بعد از رابطه جنسی چه بخورم؟

بعد از رابطه جنسی چه بخورم؟

بعد از عشق ورزیدن با شریک زندگی خود چه کنیم؟

اگرچه این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد اما به ما اعتماد کنید.  وقتی برای اولین بار وارد رابطه جنسی می شوید و آن انتظاری که از قبل داشتید را دریافت نمی کنید بهتر است به دنبال تجربیات بهتری باشید. در این شرایط باید از تجربیات قبلی تان درس بگیرید و رابطه بهتری برای خودتان بسازید.ممکن است بارها و بارها این شرایط را تجربه کنید:

 اگر این سوالی است که واقعاً شما را به این پست سوق داده است، پس به جای درستی آمده اید. کاملاً طبیعی است که بدن بعد از رابطه جنسی به تغذیه نیاز داشته باشد و نه فقط این، بلکه برای بازیابی انرژی، سالم ماندن و بازسازی گردش خون.

اولین رابطه بعد از عقد

پس از آن، ممکن است رابطه شما تغییر کند. احتمالاً همزمان با همسرتان به ارگاسم نخواهید رسید.

فانتزی‌هایی که فیلم‌ها و سایر رسانه‌ها به تصویر می‌کشند واقعیت ندارند ، بنابراین اگر برای اولین بار به ارگاسم نرسیدید، احساس بدی نداشته باشید . در واقع، طبق گفته دانشگاه براون ، از هر سه فرد مبتلا به فرج، یک نفر هنگام داشتن رابطه جنسی در ارگاسم مشکل دارد. از آنجایی که ممکن است به داشتن رابطه جنسی عادت نداشته باشید، بعید است که این اولین بار اتفاق بیفتد. همانطور که شما و همسرتان با یکدیگر راحت‌تر می‌شوید، کشف می‌کنید و یاد می‌گیرید که چه چیزی را دوست دارید و چه چیزی را دوست ندارید، به احتمال زیاد رسیدن به ارگاسم در طول رابطه جنسی آسان‌تر می‌شود. هنوز هم می توانید به بیماری های مقاربتی از سایر انواع رابطه جنسی مبتلا شوید.

امکان ابتلا به عفونت های مقاربتی از راه هایی غیر از رابطه جنسی واژینال وجود دارد. دکتر جونز توضیح می دهد: “اس تی آی ها می توانند از طریق مایعات بدن و در تماس مستقیم منتقل شوند.” این به این معنی است که اگر بدون استفاده از کاندوم یا سایر روش‌های محافظتی رابطه جنسی دهانی یا مقعدی داشته‌اید، همچنان در معرض خطر عفونت هستید. به همین دلیل، هر کسی که درگیر است ممکن است بخواهد فقط برای اینکه در سمت امن باشد، آزمایش شود.

اما در اینجا تفاوت در این مورد وجود دارد. واقعاً موقتی نیست. حتی وقتی رابطه جنسی ندارید و حتی هیجان زده نمی شوید ، نوک سینه های شما به طور کلی نسبت به آنچه قبل از شروع رابطه جنسی حساس تر هستند ، حساس تر هستند.

مغز شما هورمونهای احساس خوبی را آزاد می کند.

مغز شما قادر به انتشار مواد شیمیایی خوب و هورمون هایی مانند اندورفین ها و سروتونین ، اکسی توسین و دوپامین است. این هورمون ها می توانند نوعی افزایش احساس خوبی را به وجود آورند و باعث می شود احساس قدرت و اعتماد به نفس برای شخصی که فقط با او رابطه جنسی داشته اید احساس کنید. جای تعجب نیست که اکسی توسین گاهی اوقات هورمون نوازش نامیده می شود.

اولین رابطه چقدر درد دارد

. ممکن است بار اول ناخوشایند باشد.

فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی انواع ایده‌ها را در مورد اینکه رابطه جنسی برای اولین بار چگونه است ایجاد می‌کنند. مغز شما ممکن است پر از فانتزی های آتش بازی باشد. ممکن است تحت فشار باشید تا بدانید دقیقاً چه کاری انجام می دهید. با این حال، اگر قبلاً هرگز این کار را نکرده اید، از خودتان انتظار ندارید که چگونه رانندگی کنید، پس چرا در رابطه با رابطه جنسی چنین احساسی دارید؟ در واقعیت، رابطه جنسی در ابتدا ممکن است کمی ناخوشایند و ناشیانه باشد. اما شما و شریک زندگی شما به تازگی با این روش صمیمی با یکدیگر آشنا می شوید و ممکن است چند بار طول بکشد تا وارد شیار خود شوید.

تا زمانی که از خود در برابر بیماری‌های مقاربتی و بارداری محافظت می‌کنید، می‌توانید هر طور که احساس می‌کنید این کار را انجام دهید (به یاد داشته باشید: هیچ راه درست یا غلطی برای داشتن رابطه جنسی برای اولین بار وجود ندارد).

سکس هم از نظر ذهنی و هم از نظر فیزیکی انجام می‌شود. “بنابراین اگر احساس تنش یا ترس می کنید، چیزی که اکثر مردم برای اولین بار احساس می کنند، لذت بردن از تجربه شما می تواند واقعا دشوار باشد.” با شریک زندگی خود در مورد احساس خود صادق باشید و در مورد اینکه چه چیزی درست است و چه چیزهایی که احساس نمی کنید باز باشید. هورجس می‌گوید: «چه اولین بار باشد و چه صدمین بار، ارتباط و راحتی کلیدی است.

سینه های شما به طور موقت محکم تر می شوند

وقتی از نظر جنسی هیجان زده می شوید ، سیستم عصبی شما نیز هیجان زده می شود. نتیجه این است که رگ های خونی شما از هم فاصله می گیرند ، که به نوبه خود باعث می شود سینه های شما متورم شود. لطفاً توجه داشته باشید که استحکام فقط موقتی است. این به هیچ وجه نمی گوید که شما به طور دائم سینه های محکم تری خواهید داشت.

