عوارض لیفت صورت با نخ کاگ (PDO)

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ : لیفتینگ پی‌دی‌او یک روش ایمن و مبتکرانه است که افتادگی و سستی صورت را بدون جراحی کاهش میدهد نخهای پلیپروپیلن لیفتینگ پی‌دی‌او صد در صد قابل‌جذب زیستی با قلابهای ویژه هستند و یک تور پشتیبان را ایجاد میکنند که بافت بدن و صورت را به شیوه‌ای کاملا ایمن بازیابی و حمایت میکند.

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

 

مدت زمان جذب نخ لیفت

 

لیفت با نخ یک تکنیک زیبایی است که نسبت به جراحی لیفت صورت کمتر شناخته شده است. هزینه لیفت با نخ بسته به محل زندگی شما، میزان تجربه ارائه دهنده و تعداد مکان هایی که قصد درمان آن را دارید بسیار متفاوت خواهد بود.

آنها جایگزین جراحی لیفتینگ نمیشوند اما جایگزین خوبی برای افرادی هستند که سستی ملایم و یا قابل‌توجهی در صورت دارند اما تمایلی به انجام عمل جراحی ندارند. لیفت با نخ روشی است که در آن از یک نوع رشته نخ فیبری تشکیل شده از تارهای به هم

تنیده برای درمان برخی مشکلات خاص استفاده می‌شود.

نخ‌های PDO (Polydioxanone) در روش‌های زیبایی برای لیفت و سفت کردن پوست افتاده، تولید کلاژن و بهبود بافت و ظاهر کلی پوست استفاده می‌شود. دو نوع اصلی از نخ های PDO در این درمان ها استفاده می شود: نخ های صاف PDO و نخ های بالابر

PDO. بیایید تفاوت های بین این دو را بررسی کنیم:

رشته های صاف PDO:

هدف: نخ های صاف PDO در درجه اول برای جوان سازی پوست و بهبود بافت پوست استفاده می شود. آنها برای بیمارانی با شلی خفیف پوست، خطوط ریز و علائم اولیه پیری ایده آل هستند.

خصوصیات: رزوه های صاف PDO دارای سطحی صاف و بدون خار و مخروط هستند که آنها را کمتر تهاجمی کرده و برای کاربردهای سطحی مناسب است.

مکانیسم اثر: وقتی نخ های صاف PDO در زیر پوست قرار می گیرند، تولید کلاژن را تحریک کرده و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند. نخ ها یک شبکه حمایتی ایجاد می کنند که پوست را به آرامی بلند می کند، ظاهر خطوط ریز را کاهش می دهد و

درخشش جوانی را تقویت می کند.

نتایج: نتایج نخ‌های صاف PDO ظریف اما مؤثر است و به مرور زمان باعث سفت شدن و جوان‌سازی تدریجی پوست می‌شود.

نخ های لیفت PDO:

هدف: نخ‌های لیفتینگ PDO برای بیمارانی طراحی شده‌اند که افتادگی و شلی پوست دارند. آنها به طور خاص برای بلند کردن و تغییر موقعیت پوست افتاده در نواحی مانند گونه ها، خط فک و گردن استفاده می شوند.

ویژگی‌ها: نخ‌های لیفتینگ PDO دارای خارها یا مخروط‌هایی در طول خود هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد پوست را به‌طور موثری در دست بگیرند و بلند کنند.

مکانیسم عمل: در طول عمل، خارها یا مخروط‌های روی نخ‌های لیفتینگ PDO به لایه‌های عمیق‌تر پوست متصل می‌شوند و لیفت فوری را فراهم می‌کنند. مانند نخ های صاف PDO، آنها همچنین تولید کلاژن را برای نتایج طولانی مدت تحریک می کنند.

نتایج: نخ‌های لیفتینگ PDO اثرات لیفتینگ قابل توجه و فوری‌تری را ارائه می‌دهند و بهبود قابل توجهی در خطوط صورت و افتادگی پوست ایجاد می‌کنند.

مهم است که توجه داشته باشید که هر دو رزوه صاف و بالابر PDO قابل جذب هستند، به این معنی که به تدریج در طول زمان حل می شوند. همانطور که آنها حل می شوند، اثرات تقویت کننده کلاژن ادامه می یابد و باعث حفظ جوانسازی و استحکام پوست می شود.

انتخاب بین نخ های صاف و لیفتینگ PDO به نگرانی های خاص بیمار، میزان شلی پوست و نواحی تحت درمان بستگی دارد. در طول مشاوره، یک متخصص پزشکی واجد شرایط و با تجربه نیازهای بیمار را ارزیابی کرده و مناسب ترین نوع نخ های PDO را برای

دستیابی به نتایج مطلوب به طور موثر توصیه می کند.

لیفت با نخ یک عمل زیبایی غیرجراحی است که پوست شما را لیفت و سفت می کند تا ظاهری جوان تر داشته باشید. لیفت با نخ نیز تولید کلاژن بدن شما را تحریک می کند. کلاژن پوستی سفت تر و انعطاف پذیرتر ایجاد می کند و به طور طبیعی با افزایش سن

از بین می رود. روش لیفت با نخ بهبودی سریع با کمترین عوارض دارد.

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

این فیبر پس از یک دوره زمانی مشخص (معمولاً 5تا10ماه) توسط بدن جذب می‌گردد. این روش نیاز به2 مرحله دارد:1 ، استفاده از کرم بی‌حسی موضعی روی قسمتی از صورت است که درمان رویش انجام می‌شود. 2، کاشت نخ‌ها در زیر پوست است.

