هستید، حتما باید با یک متخصص زنان با تجربه در این زمینه مشورت کنید. این متخصصان پزشکی از روش های مختلفی برای بازیابی پرده بکارت استفاده می کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که شرایط خاصی برای روش های ترمیم پرده بکارت اعمال می شود.

1- عمل هایمنوپلاستی یا عمل باکرگی مجدد

هایمنوپلاستی که به عنوان جراحی ترمیم باکرگی معروف است، یک عمل جراحی با هدف بازسازی پرده بکارت برای افرادی است که به دلایل مختلف باکرگی ندارند. این جراحی برای بازسازی پرده بکارت به گونه ای است که ظاهر طبیعی آن را تقلید می کند و به آن اجازه می دهد در حین رابطه جنسی خونریزی کند و توهم باکرگی را ایجاد کند.

درباره هایمنکتومی یا جراحی پرده بکارت بیشتر بدانید.

توجه به این نکته ضروری است که پرده بکارت شامل استفاده از پرده بکارت مصنوعی نیست. در عوض، بافت موجود برای دستیابی به ظاهری دست نخورده جراحی می شود.

عمل پرده بکارت

روش های هایمنوپلاستی hymenoplasty بسته به موارد فردی از روش های مختلفی استفاده می کند. عواملی مانند میزان پارگی پرده بکارت و وجود یا عدم وجود باقیمانده ها در تعیین رویکرد خاص برای ترمیم نقش دارند. هر مورد به دقت ارزیابی می شود تا مناسب ترین تکنیک برای دستیابی به نتیجه مطلوب تعیین شود.

زمانی که بقایای پرده وجود دارد.

برای افرادی که باکرگی ندارند اما هنوز بقایای پرده بکارت وجود دارد، امکان بازیابی پرده بکارت از طریق یک عمل جراحی ساده وجود دارد. در این موارد، بقایای پرده بکارت را می توان با دقت به هم دوخت و امکان ترمیم را فراهم کرد. این جراحی معمولاً به زمان کوتاهی، اغلب کمتر از 45 دقیقه، برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارد.

زمانی که بقایای پرده وجود ندارد

در مواردی که پرده بکارت به طور کامل در حین رابطه جنسی پاره و هیچ باقیمانده ای وجود ندارد، روش های جایگزینی برای بازسازی پرده بکارت وجود دارد. یک گزینه شامل استفاده از بافت واژن برای ایجاد یک پرده بکارت جدید یا کاشت پرده بکارت مصنوعی است. در طی این روش، بافت‌های سطحی واژن دستکاری می‌شوند تا غشایی شبیه پرده بکارت تشکیل شود. این غشای تازه تشکیل شده در هنگام آمیزش جنسی پاره می‌شود و خونریزی می‌کند و ظاهر باکرگی می‌دهد.

توجه به این نکته ضروری است که این نوع جراحی ترمیمی پیچیده تر است و برای بهبودی مناسب نیاز به یک دوره استراحت دارد. پس از جراحی ترمیم باکرگی به این نوع، توصیه می شود تا حدود سه ماه از انجام فعالیت جنسی خودداری شود. این به زمان کافی برای بهبود محل جراحی اجازه می دهد و خطر عوارض را کاهش می دهد.

روش دیگر برای بازسازی پرده بکارت در زمانی که هیچ باقیمانده ای وجود ندارد، استفاده از آلوپلانت است، پیوند بافتی که به عنوان جایگزینی برای پرده بکارت عمل می کند. این روش نه تنها ظاهر پرده بکارت را بازسازی می کند، بلکه دهانه واژن را نیز سفت می کند تا حس باکرگی را تقلید کند. هم روش بافت واژن و هم روش آلوپلانت بیشتر از دوختن بافت باقیمانده به یکدیگر درگیر و نیازمندتر هستند. افرادی که این روش را انجام می دهند مدت بیشتری باید صبر کنند تا بتوانند رابطه جنسی و نزدیکی داشته باشند.

