درمان گیاهی | خانگی ماستیت : ورم پستان

درمان گیاهی خانگی ماستیت ورم پستان : ساعت ماشین سواری با 5 بچه ، باعث ورم پستان من شد. بچه‌ها خیلی خوشحال بودند .

شب اول من احساس خستگی و کسالت در اثر ارتفاع (بیماری ناشی از صعود با ارتفاع بالا و کمبود اکسیژن که عمدتا همراه با تنفس عمیق و سریع، حالت خستگی همراه می‌باشد) و احساس گرفتگی و سفتی به دلیل شیرندادن در کل روز داشتم. سپس زود به رخت خواب رفتم.

صبح روز بعد، من متوجه شدم که اتفاقی افتاده است. بعداز ظهر، حس کردم در سینه‌ام توده (غده) بزرگی به وجود آمده است و 104تب را داشتم (بله به دلیل سیستم ایمنی قوی). من کاملاً متوجه شدم که این نوع از عفونت چقدر وحشتناک است. من 1300 مایل از خانه، پزشک و ماما دور بودم و داروهایی مورد نیاز را همراهم نیاورده بودم.

 خواستم در صورت امکان از مصرف آنتی بیوتیک‌ها خودداری کنم اگرچه در مورد ماستیت (ورم پستان) شدید، استفاده از آنتی بیوتیک‌ها مجاز می‌باشد (که گزینه بهتری نسبت به رشد و ایجاد یک آبسه (دمل چرکی) می‌باشد). من کاری را انجام دادم که معمولاً انجام می‌دادم، درمان گیاهی خانگی ماستیت ورم پستان

مانند دیوانه‌ها شروع به بررسی کردم و هرگونه درمان طبیعی که در هنگام شیردادن می‌توانم انجام دهم را امتحان کردم. 4 روز بعد، توده به وجود آمده از بین رفت و هیچ گونه اثری از آن باقی نماند.

پیشگیری بهتر از درمان می‌باشد و اگر من حقیقتاً به نوزاد خود بیشتر از همیشه شیر می‌دادم، می‌توانستم به احتمال زیاد از ایجاد این ورم پیشگیری کنم.

از آن جایی که من ورم پستان را تجربه کرده‌ام و فرصت امتحان درمان‌های متفاوتی را داشته‌ام، موارد زیر راه حل‌هایی هستند که بر روی من جواب دادند و به درمان من کمک کردند.

درمان‌های خانگی برای ورم پستان ماستیت

1)‌ استراحت و شیردهی مداوم و منظم: من شنیده‌ام که مشاوران شیردهی می‌گویند که ورم پستان می‌تواند نشانه این باشد که شما پستانتان را خیلی فشرده اید (سوتین سفت بسته‌اید) و پستان شما نیاز به استراحت دارد یا این که شما به مدت طولانی به کودک شیر نداده‌اید.

پس از این که فهمیدم به ورم پستان مبتلا شده‌ام اولین کاری که کردم این بود که به رخت خواب رفتم و به طور مداوم به بچه شیر دادم تا چیزهایی که در مجرای بسته پستان هستند، جریان پیدا کنند.

2)گرم کردن و سرد کردن: من فهمیدم که هم سرد کردن و هم گرم کردن به تسکین این درد کمک می‌کند. من به مدت 15 الی 30 دقیقه قبل از شیردهی، پستانم را گرم کردم تا گرما به شل (نرم) کردن انسداد موجود در مجاری پستان کمک کند و شیردهی آسان‌تر شود.

سپس به مدت 15 الی 30 دیقه پستان را با یخ سرد کردم تا تورم آن کم شود. هم چنین من با نمک اسپوم (سولفات منیزیم) و آب گرم حمام کردم.

3)‌ ماساژدادن: به نظر عجیب می‌رسد، اما هر منبعی که من دیده‌ام به مزایای ماساژ دادن مجرای بسته شده (مسدود) برای کمک به شل (نرم) کردن انسداد اشاره کرده است.

من هنگام شیرخوردن کودک، مجرای بسته شده را به آرامی با چرخش‌های کوچک ماساژ دادم.