تعداد نخ برای لیفت صورت

 

لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است که افتادگی و پیری پوست را بالا می‌برد و تولید کلاژن را تحریک می‌کند تا چهره یا گردن شما ظاهری جوان‌تر بدهد. جراحان پلاستیک نخ های درجه پزشکی را زیر پوست قرار می دهند تا پوست را در موقعیت خود قرار دهند.

این نخ ها پاسخ درمانی طبیعی بدن را فعال می کنند و باعث افزایش کلاژن می شوند. نخ ها در چندین متریال و طول های مختلف وجود دارند.

برخلاف لیفت صورت، لیفت با نخ یک روش غیرجراحی است که تغییرات ظریفی ایجاد می کند. اغلب به آن “لیفت صورت در زمان ناهار” می گویند زیرا این روش بسیار سریع با حداقل زمان از کار افتادگی است.

انواع مختلفی از لیفت با نخ وجود دارد، از جمله:

لیفت چشم با نخ گربه ای یا روباهی: این کار شامل بالا بردن ابروها به سمت شقیقه ها می شود تا به چشمان شما ظاهری گربه ای بدهد.

لیفت ابرو با نخ: یک جراح پلاستیک ابروهای افتاده یا شیاردار را بلند کرده و پوست شما را سفت می کند.

لیفت با نخ بینی: یک جراح پلاستیک نخ هایی را برای بلند کردن، صاف کردن یا باریک کردن بینی شما تزریق می کند . در برخی موارد، ممکن است لیفت بینی با نخ را با پرکننده های پوستی ترکیب کنند.

لیفت با نخ گردن: این روش پوست شل روی گردن شما را بلند می کند یا خطوط گردن را صاف می کند.

نتایج حاصل از لیفت با نخ موقتی است و از یک تا سه سال طول می کشد. با گذشت زمان، نخ ها حل می شوند و بدن شما آنها را جذب می کند. اگر نتایج خود را دوست دارید، می توانید یک روش دیگر لیفت نخ را انجام دهید.

عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

ماندگاری لیفت با نخ کاگ چقدر است

 

لیفت با نخ یک عمل زیبایی غیرجراحی است که در آن از نخ های خاصی استفاده می شود که با سوزن های ظریف زیر پوست قرار می گیرند. سپس از نخ ها برای سفت کردن و بلند کردن پوست افتاده روی صورت، گردن و سایر قسمت های بدن استفاده می

شود. این روش نسبت به لیفت صورت جراحی کمتر سرزده است و می توان آن را در مطب یا کلینیک پزشک انجام داد.

لیفت با نخ PDO اغلب نتایج عالی را تا هجده ماه به بیماران ارائه می دهد. حتی اگر تارها بعد از حدود شش ماه حل شوند، نتایج بسیار طولانی‌تر باقی می‌مانند. پس از شش تا نه ماه، ممکن است یک لیفت با نخ لمسی داشته باشید که تا سه سال برای شما

دوام خواهد داشت.

با افزایش سن، چهره به طرز چشمگیری تغییر می کند. آسیب های ناشی از نور خورشید کیفیت پوست را تغییر می دهد و باعث می شود ناحیه گونه حجم خود را از دست بدهد، ابروها آویزان شوند و قسمت پایین صورت و گردن آویزان شوند و در نتیجه چین و

چروک های عمیق در گونه ها ایجاد شود.

این جراحی لیفتینگ تا چه مدت طول میکشد و ما تاثیرات آن را چه زمانی مشاهده خواهیم کرد و آنها تا چه مدت باقی خواهد ماند؟

درمان با بیهوشی موضعی ( قرار دادن کرم بی‌حسی و یا استفاده از ماده بی‌حسی قابل‌تزریق زیلوکائین) انجام شده و 30 تا 40 دقیقه طول میکشد. تجزیه زیستی نخها در عرض 6 ماه انجام میشوند و در عرض 6 ماه کاملا جذب میگردند.

با این حال در طول این زمان بدن یک شبکه مناسبی از کلاژن و فیبرهای الاستیک حول واکنش خارجی بدن ایجاد کرده و به این دلیل تاثیرات درمان 12 تا 16 ماه باقی میماند.

در صورتی که بیمار نخواهد از عمل جراحی لیفت صورت استفاده کند، لیفت با نخ می‌تواند یک درمان جایگزین بسیار موثر برای جراحی لیفت صورت باشد.

در این روش نخ‌ها به ناحیه زیر پوست وارد شده و باعث تحریک تولید کلاژن در پوست می‌شوند. به این ترتیب پوست فرد سفت شده، قابلیت ارتجاعی و رطوبت خود را نیز به دست می اورد. هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

نخ‌های مورد استفاده در این روش به خودی خود پس از چند ماه تجزیه و توسط بدن جذب می‌شوند، اما نتایج این درمان می‌تواند به مدت طولانی‌تر در مقایسه با نتایج استفاده از تزریق ژل، دوام و ماندگاری داشته باشند.

نخ ‌کاگ PDO در کدامیک از نواحی صورت و بدن میتوانند به کار روند؟

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

به صورت عملی همه میتوانند مورد استفاده قرار گیرند بر روی چروکهای روی پیشانی میانه پا و بالا بردن ابرو(این کاربردها بخصوص برای افرادی که تمایل ندارند از توکسین بوتولینوم استفاده کنند مناسب است) همچنین دیگر نقاط کاربردی عبارتند از چشم و

چروکهای پنجه غازی و چروکهای ظریف زیر چشم.