مزایای عمل هایمنوپلاستی

بازسازی پرده بکارت (هایمنوپلاستی) در تهران از مزایای زیر برخوردار است:

  1. این جراحی از نوع سرپایی است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.
  2. شما نیازی به همراهی ندارید تا این عمل انجام شود.
  3. این عمل می تواند با بیهوشی کامل یا بی حسی موضعی انجام شود.
  4. پبخیه های این جراحی جذبی هستند و شما بعد از عمل نیازی به برداشتن آنها ندارید.
  5.  این جراحی بدون درد است.
  6. این روش برای تمامی نوع پرده بکارت، روشی قطعی و موثر محسوب می شود.

ترمیم پرده بکارت هیچگونه عارضه ای بدنبال ندارد البته اگر توسط فردی ماهر و مسلط به اناتومی دستگاه تناسلی انجام شو .

شما می توانید از تجربیات کسانی که عمل هایمنوپلاستی یا هایمنوراپی داشته اند، استفاده کنید.

2- ترمیم پرده بکارت با لیزر

در این روش لبه های واژن را با استفاده از لیزر بخیه میزنند به نحوی که باعث پوشاندن کامل دهانه واژن نشود. بعد از مدتی این لبه ها در کنار هم رشد میکنند و همدیگر را میپوشانند. و نیازی به بخیه معمول نمی باشد. در این روش نیازی به جوش خوردن هایمن نیست.

هزینه ترمیم بکارت

هزینه ترمیم پرده بکارت با لیزر حدودا 10 تا 12 میلیون تومان است.

3- ترمیم پرده بکارت با کپسول

کپسول ترمیم بکارت به صورت کپسولی از خون مصنوعی داخل واژن قرار میگیرد تا با اولین نزدیکی پاره شده تا به نظر برسد که این خون به خاطر پارگی پرده بکارت است.

کپسول ترمیم پرده بکارت

که معمولا چند ساعت قبل از نزدیکی استفاده می شود. این کپسول باعث ایجاد حساسیت، التهاب، خشکی واژن و عفونت نیز می شود.

این کپسول را میتوانید به صورت آنلاین از داروخانه ها تهیه کنید. این روش ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. شیاف ترمیم پرده بکارت در بسیاری از کشورها برای اولین سکس مورد استفاده قرار می گیرد.

4- ترمیم بکارت با گیاهان دارویی یا ترميم بكارت بدون عمل

همانطور که می دانید طبیعت پاسخگوی بی چون و چرای ما در درمان بهتر و بهبودی کامل جسمی و روحی ما بوده است

از انجا که پرده بکارت نمیتواند دوباره رشد کند و قابلیت بازسازی خود را ندارد.با استفاده از گیاهان دارویی میتوان تا حد زیادی باعث تنگی واژن شد.

مزایای استفاده از گیاهان دارویی عبارتند از :

  • تعادل در ترشحات شما
  • از بین بردن خارش و قارج و باکتری
  • تنگ کردن وازن
  • افزایش لذت جنسی در بانوان
  • ایجاد بوی خوش در وازن
  • از بین بردن عفونت های وازن

با این وجود، باید توجه داشت که گیاهان دارویی به عنوان یک روش طبیعی برای ترمیم پرده بکارت بدون جراحی به صورت کامل نمیباشد بلکه باعث بهبود شرایظ آن میشود.

زمان مناسب براي ترميم بكارت (عمل باکرگی مجدد)

به طور کلی باید برای زمان ترمیم پرده بکارت به دو نکته توجه داشت :

  • در ترمیم بکارت موقت بهترین زمان یک هفته قبل زفاف میباشد.
  • در ترمیم دایم بکارت محدودیت زمانی وجود ندارد.

زمان مناسب براي ترميم بكارت

اشکال آناتومیک و خواص بافت پرده بکارت در بین افراد بسیار متفاوت است. پس از اولین دخول، پارگی های کوچکی به نام کرونکل های هیمنال همراه با خونریزی جزئی در برخی رخ می دهد. تکنیک های مختلفی برای ترمیم هیمنال وجود دارد: ترمیم اولیه، تکنیک فلپ دیواره جانبی، تکنیک بخیه زیر مخاطی و تکنیک سرکلاژ.

تقاضا برای جراحی زیبایی اندام تناسلی خارجی زنان روز به روز در حال افزایش است، اما هنوز تجربه کافی در مورد جراحی زیبایی اندام تناسلی وجود ندارد.

