هزینه ترميم پرده بكارت سال ۱۴۰۲{دکتر بکارت}

هزینه عمل ترمیم بکارت، علت خونریزی بعد عمل، نحوه انجام، عوارض و سوالات متداول بکارت

ترمیم پرده بکارت

عمل ترمیم پرده بکارت یا هایمن

ترمیم پرده بکارت (به انگلیسی: hymenoplasty یا به انگلیسی: Hymenorrhaphy) هایمِنوپلاستی یا هایمنوراپی، عمل جراحی بازسازی پرده بکارت است. در این مقاله در خصوص هزینه های ترمیم پرده بکارت لیست قیمت ها در ایران و سایر کشور ها و همچنین عمل ترمیم بکارت به طور کامل صحبت می کنیم. پارگی پرده بکارت در برخی فرهنگ‌ ها و جوامع سنتی از حساسیت زیادی برخوردار است. قبل از انجام هر کاری با یک مشاوره پزشکی زنان خوب در ارتباط باشید. بسیاری از دختران به واسطه اتفاقاتی شامل تجاوز و یا وارد شدن جسمی خارجی به داخل واژن و یا هر اتفاق دیگری ممکن است پرده بکارت خود را از دست بدهند. راه حلی که برای این افراد وجود دارد ترمیم پرده بکارت یا هایمنوپلاستی است، که به اینکه بقایای پرده بکارت وجود دارد یا نه بستگی دارد و به روش های مختلفی انجام میگیرد.

فهرست مطالب

ترمیم پرده بکارت اینفوگرافیک زنان 909
ترمیم پرده بکارت اینفوگرافیک زنان 909

برای اینکه به سوالاتی نظیر :

ترمیم پرده بکارت چگونه انحام می شود؟ عمل ترمیم پرده بکارت چقدر طول می کشد؟ زمان مناسب برای ترمیم پرده بکارت؟ هزینه ترمیم پرده بکارت چقدر است ؟ چه مدت بعد از پارگی بکارت امکان ترمیم وجود دارد؟ دکتر خوب برای ترمیم بکارت؟ و تمام سوالات دیگر شما در این باره پاسخ دهیم پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ترمیم پرده بکارت

 

شما را به دیدن فیلم درباره عمل هایمنوپلاستی یا بازسازی پرده بکارت دعوت می کنیم

پرده بکارت چیست؟ انواع پرده بکارت

بهتر است قبل از اینکه به موضوع ترمیم پرده بکارت و شرایط و قیمت آن بپردازیم ابتدا بدانیم که پرده بکارت چیست و انواع بکارت را ببینیم.

پرده بکارت یا هایمن، یک بافت نازک گوشتی در ورودی واژن زنان است، که در بیش از نیمی از خانم‌ها پس از برقراری رابطه جنسی یا ورود یک جسم خارجی به داخل واژن، پاره می‌شود. این پارگی ممکن است همراه خونریزی  و یا بدون خونریزی باشد. پرده بکارت به هبچ عنوان در عمق واژن قرار ندارد.

در شکل زیر انواع پرده بکارت را مشاهده می کنید.

انواع پرده بکارت

آیا می دانید چند درصد از زنان حلقوی هستند؟

عوامل موثر در پارگی پرده بکارت

ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله:

خودارضایی از طریق وارد کردن جسم داخل واژن

در بعضی مواقع در هنگام خودارضایی فرد با وارد کردن جسم داخل واژن خود و وارد کردن ضربه به پرده بکارت باعث پاره شدن ان می شود.

پرده بکارت هایمنوپلاستی ترمیم هزینه

بیشتر بدانید » پرده بکارت مصنوعی از دروغ تا واقعیت.

فعالیت جنسی:

دخول در حین فعالیت جنسی می تواند باعث پارگی پرده بکارت شود.

فعالیت جنسی و پرده بکارت

با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه افرادی که در بدو تولد به آنها زن اختصاص داده شده، پرده بکارت ندارند، و همه افرادی که پرده بکارت
دارند، در طول فعالیت جنسی دچار پارگی یا کشش نمی شوند.

 استفاده از تامپون:

قرار دادن تامپون در واژن می تواند باعث کشیدگی یا پارگی پرده بکارت شود، به خصوص اگر تامپون نادرست یا با فشار زیاد وارد شود.

تامپتون

 

حرکات بدنی و پارگی پرده بکارت

وزش هایی مثل رقص و سوارکاری و ژیمناستیک و دوچرخه سواری به هیچ وجه باعث پارگی نمی شود. فقط در صورتی که ضربه ای سنگین به ناحیه واژن وارد شود و جسمی خارجی وارد واژن شود امکان پارگی وجود دارد.

فعالیت بدنی و پرده بکارت

میزان خونریزی بعد از پارگی پرده بکارت

پاره شدن پرده بکارت در بعضی افراد همراه با درد و خونریزی است و در بعضی افراد که پرده بکارت ضخیمی دارند متفاوت است. افرادی که دارای پرده ارتجاعی و حلقوی هستند اصلا پارگی پرده بکارت برایشان وجود ندارد. اما در سایر پرده های بکارت این مورد متفاوت است. عوامل تاثیر گذار در خونریزی عبارتند از:

  1. نوع پرده بکارت
  2. دخول شدید
  3. ضخامت پرده
  4. اماده نبودن واژن برای ارتباط جنسی

هزینه ترمیم پرده بکارت

هزینه ترمیم پرده بکارت بسته به عوامل مختلفی از جمله محل، کلینیک و عملکرد جراح می تواند متفاوت باشد. شایان ذکر است که این روش اغلب برای احترام به حریم خصوصی و حیثیت زنان تحت آن محرمانه نگه داشته می شود که ممکن است هزینه های بیشتری را در پی داشته باشد. با این حال، بسیاری از کلینیک ها تلاش می کنند تا این روش را برای کسانی که به دلایل فرهنگی یا مذهبی انتخاب می کنند مقرون به صرفه کنند. – هزینه ترميم بكارت در کرج – هزينه ترميم بكارت با ليزر در تبریز

هزینه ترمیم بکارت با لیزر

هزینه جراحی ترمیم پرده بکارت در ایران و کشور های مختلف:

 ایران:

جراحی ترمیم پرده بکارت در ایران غیرقانونی و غیر مجاز تلقی می شود. با این حال، برخی از پزشکان ممکن است هنوز این روش را غیرقانونی انجام دهند. قیمت این گونه جراحی ها می تواند بسیار متفاوت باشد و از 3 میلیون تا 15 میلیون ایرانی، بدون قیمت ثابت مشخص باشد.

هزینه ترميم بكارت سال ۱۴۰۲ – سال ۱۴۰۰

هزینه ترمیم بکارت در تهران

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و به روز در مورد هزینه جراحی ترمیم پرده بکارت، مهم است که با یک متخصص یا کلینیک پزشکی واجد شرایط در محل خاص خود مشورت کنید. آنها قادر خواهند بود بر اساس شرایط و نیازهای فردی شما قیمت دقیقی را به شما ارائه دهند.

هزینه جراحی ترمیم پرده بکارت در کشورهای در حال توسعه و کلینیک های خصوصی خاص می تواند بین 500 تا 1000 دلار باشد.

ایالات متحده:

در ایالات متحده هزینه متوسط جراحی ترمیم پرده بکارت معمولاً از 3000 دلار شروع می شود و تا 15000 دلار می رسد. با این حال، مهم است که گزینه های تامین مالی را بررسی کنید یا بررسی کنید که آیا بیمه درمانی شما این روش را پوشش می دهد یا خیر. در دالاس، تگزاس، هزینه ها مقرون به صرفه تر است و از کمی بیش از 900 تا 500 دلار متغیر است.

انگلستان:

در انگلستان، کلینیک های تخصصی جراحی زیبایی در منچستر و گلاسکو، روش های ترمیم پرده بکارت را با حدود 2000 پوند ارائه می دهند که از حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن کامل اطمینان حاصل می کند.

هند:

جراحان در هند جراحی ترمیم پرده بکارت را مقرون به صرفه تر کرده اند و هزینه های آن از حدود 15000 تا 20000 روپیه هند متغیر است. با این حال، برخی از کلینیک‌ها ممکن است به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، هزینه‌های بالاتری، تا ۷۵۰۰۰ روپیه یا حتی ۱ میلیون روپیه دریافت کنند. در Chandigarh، یک کلینیک جراحی پلاستیک وجود دارد که این روش را با قیمت تقریبی 55000 روپیه ارائه می دهد، که ارزان تر از انگلستان یا ایالات متحده است.

روش های ترمیم و بازسازی پرده بکارت 

پرده بکارت پس از پاره شدن یا آسیب دیدن، توانایی بازسازی طبیعی را ندارد.

و برای افرادی که به هر نحوی پرده بکارت خود را از دست داده اند و در فرهنگ و اعتقادات مذهبی خود این موضوع باعث سرزنش انها خواهد بود به فکر این می افتند که پرده بکارت خود را ترمیم کنند.

روش های ترمیم پرده بکارت

هنگامی که به دنبال ترمیم پرده بکارت هستید، حتما باید با یک متخصص زنان با تجربه در این زمینه مشورت کنید. این متخصصان پزشکی از روش های مختلفی برای بازیابی پرده بکارت استفاده می کنند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که شرایط خاصی برای روش های ترمیم پرده بکارت اعمال می شود.

1- عمل هایمنوپلاستی یا عمل باکرگی مجدد

هایمنوپلاستی که به عنوان جراحی ترمیم باکرگی معروف است، یک عمل جراحی با هدف بازسازی پرده بکارت برای افرادی است که به دلایل مختلف باکرگی ندارند. این جراحی برای بازسازی پرده بکارت به گونه ای است که ظاهر طبیعی آن را تقلید می کند و به آن اجازه می دهد در حین رابطه جنسی خونریزی کند و توهم باکرگی را ایجاد کند.

درباره هایمنکتومی یا جراحی پرده بکارت بیشتر بدانید.

توجه به این نکته ضروری است که پرده بکارت شامل استفاده از پرده بکارت مصنوعی نیست. در عوض، بافت موجود برای دستیابی به ظاهری دست نخورده جراحی می شود.

عمل پرده بکارت

روش های هایمنوپلاستی hymenoplasty بسته به موارد فردی از روش های مختلفی استفاده می کند. عواملی مانند میزان پارگی پرده بکارت و وجود یا عدم وجود باقیمانده ها در تعیین رویکرد خاص برای ترمیم نقش دارند. هر مورد به دقت ارزیابی می شود تا مناسب ترین تکنیک برای دستیابی به نتیجه مطلوب تعیین شود.

زمانی که بقایای پرده وجود دارد.

برای افرادی که باکرگی ندارند اما هنوز بقایای پرده بکارت وجود دارد، امکان بازیابی پرده بکارت از طریق یک عمل جراحی ساده وجود دارد. در این موارد، بقایای پرده بکارت را می توان با دقت به هم دوخت و امکان ترمیم را فراهم کرد. این جراحی معمولاً به زمان کوتاهی، اغلب کمتر از 45 دقیقه، برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز دارد.

زمانی که بقایای پرده وجود ندارد

در مواردی که پرده بکارت به طور کامل در حین رابطه جنسی پاره و هیچ باقیمانده ای وجود ندارد، روش های جایگزینی برای بازسازی پرده بکارت وجود دارد. یک گزینه شامل استفاده از بافت واژن برای ایجاد یک پرده بکارت جدید یا کاشت پرده بکارت مصنوعی است. در طی این روش، بافت‌های سطحی واژن دستکاری می‌شوند تا غشایی شبیه پرده بکارت تشکیل شود. این غشای تازه تشکیل شده در هنگام آمیزش جنسی پاره می‌شود و خونریزی می‌کند و ظاهر باکرگی می‌دهد.

توجه به این نکته ضروری است که این نوع جراحی ترمیمی پیچیده تر است و برای بهبودی مناسب نیاز به یک دوره استراحت دارد. پس از جراحی ترمیم باکرگی به این نوع، توصیه می شود تا حدود سه ماه از انجام فعالیت جنسی خودداری شود. این به زمان کافی برای بهبود محل جراحی اجازه می دهد و خطر عوارض را کاهش می دهد.

روش دیگر برای بازسازی پرده بکارت در زمانی که هیچ باقیمانده ای وجود ندارد، استفاده از آلوپلانت است، پیوند بافتی که به عنوان جایگزینی برای پرده بکارت عمل می کند. این روش نه تنها ظاهر پرده بکارت را بازسازی می کند، بلکه دهانه واژن را نیز سفت می کند تا حس باکرگی را تقلید کند. هم روش بافت واژن و هم روش آلوپلانت بیشتر از دوختن بافت باقیمانده به یکدیگر درگیر و نیازمندتر هستند. افرادی که این روش را انجام می دهند مدت بیشتری باید صبر کنند تا بتوانند رابطه جنسی و نزدیکی داشته باشند.

مزایای عمل هایمنوپلاستی

بازسازی پرده بکارت (هایمنوپلاستی) در تهران از مزایای زیر برخوردار است:

  1. این جراحی از نوع سرپایی است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد.
  2. شما نیازی به همراهی ندارید تا این عمل انجام شود.
  3. این عمل می تواند با بیهوشی کامل یا بی حسی موضعی انجام شود.
  4. پبخیه های این جراحی جذبی هستند و شما بعد از عمل نیازی به برداشتن آنها ندارید.
  5.  این جراحی بدون درد است.
  6. این روش برای تمامی نوع پرده بکارت، روشی قطعی و موثر محسوب می شود.

ترمیم پرده بکارت هیچگونه عارضه ای بدنبال ندارد البته اگر توسط فردی ماهر و مسلط به اناتومی دستگاه تناسلی انجام شو .

شما می توانید از تجربیات کسانی که عمل هایمنوپلاستی یا هایمنوراپی داشته اند، استفاده کنید.

2- ترمیم پرده بکارت با لیزر

در این روش لبه های واژن را با استفاده از لیزر بخیه میزنند به نحوی که باعث پوشاندن کامل دهانه واژن نشود. بعد از مدتی این لبه ها در کنار هم رشد میکنند و همدیگر را میپوشانند. و نیازی به بخیه معمول نمی باشد. در این روش نیازی به جوش خوردن هایمن نیست.

هزینه ترمیم بکارت

هزینه ترمیم پرده بکارت با لیزر حدودا 10 تا 12 میلیون تومان است.

3- ترمیم پرده بکارت با کپسول

کپسول ترمیم بکارت به صورت کپسولی از خون مصنوعی داخل واژن قرار میگیرد تا با اولین نزدیکی پاره شده تا به نظر برسد که این خون به خاطر پارگی پرده بکارت است.

کپسول ترمیم پرده بکارت

که معمولا چند ساعت قبل از نزدیکی استفاده می شود. این کپسول باعث ایجاد حساسیت، التهاب، خشکی واژن و عفونت نیز می شود.

این کپسول را میتوانید به صورت آنلاین از داروخانه ها تهیه کنید. این روش ممکن است عوارض جانبی داشته باشد. شیاف ترمیم پرده بکارت در بسیاری از کشورها برای اولین سکس مورد استفاده قرار می گیرد.

4- ترمیم بکارت با گیاهان دارویی یا ترميم بكارت بدون عمل

همانطور که می دانید طبیعت پاسخگوی بی چون و چرای ما در درمان بهتر و بهبودی کامل جسمی و روحی ما بوده است

از انجا که پرده بکارت نمیتواند دوباره رشد کند و قابلیت بازسازی خود را ندارد.با استفاده از گیاهان دارویی میتوان تا حد زیادی باعث تنگی واژن شد.

مزایای استفاده از گیاهان دارویی عبارتند از :

  • تعادل در ترشحات شما
  • از بین بردن خارش و قارج و باکتری
  • تنگ کردن وازن
  • افزایش لذت جنسی در بانوان
  • ایجاد بوی خوش در وازن
  • از بین بردن عفونت های وازن

با این وجود، باید توجه داشت که گیاهان دارویی به عنوان یک روش طبیعی برای ترمیم پرده بکارت بدون جراحی به صورت کامل نمیباشد بلکه باعث بهبود شرایظ آن میشود.

زمان مناسب براي ترميم بكارت (عمل باکرگی مجدد)

به طور کلی باید برای زمان ترمیم پرده بکارت به دو نکته توجه داشت :

  • در ترمیم بکارت موقت بهترین زمان یک هفته قبل زفاف میباشد.
  • در ترمیم دایم بکارت محدودیت زمانی وجود ندارد.

زمان مناسب براي ترميم بكارت

اشکال آناتومیک و خواص بافت پرده بکارت در بین افراد بسیار متفاوت است. پس از اولین دخول، پارگی های کوچکی به نام کرونکل های هیمنال همراه با خونریزی جزئی در برخی رخ می دهد. تکنیک های مختلفی برای ترمیم هیمنال وجود دارد: ترمیم اولیه، تکنیک فلپ دیواره جانبی، تکنیک بخیه زیر مخاطی و تکنیک سرکلاژ.

تقاضا برای جراحی زیبایی اندام تناسلی خارجی زنان روز به روز در حال افزایش است، اما هنوز تجربه کافی در مورد جراحی زیبایی اندام تناسلی وجود ندارد.

هدف بازسازی کارونکل های پرده بکارت به موقعیت باکره اولیه و اطمینان از خونریزی همراه با دخول جنسی است. پرده بکارت، درست مانند آپاندیس، عملکرد واقعی ندارد.

در این صورت این خانم  ها برای دوری از فشار به هایمنوپلاستی  روی می آورند.

بهبودی هر زن پس از جراحی هایمنوپلاستی متفاوت است. در بیشتر موارد، روند بهبودی بین 4 تا 6 هفته طول می کشد. پرده‌ها برای بهبودی نیاز به زمان دارند، بنابراین محافظت از آن‌ها پس از عمل پرده‌کاری ضروری است.

روش های تشخیص سالم بودن بکارت

1- تشخیص سلامت بکارت در منزل

تشخیص سلامت پرده بکارت توسط خود فرد یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد قصد دارند درباره آن اطلاعات کسب کنند.

با این حال، تشخیص سالم بودن پرده بکارت توسط خود فرد، به عنوان یک معیار دقیق و قطعی تلقی نمی‌شود.

برخی نشانه‌ها می‌توانند در تشخیص سلامت پرده بکارت توسط خود فرد مفید باشند.

تشخیص سلامت پرده بکارت

به عنوان مثال، فردی که تاکنون تجربه رابطه جنسی نداشته، پرده بکارت‌اش بدون پارگی و با شکل گرد است.

به عبارت دیگر، پس از رابطه جنسی و پارگی پرده بکارت، شکل ورودی به شکل حرف V تغییر می‌کند. همچنین، در داخل واژن، پرزهایی وجود دارند که با تکرار رابطه جنسی تحلیل می‌شوند.