نوک سینه های شما به طور کلی حساس تر می شوند از نظر فنی ، این به عنوان عروق شناخته می شود. هنگامی که شروع به رابطه جنسی می کنید ، بدن شما با افزایش جریان خون و سپس تنش و حساسیت به نوک سینه ها و آرلا واکنش نشان می دهد. هنگامی که از نظر جنسی هیجان زده می شوید ، نوک سینه های شما درست و سخت می شوند و این می تواند به شما در رسیدن به ارگاسم کمک کند.

کلیتوریس و رحم شما می دانند که چگونه رفتار کنند

با گذشت زمان بعد از اولین رابطه جنسی ، رحم و کلیتوریس شما به رابطه جنسی عادت می کنند و یاد می گیرند که تنظیم ، انقباض و گسترش بر همین اساس را یاد بگیرند. رحم شما بالا می رود و کلیتوریس شما درست می شود و هر زمان که از نظر جنسی هیجان زده می شوید ، متورم می شود. آنها همچنین وقتی از حال و هوای خارج می شوید به حالت عادی برمی گردند.

پس از آن ، این فشار منجر به نیاز مداوم برای بیرون کشیدن خود در هر زمان که خود را در رختخواب پیدا کنید ، منجر می شود. شما همه تلاش خود را می کنید تا به جای برقراری ارتباط و باز بودن با شریک زندگی خود در مورد زندگی جنسی خود ، بی تجربگی خود را پوشانید. به این ترتیب شریک زندگی شما انتظارات خود را پایین می آورد و سعی می کند با شما همگام شوید.

آيا نزديكي زياد ضرر دارد نی نی سایت

بعد از برقراری رابطه جنسی واژن شما انعطاف پذیرتر می شود. حالا واژن به دخول عادت کرده است. پس دفعات بعدی که رابطه جنسی با همسرتان برقرار می کنید تجربه بهتر و راحت تری خواهید داشت.  علاوه بر این، سینه های شما به طور موقت سفت می شود چون تحرک شدن تان موجب شده است رگ های خونی متسع گردند  و بافت های سینه تان متورم شوند. نوک سینه ها هم به لمس شدن حساس می شود و این موضوع عادی است.

شاید از خودتان بپرسید چرا چنین شرایطی رخ می دهد؟ خوب پاسخ به این سوال بسیار ساده است. جریان خون و تنش عضلانی زمانی که  رابطه جنسی برقرار می کنید افزایش می یابد و باعث سفت تر شدن نوک سینه ها می گردد.

شاید یکی از سردرگم کننده ترین سوالاتی که در زندگیتان با ان مواجه شده باشید این است: ایا برای داشتن یک رابطه جنسی موفق آماده هستم؟  وقتی وارد رابطه ای می شوید و احساساتی نسبت به طرف مقابل پیدا می کنید پاسخ دادن به این سوال پیچیده تر از قبل خواهد شد.

فقط به خاطر داشته باشید که شما هیچ رابطه جنسی به دیگران بدهکار نیستید. اصلا مهم نیست طرف مقابل شما چقدر مهربان است و چقدر از زمانش را در کنار شما بوده و هزینه هایتان را  متقبل شده است.  اینکه چه زمانی باید با فردی وارد رابطه شوید به خودتان بستگی دارد.

بله می دانم. شما به دنبال نشانه هایی هستید که زمان مدنظر را نشان تان دهد. اما واقعیت این است که این نشانه ها فقط در درون خودتان است. این شما هستید که باید اماده ورود به چنین رابطه ای باشید.شاید این اولین باری نباشد که طرف مقابل رابطه جنسی را تجربه می کند.

اما شما اولین باری است که وارد یک رابطه جنسی می شوید و آن را تجربه می کنید.  شکی نیست که هر دوی شما احساس نگرانی و عصبی بودن خواهید داشت. پس به جای اینکه مدام از خود بپرسید ایا رابطه جنسی خوبی خواهم داشت؟ کار درستی انجام می دهم؟ به فکر بهتر شدن این رابطه باشید.

زندگی شلوغ می شود اگر زن و شوهری درگیر مسئولیت های کاری یا خانوادگی هستند، ممکن است در وقت گذاشتن برای صمیمیت مشکل داشته باشند. یا ممکن است پس از انجام مسئولیت های روزمره برای رابطه جنسی خیلی خسته باشند. استرس و اضطراب می تواند بر روی روابط جنسی نیز تأثیر بگذارد.

زوج هایی که در این شرایط قرار دارند تشویق می شوند تا روابط خود را تقویت کنند. داشتن شب‌های قرار و اختصاص زمانی برای صمیمیت می‌تواند به تقویت پیوندهای عاطفی کمک کند. این ممکن است شامل درخواست کمک از اعضای خانواده و دوستان برای مراقبت از کودک، انجام وظایف و سایر وظایف باشد.

برای اینکه اماده برقراری رابطه جنسی شوید بدن شما باید از طریق لمس کردن ، بوسیدن و سایر موارد گرم شود. این همان زمانی است که همسر شما دچار نعوظ می شود و واژن تان برای انجام رابطه جنسی روان می گردد. اگر واژن به اندازه کافی روان نباشد درد زیادی  به هنگام برقراری رابطه جنسی تحمل خواهید کرد. اما موضوع مهم و بخش جذاب ماجرا اینجاست که اعصاب هم می تواند با فرآیند تحریک تداخل داشته باشد.

درهفته چند بارنزدیکی خوب است نی نی سایت

شاید فکر کنید این رابطه ارزشش را نداشت:

قبل از اینکه وارد این رابطه شوید مغزتان رویاهای زیبا و فانتزی برایتان تدارک می بیند. واقعیت این است که رابطه جنسی شاید اینقدرها هم که فکر می کنید فانتزی نباشد. این موضوع کاملا عادی است. رابطه جنسی علاوه بر جسم روح شما را هم درگیر خود می سازد.

پس اگر ترس داشتید یا احساس تنش کردید  باید بدانید که خیلی ها در اولین روابط خود چنین احساسات را تجربه کرده اند.اینکه بار اول یا هزارم تان است که رابطه جنسی دارید زیاد مهم نیست. شما و همسرتان باید به دنبال روشی برای برقراری ارتباط باشید و نیازهایتان را به خوبی درک کنید و برطرف نمایید. اگر در این رابطه احساس راحتی نداشته باشید تجربه خوبی هم نخواهید داشت.

