علائم صد در صد جنین پسر | علایم واضح

علائم صد در صد جنین پسر : چه چیزی جنسیت کودک را تعیین می کند؟

جنسیت جنین با آرایش کروموزومی آن در زمان لقاح (هنگام دیدار اسپرم با تخمک) تعیین می شود. یک جنین (یا کودک) از هر یک از والدین 23 کروموزوم دریافت می کند ، جایی که یک جفت از کروموزوم های جنسی تشکیل می شود که جنسیت جنین را تعیین می کند. اگر جنین دارای دو کروموزوم X باشد ، یک دختر است و اگر یک کروموزوم X و یک Y داشته باشد ، پسر است.

علائم صد در صد جنین پسر

بعضی از والدین تصمیم می گیرند صبر کنند تا کودک به دنیا بیاید تا بفهمد جنسیت فرزندشان چیست و برای آنها برای داشتن چنین اراده ای خوب است! برای بقیه ما انتظار شکنجه است. بنابراین ، چه زمانی می توانید جنسیت کودک خود را دریابید؟ خوب ، این بستگی دارد.

با استفاده از روش IVF ، شما ممکن است این گزینه را داشته باشید که جنسیت کودک خود را همراه با روش انتخاب کنید. در غیر این صورت ، می توانید جنسیت کودک خود را به یکی از چندین روش کشف کنید: آزمایش غیر تهاجمی قبل از تولد (NIPT) ، نمونه برداری از پرزهای جفتی (CVS) ، آمنیوسنتز ، سونوگرافی مخصوص تعیین جنسیت یا اسکن آناتومی. در اواخر اوایل ، می توانید به محض 10 هفته بارداری متوجه شوید . در انتهای بعدی ، می توانید حدود 21 هفته به این موضوع پی ببرید.

اختلافات جنسی از حدود هفته هفتم بارداری شروع می شود و آنها نیز تحت تأثیر عوامل ژنتیکی و محیطی قرار دارند.

در اینجا ، برخی از علائم یا نشانه های رایج که به عقیده مردم معمولاً نشانگر یک پسر بچه است را لیست می کنیم.

بگذارید افسانه هایی را کشف کنیم که می توانند حدس زدن جنسیت کودک را سرگرم کننده کنند!

1. تهوع صبحگاهی

باور نادرست : هنگامی که دچار تهوع صبحگاهی یا حالت تهوع نمی شوید ، این نشانه این است که یک پسر بچه را حمل می کنید.

واقعیت : تهوع صبحگاهی (حالت تهوع و استفراغ) یکی از علائم رایج بارداری است که بین 70 تا 80 درصد زنان باردار را تحت تأثیر قرار می دهد. این بیشتر در سه ماهه اول بارداری محدود است ، اما برخی از زنان ممکن است تا زایمان آن را تجربه کنند . اعتقاد بر این است که تغییرات هورمونی باعث آن می شود و نه جنسیت کودک.

2. ضربان قلب

باور نادرست : اگر متوجه شوید که ضربان قلب کودک شما در هر دقیقه زیر 140 ضربان باقی مانده است ، این می تواند علائم صد در صد جنین پسر باشد.

واقعیت : این ادعای گمراه کننده ای است و هیچ تحقیقی برای حمایت از آن انجام نشده است. مطالعه ای با عنوان تفاوت های مربوط به جنسیت در میزان ضربان قلب جنین در سه ماهه اول این افسانه را برطرف می کند که می گوید بین ضربان قلب دختر و پسر در سه ماهه اول تفاوت معنی داری وجود ندارد .

صرف نظر از جنسیت ، ضربان قلب طبیعی جنین 120 تا 160 دور در دقیقه است. ممکن است در اوایل بارداری بالاتر (140 تا 160 دور در دقیقه) و در مراحل بعدی بارداری (120 تا 140 دور در دقیقه) کاهش یابد .

علایم واضح جنین پسر

 

بنابراین شما بیشتر احتمال دارد که یک پسر داشته باشید اگر

  • شما رابطه جنسی در اوج تخمک گذاری خود دارید (روزی که بیشتر بارور می شوید) و یا روز بعد. روز قله شما معمولا روز قبل از تخمک گذاری یا روز تخمک گذاری است.
  • شما از تلقیح مصنوعی (AI) استفاده می کنید، زیرا این روش معمولا با نزدیک شدن به تخمک گذاری انجام می شود.
  • شما جوانتر هستید مردان جوان به طور کلی تعداد سلول های اسپرم بالایی دارند، افزایش شانس آنها برای رسیدن سلول اسپرم مردانه به تخمک، در حالی که زنان جوان دارای مایع سرویکس با کیفیت بالای قلیایی هستند که همچنین به تصور پسر کمک می کند.