تاثیرات آن بر روی گونه و خط چانه و گلو نیز قابل‌توجه است جایی که بهبودهای قابل‌توجهی در اثر کاربرد آنها مشاهده شده است. این کار میتواند بر روی بدن و سینه باسن و زانو و شکم برای سفت شدن آن انجام شود.عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

فرورفتگی بعد از لیفت با نخ

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

  • لیفت پیشانی
  • لیفت ابرو
  • لبه‌های پایین و بالای ابروها
  • افتادگی یا شل شدن ابروها
  • پلک پایین، سیاهی زیر چشم‌ها، چشم‌های پف کرده و کبودی دور چشم
  • گونه‌ها وچانه
  • خطوط لبخند یا خطوط لب‌های افراد سیگاری
  • افتادگی گونه‌ها
  • زیر فک
  • تصحیح خط فک
  • چین و چروک‌ گونه‌ها

این عمل برای چه کسانی مناسب است؟

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

لیفت کردن صورت اصولا برای اصلاح اثرات افزایش سن در افراد 30 تا 55سال انجام می‌شود. افراد مناسب برای لیفت کردن صورت باید از نظر فیزیکی سالم باشند و در گذشته شرح حالی از یک بیماری جدی نداشته باشند.عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

افرادی که چین‌های عمیقی از کناره بینی تا کناره دهان آمده .

افرادی که پوست آویزان و شل شده در لبه استخوان فک تحتانی و در قسمت میانی صورت داشته باشند.

افرادی که خطوط عمیقی از گوشه‌های دهان به سمت پایین در چانه‌هایشان ایجاد شده است.

افرادی که حجم صورت و بافت چربی نزول کرده است و به سمت پایین جابجا شده است.

افرادی که پوست شل شده است، و در زیر چانه و فک تحتانی تجمع چربی اضافه موجب تشکیل غبغب شده است.

افرادی که چین‌ها و ستون‌های عمودی در گردن زیبایی این ناحیه را از بین برده است.

افرادی که چین‌های عمیق در گونه‌ها به مرور زمان تشکیل شده است و موجب شلی پوست بر روری برجستگی‌های گونه می‌شود.

افرادی که انتظارات مشخص و واقع گرایانه از جراحی زیبایی خود داشته باشند.

افرادی که می‌خواهند چین و چروک پوست را از بین ببرید.

افرادی که پوست نرم دارند و به سرعت حالت پوست‌تان از دست می‌رود.

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

مزایای استفاده از لیفت با نخ PDO چیست؟

 

درمان کاملاً فردی است زیرا بر اساس خواسته های هر بیمار و با در نظر گرفتن سن و درجه شلی آنها انجام می شود. متخصصان برتر در ترکیه و استانبول از یک سوزن ظریف برای تزریق بین 10 تا 20 نخ از طریق بافت زیر جلدی استفاده خواهند کرد. زمانی که جراح زیبایی سوزن را برمی دارد نخ کشیده می ماند. در نتیجه پوست انعطاف پذیرتر و جوان تر می شود.

شما می توانید بلافاصله پس از عمل لیفت با نخ به خانه بروید. ممکن است کمی کبودی و تورم در اطراف ناحیه تجربه کنید. جراح پلاستیک شما دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مراقبت از ناحیه تحت درمان به شما می دهد، مانند:عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

  • کمپرس سرد یا کمپرس یخ بزنید.
  • به مدت 24 ساعت از شستن صورت خودداری کنید.
  • برای چند روز از آرایش استفاده نکنید.
  • برای چند هفته از مرطوب کننده صورت استفاده نکنید.
  • در حالت تکیه گاه بخوابید.
  • برای جلوگیری از عفونت آنتی بیوتیک مصرف کنید .

تریدینگ پلی دیوکسانون (PDO) یک تکنیک موثر و غیرتهاجمی برای لیفت و صاف کردن پوست شل است. این روش فقط حدود 30 دقیقه طول می کشد و شما می توانید بلافاصله بعد از آن خارج شوید.

پزشکان از نخ‌های PDO برای مهر و موم کردن برش‌های جراحی استفاده می‌کنند و پوست شما آنها را در حدود شش تا نه ماه حل می‌کند. اما در بیست سال گذشته، مبتکران جراحی پلاستیک در کره جنوبی شروع به استفاده از آنها برای درمان های ارتوپدی و

زیبایی با موفقیت درخشان کردند. نخ های کم تهاجمی از آن زمان در عمل زیبایی شناسی رایج محبوبیت پیدا کرده اند.

بهترین و مناسب ترین سن برای لیفت ابرو با نخ

 

بهترین و مناسب ترین سن برای انجام لیفت ابرو با نخ  می توانند اقدام کنند، اما به علت اینکه در چین و چروک های بسیار عمیق یا افتادگی های ناشی از سوختگی ها یا تصادفات انجام لیفت با نخ کاربردی ندارد، بنابراین برای افزایش سن به صورت طبیعی یا ارثی و ژنتیکی برای مردان و زنان بین ۴۰ تا ۷۰ سال می‌تواند روش بسیار مناسبی به عنوان جایگزین روش جراحی پر ریسک و پرهزینه محسوب گردد.

یکی از مزایای اصلی لیفت با نخ این است که موارد آلرژی یا پس زدن بسیار کم است. نخ های پلی دیوکسانون (PDO) می توانند به طور طبیعی بافت پشتیبان تولید کنند و به تولید فیبروبلاست و کلاژن در نواحی اطراف برای کشش کمک کنند.

