داروی گیاهی برای پریود شدن سریع {909}

داروی گیاهی برای پریود شدن سریع : چرخه قاعدگی یک زن معمولاً 28 روز طول می کشد ، اگرچه همه خانم ها برابر نیستند و گاهی اوقات ممکن است عادت ماهانه به تأخیر بیفتد یا زودتر بیاید. اگر چرخه های قاعدگی نامنظمی دارید که به دلایل مختلف از

جمله سندرم تخمدان پلی کیستیک ایجاد می شود – ممکن است بخواهید بدانید که چگونه قاعدگی را به طور طبیعی القا کنید. در این مقاله راه‌هایی برای ایجاد قاعدگی و اینکه آیا اثربخشی آنها ثابت شده است، بحث می‌کند.

پريود چيست

 

قاعدگی ، خونریزی طبیعی از واژن است که به عنوان بخشی از چرخه ماهانه یک زن اتفاق می افتد. بسیاری از خانم ها پریود دردناک هستند که دیسمنوره نیز نامیده می شود. درد بیشتر اوقات گرفتگی های قاعدگی است که یک درد سفت کننده و

گرفتگی شکم است. همچنین ممکن است علائم دیگری مانند کمردرد ، حالت تهوع ، اسهال و سردرد نیز داشته باشید. درد دوره با سندرم قبل از قاعدگی (PMS) یکسان نیست  .

پریودی یک دوره زمانی است که بدن زنان بافتی را که دیگر نیازی به آن نیست آزاد می کند. این بافت از رحم می آید ، جایی که (جنین) می تواند در بدن زنان رشد کند. هر ماه یا بیشتر ، پوشش رحم ضخیم تر می شود تا در صورت بارداری برای تخمک بارور آماده شود.

اگر تخمک لقاح پیدا نکند ، آن لایه از بدن از طریق واژن از بدن آزاد می شود. به این روند ماهیانه قاعدگی یا پریود گفته می شود.

بنابراین وقتی دختری پریود می شود ، بدن او فقط از مقدار کمی خون و برخی از بافت های غیر ضروری خلاص می شود. این یک روند طبیعی بدن برای همه خانمها است و از نظر جسمی بالغ می شوند.

دوره های قاعدگی یک اتفاق طبیعی ماهانه برای افرادی است که در بدو تولد به آنها زن اختصاص داده شده است، اما گاهی اوقات ممکن است فرد بخواهد پریود خود را تحریک کند و آن را زودتر شروع کند. در حالی که هیچ روش تضمینی برای ایجاد پریود وجود

ندارد، کنترل بارداری هورمونی قابل اعتمادترین راه برای دستکاری چرخه است. همچنین، برخی از درمان های طبیعی و تغییرات سبک زندگی ممکن است کمک کننده باشد.

قبل از امتحان این روش ها، مشورت با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ضروری است. آنها می توانند با بارداری، داروها یا شرایط سلامتی تداخل داشته باشند.

این مقاله نحوه استفاده از کنترل بارداری هورمونی برای ایجاد یا به تاخیر انداختن قاعدگی را بررسی می‌کند. همچنین حاوی چندین تکنیک طبیعی و جایگزین است که به شما کمک می کند پریود خود را سریعتر شروع کنید.

دلایل پریود نشدن در یک ماه

شرایط پزشکی که می تواند باعث بی نظمی چرخه شود

شرایط پزشکی که می توانند باعث چرخه های قاعدگی نامنظم شوند عبارتند از:

  • PCOS
  • اندومتریوز
  • فیبروئید رحم
  • اختلال در عملکرد تیروئید
  • افزایش سطح هورمون پرولاکتین
  • دیابت
  • سندرم کوشینگ
  • هیپرپلازی مادرزادی آدرنال دیر شروع

بارداری شایعترین علت پریود نشدن در یک ماه است ، اما برخی دیگر از عوامل پزشکی و سبک زندگی وجود دارد که می تواند بر چرخه قاعدگی شما تأثیر بگذارد. کاهش شدید وزن ، بی نظمی هورمونی و یائسگی از جمله دلایل عمده در صورت عدم بارداری است.

ممکن است یک یا دو ماه یک دوره را از دست بدهید ، یا ممکن است دچار آمنوره کامل شوید – یعنی هیچ دوره ای برای سه ماه یا بیشتر پشت سر هم نداشته باشید.

ترمیم پرده بکارت

استرس روحی

استرس جسمی و روانی هم می تواند باعث تاخیر در دوره شود. اما سطح استرس که قادر به ایجاد این اثر است معمولاً شدیدتر از داشتن یک روز بد است.

ورزش شدید

ورزش شدید می تواند باعث تغییر در هورمون های هیپوفیز و هورمون های تیروئید شود ، که می تواند تخمک گذاری و قاعدگی را تحت تأثیر قرار دهد. یک یا دو ساعت تمرین در روز نباید بر چرخه قاعدگی شما تأثیر بگذارد.

بیماری

بیماری های مزمن است که می تواند چرخه قاعدگی را تحت تاثیر قرار دهد عبارتند از:

  • بیماری تیرویید
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)
  • تومورهای هیپوفیز (که ممکن است سرطان باشند یا نباشند)
  • بیماری های غده فوق کلیه
  • کیست های تخمدان
  • اختلال عملکرد کبد
  • دیابت

تغییر وزن

اضافه وزن ، کمبود وزن یا تغییرات شدید در وزن همگی بر چرخه شما تأثیر می گذارد. چاقی بر تنظیم استروژن و پروژسترون تأثیر می گذارد و حتی ممکن است منجر به مشکلات باروری شود. شاخص توده بدنی بسیار بالا (BMI) با از دست رفتن دوره های قاعدگی همراه است و کاهش وزن می تواند به تنظیم چرخه قاعدگی در خانم های چاق کمک کند.

یائسگی و یائسگی

از بین رفتن یائسگی دوره انتقال بین سن باروری به سن غیر باروری است. در این مدت پریودهای شما ممکن است سبک تر ، سنگین تر ، مکرر یا کمتر باشد. در بیشتر موارد ، آنها فقط با آنچه شما به آن عادت کرده اید متفاوت خواهند بود.