در دختران باکره، لبیاهای کوچک بسیار به هم نزدیک و چسبیده هستند، اما در دخترانی که تجربه رابطه جنسی داشته‌اند، فاصله بین لبیاها افزایش می‌یابد. با این حال، باید به یاد داشت که تشخیص سلامت پرده بکارت بهتر است توسط پزشک صورت گیرد و از روش‌های خانگی برای تشخیص سلامتی جنسی استفاده نشود.

درباره علائم پاره شدن بکارت بیشتر بدانید.

1-1 تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد با عکس

توجه به این نکته ضروری است که اگر فردی می خواهد از وضعیت پرده بکارت خود کاملا مطمئن شود، باید با پزشک متخصص مشورت کند.

برای انجام معاینه شخصی می توان جلوی آینه دیواری نشست و پاهای خود را باز کرد. به آرامی واژن را با دست باز کنید و مراقب باشید که جسم خارجی داخل آن وارد نشود. با این کار باید پرده بکارت برای معاینه قابل مشاهده باشد.

شایان ذکر است که عواقب این معاینه شخصی را نباید نادیده گرفت. اگر کسی در مورد سلامت یا آسیب پرده بکارت خود نگرانی دارد، بهتر است با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.

تشخيص سالم بودن بكارت توسط خود فرد

درباره روش های تشخیص سالم بودن بکارت بیشتر بدانید.

1-2 بررسی پرده بکارت با دوربین گوشی

یکی دیگر از روش های موجود برای افراد است. برای این کار به یک تلفن همراه با دوربینی که دارای چراغ قوه یا دوربین دیجیتال (توصیه می شود) نیاز دارید.

مانند روش قبلی، روی یک سطح صاف بنشینید و بالاتنه خود را حدود 45 درجه به عقب متمایل کنید تا پشت و سطح صاف تقریباً موازی باشند. با استفاده از انگشت شست و سبابه یا انگشت شست و وسط یک دست، دو لبه پایینی واژن (محل خروج خون در دوران قاعدگی) را به اندازه کافی (مثلاً بین 1 تا 2 سانتی متر بسته به اندازه خود) جدا کنید. با دست دیگر با وسیله ای که تهیه کرده اید از پرده بکارت عکس بگیرید. مطمئن شوید که چراغ گوشی شما روشن است یا هنگام عکس گرفتن از فلاش استفاده کنید.

سپس، روی عکس خود زوم کنید. اگر عکس اشتباه است، دوباره سعی کنید تا عکس مورد نظر را دریافت کنید. توجه به این نکته ضروری است که، گرفتن عکس از فاصله بسیار نزدیک ممکن است کیفیت را کاهش دهد.

سپس عکسی که گرفته اید را با عکس های بالا مقایسه کنید و نوع پرده بکارت خود را مشخص کنید. به خاطر داشته باشید که رنگ واقعی پرده بکارت ممکن است با عکس های گرافیکی متفاوت باشد و به رنگ پوست شما بستگی دارد. در نهایت به دلایل احتیاطی پس از استفاده حتما عکس را پاک کنید.

2- کولپوسکپی برای معاینه پرده بکارت

برای بررسی لگن یا پرده بکارت می توان آزمایش کولپوسکوپی انجام داد. این روش جدید حدود ده تا بیست دقیقه زمان می برد و متخصص زنان می تواند سلامت یا عدم سلامت پرده بکارت را تعیین کند.

کولپوسکپی برای معاینه پرده بکارت

در طول آزمایش، پزشک یک دستگاه بزرگ‌نمایی به نام کولپوسکوپ را چند سانتی‌متر داخل فرج قرار می‌دهد. این دستگاه نوری را ساطع می کند که به راحتی از طریق دوربین موجود در دستگاه به مشاهده داخل واژن کمک می کند. پزشک ممکن است از محلول سرکه برای تمیز کردن دهانه واژن استفاده کند و تشخیص هر ناحیه مشکوک را آسان‌تر کند. این روش جدید کولپوسکوپی روشی مطمئن و موثر برای بررسی سلامت پرده بکارت است.

 

مراقبت های بعد از ترمیم بکارت 

پس از انجام عمل جراحی ترمیم باکرگی، پیروی از دستورالعمل های مراقبتی خاص برای اطمینان از بهبودی مناسب بسیار مهم است.

درباره روش های شتشوی واژن و بکارت بیشتر بدانید.

در اینجا چند نکته کلی وجود دارد که باید رعایت شود:

  •  بسته به نوع عمل ممکن است فواصل خاصی وجود داشته باشد که در طی آن باید از فعالیت جنسی یا هر نوع تماس صمیمی خودداری کنید. بسیار مهم است که این دستورالعمل ها را دنبال کنید تا امکان بهبودی مناسب فراهم شود.
  • در طول دوره نقاهت از وارد کردن هر گونه جسم خارجی به داخل واژن خودداری کنید. این شامل تامپون، دوش، یا هر مورد دیگری است که ممکن است روند بهبودی را مختل کند می شود.
  • در دو هفته اول پس از جراحی، توصیه می شود از نشستن کامل خودداری کنید و در عوض حالت نیمه نشسته را در پیش بگیرید. این می تواند به کاهش فشار روی ناحیه جراحی و تسهیل بهبودی کمک کند.

مراقبتی های بعد از ترمیم پرده بکارت

  •  اگر متخصص مراقبت های بهداشتی شما داروهایی مانند آنتی بیوتیک ها را تجویز کرده است، مهم است که آنها را طبق دستور مصرف کنید. رعایت رژیم دارویی به پیشگیری از عفونت و حمایت از روند بهبودی کمک می کند.
  • پس از دوش گرفتن یا استفاده از توالت، توصیه می شود ناحیه تناسلی را با استفاده از سشوار به آرامی خشک کنید. این می تواند به حفظ پاکیزگی کمک کند و خطر عفونت را کاهش دهد.
  •  اگر آزمایش پاپ اسمیر باید انجام شود، به طور کلی توصیه می شود آن را به بعد از دوره نقاهت موکول کنید. این اجازه می دهد تا محل جراحی به درستی و بدون هیچ گونه اختلال غیر ضروری بهبود یابد.
  • در حالی که هیچ شواهد علمی خاصی وجود ندارد که مصرف کمپوت را با روند بهبودی پس از هیمنوپلاستی مرتبط کند، حفظ یک رژیم غذایی متعادل و مغذی می تواند به رفاه کلی کمک کند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم در طول دوره بهبودی همیشه مفید است.

درباره مراقبت های بعد از عمل واژینوپلاستی بیشتر بدانید.

عوارض ترمیم پرده بکارت

جراحی ترمیم بکارت ، مانند هر عمل جراحی ، خطرات و عوارض احتمالی را به همراه دارد. در اینجا برخی از عوارض وجود دارد که می تواند رخ دهد:

 عفونت: خطر ابتلا به عفونت در محل جراحی وجود دارد. حفظ بهداشت خوب و پیروی از دستورالعمل های مراقبت های بعد از عمل می تواند به به حداقل رساندن این خطر کمک کند.

عوارض ترمیم پرده بکارت

درد یا ناراحتی: درد یا ناراحتی در ناحیه دستگاه تناسلی یک عارضه جانبی رایج پس از بیانیه ای است. این بسته به فرد و میزان عمل جراحی می تواند در شدت و مدت زمان متفاوت باشد.

 خونریزی: مقداری خونریزی در حین یا بعد از عمل طبیعی است ، اما خونریزی بیش از حد یا طولانی مدت باید به یک متخصص مراقبت های بهداشتی گزارش شود.

جای زخم: زخم در محل جراحی می تواند رخ دهد ، که ممکن است بر ظاهر یا خاصیت ارتجاعی پرده بکارت تأثیر بگذارد.

 واکنشهای آلرژیک: امکان تجربه واکنش آلرژیک به بیهوشی ، داروها یا سایر مواد مورد استفاده در طول عمل وجود دارد.

تأثیر روانشناختی: برخی از افراد ممکن است بعد از انجام عمل جراحی ترمیم بکارت ، اثرات روانشناختی یا عاطفی را تجربه کنند. مهم است که تأثیر بالقوه بر بهزیستی ذهنی را در نظر بگیرید و در صورت لزوم به دنبال پشتیبانی مناسب باشید.

مشورت با متخصص زنان یا متخصص ترمیم بکارت برای درک کامل عوارض و خطرات احتمالی مرتبط با این روش بسیار مهم است. آنها می توانند بر اساس وضعیت خاص و تاریخچه پزشکی شما مشاوره شخصی ارائه دهند.

ترميم بكارت قابل تشخيص است؟

به صورت کلی بله ترمیم بکارت قابل تشخیص است. ولی به میزان پارگی پرده بکارت قبلی نیز بستگی دارد.در قانون جدید ترمیم پرده بکارت نباید عنوان شود .

ترمیم بکارت را نمی توان بعد از رابطه جنسی تشخیص داد، زیرا پرده بکارت پاره می شود .

ترميم بكارت قابل تشخيص است؟

آیا شریک زندگی متوجه خواهد شد که دختر قبلا عمل ترمیمی انجام داده؟

اگر این عمل توسط یک پزشک بسیار مجرب انجام شود، نه همسر و نه پزشک متوجه نمی شوند که دختر قبلا بکارت خود را از نداشته و تحت عمل ترمیم قرار گرفته است. این یک فرصت جدید برای احساس اعتماد به نفس باکره است.

محرمانه بودن و حفظ حریم خصوصی شما، طبق خط مشی کلینیک ما برای هر گونه عمل زیبایی اندام تناسلی زنانه کاملاً حفظ خواهد شد.بخیه های مورد استفاده در ترمیم 3 تا 6 هفته پس از جراحی کاملاً حل می شوند و غشای هیمنال بدون اسکار قابل مشاهده بهبود می یابد و تشخیص جراحی را غیرممکن می کند.

هزینه ترمیم پرده بکارت در سال 1401

علت خونريزي بعد از ترميم بكارت

خونریزی غیرطبیعی که ممکن است منجر به تشکیل لخته خون شود به ندرت دیده می شود و در 1 از 100 جراحی رخ می دهد. به دلیل استفاده از بخیه حل شونده کوچک، این ممکن است منجر به خطر عوارض بعد از عمل مانند خونریزی از زخم جراحی شود که احتمالاً در اثر راه رفتن یا فعالیت های دیگر ایجاد می شود. در این رابطه باید از مصرف آسپرین و سایر داروهای ضد انعقاد حداقل 10 روز قبل و بعد از جراحی خودداری شود.

علت خونريزي بعد از ترميم بكارت

بعد از جراحی، خونریزی غیرطبیعی که ممکن است منجر به تشکیل لخته خون شود، به ندرت دیده می شود و در کمتر از 1 درصد از جراحی ها رخ می دهد. حداقل 15-10 روز قبل و بعد از جراحی برنامه ریزی شده باید از مصرف آسپرین و سایر داروهای ضد انعقاد خودداری شود.

برای هایمنوپلاستی با مینی پرینئوپلاستی، ممکن است پس از جراحی ترشحات سبز متمایل به زرد وجود داشته باشد، زیرا واژن پر از مایع ترشحی و انواع مختلف باکتری است. این می تواند باعث واکنش به زخم و بخیه های جراحی شود. جذب کامل بخیه ها معمولاً در عرض 8-6 هفته اتفاق می افتد. ترشحات سبز مایل به زرد نیز ممکن است در این مدت باقی بماند.

پیشنهاد ما این است که بخیه های خود را در دوره قاعدگی، به خصوص بعد از استفاده از توالت، بیشتر تمیز کنید، استراحت کنید و سعی کنید فعالیت های خود را به حداقل برسانید، به طور مکرر پدها را تعویض کنید، از بلند کردن وزنه های سنگین بیش از 5 کیلوگرم خودداری کنید، تا حد امکان از پله ها پرهیز کنید.

از چمباتمه زدن خودداری کنید، بیشتر از میوه ها و سبزیجات، آب میوه های تازه و نان سبوس دار مصرف کنید تا مدفوع شما نرم بماند. اگر مشکلی احساس کردید، همیشه می توانید به صورت آنلاین با ما مشورت کنید.

عفونت/التهاب – التهاب یا عفونت در محل بخیه ممکن است پس از جراحی رخ دهد. از آنجایی که جراحی روی دهانه واژن انجام می شود، مستعد عفونت است. عفونت ممکن است منجر به التهاب شود. ترشحات واژن ، ادرار و غیره ممکن است منجر به عفونت شوند.

بیماران برای جلوگیری از هرگونه عفونت باید اندام های خصوصی خود را تمیز و خشک نگه دارند. بیمارانی که دیابت دارند یا دچار عفونت مجاری ادراری یا هر عفونت واژن دیگری هستند، ممکن است بعد از عمل دچار عفونت شوند. عفونت یا تورم می تواند محل بخیه را مختل کرده و باعث خونریزی شود.هزینه ترمیم بکارت

پریود شدن بعد از ترمیم پرده بکارت

 

هیچ ارتباطی بین جراحی هایمنوپلاستی و سیکل قاعدگی وجود ندارد. هایمنوپلاستی در یک سطح بسیار سطحی انجام می شود، جایی که حتی کل واژن در ارتباط نیست. اگر هیمنوپلاستی به درستی انجام شود، معمولاً روی بخیه ها یا کل عمل تأثیر نمی گذارد. برخی از بیماران از قاعدگی دردناک شکایت دارند که به دلیل کاهش اندازه دهانه واژن پس از جراحی است.

پریود شدن بعد از ترمیم پرده بکارت

به دلیل استفاده از بخیه حل شونده کوچک، این ممکن است منجر به خطر عوارض بعد از عمل مانند خونریزی از زخم جراحی شود که احتمالاً در اثر راه رفتن یا فعالیت های دیگر ایجاد می شود.

در صورتی که بعد از جراحی خونریزی بیش از حد از زخم جراحی ایجاد شود، کلیه هزینه های خدمات و درمان این عارضه بعد از جراحی دیگر از شما دریافت نمی شود. اما اگر خونریزی یا سایر عوارض ناشی از عدم رعایت دستورات پزشک باشد، هزینه آن از شما

دریافت خواهد شد.

سوالات درباره ترمیم بکارت

ترمیم پرده بکارت بعد از اولین رابطه جنسی موفقیت آمیز خواهد بود؟

سلام. من بعد از ترمیم پرده بکارت رابطه جنسی داشته ام و فکر می کنم دخول دو دقیقه طول کشید. بعد از دخول خونریزی داشتم و احساس دردی را تجربه کردم. در فرهنگ ما خونریزی پس از دخول در شب عروسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . حالا نمی دانم دوباره خونریزی خواهم داشت یا خیر. لطفا کمکم کنید سلام و از سوال شما بسیار ممنونم. هایمنوپلاستی همانطور که می دانید به دلایل مختلف فرهنگی و مذهبی انجام می شود ترمیم پرده بکارت در برگیرنده ترمیم پرده است تا بتواند به وضعیت قبلی خود باز گردد. جهت تکمیل فرایند درمان به خوبی انجام شود رابطه جنسی و مقاربت از طریق واژن باید ۴ هفته به تاخیر بیفتد.

در عمل ترمیم پرده بکارت اجازه همسر یا پدر لازم است؟

نیاز به اجازه‌ی همسر و یا پدر نیست. تنها در مواردی که تجاوز، حوادث و یا اتفاقات تصادفی باعث پارگی بکارت شده‌اند، می‌توان مجوز قانونی گرفت که باز هم نیازی به اجازه‌ی پدر یا همسر نیست.

کی پردشو ترمیم کرده؟

افراد زیادی پرده بکارت خود را ترمیم کرده اند که بسیاری از این افراد نظرات خود را در قالب کامنت در زیر همین صفحه به اشتراک گذاشته اند.

ایا پرده های ارتجاعی نیز نیاز به ترمیم دارند؟

اگر  فرد به تغییر شکل دهانه واژن و تغییر جهت چین های واژن توجه نکند از ذست رفتن باکرگی قابل تشخیص نیست.

آزمایش قبل از ازدواج ترمیم پرده بکارت را نشان می‌ دهد؟

تنها معاینه قابل استناد معاینه پزشکی قانونی است و معاینه ای دیگر در مطب های خصوصی فاقد ارزش قانونی است.و نکته دیگر اینکه در آزمایش ازدواج باکرگی و ترمیم پرده بکارت قابل تشخیص نیست.

ایا میتوان تشخیص داد که پرده بکارت وجود ندارد و ارتباط جنسی داشته؟

در صورتی که بکارت پاره شده باشد نمیتوان تشخیص داد که قبلا دوخته شده بوده یا نه .

ایا عمل ترمیم پرده بکارت همراه با بیهوشی است ؟

به بیهوشی احتیاجی نیست و با بی حسی انجام میشود.

ایا خراش باعث پارگی پرده بکارت می شود ؟

در مقاربت های بعدی احتمال خونریزی بسیار اندک خواهد بود و شما باید قبل از ازدواج دوباره پرده بکارت خود را ترمیم کنید. توصیه می شود در این شرایط فعالیت جنسی خود همچون مقاربت از طریق واژن را حداقل ۴ هفته پس از جراحی به تاخیر بیندازید. زمانی که رابطه جنسی داشتید خونریزی ایجاد می شود که نشان دهنده موفقیت عمل جراحی است. برخی از افراد در دفعات بعدی رابطه جنسی خونریزی تجربه نمی کنند. اگر نگرانی در مورد نتایج جراحی دارید بهتر است با مشاور خود تماس بگیرید و از او کمک بخواهید. پرده شما دوباره خونریزی نخواهد داشت مگر اینکه جراحی ترمیم پرده بکارت دوباره تکرار شود. اصلا مهم نیست چقدر زمان برای دخول سپری شده است. وقتی پرده پاره شد، خونریزی متوقف می شود.

عمل ترمیم بکارت چقدر طول می کشد؟

حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه. اما اگر جراحی بدون بقایای پرده باشد، از ۱ تا ۲ ساعت متغیر است.

آیا من کاندید مناسبی برای ترمیم بکارت هستم؟

بهترین کاندید برای این فرآیند زنان سالمی هستند که انتظار واقعی از چنین فرایندهایی دارند. ترمیم پرده بکارت می تواند ظاهر بکارت فرد را بهبود ببخشد و او را در موقعیت های فرهنگی و مذهبی یاری کند. برای زنانی که به دنبال انجام این جراحی هستند باید آن را حداقل ۴هفته قبل از روز عروسی انجام دهند. وبرای دائمی بودن ترمیم باید یک روتوش بعداز ۲ماه مجددا انجام شود.از آنجایی که این جراحی از لحاظ پزشکی ضروری نیست افراد باید خودشان برای انجام آن رغبت کافی داشته باشند.

