طرز تهیه دتاکس واتر پوست چربی سوز

  تهیه دتاکس واتر پوست چربی سوز : دستور نوشیدنی  های دتوکس خوشمزه و فوری / نوشیدنی های دتوکس  آسان

نوشیدنی های دتوکس : جذب روزانه ی دتوکس های ساده (سم زداهای ساده ) در کاهش وزن،  و تنظیم متابولیسم  بدن  بسیار  موثر بوده و به عنوان یک  عامل مسهل بسیار مفید عمل  کرده و در جذب غذا نیز کمک می کند. 

 امروزه گرایش به سمت سم زدایی  بدن و حفظ  چرخه ی  تناسب در آن بیش از پیش مورد  توجه قرار گرفته  است . 

و درست به همین دلیل  با افزایش مدرنیزه سازی و زندگی شهری  ، مواد سمی  بسیاری  موارد بدن  می شوند  که با استفاده از این نوشیدنی ها امکان سم زدایی  و کاهش وزن به حد نرمال و سالم از این طریق فراهم می شود.

بدن انسان  دارای مسیر های طبیعی  مختلفی می باشد که امکان  سم زدایی  از طریق  کبد،تعریق ، ادرار و مدفوع را فراهم  می سازد .

اما مواجهه  با فلزات سنگین، مواد  نگهدارنده و آفت کش ها و ..  باعث شده است  تا میزان مصرف و ورود مواد سمی به  بدن بیشتر از حد آستانه ی تعیین شده باشد.

 همانگونه  که از عنوان آن پیداست، سم زدایی فرایندی است که امکان پاکسازی اندا  های اصلی بدن را بواسطه ی خود ارگان ها فراهم می سازد .

تهیه دتاکس واتر پوست چربی سوز

براساس یک مطالعه­ منتشر شده در مجله بالینی غدد و متابولیسم، روزانه مصرف 17 اونس آب میزان متابولیسم بدن را 30 درصد افزایش داد. اگر هر روز 5/1 لیتر آب (حدود 6 لیوان) بخورید و می­توانید هر سال 17400 کالری بسوزانید!.

آب ساده را با مواد غذایی چربی سوز را برای ایجاد یک سم­زدای آبی ترکیب کنید، در این حالت شما یک اکسیر دارید که به شما انرژی می­دهد، با نفخ مبارزه می­کند و به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن کمک می­کند.

اینستاگرامرهای زیر فقط این کار را انجام داده­اند! انواع میوه­ها مانند انواع توت­ها، گریپ­فروت­ها و سیب­ها را با پوست و پالپ­هایشان با آب ترکیب کرده و از یک بیماری بد به طریق نوشیدنی خیلی خوشمزه جلوگیری کرده­اند. از برخی ترکیبات مورد علاقه ما در زیر الهام گرفته شده است. دستورالعمل ها ساده تر نمی شوند:

از نسبت ها در این عکس ها به عنوان یک راهنما استفاده کنید و با طعم و مزه خود تنظیم کنید. از برخی ترکیبات مورد علاقه­ی ما در زیر الهام بگیرید. هیچ طرز تهیه­ی نمی­تواند ساده­تر از این باشد: از نسبت­های موجود در این عکس­ها به عنوان راهنما استفاده کنید و طبق ذائقه­ی خود آن را تنظیم کنید.

 Maggie Panell در کتاب خود با عنوان « کتاب آشپزی دتوکس و طرح سلامت «  سم زدایی را به عنوان یک روش درمان باستانی و دیرینه  تعریف می کند که از چند صد سال پیش مورد استفاده بوده است.

بر اساس باور ها و اعتقادات عموم  این روش قادر به  پاکسازی سیستم گوارش بوده  و در حذف فرآورده های مضر بدن و سموم مختلف جذب شده از هوا، خاک، آب و غذاو هم چنین مواد سمی تولید شده توسط خود بدن  بسیار موثرمی باشد .

 نوشیدنی های دتوکس  در پیشگیری از افزایش بار سموم  در بدن که یکی از مسائل مهم مرتبط با سلامتی می باشد، به خوبی شناخته شده اند. 