هدف بازسازی کارونکل های پرده بکارت به موقعیت باکره اولیه و اطمینان از خونریزی همراه با دخول جنسی است. پرده بکارت، درست مانند آپاندیس، عملکرد واقعی ندارد.

در این صورت این خانم  ها برای دوری از فشار به هایمنوپلاستی  روی می آورند.

بهبودی هر زن پس از جراحی هایمنوپلاستی متفاوت است. در بیشتر موارد، روند بهبودی بین 4 تا 6 هفته طول می کشد. پرده‌ها برای بهبودی نیاز به زمان دارند، بنابراین محافظت از آن‌ها پس از عمل پرده‌کاری ضروری است.

روش های تشخیص سالم بودن بکارت

1- تشخیص سلامت بکارت در منزل

تشخیص سلامت پرده بکارت توسط خود فرد یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد قصد دارند درباره آن اطلاعات کسب کنند.

با این حال، تشخیص سالم بودن پرده بکارت توسط خود فرد، به عنوان یک معیار دقیق و قطعی تلقی نمی‌شود.

برخی نشانه‌ها می‌توانند در تشخیص سلامت پرده بکارت توسط خود فرد مفید باشند.

تشخیص سلامت پرده بکارت

به عنوان مثال، فردی که تاکنون تجربه رابطه جنسی نداشته، پرده بکارت‌اش بدون پارگی و با شکل گرد است.

به عبارت دیگر، پس از رابطه جنسی و پارگی پرده بکارت، شکل ورودی به شکل حرف V تغییر می‌کند. همچنین، در داخل واژن، پرزهایی وجود دارند که با تکرار رابطه جنسی تحلیل می‌شوند.

در دختران باکره، لبیاهای کوچک بسیار به هم نزدیک و چسبیده هستند، اما در دخترانی که تجربه رابطه جنسی داشته‌اند، فاصله بین لبیاها افزایش می‌یابد. با این حال، باید به یاد داشت که تشخیص سلامت پرده بکارت بهتر است توسط پزشک صورت گیرد و از روش‌های خانگی برای تشخیص سلامتی جنسی استفاده نشود.

درباره علائم پاره شدن بکارت بیشتر بدانید.

1-1 تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد با عکس

توجه به این نکته ضروری است که اگر فردی می خواهد از وضعیت پرده بکارت خود کاملا مطمئن شود، باید با پزشک متخصص مشورت کند.

برای انجام معاینه شخصی می توان جلوی آینه دیواری نشست و پاهای خود را باز کرد. به آرامی واژن را با دست باز کنید و مراقب باشید که جسم خارجی داخل آن وارد نشود. با این کار باید پرده بکارت برای معاینه قابل مشاهده باشد.

شایان ذکر است که عواقب این معاینه شخصی را نباید نادیده گرفت. اگر کسی در مورد سلامت یا آسیب پرده بکارت خود نگرانی دارد، بهتر است با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.

تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد

درباره روش های تشخیص سالم بودن بکارت بیشتر بدانید.

1-2 بررسی پرده بکارت با دوربین گوشی

یکی دیگر از روش های موجود برای افراد است. برای این کار به یک تلفن همراه با دوربینی که دارای چراغ قوه یا دوربین دیجیتال (توصیه می شود) نیاز دارید.

مانند روش قبلی، روی یک سطح صاف بنشینید و بالاتنه خود را حدود 45 درجه به عقب متمایل کنید تا پشت و سطح صاف تقریباً موازی باشند. با استفاده از انگشت شست و سبابه یا انگشت شست و وسط یک دست، دو لبه پایینی واژن (محل خروج خون در دوران قاعدگی) را به اندازه کافی (مثلاً بین 1 تا 2 سانتی متر بسته به اندازه خود) جدا کنید. با دست دیگر با وسیله ای که تهیه کرده اید از پرده بکارت عکس بگیرید. مطمئن شوید که چراغ گوشی شما روشن است یا هنگام عکس گرفتن از فلاش استفاده کنید.

سپس، روی عکس خود زوم کنید. اگر عکس اشتباه است، دوباره سعی کنید تا عکس مورد نظر را دریافت کنید. توجه به این نکته ضروری است که، گرفتن عکس از فاصله بسیار نزدیک ممکن است کیفیت را کاهش دهد.

