9 علت خیانت زنان در ازدواج:(همسر فریب‌خورده)

علت خیانت زنان در ازدواج :خیانت زنان :برخی از دلایلی که علت خیانت ذکر شد عبارتند از:

1- ناخوشنودی/نارضایتی: نارضایتی در ازدواج از نظر عاطفی و یا از نظر جنسی رایج است.

ازدواج یک رویکرد عملگرایانه است، و بدون پیشبرد دو جانبه، ممکن است از هم جدا شوند.

ازدواج بدون سکس اغلب به عنوان دلیلی توسط مردان و زنان مطرح می‌شود.

2- احساس درک نشدن: احساس بی ارزشی و یا بی‌توجهی می‌تواند به خیانت در هر دو جنس منجر شود، اما در زنان رایج‌تر است. زمانی که هر دو شریک کار می‌کنند، زنان اغلب اوقات کار خود را هنگام مراقبت از خانه و کودکان انجام می‌دهند.

علت خیانت زنان در ازدواج

در این وضعیت، رابطه عاشقانه حس شایستگی فرد را تایید می‌کند.

اما در طرف دیگر، این احساس نادیده گرفته شدن ممکن است به انتظارات غیر واقعی یک همسر به جای بی‌توجهی واقعی مرتبط باشد.

3- فقدان تعهد: درکنارهمه اینها، تحقیق سال ۲۰۱۸ مشخص کرد که افرادی که کم‌تر متعهد به رابطه شان هستند احتمال خیانت درآنها بیشتر است.

4- ملالت: همانطور که اشاره شد، ملالت می‌تواند منجر به یک رابطه بین مرد و زن شود که به دنبال هیجان  و اشتیاق مرتبط با عشق تازه کشف‌شده هستند.

برخی افراد ادعا می‌کنند که به جای اینکه به دنبال جایگزینی برای همسر خود باشند، عشق بازی کوتاه مدت داشتن راهی برای چاشنی دادن به ازدواجشان است.

از عشق هم اغلب به عنوان دلیلی برای خیانت یاد می‌شود، اما شاید فقدان درک از بلوغ نرمال عشق در ازدواج باشد.

5- تصویر بدنی / پیری: با بیان مکرر داستان‌هایی از مردان میانسال که با زنان سن دختران خود رابطه دارند، خیانت می‌تواند گاهی راهی برای مرد (یا زن)باشد تا ثابت کند که آن‌ها هنوز قادر به این رابطه سکس هستند.

6- انتقام: اگر یک همسر رابطه جنسی داشته باشد و یا به نحوی به همسر خود آسیب رسانده باشد، همسرفردخیانتکار ممکن است احساس نیاز به انتقام ناشی از یک رابطه را احساس کند.

دلایل ثانویه علت خیانت زنان در ازدواج

علاوه بر دلایل اصلی خیانت که در بالاذکرشد ، دلایل ثانویه وجود دارند که ممکن است منجر به یک رابطه شوند. برخی از این موارد عبارتند از:

اینترنت: داشتن یک رابطه، به خصوص یک رابطه عاطفی، بسیار آسان‌تر از گذشته است و سایت‌های ارتباط جمعی در بسیاری از امور و طلاق دخیل بوده‌اند. خیانت اینترنتی یا “خیانت آنلاین” نوعی خیانت است، حتی اگر این دو نفر هرگز با هم روبرو نشوند.

7- پورنوگرافی: در حالی که نقش در بیوفایی در ازدواج کم‌اهمیت جلوه شده‌است، پورنوگرافی برای ازدواج خطرناک است و به وضوح نشان‌داده شده‌است که “وسیله ی دستیابی” برای برخی از مردم است.

علت خیانت زنان در ازدواج

متاسفانه، پورنوگرافی برای اینترنت راحت‌تر شده‌است.

8- فرصت: فرصت: عدم حضور، خواه سفر برای کار یا خدمت در ارتش، فرصت بیشتری برای رخ دادن یک رابطه ایجاد می‌کند.