اگر جذب سموم در بدن محدود نشود،  می تواند منجر به بروز مسائل مختلفی  همچون نفخ،  سردرد ،یبوست ، خستگی، تهوع  و مسائل پوستی گردد.

 دریافت منظم نوشیدنی های دتوکس  می تواند در کاهش وزن نیز بسیار موثر بوده  و در متابولیسم سالم بدن نیز به شما کمک کند.

  1. گریپ­فروت نعنایی

گریپ­فروت، به عنوان یک آرام بخش به عنوان شیوه­ی آمی شومر، دارای مزایای سلامتی فراوانی است: مطالعه ای که در مجله متابولیسم منتشر شد، دریافت افرادی که شش بار در هفته گریپ فروت بخوردند، یک اینچ کامل از دور کمرشان کم می­شود.

دتاکس واتر چربی سوز شکم و پهلو

چرا؟ این میوه غنی از مواد شیمیایی فیتو است، یک ترکیب زیست فعال که چربی را می­سوزاند. و نعناع به سرکوب اشتها معروف است. یک مطالعه منتشر شده در مجله پزشکی اعصاب و ارتوپدی نشان داد که افرادی که هر دو ساعت یک بار یک عدد قرص نعنا بخورند، به طور متوسط 5 کیلوگرم در ماه وزن کم می­کنند.

  • لیموناد بلوبری

خوردن نوشابه­های شیرین و گازدار متوقف کنید و به سراغ مواد تازه و سم­زدا با میزان کالری کمتر بروید. چند شاخه نعناع برای ایجاد یک مهارکننده طبیعی اشتها نیز بریزید.

  • سیب، لیمو و نعنا

لیمو یک عنصر سم­زدایی رایج بنا به دلایل خاصی است: آنتی­اکسیدان موجود در پوست آن، آنزیم­های کبدی را تحریک می­کند تا به سم­زدایی سموم بدن کمک کند. در اینجا، آن با سیب که یکی از بهترین میوه­های برای داشتن بدن بهتری است، ترکیب شده است!

  • تمشک و لیمو

آخرین باری که این ترکیب طعم را دیدید، احتمالا در یک منوی بوده که برای یک چای سرد سرشار از کالری را توصیف می­کرده است. این را فراموش کنید و این ترکیب را که بدون قند و انرژی­زاست، درست کنید.

  • پرتقال، لیمو شیرین و لیموترش

سه میوه­ی مرکبات در این آب پاکسازی با هم کار می­کنند: هر سه در D-limonene غنی هستند، که نشان داده شده است که اثرات ضدسرطان و تسکین سوزش در قلب و ریفلاکس اسید دارد. همچنین سموم را تخلیه می­کند و به رقع بی­نظمی کمک می­کند.

دتاکس واتر برای جوش صورت

  • نعنا طالبی

در حالی که می­توانید از هندوانه­های تابستانه استفاده کنید: این یکی از بهترین میوه­ها برای از دست دادن چربی­ست، نشان داده شده است که به بهبود پروفیل چربی (چربی) و کاهش تجمع چربی در بدن کمک می­کند. علاوه بر این، یک مطالعه اسپانیایی نشان داد که ورزشکارانی که بعد از تمرین آب هندوانه می­خوردند، درد عضلانی کمتری داشتند.

  • خیار لیموترش و کیوی

خیارها یک میوه­ی رژیمی شناخته شده است و دلیل خوبی دارند: آنها بسیار کم­کالری هستند و پوست آنها حاوی چند تن ویتامین و مواد معدنی مفید برای بدن شماست. بنابراین هنگام افزودن خیار به بد، مطمئن شوید که آن را با پوست داخل آب بیاندازید.

  • انجیر و توت­ فرنگی

این آب ممکن است به شما در لاغرتر شدن کمک نکند اما مواد مغذی انجیر شامل پتاسیم، به عضلات کمک می­کند. آنها همچنین منبع عالی از فیبر هستند که به هضم غذا کمک می­کنند و باعث می­شود تا احساس بهتری داشته باشید.

  • پرتقال، لیمو و نعنا

به گفته سازمان بهداشت جهانی، میوه­های مرکبات مواد اولیه­ی کلاسیک هستند: آنها داراي آنتی­اکسیدان D-limonene هستند که ترکیب قدرتمندی در پوست است و آنزیم­های کبدی را تحریک می­کند تا به سم­زدایی سموم بدن کمک کند. نوشیدن روزانه چند لیوان آب مرکبات می­تواند به کاهش چربی دور شکم کمک کند.