سپس عکسی که گرفته اید را با عکس های بالا مقایسه کنید و نوع پرده بکارت خود را مشخص کنید. به خاطر داشته باشید که رنگ واقعی پرده بکارت ممکن است با عکس های گرافیکی متفاوت باشد و به رنگ پوست شما بستگی دارد. در نهایت به دلایل احتیاطی پس از استفاده حتما عکس را پاک کنید.

2- کولپوسکپی برای معاینه پرده بکارت

برای بررسی لگن یا پرده بکارت می توان آزمایش کولپوسکوپی انجام داد. این روش جدید حدود ده تا بیست دقیقه زمان می برد و متخصص زنان می تواند سلامت یا عدم سلامت پرده بکارت را تعیین کند.

کولپوسکپی برای معاینه پرده بکارت

در طول آزمایش، پزشک یک دستگاه بزرگ‌نمایی به نام کولپوسکوپ را چند سانتی‌متر داخل فرج قرار می‌دهد. این دستگاه نوری را ساطع می کند که به راحتی از طریق دوربین موجود در دستگاه به مشاهده داخل واژن کمک می کند. پزشک ممکن است از محلول سرکه برای تمیز کردن دهانه واژن استفاده کند و تشخیص هر ناحیه مشکوک را آسان‌تر کند. این روش جدید کولپوسکوپی روشی مطمئن و موثر برای بررسی سلامت پرده بکارت است.

 

مراقبت های بعد از ترمیم بکارت 

پس از انجام عمل جراحی ترمیم باکرگی، پیروی از دستورالعمل های مراقبتی خاص برای اطمینان از بهبودی مناسب بسیار مهم است.

درباره روش های شتشوی واژن و بکارت بیشتر بدانید.

در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که باید رعایت شود:

  •  بسته به نوع عمل ممکن است فواصل خاصی وجود داشته باشد که در طی آن باید از فعالیت جنسی یا هر نوع تماس صمیمی خودداری کنید. بسیار مهم است که این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا امکان بهبودی مناسب فراهم شود.
  • در طول دوره نقاهت از وارد کردن هر گونه جسم خارجی به داخل واژن خودداری کنید. این شامل تامپون، دوش، یا هر مورد دیگری است که ممکن است روند بهبودی را مختل کند می شود.
  • در دو هفته اول پس از جراحی، توصیه می شود از نشستن کامل خودداری کنید و در عوض حالت نیمه نشسته را در پیش بگیرید. این می تواند به کاهش فشار روی ناحیه جراحی و تسهیل بهبودی کمک کند.

مراقبتی های بعد از ترمیم پرده بکارت

  •  اگر متخصص مراقبت های بهداشتی شما داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها را تجویز کرده است، مهم است که آنها را طبق دستور مصرف کنید. رعایت رژیم دارویی به پیشگیری از عفونت و حمایت از روند بهبودی کمک می کند.
  • پس از دوش گرفتن یا استفاده از توالت، توصیه می شود ناحیه تناسلی را با استفاده از سشوار به آرامی خشک کنید. این می تواند به حفظ پاکیزگی کمک کند و خطر عفونت را کاهش دهد.
  •  اگر آزمایش پاپ اسمیر باید انجام شود، به طور کلی توصیه می شود آن را به بعد از دوره نقاهت موکول کنید. این اجازه می دهد تا محل جراحی به درستی و بدون هیچ گونه اختلال غیر ضروری بهبود یابد.
  • در حالی که هیچ شواهد علمی خاصی وجود ندارد که مصرف کمپوت را با روند بهبودی پس از هیمنوپلاستی مرتبط کند، حفظ یک رژیم غذایی متعادل و مغذی می تواند به رفاه کلی کمک کند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم در طول دوره بهبودی همیشه مفید است.

درباره مراقبت های بعد از عمل واژینوپلاستی بیشتر بدانید.

عوارض ترمیم پرده بکارت

جراحی ترمیم بکارت ، مانند هر عمل جراحی ، خطرات و عوارض احتمالی را به همراه دارد. در اینجا برخی از عوارض وجود دارد که می تواند رخ دهد:

 عفونت: خطر ابتلا به عفونت در محل جراحی وجود دارد. حفظ بهداشت خوب و پیروی از دستورالعمل های مراقبت های بعد از عمل می تواند به به حداقل رساندن این خطر کمک کند.