شیر دادن

هنگام شیردهی ممکن است دوره های آمنوره داشته باشید ،به خصوص اگر شیردهی تمام یا تقریباً تمام کالری کودک شما را تأمین کند. بسیاری از زنان معتقدند که شیردهی نوعی کنترل بارداری است ، اما اینگونه نیست. حتی اگر در دوران شیردهی پریود نشوید ، می توانید باردار شوید. اگر برای کودک دیگری آماده نیستید ، باز هم باید از داروی ضد بارداری استفاده کنید.

حاملگی خارج رحمی

حاملگی خارج رحمی گاهی اوقات به دلیل شکل آی یو دی ممکن است اتفاق بیفتد و ممکن است در تست بارداری نیز آزمایش مثبت نداشته باشید. پزشک می تواند با معاینه لگن یا سونوگرافی بررسی کند.

علائم بارداری خارج رحمی شامل گرفتگی شکم ، درد شانه ، ضعف یا سرگیجه ، حالت تهوع و حساسیت به پستان است. بعضی از خانمها پریود نشده اند ، در حالی که بعضی دیگر خونریزی واژن یا لکه بینی دارند.

داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

 

چرا ایجاد قاعدگی مهم است؟

زنان و دختران برای تعطیلات راحت تر ، از هورمون درمانی برای تسریع در چرخه قاعدگی استفاده کنند. 

شاید بهترین راه برای تنظیم چرخه قاعدگی ، شروع مصرف قرص های ضد بارداری باشد. اما ، برای این منظور ، باید با پزشک خود صحبت کنید ، وی بهترین گزینه را برای شرایط شما توصیه می کند. این قرص میزان استروژن و پروژسترون در بدن را تنظیم می کند. این قرص ها اغلب برای زنان زیر 35 سال تجویز می شوند و می توانند مشکلات دیگر مانند آکنه را بهبود بخشند.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که وزنی که دارید می تواند بر قاعدگی شما تأثیر بگذارد: اضافه وزن باعث تولید استروژن بیشتر می شود که از تخمک گذاری جلوگیری می کند. بنابراین ، کاهش وزن یک روش عالی برای تنظیم قاعدگی ست .

 بعد از تخمک گذاری 14 تا 15 روز خونریزی پریودی رخ می دهد و نمی توان به طور طبیعی دوره را به تأخیر انداخت ، اما می توانید ظاهر او را کمی تسریع کنید.

اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید به هر طریقی پریود شدن سریع ایجاد کنید ، برای تشخیص به موقع بارداری تست بارداری انجام دهید ، زیرا بسیاری از موارد زیر ممکن است روی بارداری تأثیر منفی بگذارد و عواقب ناخوشایندی را ایجاد کند. بنابراین ، اگر احتمال

بارداری دارید ، سعی نکنید پریود را تسریع کنید.

یا ممکن است یک بیماری پزشکی مانند سندرم تخمدان پلی کیستیک ( PCOS ) داشته باشید که باعث پریودهای نامنظم می شود. در این شرایط، دیر یا زود پریود شدن می تواند باعث استرس شود. این امر مخصوصاً در صورتی صادق است که فردی در حال

پیگیری پریود خود و تلاش برای باردار شدن باشد.

همچنین شرایطی وجود دارد که ممکن است بخواهید پریود خود را شروع کنید، مانند بعد از داشتن رابطه جنسی محافظت نشده، اگر مشکوک هستید که کنترل بارداری ناموفق بوده است (مثل کاندوم شکسته)، یا پس از مصرف برنامه B (پیشگیری اضطراری).

دارچین

در زنان مبتلا به PCOS، تحقیقات نشان داده است که دارچین می تواند به تنظیم هورمون ها در طول چرخه قاعدگی و همچنین کاهش خونریزی شدید و درد قاعدگی کمک کند. (6) این می تواند به این دلیل باشد که دارچین در تعادل قند خون سالم نقش دارد که می تواند عامل اصلی کمک کننده در PCOS باشد.

ورزش

ورزش برای چیزی بیش از ظاهر فیزیکی مهم است. هنگامی که صحبت از سلامت هورمونی به میان می آید، نشان داده شده است که فعالیت بدنی مانند تمرینات قدرتی و کاردیو باعث افزایش حساسیت به انسولین برای کمک به حفظ وزن سالم می شود که در

حفظ چرخه منظم نقش دارد . ورزش همچنین برای هورمون های تیروئید سالم  و کورتیزول که بر سطح استرس شما تأثیر می گذارد، مهم است. فقط به یاد داشته باشید که در ورزش زیاده روی نکنید، زیرا نشان داده شده است که فعالیت بدنی شدید در واقع

چرخه قاعدگی شما را از بین می برد. 

چستبری

توت درخت عفیف، همچنین به عنوان ویتکس شناخته می‌شود، درختی است که در مدیترانه رشد می‌کند و مدت‌هاست برای فواید سلامتی آن، از جمله کمک به علائم PMS و تنظیم دوره‌های قاعدگی، استفاده می‌شده است. محققان کاملاً مطمئن نیستند که

چگونه کار می کند، اما ممکن است به دلیل توانایی آن در اصلاح کمبود هورمون های جنسی زنانه باشد .  می توانید عنبر را به صورت کپسول یا تنتور پیدا کنید.

ارتباط جنسی

نه اینکه به دلایل بیشتری برای داشتن رابطه جنسی نیاز دارید، اما رابطه جنسی منظم می تواند التهاب را در شرایط التهابی مزمن که علاوه بر تحریک قاعدگی بر چرخه قاعدگی شما تأثیر می گذارد، کاهش دهد. (13) اگر به شروع قاعدگی نزدیک شده اید،

ارگاسم ناشی از رابطه جنسی باعث گشاد شدن دور رحم شما می شود و باعث می شود پریود زودتر شروع شود.

از اختلالات غدد درون ریز خودداری کنید

اختلالات غدد درون ریز سمومی هستند که سیستم غدد درون ریز را با افزایش یا کاهش تولید برخی هورمون ها، تداخل در سیگنال دهی هورمونی یا اتصال به هورمون های ضروری، از کار می اندازند. این مواد شیمیایی هستند که ما هر روز با آنها در تماس

هستیم و در اقلام معمولی مانند محصولات تمیز کننده، بسته بندی های پلاستیکی، لوازم آرایشی و حتی آب پنهان می شوند. می توانید فهرستی از 12 بدترین اختلالات غدد درون ریز را از گروه کاری محیطی (EWG) به همراه محل یافتن آنها بیابید تا بتوانید تا حد

امکان از آنها دوری کنید. 