بعد از ترمیم پرده بکارت خونریزی اتفاق می افتد؟

اگر نزدیکی در بازه‌ی ممنوعه صورت بگیرد و یا جسم خارجی وارد واژن شود، می‌تواند ترمیم را از بین ببرد و ایجاد خونریزی کند.

از ترمیم پرده بکارت چه انتظاری می توانید داشته باشید؟

بهترین روش برای اینکه هایمنوپلاستی می تواند مفید باشد یا خیر، حرف زدن با یک مشاوره خوب است. شما می توانید اهداف و انتظاراتی که از این جراحی دارید را بیان کنید و هر سوالی که داشتید را بپرسید.
در طول مشاوره اولیه پزشک:

  • سابقه پزشکی و داروهایی که مصرف می کنید را مورد بررسی قرار خواهد داد
  • در مورد فرایند و سایر فرآیندهای مرتبط بحث خواهد کرد
  • توصیه هایی را بر اساس نیازها و اهداف شما ارائه خواهد کرد

چرا عمل هایمنوپلاستی ؟

هایمنوپلاستی فرایند تقریبا امنی است و خطرات و عوارض جانبی اندکی برای افراد در پی دارد. با اینحال همانند سایر روش های جراحی این گزینه نیز ممکن است خطر عفونت یا خونریزی داشته باشد.

بیشتر عوارض ناشی از ترمیم پرده بکارت نادر هستند. در طول جراحی پرده بکارت ترمیم می شود. در طولانی مدت عوارض ناشی از این جراحی بسیار اندک خواهد بود.

چنین فرآیندی باید تحت نظر پزشک متبحر انجام شود

هایمنوپلاستی یک جراحی سرپایی است تحت بی حسی موضعی و آرام بخش ها انجام می شود. بسیاری از بیماران به طور کامل در عرض یک هفته بهبود می یابند.

هدف این جراحی این است که زنانی که بازسازی پرده بکارت داشته اند، با رابطه جنسی واژینال بعدی خود دچار خون ریزی شوند.

به همین دلیل، مهم است که از هر گونه فعالیت که می تواند به پرده بکارت آسیب بزند، مانند استفاده از تامپون، دوچرخه سواری، کشش بیش از حد یا ورزش اجتناب شود.

گواهی سلامت بعد از ترمیم چگونه است؟

برخی از متخصصان گواهی سلامت را برای ازدواج میدهند. ولی پزشک قانونی هرچه که در معاینه می بیند را گواهی می دهد.

آیا می دانید هزینه گواهی سلامت بکارت چقدر می باشد.

ایا بعد از انجام جراحی ترمیم پرده بکارت خونریزی وجود خواهد داشت؟

افراد معمولا سوالات زیادی در مورد فرایند هایمنوپلاستی یا همان ترمیم پرده بکارت دارند. ایا بعد از جراحی و پس از مقاربت جنسی پاره شدن پرده باعث خونریزی می شود؟ باید از موارد مصنوعی استفاده شود؟ ایا این روش موثر خواهد بود؟
بعد از انجام هایمنوپلاستی به طور طبیعی خونریزی وجود خواهد داشت و به طور قطعی می توان گفت بیمار بعد از برقراری رابطه جنسی خونریزی خواهد داشت.
متاسفانه بیش از 30 درصد بیمارانی که پرده بکارت خود را ترمیم میکنند در طول اولین مقاربت جنسی خود خونریزی تجربه نکرده اند و همین امر می تواند برای بیشتر افراد یک گزینه ازاردهنده و استرس زا باشد. توصیه می شود فعالیت های جنسی همچون مقاربت از طریق واژن حداقل ۴هفته پس از جراحی به تعویق بیفتد.
زمانی که شما مقاربت جنسی انجام می دهید باید مطمئن باشید که خونریزی خواهید داشت. اگر در مورد نتایج این جراحی نگرانی دارید بهتر است با یک مشاوره خوب ومنطقی تماس بگیرید و در مورد این نگرانی ها با پزشک خود صحبت کنید.
بیشتر خانم ها با عمل هایمنوپلاستی بعد از اولین رابطه جنسی شان دچار خونریزی می شوند .
جراحی هایمنوپلاستی اگر توسط یک فرد متبحر و با تجربه انجام شود می تواند فرایند امنی برای افراد باشد.
خونریزی معمولا بعد از هایمنوپلاستی یا دوختن پرده بکارت رخ می دهد برخی از زنان رگ های خونی بیشتری در این ناحیه نسبت به دیگران دارند. افرادی که رگ های خونی اندکی در این ناحیه دارند ممکن است بعد از برقراری رابطه جنسی اصلا خونریزی نداشته باشند یا بسیار اندک باشد.

قيمت ترميم بكارت نی نی سایت

هزینه ترمیم بکارت نی نی سایت

 

489 دیدگاه ها
  1. نازلی می گوید

    سلام وقت بخیر من تو ۱۴ تو استخر افتادم وبه لبه تیزی برخورد کرد و خون اومد تقریبا ۳ روز طول کشید آیا بکارتم رو از دست دادم یانه خیلی نگرانم

  2. نگار می گوید

    سلام من چند باری با نامزدم رابطه داشتم و میخایم جدا بشیم
    هزینش چقدره ؟

    1. دکتر می گوید

      با پزشک سایت تماس بگیرید

  3. ماریا می گوید

    سلام من چندسال ازدواج کردم ولی هنوز باکره ام وپرده ام سالمه
    چندتا دکترهمرفتم ولی متاسفانه هرکدوم یه نظردادن
    آخذیشگفت باید باهمسرت بری پزشکی قانونی برگه سلامت بگیری
    که مجوزعمل بدن برای پرده ات که باجراحی وبیهوشی باز بشه
    من اجازه حتی معاینه نمیدم دست خودم نیست
    یهدکتر بهمگفت اندازه واژن ات اندازه دختر بچه نوزاد۶ماهه است

  4. آیناز می گوید

    سلام من ۱۷ سالمه چند سال قبل شهربازی رفته بودم سوار یه وسیله شدم خیلی هیجان بهم وارد شد وقتی اومدم خونه دیدم شلوارم چند قطره خون ریخته ام پریودمم یه هفته ای بود که تموم شد بود مطمعنم خونه به پریودم ربطی ندارست امکان داره پرده بکارتم اسیب دیده باشه ؟ من تا به حال با هیچ پسری در رابطه نبودم تا به حال اگه اسیب دیده باشه بعدا برای ازدواج مشکی ایجاد نمیکنه

    1. دکتر می گوید

      باید معاینه شوید

  5. shm می گوید

    ببخشید مدت عمل چقدر طول میکشه مثلا یک روزه عمل میکنید من راهم دوره میتونم بیام خودم استراحت کنم مراقبت کنم یا باید اونجا بمونیم

    1. دکتر می گوید

      سلام کل پروسه 45 دقیقه و سرپایی برای مشاوره بیشتر به سایت تهران ماما مراجعه کنید

  6. shm می گوید

    سلام خانم دکتر وقت بخیر من یه سوال داشتم آیا بعد از ترمیم بکارت دوباره وارد رابطه جنسی بشیم بازم خون میاد یا باید شیاف اینا بگیریم؟من تبریز هستم چند بار رابطه داشتم با نامزدم الان جدا شدیم خیلی برام مهمه میخوام بیام

    1. دکتر می گوید

      بهترین کار جراحی بکارت

  7. ava می گوید

    سم دکتر من 15سالمه وقتی 12سالم بود از سر کنجکاوی یه مدادو تا 2سانت کردم داخل واژنم ولی اصلا درد نداشت خون هم نیامد نمیدونم پردم سالمه با ن لطفا جواب بدین

    1. دکتر می گوید

      بله سالمید نگران نباشید برای معاینه به سایت تهران ماما مراجعه کنید

  8. ‌. می گوید

    سلام من با دوست پسرم ۱۳ سالگی رابطه جنسی داشتم تا ۱۴ سالگیم بعدش یه اتفاق افتاد و از هم جدا شدیم درواقع من نمیدونستم که پرده چجوری زده میشه فقط میدونستم رابطه جنسی چجوری هستش بعد الان یک سال گذشته آیا میتونم ترمیم کنم بکارتم رو ، قیمتش الان چند هستش کلا؟!

  9. حسام می گوید

    سلام خسته نباشید من حدود سه ماه پیش با دوست دخترم داشتیم از پشت سر به وارژنش عورتم رو مالش می دادم که در حد کله عورتم در جلوی وارژنش تو رفتگی داشت ولی هیچ گونه دخولی هم انجام نشد و بعد از ارضا شدن دوست دخترم دچار خونریزی بسیار جزی شد ( ضمنا من به یقین مطمن هستم دوست دخترم قبل من هیچ رابطه ای نداشته )آیا امکان پارگی پرده وجود دارد انشالله که سالمه و اگر هم اسیب دیده باشه چون ما در یکی از شهرهای استان خراسان شمالی هستیم امکان ترمیم نداریم و واسه دوست دخترم خواستگار اومده آیا امکانش هست با استفاده از کپسول های خون مصنوعی هایمون سر و ته قضیه جم بشه و در شب زفاف خونریزی داشته باشه لطفا خواهش می کنم راهنمایی کنید موضوع بسیار حیاتیه

    1. دکتر می گوید

      بله نگران نباشید سفارش بدید در واتساپ

    2. ..‌ می گوید

      سلام قیمت شیاف چقدره؟ازکجا میتونم تهیه کنم؟

      1. دکتر می گوید

        با شماره 09387812589

    3. حسن می گوید

      سلام میتونم خصوصی باهاتون حرف بزنم تلگرام.این آیدیمه

      1. دکتر می گوید

        بله تو واتساپ پیام بگذارید

  10. عالی می گوید

    سلام، الان هزینه ترمیم چقدر هست؟
    بندرعباس پزشک یا ماما سراغ دارید که ترمیم انجام بده؟
    ممنون

  11. Ziba... می گوید

    سلام خانم دکتر من ۲ سال پیش ار دام خونمون افتادم پایین آیا امکان پارگی وجود دارد یا نه

  12. بانو می گوید

    توی مقاله تون نوشتید بعد از ترمیم کرم برای جای اسکار معرفی میکنید من شهرستان هستم و ترمیم انجام دادم میشه یه کرم برای بعد از عمل معرفی کنید بهم

  13. MM می گوید

    سلام وقتتون بخیر متأسفانه حین خودارضایی متوجه نشدم و جسمی رو حدود ۱/۵ الی ۲ سانت وارد واژنم کردم و بعد مقدار خیلی کمی خون روی جسم دیدم چقد امکان داره پردم پاره شده باشه و آسیب دیده باشه؟

    1. دکتر می گوید

      100درصد پاره شده است

  14. شهناز می گوید

    سلام وقتتون بخیر من یکبار عمل ترمیم بکارت انجام دادم ولی بعد از اولین رابطه هیچ خون و دردی نیومد عمل درست صورت نگرفته یا ممکنه بعد عمل بدون خونریزی باشه؟

    1. دکتر می گوید

      ممکن عمل درست صورت نگرفته یا ترمیم موقت باشه

  15. امیرم می گوید

    سلام شماره کلینیکتون رو میفرمایید ؟

    1. دکتر می گوید

      09387812589

  16. زهرا می گوید

    سلام من با آقا رابطه دارم الان 2 سال هست هرماه دو یا 3 بار رابطه دارم از جلو میشه برم دکتر واسه ترمیم انجام میشه

    1. دکتر می گوید

      بله انجام میشه

  17. بدون نام می گوید

    سلام خسته نباشید من ۴روز پیش تو خونه تنها مشغول خودارضایی خودم شدم ولی اصلا حواسم به خودم نبود ک آخر خودمو بدبخت بدبخت کردم و پردمو از دست دادم بخوام ترمیم کنم ۸میلبون باید هزینه کنم یا ارزون تره😞

  18. Sara می گوید

    آیا تنگی واژن با ترمیم بکارت باهم امکان پذیر است یا باید فاصله دار باشد

    1. دکتر می گوید

      بله با هم انجاام میشود

  19. فاطمه می گوید

    سلام ببخشید من چندبار با نامزدم رابطه داشتم که اینکار از نظر خانواده هامون به شدت جرمه باید عروسی زفاف داشته باشیم بعد من پردم ارتجاعیه بعد از سه بار رابطه یکم تغییر شکل داده نمیتونم عمل کنم باید قبل اط عروسی نامه به خانواده ها بدم ایا با ورزش کگل خوب میشه؟ داخل بعضی سایتا خوندم استفاده از آلوورا باعث ترمیمش میشه درسته ایا؟

    1. دکتر می گوید

      متاسفانه خیر فقط جراحی جوابگو هست

  20. سارا می گوید

    من دو بار رابطه داشتم بانامزدم…هزینه ترمیم پرده بکارت چقدره

    1. دکتر می گوید

      سلام عزیزم بالای 8 تومن

  21. sahar می گوید

    سلام من یه دختر مجرد هستم ازداوج هم نکردم با کسی رابطه هم نداشتم آلان یکی از دوستام دیده میگه پرده نداری چجوری بفهمم که پرده دارم یا نه

    1. دکتر می گوید

      باا معاینه مامایی

  22. ناشناس می گوید

    اگه ۳ سال از رابطه و‌پاره شدن پرده بکارت گذشتن باشه
    بازم قابل ترمیم هست؟!

    1. دکتر می گوید

      بله میتوان

    2. ناشناس می گوید

      سلام میخواستم بدونم عمل توسط ماما انجام میشه یا پزشک متخصص؟؟

  23. ...... می گوید

    سلام ببخشید اگر بخواهیم ترمیم بکارت انجام دهیم و سنمون قانونی باشدو مادر پسر در جریان باشد نیاز به مجوز داریم یا نه چه کاری باید انجام بدهیم شما انجام میدید ترمیم بکارت رو یانه .

    1. دکتر می گوید

      سلام نیازی به مجوز نیست

      1. نه می گوید

        سلام ببخشید الان هزینه عمل چقدره؟
        و افراد زیر سن قانونی میتونن ترمیم بکارت انجام بدن؟

        1. دکتر می گوید

          سلام بالای 8 تومن
          بله

  24. بی نام از بهارستان می گوید

    سلام وقت بخیر من چند روز پیش برای عمل هایمنوپلاستی پیش یک دکتر متخصص زنان و زایمان رفتم اما دکتر گفت پرده بکارتت خیلی آسیب دیده و چیزی ازش باقی نمونده ک بخوام عمل کنم و احتمالش خیلی کمه ک عملت فایده ای داشته باشه و حسابی تو دلمو خالی کرد و منو ترسوند .میخواستم بپرسم همچین چیزی که گفتن درسته؟؟

    1. دکتر می گوید

      سلا م اصولا باید پیوند پوستی انجام بشه برای شم بله امکان شبیه سازی وجود دارد

      1. بی نام از بهارستان می گوید

        لطف میکنید واضح تر بگید من متوجه نشدم باید چیکار کنم!
        یعنی خودم حتما باید به دکتر بگم که این پیوند که گفتید رو انجام بده یا خودشون انجام میدن؟؟

        1. دکتر می گوید

          سلام باید تشریف بیارید پیش پزشک ما تا براتون انجاام بدهند

          1. بی نام از بهارستان می گوید

            من اصفهان هستم نمیتونم بیام تهران
            این پیوندی که فرمودید باید انجام بشه یعنی همین دکتری که رفتم نمیتونن انجام بدن؟؟

          2. هیو می گوید

            سلام ببخشید خانم خواستم بپرسم که عمل ترمیم بکارت برای دختر ۱۵ ساله امکان پذیر است؟

          3. دکتر می گوید

            بله هست

      2. Asal می گوید

        سلام خسته نباشید دکتر دست زدن و انگشت را کامل نبردن باعث میشه بکارت ازبین بره چون هیچ خونی هم نیومده؟

        1. دکتر می گوید

          تا معااینه نشه نمیشه نظر داد

  25. رضا می گوید

    سلام میشه بفرمائید هزینه ترمیم حداکثر چقدر است

    1. دکتر می گوید

      10 تومن عزیزم

  26. Sogi می گوید

    سلام شیراز نیستید شما من راهنمایی میخوام

  27. سحر می گوید

    سلام شما شیراز هم دکتر سراغ دارید برا ترمیم

    1. دکتر می گوید

      خیر عزیزم مطب ما فقط تهران

      1. زهره می گوید

        سلام اگه15سال پیش بکارت ازدست داده باشه ترمم میشه

        1. دکتر می گوید

          بله میشه

    2. مهتاب می گوید

      سلام شما جایی تو شیراز پیدا کردین؟

  28. .... می گوید

    سلام وقتتون بخیر من چندبار رابطه داشتم با دوست پسرم عذر میخوام ازتون ک انقد صریح میگم تا دو سه سانت الت تناسلیشو داخلم کرد بلکم بیشتر اما خون نیومد اما دفعه اخری ک اینکارو کرد نصف بیشتر داخلم کرد و خونریزی کردم امکانش هست ک اون خون بابت خشکی واژن بوده باشه یا مربوط میشه ب پردم

    1. دکتر می گوید

      عزیزم پرده بکارت کامل پاره شده است

  29. شيما می گوید

    سلام خانوم دكتر موقت چه قيمته

  30. Mobina می گوید

    ایا برای عمل به شناسنامه هم نیاز است؟

    1. دکتر می گوید

      خیر عزیزم

  31. بی خبر می گوید

    سلام اصفهان هم دکتر سراغ دارین ؟

  32. Mohsen می گوید

    سلام ، بخیر
    حدود ۲ سال که با دختری رابطه دارم ولی چون شرایط مالی برا ازدواج ندارم میخوام فعلا پرده بکارتشو ترمیم کنم و اگر رابطه دوستیمون طولانی تر شد بتونه حق انتخاب داشته باشه ولی حدود هزینه ترمیم چقدر میشه

    1. دکتر می گوید

      سلام از 7 تومن به بالا

  33. . می گوید

    سلام.دوست پسرم رابطه برقرار کرد و خون اومد رفتم معاینه و دکتر گفت ساعت رو در نطر بگیر برای شما تا ۷ پاره شده و چون فردا اتفاق رفتم گفتن که کبودی و زخم ها مشخصه و معلومه که اتفاق افتاده به نطر شما اون قسمت که باقی مونده شب زفاف خون میاد و زده میشه یا نه ترمیم کنم؟؟؟
    خدا لعنتش کنه که پولم ندارم چجوری جور کنم 🥺

