پیکر تراشی شکم | پهلو بدون جراحی چیست ؟

پیکر تراشی شکم پهلو بدون جراحی اولا، ورزش کردن زیباست—فواید بسیار زیادی برای بدست آوردن حرکت تان براساس یک هدفی که شما ممکن است برای شروع داشته باشید وجود دارند.

وثانیا، ورزش نباید فقط به هدف لذت بردن پیش برده شود اما فارغ از مرحله زندگی شما و مولفه های سبک زندگی (مثل سن، ناتوانی یا محیط) ، کارهای روزمره خاصی می توانند وجود داشته باشند که می تواند به شما وبدنتان بهتر خدمت کند.

برای مثال، اگر شما مستعد افتادن هستید، ممکن است بخواهید روی روال عادی حرکت نسبت به شیرجه زدن به داخل HIIT متمرکز شوید.

اما شما چطور بدانید که آیا این برای شما انتخاب درستی است؟

خب، از اینجا شروع کنید. ما چندین روش را برگزیدیم و آنها را با ویژگی ها یا نگرانی های خط مقدمی که شما ممکن است داشته باشیم جفت و جور کرده ایم. اگر شما بدنبال پیگیری دستورات دکتر هستید یا میخواهید احساس قوی تری داشته باشید،چیزی که کار می کند در اینجاست.

همان طور که شما پیرتر می شوید، اینکه فعال بمانید (یا فعال بشوید،اکر هنوز نیستید) مهم تر است.

اگر به تشخیص شما بدن شما به اندازه ای که قبلا بود متناسب نیست و می خواهید آن را به مقام متناسب بودن برگردانید—پس یک روز تعطیل انرژی تان را از خط خارج نکنید – تحرک و انعطاف پذیری کلید هستند.

تعدادی از مطالعات از منابع معتبر منابع قابل اطمینان روی اثربخشی فعالیت فیزیکی روی فرایند پیرشدن انجام شده اند، و تمام آنها به نتیجه مشابهی رسیده اند: فعالیت بیشتر شما را قادر می سازد هر چه پیرتر می شوید بهتر از آنچه بوده اید خواهید ماند.

روال عادی تحرک برای تلاش کردن:

  • روال عادی تحرک پنج حرکت
  • کارگاه انعطاف پذیری کراس فیت
  • راهنمای کششی ذهنی برکلی UC

بی تحرکی مثل سن ما می تواند در از دست دادن توده عضلانی و چگالی استخوانی، از دست دادن چابکی، و افزایش چربی بدن، مشارکت کند.هرچند، حتی 30 دقیقه در روز پیاده روی سریع می تواند به این مباحث و بسیاری موارد دیگر شامل مثال های زیر ،کمک کند:

  • کاهش فشار خون
  • افزایش تعادل
  • افزایش تحرک و انعطاف پذیری

براساس دستورات پزشک: پیکر تراشی شکم پهلو بدون جراحی

تمنای کاهش وزن یا نیاز برای آن وقتی باعث می شود بدنتان را دوست داشته باشید ،چیز بدی نیست—اما مراقب باشید چگونه اهدافتان را می سازید.

از دست دادن وزن بعنوان یک هدف از آنجایی که به آن اجازه داده می شود یک اثرجانبی تعدیل مجدد رژیم ، سبک زندگی یا رژیم تمرین ورزشی شما باشد، می تواند خطرناک باشد.

بجای در نظر گرفتن تمرین بعنوان تنها یک کار روزمره، به آن بعنوان یک سنگ زیرپا برای گام برداشتن ، بین دیگر موارد فکر کنید.

به این دلیل ما در مقابل شروع با برنامه های شدیدی که نیازمند تعهد روزانه اند، احتیاط می کنیم،بویژه آنهایی که روی کمیت حرکات نسبت به کیفیت تمرکز می کنند.

یک روال عادی تمرین که متعادل کننده تمرین وزن و قلبی عروقی باشد،بیابید.