استفاده از لیفت ابرو با نخ علاوه بر افرادی که دارای چین و چروک در اطراف ابرو خود و بین دو ابرو می باشند، برای افرادی که دارای افتادگی پلک، ایجاد پوست اضافه بر روی پلک چشم، افتادگی و عدم دارا بودن قوس طبیعی در ابرو می باشند، نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی محسوب گردد و با استفاده از این روش موجب لیفت، کشیدگی و حتی تغییر حالت چشم و ابروی خود خواهن شد.

لیفت با نخ را می توان برای لیفت و سفت کردن پوست افتاده روی صورت و گردن در نواحی مختلف از جمله ابروها، وسط صورت، پایین صورت و گردن انجام داد. افتادگی پوست و چین و چروک روی پیشانی و اطراف چشم، افتادگی گونه‌ها و فک‌ها و “گردن بوقلمون” همگی از نتایج احتمالی این عمل هستند (افتادگی پوست در گردن)

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

ایجاد نتایج فوری و ماندگار که نیاز به 2تا 4بار تکرار درمان همراه با نتایجی که برای2سال و نیم تا ۲ سال دوام دارد

  • تولید کلاژن جدید
  • بهبود وضعیت ظاهری پوست و درخشندگی آن
  • بستن منافذ باز پوست از طریق بافت کلاژن جدید
  • عدم نیاز به ایجاد بریدگی یا شکاف در پوست
  • ساده بودن فرآیند وارد کردن نخ به بدن
  • دوره کوتاه بهبودی

مزیت‌ها و هزینه نخ کاگ pdo قابل‌جذب در برابر نوع غیرقابل جذب:

جذب کامل نخ اطمینان حاصل میکند که هیچ‌گونه گرانولاسیون و دیگر واکنشهای بافت پوست مشاهده نخواهد شد اما این مسائل در مورد نخ‌های قابل‌جذب مشاهده شده‌اند.

عوارض احتمالی لیفت صورت با نخ کاگ کدامند؟

بلافاصله بعد از درمان حساسیت کمی در نقاط ورودی نخ ممکن است مشاهده شود.

از آنجایی که صورت رگهای خونی فراوانی دارد برخی از کبودیها ممکن است مشاهده شود که در طی چند روز از بین میروند در این موارد ما بعد از قرار دادن نخها معمولا از خنک کردن با یخ استفاده میکنیم و در روزهای بعد نیز از کرم و پماد استفاده میشود.

آیا نخها را میتوان با دیگر درمانهای تزریقی صورت ترکیب کرد تا نتایج بهتری حاصل شود؟

استفاده از نخ میتواند با درمانهای صورت کلاسیک تزریقی (توکسین بوتولینوم و هیالورونیک اسید برای لیفتینگ چروکها و همچنین مزوتراپی اتولوگوس پی‌آرپی) به کار رود و به نوعی کار آنها را تکمیل نماید.

این مسئله به این معنی‌ست که نخها مشکل افتادگی و سستی پوست را در خط فک جایی که دیگر درمانها تاثیرات کمتری دارند بهبود میبخشد.

همین درمان برای سستی ماهیچه‌ها در ناحیه گردن نیز به کار میرود علاوه بر این زمانی که نخها در مناطقی مانند پیشانی و یا چروکهای پنجه غازی یعنی مناطق کلاسیک توکسین بوتولینوم به کار میرود  نتایج بهبودیافته و در طول زمان گسترش مییابد.

همانطور که در همه جراحی‌های زیبایی خطراتی وجود دارد این عمل زیبایی هم نیز دارای خطرات و عوارضی است.

ممکن است باعث خونریزی، عفونت شود.هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

عفونت یکی از شایع‌ترین عوارض این جراحی  است، که در عرض 1تا6 هفته بعد از جراحی اتفاق می‌افتد.

در اکثر موارد عفونت‌ها فقط با آنتی بیوتیک‌ها درمان می‌شوند. علائم عفونت عبارتند از: تب و همچنین حساسیت به لمس و درد شدید، قرمزی و تورم پوست.

در بعضی مواقع ممکن است که بی‌حسی موضعی را در ناحیه درمان شده تجربه کنید.

نوشته های مرتبط

نا متقارن بودن یکی از عوارض لیفت است، اما می‌توانید با انتخاب یک متخصص پوست با تجربه این عوارض را از خودتان دور یا به حداقل برسانید.

بیشترین عوارض نامطلوب جراحی لیفت صورت با نخ عبارتند از: لمس کردن محل ورودی نخ‌هاست که در زیر پوست ظاهر می‌شوند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، ممکن است جراحی مجدد برای از بین بردن نخ‌ها انجام نیاز باشد.

از آنجا که پوست اضافی در این روش برداشته نمی‌شود، بلکه در پشت گوش‌ها جمع می‌شود، برای دیده نشدن آنها باید روی قسمت مورد نظر را با موهای خود بپوشانید.

هزینه عوارض لیفت صورت نخ کاگ

عوارض لیفت صورت با نخ PDO

 

اگر تكنيك بطور صحيح انجام شودواز نخهاي مورد تاييد FDA استفاده شود معمولا عارضه خاصي ايجاد نميشود

بهرحال دراين روش هم مانند ساير روشهاي پزشكي گاهي اوقات عوارضي گذرا مانند درد كبودي عفونت وپارگي نخ ديده مي شود كه قابل كنترل هستند.