سبزیجات چلیپایی

غلبه استروژن یک علت شایع در پس پریودهای نامنظم است. عدم تعادل استروژن زمانی رخ می دهد که استروژن بیش از حد در بدن وجود داشته باشد، که می تواند به دلیل مشکلات متابولیسم و ​​ترشح استروژن رخ دهد.

خبر خوب این است که برخی از ترکیبات گیاهی مانند دی ایندولیل متان (همچنین به عنوان DIM شناخته می شود) می توانند به بدن در متابولیسم حمله مداوم استروژن در دنیای ما کمک کنند. DIM به طور طبیعی در سبزیجات چلیپایی مانند بروکلی، کلم پیچ و

کلم یافت می شود و به کبد کمک می کند استروژن را تجزیه کند و همچنین آروماتاز ​​را که آنزیمی است که به تبدیل تستوسترون به استروژن کمک می کند، مهار می کند.

مراحل بعدی

اگر به طور مداوم با پریودهای نامنظم دست و پنجه نرم می کنید و به این فکر می کنید که چگونه عدم تعادل هورمونی در قاعدگی را درمان کنید، مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که هورمون های خود را به حالت اولیه برگردانید. از آنجایی که وضعیت

سلامت و بیوشیمی هر فرد منحصر به فرد است، کار با یک پزشک فانکشنال می‌تواند به شما کمک کند تا عوامل زمینه‌ای خاص که در بی‌نظمی قاعدگی شما نقش دارند را مشخص کنید.

قرص اورژانسی برای پریود شدن سریع

تصمیم به استفاده از کنترل بارداری

تصمیم برای استفاده از کنترل بارداری بسیار شخصی است و باید با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی بر اساس نیازها و سابقه سلامتی شما گرفته شود. علاوه بر جلوگیری از بارداری ناخواسته، کنترل بارداری هورمونی می تواند به تنظیم چرخه قاعدگی و

درمان بیماری هایی مانند آندومتریوز، PMS ، اختلال نارسایی پیش از قاعدگی (PMDD) و آکنه کمک کند . 

در حالی که عوارض جانبی جدی نادر است، پیشگیری از بارداری هورمونی می تواند باعث سردرد، افزایش وزن، پریودهای نامنظم، حالت تهوع، آکنه، تغییرات خلقی و سایر عوارض جانبی شود. 

در حالی که بسیاری از روش‌ها برای ایجاد قاعدگی گزارش شده‌اند، تنها تعداد کمی از آنها به طور ایمن و مؤثر این کار را انجام می‌دهند. همچنین مشخص است که استرس و ورزش شدید می تواند پریود را به تاخیر بیندازد. برخی از شرایط پزشکی باعث چرخه

های قاعدگی نامنظم می شوند که با داروهای خاصی قابل کنترل است.

اگر به دنبال راه هایی برای ایجاد ایمن پریود خود هستید، کار با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مهم است. مصرف داروها یا مکمل ها به تنهایی می تواند خطرناک باشد.

1-قرص پرو ورا

از جمله انواع قرص باز شدن پريود می توان به پرو ورا اشاره کرد. این دارو، اولین دارو در لیست ماست که برای پریود شدن استفاده می­ شود. این دارو در اصل برای تنظیم هومورن­ های زنانه استفاده مصرف می­ شود. ترکیب اصلی این دارو مدروکسی پروژسترون است که خودش نوعی هورمون زنانه محسوب می­ شود. این دارو در زنانی که باردار نیستند و چرخه قاعدگی منظم دارند استفاده می­ شود. با استفاده از این دارو، مشکل پریودهای نامنظم با نرمال کردن خونریزی حل می­ شود و یک چرخه قاعدگی سالم را برای خانم ها به ارمغان خواهد آورد.

2- مپرات

اگر می پرسید که چه قرصی بخورم تا پریود شوم ما به شما مصرف قرص مپرات را زیر نظر پزشک پیشنهاد می کنیم. مپرات نوعی دیگر از داروهای حاوی مدروکسی پروژسترون است که برای درمان مشکل پریودهای نامنظم و یا پریود نشدن استفاده می­

شود. این دارو خودش نوعی هورمون پروژسترون است و معمولا باعث تنظیم شدن چرخه قاعدگی می­ شود. این دارو برای درمان سرطان سینه و جلوگیری از بارداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

3- بلک کوهوش

این دارو از ریشه های گیاهی تهیه شده است که در در درمان مشکل بی نظمی قاعدگی تاثیر گذار است و می تواند هورمون های بدن زنان را تنظیم کند. این دارو در فرمولاسیون های مختلفی تهیه شده، مانند پودر، قرص و کپسول. می توانید هر شکلی از

این دارو که برایتان مناسب تر است با تجویز پزشک متخصص تهیه کنید و برای همیشه مشکل پریودهای نامنظم تان را حل کنید.

هنگامی که به چگونگی سریعتر پریود شدن خود می اندیشید، هدف باید تنظیم چرخه طولانی تر از حد معمول باشد، نه ایجاد دوره ای برای راحتی. انجام این کار به طور منظم – حتی از طریق درمان های طبیعی – در دراز مدت برای بدن شما مفید نخواهد بود و بر

هورمون های چرخه قاعدگی شما تأثیر می گذارد.

هرگونه عدم تعادل هورمونی را برطرف کنید

در طب فانکشنال، اولین قدم مطلق در تنظیم پریود، بازگرداندن هرگونه عدم تعادل هورمونی است. سطح هورمون شما نیروی محرکه یک چرخه سالم است که بر تعادل کامل و تنظیم جزر و مد هورمون های خاص متکی است.

آزمایشگاه‌های هورمونی می‌توانند بینشی در مورد سطح هورمون شما ارائه دهند و به پزشک کمک کنند تا بهترین اقدام را برای بازگرداندن هورمون‌های شما به مسیر درست تعیین کند.