عوارض ترمیم پرده بکارت

درد یا ناراحتی: درد یا ناراحتی در ناحیه دستگاه تناسلی یک عارضه جانبی رایج پس از بیانیه ای است. این بسته به فرد و میزان عمل جراحی می تواند در شدت و مدت زمان متفاوت باشد.

 خونریزی: مقداری خونریزی در حین یا بعد از عمل طبیعی است ، اما خونریزی بیش از حد یا طولانی مدت باید به یک متخصص مراقبت های بهداشتی گزارش شود.

جای زخم: زخم در محل جراحی می تواند رخ دهد ، که ممکن است بر ظاهر یا خاصیت ارتجاعی پرده بکارت تأثیر بگذارد.

 واکنشهای آلرژیک: امکان تجربه واکنش آلرژیک به بیهوشی ، داروها یا سایر مواد مورد استفاده در طول عمل وجود دارد.

تأثیر روانشناختی: برخی از افراد ممکن است بعد از انجام عمل جراحی ترمیم بکارت ، اثرات روانشناختی یا عاطفی را تجربه کنند. مهم است که تأثیر بالقوه بر بهزیستی ذهنی را در نظر بگیرید و در صورت لزوم به دنبال پشتیبانی مناسب باشید.

مشورت با متخصص زنان یا متخصص ترمیم بکارت برای درک کامل عوارض و خطرات احتمالی مرتبط با این روش بسیار مهم است. آنها می توانند بر اساس وضعیت خاص و تاریخچه پزشکی شما مشاوره شخصی ارائه دهند.

ترميم بكارت قابل تشخيص است؟

به صورت کلی بله ترمیم بکارت قابل تشخیص است. ولی به میزان پارگی پرده بکارت قبلی نیز بستگی دارد.در قانون جدید ترمیم پرده بکارت نباید عنوان شود .

ترمیم بکارت را نمی توان بعد از رابطه جنسی تشخیص داد، زیرا پرده بکارت پاره می شود .

ترميم بكارت قابل تشخيص است؟

آیا شریک زندگی متوجه خواهد شد که دختر قبلا عمل ترمیمی انجام داده؟

اگر این عمل توسط یک پزشک بسیار مجرب انجام شود، نه همسر و نه پزشک متوجه نمی شوند که دختر قبلا بکارت خود را از نداشته و تحت عمل ترمیم قرار گرفته است. این یک فرصت جدید برای احساس اعتماد به نفس باکره است.

محرمانه بودن و حفظ حریم خصوصی شما، طبق خط مشی کلینیک ما برای هر گونه عمل زیبایی اندام تناسلی زنانه کاملاً حفظ خواهد شد.بخیه های مورد استفاده در ترمیم 3 تا 6 هفته پس از جراحی کاملاً حل می شوند و غشای هیمنال بدون اسکار قابل مشاهده بهبود می یابد و تشخیص جراحی را غیرممکن می کند.

هزینه ترمیم پرده بکارت در سال 1401

علت خونريزي بعد از ترميم بكارت

خونریزی غیرطبیعی که ممکن است منجر به تشکیل لخته خون شود به ندرت دیده می شود و در 1 از 100 جراحی رخ می دهد. به دلیل استفاده از بخیه حل شونده کوچک، این ممکن است منجر به خطر عوارض بعد از عمل مانند خونریزی از زخم جراحی شود که احتمالاً در اثر راه رفتن یا فعالیت های دیگر ایجاد می شود. در این رابطه باید از مصرف آسپرین و سایر داروهای ضد انعقاد حداقل 10 روز قبل و بعد از جراحی خودداری شود.

علت خونريزي بعد از ترميم بكارت

بعد از جراحی، خونریزی غیرطبیعی که ممکن است منجر به تشکیل لخته خون شود، به ندرت دیده می شود و در کمتر از 1 درصد از جراحی ها رخ می دهد. حداقل 15-10 روز قبل و بعد از جراحی برنامه ریزی شده باید از مصرف آسپرین و سایر داروهای ضد انعقاد خودداری شود.