آیا عمل لیفت صورت با نخ کاگ درد دارد؟هزینه عوارض لیفت صورت با نخ کاگعوارض لیفت صورت نخ کاگ

قبل از انجام این عمل، یک بی‌حسی موضعی در صورت شما اعمال خواهد شد. البته باز هم ممکن است وقتی که سوزن در پوست شما وارد می‌شود، کمی احساس سوزش داشته باشید، اما اغلب بیماران بیان می‌کنند که این کار هیچ گونه ناراحتی غیر قابل تحملی برایشان ایجاد نشده.

  • به مدت ۲۴ ساعت از رفتن درون وان یا استخر قرار نگیرید.
  • – به مدت حداقل دو هفته از جویدن آدامس خودداری کنید.
  • – به مدت یک هفته از خوردن غذاهای سفت خودداری کرده و از غذاهای نرم و آبکی استفاده کنید.
  • – به مدت ۴۸ ساعت استفاده از کرم ها و مواد شیمیایی در موضع مورد عمل لیفت خودداری کنید.
  • -تا ۲۴ ساعت از قرار گرفتن در زیر دوش آب گرم خودداری کنید.
  • -به مدت یک ماه بعد از انجام لیفت از ماساژ یا کشیدن موضوع مورد نظر خودداری کنید.
  • -برای نوشیدن مایعات از نی استفاده نکنید.
  • -سعی کنید سر خود را در زاویه ۴۵ درجه بالاتر از سطح قلب قرار دهید.
  • – به مدت دو هفته بعد از انجام لیزر از ورزش های شدید و سنگین خودداری کنید.
  • -برای کاهش عوارض کبود شدن بعد از عمل لیفت در محل قرارگیری نخ و سوزن ها، می توانید از کمپرس آب سرد استفاده کنید.

فرورفتگی، عدم تقارن و اکستروژن همگی از خطرات لیفت نخ هستند و معمولاً نتیجه تکنیک ضعیف، قرار دادن نادرست نخ یا انتخاب نامناسب بیمار هستند.عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

آیا لیفت با نخ دردناک است؟

در طول عمل لیفت با نخ، شما بی حسی موضعی دریافت می کنید، بنابراین هیچ دردی احساس نمی کنید. پس از عمل ممکن است کمی درد، ناراحتی و درد را تجربه کنید. می‌توانید برای چند روز از مسکن‌های بدون نسخه یا نسخه‌ای استفاده کنید تا زمانی که ناراحتی از بین برود.

قبل از عمل لیفت با نخ چه اتفاقی می افتد؟

جراح شما با شما صحبت خواهد کرد که در طول عمل لیفت با نخ چه انتظاری دارید. لیفت با نخ نیازی به بیهوشی عمومی ندارد . جراحان پلاستیک از بی حسی موضعی استفاده می کنند، بنابراین شما در طول عمل بیدار هستید اما دردی احساس نمی کنید.

در طول عمل لیفت با نخ چه اتفاقی می افتد؟

جراح پلاستیک شما از یک سوزن نازک (به نام کانولا) برای وارد کردن نخ های مختلف زیر پوست شما استفاده می کند. عمل لیفت با نخ حدود یک ساعت طول می کشد.

این یک روش کم خطر است، بنابراین بیشتر بزرگسالان می توانند آن را انجام دهند.

نخ ها تولید کلاژن را تحریک می کنند و به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشند.

بازیابی سریع است، بنابراین می توانید بلافاصله به فعالیت های خود بازگردید.

اگر نتایج خود را دوست ندارید، جراح پلاستیک می تواند نخ ها را بردارد.

چه مشکلی در بالابر با نخ وجود دارد؟

عوارض لیفت با نخ معمولا غیر معمول است و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • واکنش های آلرژیک .
  • خون ریزی.
  • عفونت
  • کشیدن یا برآمدگی.

زمان نقاهت چقدر است؟عوارض لیفت صورت با نخ کاگ

پس از لیفت با نخ، ممکن است تا پنج روز کمی تورم و کبودی را تجربه کنید.

چه زمانی می توانم به سر کار و فعالیت های دیگر برگردم؟

اکثر افراد می توانند بلافاصله به سر کار بازگردند. با این حال، جراح پلاستیک شما ممکن است توصیه کند که دو هفته قبل از شروع مجدد ورزش شدید یا هر فعالیت دیگری که ممکن است نخ ها را شل کند، صبر کنید.

 

    »» یوگای صورت چیست و چه فوایدی دارد؟

لیفت ابرو با نخ مناسب چه افرادی است؟

 

لیفت با نخ معمولاً برای افرادی که دارای افتادگی خفیف تا شدید یا شلی پوست در صورت و گردن خود هستند اما هنوز برای لیفت صورت استاندارد آماده نیستند، توصیه می شود. بیمارانی که دارای افتادگی یا شلی پوست قابل توجهی هستند باید از عمل خودداری کنند، زیرا ممکن است لیفت و سفت شدن آن به اندازه لیفت صورت استاندارد نباشد.

درک این نکته ضروری است که لیفت با نخ جایگزینی برای لیفت صورت استاندارد نیست و برای همه افراد مناسب نیست. نتایج لیفت با نخ اغلب کمتر از نتایج لیفت صورت است و ممکن است برای بیماران دارای افتادگی یا شلی پوست مناسب نباشد. متخصص مراقبت های بهداشتی با بیمار در مورد بهترین راه حل ها برای نیازها و اهداف فردی او صحبت خواهد کرد.