3. وضعیت پوست و مو

باور نادرست : پوست شما هنگام حمل جنین پسر بدون جوش است ، در حالی که دختر پوست مادر را خراب می کند. در صورت حمل جنین پسر ، مادر همچنین موهای بلند و براق تری خواهد داشت.

واقعیت : هیچ مطالعه ای برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد. تغییرات در پوست و مو در دوران بارداری به دلیل تغییر در سطح هورمون است. تغییرات هورمونی ، بدون توجه به جنسیت کودک ، می تواند منجر به شفافیت پوست و موهای براق ، یا آکنه و ریزش مو شود.

4. هوس غذایی

باور غلط : اگر به دنبال غذاهای ترش یا شور هستید ، به احتمال زیاد پسر خواهید داشت.

واقعیت : هیچ مدرک علمی وجود ندارد که این ادعا را تأیید کند. اشتیاق می تواند به دلیل تغییرات هورمونی ، کمبود تغذیه ، مواد فعال دارویی (موجود در غذاهای خاص) ، عوامل فرهنگی و روانی باشد. با این حال ، تحقیقات کافی برای حمایت از این فرضیه ها وجود ندارد .

5. موقعیت شکمی

باور غلط : حمل کم یکی از نشانه های داشتن یک پسر بچه است.

واقعیت : نحوه حمل شما نشان دهنده جنسیت جنین نیست. یک مطالعه تحقیقاتی که در ژورنال Birth منتشر شده است ، بیان می کند که نه این روش و نه روش های دیگر برای پیش بینی جنسیت کودک درست نبوده است  . تغییرات وضعیتی یک زن باردار ممکن است به اندازه کودک و شکل رحم شما مرتبط باشد .

6. تغییرات خلق و خوی

باور نادرست : اگر پسر حمل می کنید مستعد ابتلا به تغییرات خلقی نیستید ، اما اگر دختری را باردار باشید نیز چنین خواهید کرد.

واقعیت : تغییرات خلقی در دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی است و به دلیل جنسیت کودک نیست  .

علائم جنین پسر در سه ماهگی

 

آنچه جنسییت جنین شما را تعیین می کند

تخمین زده می شود که نیمی از کودکان متولد شده پسرند و نیمی دختر، اما این مساله در واقع صحیح نیست. نسبت کنونی مرد به زن در جهان 107 پسر به 100 دختر است. در عین حال این بدین معناست که پسرها با تعداد کمی بیشتر نسبت به دخترها متولد می شوند، این لزوما به این معنا نیست که شانس فرد برای داشتن یک کودک پسر بیشتر از داشتن یک دختر است.

در اینجا، ما برخی از علائم رایجی را که افراد معمولاً معتقدند نشانه‌های پسردار شدن هستند، فهرست می‌کنیم. اجازه دهید افسانه هایی را که می تواند حدس زدن جنسیت کودک را سرگرم کننده کند، بررسی کنیم!

1. تهوع صبحگاهی

افسانه : زمانی که حالت تهوع یا حالت تهوع صبحگاهی را تجربه نمی کنید، نشانه آن است که نوزاد پسری را حمل می کنید

واقعیت : تهوع صبحگاهی (تهوع و استفراغ) یکی از علائم شایع بارداری است که بین 70 تا 80 درصد زنان باردار را تحت تاثیر قرار می دهد. بیشتر به سه ماهه اول محدود می شود ، اما برخی از زنان ممکن است تا زمان زایمان آن را تجربه کنند  . اعتقاد بر این است که تغییرات هورمونی باعث آن می شود و نه جنسیت نوزاد.

2. ضربان قلب

افسانه : ضربان قلب کمتر از 140 ضربه در دقیقه یکی از نشانه های پسر دار شدن است.

واقعیت : این یک ادعای گمراه کننده است که هیچ تحقیقی برای تایید آن وجود ندارد. مطالعه‌ای با عنوان تفاوت‌های مربوط به جنسیت در ضربان قلب جنین در سه ماهه اول  این افسانه را که می‌گوید تفاوت معنی‌داری بین ضربان قلب پسر و دختر در سه ماهه اول وجود ندارد، رد می‌کند .