    1. دکتر می گوید

      باید ترمیم کنید

  34. دلوین می گوید

    من سه ماه پیش برام این اتفاق افتاد فقط یک بار یعنی بکارتم از بین رفته چون خونریزی نداشتم دکتر شیراز میشناسید ک معاینه کنن منو بببین باید ترمیم شه یا خیر

  35. Sara می گوید

    سلام دختر وقتتون بخیر ببخشید میشه بگید هزینه عمل حدودا چقدر هستش؟

    1. دکتر می گوید

      درود بر شما بالای 7 تومن عزیزم

  36. FaBa می گوید

    سلام من چند روز پیش یه رابطه داشتم
    بعد درحد چند قطرخون اومد و..
    پرده بکارتم که احتمالا ااز بین رفته میخواستم بدونم برای ترمیم موقت هزینه چقدره؟ و چطوری انجام میشه؟

  37. nastaran می گوید

    سلام ببخشید دزفول هم ترمیم انجام میدن با تشکر

  38. سارا می گوید

    سلام من با نامزدم رابطه داشتم و در عرض یک ماه چند بار قرص جلوگیری خوردم این در آینده برای بچه دار شدن تاثیر داره؟

    1. دکتر می گوید

      خیر اصلا

      1. ... می گوید

        سلام ،پرده ام براثر خودارضایی چند سال پیش پاره شده،اگه آزمایش بدم معلوم میشه یانه ،فقط رابطه جنسی معلوم میشه

        1. دکتر می گوید

          خیر عزیزم

  39. Elin می گوید

    مطب شما کجاس؟ من میخوام ترمیم کنم اما جایی رو پیدا نمیکنم 😢

    1. دکتر می گوید

      تهران عزیزم

      1. لاله می گوید

        لطفا آدرس دقیق رو میفرمائید و راههای تماس برای نوبت گرفتن

        1. دکتر می گوید

          سلام عزیزم با ش 09387812589 در واتساپ هماهنگ کنید

        2. دختر می گوید

          سلام وقت بخیر من الان دو هفته هست که ترمیم بکارت انجام دادم بعد الان پریود شدم و بازم دارم پماد هارو استفاده میکنم ولی مثل قبل از اینکه بخوام بخیه هارو حس کنم یا زمانی که پماد رو میزنم حس نمیکنم تا امشب که دیدم یکی از بخیه هام خیلی شل شده و هنگام شستن خودم قشنگ حس میکردم که بلند شده ایا ممکنه بخیه پاره شده باشه ؟؟؟
          چون تو دوران پریودی هست اصلا نمیشه تشخیص داد که بدونم این خون پریودی هست یا برای بخیه ها .
          یا اینکه امکان داره بخیه جذب شده باشه و گره سرش شل شده باشه برای افتادن ؟؟
          میشه راهنمایی کنید ممنون میشم

          1. مهناز می گوید

            هزینش چقدر شد؟

          2. دکتر می گوید

            بالای 8 تومن

          3. Mary می گوید

            سلام عزیزم منم الان حدوددوهفته است جراحی کردم،والان پریود شدم
            چه پمادی به شمادادن به من فقط واسه شستشو صابون دادن

          4. دکتر می گوید

            عزیزم پمادی لازم نیست بزنید

  40. روژین می گوید

    سلام خانم دکتر میگم من چند روز پیش ی رابطه داشتم اولش خون نیومد بعد دوتا یا سه قطره اومد خون قرمز نبود لکه بود صورتی بود یعنی میشه. بکارتم پاره. شده باشه

    1. دکتر می گوید

      بله صد در صد

      1. رها می گوید

        هزینه دوخت پرده بکارت چقدرهست

        1. دکتر می گوید

          بالای 10 تومن

  41. فرانک می گوید

    با سلام . من سال ۹۲ رابطه داشتم ولی هیچ گونه درد و خونریزی نداشتم . الان میخوام ازدواج کنم و خانواده خودم و همسرم خیلی متعصبن و میدونم که میبرن برای دریافت برگه سلامت . من واقعا موندم چیکار کنم نمیدونم چاره چیه ؟ امکان داره حلقوی باشم؟؟

    1. دکتر می گوید

      مطمینا ارتجاعی بودید ولی اول معااینه مامایی برید

  42. Lilith می گوید

    سلام
    من ۱۹ سالمه نامزد دارم دو ماه پیش تو تاکسی بهم تجاوز شد و در حد چند قطره هم خونریزی داشتم و میدونم هایمنم پاره شده
    تا یک ماهم عفونت قارچی شدیدی داشتم و کسی از این موضوع با خبر نیست
    الان من اگه ترمیم کنم و خانواده‌همسرم چون خیلی متعصبن اگه منو ببرن پیش دکتر برای معاینه معلوم میشه ؟!
    هزینه ترمیم چقدره ؟!

    1. دکتر می گوید

      بله هر چییزی ممکن هزینه ترمیم هم متفاوت

  43. 💔💔💔 می گوید

    سلام هزینه ترمیم موقت چقدره و اینکه کی مراجعه کنیم و شب زفاف خونی میاد با ترمیم موقت؟هزینش چقدره برا پرده حلقوی

    1. دکتر می گوید

      سلام ترمیم موقت 4روز قبل زفاف انجام میشود

  44. نتاشه می گوید

    سلام هزینه ترمیم دایمی چقدر است لطفا زودتر پاسخ دهید . و ایا تا یکسال مطمین باشیم که پرده سالم هستش یا خیر .لطفا معلومات وهید

    1. دکتر می گوید

      بله هزینه ها متغییر است

  45. P.sh می گوید

    سلام وقتتون بخیر من با شماره ای که توی سایت گذاشته بودید تماس گرفتم ، اما جواب ندادید ؟
    راه ارتباطیتوت از چه طریقی هست؟

    1. دکتر می گوید

      سلام عزیزم تو واتساپ در ارتباط باشید

      1. زهرا می گوید

        سلام من یه بار پرده یکارتم پاره شده بود عملم کردم بعداز ۳ سال رابطه برقرار کردم ولی هیچ نوع خونی نیومد دلی ۴ روز اولش خیلی تنگ بود جوری بود خیلی درد داشت

        1. رویا می گوید

          سلام میشه لطفن بگی برای عملت چقدر دادی؟

  46. Linda می گوید

    سلام .من سه بار رابطه جنسی داشتم از واژن با همسرم. الان میتونم عمل هایمنوپلاسی انجام بدم؟؟ و هزینش حدودا چقدر میشه ؟و اینکه ممکنه وقتی دکتر معاینه می‌کنه متوجه ترمیم بشه ؟؟لطفا جوابمو بدین .

    1. دکتر می گوید

      سلام بله ممکن هزینه 8 تا 10 تومن

  47. M می گوید

    سلام وقتتون بخیر ببخشید خانواده ی من ممکنه منو ببرن معاینه. میخواستم بدونم اگر ترمیم کنم و پزشک معاینه کنن تو گواهی هم لحاظ میشه که ترمیم شده؟ یا فقط این که پرده وجود داره یا نداره لحاظ میشه؟

    1. دکتر می گوید

      بستگی به وجدان پزشک داره

      1. غزل می گوید

        سلام خسته نباشید هزینه دوخت پرده بکارت تا چندمیلیونه؟

        1. دکتر می گوید

          بالای 7 میلیون

  48. دختری می گوید

    من تاحالا رابطه جنسی نداشتم ولی وقتی پریود بودم یه کیسه شصت کیلوی رو بلند کردم از پله بردم بالا یه نیم ساعت بعدش رنگ خون پریودیم یکم قرمز تر بود یعنی ممکنه بکارتم پاره شده باشه اگه شده باید بیام برای ترمیم؟؟؟

    1. دکتر می گوید

      باید معاینه شوید بدون معاینه نمیتوان نظر داد

    2. م می گوید

      من پارسال از بلندی دقیق نمیدونم ۱متر بود ۱ونیم متر یا ۲متر پریدم پایین اون زمان پریودم بودم ولی وقتی پریدم دردی حس نکردم یعنی ممکنه پردم پاره شده باشه؟؟

      1. دکتر می گوید

        هر چیزی ممکن باید معاینه بشید

  49. بخت برگشته می گوید

    خدا هزاران هزار بار لعنت کنه اون دختری رو که باکره نیست و بعدباانجام یه عمل ساده خودش رو به یکی دیگه تحمیل میکنه.میدونید که دراصل اون عقدی که بینشون خونده میشه باطله و زندگیشون و خوابشونم حرامه….و خدالعنت کنه اون دکتری رو که با اینا هم دستی میکنه….الهی زندگیتون نابود بشه

    1. جاوید می گوید

      مشکل از ما مردها هست که دوست داریم دروغ بشنویم اگه رابطه جنسی قبل از ازدواج برای زن بد هست برای مرد هم بده زن و مرد نداره

    2. Elin می گوید

      بالاخره اتفاقه ، هایمن خیلی حساسه و اینکه به دخترای بدبخت چه ربطی داره به خاطر یک سری از مردای کثیف و مریض آسیب میبینن . پس باید عمل نکنن و آیندشون خراب بشه بخاطر ی اتفاقی که به خواسته خودشون نبوده ، خوبه طرز تفکرمون رو عوض کنیم

    3. Rosa🌹 می گوید

      خدا لعنت کنه، اون مردی رو که تجاوز میکنه
      و خدا لعنت کنه تموم کسایی که باعث ازدواج دیر هنگام میشن. روی نیازها نمیشه پوشش گذاشت اما از توقعات میشه کم کرد
      و خدا لعنت کنه تموم کسایی رو که تفکر مذهبی عقب مونده دارن

      1. دکتر می گوید

        افرین

  50. بیبی بویی می گوید

    واقعا دکترایی بی ابرو و بی شرفی هستین که با این کار و این عمل زندگی یه زوج تمام عمر به دوروغ استوار میکنید نسلتون از زمین باید برداشته شه

    1. Elin می گوید

      اونوقت دخترایی که بخاطر یک سری آدمای مریض آسیب دیدن چیکار کنن؟ آیندشون باید خراب بشه! باید ساکت بمونن و حرفی نزنن ! باید تا ابد بدبختی بکشن!!!

      1. بج می گوید

        شما با دل راضی میری سکس میکنی پرده که جر خورد میایی میدوزی و دروغ میگی به پسر مردم که من باکرم و وقتی گول پرده دوخته شدتو خورد پشت سرش هی خیانت میکنید راحت به بهونه های مختلف و پولاشو تیغ میزنی اونوقت پر رو پر رو احساس حق به جانبی میکنی ؟ خوبه هرزه ها جدیدا پر رو تر شدن حق خودشون میبینن دروغ بگن و ریا بکنن من که آدم دینی نیستم ولی تو این کره خاکی خیانت و دروغ ودورویی رو جایزه نمیدیم شما اول باید بپذیری مشکل داری بعد مشکلات رو حل کنی نه این که صورت مسیله رو پاک کنی و ادعای آدم خوبی بودنتونم بشه اونایی که واقعا بهشون تجاوز شده یا اتفاقی پردشونو از دست دادن بحثشون جداست و کاری که میکنن حقشونه پس لطفا هرزه های عزیز دم از حق زندگی آینده و این چیزا نزنید شما لیاقت داشتید به طرفتون راستشو میگفتید لیاقتتون همینه که بزارن درتون و فرار کنن تا خرج دوختت گردن خودت بیافته

        1. سعید می گوید

          چی میگی،روانی

    2. Mohsen می گوید

      شما مراقب خودت باش

    3. جاوید می گوید

      اگه اینجوری باشه خیلیا نباید ازدواج کنند چطور وقتی یه پسر رابطه داره بد نیست ولی یه دختر رابطه داشته باشه بده ما اول باید افکارمون رو درست کنیم آدمها خودشون میخوان که بهشون دروغ گفته بشه اگه بپذیریم که رابطه یک لذت خدادادی هست و هر دو نفر چه پسر چه دختر حق دارن لذت ببرن

  51. بدبخت می گوید

    سلام الان ک ترمیم میکنیم به چ دردی میخوره دیگه وقتی ک تو آزمایش می‌فهمن همه دیگه چ فایده ک بکنیم هعی

    1. دکتر می گوید

      ترمیم بکارت بری خونریزی زفااف الان دیگه معاینه بکارت منسوخ شده

  52. آلا می گوید

    سلام من سکس داشتم ولی دخول نبوده
    بعد چند ساعت یکم خون اومد پرده بکارتم پاره است یا ن نمیدونم

  53. زهرا می گوید

    با سلام
    روزتون بخیر
    ببخشید من پرده ارتجاعی دارم دوست پسرم میگه اگه هم آلت تناسلی داخلش بره پرده ای نیست که پاره بشه
    در رابطه با پرده ارتجاعی توضیح میدین

  54. صاحل86 می گوید

    سلام.بکارت حلقوی با لیزر تنگ شه بازم نیاز به بخیه ترمیمی داره؟
    امکانش هست به خاست بیمار داخل بیمارستان بستری کنید؟چون از راه دور میخام بیام نمیتونم همون روز برگردم بخاطر نشستن داخل ماشین و راه رفتن اذیت میشم.کسی از مشکلم باخبر نیست نمیتونم از کسی کمک بگیرم

    1. دکتر می گوید

      کلا جراحی سرپایی داخل مطب و نیاز به بستری ندارد

      1. Noora می گوید

        سلام من ۱۹ سالمه و یه هفته پیش رابطه داشتم با کسی بعد با اینکه اولین رابطم بود خونریزی نداشت و طرف فک میکنه بار اولم نیست
        دلیلش چی میتونه باشه؟! اون خاستار اینه برم معاینه و ثابت بشه اولین بارمه آیا امکان پذیره؟! من به پزشک زنان زایمان مراجعه کنم میتونه ثابت کنه اولین بارم بوده؟

        1. ....شاهین می گوید

          سلام هزینه دائم چقدرع؟
          و اینکه پیش ماما بریم مشخص میشه که ترمیم و پرده اصلی نیست ؟

          1. دکتر می گوید

            هزینه ها هر سال متفاوت است

    2. نفس 401 می گوید

      سلام الان که نت قطع هستش از طریق چه پیام رسانی با شماره ای دادین ارتباط برقرار کنیم یعنی زنگ بزنیم حواب میدن؟

      1. دکتر می گوید

        تماس بگیرید

  55. Jahan می گوید

    خانم دکتر ممکنه کسی ک عمل کرده شب زفاف شوهرش متوجه بشه ک عمل کرده ؟

    1. دکتر می گوید

      خوشبختانه تابحال خیر

  56. Jahan می گوید

    خانم دکتر عملش چند ساعت طول میکشه

    1. دکتر می گوید

      30 تاا 40 دقیقه

  57. Sara می گوید

    فمل بیهوشی هم داره یا سرپایی هست؟ ؟؟

  58. Zahra می گوید

    سلام عملش بیهوشی هم داره یا سرپایی هست ؟

  59. Sara می گوید

    عمل سرپایی هست یا بیهوشی چیزیم داره ؟

    1. دکتر می گوید

      فقط سرپایی

  60. Sara می گوید

    سلام ببخشید کسی ک زیاد سکس کرده عملش چقدر سختره ؟؟

    1. دکتر می گوید

      خیلی سخت نیست

  61. Sara می گوید

    سلام ببخشید سخت بودن عمل ب تعداد دفعات سکس هم بستگی داره یا نه ؟

    1. دکتر می گوید

      بی تاثیر نمیتونه باشه

  62. Sara می گوید

    سلام من ۱۷ سالمه . حدودا سه ساله ک با یه پسر بودم و متاسفانه هر وقت میخاست باهاش سکس میکردم . الان
    با وجود اینک زیاد باهاش اینکارو انجام دادم اگه بخام عمل کنم تضمینیه ک بعد عملم پرده ام ب حالت اول برمیگرده ؟
    ممکنه تو شب زفاف همسرم بفهمه عمل کردم ؟

    1. دکتر می گوید

      بله بعد ترمیم در مطب م خونریزی تضمینیه

  63. آدم می گوید

    سلام.چندتا سوال داشتم
    1. در حال حاظر هزینه ترمیم چقدر هست؟؟
    2. آیا ترمیم داعمی هست؟؟
    3. آیا توی آزمایشات و یا چکاب ها متوجه ترمیم بکارت میشن؟؟

    1. دکتر می گوید

      هزینه ها در حاال حاضر بالی 7 تومن میباشد
      بله دائمیه
      بله ممکن در معاینه متوجه بشه دکتر

  64. :))))) می گوید

    خونوادم میخوان ببرنم دکتر مطمئن بشن بکارتم سرجاشه یا نه… چیکار کنم پزشک بهشون نگه ترمیم کردم؟امکانش هست نگه؟

    1. دکتر می گوید

      مگر ینکه با پزشک از قبل همااهنگ کنید

      1. صدیقه می گوید

        ترمیم موقت و دایمی فرقشون چیه

        1. دکتر می گوید

          فرق در مدت زمان ماندگاری بخیه هاست

          1. Mhta می گوید

            سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
            من دیشب رابطه داشتم و خون هم اومد
            الان بخوام انجام بدم هزینه و زمانش کمتر نمیشه؟

          2. دکتر می گوید

            خیر چه ربطی داره

  65. :))))) می گوید

    سلام.من میخوام ترمیم کنم و خونوادم قراره ببرن معاینه مطمعن شن بکارتم سر جاشع بعد ترمیم بکارت اگر توسط پزشکی معاینه بشیم میفهمن که ترمیم شده؟

  66. آرام می گوید

    سلام وقتتون بخیر من۲۴سالمه با طرفم۵ساله دوستیم و حدودا۵سال رابطه داشتیم حالا می‌خواییم ازدواج کنیم بخاطر رسمی که هست باید آزمایش بدم.میخواستم ببینم بعد از رابطه متعدد عمل میشه؟میتونم عمل کنم؟ممنون میشم جواب بدید

    1. دکتر می گوید

      بله میتونید مانعی ندارد

  67. من مرد هستم می گوید

    سلام خسته نباشید خانمی که دوسال متاهل بوده الان طلاق گرفته بخواد دوباره پرده بکارت داشته باشه و سایز واژن به حالت دوسال پیش برگرد بچصورت هستش لطفا راهنمایی کنید اگر بکارت ترمیم کنند سایز واژن هم کوچیک میشه یا نه

    1. دکتر می گوید

      بله ممکن قط قبلش باید حتما توسط پزشک مرکز معاینه بشوند

  68. رویا می گوید

    متاسفانه بعد ترمیم اگه بری معاینه مشخص میشه که ترمیم کردی وهیچ ارزشی نداره

    1. دکتر می گوید

      ترمیم بری خونریزی شب زفااف

  69. رز می گوید

    سلام هزینه این عمل چقدر است ؟

    1. دکتر می گوید

      در حال حاضر از 7 میلیون به بالا

    2. آدم می گوید

      چقدر زمان میبره. آیا مراقب خاصی لازم داره
      یه کسی ک بدون اطلاع خانوادش بخواد این عملو احام بده میتونه؟؟

      1. دکتر می گوید

        نیم ساعت

  70. Raha می گوید

    ببخشید من سال پیش که ۱۶ سالم بود وقتی با یه وسیله ای خودارضایی میکردم ناخواسته وارد واژنم شد و پردم پاره شد
    چون من خونریزی داشت هم اطراف واژنم اثرات پرده پاره شدم بود
    آلان موندم چ کنم چون میگن فقط کسایی که در اثر تصادف و تجاوز و .. قرار گرفتن فقط میتونن این عمل رو انجام بدن

    1. دکتر می گوید

      خیر همه میتونن جراحی بکرت انجام بدهند

      1. رها می گوید

        سلام ببخشید من ۳ سال پیش ترمیم کروم میخام بدونم قابل تشخیص هست الان یا نه شما معاینه با عکس یا …. دارید؟

  71. رها می گوید

    سلام خواستم بدونم بهترین زمان برای عمل کی هست و هزینش چقدره؟

    1. دکتر می گوید

      با معاینه زمان عمل مشخص میشود…هزینه امسال بالای 7 تومن میباشد

  72. فاطمه می گوید

    سلام ببخشید برای خانم۲۰ساله بچه دار میشه پرده بکارت راترمیم کرد

    1. دکتر می گوید

      بله امکان داره

  73. karim koshteh می گوید

    سلام
    من الان 17سالمه وقتی هشت سالم بود پسر خالم بهم تجاوز کرد و خانوادم خبر ندارن میخواتستم بدونم اگه بخوام سه سال دیگه خودمو ترمیم کنم دیر نیست؟

    1. دکتر می گوید

      خیر هیچ زمانی دیر نیست

      1. زرا می گوید

        سلام وقت بخیر من ۳سال نامزد کردم بد پرده بکارتما از دس دادم میخام ترمیم گنم جدابشم
        اگ بخام بازم ازدواج کنم اگ بخام دوباره برگ سلامت بگیرم معلوم میش ک ترمیم کردم یبار پارگی داشت یان

        1. دکتر می گوید

          معمولا بله به ترمیم بکارت گواهی داده نمیشود

    2. بکن ادمین می گوید

      آره جون خودت با دل سیر سکس کردی با رضایت تمام الان اون بیچاره شده متجاوز اخه عقل کل هیچ پسری دختر خالشو تجاوز نمیکنه چون امکان لو رفتنش چندین برابر پس لطفا دروغ نگید خودتونو احمق فرز کنید.