  1. پرتقال، انار و دارچین

دارچین روشی عالی برای اضافه کردن شیرینی طبیعی به نوشیدنی­هاست. که مانند دیگر افزودنی­های شیرین حاوی کالری اضافی نیست. انارها نیز نوعی آنتی­اکسیدان­ها عالی هستند و پرتقال حاوی ویتامین­ها و مواد معدنی ضروری برای حفظ سلامت و تناسب اندام بدن شما است.دتاکس واتر

انواع دتاکس واتر برای لاغری

  1. شاه­توت و نعنا

شاه­توت یک منبع شگفت­انگیز برای افزایش آنتی­اکسیدان است. اضافه کردن نعنا به این آب میوه کمک می­کند تا آن را طعم طراوت­بخش آن به بهبود هضم و تسکین سوء هاضمه و التهاب کمک کند.

  1. لیمو، کرفس و خیار

کرفس را به هر آب اضافه کنید و از شر قار و قور شکم خلاص شودی. کرفس در هر ساقه شش کالری دارد و پر از ویتامین­های A، C و K و همچنین غنی از ویتامین­های B (مانند فولات) و پتاسیم است که احتباس آب را کاهش می­دهد و به بهبود عضلات کمک می­کند، بنابراین می­توانید سریع­تر به سالن بدنسازی برگردید و کالری بیشتری بسوزانید.

  1. کیوی، خیار و نعنا

این آب سم­زدایی سبز تازه حاوی یک ابرقهرمان مخفی است: کیوی به کاهش نفخ و یبوست و بهبود ایمنی بدن کمک می­کند. خیار نه تنها طراوت­بخش است، بلکه حاوی ویتامین C و K نیز است، بنابراین هنگامی که از نوشیدنی­ها خسته می­شوید، سبزیجات بخورید.

  1. انار، توت­فرنگی و نعنا

انار ماده­ای  از افسانه­های باستانی است و به دلایل زیر مقید است: دانه­های انار دارای سه نوع پلی­فنل­های آنتی­اکسیدان، از جمله تانن­ها، آنتوسیانین­ها و اسیدالاگیک است، که همه به مبارزه و جلوگیری از آسیب به بدن ناشی از رادیکال­های آزاد کمک می­کنند.

15.توت یخ­زده و لیمو

ریختن توت­ها به لیوان آب یک ایده عالی است. انواع توت­ها از جمله توت­فرنگی، شاه­توت یا تمشک این شرایط را دارند، آنها از بهترین غذاهای چربی­سوز هستند. با استفاده از انواع توت­های یخ زده می­توانید یک نوشیدنی ماکتیل خنک و مطبوع را جرعه جرعه بخورید.

دتاکس واتر برای چاقی صورت

16.نعنا، رزماری، لیمو و خیار

ترکیبی از طعم شور و شیرین، این لیوان آب کوبیدن جویدنی­ها خوب است: لیمو و نعناع غذاهای طبیعی اشتهاآور هستند.

17.نارگیل و خرمالو

این ترکیب یکی از گزینه­های عالی برای سم زدایی پس از یک خوردن یک وعده شیرین است: خرمالو غنی از ویتامین­های A و C، با مقادیر بالای AEM و فیبر است. همچنین مقدار کمی منگنز دارند، که در متابولیسم چربی­ها و پروتئین مهم است.

  1. توت­فرنگی و پرتقال

انواع چربی­سوزی به همراه پاک­کننده بدن باعث می­شود که این آب سم­زدایی کاملا درمان­کننده باشد. اگر دوست دارید مقدار آب گازدار هم اضافه کنید، تا خاطرات دوران کودکی با Fanta برایتان زنده شود.

  1. توت، کیوی و پرتقال

توت­ها بهترین نوع افزودنی به آب دتاکس هستند زیرا حاوی آنتی­اکسیدان می­باشند. اما توت تنها ستاره مغذی در این نوشیدنی ضد التهابی نیست: پرتقال با ویتامین C انرژی شما را افزایش می­دهد و کیوی دارای مقدار زیادی مواد مغذی مانند پتاسیم است که برای کاهش وزن مفید هستند.