بدون در نظر گرفتن جنسیت، ضربان قلب طبیعی جنین ۱۲۰ تا ۱۶۰ ضربان در دقیقه است. ممکن است بیشتر شود (140 تا 160 ضربان در دقیقه در اوایل بارداری و کمتر (120 تا 140 ضربه در دقیقه) در مراحل بعدی بارداری .

دکتر آلن لیندمن ، متخصص زنان و زایمان و متخصص مرگ و میر مادران، که همچنین دانشیار بالینی در دانشگاه داکوتای شمالی، گراند فورکز بود، می‌گوید: «در حالی که افرادی هستند که می‌گویند ضربان قلب نوزاد دختر از پسر بیشتر است، من می توان گفت که این یک روش بسیار غیر قابل اعتماد برای تعیین جنسیت نوزاد است. مطمئن ترین راه برای تعیین جنسیت سونوگرافی در حدود 20 هفته یا بیشتر است .

3. وضعیت پوست و مو

افسانه : سلامت پوست با پوست بدون لک و جوش نشانه این است که شما یک پسر باردار هستید، در حالی که یک نوزاد دختر زیبایی مادر را به عاریت می گیرد و پوست او را خراب می کند. همچنین در صورتی که مادر پسری را حمل کند موهای بلندتر و درخشانی خواهد داشت.

واقعیت : هیچ مطالعه ای برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد. تغییرات پوست و مو در دوران بارداری به دلیل تغییرات در سطوح هورمونی است .  تغییرات هورمونی می تواند منجر به شفافیت پوست و موهای درخشان یا آکنه و ریزش مو، صرف نظر از جنسیت کودک شود.

4. هوس غذایی

افسانه : اگر میل به غذاهای ترش یا شور دارید، احتمال پسر دار شدن شما بیشتر است.

واقعیت : هیچ مدرک علمی که این ادعا را تایید کند وجود ندارد. هوس می تواند به دلیل تغییرات هورمونی، کمبودهای تغذیه ای، مواد فعال دارویی (موجود در غذاهای خاص)، عوامل فرهنگی و روانی اجتماعی باشد. با این حال، تحقیقات کافی برای حمایت از این فرضیه ها وجود ندارد .

5. موقعیت شکم

افسانه : پایین آوردن یکی از نشانه هایی است که شما پسردار می شوید.

واقعیت : نحوه حمل شما نشان دهنده جنسیت کودک نیست. یک مطالعه تحقیقاتی منتشر شده در مجله Birth بیان می‌کند که نه این و نه راه‌های دیگر پیش‌بینی جنسیت نوزاد درست نبودند  . تغییرات وضعیتی i یک زن باردار ممکن است به اندازه نوزاد و شکل رحم شما مرتبط باشد .

نوشته های مرتبط

7. رنگ ادرار

باور غلط : رنگ ادرار شما در دوران بارداری تغییر می کند و اگر تیره به نظر برسد ، علائم صد در صد جنین پسراست .

واقعیت : تغییرات ادرار در دوران بارداری شایع است. ادرار تیره ممکن است نشانه کم آبی بدن باشد ، که ممکن است به دلیل حالت تهوع و استفراغ اتفاق بیفتد  . رنگ ادرار نیز ممکن است با غذاها ، داروها و مکمل ها تغییر کند و به پیش بینی جنسیت مربوط نیست.

8. اندازه پستان

باور نادرست : هنگامی که یک نوزاد پسر را حمل می کنید ، پستان راست شما بزرگتر از سینه سمت چپ است.

واقعیت : تغییرات هورمونی در دوران بارداری باعث بهبود جریان خون و تغییراتی در بافت پستان می شود که باعث بزرگتر شدن آنها می شود. سینه ها متورم می شوند زیرا برای تغذیه کودک پس از تولد برای تهیه شیر مادر آماده می شوند  . با این حال ، هیچ مدرکی مبنی بر ارتباط تغییرات پستان با جنسیت کودک وجود ندارد.

9. پاهای سرد

باور نادرست : اگر پاهایتان یخ زده است ، علائم صد در صد جنین پسر است.

واقعیت : سردی پا در دوران بارداری می تواند به دلیل گردش خون ضعیف ، دیابت یا هوای بسیار سرد باشد .برای تشخیص و مراقبت بیشتر با پزشک خود مشورت کنید.