علاوه بر این، تغییرات هورمونی می تواند بعد از رابطه جنسی مسائل عاطفی زیادی ایجاد کند. بعد از این رابطه هم شما احساسات خودتان را خواهید داشت. پس اگر احساس منفی یا مثبت زیادی درباره رابطه جنسی تجربه می کنید زیاد نگران نباشید. وقتی حالتان بهتر شد و توانستید با  شرایط کنار بیایید و احساس آرامش کنید همه چیز درست می شود( هم برای شما و هم برای همسرتان)

معمولا در فیلم های سینمایی و تلویزیونی ایده های زیادی درباره رابطه جنسی تولید می شود. اگر می خواهید اتاق تان را با شمع و گل پر کنید و رابطه رمانتیکی داشته باشید می توانید از این فیلم ها ایده بگیرید. اما واقعیت این است که همیشه همه چیز همانطور که پیش بینی کرده اید نخواهید بود.  اولین و مهم ترین کاری که قبل از برقراری رابطه جنسی انجام دهید این است که خودتان را در برابر بیماری های STD و بارداری محافظت نمایید.

بعد از اینکه کارهای اولیه را انجام دادید می توانید از رابطه تان لذت ببرید.

تعداد دفعات نزديكي با همسر در روز

دفعات “طبیعی” رابطه جنسی چقدر است؟

این سوال اغلب پرسیده می شود، اما پاسخ دادن به آن با اعداد دشوار است. فراوانی “طبیعی” رابطه جنسی، دفعاتی است که دو طرف توافق دارند که برای آنها بهترین کار را انجام می دهد. برای برخی، این ممکن است به معنای داشتن رابطه جنسی چندین بار در روز / هفته / ماه / سال باشد. تا زمانی که هر دو طرف راضی باشند، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد.

بسته به تعریفی که فرد از جنسیت دارد، ممکن است پاسخ به این سؤال نیز متفاوت باشد.

کلمه “سکس” اغلب برای افراد مختلف به معنای متفاوت است.سرعت تحریک شدن افراد هم  متفاوت است. مردان همانند مایکرویو هستند و زنان مثل آشپزانی هستند که به آرامی کارشان را انجام می دهند.  شما می توانید از انگشت تان استفاده کنید و ببینید واژن تان برای برقراری رابطه جنسی آماده شده است یا خیر. اگر واژن به اندازه کافی مرطوب نبود زیاد نگران نباشید. شما یا همسرتان مشکلی ندارید. می توانید از روان کننده هم استفاده کنید.

زوج هایی که در اوایل مرحله “ماه عسل” رابطه خود هستند ممکن است بیشتر از آنهایی که برای مدت طولانی با هم بوده اند رابطه جنسی داشته باشند. گاهی اوقات روابط در ابتدا هیجان انگیزتر هستند، اما بعد از چندین ماه یا سال تبدیل به روتین می شوند.

تعارض در رابطه نیز ممکن است بر تعداد جنسی تأثیر بگذارد. ارتباط خوب بین شرکا برای یک رابطه جنسی سالم مهم است. مشاوره و سکس درمانی اغلب کمک می کند.

مهم نیست که مردم چگونه جنسیت را تعریف می کنند، عوامل متعددی می توانند بر فراوانی آن تأثیر بگذارند.گاهی اوقات، شرکا در مورد تناوب جنسی اختلاف نظر دارند. به عنوان مثال، ممکن است یکی بخواهد چندین شب در هفته رابطه جنسی داشته باشد، در حالی که دیگری به یک بار در ماه راضی باشد. در این موارد، سازش ضروری است. برخی از زوج‌ها درباره فعالیت‌های دیگری که از نظر جنسی رضایت‌بخش است صحبت می‌کنند یا تصمیم می‌گیرند یک رابطه آزاد و غیرتک همسری را امتحان کنند.

بعد از رابطه جنسی چه بخورم

انجام برخی کارها حیاتی است و آنچه می خورید یکی از آنهاست، غذای سالم بعد از رابطه جنسی به شما کمک می کند تا برخی از مواد مغذی مهم مانند پروتئین، مواد معدنی، آهن و روی را به شما بدهد .برخلاف تصور بسیاری از مردم مبنی بر اینکه رابطه جنسی منظم می تواند شما را چاق کند، .

مطالعات نشان داده اند که ممکن است یک افسانه باشد زیرا رشد بدن بیشتر به بلوغ و غذا مربوط می شود تا رابطه جنسی، شما در حین رابطه جنسی کالری می سوزانید بنابراین ممکن است وزن کم کنید. اما نه به اندازه ورزش کردن. رابطه جنسی باعث افزایش وزن شما نمی شود و همچنین کالری اضافی ناشی از رابطه جنسی را از دست نمی دهید.

یک زن به طور متوسط ​​در طول رابطه جنسی 70 کالری می سوزاند، اما این مطمئناً به ورزشکاری شریک زندگی شما بستگی دارد و صرف نظر از اینکه می خواهید انرژی خود را بازگردانید، بنابراین بهترین غذا برای انجام این کار است. آیا می دانید که خوردن غذای مناسب بعد از رابطه جنسی کمی لذت حسی به شما می دهد؟

 این حس حسی و ویتامین را ارائه می دهد، و رابطه جنسی قطعا می تواند میل شما را به غذا افزایش دهد.

بر اساس مطالعات، ما فهرستی گسترده از بهترین گزینه های غذایی که باید بعد از رابطه جنسی بخورید و برخی سوالات احتمالی دیگر که ممکن است به پاسخ آنها نیاز داشته باشید، گردآوری کرده ایم.

ایا غذا می تواند میل جنسی شما را افزایش دهد؟

بعد از پارگي بكارت چه بخوریم

در کمال تعجب غذاهای خاصی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند رابطه جنسی لذت بخش تری داشته باشید و این غذاها به عنوان غذاهای تقویت کننده قوای جنسی برای خانم ها معرفی می شوند، در این پست به برخی از این غذاها اشاره می شود که اشتهای شما را برای رابطه جنسی قوی تر نگه می دارد و بدن شما را به خوبی پرانرژی می کند. ،.

