برنامه لاغری | اب کردن | کوچک کردن | چربی شکم

برنامه لاغری کوچک کردن چربی شکم : بعضی اوقات ، زندگی طبق برنامه ریزی پیش نمی رود! می تواند برای یک تعطیلات وسوسه انگیز در ساحل یا یک مهمانی  ، جایی که از شما انتظار می رود به بیکینی یا شلوارک بپردازید ،این در شرایطی است که همه ما می خواهیم بدانیم که چربی شکم را در 2 روز چطور از دست بدهیم تا به باند سرگرم کننده بپیوندیم.

 اما ، چربی فقط در چند روز می سوزد؟ آیا امکان دارد؟برنامه لاغری کوچک کردن چربی شکم

بسیاری از افراد اهمیت بدن مناسب را درک می کنند ،. در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که در طی دو روز چند روش موقت برای خلاص شدن از شر چربی شکم را بیاموزید که می تواند در سفر طولانی مدت برای کاهش وزن به شما کمک کند.

بهترین راه های از دست دادن چربی شکم در 2 روز:برنامه لاغری کوچک کردن چربی شکم

در اینجا چند نکته اثبات شده وجود دارد که به طور طبیعی می توانند در دو روز چربی شکم را در خانه بسوزانید:

1-روزه متناوب:

روزه داری متناوب یکی از سریعترین راه ها برای از بین بردن چربی معده شناخته شده است. این شامل یک چرخه خوردن و روزه گرفتن در مدت زمان طولانی است. 16 ساعت روزه می گیرید و در یک پنجره 8 ساعت می خورید. 

ادعا می شود این مدل از خوردن وعده های غذایی کوچک بسیار مؤثر است ، زیرا بدن را سم زدایی می کند و سوخت و ساز بدن را بهبود می بخشد.

2-خواب:

اگرچه به نظر ساده می رسد ، یک خواب خوب 7 ساعته برای کاهش وزن بسیار مهم است. کمبود خواب می تواند بر دستگاه گوارش شما تأثیر بگذارد و منجر به سوخت و ساز ضعیف شود. این می تواند کمک بزرگی به خط کمر بزرگ باشد. 

3-در طول روز فعال بمانید:

حتی وقتی ورزش نمی کنید ، بدن خود را در طول روز حرکت دهید تا مقداری کالری اضافی بسوزانید. بعد از وعده غذایی از چرت زدن خودداری کنید و 5 دقیقه پیاده روی سریع سیر کنید تا هضم شما تقویت شود. نه به آسانسورها بگویید و هم به جای آن از پله ها بالا بروید.

4-ویتامین C را اضافه کنید:

ویتامین C در 2 روز نقش مهمی در کاهش چربی شکم شما دارد. مصرف مقادیر کافی از این ماده مغذی می تواند 30٪ چربی بیشتری را در هنگام ورزش سوزاند. بنابراین ، با افزودن میوه هایی مانند آهک ، پرتقال و انار به رژیم غذایی ، میزان مصرف ویتامین C را افزایش دهید. 

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید آب لیمو گرم را روی معده خالی بنوشید تا چربی را رقیق کرده و بدن خود را سم زدایی کنید.

5-خوردن آهسته:

هنگامی که به سرعت غذا می خورید ، بدون درک آن از خلیج های زیادی هوا استفاده می کنید. تمام هوای اضافی در دستگاه گوارش شما گرفتار شده و باعث نفخ می شود. به آهستگی بخورید و وقت خود را برای جویدن و غذا بخورید. این به از دست دادن سریع چربی های روده و بدون ورزش کمک می کند.

6-مجموعه تمرینات ترکیبی:

نوشته های مرتبط

ترکیب اشکال مختلف تمرینات می تواند انواع مختلفی از مزایای کاهش چربی به شما بدهد. بنابراین ، فقط به تمرینات قلبی یا مقاومت (وزنه برداری) نپردازید. در عوض ، برای دستیابی به خط کمر باریک تر ، تکنیک های مختلفی مانند Crunches ، Side Crunches ، Planks ، Push-ups ، Beast Holds و غیره را با هم مخلوط کرده و مطابقت دهید.