برای هایمنوپلاستی با مینی پرینئوپلاستی، ممکن است پس از جراحی ترشحات سبز متمایل به زرد وجود داشته باشد، زیرا واژن پر از مایع ترشحی و انواع مختلف باکتری است. این می تواند باعث واکنش به زخم و بخیه های جراحی شود. جذب کامل بخیه ها معمولاً در عرض 8-6 هفته اتفاق می افتد. ترشحات سبز مایل به زرد نیز ممکن است در این مدت باقی بماند.

پیشنهاد ما این است که بخیه های خود را در دوره قاعدگی، به خصوص بعد از استفاده از توالت، بیشتر تمیز کنید، استراحت کنید و سعی کنید فعالیت های خود را به حداقل برسانید، به طور مکرر پدها را تعویض کنید، از بلند کردن وزنه های سنگین بیش از 5 کیلوگرم خودداری کنید، تا حد امکان از پله ها پرهیز کنید.

از چمباتمه زدن خودداری کنید، بیشتر از میوه ها و سبزیجات، آب میوه های تازه و نان سبوس دار مصرف کنید تا مدفوع شما نرم بماند. اگر مشکلی احساس کردید، همیشه می توانید به صورت آنلاین با ما مشورت کنید.

عفونت/التهاب – التهاب یا عفونت در محل بخیه ممکن است پس از جراحی رخ دهد. از آنجایی که جراحی روی دهانه واژن انجام می شود، مستعد عفونت است. عفونت ممکن است منجر به التهاب شود. ترشحات واژن ، ادرار و غیره ممکن است منجر به عفونت شوند.

بیماران برای جلوگیری از هرگونه عفونت باید اندام های خصوصی خود را تمیز و خشک نگه دارند. بیمارانی که دیابت دارند یا دچار عفونت مجاری ادراری یا هر عفونت واژن دیگری هستند، ممکن است بعد از عمل دچار عفونت شوند. عفونت یا تورم می تواند محل بخیه را مختل کرده و باعث خونریزی شود.هزینه ترمیم بکارت

پریود شدن بعد از ترمیم پرده بکارت

 

هیچ ارتباطی بین جراحی هایمنوپلاستی و سیکل قاعدگی وجود ندارد. هایمنوپلاستی در یک سطح بسیار سطحی انجام می شود، جایی که حتی کل واژن در ارتباط نیست. اگر هیمنوپلاستی به درستی انجام شود، معمولاً روی بخیه ها یا کل عمل تأثیر نمی گذارد. برخی از بیماران از قاعدگی دردناک شکایت دارند که به دلیل کاهش اندازه دهانه واژن پس از جراحی است.

پریود شدن بعد از ترمیم پرده بکارت

به دلیل استفاده از بخیه حل شونده کوچک، این ممکن است منجر به خطر عوارض بعد از عمل مانند خونریزی از زخم جراحی شود که احتمالاً در اثر راه رفتن یا فعالیت های دیگر ایجاد می شود.

در صورتی که بعد از جراحی خونریزی بیش از حد از زخم جراحی ایجاد شود، کلیه هزینه های خدمات و درمان این عارضه بعد از جراحی دیگر از شما دریافت نمی شود. اما اگر خونریزی یا سایر عوارض ناشی از عدم رعایت دستورات پزشک باشد، هزینه آن از شما

دریافت خواهد شد.

سوالات درباره ترمیم بکارت

ترمیم پرده بکارت بعد از اولین رابطه جنسی موفقیت آمیز خواهد بود؟

سلام. من بعد از ترمیم پرده بکارت رابطه جنسی داشته ام و فکر می کنم دخول دو دقیقه طول کشید. بعد از دخول خونریزی داشتم و احساس دردی را تجربه کردم. در فرهنگ ما خونریزی پس از دخول در شب عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . حالا نمی دانم دوباره خونریزی خواهم داشت یا خیر. لطفا کمکم کنید سلام و از سوال شما بسیار ممنونم. هایمنوپلاستی همانطور که می دانید به دلایل مختلف فرهنگی و مذهبی انجام می شود ترمیم پرده بکارت در برگیرنده ترمیم پرده است تا بتواند به وضعیت قبلی خود باز گردد. جهت تکمیل فرایند درمان به خوبی انجام شود رابطه جنسی و مقاربت از طریق واژن باید ۴ هفته به تاخیر بیفتد.