کاندیدهای لیفت با نخ معمولاً از سلامت کلی خوبی برخوردار هستند و هیچ گونه اختلال پزشکی زمینه ای که می تواند خطر عوارض را افزایش دهد، ندارند. آنها همچنین باید انتظارات واقع بینانه ای از نتایج این روش داشته باشند و تشخیص دهند که نتایج دائمی نیستند.

– افرادی که دارای ابروهایی به سمت پایین می باشد و دارای قوس طبیعی و زیبایی نمی باشند.

– افرادی که دارای چین و چروک بین دو ابرو می باشند.

– افرادی که به علت افتادگی ابرو موجب افتاده شدن پلک و ایجاد پوست اضافه در پشت پلک شده اند.

– افرادی که دارای چین و چروک در روی پیشانی خود به ویژه چین و چروک افقی می باشند.

شستن صورت بعد از لیفت با نخ

 

روش لیفت با نخ معمولاً شامل مراحل زیر است:

مشاوره: در طول مشاوره، متخصص مراقبت های بهداشتی ناحیه آسیب دیده صورت یا گردن را بررسی می کند، اهداف و انتظارات بیمار را مورد بحث قرار می دهد و درمان را به طور کامل شرح می دهد.

آماده سازی: قبل از عمل، به بیمار توصیه هایی در مورد نحوه آماده سازی داده می شود، مانند اجتناب از داروهای خاص و نخوردن یا نوشیدن برای مدتی قبل از درمان.

بیهوشی: این روش را می توان با بی حسی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی انجام داد. متخصص مراقبت های بهداشتی برای انتخاب بهترین گزینه با بیمار مشورت می کند و بیهوشی مناسب را ارائه می دهد.

قرار دادن نخ‌ها: ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی برش‌های کوچکی در پوست ایجاد می‌کند، معمولاً در نزدیکی خط مو یا نزدیک گوش‌ها، و از یک سوزن یا کانول برای وارد کردن نخ‌ها از طریق برش‌ها استفاده می‌کند. سپس نخ ها از طریق پوست کشیده می

شوند و به لایه های عمیق تر محکم می شوند.

بستن برش ها: سپس برش ها با استفاده از مواد بخیه یا چسب پوست بسته می شوند.

بهبودی: در مورد نحوه مراقبت از ناحیه تحت درمان و مدیریت هر گونه ناراحتی یا ادم پس از عمل به بیمار توصیه می شود. ممکن است برای مدتی به بیمار توصیه شود از فعالیت‌های خاصی مانند ورزش کردن یا پوشیدن لباس‌های تنگ اجتناب کند.

برای تضمین بهترین نتیجه ممکن و کاهش خطر مشکلات، بسیار مهم است که دستورالعمل های ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی را به دقت دنبال کنید.

بیمار ممکن است پس از عمل لیفت با نخ، ادم، کبودی و ناراحتی را در ناحیه تحت درمان احساس کند. این عوارض معمولا جزئی هستند و با مسکن های بدون نسخه و کمپرس سرد قابل درمان هستند. اکثر بیماران می توانند پس از چند روز فعالیت های عادی

خود را از سر بگیرند، اگرچه متخصص مراقبت های بهداشتی ممکن است به آنها توصیه کند از برخی فعالیت ها مانند ورزش برای یک یا دو هفته اجتناب کنند.

برای تضمین بهترین نتیجه ممکن و کاهش خطر مشکلات، بسیار مهم است که دستورالعمل های ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی را به دقت دنبال کنید. برای محافظت از ناحیه تحت درمان و تشویق به بهبودی، متخصص مراقبت های بهداشتی ممکن است

توصیه کند از فعالیت ها یا عادات خاصی مانند قرار دادن ناحیه تحت درمان در معرض نور خورشید یا پوشیدن لباس های تنگ اجتناب کنید.

یک هفته طول بکشد تا آشکار شود. ممکن است پوست سفت‌تر و صاف‌تر به نظر برسد، اما اثرات کامل جراحی ممکن است برای چند هفته یا چند ماه آشکار نباشد. نتایج لیفت با نخ اغلب نسبت به نتایج سنتی لیفت صورت کمتر چشمگیر است و ممکن است

برای بیماران دارای افتادگی یا شلی قابل توجه پوست مناسب نباشد.نتایج لیفت با نخ اغلب فوراً قابل توجه نیست و ممکن است چند روز طول بکشد.

بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ

 

نخ ها در طول فرآیند با سوزن یا کانول وارد پوست می شوند. برای لیفت و سفت کردن پوست، نخ ها از طریق پوست کشیده می شوند و به لایه های عمیق تر محکم می شوند. برخی از نخ ها حاوی خارها یا دندانه های میکروسکوپی هستند که به نگه داشتن

پوست در جای خود کمک می کنند و باعث لیفت بیشتر می شوند.

جراحی نسبتا کوتاه است و معمولا بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. می توان آن را با بی حسی موضعی یا آرام بخش داخل وریدی انجام داد. نتایج لیفت با نخ اغلب به اندازه نتایج استاندارد لیفت صورت چشمگیر نیستند، اما جراحی کمتر تهاجمی

است و زمان بهبودی کوتاه تری دارد.

لیفت با نخ می تواند برای درمان تعدادی از مشکلات زیبایی مانند افتادگی پوست صورت و گردن، چین و چروک و کاهش حجم گونه ها و میانی صورت استفاده شود. این روش معمولاً هزینه کمتری نسبت به لیفت صورت جراحی دارد و به زمان کمتری نیاز دارد. با

این حال، نتایج ممکن است به اندازه نتایج جراحی خیره کننده نباشد.