این غیبت‌های نه تنها به همسر اجازه می‌دهد تا با ریسک اندک کشف‌شدن، رابطه جنسی داشته باشد، بلکه غیبت می‌تواند منجر به تنهایی و دلخوری شود که اغلب به عنوان دلیل مطرح می‌شود.

در حالی که ازدواج از راه دور ایده‌آل نیست، راه‌هایی برای حفظازدواج شما در زمان جدا شدن وجود دارد.

9- مرزه‌ای ضعیف: مرزه‌ای شخصی ضعیف، یا محدودیت‌هایی که ما در مورد افراد دیگر در رابطه با آنچه که قابل‌قبول یا غیرقابل‌قبول است، می‌تواند این احتمال را افزایش دهد که یک رابطه سکس رخ خواهد داد.

افرادی که به سختی می توان گفت که نه (بیش از حد مطیع هستند و یا “افراد دلسوزی هستند”)ممکن است خود را در یک رابطه جنسی بیابند، حتی اگر آن چیزی نبود که آن‌ها در وهله اول می‌خواستند.

مقابله با همسر فریب‌خورده: علت خیانت زنان در ازدواج

گاهی اوقات افراد شک دارند که همسر آن‌ها خیانت می‌کند اما هیچ مدرک محکمی ندارد.

در حالی که اغلب بهترین رویکرد در ازدواج  رویکرد مستقیم است، ممکن است تعجب کنید که آیا ممکن است باعث آسیب بیشتری شود یا خیر. و البته پاسخ همسر شما می‌تواند حقیقت یا دروغ باشد.

بهترین رویکرد برای زوج‌های مختلف متفاوت است، اما اگر نگران هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که به دنبال برخی از نشانه‌ها بگردید.

گریه برای کمک در مقابل استراتژی خروج

در برخی از ازدواج‌ها، یک اقدام برای کمک، راهی برای وادار کردن زوج به مقابله با مشکلاتی است که هر دو طرف از آن آگاه هستند اما به آن توجه ای نمی کنند.

در این حالت، همسر اغلب در واقع سعی می‌کند که به عنوان راهی برای مطرح کردن مساله به پیش برود.

سایر اوقات یک همسر ممکن است به سادگی خیانت را به عنوان یک استراتژی خروج  ببیند – راهی برای پایان دادن به ازدواج ناخوشایند

صرف‌نظر از دلیل اساسی مبنی بر این که یک همسر خیانت می‌کند، می‌تواند یک ازدواج را خراب کند و یا کاتالیزور برای بازسازی آن باشد، بسته به این که چگونه خیانت به آن رسیدگی می‌شود.

آیا ازدواج شمابا خیانت  از بین می‌رود؟

وقتی که دچار اشتباه شوید

اگر شما کسی باشید که کلاه سرشگذاشته شده باشد، و همسرتان به شماخیانت کرده باشد ،مهم است که درک کنید که شما مسئول این تصمیم نیستید که همسرتان تصمیم به خیانتگرفته است.

تو نباید به خاطر رفتار او خودرا سرزنش کنی.

با این حال، ممکن است بخواهید بررسی کنید که چطور پویایی بین شما و همسرتان تا این حد شما را به این مرحلههدایت کرده است.

تشخیص این خیانت نشانه‌ای از مسائل عمیق‌تر است و می‌تواند منجر به حل مشکلات اساسی در رابطه آن‌ها و نزدیک‌تر شدن آن‌ها شود.

زنان نسبت به امور جنسی بیشتر تهدید می‌کنند، در حالی که مردان بیشتر تمایل به بخشیدن امور احساسی دارند، اما برای هر دو، رایج‌ترین واکنش برای یادگیری این رابطه همسرانه حسادت است.

حتی اگر شما دچار یک اشتباه بودید، کار کردن با یک متخصص ممکن است در مقابله مفید باشد و رفتار خود را بهبود ببخشید.

حسادت حل‌نشده می‌تواند منجر به دلخوری شود و به عنوان یک ضرب‌المثل قدیمی گفته میشود: ” خشم و رنجش مثل زهر است که شما می‌خورید و سپس برای مرگ دیگران صبر میکنید.”