رژیم غذایی خود را تغییر دهید

غذا برای سلامت کلی شما ضروری است. همه چیز از قند زیاد، غذاهای فرآوری شده و عدم تحمل غذایی زمینه ای می تواند در التهاب مزمن نقش داشته باشد و هورمون های شما را از بین ببرد.

خوردن یک رژیم غذایی متشکل از منابع غذایی عمدتاً تمیز و کامل یک نقطه شروع عالی است که به دنبال آن توصیه‌های بیشتری از یک پزشک عملکردی در مورد اینکه چه غذاهایی هورمون‌های شما را بیشتر تغذیه می‌کنند و از چه غذاهایی بهتر است برای

سلامتی خاص خود اجتناب کنید، است.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

قند را محدود کنید

با توجه به این نکته، قند بیش از حد می تواند منجر به افزایش قند خون، مقاومت به انسولین و سایر عدم تعادل های هورمونی شود. مطالعات نشان داده‌اند که قند بیش از حد می‌تواند ژن‌های مسئول تنظیم تستوسترون و استروژن را در مردان و زنان از بین ببرد و

منجر به عدم تعادل این هورمون‌های جنسی مهم شود. شیرین کننده های خود را عاقلانه انتخاب کنید و مقاله من را بررسی کنید تا در مورد بهترین شیرین کننده های مورد استفاده بیشتر بدانید.

استرس را کاهش دهید

هورمون اصلی استرس بدن شما، یعنی کورتیزول، باید در صبح بالا باشد تا به شما کمک کند از خواب بیدار شوید و در عصر پایین باشد تا شما را برای خواب آماده کند. اما زمانی که به طور مزمن استرس دارید، کورتیزول دائماً به خستگی آدرنال و سایر عدم تعادل

های هورمونی در انسولین، پروژسترون و استروژن کمک می کند. بنابراین، یافتن راه‌هایی برای مدیریت استرس در زندگی روزمره مانند تنفس، مدیتیشن و سایر تمرین‌های تمرکز حواس مانند روزنامه نگاری حیاتی است.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

اگر از روش هایی برای ایجاد قاعدگی استفاده می کنید و باردار هستید، انجام این کار ممکن است بارداری شما را خاتمه دهد. اگر مشکوک هستید که به دلیل بارداری پریود خود را از دست داده اید، به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید .

داروهای ضد بارداری هورمونی

داروهای ضد بارداری هورمونی ، مانند قرص‌های ضد بارداری ، می‌توانند به تنظیم چرخه‌های قاعدگی کمک کنند، به‌ویژه در زنانی که شرایطی دارند که باعث چرخه‌های نامنظم می‌شوند. 2 اگر قرص های ضد بارداری مصرف می کنید، معمولاً در عرض سه تا شش

روز پس از قطع قرص های فعال (غیر دارونما) پریود می شوید. اگر مصرف قرص فعال را قبل از روز بیست و یکم متوقف کنید، ممکن است زودتر از حد معمول پریود خود را شروع کنید.

پروژستین ها

پروژستین ها (پروژسترون مصنوعی) می توانند چرخه های منظم را در زنان با پریودهای پریود یا نامنظم بازگردانند. 6 مصرف پروژسترون به مدت هفت تا 10 روز هر سه تا چهار هفته گاهی برای ایجاد قاعدگی در افراد مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک ( PCOS ) و سایر شرایط استفاده می شود.

Mifepristone-Misoprostol

هنگامی که با هم مصرف شوند، Mifeprex (میفپریستون)، دارویی که پروژسترون را مسدود می کند، و Cytotec (میزوپروستول) ممکن است به طور موثری در افرادی که چرخه های قاعدگی آنها به تعویق افتاده ایجاد قاعدگی کنند. 8 با این حال، این ترکیب از

داروها به طور موثر حاملگی های اولیه را خاتمه می دهد و برای پیشگیری از بارداری اضطراری استفاده می شود . 

داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) ترکیب میفپریستون و میزوپروستول را برای پایان دادن به بارداری تا 10 هفته پس از اولین روز آخرین قاعدگی فرد تایید کرده است. 

ارتباط جنسی

ارگاسم زنانه باعث انقباضات رحمی می شود .  برخی از افراد پس از مقاربت دچار لکه بینی یا خونریزی می شوند که معمولاً به دلیل تحریک دیواره واژن یا دهانه رحم است. اگرچه به طور گسترده گزارش شده است که داشتن رابطه جنسی می تواند باعث قاعدگی شود، هیچ تحقیق علمی که این ادعا را تایید کند وجود ندارد.

داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

ورزش

ورزش شدید در دوره های طولانی، مانند تمرین انجام شده توسط ورزشکاران، می تواند باعث نامنظم شدن پریودها یا توقف کامل آن شود. 12 فعالیت بیش از حد گاهی اوقات می تواند باعث لکه بینی ، خونریزی شدید یا حتی خون در ادرار شود ( هماچوری).  با این حال، خونریزی یا لکه بینی با یک دوره واقعی متفاوت است.

ویتامین سی

اگرچه ویتامین C اغلب به طور حکایتی (بر اساس گزارش های شخصی و نه واقعیت های علمی) به عنوان محرک دوره ها با کاهش سطح پروژسترون ذکر می شود، هیچ مدرک علمی این ادعاها را تایید نمی کند. در واقع، یک مطالعه نشان داد که ویتامین C باعث

افزایش سطح پروژسترون در خون می شود. 

 

آناناس

گفته می شود که آناناس نیز مانند ویتامین C، به دلیل سطوح بالای آنزیم بروملین، باعث قاعدگی می شود . و مانند ویتامین C، هیچ مدرک علمی برای تایید این ادعاها وجود ندارد.

 

یک مطالعه نشان داد که مکمل های حاوی بروملین دارای اثرات ضد التهابی برابر با داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs) هستند و همچنین این مکمل ها به ندرت می توانند منجر به خونریزی غیرعادی قاعدگی شوند. 

اگر استفاده از کنترل بارداری هورمونی را متوقف کنید، دیگر در برابر بارداری ناخواسته محافظت نمی‌شوید، مگر اینکه از روش دیگری برای پیشگیری از بارداری، به عنوان مثال، کاندوم استفاده کنید .