گنجاندن برخی از این غذاها در رژیم غذایی خود قبل از رابطه جنسی و بعد از رابطه جنسی بسیار ضروری است.

غذای سالم در واقع به داشتن یک سبک زندگی جنسی سالم کمک می کند و طبق تحقیقات، غذا در سلامت جنسی زنان نقش دارد. بنابراین برای نهایی کردن آن، پاسخ مثبت است، برای فهرست دقیق، این غذاهای تقویت کننده میل جنسی را بررسی کنید.

بعد از زفاف چه بخوریم

به طور متوسط ​​60 تا 100 کالری در طی این مدت سوزانده می شود. و این تنها به میزان فعال بودن شریک زندگی شما بستگی دارد، ممکن است شما بیشتر از آن یا کمتر می سوزانید، اما صادقانه بگویم که خوردن بعد از رابطه جنسی بیشتر با بازیابی انرژی و مواد مغذی از دست رفته ارتباط دارد تا بازگرداندن کالری از دست رفته شما. .

خوردن بعد از رابطه جنسی برای کمک به ارتقای روحیه شما و حفظ آرامش و تقویت بیشتر شما مهم است .

با این حال، غذای بعد از رابطه جنسی نباید به غذاهای ناسالم یا ناسالم محدود شود، رابطه جنسی می تواند احساس خستگی یا رضایت شدید را در شما ایجاد کند، اما اگر می خواهید یک عملکرد تکراری داشته باشید، غذای سالم انرژی زا بسیار ضروری است.

11 غذایی که باید بعد از رابطه جنسی بخورید

غذای بعد از رابطه جنسی فقط به دلیل گرسنگی عملی نیست، دریافت مواد مغذی ضروری است و بهترین منبع غذا است. در اینجا 9 ماده غذایی وجود دارد که بعد از رابطه جنسی شما را پرانرژی نگه می دارد.بعد از رابطه جنسی چه بخورم

1. اسفناج

این موارد ممکن است بعد از رابطه جنسی به ذهن شما نرسد، اما مشخص شده است که نه تنها در تامین مواد مغذی به بدن بلکه در افزایش گردش خون مناسب و فعال‌تر و آرام‌تر نگه داشتن شما بسیار مفید است. غذایی که قبل از رابطه جنسی باید خورد.

2. پنیر

یکی دیگر از غذاهایی که ارزش خوردن بعد از رابطه جنسی را دارد، پنیر است، به ویژه پنیر دلمه، بسیار مغذی است و به گردش خون کمک می کند، همچنین اعتقاد بر این است که بعد از رابطه جنسی احساسات را بر می انگیزد و باعث می شود احساس هیجان و رضایت بیشتری داشته باشید .

فرانسوی ها همچنین معتقدند که پنیر می تواند برای زندگی جنسی شما معجزه کند، اما باید از خوردن بیش از حد پنیر خودداری کرد زیرا ممکن است به موقع هضم نشود و باعث ناراحتی شما شود.

3. سیب

سیب ترجیحا بهترین میوه ای است که باید بعد از رابطه جنسی به آن فکر کنید، حاوی مواد مغذی ضروری است که کمی احساس را در بدن شما آزاد می کند و شما را حتی بیشتر از آنچه که هستید آرام تر می کند،.

گفته می شود که یک سیب در روز پزشک را حفظ می کند و اکنون مشخص شده است که یک میوه در روز زندگی جنسی زنان را بهبود می بخشد، بدن را در حین و بعد از رابطه جنسی فعال تر و آرام تر می کند .

4. سیب زمینی

شکم پر بعد از رابطه جنسی ممکن است حیاتی نباشد، اما به آن نیاز است، بنابراین یک وعده غذایی مانند سیب زمینی به خوبی انجام می دهد، آنقدر سبک است که شما را راضی نگه دارد، اما نه خیلی سیر، سیب زمینی را می توان در انواع غذاها بسته به نوع غذا درست کرد. ترجیح.

بعد از اولین رابطه چه چیزهایی نباید خورد

5. موز

موز گزینه بسیار خوبی برای بررسی بعد از رابطه جنسی است، حاوی آهن، پتاسیم و کلسیم است که به نوبه خود مواد مغذی از دست رفته را به بدن پس از یک فعالیت شدید مانند رابطه جنسی باز می گرداند، همچنین در گردش خون در مغز و پتاسیم در مغز ضروری است.

 این به جلوگیری از عفونت کمک می کند .

موز یک وعده غذایی سبک است، بنابراین اگر نمی خواهید خیلی سیر شوید، عالی است. بعد از رابطه جنسی چه بخورم

6. هندوانه

بدن باید بعد از رابطه جنسی هیدراته شود، هندوانه گزینه بسیار خوبی به نظر می رسد زیرا نه تنها جایگزین آب است، بلکه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که باکتری ها را از بین می برد و باکتری های خوب در سیستم شما را به خوبی حفظ می کند، همچنین دلیل دیگری برای خوردن هندوانه این باور است.

 که دانه ها به زن کمک می کنند تا زندگی جنسی کامل تر و لذت بخشی داشته باشند.

7. توت فرنگی

توت فرنگی نه تنها خوشمزه است، بلکه ممکن است بعد از رابطه جنسی ارزش آن را داشته باشد، همچنین به هیدراته شدن بدن نیز کمک می کند. سایر فواید توت فرنگی عبارتند از: سرحال نگه داشتن، خروج از بدن، قفل کردن رطوبت و خلاص شدن از شر باکتری های مضر در سیستم بدن.

توت فرنگی نیز یکی از غذاهایی است که می تواند رابطه جنسی را به خصوص برای خانم ها هیجان انگیز و سرگرم کننده کند .توت فرنگی همچنین میل جنسی را تقویت می کند.

تغذیه بعد از اولین دخول

8. گوجه فرنگی

یکی دیگر از مواد غذایی که ممکن است بخواهید برای پر کردن H20 در بدن خود بخورید گوجه فرنگی است، می توانید آن را به وعده غذایی خود اضافه کنید یا آن را خام بخورید به هر روشی که تصمیم به مصرف گوجه فرنگی دارید که هدف خود را در سیستم شما برآورده می کند، گوجه فرنگی به خوبی در بدن جذب می شود.