  • تمشک، شاه­توت و نعنا

این یکی دارای مهر دوگانه چربی­سوزی است: هر دوی تمشک و شاه­توت حاوی پلی­فنل هستند، مواد شیمیایی طبیعی که چربی می­سوزانند و حتی از تشکیل آن­ها جلوگیری می­کنند!

زمان مصرف دتاکس واتر

  • دراگون

میوه­ی دراگون نه تنها خوشمزه است، بلکه حاوی آنتی­اکسیدان­های حیاتی و اسیدهای چرب ضروری­ست که به حفظ اندام شما در حالت ایده­آل کمک می­کند. مزایا: حاوی مقادیر بسیار زیادی از کلسیم، آهن و لیکوپن که یک آنتی­اکسیدان ضد التهابی است، می­باشد.

  • کیوی و هندوانه

در صدر سم­زداهای قوی، هندوانه یکی از سالم­ترین غذاها در این سیاره است. به این دلیل که حمایت­های علمی بسیاری وجود دارد: دانشگاه کنتاکی متوجه شد که این میوه می­تواند به کاهش تجمع چربی کمک کند و دانشگاه پلیتکنیکا کاراگنا در اسپانیا نشان داد که هندوانه در واقع به کاهش درد عضلانی کمک می­کند بنابراین می­توانید جلسه تمرینی خود را کمی طولانی­تر کنید.

  • لیمو و چیا

لیمو یک آرام­بخش و پاکسازی­کننده قوی است، اما دانه­های چیائی سرشار از عصاره­های سم­زدایی هستند: آنها می­توانند قند خون را تثبیت کنند، وزن را کم کنند، گرسنگی را خنثی کند و حتی در طول روز بدن شما را هیدراته کند: آنها هنگامی که در مایع ریخته شوند، به اندازه­ی 10 برابر سایزشان افزایش می­یابند و به شما کمک می­کند تا احساس سیری کنید و اشتها را کاهش ­می­دهد!

  • توت­فرنگی، خیار و آناناس

این مخلوط آب سم­زدایی یک نیروگاه مبارزه با التهاب است: آناناس و توت فرنگی هر دو دارای خواص آنتی­اکسیدانی هستند. خیار یک افزودنی کم­کالری و طراوت­بخش است که حاوی مقادیر بالای ویتامین C و K است.

دتاکس واتر برای کبد چرب

  • کیوی، لیمو و گلابی

همه ما می­دانیم که کیوی و لیمو بهترین گزینه برای اضافه کردن به آب سم­زدایی هستند، اما در مورد گلابی چطور؟ گلابی یک انتخاب عالی با 100 کالری انرژی­ست و طعم و مزه فوق­العاده خوبی نیز دارند. اطمینان حاصل کنید که بعد از اینکه گلابی را از آب خارج کردید، آن را بخورید؛ گلابی پر از فیبر است که باعث می­شود برای مدت طولانی­تری احساس سیری کنید.

  • توت­فرنگی، نعنا، لیمو

این یک ترکیب خوب است که نه تنها طعم خوشمزه­ای دارد، بلکه می­تواند باعث کاهش نفخ هم شود: لیمو یک دیورتیک طبیعی است، توت­فرنگی دارای آنتی اکسیدان ها است و نعناع اشتها را کاهش می­دهد. این ترکیب را به عنوان یک نشانه برای آزمایش طعم­ها انجام دهید.

  • لیمو، توت­فرنگی و چیا

توت فرنگی یکی از بهترین میوه­های کم کربوهیدراتی است که به شما کمک می کند تا چند کیلوگرم وزن کم کنید. فقط 12 گرم کربوهیدرات دارد و دارای مواد شیمیایی طبیعی به نام پلی­فنول­هاست که می­توانند سلول­های چربی را تشکیل دهند.