  74. zahrajoon0938@gmail.com می گوید

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من میخواستم بدونم که بکارت آیا وقت گه پار بشه میشه دوباره عمل یا ن شبیه روز اولش میشه یا ن آره من خیلی نگران هستم چون دوستم گفت شبیه روز اولش نمیشه

    1. دکتر می گوید

      بله میشه عمل کرد

    2. جاوید می گوید

      دوست عزیز آیا اون طرف شما اولین رابطه با شما بوده که همچین درخواستی رو از تو داره اکثر پسرها واقعا پرو هستن هر غلطی که میکنن اشتباه نیست ولی به دختره که میرسه اشتباه هست از نظر من بهش بگو قرار نیست چیزی رو به تو ثابت کنم مشکل تو ایران همینه که دختر رو با این کار زجر کوشش میکنن

  75. Lili می گوید

    سلام آدرس مطب خودتونو لطف میکنید

    1. دکتر می گوید

      عزیزم تو واتساپ پیام بدی جهت ادرس

    2. جلال می گوید

      فاحشه کسی است که در زندگیش از همخوابگی با بزغاله نگذشته است و از همخوابگی با بزمچه نیز نمی گذرد اما قصد دارد با دختر باکره ازدواج کند.
      صادق هدایت

      1. اریانا می گوید

        ایول

      2. مریم می گوید

        اره والا. دوست پسرمن همینطوره . خودش میگه هزاران هزاربار سکس کردم قبلابازن ودختروپیروجوون حتی بامرد.بعدوقتی حرف ازدواجومیزنم میگه سختمه بدونم توقبلانامزدکردی!!!

  76. تنها می گوید

    سلام خسته نباشید من یه دختر ۱۸ سالمه که یه سال پیش از روی نادانی و رابطه با فرد اشتباه بکارتم از دست دادم میخوام بدونم میخوام ازدواج کنم چه زمانی خوبه قبل از ازدواجم ترمیم کنم؟

    1. دکتر می گوید

      باید دکتر معاینه انجام بدن

  77. fateme می گوید

    سلام خانم دکتر
    بعد از پارگی پرده، یک هفته بعد ترمیم پرده انجام دادم و دکتری که انجام داد بعد از چند هفته معاینه کرد گفت اوکی شده، بنظر شما با یکبار ترمیم، طوری شده که با دخول مجدد خونریزی بشه؟

    1. دکتر می گوید

      این تضمین رو پزشکتون باید بدهند

    2. خاطره123 می گوید

      سلام.موقع عمل درد داشتی؟اذیت شدی؟بعد از عمل راحت تونستی راه بری و برگردی خونه؟

      1. دکتر می گوید

        عزیزم عمل ترمیم بکارت بدون درد و سرپایی و خیلی راحت میتونید بعد عمل رااه بروید

  78. ستایش می گوید

    سلام خانم دکتر می خواستم ۲ تا سوال بپرسم
    ۱_آیا مالش دادن یا خارش کردن،، پرده بکارت پاره می شه؟
    ۲_من چندین بار داخل واژن ، و لبه هاش رو باز کردم می خواستم توش رو با آینه مشاهده کنم آیا بکارت پاره می شه یا ن؟
    یا آسیبی می بینه؟
    ممنون می شم جواب بدید

  79. حدیثه می گوید

    سلام پرده ایی هم وجودداره بعدنزدیکی پاره نشه

  80. Aram می گوید

    سلام من دخولی نداشتم حس میکنم با خود ارضایی پردمو از دست دادم اگه برا گرفتن گواهی ب پزشک قانونی یا دکتر برم میتونه تشخص بده که بکارتمو بدون دخول از دست دادم؟

    1. دکتر می گوید

      خیر فقط تشخیص پارگی داده میشود

      1. ناشنای می گوید

        سلام ببخشین. دکتر من میخوام برم ببینم پرده دارم یا نه کجا برم در کل چقد هزینه میبره

    2. مبینا می گوید

      سلام خانوم دکتر اگر پرده با دخول پاره بشه باید جایی بریم مجوز بگیریم تا بتونیم ترمیم‌کنیم؟

      1. دکتر می گوید

        خیر مطب ما مجوز نمیخاد

        1. نرگس می گوید

          سلام برای ترمبم اجازه والدین هم نیاز هست
          من ۱۹ سالمه؟؟

          1. دکتر می گوید

            خیر عزیزم

  81. Omm می گوید

    میشه بگید از چند تومن شروع میشه تا چند تومن تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    لطفا میشه بگید

    1. دکتر می گوید

      هزینه ها متغیره از 6 تومن تا 8 تومن

  82. فاطمه می گوید

    سلام این ترمیم در تبریز وجود دارد؟؟؟؟؟
    من ی سال پیش پردمو از دس دادم و دختر ۱۸ ساله ام ولی بنا ب دلایلی طرف گردن نمیگیره ک اون زده
    و جدا شدیم

    1. دکتر می گوید

      فقط تهران

  83. ناشناس می گوید

    سلام من قبلا رابطه جنسی داشتم و الان دارم ازدواج میکنم میخواستم عمل ترمیم پرده بکارت انجام بدم
    میخواستم بدونم درد داره؟ و یا بعدش کسی متوجه میشه ترمیم کردم؟
    و اینکه میخواستم بدونم تو شهر رشت هم این عمل انجام میشه؟ چون ساکن رشت هستم میخواستم بدونم مراکز پزشکی یا دکتر زنان تو رشت انجام میده؟؟

    1. دکتر می گوید

      فقط تهران

    2. دریا می گوید

      هرکی دکتر خواست من سراغ دارم کارش وهزینه ش هم مناسبه
      دکتر لیلا علیزاده

      1. Mari می گوید

        برای کدوم شهره شماره اش رو میزارین

      2. هستی می گوید

        میشه شماره بدید

      3. ر می گوید

        کرمان سراغ دارین؟

        1. بی نام می گوید

          سلام شما دکتر برای کرمان پیدا کردید؟؟

      4. Noname می گوید

        میشه شمارشونو بدین؟

      5. Sana می گوید

        تور خدا کمکم کن و راست بگو واقعا کارش خبه

      6. شیما می گوید

        سلام میشه برامن بفرستی

        1. دکتر می گوید

          09387812589

  84. سما می گوید

    سلام من دختر 16ساله ای هستم که متاهلم و اوایل عقد متوجه شدم که من دختر نیستم خیلی ترسیدم چون با هیچ پسری نبودم و ترسم از رفتن آبروم و شوهرم هم در جریان هستن چیزی نگفتن
    میخواستم بدونم امکان این هست که دختری ملا پرده نداشته باشه

    1. دکتر می گوید

      خیر همه دختران بکارت دارند

      1. هلن می گوید

        متاسفم برای این فردی ک پزشکه سایت هست که دخترا میان با نگرانی تعریف میکنن و شما فقط بله خیر میدید و میگید بیاید واتساپ کسی که اینطوری مشاوره میده نه تنها مشاور و پزشک نیست بله ابتداییم نرفته

        1. دکتر می گوید

          واقعا فکر میکنید میشه داخل سایت مشاوره داد ؟زحمت بکشید داخل واتساپ مشاوره کنید

    2. اسما می گوید

      بعضی ها کلا از بچگی پرده بکارت ندارن

      1. دکتر می گوید

        شما پزشکید این چنین نظر میفرمایید؟

  85. Hamim می گوید

    یعنی چی دختر یا همون عروس و میبرن معاینه؟!!؟ خانوم ها کار پیدا کنید کارکنید پول در بیارید رو پایه خودتون وایسید زیره باره این بی احترامی ها نرید؟ میفهمید معنی این کار یعنی چی میشه؟
    یعنی شما درک و فهم و شعورتون در حدی نیست ک خوب و بد و تشخیص بدین، یعنی اینکه یه تیکه پوست، یه تیکه رگ (که ببینید خندتون میگیره)سلامت جسمی سلامت روان یعنی همه چی، گویی مجوزیست برای انسانهایه دهن بین، ادم هایه خرافاتی، ادمهایی جانماز ابکش، ادمهایی که در خلوت به خودشونم رحمم نمیکنن و در ظاهر و عقل بینایی انسانهایی موجه و محترم…
    ای بانوان،خانم ها،دختران عزیز، بجای اینکه تو اینترنت دنبال گرفتن تایید و توجه باشید، یکم مطالعه سطح اگاهیتون و ببرید بالا.
    هرطور شده خانمها کارکنید پول در بیارید رو پای خودتون وایسید وگرنه تو سری خور میشیدا،از سن17سالگی باید دنبال کار باشید،حتی هفته ای یکی دو روز برادرانه وار، این حرف من و بپذیرید

    1. الینا می گوید

      درود برشما….واقعا لذت میبرم وقتی میبینم مردان روشنفکری مثل شما هستند که اینقدر با درک و شعورن…درود برشما

    2. n می گوید

      دقیقا، کاش همه طرز فکرشون مثل شما بود

    3. Bita می گوید

      هر چند دیره خوندمش ولی حق گفتی

    4. Sh e می گوید

      کاش همه مثل شما این طرز فکرو داشتن ولی متاسفانه خیلی کمه🙂

  86. Maryam می گوید

    می شه یه پزشک خوب معرفی کنین؟

    1. دکتر می گوید

      بله پزشک ما در تهران میباشد 09387812589

  87. ناشناس می گوید

    سلام من یکماهه عقد کردم ناخواسته وبزورخانواده ویک هفته بعدازعقد پردمو بزوربرداشت بعدازاون بازهم رابطه داشتم بااخلاقش نمیتونم کناربیام ومیخام طلاق بگیرم پردم حلقوی بوده امکان ترمیم هست ؟!اصفهان دکترترمیم هست؟!برای شریک بعدی زندگی قابل تشخیص هست ترمیم شده یاخیروقبل طلاق تودادگاه مطرح میشه یاخیر توروخداکمکم کنید

    1. دکتر می گوید

      تمامی پزشکان در تهران هستند

      1. Zari می گوید

        سلام خسته نباشین میشه ادرس دقیق بگین من ساکن تهرانم بیام برای ترمیم پرده بکارت

        1. دکتر می گوید

          عزیزم تو واتسپ پیاام بدید

    2. تینا می گوید

      عزیزم شما عقد بودی و کاملا قانونی همسر اون مرد بودی،اخه ترمیم برای چی،بس کنید این تحجر و بس کنید تر وخدا شما مادران آینده اید،بله در زمان عقد بعد از جدایی معاینه می شوید و هیچ اشکالیم نداره،اگه پسرای ما بیخیال موضوع بشن دخترامون ول کن نیستن.اگه مردی تو رو اینطوری قبول نداره به درک ،تمام.

      1. حسین حیدری می گوید

        والا منم همینو میگم اما اگر طرف بیاد راشتشو بگه من اوکیم هر کسی به نظرم حق داره لذت جنسی رو تجربه کنه اما اینکه دروغ بگیدو بدوزید فرق داره چون پایه زندگیتونو رو دروغ میذارید و فردا روز تو مسیله های بزرگ زندگی هم دروغ و لاپوشونی میکنید. وگرنه من خودم به شخصه مشکلی ندارم کسی که میخوامش باکره باشه یا نباشه اونم آدمه ولی این ریاکاریه نادرست و نشون میده چه شخصیتی طرف مقابل داره وگرنه پاکدامنی دختر رو رفتارو کردارش نشون میده نه یه تیکه گوشت و سه قطره خون

  88. 😭😭😭 می گوید

    سلام دکتر دیروز پرده مو از دست دادم امروز ترمیم کردم و حتی دکتر گفت پرده کامل پاره نشده فقط اسیب دیده دوتا شیار خیلی کوچیک باز شده بود .برای جای بخیه چکار کنم لیزر خوبه؟؟؟پماد های ترمیمی چی؟
    تروخدا جواب بدین زندگیم خراب شد خانوادم میکشنم

    1. دکتر می گوید

      عزیزم هیچ لیزری برای بخبه های بکارت وجود ندارد

    2. Zariiii می گوید

      هزینه عملتون چقدر شد و چقد زمان برد؟ ممنون میشم

  89. 😔 می گوید

    سلام من ۱۷سالمه و ۲سال پیش پردمو از دست دادم و یسال دیگ عروسیمه امکان ترمیم هست یا بعد از ترمیم خون ریزی هست؟ زمان مناسب برای ترمیم کی هست

    1. دکتر می گوید

      بله امکان ترمیم هست باید وقت بگیرید تشریف بیارید مطب

  90. محیا می گوید

    لعنت به ایران ولعنت به آدم هایی که وجود پرده بکارت واسشون مهمه غریزه وشهوت روخدا هم به پسر داده هم به دختر پسرهزار قلط میتونه بکنه بدون نشونه ای اما دختر بیچاره کاری بکنه وکسی بفهمه آیندش تباه واگه حقیقتوبگه کسی راضی به ازدواج باهاش نمیشه

    1. ساواش می گوید

      چرا پسرا هم نشونه دارن تو گوششونه

    2. ساواش می گوید

      غلط می‌کنه اون پسری که با کسی همخوابگی داره بعد دختر آفتاب مهتاب ندیده میخواد

    3. حسین حیدری می گوید

      اگه انسان درستی باشه طرفت بازم میخوادت اگه راستشو بگی اگرم نخواستت حق داره چون نمیخواد با کسی که ممکنه هر لحظه خیانت کنه زندگیشو بسازه چون اگه صادق بود راستشو میگفت نمیرفت بدوزه وگرنه کسی که عاشقت باشه هرجوریم باشی بازم میخوادت که بازم حق داره پسر مردم کسیو انتخاب کنه که لااقل با لاپوشونی اشتباهاتش زندگیشو نگذرونه

  91. طناز می گوید

    دکتر علیزاده تهران تو این کار خیلی معروفه برید پیشش عمل کنیدکارش حرف نداره تلفن تماسش 09387812589

  92. A.sssss می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم اگه شرایط دوختن پرده در شهر بزرگی مثل تهران نباشه،وقتی که دخترو میبرن معاینه پیش ماما،به نظر شما امکانش هست با خواهش و پول دادن بهش توی برگه بنویسه که فرد باکره هست؟؟و ماما ترمیمش کنه
    چون بخاطر این‌میگم در شهرستان هستم و اومدن به تهران خیلی سخته

  93. ثنا می گوید

    با سلام من سال پیش عقد کردم و بکارتم رو از دست دادم الان متاسفانه درحال متارکه هستم نو ع بکارتم هم تیغه ای هست خواستم بدونم آیا این نوع بکارت هم قابل ترمیم هست؟ممنونم

    1. دکتر می گوید

      بله هر نوع بکارتی قابل ترمیم هست

  94. setare می گوید

    سلام هزینه ترمیم بکارت رو میشه لطف کنین بگین؟
    نوع پرده بکارت حلقوی ساده، تقریبا دو سه ماه پیش این اتفاق افتاده و فقد دوبار رابطه داشتم.. میشه بگین هزینشو

    1. دکتر می گوید

      برای هزینه و ارس داخل واتساپ پیام بدید

      1. کیان می گوید

        هزینه ترمیم پرده بکارت چنده

        1. دکتر می گوید

          از 6 تومن به بالا

        2. مهدی می گوید

          اگه بکارت نداشته باشید و عمل کنید وبه همسرتان دروغ بکوبید عقد شما با عیوب فسخ نگاه حرام است اگر پسر رازی نداشته باشد شما درفعل حرام خواهید بود البته در صورت دانایی و عدم رضایت قلبی شوهر و جهت رفع نیاز جنسی ترتیت مرد رابطه نامشروع می باشد