 شما را قبل و بعد از رابطه جنسی هیدراته نگه می دارد . بعد از رابطه جنسی چه بخورم

اغلب از آن به عنوان سیب عشق یاد می شود، شاید به این دلیل که کنترل ماهیچه ها را تحریک می کند و جریان خون را به لب ها و دهان افزایش می دهد.

مراقبت هاي بعد از پارگي بكارت

برای ترمیم پرده بکارت بخوانید

9. خیار

ی هیدراته نگه می دارد، خیار همچنین برای حذف سموم از بدن استفاده می شود که می تواند برای سلامت جنسی و فشار خون پایین مفید باشد.

10. صدف

خواص شگفت انگیز آفرودیزیک صدف می تواند به بازنشانی سطح استروژن کمک کند و در نتیجه باعث می شود احساس انرژی بیشتری کنید و ادعاهایی وجود دارد که به سطح تستوسترون کمک می کند. اگر به دلیل بافت لزج صدف ها از طرفداران آنها نیستید، ممکن است تحت تاثیر مزایای آنها قرار بگیرید.

11. چای جینسینگ

نوشته های مرتبط

وقت آن است که از قهوه به چای جینسینگ روی بیاورید. مطالعات نشان داده‌اند که می‌تواند به تقویت استقامت جنسی شما کمک کند و می‌توانید بعد از یک غذای سالم خوب، آن را ادامه دهید و مصرف کنید.

غذا خوردن بعد از رابطه جنسی عمدتاً برای تغذیه و تقویت شما است زیرا کالری از دست می رود، اما موارد حیاتی دیگری نیز وجود دارد که به زنان توصیه می شود بعد از رابطه جنسی انجام دهند.

قبل و بعد از رابطه جنسی چه کنیم

لازم است بهداشت خود را بعد از رابطه جنسی نیز کنترل کنید. در اینجا چند کار ساده اما ضروری وجود دارد که باید بعد از رابطه جنسی انجام دهید.

  • ادرار کردن بعد از رابطه جنسی اولین مورد در این لیست است، به خلاص شدن از شر باکتری ها از رسیدن به مثانه و همچنین باکتری های دستگاه ادراری کمک می کند که به جلوگیری از UTI کمک می کند .
  • به آرامی علائم درد یا خونریزی را بررسی کنید، زیرا ممکن است علائم عفونت یا ضایعه دستگاه تناسلی شما را نشان دهد، در صورت مشاهده با پزشک خود صحبت کنید.
  • یکی دیگر از راه‌های بهداشتی برای تمیز کردن پس از رابطه جنسی این است که به آرامی قسمت بیرونی بدن باکره خود را با آب یا پارابن پاک کنید، از صابون و عطرهای معطر خودداری کنید زیرا فقط می‌تواند دختر باکره را تحریک کرده و باعث عفونت شود.

بعد از رابطه زناشویی چه کار کنیم

  • در وان حمام مانند یک ملکه نوازش شده غوطه ور شوید، برای آبرسانی به پوست و کاهش خطر عفونت، مقداری روغن ضروری به آن اضافه کنید.
  • مقداری آب بنوشید، به دفع باکتری های نامناسب کمک می کند و بدن شما را هیدراته نگه می دارد، همچنین خطر عفونت را کاهش می دهد.
  • خوردن غذاهای غنی از پروبیوتیک همچنین به شما کمک می کند بعد از رابطه جنسی سالم بمانید، همچنین از بدن شما در برابر عفونت قارچی محافظت می کند، غذاهایی مانند ماست، آجیل و کیمچی با همان باکتری های خوب تخمیر می شوند که در بدن باکره وجود دارد. بعد از رابطه جنسی چه بخورم

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد و آیا برای شما لذت بخش بوده است؟ ما دوست داریم در مورد اینکه چقدر این پست را دوست داشتید پاسخ دهید.

  • سبزیجات،  از جمله سبزیجات برگ دار، فلفل دلمه ای، بروکلی، آووکادو، هویج، کلم پیچ، سیب زمینی شیرین، گوجه فرنگی، کرفس، کلم و هویج
  • میوه  هایی مانند مرکبات، انواع توت ها، انبه، خربزه، سیب و موز
  • غلات کامل  مانند جو، کینوا، برنج قهوه ای و نان سبوس دار
  • پروتئین بدون چربی یا کم چرب،  از جمله ماهی، مرغ، توفو، لوبیا، دانه ها، آجیل، عدس، ادامام و گوشت گاو بدون چربی 
  • لبنیات کم چرب یا بدون چربی  مانند ماست، شیر، پنیر و تخم مرغ

عوارض زیاد ارضا شدن در یک روز

افراد در صورت داشتن بیماری یا درد مزمن ممکن است کمتر رابطه جنسی داشته باشند. برخی از بیماری ها، داروها و درمان ها می توانند میل جنسی را کاهش دهند. مثلا:

  • اگر مردی  تستوسترون پایینی داشته باشد ، ممکن است مانند گذشته به داشتن رابطه جنسی علاقه نداشته باشد.
  • شرایطی مانند  آرتریت  ممکن است رابطه جنسی را ناراحت کننده کند.
  • مردان مبتلا به  بیماری پیرونی  ممکن است نتوانند مقاربت داشته باشند زیرا انحنای آلت تناسلی آنها این کار را بسیار دشوار می کند.
  • داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی می توانند عوارض جانبی جنسی داشته باشند.
  • زنان ممکن است  پس از یائسگی دچار  خشکی واژن شوند که ممکن است رابطه جنسی را ناراحت کننده کند.

اگر مشکلات سلامتی بر توانایی شما در رابطه جنسی تأثیر می گذارد، با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

با افزایش سن افراد ممکن است کمتر رابطه جنسی داشته باشند. این کاهش ممکن است با سلامت کلی یا کمبود شریک زندگی مرتبط باشد. تغییرات هورمونی نیز ممکن است نقش داشته باشد.