توده عضلانی بیشتر BMR(میزان متابولیک پایه،یا تعداد کالری که شما به آسانی بوسیله زنده بودن می سوزانید) را بالا می برد تا به کاهش چربی کمک کند، اما—این می تواند سنگین تر از چربی باشد،پس خیلی زیاد به ترازو توجه نکنید،به روند خود اعتماد کنید.

بجای آن ،روی سلامت خود و اینکه چه احساسی دارید متمرکز شوید.

راه های سلامت برای سوزاندن کالری:

  • مقدمه شش هفته ای برای تناسب اندام
  • ساختن عضلات خالص
  • یک حرکت یک راهنمای شروع کننده در روز

انتخاب در خانه: هدف برای وزنه برداری متوسط سه بار در هفته و ترکیب با تمرینات قلبی عروقی از قبیل پیاده روی سریع،دوچرخه سواری، و دویدن یکبار درهفته.

به مغز خود یک ضربه از اندورفین های ناشی از ورزش بزنید.

وقتی موقعیتی مثل اضطراب یا افسردگی دارید، چیزی که می خواهید “درست” انجام دهید-یا هر چیزی- می تواند دشوار باشد.

اگر به ورزش بعنوان “وسیله” اضافه کردن فشار بیشتر فکر می کنید، تلاش کنید این دو را از هم جدا کنید. وقتی این فکر به مغز افسرده می آید،تمرین ورزشی نه خوب است نه بد—این فقط چیزی برای انجام دادن است.

و اگر شما بتوانید مدیریت کنید تا بلند شوید، برای یک جلسه HIIT به خارج از خانه یا باشگاه می روید.

نوشته های مرتبط

هدف، تمرکز روی تمرینات هوازی است،که می تواند علایم مبنای مورد اعتماد اضطراب و افسردگی ، در حالی که اندازه قسمت های مهم مورد اعتماد مغز مثل هیپوکامپ چپ که مسئول ذخیره حافظه است، افزایش می یابد ،را سبک کند.

اگر از صداهای قلبی با شدت بالا خسته شده اید، روی هر حرکتی که هنوز ضربان قلب شما را بالا نگه میدارد تمرکز کنید.بواسطه انتشار اندورفین هایی که هنگام تمرین رخ میدهد، این احتمال وجود دارد که شما احساس بهتری داشته باشید فرقی نمی کند چه احساسی ،حتی اگر این احساس آرامتر باشد.

بسیاری از پزشکان توصیه کننده کردند که این مباحث سلامت ذهنی را به این دلیل تمرین کنیدو شواهد منابع قابل اعتماد اثربخشی آن دلگرم کننده هستند، اگرچه ضمانت کننده نیستند.

تمرینات بدنی جهت تلاش برای یک ضربه اندورفین :

  • طراحی تمرین برمبنای هوازی
  • یک گام در یک طرح دوره فعال هوازی
  • طرح HIIT تجویز شده توسط پزشک

در کل، یک برنامه نوعی وجود ندارد که بتواند با موقعیت هایی مثل افسردگی،اضطراب، یا اختلال دوقطبی ،بهتر مبارزه کند.بهترین تمرینی که شما می توانید انجام دهید ،بعضی وقتها، فقط بیرون آمدن از تخت خواب است.

و این هم یک برد است! فرایند آرام هنوز یک فرایند است و شما می توانید به آرامی از تخت خواب تا باشگاه به اهدافتان برسید.

تمرکز روی تمرین با وزنه برای برنده شدن تمام بدن

اگر ایده شما درباره ساخت عضلات توسط اینستاگرام، رقابت های بدنسازی، یا حکم هرکس دیگری، شکل گرفته است، آنها را دور بریزید.از ابتدا شروع کنید.

عضلات کارهای خارق العاده ای برای بدن ما انجام می دهند وحداکثر پتانسیل شان را برای مزایای زیادی وارد عمل می کنند.

حتی اگر شما کالری بیشتری در سیستم قلبی عروقی ،عضلانی بسوزاند همه آن مربوط به طولانی دویدن است.عضله خالص بیشتر متابولیسم شما را افزایش می دهد، و فواید آن در اینجا متوقف نمی شوند.