          1. saeed می گوید

            اها بعد ما پسرا با نصف دخترای شهر خوابیدیم اشکالی نداره ؟ یعنی حرام نیس ک خودمون هزار بار سکس کنیم ولی با کسی ازدواج کنیم ک حتما باکره باشه؟ جمع کن بابا بزار باد بیاد بابااااا
            روی صحبتم با پسراس داداشای گلم ب این خرافات احمقانه راجب پرده بکارت اهمیت ندین ، خیلی دخترا هستن ک قبل ازدواج دست نخورده و باکره هستن ولی وقتی ازدواج میکنن خیانت میکنن دیدم ک میگم پرده بکارت کلا ی رسم مزخرفه قدیمیه تو از کجا میدونی دختری ک باکرس تا حالا از عقب از راه مقعد رابطه نداشته ؟ مگه پرده داشتن دلیلی برای پاک بودن دختره ؟ از همون اول زندگیتونو بر پایه شک و بدبینی بنا نکنید و نرین دنبال گواهی سلامت و خونریزی زفاف و این داستانا بعضی پرده ها اصلا خون نمیان یعنی ب هیچ عنوان خونریزی ندارن موقع پاره شدن😕 امیدوارم تونسته باشم قانعتون کنم ک این حرکتای زشت و رسم و رسومات بکارت واقعا منسوخ شده
            دختری هم ک راضی میشه بره گواهی سلامت بگیره یعنی اجازه میده با چشم شک بهش نگاه کنن ک ببینن رابطه داشته یا نه ، چ چیزی از این تحقیر بالاتره ؟
            اگه پسری ک اومد خواستگاریتون ازتون گواهی سلامت خواس اصن ادم حسابش نکنین ، بهش بگین پسره هم بره گواهی سلامت راسته روده و رکتوم بیاره ک شما هم مطمئن بشین قبلا پسره دیگه ای باهاش ور نرفته باشه 😐 جمع کنین بابا این رسم و رسومای چرت و پرتو

          2. سارا می گوید

            گمشو بابا خودتون هر غلطی میخواین میکنین بعد دخترای بیچاره با یه اشتباه باید زندگیشون نابود بشه من خودم حقوق خوندم ولی گوه تو این قانون ما که همه چیش به نفع مرداس

  95. ناشناس می گوید

    سلام وقت بخیر من طی عمل خود ارضایی پرده خودم رو زدم و ب دفعات با انگشتم دخول انجام دادم میخواستم بدونم اگ برای تشخیص وجود بکارت ب پزشک مراجعه کنم مشخص میشه ک پرده با چ چیزی زده شده؟

    1. دکتر می گوید

      خیر

  96. دختر تنهای شب می گوید

    سلام خسته نباشین میشه ادرس ی دکتر خوب رو بگین ک من مراجعه کنم بهشون که اگه پرده بکارت من پاره شده باشه ترمیم بکنم . چون من تو نزدیکی ن دردی داشتم نه خونی اومد

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله حتما در واتساپ پیام بدید جهت راهنماعی د معرفی پزشک

      1. مژده می گوید

        سلام ببخشید من چطوری میتونم با شما ارتباط داشته باشم

        1. دکتر می گوید

          09387812589 تو واتساپ

          1. Marii می گوید

            ببخشید اراک هم دکتری هست که انجام بده؟

          2. دکتر می گوید

            متاسفانه خیر ر شهرستان ها انجام نمیشود

    2. فاطی می گوید

      منم چنبار با انگشتم دخول انجام دادم و الان شاهد افزایش سوراخ هستم و این برام اهمیتی ندارع میخام وقتی ک. خواستم ازدواج کنم رک و رو راست بهش بگم در عمل خود ارضایی اینجوری شدم اگه واقعا منو بشناسه و دوسم داشته باشه باور میکنه:)

  97. فاطی می گوید

    سلام وقتتون بخیر هزینه تقریبی جراحی بکارت چقدر میشه میدونم بسته به شرایط کم و زیاد میشه ولی شما بد ترین و بهترین حالت و در نظر بگیرید ی هزینه حدودی بهم بگید لطفا خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید
    ممنون

    1. دکتر مشاوره می گوید

      عزیزم از مبلغ 6 به بالاتر

      1. مبینا می گوید

        سلام ببخشید من تو بچگی بهم تجاوز شده و هیچ خونیم ندیدم ایا ممکنه پردم از بین رفته باشه
        و میشه بگید همدان جراح عمل بکارت هست چقدر هزینش در میاد

        1. دکتر مشاوره می گوید

          فقط در تهران انجام میشود

          1. 1315 می گوید

            سلام راه ارتباطی برای عمل چی هست آدرس یا شماره ای محبت کنید
            هزینه عمل در سال جدید چقدر هست

          2. دکتر می گوید

            سلام عزیزم با شماره 09387812589 واتساپ تماس بگیرید

  98. Aram می گوید

    سلام دکتر من پریسال به طور ناگهانی انگشتم رفت توی واژنم یعنی الان پرده ی بکارتم پاره شده؟؟؟؟؟

  99. Sabnam می گوید

    سلام ببخشید برای من وقتی 17سالم بوده بکارتمو از دست دادم با کمی غفلت بدون هیچگونه نزدیکی به پسری الان 20سالمه خواستم بدونم قابل تشخیص اینکه من رابطه ای نداشتم یا نه ‍؟
    بعد آیا برگه سلامت در اینگونه صادر میشه یا نه؟

  100. ترنا می گوید

    تهران

  101. بی نام می گوید

    ایا تو گرگان دکتر واس ترمیم داریم؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر

  102. الهه می گوید

    سلام وقت بخیر
    ببخشید پرده بکارت من ارتجاعی هست
    میخوام بدونم میشه عمل کنم
    به خاطر عقاید و فکر های قدیمی اقوام به این فکر افتادم که بعد از زفاف دچار دردسر نشم باهاشون
    میشه راهنماییم کنین لطفا

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله هر مدل پرده ای قابل ترمیم

  103. سحر می گوید

    خانم دکتر من توی واتس پیام دادم خوندید جواب ندادید من واقعا ترسیدم لطفا راهنماییم کنید خودتون برام ترمیم کردین

    1. دکتر مشاوره می گوید

      ترس نداره عزیزم مطب تهران

      1. سحر می گوید

        گفتین یک ماه بعد بیام معطب

    2. امیر می گوید

      سلام دکتر
      میخواستم هزینه عمل جراحی بکارت ریلی یا کرکره ای
      رو بدونم چقدر هست
      چون قاعدتا به صرفه تره از ثابت

  104. رضایی می گوید

    سلام خسته نباشید شماره ی دکتر خوب می‌خواستم واسه ترمیم پرده بکارت معاینه و میخواستم بپرسم چقدر میشه هزینه‌اش

    1. دکتر مشاوره می گوید

      09387812589

      1. ناشناس می گوید

        سلام
        آیا دکتر در کرمانشاه برای ترمیم بکارت داریم؟؟

        1. دکتر مشاوره می گوید

          خیر فقط تهران

          1. نام * می گوید

            اصفهان دکتر هس

          2. دکتر می گوید

            فقط تهران عزیزم

      2. ناشناس می گوید

        اگر کسی بکارت رو ترمیم کنه توسط پزشک معاینه بشه مشخصه وآیا دکتر با خانواده پسر در میان خواهد گذاشت؟

        1. دکتر مشاوره می گوید

          خیر به هیچ وجه

          1. Shabnam می گوید

            اگه بکارت ترمیم بشه قابل تشخیص خواهد بود آیا پزشک که معاینه می‌کنه می‌تونه تشخیص بده که آیا ترمیم شده این یا نه سالم بوده از اول ؟

  105. Nili می گوید

    سلام وقت بخیر
    من یه بار یه تشت پر از اب و سنگین رو بلند کردم
    و قشنگ فهمیدم یچیزی ازم خارج شد و وقتی نگاه کردم خون بود

    امکان داره پرده بکارتم پاره شده باشه؟
    خواهش میکنم بگین چون بخاطر این موظوع افسردگی گرفتم و خیلی نگرانم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      باید معاینه بشید

  106. محمد می گوید

    سلام خسته نباشد خانم دکتر وقتی پرده زده میشه درمان داره یا ن اگر داره استان همدان هم هست شهرستان اطرافش یا ن فقط خودش دارم کمک کن دکتر قیمت عمل اگر درسش کنی چنده

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر متاسفانه فقط در تهران هست

  107. ونوس می گوید

    سلام آیا پارگی پرده با انگشت مشخص میشه ؟ منظورم اینه ک اگه با انگشت از بین بره گواهی سلامت میدن ؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر

  108. سازه می گوید

    سلام من ۱۶ سالمه من ۱۳ سالم بود ک از سر بچگی نفهمی خودم رابطه جنسی با دوست پسرم داشتم و پرده بکارتم پاره شده میخاستم بدونم آیا امکان عمل هستش هز چقدر باشه میدم ترو خدا جواب بدید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله امکان وجود دارد

  109. ...... می گوید

    سلام، ببخشید من ازدواج سفید داشتم، ۵ سال تمام با کسی زندگی کردم و طی ۵سال رابطه داشتیم، به دلایلی جدا شدیم و من الان میخوام ازدواج قانونی بکنم آیا بعد از این مدت رابطه میشه عمل ترمیم انجام داد؟ درضمن ۲۷ سالمه. ممنون میشم پاسخ بدین خیلی ضروریه

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله میتونید چرا که نه

      1. sepideh می گوید

        سلام وقت بخیر برای ترمیم قبل از ازدواج چقدر زمان نیازه حدود یکسال دیگ عروسی منه و من میخوام ترمیم انجام بدم اگر الان انجام بدم مشکلی پیش نمیاد<< و بعد از عمل و رابطه خون از زدن پرده هست؟

        1. دکتر مشاوره می گوید

          صد در صد البته بستگی به تکنیک ترمیم دارد

    2. asal می گوید

      سلام خسته نباشید من دختر ۱۷ ساله از از بندرعباسم خانم دکتر من دو سه سال پیش یک رابطه نامشروع داشتم وپرده ام پاره شده میخاستم بدونم آیا امکان عمل هستش بقران بچه بودم یک اشتباهی کردم ترو خدا اگر راهی هست بگید

      1. دکتر مشاوره می گوید

        بله عزیزم نگران نباشید

        1. رقیه می گوید

          سلام خوبی خسته نباشی من دختر۱۸سالمه چندماه پیش دوست پسرم پردم زد یعنی راه حل چیزی داری

          1. دکتر می گوید

            بله همون ترمیم بکارت

  110. زهرا می گوید

    سلام من خیلی به شماره ۰۹۳۸۷۸۱۲۵۸۹زنگ زدم ولی جواب نمیدید کلی توواتس اپ همینجا تواینستا سوال پرسیدم تروخداجواب بدید

  111. هیچکس می گوید

    پرده ی بکارت هر کسی صداقت اون شخصه نه شرایط جسمانی اون طلایی که پاک است چه حاجت از بیان است!!! ؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      ایا مردان جامعه هم همینقدر صادق میباشند در ازدواج؟نشانه صداقت مرها چیه ؟یا بهتر بگم چه معیاری وجو داره ؟

  112. هیچکس می گوید

    رابطه جنسی قبل از ازدواج فرقی نداره چه دختری اونو انجام بده و چه پسر. این حرف که یه دختر بگه من پردمو ترمیم کنم یا یه پسر بگه خو کی میتونه بفهمه که من رابطه اصلا داشتم یا نه گواهی باکره بودن شما نیست.( پرده ی بکارت هر کسی صداقت اون شخصه)
    دختری که چه خواسته و یا چه ناخواسته(در اثر تجاوز _ژنتیکی _ تصادف و..) دخترونگی خودتو از دست دادی و برای ازدواج مشکل داری سعی نکن با جراحی دخترونگیتو برگردونی چون زندگی با پنهان کاری آخرش تباهیه اگر قصد ازدواج داری با شخص روبه روت صادق باش و منطقی باهاش صحبت کن و اینو بدون که حتما نتیجه پخش هست کارت و حداقل پیش وجدانت شرمنده نیستی وهمچنین پسری که رابطه داشته و با مخفی کردن اون زرنگ بودن خودش رو نشون میده وه همه کاری کرده و بعد موقع ازدواج میشه پیامبر و انتظار یه حضرت برا خودش داره سخت در اشتباهه چون در و تخته با هم جور میشن.
    دخترا و پسرای خارجی خیلی راحت داخل خیابون ازشون میپرسن که باکره بودن رو کی از دست دادید خیلی صادق جواب میدن و مشکلی با این قضیه ندارند اونا چه درست چه غلط ولی راستشو میگن
    یه اشتباه رو با اشتباه دیگه درست نکنید
    هرچیزی بوده گذشته که باعث این اتفاق شده رو فراموش کنید و به کسی که آینده در کنارش قرار میگیرید صاف و صادق همه چیزو رو براش تعریف کنید تا اون همینجوری انتخابتون کنه نه با ریا و کلک شما
    بازم میگم عفت و پاکدامنی و باکره بودن هر دختر و پسری صداقت و دل صاف اونه نه شرایط جسمانی اون

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله بنده هم این حرفارو قبول دارم ولی باید اول باورهای نسل پدرو مادرها و بعضا مردهای جامعه عوض بشه .وگرنه که دخترهای جامعه این مسائل رو باور دارند ولی وقتی خانواده و جامعه موقع ازدواج سلامت بکارت میخواهند دختر باید چه کند؟

    2. Melika می گوید

      به از دست دادن ابرومون نمی ارزه

  113. س می گوید

    سلام
    من خودم زخم خورده یه عشق ۱۰سالم که بکارتمو ابرومو سرطلاق ازدست دادم،باورتون نمیشه بعداز امضاطلاق دوماه بعد اون حرومزاده ازدواج کرد،من موندم بکارت ازدست رفتم وکلی خاطرات تلخ ومزخرف…
    منی که درحال حاضر درجامع اسلامی زندگی میکنم آیا حق این رو ندارم بکارتمو ترمیم کنم،منی که فریب خوردم وتاوان اشتباهمو دادم ایا حق جبران اشتباهمو ندارم توجامعه ی که عرفه پاکی به یه حایل گوشتی نازکه…
    کاش میشد بکارت آقایونم هم تست کرد وفهمیدم،خانمها توجامعه ایران خیلی مظلومن

  114. Elnaz می گوید

    سلام من بهتون ازواتساب پیم دادم اماشماانلاینیدجواب نمیدیدیه خواهش دادرم میشه جوابموبدیدممنون میشم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      باید صبور باشید تعداد مراجعین زیاد

  115. Elnaz می گوید

    میخواست جواب پیاممومودرواتساب بدیدمن الان بهتون پیام دادم فقط جواب بدیدخواهش

  116. Fateme می گوید

    سلام من بکارتم روازدست دادم وکلاگفتن ک قابل ترمیم نیس
    وازبین رفته…برای باراول هم اصلاخونریزی نداشتم بااینک پردم حلقوی بود..
    الان قابل ترمیم نیست وازبین رفته بایدچیکارکنم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      هر نوع بکارتی قابل ترمیم هست

  117. Hadise می گوید

    سلام من حدودا ۵ سال پیش پردم رو از دست دادم الان امکان ترمیم وجود داره؟! فقط یکبار رابطه انجام شده

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله چرا که نه

  118. 😑 می گوید

    سلام من رابطه جنسی داشتم و خون حزئی اومد میخان بدونم اکه چند سال بگذره و رابطه نداشته باشم ممکنه باز برای رابطه جنسی خون بیاد؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر هرگز

    2. Alone girl می گوید

      بله عزیزم خون میاد اگر دیگه رابطه ت کم بوده و دیگه سکس نداشته باشی تا یه سال بعد کاملا ترمیم میشه این مورد برای من پیش اومد

      1. دکتر می گوید

        لطفا پاسخ های گمراه کننده نفرماییید

        1. Mahdis می گوید

          سلام من این عمل رو برای دخترم میخام متاسفانه دخترم 16ساله شه و با نامزدش رابطه برقرار کرده اما بعد چند ماه ک از عقدشون میگذره.دارن از هم جدا میشن و ژلاق میگیرن دخترم میخاد بخاطر اینکه باکره نیست و این مسئله توی فامیل ما خیلی مهمه آینده خودشو تباه کنه درصورتی ک میدونه ادامه این زندگی یعنی تباهی ممنون میشم ج منو بدید بگید کجا باید مراجعه کنم و چکاری باید انجام بدم

          1. دکتر می گوید

            شماره پزشک سایت 09387812589

    3. ناشناس می گوید

      اگه یکبار فقط داشتین ودیگه نداشتین امکانش هست. خودم باهمسرم بعد بار سوم هم خونریزی داشتم.حلقوی بود توروخدا به ظن اینکه کسی واسه ازدواج میخوادتون ندارید ازتون سو استفاده کنه بادروع و نقش بازی کردن.خدا لعنت کنه پسراو مردای بی وجدانو که انگار خدا گناهو به پای اینانمینویسه خودشونم پاک میدونن حرومزاده ها

  119. المیرا می گوید

    سلام ببخشید قیمت عمله بکارت چنده خیلی مهمه 🥺

    1. دکتر مشاوره می گوید

      از 5 تومن به بالاست

  120. کیمیا می گوید

    سلام من وقتی ۹ سالم بود خود ارضایی داشتم و الان ۱۷ سالمه و پرده ندارم
    میشه هزینه ترمیم و بهم بگین ؟🥺
    میشه کمکم کنید 🥺🥺

  121. زهرا می گوید

    سلام دو روز هست ک پردم زده شده و میخوام ترمیم کنم هزینش چقدره ترخدا
    بگید؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      مطب تهران و هزینه تو واتساپ داده میشود

  122. Nas می گوید

    سلام وقتتون بخیر من یه دختر 18 ساله هستم ازدواج کرذم و تو عقد باهمسرم رابطه داشتم از جلو و الان میخوام جداشم و میخوام هزینه ترمیم رو بدونم چقدر هست؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام برای اطلاع از هزینه ها تو واتساپ پیام بدید 09387812589

  123. Arta می گوید

    آیا با داخل کردن انگشت ،پرده بکارت پاره میشه و اگه بشه باز هم گواهی سلامت جنسی میدن یا نه ؟
    اگه به وسیله انگشت پارگی صورت بگیره قابل ترمیم هست و آیا پارگی به وسیله انگشت خیلی متفاوت با پارگی به وسیله دخول است ؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله امکان ترمیم وجود داره

  124. Masom می گوید

    سلام وقت بخیر. هزینه ترمیم چقدره پرده من ارتجاعی یاهمون هلالی هست .الان ۲۵سالم ولی حدود۵ساله ک بهم تجاوز شده .ولی بعدش با دوست پسرم رابطه داشتم رفتم معاینه دکترگف ۳قسمتش پاره شده ترمیمش مشکلی نداره ؟ ینی ترمیم ربطی ب مدت سال نداره چندسال بعد بخوای ترمیم کنی مشکلی پیش نمیاد؟ هزینه ترمیم چقدره؟؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      تو واتساپ جویا باشید 09387812589

  125. زینب می گوید

    سلام دکتر من۱۲سالم بودتوکوچه بازی میکردمالان هم دوتا انگشتم میره داخل یعنی الان من پرده ندارم؟ تو اینه هم نگاه میکن چیزی معلوم نیس الان ۳۴سالمه ایا قابل ترمیم هست