  • انبه و زنجبیل

این آب سم­زدایی به لطف زنجبیل تازه یک جنگنده­ی قدرتمند مشتعل است. برای هزاران سال از زنجبیل استفاده می­شود تا تامینی­های آرام و هضم را تسریع کند، در قرن چهارم پیش از میلاد ذکر مزایای زنجبیل در متون پزشکی چینی وجود دارد. زنجبیل به عنوان یک آرامبخش عضلانی عمل می­کند که طبق گفته گیاهان دارویی: جنبه­های بیولوژیکی و بالینی بدن به راحتی گاز را اخراج می­کند. می­توانید رژیم غذایی زنجبیل خود را در فرم­های مختلف دریافت کنید، اگر چه زنجبیل تازه در غنی­تر است – ترکیبی که بسیاری از مزایای سلامتی ادویه­ها را تامین می­کند.

  • گریپ­فروت و لیمو

فرکای شیمیایی را فراموش کنید، سیلتزر دلفریب را روی گریپ فروت تازه و لیمو برای ایجاد یک اکسیر انرژی­بخش، چربی­سوز بریزید.

نوشته های مرتبط
  • خیار و نعنا و Goji

انواع توت­هاى Goji بیش از طعم شیرین و تلخى به آب اضافه مى­کنند: این آشامیدنی فوق­العاده دارای اثر لاغری است! در یک مطالعه منتشر شده در مجله کالج تغذیه آمریکایی، به شرکت کنندگان یا یک دوز از ال­بارباروم، از گیاهی که از آن توت Goji برداشت می­شود، یا یک دارونما پس از غذا داده می­شود.

محققان دریافتند که یک ساعت پس از مصرف دوز، در گروه Goji سوزاندن کالری 10 درصد بیشتر از گروه دارونما بود. اثرات تا 4 ساعت طول کشید! (فقط از هر گونه عوارض ناخواسته آگاه باشید: میوه­های انرژی دهنده به عنوان “ویاگرا چین” شناخته می­شوند).

  • انار

کوکتل آب انار شیرین را بیرون بریزید و این نوشیدنی دتاکس خوشمزه را بخورید. این آب سم زدایی سرشار از تمام ویتامین­ها و مواد مغذی است که میوه می­تواند به طور طبیعی بدون شکر و شیرینی­های افزودنی تامین کند.

  • هویج و خرمالو

این یک نوشیدنی نارنجی است که در بطری بالا و پایین می­رود. هویج حاوی ترکیبات کاروتنوئیدها و چربی قابل حل هستند که سرطان­ها را در طیف وسیعی کاهش می­دهند و همچنین کاهش خطر و شدت شرایط التهابی مانند آسم و آرتریت روماتوئید فراهم می­کند. خرمالو غنی از ویتامین­های A، C و آنتی­اکسیدان لیکوپن است، آنتی­اکسیدانی که ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد.

  • تمشک و توت­فرنگی

در مورد دوز دوبل توت­ها صحبت کنید: هر دوی توت فرنگی و تمشک منبع خوبی از فیبر هستند. این اکسیر سم­زدایی سیستم گوارش شما را تنظیم می­کند، پس بعد از نوشیدن آن مطمئن شوید که میوه را بخورید.

  • قره­قاط و لیمو

قره­قاط حاوی فیبر است و همچنین یک وعده­ی خوب از ویتامین C را عرضه می­کند. طبق مطالعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند، ویتامین C یکی از مهمترین آنتی­اکسیدان­ها برای برداشتن رادیکال­های آزاد کننده آسیب در بدن و مبارزه با بیماری­های عفونی است.دتاکس واتر

  • پرتقال خونی، انگور و نعنا

برای چنین میوه­ی شیرینی پرتقال خونی بسیار کم کالری است و تنها 70 کالری در هر وعده وجود دارد که فیبر و پتاسیم را نیز شامل می­شود. انگور نیز یک افزودنی به آب سم­زدایی شماست، از آنجاییکه محتوی آب زیادی است، شما را در طول روز به طور کامل هیدراته می­کند.

  • قره­قاط، هلو و شاه­توت

هلو چیزی فراتر از یک درمان­کننده­ی شیرین است. این میوه یک نیروگاه تغذیه­ای برای جلوگیری از چاقی و خطرات بهداشتی هستند که با آن روبرو هستید. براساس یک مطالعه از دانشگاه تگزاس A & M، هلو و دیگر میوه­های سنگی (مانند آلو) می­تواند خطر ابتلا به اضافه وزن، دیابت و بیماری­های قلبی عروقی را کاهش دهد.