توصیه‌هایی برای مقابله: زمانی که همسر شما بیمار وبدقول است

غلبه بر خیانت زنان

بعضی از زوج‌ها می‌توانند خیانت را رد کنند و حتی رابطه بهتری داشته باشند، در حالی که برخی نمی‌توانند.

نوشته های مرتبط

قطعا زمان‌هایی وجود دارد که ادامه ازدواج توصیه نمی‌شود. قبل از این که جزئیات مربوط به رابطه بین همسر خود را آنالیز و بررسی کنید و به این نگاه کنید که چرا این رابطه از نظر نیازهای او رخ داده‌است، مهم است که به نیازهای خود نگاه کنید.

این می‌تواند چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که به نظر می‌رسد، به خصوص در میان حسادت و خشم.

اگر کسی هستید که به شما مربوط می‌شود، چندین مرحله وجود دارد که اگر امید دارید ازدواج خود را نجات دهید، چند قدم بردارید.

در بهترین حالت باید خیانت را متقف کرده  و فورا انتخاب خود را انجام دهید.

صبور بودن و دادن زمان به همسر ضروری است.

به این معنا نیست که این کار عملی خواهد شد.

ممکن است اینطور نباشد. اما بدون قبول مسئولیت کامل (سرزنش کردن و توجیه رفتار خود)این احتمال  کاهش خواهد یافت.

شانسی که شما می‌توانید از این قضیه به دست آورید به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله دلایل روی دادن آن و ویژگی‌های هر دو نفر.

برای درک حقیقی و حرکت به سمت جلو، هر دو طرف باید به یکدیگر گوش دهند (که می‌تواند در این محیط به شدت چالش برانگیز باشد)، و فرض نکنید که انگیزه یا احساسات  یک‌سان باشد.

برای کسانی که تصمیم به تلاش برای غلبه بر خیانت می‌گیرند، به نظر می‌رسد که ظرفیت دو جانبه عفو و تعهد قوی نسبت به رابطه نکته مهمی است.

آیا باید به همسر خاین خود شانس دومی بدهید؟علت خیانت زنان در ازدواج

دلایل بالقوه بسیاری برای خیانت وجود دارد و ازدواج پیچیده است.

اما به طور مستقیم صحبت کنید، نیازهای خود را به عمل آورید، بخشش کنید و تعهد خود را نسبت به زندگی در روز ازدواج خود بیان کنید، و این بهترین برنامه بیمه برای حفاظت از ازدواج تان است.

علت خیانت زنان در ازدواج : چهارعامل بزرگ شکست درازدواج

او اغلب مشکلات زناشویی را به چالش می‌کشد و اغلب آن چیزی است که “۴ امل شکست درازدواج” نام دارد.

اینها خیانت، اعتیاد،بددهانی وآسیب رساندن، و موضوعات موردبحث روزانه هستند.

تشخیص بین آنچه که دلایل “جدی” در نظر گرفته می‌شود .در مقابل دلایل “با شرایطآسان” که اغلب هنگام بروز ازدواج ذکر می‌شوند، ارزشمند است.

دلایل “با شرایط آسان” مترادف با دلایل “بی‌اهمیت” نیستند

دلایل با شرایط آسان شامل همه چیز دیگری غیر از ۴ موردبالا است.

مثال‌هابه صورت جدادرنظرگرفته میشوند ، خستگی، ارتباط ضعیف و یا احساسی که شما با شریک زندگی خود کمی تفاهم دارید.

در مقایسه با دلایل با شرایط آسان، ۴ دلایل بالا چالش‌های بزرگتری برای ماندگاری ازدواج شما ایجاد می‌کند و احتمال اینکه منجر به طلاق شود بیشتر است.

زنا(خیانت):علت خیانت زنان در ازدواج

زنای محصنه از روابط جنسی است که گمان می‌رود در چندین زمینه از جمله مسائل اجتماعی، مذهبی، اخلاقی و احتمالا قانونی مورد اعتراض قرار گیرد.

در برخی فرهنگ‌ها، این مساله جنایی محسوب می‌شود، اما این مورد در آمریکا و اغلب کشورهای غربی صادق نیست.

زنای محصنه یک مشکل جدی در رابطه با یک ازدواج با تک همسر است.