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله چرا نباشه

  126. ترانه می گوید

    لطفا شب ها ام واتساپ پاسخ گو باشید بعضی ها والدینشون روز ها گوشیشون رو چک میکنن

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله حتما

  127. Amir می گوید

    هزینه ترمیم الان چنده؟

  128. زهرا می گوید

    م پرده بکارت ندارم بعد از عمل جراحی و رابطه جنسی ادم میتونه خونریزے داشت باش یان؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله چرا که نه

  129. Shirin می گوید

    سلام آیا ممکن هزینه ترمیم رو بفرمایید و من هرچی گشتم شماره ای از پزشک مطمئن پیدا نکردم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      09387812589

  130. زهرا می گوید

    سلام من ۱۴ سالم هست وباعشقم رابطه دارم ولی فقط ازپشت😞😭💔تاحالا هم کسی بم دست نزده ونزدیک نشده حتا خودارضایی هم نکردم وعشقمم کاری نکرده💔😭😞تاحالا شکل واژن ندیدم
    امروز جلوی آینه خودمودیدم خیلی ترسیدم😞😭💔چوچولم حالت دونصف هست خیلی کم انگار شبیه یه گله که جوونه زده پایینش بعد یه سوراخه که معلوم نیست بازه یا بستس💔😭😞توروخداااااااااا کمکم کنین خیلی میترسم اتفاقی افتاده باشه ،یعنی چی ؟نمیتونم برم پیش دکتر التماستون میکنم کمکم کنین😞😭💔💔دارم دیوونه میشم نزدیک بوددست به خودکشی بزنم

    1. Milad می گوید

      پی بده بهم تووات

      1. دکتر مشاوره می گوید

        لطفا بی جهت اینجا کامنت نزاریذ و مزاحمت ایجاد نکنید

  131. تنها می گوید

    سلام وقت بخیر من خانم متاهل بودم متارکه کردم ومجدد ازدواج کردم همسرم از بنده خواسته پرده بکارت ترمیم کنم برای شب زفاف لطف میکنید هزینه شو بفرماییدباتشکر

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام برای شما تقریبا بالای 5 تومن خواهد بود

  132. بهار می گوید

    من تهرانم پرده بکارتم حلقوی بود و موقع دخول درد و خونریزی نداشتم الان سه ساله ک بافردی درارتباطم امکان ترمیم بکارت بدون عمل یا باهزینه کم هست؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بدون عمل که خیر

  133. Mmm می گوید

    سلام میشه لطفا بگین ک هزینش تقریبا چقدره خواهش میکنم بگییین خیلی استرس دارم اصن نمیدونم چقد پول لازمه فقط میخوام بودم تقریبا ار چقدر تا چقدره هزینش
    خواهش میکنم بگین

    1. دکتر مشاوره می گوید

      با شماره مشاوره تماس بگیرید

  134. مهسا می گوید

    سلام من ۶ساله بکارتم پاره شده ورابطه داشتم ایا الان میتونم بکارتم ترمیم کنم چیزی ازش مونده؟عملش چندساعت طول میکشه من میخوام کسی نفهمه خونوادم بیخبرن ایا دردخونریزی داره که اونا متوجه شن یانه ممنون میشم جواب بدین

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام بله میتونید هزینه متفاوت

  135. نگار می گوید

    دکتر خوب برا ترمیم میخوام هزینش چقدره میشه

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام با شماره 09387812589 در واتساپ تماس بگیرید

  136. تبسم می گوید

    سلام خوبید هزینه ی ترمیم بکارت چقدر است و دکتر خوب میشه معرفی کنید که در اصفهان باشه؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      فقط تهران

  137. شی می گوید

    سلام من پرده م حلقوی گشاد بوده ولی رابطه داشتم چند بار الان میخوام ترمیم کنم بکارتمو ممکنه؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله میتونید

      1. مریم می گوید

        سلام من مریم هستم 17 سالمه 3 سالع رابطه دارم و پرده ندارم میشه ترمیم کرد؟ اگ ازدواج کنم خونریزی میشع؟

  138. محبوبه می گوید

    سلام هزینه ترمیم چند هس و دکتر تو قزوین سراغ دارید اون نزدیک ترین استان به من هس نمیخوام تو شهر خودم این کار رو. انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام خیر فقط تهران عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر تو واتساپ پیام بدید

  139. ثریا می گوید

    چگونه ترمیم کنم و چقدر زمان میبره یه دکتر برای ترمیم میخوام

    1. دکتر مشاوره می گوید

      دکتر تو تهران و هفتگی وقت میدیم کل پروسه عمل سرپایی

  140. هلن می گوید

    دکتر خوب برای ترمیم در کرج کجا هست اگه میشه لطفا بگید🙏🙏

    1. دکتر مشاوره می گوید

      فقط تهران داریم

  141. هلن می گوید

    سلام پرده ی حلقوی ارتجاعی که دچارهساییدگی شده قابله ترمیم هست؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله چرا نباشه قابل ترمیم هست

  142. باران می گوید

    سلام دکتر برای ترمیم مشهد میخواستم میشه کمکم کنید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      عزیزم فقط تهران

      1. رها می گوید

        میشه لطفاً آدرس مطب دکتر رو بگید

        1. دکتر مشاوره می گوید

          واتساپ پیام بزارید

  143. ابوالفضل می گوید

    سلام دکتر یزد دکتر خوب سراق دارید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر

  144. سارا می گوید

    ایا برای ترمیم بکارت حضور خوانواده مهمه برا کسی که تو سن قانونی نباشه

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر این یک کار خصوصیه

  145. سجاد۱۱۱ می گوید

    سلام بهترین‌دکتر ترمیم‌ دائمی بکارت در تهران میشه معرفی کنید و هزینشو لطف کنید ممنون

    1. دکتر مشاوره می گوید

      هزینه ها در مطب از 5 تومن به بالاست
      برای معرفی پزشک به واتساپ مراجعه کنید فقط در تهران

  146. ... می گوید

    سلام ببخشید در زاهدان دکتری برای ترمیم پرده وجود دارد؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر

    2. ستاره می گوید

      شما رفتین دکتر؟

  147. یاس می گوید

    هزینه ترمیم پرده بکارت به صورت موقت چقدر هست؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      09387812589 واتساپ پیام بدید

  148. پویا می گوید

    فیمتش چنده دائمی

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بالای 5 تومن

      1. مریم می گوید

        سلام میشه ادرس بدید و یا شماره تلفن

      2. مریم می گوید

        سلام میشه شماره تلفن بدید ؟!

        1. دکتر مشاوره می گوید

          09387812589

  149. Saeid می گوید

    ببخشید در اصفهان پزشک برای ترمیم بکارت سراغ دارید ؟؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر

  150. ثنا می گوید

    آدرس یا شماره تماس میدید ؟چطور باید وقت گرفت؟

  151. مهرشاد می گوید

    اوووه چقدر بحث میکنید شما .. اینجا هرکی با هر افکاری داره رو بزارید توی حال خودش باشه . نه من و نه شما نمیتونید روی تنظیمات کارخانه کسی تغییر ایجاد کنیم
    .. یکی نیست اینجا هزینه عمل رو بگه .. ؟؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بالای 4 تومن

      1. پریاا می گوید

        میشه دکتر معرفی کنید

        1. دکتر مشاوره می گوید

          فقط در تهران پزشک داریم

      2. ثنا می گوید

        آدرس یا شماره تماس میدید ؟چطور باید وقت گرفت؟

        1. دکتر مشاوره می گوید

          09387812589

  152. . می گوید

    فقط میتونم بگم متاسفم بابت همچین افکار و همچین مقاله ی مضخرفی که ارائه دادین
    این مقاله به زنان نگاه کالای اکبند داشته که مثلا حالا که قراره عروسی کنن برن دوباره خودشونو اکبند کنن!!!!
    و بازم میگم “اگه کسی قبل از ازدواج از شما گواهی بکارت بخواد، اون همسر و شریک زندگی نمیخواد، اسباب بازی جنسی میخواد”
    اقایون هر چه قدرم که میخواید میتونین مخالفت کنین ولی هممون در اصل میدونیم که همین طوره 🙃

  153. یک دختر می گوید

    با خانوم آلاله کاملا موافقم
    من چهارده سالمه و از سن ده سالگی خود ارضایی میکردم اول نمیدونستم این کار چیه هیچ حس خاصی هم نداشتم نه حسی داشتم و نه قصدی
    ولی فکر میکنم که پرده بکارت ندارم
    راستس خانواده ام هم خیلی حساسن که مثلا کجا میرم چرا میرم
    کلی بگم گزارس هفته ازم میخوان
    من تک فرزندم و با هیچ کدوم از اضای خانوادم راحت نیستم چجوری میتونم حد اقل مطمن شم از اینکه پرده بکارت ندارم تا اقدام کنم برای ترمیم
    میشه ی راه ساده پیش پام بزارین…
    ممنون

    1. دکتر مشاوره می گوید

      عزیزم فقط ماما یا پزشک زنان میتونه با معاینه داخلی بفهمه .

    2. . می گوید

      عزیزم شما فقط ۱۴ سالته. خوب نیست از الان فکر خودتو با پرده ی بکارت و این رسومات مشغول کنی . از نوجوونیت لذت ببر و درستو خوب بخونو سعی کن به کسی بعدا وابسته نباشی 💙

  154. ی دختر می گوید

    نظرتون خیلی احمقانه و قدیمیه آقای داوود
    باز حالا برای ما دخترارو میشه حداقل از پرده فهمید واسه شماهاچی؟
    شما ها که اونجوری دیگه هر غلطی میکنین ما باید چشم و گوش بسته قبول کنیم و تسلیم باشیم…
    اون وقت میگن چرا سرزمینمون پر از هرزس
    بهتر نیس ی سری از فرهنگارو خودمون جل بندازیم بین باور هامون تا دین و قانون؟
    ذهن ما مهم تره تا دین قانون
    میگی نه؟
    برو آمار تجاوزای سالانه رو ببین
    بیشتر از شصت درصدشون حتی توش کسی که تجاوز کرده معلوم نیس..!
    خیلیا هم از ترس آبروشون ساکت موندن
    جالبه!
    بعد میگن زندگی سالم
    همجنسای من دیگه نمیتونن به شما ها اعتماد کنن
    پس نگین آمار طلاق بالاست
    از قدیم گفتن کرم از خود درخته
    بیان گذشته شما هارو با کنن خیلی کذایی تر از گذشته همجنسای منه
    حالا به قول بعضی از دوستان خرج عروسی و… بماند
    شماها که نمیتونین نیازتون رو کنترل کنین احتیاج دارین یکی ارضا تون کنه فقط شماها حق انتخاب دارین
    ما ها حق نیاز نداریم؟؟؟
    پس لطفا هیچ کدومتون ادعای پاک بودن نکنین…

    1. ساواش می گوید

      تو گوش سمت چپ مردا قسمت داخل گوش بالا یه نشونه هست هر پسری اون نشونه رو نداشته باشه یعنی رابطه داشته

  155. باران می گوید

    ببخشید اون وقت چطور شماهایی که قبلا چند تا دوست دختر داشتین یا حتی با یک نفر خوابیدین اشکال نداره؟ این مزخرف نیست که همه چی فقط به یه پرده بستگی داره؟؟؟؟؟ لطفا تمام دوستانی که این پیام منو میخونن از جمله خانم ها بگن محدودیتای دینی و اجتماعی کنار ما باید دیگه تا کجا تحمل کنیم؟ ممکنه یکی رابطه نداشته باشه اما پردشو از دست داده باشه اون وقت ما باید تا ابد به عنوان یک زن بمونیم؟؟؟
    آقایونیم که خیلی مشکل دارن میتونن برن سراغ کسی که به قول خودشون خیلی پاک دامنه
    چرا فقط همیشه ما خانم ها باید به عنوان برده باشیم و قضاوت شیم؟
    یعنی شما آقاییون حتی یک کلمه نباید در موردتون انتقاد شه؟
    واقعا مزخرفه

    1. ناشناس می گوید

      سلام وقتتون بخیر
      من یه سوالی داشتم حدود یک ساله ازدواج کردم اما موفق به دخول نشده ام باید پرده ی بکارت رو با عمل جراحی بردارم ؟ بعد از اون مشکلم حل میشه ؟!

  156. نادیا می گوید

    چه نظرات جالبی دادند اقایون

  157. داود می گوید

    شما آقایون اگه با یک دختر غیر باکره مشکل تراشی نداشته باشید این ترمیم پزشکی نیاز نخواهد بود .
    اما بیشتر پسران سرزمینم دوست دارند که قبل از ازدواج چندین رابطه با چندین دختر این سرزمین داشته باشند اما…. وقتی دارند ازدواج میکنند فقط با یک باکره که داخل صدف نگه داری شده ازدواج کنند که زهی خیال باطل از قاموس کائنات خارج هست همچین چیزی با باکره عمل کرده مواجه خواهند بود .
    حتما دیدین تو ولینتاین یا خواستگاری کوچه بازاری ، پسر جلو دختره زانو میزنه و خواستگاری می‌کنه و دختره گل از گلش وا میشه و جمله پسره تموم نشده ، دختره میپره بغل پسره … این دختر خانوما چندین مرتبه رابطه قبل از ازدواج دارند و وقتی همچین پسری حاضر به قبول ازدواج باهاشون میشه ، دخترها ته دلشون همچین فکری دارند که چه خوب یه پسر بی غیرت پیدا شد تا من غیر باکره را قبول کنه پس بله را میگم قبل از اینکه فکرش تغییر کنه. تو اینجور خواستگاری کوچه بازاری انتظار همچین اتفاقی را هم باید در نظر داشت.
    سعی کنید ازدواج به سبک قدیم را دنبال کنید . به سبک قبل از انقلاب برگردید. خانواده پاکیزه پسر از خانواده پاکیزه دختر درخواست اجازه ازدواج جوانها را داشته باشند .
    درسته که الان امروزی ها می خواهند قبل از ازدواج همدیگر را بشناسند . ولی واقعیت اینه که می خواهند فقط رابطه جنسی را تجربه کنند و بس . رابطه جنسی تو زندگی یک از هزار دلیل درکنار هم بودن دختر و پسر در طول زندگی مشترکشان است، یک در هزار دلیل … اگه کل ذهن پسرها و دخترها فقط درگیر همین یک در هزار باشه اینو بدونید که فقط برای یک ماه اول برای همدیگر عزیز خواهید بود والسلام بعدش دیگه عشق از ذهن‌ها می‌ره و تازه به فکر هزاران دلیل دیگر زندگی می افتید …. و الان دیگه دیره باید قبل از ازدواج به این مسائل می پرداختید و از الان به بعد باید بسوزید و بسازید.
    دلیل اینکه خانواده دختر این همه مهریه بار پسر میکنند اینه که حوصله ندارند وقتی پسر بعد از خالی شدن شهوتش به فکر عوض کردن و تنوع بیافته چرا که پسرها فقط بخاطر تخلیه حس حیوانی و جنسی ازدواج میکنند و دیگه از اون پسرهای باغیرت و جنم که عرضه نگه داری یک دختر خانم بعنوان شریک زندگی تا پایان عمر را ندارند یا اینکه همچین پسرای باغیرتی انگشت شمارند . مردان باید با کمک خواهر مادر یا هر خانم محترمی که محارم خود به حساب می‌آیند به جستجو و تفحص در مورد دختر مورد نظر بپردازند و خوب سبک و سنگین بکنند بعد مهریه سنگین را قبول کنند چون طبق این تحقیقات خودشان فهمیدن دختره مناسب زندگی هست و پسرها بدانند رابطه جنسی فقط در ماه اول زندگی خیلی شیرین هست یه وقت بعد از فروکش کردن شهوتشان تازه از خواب بیدار نشید ها ،دیگه کار از کار گذشته هرچی که هست باید پذیرش و مدیریت بکنید و در غیر اینصورت پا پیش نگذارند .
    آن دسته از مردان پاک ذهن سرزمینم هم نگران نباشند و همه چی را از خدا بخواهید و از ته قلب به اون امیدوار باشید چون نتایج صبر شما را پاسخ خواهد داد .

    1. 🙂🥀 می گوید

      آقای داودخودت الان سه چهارتا دختر کردی حرفم میزنی دوران قدیمم تجاوز اینا بوده ی جوری رفتار نکنیم انگار فقط الانه دوران قدیم خراب تر بوده حرف الکی نزن

    2. پروانه می گوید

      سلام موافقم با نظرتان متأسفانه در کشوری زندگی می‌کنیم که1. ادعای دموکراسی دارد که ما ندیدیم دموکراسی یعنی حکومت مردم برمردم 2.ادعای نگرشی فمنیستی دارد که ما ندیدیم برابری حقوق زن ومرد مستند آن اصل بیستم قانون اساسی اگر ذهنم مدد دهدحال یک سؤال ?آیا فقط اندیشیدن به مردم فلسطین و لبنان وعراق فقط مسئله ای ناقض حقوق بشری است ولی انجا که یک زن مورد تجاوز قرار گرفته بکارتش ناجوانمردانه زایل شده مسئله ناقض حقوق بشری نیست ونباید از حقوق این زن دفاع شود !چطور است که برای مسله ای بی ارزش مثل رؤیت هلال ماه شوال به شور مینشیند ولی آنجا که یک انسان نابود میشود عبای فتنه یتان را تکان نمیدهید زنهای سرزمین من سالهاست قربانی عشقی باطعم هوسند احساسشان به بازی گرفته شد از ثانیه ثانیه عشق ورزیدن شان سناریویی ساختن تلخ قسی القلب بودن مردان برایشان مهر داغی بماند به سینه رنگ دیدی شان .حال بگویید آیا دختری که مورد تجاوز قرار گرفته هنجار شکن است از نظر عرفی ?یآنکه دختری بالای چهل سال است وخواست کار نداشته و شهوتش بر او غلبه کرده و بکارتش بهر عنوان زایل شده میتوان برچسب هرزه بر او زد .ولی تو ای مرد سر زمینه من که بدلیل خلقتت هر کار قبل از ازدواجت کردی چیزی مشخص نمیشود چطور خواستار دختری دوشیزه ی افتاب مهتاب ندیده ای .کلام آخرم …روی این شعر فکر کنید
      در گیر و دار محکمه میزان دروغگوست
      در کشوری که رعیت وسلطان دروغگوست
      تشخیص گرگها چقدر سخت میشود
      در گله ای که حضرت چوپان دروغگوست

    3. ساواش می گوید

      چرت نگو مردک من یه پسر 25سالم به جرات میتونم بگم نه تا حالا با دختری دوست بودم نه چیزی شماها که هرزه هستین خودتونو با بقیه مقایسه نکنین فکر نکنین همه مثل شما کثیف هستن حقتونه که با همون دخترای هرزه ازدواج کنین

  158. محمد می گوید

    اصل ماجرا این جاست که برخی مردان دوست دارند با خانمی ازدواج کنند که برای اولین بار است با یک اقا وارد رابطهی جنسی میشود
    با وضعیت نابسامان کنونی جامعه مان که یکی بالا رفتن هزینه های زندگی و همچنین سخت گیری های ناعادلانهی خانواده ی دختر هنگام خاستگاری و مهریههای سنگین و شروط زمن عقدی که بیشتر شبیه برگی مرد است تا ازدواج او و همچنین ضروری بودن حضور پدر و مادر مرد در جلسه ی خاستگاری و سختی های راضی کردن این دو بزرگوار حقیقتا باید گفت که فرهاد کوهکن عاشق قصه ها تنها برای سرگرم کردن خود و فراموشی عشق لیلی به این شغل شریف میپرداخته است با این وضعیت دختران هم میدانند که برای پیدا شدن یک مرد قابل اعتماد در زندگیشان برای ازدواج باید مدت مدیدی صبر جمیل پیشه کنندو تنهایی و ناکامی های عشقی و احساسی و جنسی را در این مدت تحمل کنند مطمعنا هیچ عقل و هیچ دین سالمی هرگز انسانی را وادار به تحمل چنین مشقاتی نمیکند. اکنون حقیقتا جامعهی ما نیازمند عقولی با درک و نبوق چند برابری برای انسان هایی است که هنوز میخاهند در این شرایط سخت و تلخ ___سالم___زندگی کنند. طبیعی است که اکنون هر همسری قدرت تحمل دانستن اتفاقات کذشتهی همسر خیش را ندارد پرده ی بکارت بهانه ایست برای پاک بودن و سالم بودن کهاکنون دیگر ان هم قابل اعتماد نیست اگر شما مرد و زنی هستی که صبر کردن و سختی را تحمل کرده ای و اکنون به دنبال کفو خود میگردید باید به خدا ی رحمان توکل کنید و به دنبال کسی باشید که خانواده و ظاهری مانند شما داشته باشد و در اخر این که باز قدرت درک خود را برای قبول اشتباهات گذشتهی همسر ایندهتان بالا ببرید. اگر حقیقتا او را از ته دل دوست دارید.