طرز تهیه دتاکس واتر سیب و دارچین

  • سیب و دارچین

چه کسی می­دانست که دارچین و سیب می­تواند در آب نیز موثر باشد، همانطور که در بلغور جو دوسر وجود دارد؟ این یک چیز خوب است: دارچین قند خون و مقادیر انقباض انسولین را که از munchies محافظت می­کند، متعادل می­کند.

  • لیمو، سیب و انجیر

همه ما می­دانیم که خوردن روزانه یک سیب بدن را سالم نگه می­دارد، اما در مورد انجیر چطور؟ این میوه عجیب و غریب فیبر بسیار زیادی دارد، رژیم غذایی ضروری است و برای کمک به کاهش فشار خون حاوی پتاسیم است.دتاکس واتر

  • سیب، نعنای ماندارین و چیا

پرتقال ماندارین را روی سالاد والدورف عمویتان نگذارید. دو مطالعه ژاپنی نشان داد که مصرف آب پرتقال ماندارین باعث کاهش میزان ابتلا به سرطان کبد می­شود. به علت سطح بالای کاروتنوئید پرتقال، رنگدانه­ی که به میوه رنگ می­دهد به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می­کند، رادیکال­های آزاد را کم می­کند و DNA را ترمیم می­کند که آسیب آن می­تواند باعث بیماری شود.

  • موز، لیمو، انبه و گوجه ­فرنگی

ممکن است بعید به نظر برسد، اما این یک ترکیب کوچک درخشان است: موزها منبع خوبی از فیبر پری­بیوتیک هستند که به تغذیه باکتری­های روده کمک می کند و هضم را بهبود می­بخشد؛ لیمو بدن را پاک می­کند؛ انبه غنی از ویتامین C است و گوجه فرنگی دارای آنتی اکسیدان­های ضد سرطانی است. فقط فراموش نکنید که پس از خوردن آب، برش­های میوه­ها را هم بخورید.

  • توت­فرنگی، گلابی، شاه­توت و کیوی

پس زمینه گرمسیری تنها چیزی نیست که ما در مورد این ترکیب دوست داریم: به غیر از توت­ها چربی سوز و کیوی با نفخ مبارزه می­کند، گلابی حاوی کاتچین­هاست که آنتی­اکسیدان­هایی هستند که مانع ذخیره چربی شکم می­شوند!دتاکس واتر

  • خربزه، شاه­توت و رزماری

شما قطعا میخواهید یک بطری (یا سه بطری) از این آب سم زدایی را سر بکشید: شاه­توت­ها با محتوای آنتی­اکسیدان بالا شناخته شده­اند و خربزه­ها از طریق مقدار زیادی فیبر سیستم گوارش را سالم می­کنند. رزماری نیز یک منبع عالی از آنتی اکسیدان­ها است که بدن را در مسیر سلامتی شما قرار می­دهد.

  • لیمو هندوانه

این نوشیدنی ورزشی جدید است: هندوانه غنی از ال­سیترولین و اسیدآمینه است که کمک می­کند اسید لاکتیک را از عضلات بیرون کند و به کاهش درد و خستگی کمک می­کند. اثرات سرکوب کننده لیمو شما را از سفارش نوشیدنی که لیمو نداشته باشد، منع می­کند.دتاکس واتر

  • هندوانه و آلوئه­ورا

یکی از اسرار بزرگ کاهش وزن، آب آلوئه­ورا برای قرن­ها در پزشکی آیورودا در مرکز توجه بوده است. این آب سم­زدا می­تواند سیستم گوارش شما را متعادل سازد، که باعث شکسته شدن چربی­های شکم و حفظ خوش­اندامی می­شود.