در عمل ترمیم پرده بکارت اجازه همسر یا پدر لازم است؟

نیاز به اجازه‌ی همسر و یا پدر نیست. تنها در مواردی که تجاوز، حوادث و یا اتفاقات تصادفی باعث پارگی بکارت شده‌اند، می‌توان مجوز قانونی گرفت که باز هم نیازی به اجازه‌ی پدر یا همسر نیست.

کی پردشو ترمیم کرده؟

افراد زیادی پرده بکارت خود را ترمیم کرده اند که بسیاری از این افراد نظرات خود را در قالب کامنت در زیر همین صفحه به اشتراک گذاشته اند.

ایا پرده های ارتجاعی نیز نیاز به ترمیم دارند؟

اگر  فرد به تغییر شکل دهانه واژن و تغییر جهت چین های واژن توجه نکند از ذست رفتن باکرگی قابل تشخیص نیست.

آزمایش قبل از ازدواج ترمیم پرده بکارت را نشان می‌ دهد؟

تنها معاینه قابل استناد معاینه پزشکی قانونی است و معاینه ای دیگر در مطب های خصوصی فاقد ارزش قانونی است.و نکته دیگر اینکه در آزمایش ازدواج باکرگی و ترمیم پرده بکارت قابل تشخیص نیست.

ایا میتوان تشخیص داد که پرده بکارت وجود ندارد و ارتباط جنسی داشته؟

در صورتی که بکارت پاره شده باشد نمیتوان تشخیص داد که قبلا دوخته شده بوده یا نه .

ایا عمل ترمیم پرده بکارت همراه با بیهوشی است ؟

به بیهوشی احتیاجی نیست و با بی حسی انجام میشود.

ایا خراش باعث پارگی پرده بکارت می شود ؟

در مقاربت های بعدی احتمال خونریزی بسیار اندک خواهد بود و شما باید قبل از ازدواج دوباره پرده بکارت خود را ترمیم کنید. توصیه می شود در این شرایط فعالیت جنسی خود همچون مقاربت از طریق واژن را حداقل ۴ هفته پس از جراحی به تاخیر بیندازید. زمانی که رابطه جنسی داشتید خونریزی ایجاد می شود که نشان دهنده موفقیت عمل جراحی است. برخی از افراد در دفعات بعدی رابطه جنسی خونریزی تجربه نمی کنند. اگر نگرانی در مورد نتایج جراحی دارید بهتر است با مشاور خود تماس بگیرید و از او کمک بخواهید. پرده شما دوباره خونریزی نخواهد داشت مگر اینکه جراحی ترمیم پرده بکارت دوباره تکرار شود. اصلا مهم نیست چقدر زمان برای دخول سپری شده است. وقتی پرده پاره شد، خونریزی متوقف می شود.

عمل ترمیم بکارت چقدر طول می کشد؟

حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه. اما اگر جراحی بدون بقایای پرده باشد، از ۱ تا ۲ ساعت متغیر است.

آیا من کاندید مناسبی برای ترمیم بکارت هستم؟

بهترین کاندید برای این فرآیند زنان سالمی هستند که انتظار واقعی از چنین فرایندهایی دارند. ترمیم پرده بکارت می تواند ظاهر بکارت فرد را بهبود ببخشد و او را در موقعیت های فرهنگی و مذهبی یاری کند. برای زنانی که به دنبال انجام این جراحی هستند باید آن را حداقل ۴هفته قبل از روز عروسی انجام دهند. وبرای دائمی بودن ترمیم باید یک روتوش بعداز ۲ماه مجددا انجام شود.از آنجایی که این جراحی از لحاظ پزشکی ضروری نیست افراد باید خودشان برای انجام آن رغبت کافی داشته باشند.

بعد از ترمیم پرده بکارت خونریزی اتفاق می افتد؟

اگر نزدیکی در بازه‌ی ممنوعه صورت بگیرد و یا جسم خارجی وارد واژن شود، می‌تواند ترمیم را از بین ببرد و ایجاد خونریزی کند.