بحث‌هایی در مورد این موضوع وجود دارد که علاوه بر روابط جنسی، مقاربت ونزدیکی در واقع زنای محصنه نامیده می‌شود.

چیزی که ممکن است موردتوجه باشد این واقعیت است که یک همسر اسراری را نگه می‌دارد و رابطه نامناسبی دارد که ممکن است زنجیره از احساسی به روابط فیزیکی داشته باشد، و زمانی که این اتفاق می‌افتد، اغلب باعث یک بحران قابل‌توجه در ازدواج می‌شود.

خیانت غلب پیامد مشکلات اساسی و حل‌نشده دیگر در ازدواج است.

از سوی دیگر، افرادی که فریب کاری می‌کنند ممکن است اعتیاد جنسی داشته باشند و یا رفتار وسواس جنسی داشته باشند. برخی افراد معتقدند که متقلبان واین گونه افراد شخصیت بدی دارند.

اعتیاد

اعتیاد یک اختلال است که وقتی فرد از ماده‌ای مانند الکل، کوکائین یا هروئین یا  در یک فعالیت مثل سکس، قمار، تماشای پورنوگرافی  و یا خرید استفاده می‌کند، که  این نوع عملکرد ادامه پیدا میکند و با مسئولیت‌های زندگی معمولی تداخل پیدا می‌کند.

مسئولیت‌های زندگی تحت‌تاثیر روابط بین فردی، کار، و / یا سلامت قرار دارند.

ممکن است یک وابستگی فیزیولوژیکی ،به هنگام معتاد شدن به یک ماده ایجاد شود.

این به این معنی است که بدن با ماده‌ای سازگار شده‌است که بیشتر و بیشتر برای رسیدن به همان اثر ونتیجه برروی بدن مورد نیاز است.

این هم چنین به عنوان “تاب آوری” شناخته می‌شود.

انکار اغلب درفرد معتاد وجود دارد که معمولا نمی‌دانند که رفتار آن‌ها مخرب، خارج از کنترل است و باعث مشکلات زیادی برای خودشان و اطرافیان می‌شود.

در میان کسانی که به طور منفی تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند، همسر و فرزندان افراد معتاد به مواد مخدر هستند.

همسر شریک معتاد می تواند، هر چند به صورت ناخواسته، به نقش توانمندساز با کمک های بی شمار تبدیل شود و از شریک زندگی خود در برابر عواقب اعتیاد جلوگیری کند.این وابستگی رفتاری نامطلوب، نیز برای همسرتوانا میسر است تاازبین برده شود.

سو استفاده کردن وبدرفتاری کردن

سو استفاده در یک ازدواج می‌تواند فیزیکی، احساسی، کلامی و یا اقتصادی باشد.

آزار فیزیکی که به عنوان “خشونت خانوادگی” نیز شناخته می‌شود، واضح است زیرا شامل وارد کردن درد فیزیکی (به عنوان مثال زدن، هل دادن، کتک کاری و غیره)است.

بر عکس، آزار و اذیت عاطفی اغلب بسیار زیرکانه ودقیق است.

این سو استفاده زمانی رخ می‌دهد که یک شریک شما به طور مداوم در حال قدم زدن بر روی پوسته تخم‌مرغ ( راه رفتن روی پوسته تخم مرغ، کنایه از احتیاط بسیار زیاد) است و یا بامهارت رفتارمیکند.

مثال‌ها ممکن است شامل همسری باشند که بیش از حد حسود یا کنترل کننده باشد، که اغلب باعث می‌شود خوشی شما، با عذاب وجدان واحساس گناه باشد، محبت خود را از دست بدهید،دربرخوردها کناره گیرشوید و یا رویکرد سکوت را در میان کاره‌ای دیگر پیشه کنید.

سواستفاده اقتصادی شامل یک همسر است که بیش از حد امور مالی را کنترل می‌کند.

اعتماد به نفس همسر تحت کنترل توسط شریک بد رفتار ازبین رفته و باعث می شود که آنها احساس ناتوانی، خفه شدن وسکوت، ترسیدن و نهایتا نارضایتی ازدواج کنند.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.