10. افزایش وزن

باور غلط :  علایم واضح جنین پسر ، وزن اضافی آن بیشتر در معده قابل مشاهده است ، اما هنگامی که دختری را حمل می کنید ، وزن در تمام بدن از جمله صورت توزیع می شود.

واقعیت : بیشتر زنان باردار در طول بارداری اضافه وزن پیدا می کنند ، و افزایش قابل توجه وزن یکی از قسمتهای اساسی بارداری سالم است و از نظر جنسیت کودک تعیین نمی شود .

11سردرد

در دوران بارداری ، اگر بیشتر مستعد سردرد هستید ، ممکن است علائم جنین پسر باشد.. این بیشتر به دلیل نوسان هورمون بارداری است.

علائم جنین پسر در هفته شانزده

 

برخی از روشهای استاندارد پزشکی که می تواند برای تعیین جنسیت نوزاد متولد نشده شما استفاده شود:

1. سونوگرافی

این یک روش غیرتهاجمی برای تعیین جنسیت جنین است و معمولاً بین هفته های 18 تا 22 انجام می شود . اگر موقعیت کودک ایده آل نیست یا بارداری پیشرفت نکرده است ، سونوگرافی ممکن است همیشه جنسیت را تشخیص ندهد. در این موارد ، ممکن است مجبور شوید برای اسکن مجدد اقدام کنید.

2. آزمایش خون DNA جنین

انجام آزمایش خون در حدود هفته های 6 تا 10 ممکن است به تشخیص جنسیت جنین کمک کند.

خون مادر دارای اثری از DNA جنین است که توالی Y- کروموزومی را تعیین می کند که می تواند جنسیت جنین را نشان دهد . این آزمایشات معمولاً انجام نمی شود مگر اینکه شما بیش از 35 سال سن داشته باشید و نیاز به تحقیقات ژنتیکی داشته باشید .

3. آزمایش ژنتیک

آزمایشات تهاجمی وجود دارد که تعیین قطعی جنسیت را امکان پذیر می کند. آنها شامل آمنیوسنتز و نمونه برداری از پرزهای کوریونی (CVS) هستند ، مانند آزمایش خون DNA جنین اما ممکن است جنسیت را از همان اوایل تشخیص ندهد.

آمنیوسنتز بعد از هفته پانزدهم در حالی که CVS بعد از هفته یازدهم انجام می شود .هر دو احتمال سقط جنین کم است و بنابراین می تواند برای زوج های مسن و کسانی که سابقه اختلالات ژنتیکی دارند در نظر گرفته شود.

اگر می خواهید جنسیت کودک غافلگیر کننده باشد ، اما هنوز هم می خواهید حدس بزنید پسر است یا دختر ، از آن لذت ببرید ، در ادامه چند ایده برای شما آورده ایم.

توجه: ما مجدداً به شما اطلاع می دهیم که همه این روشهای ذکر شده برای شناسایی جنسیت جنین در دوران بارداری 100٪ دقیق نیستند. اما بررسی آن با خواندن این علائم فوق هیچ ضرری ندارد ، بسیار سرگرم کننده است. هر بارداری منحصر به فرد است و ما نمی توانیم خلاف طبیعت پیش برویم. سونوگرافی بهترین و معتبرترین روش برای شناسایی جنسیت نوزاد متولد نشده است. اگر شما یک جنین پسر حمل می کنید ، مطمئناً نشانه هایی از یک نوزاد پسر در سونوگرافی وجود دارد.

آیا حتی می توان نوزاد پسر را تضمین کرد؟

 

در یک کلام ، نه اگرچه پیشرفت های علمی ممکن است روزی این مسئله را تغییر دهد ، اما غیرقابل پیش بینی بودن ذاتی فرزند به این معنی است که در این لحظه نمی توانید یک جنس را بر جنس دیگر تضمین کنید. با گفتن این موارد ، برخی اقدامات پزشکی می تواند شما را به ضمانت نزدیک کند. اما از آنجایی که اغلب هزینه های منفی دارند ، ممکن است به برخی از داستان ها و تئوری های همسران درباره تأثیرگذاری بر جنسیت کودک علاقه بیشتری داشته باشید. این شامل:

رژیم غذایی

یک مطالعه در سال 2008 در دانشگاه ساسکس با همکاری دانشگاه آکسفورد مصرف بیشتر کالری و مقادیر بالاتر پتاسیم را با باردار شدن یک پسر مرتبط دانست. مسلماً هنگام تلاش برای باردار شدن باید تمرکز خود را بر رعایت رژیم غذایی سالم و متعادل بگذارید. اما شاید افزودن چند موز یا سیب زمینی شیرین دیگر ایده بدی نباشد (مگر اینکه دیابتی باشید ، در این صورت باید غذاهای با GI بالا را در حد متوسط ​​مصرف کنید). آه ، و غلات! این مطالعه نشان داد زنانی که بیشتر از این غذای صبحانه استفاده می کنند ، به طور معمول نوزادان پسر دارند.

تحقیقات دیگر نشان می دهد دختران محیط اسیدی ترجیح می دهند. برای این منظور ، اگر می خواهید پسر بچه دار شوید ، می توانید غذاهای قلیایی بیشتری بخورید.

روش های زمان بندی

وقتی نوبت به تغییر جنسیت می رسد ، برخی از مردم اصرار دارند که زمان بندی همه چیز است. در اینجا چند روش وجود دارد که به نظر می رسد این ادعا را پشتیبانی می کند:

  • روش شتلز : در اینجا نکته اصلی این است که اسپرم های تولید کننده زن (اسپرم X) نسبت به اسپرم های تولید کننده مرد (اسپرم Y) ​​کندتر شنا می کنند ، اما عمر آنها طولانی تر است. برای استفاده از این موضوع ، روش شتلز توصیه می کند اگر برای پسر بچه تیراندازی می کنید ، تا حد ممکن به تخمک گذاری نزدیک باشید.
  • روش ویلان : دیوانه روش شتلز نیستید؟ خوب ، شما همیشه می توانستید عکس این عمل را انجام دهید – معروف به روش ویلان . در اینجا ، ایده این است که بدن زنان در دوره های مشخصی از چرخه اسپرم ، برای اسپرم Y مطلوب تر است. به طور خاص ، در آن آمده است که اگر پسر می خواهید چهار تا شش روز قبل از تخمک گذاری باید رابطه جنسی برقرار کنید.

موقعیت جنسی

برخی از افراد روشهای زمانبندی را با موقعیتهای جنسی جفت می کنند تا احتمال بیشتری حتی بیشتر شود (اگرچه باز هم ، لطفاً بدانید که بیشتر این نظریه ها توسط علم اثبات نشده است). منطق در انتخاب موقعیت های خاص به این واقعیت متکی است که اسپرم های مرد نمی توانند به اندازه اسپرم های زن شنا کنند. از این رو ، ممکن است بتوانید اسپرم های نر را در مسابقه با جاذبه برای رسیدن به تخمک شروع کنید. برای انجام این کار ، شما می خواهید به موقعیت هایی بروید که به عمیق ترین نفوذ اجازه می دهد ، مانند سبک سگی ، ایستادن و قدم زدن. یادداشت جالب؟ اعتقاد بر این است که اوج رسیدن زن در ابتدا ممکن است به بارداری پسر نیز کمک کند.

چه مداخلات پزشکی ممکن است به بارداری یک پسر کمک کند؟

اگر دلتان برای داشتن یک پسر بچه دل بسته و جریان نقدینگی یا پس انداز کافی دارید ، ممکن است بخواهید یک نوع با تکنولوژی پیشرفته تر برای انتخاب جنسیت در نظر بگیرید. این شامل:

  • مرتب سازی یا چرخش اسپرم : روش دیگری که به علم متمایل می شود ، مرتب سازی اسپرم است که با نام MicroSort یا “چرخش” نیز شناخته می شود. فرایندی که در آن اتفاق می افتد جریان سنجی است. در اینجا ، پدر آینده نمونه اسپرم را تهیه می کند ، که به کروموزوم های X و Y جدا می شود. این حتی چگونه کار می کند؟ جالب اینجاست که اسپرم دختران حاوی 2.8 درصد DNA بیشتر از پسران است – به عبارت دیگر ، سنگین تر است. سپس اسپرم با کروموزوم های مورد نظر برای IVF یا تلقیح داخل رحمی (IUI) استفاده می شود .