دتاکس واتر سیب و دارچین و لیمو

  • دو تا توت و ریحان

در ابتدا وجود ریحان در نوشیدنی ممکن است عجیب به نظر برسد، اما درواقع به طرز شاداب­کننده­ای خوشمزه است. اما این تنها دلیلی نیست که این نوشیدنی ضدالتهابی در این لیست قرار دارد: ریحان در واقع یک ضدالتهابی شناخته شده است که بدون هیچ زحمتی با نفس زدن دفع می­کند و شما از درد خلاص می­شود.دتاکس واتر

  • لیمو، خیار و نعنا

با استفاده از این اکسیر میوه­ای، مافین­های خود را خوشمز کنید. ترکیبی از محتوای ویتامین­های زیاد لیمو، احتباس آب زیاد در خیار و قدرت هضم بالا در نعنا، شکم شما را مسطح کرده و شما راضی می­کند.دتاکس واتر

  • سه توت و لیمو

آیا در مورد دوقلوهای افسانه­ای شنیده­اید؟ این چهارقلوی افسانه­ای است. همانطور که اشاره شد، پلی­فنل در توت ها قاتل چاقی­ست (و حتی از چاقی قبل از شروع آن جلوگیری می­کند!)، و آمینو اسیدهای قدرتمند در لیمو به سم­زدایی کبد و تسریع دفع بدن (راه قدیمی) کمک می­کند.دتاکس واتر

  • آناناس

آنها خیلی ساده­تر از این آب نیستند و ما آن را دوست داریم. همچنین دوست داریم که شیرینی یک کوکتل گرمسیری را در کسری از کالری داشته باشیم و اینکه آناناس خاوی آنزیم برملائین است، آنزیمی که موجب تسکین التهاب در سراسر بدن (یعنی نفخ، سوزش و درد عضلات) می­شود.دتاکس واتر

  • سیب و لیمو

خوشبختانه از این آب آنتی­اکسیدان زیاد می­خوریم. سیب یکی از بهترین میوه­های چربی­سوز است؛ آن را با پوست داخل آب بریزید و بعد از خوردن آب، تکه­های میوه را نیز بخورید.دتاکس واتر

  • خیار، نعنا، زنجبیل و دارچین

همچنین به عنوان  عامل مسهل نیز در گوارش غذا بسیار مفید عمل می کند.  نوشیدنی های دتوکس  همچنین عملکرد کبد را  بهبود بخشیده  و در  نظم بخشیدن به   خواب و کیفیت پوست و مو نیز بسیار  مفید می باشد .

 در اینجا دستور تهیه ی  11  مورد از  جالب ترین و  بهترین نوشیدنی های دتوکس را برا شما ارائه می دهیم که پیشنهاد می کنم آنها را امتحان کنید .

  1. دتوکس زنجبیل – هویج نارنجی

 مرکبات از منابع بسیار   مهم آنتی  اکسیدان ها و ویتامین C می باشد . هویج نیز سرشار  از بتاکاروتن  و فیبر می  باشد که در هضم غذا  و کاهش وزن بسیار تاثیر دارد  .

زنجبیل نیز  یک ماده  ی غذایی  بسیار مهم در خانه می باشد که  از دیرباز در رفع مسائل گوارشی،  نفخ ، معده درد و ..  بسیار موثر بوده و  دارای خواص ضد التهابی می باشد .

 آیا  نیاز به توضیح بیشتری برای  متقاعد کردنتان وجود دارد تا   خواص بسیار فوق العاده ی  این نوشیدنی دتوکس   در رفع  مسائل  مرتبط ا سموم و گوارش  برای شما  روشن شود؟

  •  لیمو

شما واقعا برای نوشیدن یک لیوان نوشیدنی لیمو نیاز به دلیل خاصی ندارید . نوشیدنی  لیمو و نعناع  یک ترکیب بسیار فوق العاده  می باشد که برای فرار  از گرما زدگی در روز های گرم بهترین گزینه می باشد . 

  •  نوشیدنی دتوکس نعناع و خیار

 یک نوشیدنی تابستانی دیگر ..  که نیازی به دلیل برای نوشیدنش ندارد. نعناع از دیر باز  به عنوان  یکی از بهترین ترکیبات  برای رفع نگرانی ها و مسائل معده مورد توجه بوده است.

 نعناع همچنین جریان صفراوی  در معده را  که در فرایند هضم مورد نیاز می باشد سرعت بخشیده و از این طریق در بهبود گوارش بسیار موثر می باشد.

 نعنا در ترکیب با یک ماده ی غنی از آنتی اکسیدان  مانند خیار و لیمو  می تواند  علاوه بر خنک کردن در شرایط گرما زدگی از افزایش بار سموم در بدن نیز جلوگیری  کند. 