 سطح تستوسترون مردان با افزایش سن به تدریج کاهش می یابد. و بدن زنان پس از یائسگی استروژن کمتری تولید می کند. هم تستوسترون و هم استروژن هورمون های مهمی برای عملکرد جنسی هستند.

باید بدانید که رابطه جنسی می تواند عواقبی داشته باشد و زندگیتان را به کلی تغییر دهد. احتمال دارد در حین رابطه، باردار شوید یا اینکه به بیماری های STD مبتلا گردید.  اگر فکر می کنید اولین باری که رابطه جنسی دارید باردار نمی شوید سخت در اشتباهید.

همان بار اول هم می تواند شما را باردار کند. رابطه جنسی یک فرآیند جادویی که در فیلم های سینمایی وجود دارد نیست.  اما اگر اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید می توانید احساس بهتری هم در خود ایجاد کنید.

تا چند روز بعد از زفاف نباید رابطه داشت

صمیمیت عاشقانه تماماً در مورد مراقبت از یکدیگر است و شریک زندگی شما پس از عشق ورزیدن از تلاش شما در مراقبت از آنها قدردانی خواهد کرد. نوازش کنید، بغل کنید، قاشق بزنید، بخندید، لبخند بزنید، بخندید – هر کاری که لازم است انجام دهید تا شریک زندگی خود را در رختخواب بعد از رابطه جنسی راضی نگه دارید.

 

1. بلافاصله بعد از رابطه جنسی به خواب نروید

صرف نظر از اینکه چقدر خسته هستید، پتو را بلند نکنید و بلافاصله بعد از رابطه جنسی بخوابید. چه آن را نشانه ای از رضایت بدانید یا نه، دوست دختر، دوست پسر، شوهر یا همسرتان ممکن است آن را بسیار توهین آمیز بدانند.

 

با چرت زدن فوراً، با ارسال یک سیگنال قوی مبنی بر اینکه به آنچه می خواستید رسیدید و اکنون در حال چرت زدن هستید، شریک زندگی خود را تحقیر می کنید.

 

2. اگر چیزی برای صحبت کردن ندارید، تلویزیون تماشا کنید

اگر در موقعیتی ناخوشایند قرار گرفتید که در آن شما و شریک زندگیتان چیزهایی برای صحبت کردن تمام شده است، به سادگی تلویزیون را روشن کنید. در رختخواب دراز بکشید و به سمت او دراز بکشید و در حالی که تلویزیون تماشا می کنید استراحت کنید.

 

3. بازی های ویدیویی را در رایانه، کنسول یا گوشی هوشمند خود بازی نکنید

قرار است رابطه جنسی با نوازش، در آغوش گرفتن و نیشخند دنبال شود. به جای انجام این کار، اگر شروع به انجام بازی در تلفن هوشمند یا رایانه شخصی خود کنید، احتمالاً دوست دختر یا دوست پسر خود را به خاطر عدم توجه کافی آزار خواهید داد.

 

اگر خود را مقصر این عادت می‌دانید، بلافاصله پس از یک جلسه عشق‌بازی ، بازی‌های ویدیویی را متوقف کنید و تمام تمرکز خود را روی گفتگوی عاشقانه با همسرتان متمرکز کنید.

 

4. عشق ورزی را تحلیل یا انتقاد نکنید

تجزیه و تحلیل قرار ملاقات داغی که بلافاصله بعد از عمل با شریک زندگی خود داشتید، به همان اندازه خطرناک است. این اشتباه را مرتکب نشوید که انتقاد سازنده ای ارائه دهید یا به همسرتان بگویید که چگونه یک حرکت می توانست بهتر باشد.

 

حتی کلماتی که با دقت انتخاب شده اند را می توان در لحظات حساس از متن خارج کرد. به شریک زندگی خود فرصت ندهید که یک جمله را به گونه ای تفسیر کند که شما منظوری نداشتید. اگر باید در مورد رابطه جنسی صحبت کنید، آن را بعد از چند روز انجام دهید.

 

5. برای شرکای عجله – لباس نپوشید و ترک نکنید

لباس پوشیدن و آماده شدن برای ترک بلافاصله پس از رابطه جنسی می تواند باعث شود که دوست دختر یا دوست پسر شما احساس کند که به تازگی برای هدفی مورد استفاده قرار گرفته است. اگر واقعاً برای رسیدن به جایی عجله دارید، مؤدب باشید و به شریک زندگی خود توضیح دهید که دوست دارید بمانید، اما چاره ای ندارید.

 

با ماندن مدتی قبل از بیرون رفتن، احساس بهتری در او ایجاد کنید. بهتر است، قرارهای دیگر خود را لغو کنید و زمانی را با شریک زندگی خود بگذرانید.

 

6. چند گزینه سرگرمی تنبل را پیدا کنید که می توانید با هم انجام دهید

چه تماشای یک فیلم در لپ‌تاپ یا رفتن به فیس‌بوک و گذراندن وقت به فیدهای یکدیگر، به دنبال کارهایی باشید که می‌توانید با هم انجام دهید.

 

مطمئن شوید که گزینه سرگرمی که انتخاب می‌کنید کاری است که می‌توانید با هم انجام دهید، آرام باشد و برای دنبال کردن به انرژی زیادی نیاز ندارد. آخرین کاری که می خواهید بعد از رابطه جنسی انجام دهید کاری است که فضای آرام را خراب می کند.

 

7. در مورد چیزهایی که می تواند منجر به مشاجره شود صحبت نکنید

پس از برقراری رابطه جنسی، با شروع بحث یا دعوای معلق با شریک زندگی خود، یک محیط کاملاً عاشقانه را خراب نکنید. حتی اگر مشکل در نوک زبان شما است، آن را نگه دارید و منتظر یک روز دیگر باشید تا آن را محو کنید. به جز موارد اضطراری، از مطرح کردن حتی کوچکترین بحث ها خودداری کنید.

 

این امر به ویژه در مورد زوج های متاهلی که ممکن است بخواهند از اوقات فراغت برای صحبت در مورد یک موضوع معلق استفاده کنند، صدق می کند. زن و شوهرها باید نبردهای کوچک خود را برای روز بعد ترک کنند.