حمام و پوشش گرم

کمپرس گرم

یکی از محبوب ترین روش های تسریع خفیف پریودی . نه تنها این باعث آرامش شما می شود و بخشی از علائم PMS را اعمال می کند ، بلکه گرما باعث شل شدن عضلات شکم و در نتیجه تحریک جریان خون از رحم می شود. به همین ترتیب ، یک کمپرس گرم را که روی ناحیه معده قرار می گیرد ، اعمال کنید.

نوشته های مرتبط

 برای بهتر شدن گردش خون ، پاها ، دست ها ، صورت و پوست سر خود را ماساژ دهید.

ورزش

با بهبود گردش خون ، کمی ورزش شدیدتر می تواند پریود شما را کمی زودتر “فراخوانی” کند. اما در این کار زیاده روی نکنید ، زیرا می توانید به نتیجه معکوس برسید.

تغذیه

البته باید از نحوه غذا خوردن نیز مراقبت کنید. غذای خیلی شور و سنگین برای شما خوب نیست زیرا با آن احساس نفخ و سختی می کنید .غذاهای غنی از کاروتن بخورید:داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

سریع ترین روش باز شدن قاعدگی

پاپایا ، هویج ، زردآلو ، هلو ، اسفناج ، … داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

همچنین ، زردچوبه بخورید. اعتقاد بر این است که زردچوبه درد قاعدگی را تسکین می دهد و باعث تنظیم چرخه پریودی می شود. برای تبدیل آن به یک نوشیدنی ، یک قاشق چای خوری زردچوبه 1 فنجان آب اضافه کنید. 

  حمام افتاب

خود را در معرض نور خورشید قرار دهید! ویتامین D برای جذب کلسیم و بسیاری دیگر از عملکردهای بدن ضروری است. کمبود این ویتامین می تواند باعث غده پاراتیروئید غیرفعال شود و مستقیماً بر هورمون های جنسی مانند استروژن تأثیر بگذارد. مطالعات اخیر

حاکی از آن است که رژیم غذایی و مصرف مکمل ها میزان کافی ویتامین D را تأمین نمی کنند. در حال حاضر ، ما توصیه می کنیم روزانه 15 دقیقه در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار بگیرید و مناطق بدون پوست را بدون هیچ گونه کرم ضد آفتاب رها کنید.

– برای تقویت دوره قاعدگی روزانه 3-4 فنجان چای سبز یا سایر چای های گیاهی بنوشید. داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

– در طول دوره قاعدگی مقدار زیادی غذای سرشار از آهن (مانند گوشت و زرده تخم مرغ) بخورید تا به دلیل از دست دادن خون ، جایگزین هموگلوبین موجود در گلبول های قرمز شود.

– هنگام تلاش برای ایجاد قاعدگی در مصرف آن زیاده روی نکنید ، زیرا می تواند به سلامتی شما آسیب برساند. هرگز استفاده از نوار بهداشتی را در همه جا فراموش نکنید.

استرس و اضطراب گاهی اوقات منجر به پریود نامنظم می شود. اما این می تواند با عادات خوب زندگی و رژیم غذایی سالم تصحیح شود . اگر از خود می پرسید که چگونه سریع تر پریود شوید و می خواهید تاریخ قاعدگی شما زودتر فرا برسد ، این 5 درمان گیاهی ساده را بررسی کنید.

سریع ترین روش باز شدن قاعدگی با قرص

به عنوان مثال، مصرف بیش از حد ویتامین C می تواند باعث اسهال، حالت تهوع، گرفتگی معده و مشکلات جدی سلامتی در افراد مبتلا به هموکروماتوز شود.یا تحت درمان های خاص سرطان قرار می گیرند. همچنین گزارش‌های نادری از مکمل‌های بروملین وجود

دارد که باعث تهوع، استفراغ، اسهال، واکنش آلرژیک و خونریزی غیرمعمول قاعدگی می‌شوند. 

ویتامین سی

ویتامین C می تواند به طور موثر پریود شما را القا کند. این می تواند سطح استروژن شما را افزایش داده و سطح پروژسترون را کاهش دهد. این باعث می شود که پوشش رحم شکسته شود و منجر به پریود شود. برای شروع فرآیند می توانید میوه های غنی از

ویتامین C را امتحان کنید. مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C 60 میلی گرم است. اگر تصمیم به مصرف مکمل دارید ، اطمینان حاصل کنید که از دوز توصیه شده بیشتر نشود. مقدار زیادی پاپایا ، فلفل ، کلم بروکلی ، کیوی ، مرکبات ، سبزیجات برگ دار و گوجه

فرنگی بخورید. این یک درمان خانگی آسان خواهد بود.

 شکر زرد

یک قاشق چای خوری شکر زرد را با آب مخلوط کنید و دو بار در روز بنوشید. ترجیحا این محلول را از یک یا دو هفته قبل از تاریخ واقعی پریودی مصرف کنید.

به غیر از منبع غنی از مواد مغذی، شکر زرد دارای خواص افزایش حرارت بدن است که می تواند به زودتر اتفاق افتادن پریودی شما کمک کند. 

دانه کنجد 

یک قاشق چایخوری دانه کنجد را با عسل مخلوط کنید و دو بار در روز بخورید. حداقل 15 روز قبل از تاریخ شروع پریودی این ماده را مصرف کنید.

دانه های کنجد داراي ویژگی های استثنایی می باشند که می توانند باعث پریودی حتی قبل از تاریخ مورد انتظار شوند.

پاپایا

این میوه موثرترین درمان برای پیش از قاعدگی است. می توانید پاپایا را به صورت خام و دو بار در روز بعد از وعده های غذایی بخورید. همچنین می توانید آب پاپایا را برای نتایج فوری مصرف کنید. پاپایا شناخته شده است که باعث تحریک انقباضات رحم در دوره های اولیه می شود.

قهوه تازه

یک هفته قبل از تاریخ پریودی مصرف قهوه را بصورت روزانه شروع کنید.

قهوه حاوی کافئین و دارای خواص استروژن تحریک کننده است. همانطور که می دانیم، استروژن به تنظیم چرخه قاعدگی کمک می کند و بنابراین افزایش تولید آن می تواند باعث شود دوره های شما زودتر از حد انتظار رخ دهد.