مقدار و نوع رزوه های مورد استفاده مهمترین عنصر در هزینه بالابر با نخ می باشد. لیفت با نخ PDO اغلب برای از بین بردن چین و چروک های ظریف و پوسته پوسته شدن استفاده می شود، در حالی که از نخ های خاردار بلندتر برای بالا بردن تدریجی بافت های

شل و ایجاد ظاهری برجسته به ابرو، گونه ها، گردن یا خط فک و یا برای نرم کردن خطوط ماریونت و چین های بینی استفاده می شود.

این شکل از لیفت با نخ، که به عنوان بالابر تعلیق بخیه نیز شناخته می‌شود، معمولاً پیچیده‌تر و پرهزینه‌تر از نخ‌های PDO است و Silhouette InstaLift یکی از رایج‌ترین گزینه‌ها است.

بسیاری از افرادی که فکر می کردند لیفت نخ آنها “ارزش آن را ندارد” می گویند این عمل ناخوشایند بود، مراقبت های بعدی طولانی بود و اثرات آن تنها یک یا دو ماه طول کشید.

برخی از بیماران مشکلاتی مانند شکستگی یا اکسترود شدن نخ ها و موج دار شدن پوست داشتند. یکی از کاربران، که نتیجه بلند کردن نخ خود را به عنوان “یک فاجعه کامل” توصیف کرد، علت آن را فقدان تخصص و قرار دادن نخ نادرست پرستار خود دانست.

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

 

برای آماده شدن برای عمل لیفت با نخ، دستورالعمل های ارائه شده توسط پزشک را به دقت دنبال کنید. این می تواند شامل مراحل زیر باشد:

لیفت با نخ یک روش غیر جراحی است که پوست افتاده روی صورت و گردن را لیفت و سفت می کند. مستلزم درج به طور خاص است.

نخ ها را از طریق برش های کوچک وارد پوست می کند. نخ ها از موادی ساخته شده اند که در طول زمان توسط بدن جذب می شوند، مانند پلی دیوکسانون (PDO) یا پلی لاکتیک اسید .

در مورد این روش با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید: درک کامل درمان و همچنین خطرات و مزایای بالقوه آن بسیار مهم است.

مصرف برخی داروها را متوقف کنید: برای کاهش احتمال خونریزی یا کبودی، پزشک ممکن است توصیه کند از مصرف برخی داروها مانند رقیق‌کننده‌های خون برای مدتی قبل از جراحی خودداری کنید.

از خوردن یا آشامیدن خودداری کنید: پزشک ممکن است به شما توصیه کند که شش تا هشت ساعت قبل از شروع درمان چیزی نخورید یا ننوشید.

ترتیب حمل و نقل: از آنجا که اثرات داروی بیهوشی یا آرامبخش ممکن است رانندگی را مخاطره آمیز کند، بیمار باید برای حمل و نقل بعد از درمان برنامه ریزی کند.

دستورالعمل‌های اضافی را دنبال کنید: ممکن است متخصص مراقبت‌های بهداشتی، دستورالعمل‌های اضافی در مورد نحوه آماده شدن برای این عمل، مانند حمام کردن با صابون ضد میکروبی و اجتناب از محصولات مراقبت از پوست خاص ارائه کند.

توجه به این نکته ضروری است که اثرات لیفت با نخ دائمی نیست و معمولاً فقط یک یا دو سال قبل از شروع دوباره افتادگی پوست باقی می‌ماند. ممکن است برای حفظ نتایج به درمان های نگهداری نیاز باشد. لیفت با نخ، مانند هر روش پزشکی، خطرات و

مشکلات بالقوه ای دارد، بنابراین بسیار مهم است که قبل از تعیین اینکه آیا برای شما بهترین است، این فرآیند را با یک پزشک آموزش دیده به طور کامل بررسی کنید.

به خاطر داشته باشید که هزینه لیفت با نخ ممکن است تحت پوشش بیمه پزشکی نباشد، بنابراین ممکن است مجبور شوید هزینه جراحی را خودتان بپردازید. قبل از انجام هر عمل جراحی، معمولاً ایده خوبی است که هزینه درمان و گزینه های پرداخت را با

پزشک خود در میان بگذارید. علاوه بر این، قبل از انتخاب برای انجام عمل جراحی، ارزیابی دقیق خطرات و مزایای بالقوه لیفت با نخ و همچنین سایر انتخاب‌های درمانی ضروری است.

پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

 

برداشتن نخ ها پس از کاشت بسیار دشوار (و گاهی غیرممکن) است، بنابراین این درمان به درک کامل آناتومی و همچنین آموزش و تخصص مناسب نیاز دارد.

لیفت با نخ چقدر دوام دارد ؟

 

در افراد جوان، 1 بار لیفت با نخ ممکن است مشکلشان را حل کند. برای دیگران، اگر کار به طور حرفه ای انجام شود، بسته به سن فرد و کشش پوست او، اثر درمان می تواند چندین سال دوام داشته باشد.
اما پس از آن روند باید تکرار شود. با افزایش سن و گذشت زمان، کشش پوست فرد به تدریج کاهش می یابد و ممکن است نیاز به تکرار بیشتر درمان باشد.
لیفت صورت با نخ یا لیفت نخ معمولاً بین 10 تا 20 ماه دوام خواهد داشت.