 

8. از دوش گرفتن یا تمیز کردن فوراً خودداری کنید

صرف نظر از اینکه چقدر عرق کرده اید، با تمیز کردن خشمگینانه خود یا رفتن مستقیم به سمت دوش گرفتن، یک عجایب نباشید. بعد از رابطه جنسی با همسرتان در رختخواب دراز بکشید.

 

صحبت کنید، نوازش کنید، جوک ها را به اشتراک بگذارید و هر کاری که لازم است انجام دهید تا لبخند بر لبان معشوق خود بیاورید. عجله به دستشویی برای حمام کردن بلافاصله بعد از رابطه جنسی باعث می شود که شریک زندگی تان فکر کند که احساس تهوع و کثیفی دارید.

 

9. گرسنگی را فوراً اعلام نکنید

اگرچه احساس گرسنگی بعد از یک جلسه پربار در رختخواب هیچ اشکالی ندارد، اما اگر اولین چیزی باشد که بعد از رابطه جنسی می گویید، ممکن است بی احساس باشد. چند دقیقه صبر کنید تا شما و همسرتان آرام شوید، در آغوش بگیرید و قبل از اعلام گرسنگی خود را بشویید.

 

10. از شریک زندگی خود نپرسید که آیا از آن لذت می برد

آیا خوشت اومد؟ اینگونه سوالات را از شریک زندگی خود نپرسید. در تلاش شما برای یادگیری نحوه رفتار پس از رابطه جنسی، باید بدانید که یک مرد واقعی هرگز از یک زن نمی پرسد که آیا او را راضی کرده است یا خیر و بالعکس. آیا هرگز تصور می کنید برد پیت از خانم زیبایش بپرسد که آیا او پس از یک صحنه عاشقانه در یک فیلم راضی است؟

 

سوالات کنجکاوی را برای تاریخ بعدی بگذارید. حتی بعد از اینکه هر دو با یکدیگر عشق ورزیده اید، روی لبخند زدن همسرتان تمرکز کنید.

 

11. مهارت های عشق ورزی خود را تحسین نکنید

اگر واقعا فکر می کنید که عاشق بزرگی بوده اید، اجازه دهید شریک زندگی تان از شما تعریف کند. به تعریف و تمجید از مهارت های عشق ورزی خود ادامه ندهید زیرا این کار بی ادبانه و نفرت انگیز تلقی می شود.

 

در عوض، یک لحظه از حرکات دوست دختر، دوست پسر، شوهر یا همسر خود در رختخواب تمجید کنید. این به او سطح اعتماد به نفس و تمایل به خشنود نگه داشتن شما را بارها و بارها افزایش می دهد.

 

12. از آروغ زدن یا گوز زدن خودداری کنید

آروغ زدن یا گوز زدن می تواند برای خیلی ها یک راه حل باشد. فرقی نمی‌کند با شریک زندگی مشترکی که سال‌هاست همدیگر را می‌شناسید یا ازدواج کرده‌اید، سعی کنید از هر گونه گاز خروجی، چه آروغ زدن یا گوز کردن، اجتناب کنید و آن را متوقف کنید.

 

13. نوازش کنید، اما وابسته و نیازمند نباشید

در آغوش گرفتن بعد از رابطه جنسی احتمالاً منجر به برخی از عاشقانه ترین و عاشقانه ترین مکالمات بین زوج های مجرد و متاهل می شود. این می تواند به شکل غوطه ور شدن در یک پتو، قاشق زدن به یکدیگر، صحبت صریح بالش و موارد دیگر باشد.

 

هنگامی که با شریک زندگی خود در آغوش می گیرید از مرز عبور نکنید. مانند یک فرد بالغ عاشق رفتار کنید و عاشق واقعی باشید. مثل یک نوزاد بیش از حد چسبنده، لخت و نیازمند نباشید.

 

14. حمام حباب دار بگیرید

صمیمیت خود را در اتاق خواب با یک حمام حبابی دنبال کنید. این یک ضربه مطمئن است زیرا به انرژی کمی یا بدون نیاز به انرژی نیاز دارد و احتمالاً شما را سرحال و شاداب می کند.

 

می توانید با خرید بمب حمام و سایر لوازم حمام برای این کار برنامه ریزی کنید. اگر می خواهید زمان بیشتری را با شریک زندگی خود بگذرانید، لپ تاپ یا تبلت خود را بردارید و در حالی که در یک وان گرم غوطه ور هستید، فیلم تماشا کنید.

 

15. به کافه و سالن محله خود بروید

برای کسانی که هوای تازه را به گیرکردن در دیوارهای اتاق خواب ترجیح می دهند، به کافه محله خود بروید و در حالی که یک یا دو ساعت از آن دور می شوید، یک فنجان داغ بنوشید. با لباس‌های بیرون از رختخواب خود بیرون بروید و تلاش زیادی برای ظاهر خوب انجام ندهید.

 

کلید لذت بردن از یک قرار دنج پس از عشق ورزیدن با شریک زندگی خود این است که تا جایی که می توانید آرام و آرام باشید. برای رسیدن به کافه عجله نداشته باشید و گردش های کوچک خود را با کارهای خانه ردیف نکنید. این یک ایده قرار ملاقات بسیار دنج است، به خصوص برای زمستان که می توانید در نزدیکی بخاری های کافه بنشینید، استراحت کنید و خستگی را رها کنید.

فواید ادرار کردن بعد از رابطه جنسی

انتظار نداشته باشید سفر به حمام از بارداری یا بیماری های مقاربتی جلوگیری کند.

یکی از جنبه های سلامت جنسی تضمین این است که افراد تجربیات لذت بخش اما ایمن در رابطه با رابطه جنسی دارند. 1 برای کمک به تشویق تجربیات جنسی خوب، ممکن است شنیده باشید که پس از فعالیت جنسی باید ادرار کنید.

 

در حالی که ادرار کردن بعد از رابطه جنسی ممکن است مفید باشد، نیازی نیست فوراً بروید یا اگر نیازی ندارید بروید. در اینجا چیزهایی است که باید در مورد فواید ادرار کردن بعد از رابطه جنسی بدانید، به علاوه پاسخ متخصصان به برخی از سوالات رایج.