قرص برای پریود شدن فوری:داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

زنجبیل

چای زنجبیل یکی از مفید ترین ها برای القا پریود (عادت ماهیانه )است. این گرما تولید می کند و جریان قاعدگی را تحریک می کند. به مقدار کافی مصرف کنید زیرا زنجبیل اضافی نیز می تواند اسیدیته ایجاد کند. 

 برگ جعفری خشک شده

جعفری منبع غنی از ترکیباتی مانند میریستیکین است که باعث انقباضات رحم می شود. این ترکیبات می توانند به قاعدگی سریع کمک کنند.

زردچوبه

زردچوبه یکی از موثرترین درمان های سنتی برای بدن است. می تواند به روش های مختلفی در وعده های غذایی مصرف شود یا می توانید یک لیوان شیر گرم به همراه پودر زردچوبه بنوشید. مطمئناً تاریخ قاعدگی شما تقریباً 5-10 روز قبل از موعد مقرر خواهد بود.

خرما

خرما ماده غذایی دیگری است که به عنوان تولید گرما در بدن شناخته می شود. می توانید هر روز مقدار کافی خرما بخورید تا پریود شود. گرمای بدن باعث تحریک انقباضات رحم در دوره های اولیه می شود.

چای

باید مراقب آنها باشید. آنها را به مقدار مجاز برسانید (ترجیحاً فقط حدود دو فنجان) و در بقیه موارد با پزشک خود مشورت کنید. ملایم ترین گیاهان این گروه که می توانید برای تسریع در پریودی چای آنها را بنوشید ، بابونه ، جعفری ، زنجبیل ، رزماری ، مریم گلی ، برگ تمشک ، گلپر ، بومادران ،…

برای لذت بردن از یک چای جعفری: داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

  • 1/4 فنجان جعفری تازه را بشویید و خرد کنید. تنوع تازه حاوی مواد مغذی بیشتری نسبت به جعفری خشک است و عطر و طعم خوبی به چای می بخشد.
  • 1 فنجان آب را بجوشانید.
  • روی جعفری آب بریزید و بگذارید 5 دقیقه دم بکشد.
  • صاف کرده و چای جعفری بنوشید.

روده + کبد خود را دوست داشته باشید

سلامت روده و سلامت کبد شما نقش بزرگی (اغلب نادیده گرفته می‌شود) در سلامت هورمون‌ها به ویژه تولید و متابولیسم استروژن و تعادل کورتیزول بازی می‌کنند.

تحریک باروری، تقویت استخوان ها، تقویت باروری، از بین بردن مه شکم، افزایش انرژی، مبارزه با التهاب و تقویت هضم و تحرک خوب، افزایش کلسترول خوب (HDL) / کاهش LDL، ارتقاء وزن سالم بدن

نقش های متعادل کورتیزول: کاهش التهاب، کنترل سطح قند خون، تنظیم متابولیسم، کمک به فرمولاسیون حافظه، تعادل مواد معدنی، افزایش فشار خون سالم

متأسفانه، اگر کبد شما بیش از حد کار کند، سمی یا کند باشد، توانایی آن در انتقال و پاکسازی استروژن و کورتیزول در سراسر بدن شما آسیب می بیند و شما بیشتر در معرض خطر عدم تعادل هورمونی از جمله آمنوره هستید.

به همین دلیل، یک روده سالم و کبد سالم برای بازگشت طبیعی عادت ماهانه شما ضروری است. داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

زنجبیل

زنجبیل برای قرن ها به عنوان یک ابزار قدرتمند در کاهش ناراحتی معده و کمک به سلامت دستگاه گوارش مورد استفاده قرار گرفته است و اخیراً به عنوان یک درمان سطح بعدی برای درمان پریودهای نامنظم مورد توجه قرار گرفته است.

در حالی که باید مطالعات بیشتری برای تعیین اثربخشی آن بر تنظیم چرخه های قاعدگی انجام شود، مطالعات نشان داده اند که مکمل های روزانه زنجبیل می تواند به کاهش میزان از دست دادن خون در زنانی که پریودهای سنگین دارند کمک کند.

جعفری

اگرچه مطالعات بیشتری برای تایید اثربخشی آن باید انجام شود، شواهد حکایتی قوی در مورد توانایی جعفری برای کمک به تنظیم چرخه وجود دارد. این می تواند به دلیل این واقعیت باشد که حاوی ترکیبات آپیول و میریستسین است که می تواند به تعادل

هورمون ها و تحریک تولید استروژن کمک کند.  همچنین اعتقاد بر این است که جعفری یک قاعدگی است – ماده ای که قاعدگی را تحریک می کند .  چای جعفری یک راه محبوب برای به دست آوردن تمام این فواید این گیاه است.

بیشتر بخوانید :  10 راه برای تناسب اندام در تابستان

معمولا یک دوره ی پریودی معمولا 28 روزه است اما در افرادی که پریودشان هفت روزه است، فاصله ی بین پریودها تا 35 روز هم می‌رسد. با این حساب 4 الی 5 روز تاخیر در زمان پریود طبیعی است.

برخی از داروها مانند داروهای ضد افسردگی ، ضد روان پریشی ، داروهای تیروئیدی ، ضدتشنج و برخی از داروهای شیمی درمانی ممکن است باعث از بین رفتن یا تأخیر پریود شما شوند.

پیشگیری از بارداری های هورمونی مانند Depo-Provera ، MiniPill فقط پروژسترون ، IUD Mirena  نیز می توانند بر چرخه شما تأثیر بگذارند.

انواع مختلف پیشگیری از بارداری می تواند از طرق مختلف چرخه قاعدگی شما را تحت تأثیر قرار دهد. برخی از داروهای پیشگیری از بارداری با دوره های سنگین ، بعضی با دوره های کم و برخی دیگر با آمنوره همراه خواهد بود. دلایل پریود نشدن در یک ماه دلایل

زیادی برای تأخیر در عادت ماهانه وجود دارد و اگرچه بیشتر آنها دلیلی برای هشدار نیستند ، اما اگر بیش از یک قاعدگی را کاملاً از دست داده باشید ، نیاز به ارزیابی و درمان دارید.