از ترمیم پرده بکارت چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

بهترین روش برای اینکه هایمنوپلاستی می تواند مفید باشد یا خیر، حرف زدن با یک مشاوره خوب است. شما می توانید اهداف و انتظاراتی که از این جراحی دارید را بیان کنید و هر سوالی که داشتید را بپرسید.
در طول مشاوره اولیه پزشک:

  • سابقه پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید را مورد بررسی قرار خواهد داد
  • در مورد فرایند و سایر فرآیندهای مرتبط بحث خواهد کرد
  • توصیه هایی را بر اساس نیازها و اهداف شما ارائه خواهد کرد

چرا عمل هایمنوپلاستی ؟

هایمنوپلاستی فرایند تقریبا امنی است و خطرات و عوارض جانبی اندکی برای افراد در پی دارد. با اینحال همانند سایر روش های جراحی این گزینه نیز ممکن است خطر عفونت یا خونریزی داشته باشد.

بیشتر عوارض ناشی از ترمیم پرده بکارت نادر هستند. در طول جراحی پرده بکارت ترمیم می شود. در طولانی مدت عوارض ناشی از این جراحی بسیار اندک خواهد بود.

چنین فرآیندی باید تحت نظر پزشک متبحر انجام شود

هایمنوپلاستی یک جراحی سرپایی است تحت بی حسی موضعی و آرام بخش ها انجام می شود. بسیاری از بیماران به طور کامل در عرض یک هفته بهبود می یابند.

هدف این جراحی این است که زنانی که بازسازی پرده بکارت داشته اند، با رابطه جنسی واژینال بعدی خود دچار خون ریزی شوند.

به همین دلیل، مهم است که از هر گونه فعالیت که می تواند به پرده بکارت آسیب بزند، مانند استفاده از تامپون، دوچرخه سواری، کشش بیش از حد یا ورزش اجتناب شود.

گواهی سلامت بعد از ترمیم چگونه است؟

برخی از متخصصان گواهی سلامت را برای ازدواج میدهند. ولی پزشک قانونی هرچه که در معاینه می بیند را گواهی می دهد.

آیا می دانید هزینه گواهی سلامت بکارت چقدر می باشد.

ایا بعد از انجام جراحی ترمیم پرده بکارت خونریزی وجود خواهد داشت؟

افراد معمولا سوالات زیادی در مورد فرایند هایمنوپلاستی یا همان ترمیم پرده بکارت دارند. ایا بعد از جراحی و پس از مقاربت جنسی پاره شدن پرده باعث خونریزی می شود؟ باید از موارد مصنوعی استفاده شود؟ ایا این روش موثر خواهد بود؟
بعد از انجام هایمنوپلاستی به طور طبیعی خونریزی وجود خواهد داشت و به طور قطعی می توان گفت بیمار بعد از برقراری رابطه جنسی خونریزی خواهد داشت.
متاسفانه بیش از 30 درصد بیمارانی که پرده بکارت خود را ترمیم میکنند در طول اولین مقاربت جنسی خود خونریزی تجربه نکرده اند و همین امر می تواند برای بیشتر افراد یک گزینه ازاردهنده و استرس زا باشد. توصیه می شود فعالیت های جنسی همچون مقاربت از طریق واژن حداقل ۴هفته پس از جراحی به تعویق بیفتد.
زمانی که شما مقاربت جنسی انجام می دهید باید مطمئن باشید که خونریزی خواهید داشت. اگر در مورد نتایج این جراحی نگرانی دارید بهتر است با یک مشاوره خوب ومنطقی تماس بگیرید و در مورد این نگرانی ها با پزشک خود صحبت کنید.
بیشتر خانم ها با عمل هایمنوپلاستی بعد از اولین رابطه جنسی شان دچار خونریزی می شوند .
جراحی هایمنوپلاستی اگر توسط یک فرد متبحر و با تجربه انجام شود می تواند فرایند امنی برای افراد باشد.
خونریزی معمولا بعد از هایمنوپلاستی یا دوختن پرده بکارت رخ می دهد برخی از زنان رگ های خونی بیشتری در این ناحیه نسبت به دیگران دارند. افرادی که رگ های خونی اندکی در این ناحیه دارند ممکن است بعد از برقراری رابطه جنسی اصلا خونریزی نداشته باشند یا بسیار اندک باشد.

قيمت ترميم بكارت نی نی سایت

هزینه ترمیم بکارت نی نی سایت

 

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.