مراقبت بعد از لیفت با نخ چگونه است ؟

• از کمپرس سرد برای ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول برای کاهش تورم و کبودی و احساس ناراحتی استفاده نمایید.این کمپرس را باید برای اطمینان از سرد بودن هر ۲۰ تا ۳۰ دقیقه عوض کنید.
• از قرارگیری در معرض آفتاب و برنزه کردن طبیعی یا مصنوعی برای حداقل۶ تا ۱۲ ماه پرهیز کنید.
• اگر از سشوار برای خشک کردن مو هایتان استفاده می کنید هرگز آنرا روی درجه داغ و گرمای بالا قرار ندهید چرا که ممکن است بدلیل بی حسی پوست گرمای بیش از حد آنرا احساس نکنید و دچار سوختگی سطحی شوید.

 

آیا می توانید رشته های PDO را احساس کنید؟

 

نخ های مختلفی برای درمان اهداف مختلف پوست استفاده می شود، اما تمام نخ های PDO بسیار کوچک هستند. از آنجایی که آنها زیر پوست قرار می گیرند، بیماران نباید به هیچ وجه آنها را احساس کنند.

 اگرچه، پس از عمل، باید از مالیدن صورت خود، نوشیدن از طریق نی یا خوابیدن به پهلو خودداری کنید تا از کندن هر گونه نخ جلوگیری شود.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است

لیفت با نخ به طور کلی برای افرادی که:

  1. علائم اولیه پیری را تجربه می کنند.
  2. در اواخر دهه 30 تا اوایل 50 سالگی خود هستند.
  3. انتظار نتایج چشمگیر نداشته باشید.
  4. نمی خواهید جراحی زیبایی انجام دهید .
  5. لیفت صورت (ریتیدکتومی) یا لیفت گردن انجام داده اید و می خواهید نتایج خود را تازه کنید.

و از آنجایی که لیفت با نخ یک روش کم خطر است، برای افرادی با شرایط خاصی که نمی توانند لیفت صورت سنتی انجام دهند، گزینه خوبی است. برای مثال، حتی اگر فشار خون بالا ، دیابت یا بیماری قلبی دارید، می‌توانید لیفت با نخ انجام دهید .

آیا بلند کردن نخ ارزشش را دارد؟

لیفت با نخ یک روش نسبتاً سریع با خرابی و خطر کمی است. با این حال، نتایج ظریف و موقتی هستند. بنابراین، اینکه آیا بلند کردن نخ ارزش آن را دارد یا خیر، بستگی به اهداف و موقعیت شما دارد.

کاندیدای عالی برای لیفت با نخ کسانی هستند که علائم پیری را می بینند که با یک لیفت کوچک قابل درمان است. از آنجایی که این روش کم تهاجمی است، کسانی که مایل به انجام جراحی لیفت صورت برای جلوگیری از بهبودی طولانی یا بیهوشی نیستند، از

روش لیفت با نخ PDO بهره مند می شوند.

لیفت صورت با نخ بهتر است یا تزریق چربی

 

در مقایسه با فیلرهای پوستی، لیفت با نخ به میزان قابل توجهی خطر عوارض جانبی کمتری دارد. شایع ترین عارضه جانبی، سفتی در صورت است که می تواند تا دو هفته یا تا زمانی که بدن شروع به شکستن نخ ها کند ادامه یابد. همچنین ممکن است کبودی

در اطراف محل درمان ایجاد شود، اما معمولاً در عرض یک هفته یا بیشتر از بین می‌رود. پزشک شما ممکن است بتواند درمان شما را با فناوری AccuVein® ترکیب کند تا به کاهش احتمال کبودی بعد از نخ کمک کند.

در موارد نادر، ممکن است به اعصاب اطراف صورت و احتمالاً مجاری بزاقی آسیب وارد شود. عفونت ها و ندول های آکنه نیز عوارض جانبی نادری هستند. اگر متوجه بروز هر یک از این موارد شدید، با پزشک خود صحبت کنید.

نخ‌ها را می‌توان در ناحیه گونه‌ها، ابرو، پیشانی و اطراف گردن قرار داد تا فوایدی مانند لیفت صورت جراحی داشته باشد. برای تکمیل لیفت با نخ، اسید هیالورونیک را نیز می توان در اطراف ناحیه درمان اضافه کرد تا حجم و کشسانی بیشتری به صورت اضافه شود.

قبل از درمان، متخصص زیبایی از بی حسی موضعی و موضعی برای بی حس کردن صورت شما استفاده می کند. به عنوان یک لیفت صورت غیر تهاجمی، نیازی به بیهوشی عمومی نیست. پیشرفت های تکنولوژیکی این روش را با بی حسی موضعی برای حداقل

ناراحتی قابل کنترل می کند.

در طول درمان، جراح مسیر قرار دادن نخ را مشخص می کند تا بهترین لیفت را برای بافت های صورت بیمار ایجاد کند. سپس با ایجاد سوراخ های کوچک در جایی که نخ قرار می گیرد پوست را بلند می کنند.

پس از قرار گرفتن، نخ ها پوست شل را برای تغییر موقعیت و سفت شدن پوست، کاهش خطوط و چین و چروک ها برای جوان سازی کامل صورت می گیرند.

در مجموع، این روش معمولاً حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد، بسته به تعداد نواحی تحت درمان.

پس از درمان، متخصص زیبایی به شما توصیه می‌کند که به پشت بخوابید و از نوشیدن با نی یا سیگار در هفته‌های اول اجتناب کنید تا مطمئن شوید که نخ‌ها پاره نمی‌شوند.

برای گرفتن بهترین مشاوره  و درمان در زمینه سلامت و زیبایی  به زنان 909 مراجعه کند.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.