7-نه به شکر بگویید:

مصرف قند بدون اطلاع شما می تواند چربی شکم را افزایش دهد. حتی در طولانی مدت ، برای سلامتی شما مضر است و خطر دیابت را افزایش می دهد. بنابراین با اجتناب از سدیم ، دسر و مواد غذایی کنسرو شده ، سطح قند خود را کاهش دهید. 

به جای آب میوه به سراغ میوه های کامل بروید ، زیرا فاقد فیبر غذایی و قند میوه ای زیادی است.

8-مصرف کربوهیدرات محدود:

بسیاری از افراد تصور می کنند رژیم کاهش وزن به معنای وعده غذایی با کربوهیدرات صفر است. این اصلا درست نیست! از بین بردن کربوهیدرات ها از سیستم می تواند بدن شما را دچار مشکل کند و خطرات سلامتی زیادی را به همراه داشته باشد. 

به جای آن ، غذاهای مبتنی بر کربوهیدرات را کاهش داده و پروتئین بیشتری به رژیم خود اضافه کنید تا نتایج موثری داشته باشید.

9-از غذاهای گازی جلوگیری کنید:

برخی غذاها مانند کلم ، لوبیا ، گل کلم ، جوانه ، کنگر فرنگی و غیره با گاز روده مرتبط هستند. معده های حساس به آنها ضعیف پاسخ می دهند ، که منجر به سوء هاضمه ، نفخ شکم و منفجر شدن شکم می شود. در طی چند روز آینده از آنها دور شوید تا از خجالت خودداری کنید.

10-آب بیشتری بنوشید:

آب می تواند به شما در از دست دادن چربی به روش های مختلفی کمک کند. در مرحله اول ، سیستم شما را تمیز کرده و سرعت متابولیک شما را برای یک دوره موقت افزایش می دهد.

 ثانیاً ، این باعث می شود وقتی قبل از غذا احساس آرامش بیشتری می کنید. کارشناسان پیشنهاد می کنند حداقل 1-2 لیتر آب برای بهبود قابل مشاهده در کاهش چربی شکم تحتانی داشته باشد.

11-روی چربی های سالم تغییر دهید:

مصرف روغن های هیدروژنه می تواند چربی های ترانس شما را افزایش دهد ، که نه تنها در ناحیه شکم شما قرار می گیرد بلکه شریان های شما را نیز خفه می کند. میزان مصرف غذاهای خود را محدود کنید و در صورت امکان به گزینه هایی مانند روغن نارگیل بروید که به عنوان یکی از بهترین منابع چربی های سالم به حساب می آید.

12-آرام باشید و متمرکز شوید:

اجازه ندهید اضطراب بهتر از شما بهتر شود! در عوض ، مراقبه را امتحان کنید و ذهن خود را در آرامش نگه دارید. به یاد داشته باشید که استرس و تنش می تواند تاثیری در معده شما بگذارد و چربی آب بدن را بدتر کند.

 بعضی اوقات می تواند منجر به “استرس خوردن” شود ، شرایطی که در آن شما نمی توانید هوس های غذایی خود را کنترل کنید.

بنابراین ، این روش ها را امتحان کنید و به بهترین ها امیدوار باشید! باید توجه داشته باشید که این نکات بالا فقط تغییرات ساده در سبک زندگی هستند و معجزه ای نیستند که بتوانند سریعاً در ۲ روز از دست دادن چربی شکم به شما بخشد. با این حال ، هیچ آسیبی نیست که آنها را امتحان کنید. 

همچنین چسباندن به این نکات در طی یک دوره زمانی زمانی می تواند نتایج شما را دائمی کند و از آسیب های رژیم های سقوط برانگیزد. برنامه لاغری کوچک کردن چربی شکم

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.