فواید ادرار کردن بعد از رابطه جنسی

ادرار کردن بعد از رابطه جنسی می تواند به کاهش خطر ابتلا به عفونت های ناشی از باکتری هایی که ممکن است در حین رابطه جنسی وارد مجرای ادرار شده اند کمک کند.

فراتر از آن، نشان داده نشده است که ادرار کردن پس از رابطه جنسی هیچ فواید قطعی برای سلامتی ندارد،

تاثیر بر بدن

دکتر استوارت گفت بعید است که مضر باشد، بنابراین اگر پس از ادرار کردن بعد از رابطه جنسی احساس بهتری دارید، نیازی به توقف نیست. ادرار کردن پس از رابطه جنسی نیز ممکن است اثرات متفاوتی بر بدن در مورد بارداری ، عفونت های مقاربتی (STIs) و عفونت های دستگاه ادراری (UTIs) داشته باشد.

بارداری

برخی از افراد می خواهند شانس باردار شدن خود را افزایش دهند، در حالی که برخی دیگر می خواهند از باردار شدن خودداری کنند. ممکن است ادرار کردن بعد از رابطه جنسی – یا نه – را به عنوان یکی از راهبردهایی برای کمک به شما در دستیابی به نتیجه دلخواه در نظر بگیرید.

ادرار کردن بعد از رابطه جنسی مانع بارداری نمی شود حتی اگر چند ثانیه بعد از انزال بروید. هنگامی که فردی با آلت تناسلی و شخصی با واژن رابطه جنسی نفوذی داشته باشد، انزال در کانال واژن منتشر می شود. ادرار از مجرای ادرار می آید – یک دهانه متفاوت.

اگر هدف جلوگیری از بارداری است، روش های پیشگیری از بارداری وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، مانند:

 

  • ایمپلنت های ضد بارداری
  • قرص های ضد بارداری
  • دیافراگم ها
  • کاندوم داخلی یا خارجی
  • دستگاه های داخل رحمی (IUD)
  • واکسن یا پچ ضد بارداری
  • حلقه های واژینال
  • بیماری های مقاربتی

ادرار کردن بعد از رابطه جنسی به عنوان راهی برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی ذکر نشده است. دکتر استوارت توضیح داد که 5 بیماری مقاربتی در افرادی که مقاربت واژینال دارند، عفونت های داخل واژن هستند. دکتر استوارت افزود: “ادرار کردن بعد از

رابطه جنسی باعث دفع باکتری ها یا ویروس ها از واژن نمی شود، زیرا دهانه ادرار از دهانه واژن جدا است.”

استفاده از داروهای مانع بارداری (به عنوان مثال، کاندوم) موثرترین روش برای پیشگیری از بیماری های مقاربتی است و شما و شریک جنسیتان باید به طور مکرر آزمایش STI را انجام دهید.

UTIs

فعالیت جنسی یک عامل خطر برای UTI است . ادرار کردن بعد از رابطه جنسی ممکن است به کاهش احتمال ابتلا به عفونت ادراری کمک کند اما از آن جلوگیری نمی کند.

افرادی که واژن دارند مجرای ادرار کوتاهی دارند که دهانه آن نزدیک به واژن و مقعد است. این آناتومی آنها را مستعد ابتلا به عفونت های ادراری می کند، زیرا باکتری ها راحت تر به مثانه می روند و باعث عفونت می شوند.

با انجام اقدامات زیر می توانید از UTI جلوگیری کنید:

  • نوشیدن مقدار زیادی مایعات روزانه
  • در صورت امکان به جای استحمام دوش بگیرید
  • زمانی که باید بروید ادرار کنید
  • استفاده از صابون های ملایم و بدون معطر برای تمیز کردن
  • پاک کردن از جلو به عقب بعد از ادرار
  • چرا ممکن است سوزش را تجربه کنید

زمانی که بعد از رابطه جنسی ادرار می کنید، احساس سوزش خفیف و موقتی غیر معمول نیست و معمولاً جای نگرانی نیست. این احساس سوزش ممکن است به دلیل تحریک واژن باشد و احتمالاً خود به خود از بین می رود.

با این حال، احساس سوزش در هنگام ادرار نیز ممکن است ناشی از موارد زیر باشد:

فشار مثانه به دلیل ساختارهای دیگر مانند سنگ کلیه یا کیست تخمدان

انواع خاصی از داروها

حساسیت شیمیایی محصول (به عنوان مثال، صابون)

بیماری های مقاربتی

UTIs

عفونت یا تحریک واژن

چه زمانی باید به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه کرد

اگر فکر می کنید ممکن است باردار باشید یا عفونت داشته باشید، با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. همچنین، برخی از علائم مرتبط با ادرار ممکن است نشان دهنده یک بیماری زمینه ای باشد. اگر علائمی مانند موارد زیر را تجربه کردید، به پزشک مراجعه کنید:

  • درد پشت یا پهلو
  • ادرار خونی، کدر یا بدبو
  • خستگی
  • تب
  • تکرر ادرار که به دلیل بارداری یا افزایش مصرف مایعات نیست
  • افزایش تشنگی یا اشتها
  • درد طولانی تر از یک روز
  • لرزش لرزان
  • کاهش وزن ناگهانی
  • بی اختیاری ادرار
  • تخلیه یا ترشحات واژن
  • استفراغ

یک بررسی سریع

این کاملاً به شما بستگی دارد که آیا باید بعد از رابطه جنسی ادرار کنید یا نه، زیرا این کار از ابتلا به بیماری های مقاربتی یا بارداری جلوگیری نمی کند. با این حال، ادرار کردن بعد از رابطه جنسی ممکن است خطر عفونت هایی مانند UTI را کاهش دهد. با این

حال، ادرار کردن پس از فعالیت جنسی ممکن است خطر ابتلا به عفونت هایی مانند UTI را کاهش دهد. اگر سؤال یا نگرانی در مورد علائمی دارید که به دنبال فعالیت جنسی یا ادرار کردن بعد از رابطه جنسی ایجاد می کنید، با یک ارائه دهنده مراقبت های

بهداشتی صحبت کنید.

 

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.