در حالی که بسیاری از راه‌های گزارش‌شده برای ایجاد قاعدگی وجود دارد ، اما تعداد بسیار کمی از آنها توسط تحقیقات علمی پشتیبانی شده‌اند. داروهای هورمونی، همچنین توسط افرادی که دارای شرایط سلامتی هستند که باعث پریودهای نامنظم می شوند ، استفاده می شود، موثرترین راه برای تنظیم آنها هستند.

اگر به مدت 90 روز پریود نشدید یا چرخه قاعدگی شما به طور مداوم بیشتر از 35 روز یا کمتر از 21 روز است، با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

استرس قاعدگی را به تاخیر می اندازد

بی‌نظمی‌های قاعدگی در میان افرادی که استرس دائمی در طول دوره‌های خود تجربه می‌کنند، بیشتر است. 17 استرس عاطفی، تغذیه ای یا فیزیکی می تواند تولید هورمون را مختل کند و منجر به پریودهای دیررس شود.

در حالی که اغلب افراد پس از کاهش استرس، دوره های قاعدگی برمی گردند، هرکسی که چرخه های نامنظم را تجربه می کند یا بیش از سه تا شش ماه بدون پریود است، باید به یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مراجعه کند. 

قرص قاعده آور  سقط جنین

استفاده از کنترل بارداری هورمونی مطمئن ترین راه برای کنترل چرخه قاعدگی شما است . این ممکن است شامل داروهای ضد بارداری خوراکی (قرص)، چسب‌ها، تزریق‌ها و دستگاه‌های قابل کاشت باشد.

قرص رایج‌ترین روشی است که زنان می‌توانند پریود خود را برای تحریک، پرش یا به تاخیر انداختن آن دستکاری کنند. 2 تکنیک های زیر برای مدیریت قاعدگی با داروهای ضد بارداری خوراکی هستند:

عادت ماهانه خود را سریع‌تر کنید : مصرف قرص‌های حاوی هورمون را متوقف کنید یا به قرص‌های دارونما (قرص‌های موجود در بسته حاوی هیچ ماده ضدبارداری) بروید.

قاعدگی خود را به تعویق بیندازید: روزانه قرص هورمونی مصرف کنید و از قرص های دارونما خودداری کنید.

قبل از دستکاری دوره قاعدگی خود با کنترل بارداری هورمونی با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مشورت کنید. آنها به شما اطلاع می دهند که آیا انجام این کار بی خطر است یا خیر و به شما در مدیریت عوارض جانبی احتمالی کمک می کنند. همه

داروهای ضد بارداری خوراکی یکسان عمل نمی کنند، بنابراین ممکن است پزشک شما نیاز به تعویض دارو داشته باشد.

اگر داروها یا نحوه مصرف قرص را تغییر دادید، از پزشک خود بپرسید که آیا کنترل بارداری غیر هورمونی اضافی را برای یک یا دو ماه پیشنهاد می کند. این شامل کاندوم، دیافراگم، اسفنج، اسپرم کش ها یا ژل Phexxi (اسید لاکتیک، اسید سیتریک، بی تارتارات

پتاسیم) است..

داروهای ضد بارداری هورمونی از تخمک گذاری جلوگیری می کنند . بنابراین، خونریزی که هنگام کنترل بارداری هورمونی رخ می دهد با یک دوره واقعی متفاوت است. این خونریزی از نظر فنی به دلیل تغییر در هورمون های مصنوعی ناشی از دارو است.

 ویتامین C اضافی دریافت کنید

ویتامین C (اسید اسکوربیک) یک ویتامین محلول در آب است که برای سیستم ایمنی و سلامت کلی شما حیاتی است. یک مطالعه نشان می دهد که ترکیب اگزالواستاتو مکمل های ویتامین C می توانند به کاهش علائم PMS (سندرم پیش از قاعدگی)، اضطراب،

استرس و افسردگی کمک کنند.

در حالی که هیچ مدرک علمی استفاده از ویتامین C را برای القای قاعدگی تایید نمی کند، بسیاری از مردم به این روش سوگند یاد می کنند.

مقدار توصیه شده ویتامین C برای افراد غیر باردار یا غیر شیرده 75 میلی گرم در روز (میلی گرم در روز) است. با این حال، مصرف مقادیر اضافی نسبتا بی خطر است. عوارض جانبی ویتامین C بیش از حد (بیش از 2000 میلی گرم در روز) شامل اسهال، حالت تهوع

و گرفتگی معده است.

این داروها – به خصوص در دوزهای زیاد – باید در دوران بارداری اجتناب شود زیرا می توانند باعث سقط جنین یا مشکلات رشدی در جنین شوند.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

پاپایا یا آناناس بخورید

در حالی که شواهد علمی ناچیز است، ادعای دیرینه ای وجود دارد که برخی از میوه ها، به ویژه پاپایا و آناناس، قیچی طبیعی هستند. 6 پاپایا می تواند بر سطح پروژسترون تأثیر بگذارد و آناناس ممکن است دهانه رحم را نرم کند و باعث شروع قاعدگی شود.

مصرف پاپایا یا آناناس به مقدار زیاد می تواند باعث اسهال یا ناراحتی معده شود.  

استرس را مدیریت کنید

استرس می تواند با ایجاد اختلال در سطح کورتیزول و اندورفین، پریود شما را به تعویق بیاندازد و با هورمون هایی که قاعدگی شما را تنظیم می کنند تداخل ایجاد کند.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

شما می توانید استرس را با درگیر شدن در تکنیک های آرام سازی مدیریت کنید:

  • کاهش حجم کاری (مخصوصاً کار در اواخر شب)
  • یوگا ( این حرکات می تواند به تسکین درد پریود کمک کند )
  • تمرینات تنفس عمیق
  • مراقبه
  • روزنامه نگاری
  • حمام های آب گرم
  • با استفاده از پد گرم کننده یا بطری آب گرم
  • گذراندن وقت با دوستان و خانواده
  • شرکت در سرگرمی ها یا چیزهای سرگرم کننده
  • داشتن تغذیه مناسب و خواب کافی
  • داشتن رابطه جنسی (یا ارگاسم)

هیچ مدرک علمی وجود ندارد که بگوید رابطه جنسی یا ارگاسم سرعت قاعدگی شما را افزایش می دهد، اما ممکن است ارزش امتحان کردن را داشته باشد. داشتن رابطه جنسی یا ارگاسم ممکن است به شل شدن عضلات لگن و کاهش استرس کمک کند.