برخی از علائم حمل یک نوزاد پسر چیست؟

روش اریکسون آلبومین درتعیین جنسییت جنین

روش فیلتراسیون آلبومین  برای جداسازی اسپرم، که بیشتر با نام روش اریکسون آلبومین شناخته می شود، یک تکنیک جنجالی برای انتخاب جنسیت قبل از بارداری است. این روش به وسیله دکتر رونالد اریکسون اختراع و به ثبت رسیده است، که در حال حاضر تنها فرم از تکنولوژی جداسازی اسپرم است که در ایالات متحده امریکا در دسترس است.

کارایی این روش تا حد زیادی مورد تردید است. پژوهش هایی وجود دارند (بسیاری از آنها با شرکت خود دکتر اریکسون صورت گرفته اند) که گزارش کرده اند که این روش می تواند شانس یک جنس یا دیگری را افزایش دهد، اما مطالعاتی نیز وجود دارند که هیچ موفقیتی در کاربرد روش فیلتراسیون آلبومین نیافته اند.

گفته شده که تکنیک اریکسون برای افرادی که امید دارند پسر داشته باشند کمی موفق تر است، تقریبا 80 درصد همانطور که برنامه ریزی کرده اند پسر دار می شوند. برای افرادی که دختر می خواستند، درجه موفقیت  گزارش شده کمی بیش از 70 درصد است. بین 15 و 30 درصد از کودکان متولد شده با این شیوه جنسیتی که والدین مورد نظر امید آن را داشتند را نخواهند داشت.

شرح ساده این تکنولوژی، روش اریکسون شامل قرار دادن سلولهای اسپرم شستشو شده به روش ویژه، در بالای “محلول لایه ای آلبومین” می شود. آلبومین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در منی یافت می شود. آلبومین با افزایش ضخامت به صورت لایه ای در می آید و ضخیم ترین لایه در زیر قرار می گیرد.

ایده اصلی روش این است که سلولهای اسپرم Y به سمت پایین شنا می کنند و سریعتر از بقیه به ضخیم ترین لایه می رسند. اینکه دلیل این اتفاق سرعت سلولهای اسپرم Y است یا چگالی سبک تر آنها در مقایسه با سلولهای اسپرم X، مشخص نیست.

برای افرادی که پسر می خواهند، به دنبال روش فیلتراسیون تلقیح انجام می گیرد، یا IUI.

برای افرادی که دختر می خواهند نیز IUI بعد از اینکه سلولهای اسپرم فیلتر شده اند به کار می رود، اما داروی باروری کلومید به پروتکل درمان افزوده می شود. گفته می شود کلومید، موکوس پلاک گردن رحم  را تغییر می دهد و آنرا برای سلولهای اسپرم X مطلوب تر می سازد.

شانس رسیدن به جنسیتی که می خواهید چقدر است؟ نرخ موفقیت گزارش شده متغیر است. البته این بر اساس مطالعاتی است که ثابت کرده اند این روش اساسا موفقیت آمیز است.

تنها راه شناخت واقعی داشتن فرزند پسر ، مشاوره با پزشک برای آزمایش خون خاص ، سونوگرافی یا هر دو است. اما برخی از راه های جالب و غیر علمی وجود دارد که مامان آنها را به جنسیت کودک خود نشان می دهد. طبق قصه های همسران ، اگر پاسخ این س questionsال ها مثبت باشد ، اینها همه شاخص های احتمالی شماست که یک پسر بچه را در راه دارید.

  • آیا ضربان قلب کودک کمتر از 140 ضربان قلب در دقیقه است؟
  • شکم شما شبیه یک بسکتبال است؟
  • آیا آرئولهای شما بطور قابل توجهی تاریک شده اند؟
  • آیا هوس غذاهای شور یا ترش می کنید؟
  • آیا در اوایل بارداری یک بیماری آرام و بدون صبح داشته اید؟
  • آیا وزن کودک شما در قسمت جلوی بدن شما بیشتر دیده می شود؟
  • آیا کودک شما دست انداز کم است؟
  • آیا هوس زیادی از گوشت و پنیر می کنید؟
  • آیا پاهای شما نسبت به قبل از بارداری سردتر است؟
  • آیا موهای پاهای شما حتی سریعتر رشد می کنند؟
  • آیا دستان شما همیشه فوق العاده خشک است؟
  • آیا همسر شما نیز مقداری وزن کودک اضافه می کند؟
  • آیا ادرار شما زرد روشن است؟
  • آیا بینی شما گسترش می یابد یا بزرگ می شود?
instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.