 ترکیبات : تهیه دتاکس واتر پوست چربی سوز

  • خیار 1 عدد
  • 8 تا 10 عدد برگ نعناع
  • 2 قاشق چایخوری  آبلیمو
  • چند مکعب یخ
  • آب یخ
  • حلقه های لیمو و برگ های نعناع

طرز تهیه :خیار را پوست گرفته  و آن را با برگ های نعناع  و ا لیوان اب مخلوط کنید .

محلول را از الک  رد کرده  و پالپ آن را جدا کنید . آبلیمو ، نمک سیاه را به محلول اضافه  کرد و در صورت نیاز آن را با آب رقیق  کنید . 

نوشیدنی را در لیوان ریخته  و چند تکه  مکعب یخ  به آن اضافه کنید  و آن را با حلقه های  لیمو و برگ های  نعنا تزئین  کنید . 

  • آب انار

دتوکس تهیه شده از انار و چغندر در Ayurveda از حیث تقویت سیستم ایمنی  و پاک سازی و سایر  خواص بسیار مورد توجه می باشد.

 در صورت استفاده از ژل الوئه  ورای تازه  به این محلول خواص  بسیار موثر و مفیدی را به سیستم ایمنی بدن خود می افزایید .

  •  لموناد درخشان

دتوکس آب لیمو  یکی از بهترین نوشیدنی های سم زدای   توصیه  شده توسط متخصصیت تغذیه  می باشد زیرا این محلول  غنی از فیبر پکتین  می باشد .

  این فیبر به شما   احساس سیری بلند مدت بخشیده  و گرسنگی شما را  به تاخیر می اندازد .   این دستور اغلب  با  افزودن  هویج، سیب ، چغندر و علف اسبی خوص فوق العاده  تری را نیز به خود  می گیرد .

  •  چای زنجبیل و لیمو و عسل

 هندی  ها و عشق و علاقه شان  به چای نیازی به مقدمه  ندارد  افزودن اندکی زنجبیل به چای به همراه لیمو و عسل  در  درمان گلو درد و سرماخوردگی بسیار موثر می باشد .

 اما  ترکیب این سه باهم معجونی را تولید می کند که خواص معجزه آسایی را دارا می باشند. 

  • آب نارگیل به همراه لیمو و نعناع

یک نوشیدنی دوست داشتنی که  دارای این سه ترکیب می باشد،  خیلی  سریع کبد شما ، مجاری روده را  پاکسازی کرده و احساس سبکی به شما می بخشد .

  •  لموناد لیچی و زنجبیل

یکی از  پرطرفدارترین ادویه هایی که به همراه چای مورد استفاده قرار می گیرد زنجبیل می باشد  که به عنوان موثر ترین عامل ضد التهاب  مورد توجه  می باشد . 

این  خنک کننده ی تابستانی   نه تنها اندام های حیاتی شما را پاک سازی می کند  بلکه با افزودن دو مورد  دیگر یعنی لیچی و لیمو طعم فوق العاده ای به نوشیدنی تابستانی شما می بخشد.

  •  چای ترکیبی با میوه

یک چای مطبوع با ترکیبی از انواع  توت ها، زنجبیل ،  نارنج  و برگ های نعناع  که با چای بابونه ی معطر تهیه می شود. یک سم زدا ی عالی با خواص جوان کننده .

  1.   Aam Panna

یک تابستان با چایی طعم دار desi. Aama Panna تهیه شده از پالپ انبه  مخلوط شده با زیره ی سبز  ، و برگ های نعناع  می باشد که علاوه بر احساس طراوت و سبکی انرژی بخش نیز می باشد .

  1. چای دتوکس Haldia

ترکیبی کامل  از  ترکیبات آنتی اکسیدانی  و ضد التهابی ، چای Haldi  دارای مزایای سلامتی فوق العاده  ای می باشد .

 زرد چوبه نیز  به عنوان  ادویه ی پاک کننده ی  کبد ، با خواص بسیار قوی و فوق العاده  ،علاوه بر بهبود عملکرد کبد ایمنی بدن را نیز ارتقا میدهد.

تهیه دتاکس واتر پوست چربی سوز

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.