    1. امین می گوید

      جناب محمد همه اينهايي كه شما فرمودين زماني اتفاق ميفته كه ازدواجها به معناي واقعي كلمه اسون باشه.شما خودت داري ميبيني تو جامعه ما 99 درصد ازدواج ها هيچ سادگي توش نيست.تا وقتي بحث هايي مثه مهريه و چشم و هم چشمي و باامكانات بودن مردان در ازدواج مطرحه چيزي كه من دارم ميبينم كل ازدواج رفته روي هوا و حالاحالاها هم اين مساله درست شدني نيست.14 ميليون دختر و پسر مجرد در اين كشور گوياي اين مدعاست.تا وقتي ازدواج در اين جامعه معاملست همين اشه و همين كاسه نه تنها در اينده نزديك ازدواجها كمتر و كمتر ميشه بلكه روابط نامشروع و صيغه و ازدواج سفيدها در اين جامعه بيشتر ميشه.چيزي كه من به عنوان يه پسر دارم تو همجناسام ميبينم بالاي 90 درصد پسران اصلا قصد ازدواج ندارن چه برسه به مسايلي مثه بكارت.چون به معناي دقيق كلمه اصلا شرايط ازدواج هيچ جوره مهيا نيست.فكر هم نميكنم اين شرايط با اجي مجي درست بشه

  159. عباسعلی می گوید

    سلام این بنوعی پوشاندن حقیقت در زندگی زناشویی میباشد چرا که شوهر مخصوصا اگه آدم ساده ای باشه گول میخوره واین صداقت در زندگی نیست

    1. هانده می گوید

      😂😂😂تو خودت تله ای لازم نیست گولت بزنن حاجی

  160. نیما می گوید

    با سلام . در جواب خانم آلاله باید عرض کنم که اتفاقا وجود پرده بکارت در خانومها کاملا علمی هست و نمیتونین منکرش بشید!! دلیل وجودش در واژن خانومها رو هم از خالق انسان بپرسین که هیچ کار خداوند متعال بی حکمت نیست. اینکه دختر باید باکره باشه قبل ازدواج و بکارتش سالم باشه شاید به این دلیله که تو اولین رابطه جنسی با مردا از طریق واژن ، یه هیجانی ایجاد میشه تو مغز که هرگز از یاد نمیره و فقط برا اولین رابطه هست و تضمین زندگی زناشویی !! در ضمن مطمئن باشید در ایران اگر پسری بفهمه دختر قبل ازدواج رابطه داشته ،باهاش ازدواج نمیکنه و اگر هم بعد ازدواج بفهمه زندگی به نابودی کشیده میشه. البته در خارج از کشور اینطوری نیست و شرایط فرهنگی اونا با ما فرق میکنه.

    1. مریم می گوید

      مجردی بهتره تا ک این پیام های مزخرفو بخونیم و مغزمون درگیر باشع

  161. Raha می گوید

    سلام.من پرده ی بکارتم پاره شده بخاطر ارتباط جنسی میخاستم بدونم هزینه ی تقریبی برای جراحی چقدره
    شماره و ادرس مطب معتبرو بی زحمت ارسال کنید
    بعد از جراحی دوباره میتونیم رابطه ی زناشویی داشته باشیم؟ایا اثار جراحی معلوم میشه؟
    یه اطلاعات کلی درمورد سوالات ما مطرح کنید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام در واتساپ پیام بدید

  162. مریم دولتخواه می گوید

    سلام.امکان داره به خاطر اینکه در دستشویی آب پر فشار استفاده بشه،پرده بکارت پاره بشه یا آسیب ببینه؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله ممکن

  163. Ftme می گوید

    سلام جسارتا تو زنجان دکتری که هایمنو انجام بدن معرفی میکنید!

    1. دکتر مشاوره می گوید

      شرمنده فقط در تهران هستیم

  164. محمد می گوید

    شمارتون تو واتساپ بالا نمیاد

    1. دکتر مشاوره می گوید

      چرا مجدد تست کنید

  165. محمد می گوید

    سلام آدرس مطب رو لطفا بذارید و هزینه عمل رو حدودی بگید مثلا از چقد تا چقدره ممنون

  166. میم ی می گوید

    من چند سال خود ارضایی میکردم و فقط چند باری یکی از انگشتام رو داخل واژنم کردم حس کردم هیچیزی مانعی جلو نیست کنجکاو شدم و با اینه هم نگاه کردم دیدم هیچی نیست و فکر کردم پرده بکارت داخل واژن قرار داره و با اینترنت دیدم نه اینحوری نیست اولش خیلی ترسیدم نکنه پاره شده باشه خودم نفهمیده باشم چند وقتی پیگیر بودم هیچی نفهمیدم و از رفتن به دکتر هم ترس داشتم بعد یکی دوسال با پسری دوست شدم که مجبور شدم باهاش رابطه جنسی داشته باشم از مقعد ولی چند باری سه بار سر آلت تناسلیش رو داخل رحم کرد درد داشتم ولی نه زیاد و هیچ خون ریزی نیومد
    و امروز آلتشون رو تا نصفه داخل واژنم کردن هیچ خونی نیومد و دردش هم فقط خیلی کم سوز بود خیلی ترسیدم نمی‌دونم چیکار کنم نمی‌خوام با پسره هم ازدواج کنم
    آیا پرده من ارتجاعی هست ؟یعنی بازم نیاز دارم بدوزمش ؟
    ارتجاعی اگه بوده باشم دکتر می‌فهمه رابطه داشتم ؟

  167. ازاده می گوید

    سلام برای انجام این عمل به اجازه ی خانواده یا اطلاع اونا احتیاج داریم؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      خیر عزیزم

  168. Mahta می گوید

    سلام من الان ۱۷ سال دارم و در ۱۳ سالگی خودارضایی انجام دادم که با خودکار سطحی بود و مطمئن ام که چیزی وارد نکردم اما از اون روز به بعد همش استرس دارم چون یک خون خیلی خیلی کمی شاید یک قطره هم نبود ازم خارج شد می خواستم بدونم که اگر بکارت پاره شده باشه مشخصه در چه اثری پاره شده و دخول صورت نگرفته چون من واقعا کاری نکردم و درد هم نداشتم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      اگر خود ارضایی مالشی بوده اسیبی نمیزنه ولی باز هم معاینه شوید بهتر است

  169. آلاله می گوید

    واقعا براتون متاسفم انقدر تصورات غلط به دختران القا میکنید و آلت تناسلی دخترای بدبخت ایرانی رو کردین منبع درآمد! الان دیگه همه میدونن چیزی بنام پرده بکارت وجود نداره و همه این ها تخیلاتی برای محدود کردن دختران بوده. ولی افرادی مثل شما بی وجدان ها و دخترکان بی اطلاع ایرانی دارن همچنان رو این مورد پافشاری میکنن. تا زمانی که شما و امثال شما وجود داشته باشند چیزی بنام حقوق زنان تو این مملکت نخواهیم دید و مردان ایرانی فقط خصلت نرینگی رو خواهشند داشت. واااااااااااااااقعا براتون متاسفم. میدونم پیامم رو سایت گذاشته نمیشه و ای کاش میتونستم تک تک اون دخترانی که شماره مشاور احمقتونو دادین پیدا کنم و بهشون بگم شما انسان هستید و مثل آقایون میتونید رابطه داشته باشید.

    1. دکتر مشاوره می گوید

      درود فراوان
      دوستانی که کامنت این خانم رو میخونند لطفا نظراتشونو اینجا بنویسند

    2. Raha می گوید

      از نظر ت پرده بکارت وحود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

    3. مانی می گوید

      دوست عزیز فرهنگ ایران غلط هست که دخترا به این کار روی میارن شما احتمالا ایران نیسین و اطلاع ندارین اگ یک دختر پرده بکارت نداشته باشه شاید حتی جونش در خطر باشه متاسف باشین برای خودتون

    4. محسن می گوید

      خانم شما نفست از جای گرم در میاد،ایران اگه دختری نتونه بکارتشو حفظ کنه،به هر دلیل ،نه تنها آبرویی براش نمیمونه بلکه در بیشتر موارد امکان داره جانش از طرف پدر یا برادر در خطر باشه،ببخشید به طرز فکر شما در ایران میگن ،زن هر جایی.

  170. ايلين می گوید

    سلام هزينه ترميم چقدره؟ و اگر ترميم شد پزشكي قانوني تشخيصش ميده؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام عزیزم با مشاور سایت تماس بگیرید .تشخیص ترمیم به خیلی موارد بستگی دارد که در معاینه اولیه مشخص میشود.

  171. فرزانه می گوید

    سلم من هشت ماهه که عقد کردم پرده بکارتم رو در دوران عقد ازدست دادم الان میخوام جداشم میخواستم بدونم که اگه پرده بکارتم رو ترمیم کنم پزشک قانونی تشخیص میده یانه

  172. شبنم می گوید

    سلام من هرچی به شماره مشاوره زنک میزنم کسی جواب نمیده،لطف میکنید یه شماره ای بذارید که بتونم با یه مشاور صحبت کنم واقعا همه کسایی که میان اینجا مشکلشون بزرگه خواهش میکنم کمک کنید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      به همون شماره در واتساپ پیام بدید

  173. Sara می گوید

    هزینه اش چقده

  174. رها می گوید

    سلام دکترخوب برای ترمیم توشیرازسراغ دارید؟خیلی ضروریه

  175. Baran می گوید

    سلام من چند …….آیا قابله ترمیم هستش و با معاینه دکتر قابله تشخیص؟آخ من دکتری که رفتم گفتن چون نوع بکارتم خاصه قابله ترمیم نیس خیلی نگرانم خواهش می‌کنم جواب بدین

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام بله با تکنیکهای جدید قابل ترمیم هست

  176. بنده خدا می گوید

    سلام وقتتون بخیر گواهی هم صادر میکنین بعد ترمیم ؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      بله

  177. فاطمه می گوید

    سلام وقت بخیر شماره تماس مطب و ادرس لطفا‌برای ویزیت .

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام جهت هماهنگی با شماره 09387812589 تماس بگیرید

  178. Nahal می گوید

    سلام خسته نباشید درمورد پرده بکارت من هیچ امیزش جنسی انجام ندادم و واژنم یه مدت عفونتی شده و باعث خارش بی ار حد شده بود حتی در محل جایگاه پرده بکارت خارش شدیدی داشتم که باعث شد انگشتم را داخلش بردم خاروندم الان حس میکنم پرده ندارم چیکارکننم واینکه هزینه معاینه وترمیم چقدره ؟

    1. دکتر مشاوره می گوید

      باید معاینه کنید تا مطمئن شوید هزینه معاینه 50تومن

  179. احسان می گوید

    سلام وقت شما بخیر.من پرده بکارت دوس دخترمو زدم الان خیلی ترس داره میگه بعد از ترمیم معاینه بشه معلومه؟گواهی سلامت میدن؟عمل ترمیم مطب است یابیمارستان؟آیا پرونده پزشکی براش تشکیل میدن یان؟باتشکرازسایت خوبتون

    1. دکتر مشاوره می گوید

      مطب در تهران وکاملا امن وخصوصی انجام میشود

  180. مریمی می گوید

    سلام تو روخدا ی دکتر تو کرمانشاه بهم معرفی کنید برا ترمیم بکارت

    1. دکتر مشاوره می گوید

      عزیزم متاسفانه شهرستان اونم کرمانشاه هیچ پزشکی انجام نمیده باید تشریف بیارید تهران

  181. م می گوید

    ادرس دکتر رو لطف میکنید

    1. دکتر مشاوره می گوید

      09387812589

  182. سمیه می گوید

    سمیه هستم خواستم ببینم جهت ترمیم پرده بکارت در همدان دکتری میتونید معرفی کنید

  183. اذین می گوید

    سلام اگر میشود یه دکتر تو ایلام یا اهواز یا دزفول بهم معرفی کنید چون فقط این مکان ها میتونم برا عمل مراجعه میکنم خواهش میکنم یه پزشک خوب معرفی کنید چون تا چند ماه دیگه عقد میکنم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      شرمنده پزشک ما فقط تهران

  184. سارا می گوید

    سلام.لطفا یه دکتر که ترمیم رو توی تهران انجام میده معرفی کنید.ممنونم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      با شماره سایت تماس بگیرید

  185. Sahar می گوید

    سلام ببخشید بعد از عمل طرز خوابیدن و نشستن چجوری باید باشه؟ خانم شاغل اگه بعد چهار روز رو صندلی بشینه مشکلی پیش میاد؟

  186. رها می گوید

    سلام من تو دوران عقدم که شش ماه بود پرده بکارتم رو از دست دادم رابطه هم زیاد داشتم با شوهرم حالا جدا شدم و میخوام عمل کنم لطفا یه دکتر خوب تو تهران معرفی کنید دارم دیوونه میشم هرروز به خودکشی فکر میکنم

    1. دکتر مشاوره می گوید

      با مشاور سایت تماس بگیرید

  187. هایمن می گوید

    سلام خسته نباشید چجوری میتونم ازتون مشاوره بگیرم در زمینه ترمیم هایمنوپلاستی ؟؟؟خیلی ضروریه خاهش میکنم زود جواب بدین.

    1. دکتر مشاوره می گوید

      09387812589

      1. .... می گوید

        سلام
        من ۱۸ سالمه و ۱ ساله با نامزدم رابطه داریم
        برای شب عروسی میخوام ترمیم بکارت انجام بدم چون از تجربه ی قبل و لوکیشن و … راضی نیستیم
        هزینه ترمیم چقدر میشه ؟؟
        در ضمن مشکوک به اچ پی وی هستیم ازمایش دادم ولی هنوز جوابش نیومده
        اگر اچ پی وی داشته باشیم بخوام ترمیم کنم مشکلی پیش نمیاد؟

        1. .... می گوید

          ادرس مطبتون رو لطف میکنید

          1. دکتر مشاوره می گوید

            عزیزم تو واتساپ درخواست کنید

  188. نگار می گوید

    سلام من ۲۰ سال دارم ۶ ساله که با یک پسر در رابطه جنسی هستم چون این فرد با من فاصله مکانی زیادی داره ماهی ۳ الی۴ بار همو میدیدیم و هر بار در یک روز بیشتر از ۳ بار سکس داشتیم میخواستم بدونم ایا من نیاز به تنگی واژن دارم؟ با این شرایط؟ ایا دوختن پرده بکارت و تنگی واژن بعد از بهبودی دکتر زنان زایمان متوجه میشود؟ ایا میتوان نامه سلامت گرفت؟ هزینه تنگی واژن چقدر است؟ هزینه دوختن پرده بکارت چقدر است؟ ایا همسرم بعد از ازدواج متوجه میشود من عمل کردم ایا نامه سلامت به من میدهند ؟در شهر کرمان یا شهرهای نزدیک به ان دکتری هست ؟ایا پرده بکارت چند وقت بعد از دوختن میماند پرده بکارت دائمی داریم تا ازدواج هر وقت که شرایط مناسب ایجاد شد انجام شود؟؟؟ خواهش میکنم سریع تر جواب بدید پای مرگ و زندگی من در میان است تشکر

    1. دکتر مشاوره می گوید

      نمیتوان بدون معاینه به همه سوالات پاسخ داد ولی هزینه ها متفا وت میباشد.در مورد گواهی که معمولا هرگونه ترمیمی توسط پزشک ق ت خواهد بود .

  189. M. Z می گوید

    سلام میشه ادرس و تلفن دوتا پزشک رو که این عمل رو انجام میدن بفرستین

    1. دکتر مشاوره می گوید

      حالا چرا 2 تا پزشک؟

  190. milad afshar می گوید

    سلام ترو خدا اگه دکتری میشناسید تو اراک یا قم که این عمل رو انجام میده معرفی کنین شماره یا ادرس بدین ممنون میشم ممنون میشم کمک کنین

    1. دکتر مشاوره می گوید

      سلام عزیزم تمامی دکترها در تهران انجام میدند نه شهرستان

      1. Happy می گوید

        سلام وقت بخیر میخواستم هزینه ی ترمیم رو بدونم ممنون میشم راهنماییم کنین

        1. دکتر می گوید

          درود 8 تومن عزیزم

      2. هیکس می گوید

        سلام من رابطی نداشتم ولی توی ۸ سالگیم از سر بچگیم گوشت چوب داخل کردم احتمال داره پاره شدن هست؟
        و زیر سن قانونی میشود ترمیم کرد

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.