یک مطالعه در 2009 دریافت که مردان با عضلات بیشتر شانس شان در مردن از سرطان کمتر است در حالی که منبع مورد اعتماد جدیدتری گفته که افزایش تودع عضلانی می تواند به حساسیت انسولین کمک کند.

بسادگی بهترین راه برای ساخت عضلات را روی به اشتراک گذاشتن در تمرین با وزنه بنانهید.

طرح های تمرینی برای تقویت: پیکر تراشی شکم پهلو بدون جراحی

  • تمرین با وزنه 101
  • تمرین دمبل تمام بدن
  • تمرین سه روز در هفته برای شروع

این به معنی این نیست که شما نیاز نخواهید داشت قادر باشید 150 پوند را تک ضرب بلند کنید (و شما قطعا باید از مقادیر خیلی کوچکتر از آن شروع کنید)، اما شما فقط باید وزنه هایی را انتخاب کنید که چالش برانگیرند اما امکان پذیر نیست—و شما نباید در شرایط درد شدید از وزنه برداری باشید.

اگر شما یک شروع کننده هستید، با یک تک ست 8 تا 12 تکرار دوبار درهفته شروع کنید، باید برای ماه اول کافی باشد. از آنجا، شما متوجه خواهید شد خودتان قویتر شده اید و توانایی تان برای وزنه برداری افزایش پیدا کرده است.

بدست آوردن یک نگاه قطعی ،همه چیز درباره سفت کردن

شما نمی توانید چارچوب بدنی طبیعی تان را تغییر دهید( مگر اینکه این بواسطه جراحی و برخی روش های عصب شناختی باشد) اما شما می توانید مناطق خاص را مورد هدف قرار دهید و عضله را درجایی که می خواهید تغییراتی را ببینید ،بسازید. تمارین برای سفت کردن قصد دارند متفاوت از روال عادی متمرکز شده بر کاهش وزن و عضله سازی باشند.

بجای اینکه عصربرای تمارین خود خارج شوید،شما ممکن است مناطق خاصی را برای افزایش توده عضلانی اصلاح کنید.وقتی این شروع به کاهش چربی بدن می کند، بیاد داشته باشید نمی توانید هدف قرار گیرید.

کلید این است که خوردن متعادل باشد،وعده های متعادل بخورید، بدون آنکه به روابط تان با غذا آسیب بزنید.

در حالی که مجبور نیستید هیچ صلاحیت خاصی داشته باشید یا هیچ هدف خاصی برای از دست دادن وزن یا سایز قبل از شروع یک برنامه زمان بندی شده داشته باشید، ششما باید اطمینان حاصل کنید شما به خوبی سیراب شده اید و قبل از شروع بخوبی تغذیه شده اید ، درست همان طور که برای هر تمرین دیگری هستید.

تمارین هدفمند: پیکر تراشی شکم پهلو بدون جراحی

  • تمرین ماهیچه سرینی بدون اسکات
  • چالش بازوی 21 روزه
  • تناسب اندام میله برای بازوها و پاها

بخاطر داشته باشید ، هیچ یک از تمرینات برای اینکه شما بتوانید با انجام آن کل بدنتان را سفت کنید ،وجود نخواهد داشت. درعوض، شما باید روی تمارین جداگانه برای هدف قرار دادن مناطق مختلفی که شما بدنبال پیکر تراشی آن هستید ، تمرکز کنید.  

در عوض، گرفتن میله یا کلاس های پیلاتس می تواند به سفت شدن کلی کمک کند، در حالی که فعالیت هایی مثل لانژ به پاهای شما و عضله سرینی کمک کند، و تقویت اسکات تنه شما را تقویت می کند.

که از این کار بهتر برای شما بستگی به آن دارد که اهداف تناسب اندام شخصی شما چیست.

این همچنین مهم است که فعالیتی را بیابید که از انجام آن هم لذت ببرید پس این احساسات کمتر از یک کار روزمره است و به شما اجازه می دهد یک زمان عالی داشته باشید در حالی که به پیکرتراشی بدن که همیشه می خواستید انجام دهید می پردازید. پیکر تراشی شکم پهلو بدون جراحی

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.