شواهد نشان می دهد که ارگاسم (از رابطه جنسی یا خودارضایی) باعث افزایش اکسی توسین می شود . اکسی توسین یک هورمون طبیعی است که باعث انقباض رحم می شود.

برخی از افراد ممکن است به دلایل مختلف، از جمله رویدادهای آینده یا نگرانی های بارداری، بخواهند عادت ماهانه خود را سریع تر کنند. کنترل بارداری هورمونی مطمئن ترین راه برای دستکاری دوره قاعدگی است. مهم است که ابتدا با یک ارائه دهنده مراقبت

های بهداشتی مشورت کنید تا مطمئن شوید که برای شما ایمن است.

گزینه های طبیعی و جایگزینی مانند ویتامین C، برخی گیاهان و میوه ها و رابطه جنسی وجود دارد. اما، شواهد حداقل یا حکایتی است. مدیریت استرس و ورزش متوسط ​​​​به طور منظم می تواند به شما در تنظیم عادت ماهانه کمک کند. اگر باردار هستید یا فکر

می کنید ممکن است باردار باشید، از این تکنیک ها اجتناب کنید زیرا ممکن است باعث سقط جنین شوند.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

غذاهایی که سرشار از ویتامین C هستند عبارتند از:

  • پرتقال، گریپ فروت، کیوی، طالبی و توت فرنگی

  • اسفناج و کلم پیچ

  • کلم بروکسل و کلم بروکلی

  • فلفل دلمه ای قرمز و سبز

  • گوجه فرنگی و آب گوجه فرنگی

  • ویتامین C و پروژسترون

تئوری هایی وجود دارد که نشان می دهد ویتامین C اضافی می تواند باعث پریود شود زیرا تأثیری مشابه هورمون پروژسترون بر بدن دارد .

سطح پروژسترون پس از تخمک گذاری افزایش می یابد. اگر لقاح اتفاق نیفتد، سطح پروژسترون و استروژن کاهش می یابد و باعث شروع دوره قاعدگی می شود.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

شواهدی که نشان می‌دهد چگونه امام‌زادگان کار می‌کنند صرفاً حکایتی است (بر اساس مشاهدات شخصی)، نمونه‌های قیامت عبارتند از:

  • جعفری

  • زنجبیل

  • ماگورت

  • زعفران

  • دارچین

  • بابونه

  • رازیانه

  • کنجد

  • درخت عفیف (یا توت عفیف)

  • Temulawak یا زردچوبه جاوا ( Curcuma Xanthorrhiza)

  • Emmenagoges در دوران بارداری ایمن نیستند

همچنین شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه مایع منی حاوی پروستاگلاندین است که ممکن است به نازک شدن دهانه رحم کمک کند و به ایجاد قاعدگی کمک کند.

در یک اتاق تاریک تاریک بخوابید (یا هنگام خواب از ماسک چشم استفاده کنید)

در اتاق خنک (68 درجه یا کمتر) بخوابید

یک برنامه روتین قبل از خواب برای خود تنظیم کنید (یوگا، مدیتیشن، مطالعه، دوش آب گرم و غیره)

دمنوش چای گیاهی (بابونه، زنجبیل، قاصدک)

Nix 1 تا 2 ساعت قبل از خواب صفحه نمایش می دهد

اگر کمی دیرتر غذا خوردید، سرتان را بالا نگه دارید بخوابید

EMF و وسایل الکترونیکی را از اتاق خواب دور نگه دارید (تلفن خود را خاموش یا در حالت هواپیما روشن کنید)

اگر نیمه شب از خواب بیدار می شوید، قبل از خواب یک میان وعده پروتئینی بخورید تا سطح قند خون متعادل شود (پنیر با علف، آب استخوان، پودر پروتئین و غیره).داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

بهترین ماساژ برای پریود شدن فوری در یک ساعت

 

اولاً، امکان پریود شدن فوری در یک ساعت وجود ندارد ، اما پس از آن درمان‌های خانگی خاص مطمئناً برای پیش‌بردن دوره‌های بدون دارو مفید هستند . در اینجا چند بهترین ماساژ وجود دارد که به شما کمک می کند زودتر پریود شوید و حتی آن را منظم کنید!

1) ماساژ ملایم

ماساژ ملایم پایین شکم می تواند گردش خون در رحم، تخمدان ها و لوله های فالوپ را افزایش دهد که به نوبه خود به تحریک چرخه قاعدگی کمک می کند. در نتیجه فشار ناشی از ماساژ، ممکن است مقداری مایع رحم شروع به جاری شدن کند. این قاعدگی

ممکن است لزوماً نتیجه چرخه قاعدگی ناشی از هورمون نباشد. ماساژ ممکن است در برخی موارد نفخ رحم را تسکین دهد.

روش انجام این کار : به پشت دراز بکشید و انگشتان خود را به آرامی در جهت عقربه های ساعت روی قسمت پایین شکم بمالید.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

2) رفلکسولوژی دست

همچنین می توانید برای رفلکسولوژی مراجعه کنید تا بلافاصله پریود شوید. این به طور کلی با بازتاب شناسی دست انجام می شود . بر اساس این رفلکسولوژی، شیب/فضای موجود در دو طرف مچ دست که انگشتان شما را به بازوهای شما متصل می کند، با رحم و تخمدان شما مطابقت دارد.

نحوه انجام : در حرکات دایره ای، باید به هر دو شیب فشار وارد کنید. این کار باید چند بار به مدت 2 دقیقه انجام شود.

3) رفلکسولوژی پا

همچنین می توانید رفلکسولوژی پا را امتحان کنید . در این زمینه، ناحیه بین مچ پا و کف پای شما با رحم مطابقت دارد. تکنیک ها از اصول طب سوزنی پیروی می کنند. اگرچه از نظر بالینی ثابت نشده است، بسیاری از پزشکان معتقدند که این می تواند به ایجاد قاعدگی کمک کند.

این کار را انجام دهید : با ماساژ دادن آنها به صورت دورانی به مدت 2 تا 3 دقیقه چند بار در روز، ممکن است بتوانید پریود خود را تحریک کنید.داروی گیاهی برای پریود شدن سریع

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.