4)‌ مصرف زیاد آب: برای مبارزه با ماستیت (ورم پستان)، نوشیدن آب بسیار مهم است. من 1 لیتر آب را در کنار خود همیشه نگه می‌داشتم و به طور مداوم با خودم حمل می‌کردم و می‌نوشیدم تا تولید شیر در پستانم افزایش پیدا کند و به بدنم کمک کند تا با عفونت مبارزه کند.

نوشته های مرتبط

5) مصرف سیر خام: سیر برای معده کودک مناسب نیست اما برای عفونت بسیار مناسب است (معجزه می‌کند). من سیر ارگانیک را از مغازه موجود در نزدیکی‌ام گرفتم و هر روز چند حبه را مصرف کردم.

من همیشه این کار را زمانی که دچار عفونت یا بیماری شدید می‌شدم، انجام می‌دادم و در مدت یک یا چند روز خوب می‌شدم.

آسان‌ترین راه حلی که من برای مصرف سیر پیدا کردم این بود که سیر را ریز ریز کردم و سپس با قاشق مقدار کمی از آن را با اسکوپ (ملاقه کوچک) برداشتم، در دهانم قرار دادم و سریعاً قورت دادم.

6)‌ مصرف برگ کلم: من این راه حل را زمانی که اولین فرزندم را به دنیا آوردم از مشاور شیردهی دربیمارستان به یاد دارم. من نمی‌‌دانم که این به درمان عفونت کمک می‌کند یا نه اما قرار دادن آن روی قسمت مربوط به مجرای عفونی شده، عالی است و قطعاً باعث ایجاد آسیب و ضرر نمی‌شود.

برای انجام این روش، یک برگ کلم را مستقیماً روی سینه و محل مجرای عفونی شده قرار دهید و هر ساعت برگ را عوض کنید (توجه کنید که در برخی از زنان دیده شده که استفاده از برگ‌های کلم باعث کاهش تولید شیر می‌شود، پس در استفاده از این درمان احتیاط کنید).

7)‌ ویتامین c: من همیشه در هنگام مسافرت، ویتامین c، با خودم به همراه می‌آورم. خوشبختانه، من ویتامین c همراهم داشتم و 4 کپسول از این ویتامین c خالص و درخشان را هر چهار ساعت یک بار مصرف کردم تا زمانی که عفونت از بین برود. گذاشتن آن بر روی مجرای عفونی شده عالی می‌باشد.

8)‌‌ پروبیوتیک‌ها: من هم چنین همراه خودم پروبیوتیک داشتم و پس از شروع عفونت تا محو شدن آن، من دوز بالایی از پروبیوتیک را برای کمک به قوی ماندن سیستم ایمنی خود استفاده کردم.

من 3 کپسول از این پروبیوتیک را دو بار در روز مصرف کردم و به مدت یک هفته این روند را قبل از بازگشتن به دوز طبیعی ادامه دادم.

9)‌ روغن جگر ماهی کاد ترش شده (تخمیر شده): مکمل دیگری که من همیشه در سفر با خودم همراه می‌آورم، روغن جگر ماهی کاد ترش شده می‌باشد.

من در طول ابتلا به عفونت دوبار در روز، 1 قاشق چای خوری از ژل روغن جگر ماهی کاد ترش شده به رنگ زرد سبز را مصرف کردم .

6-‌ نظر (verdict)

اولین روزی که متوجه شدم به ماستیت (ورم پستان) مبتلا شده‌ام، احساس خیلی بد و ناخوشایندی داشتم. تب و لرز شدید و عضله دردی مانند آنفولانزا داشتم. در مدت 24 ساعت پس از این علائم، تب از بین رفت (کاهش یافت) و من احساس خیلی بهتری داشتم.

پس از 48 ساعت همه آن چیزی که باقی ماند، یک توده (غده) کوچک دردناک بود و پس از 3 روز استراحت من به حالت نرمال خود برگشتم.

ماستیت می‌تواند یک عفونت جدی باشد و هم چنین می‌تواند منجر به مشکلات جدی‌تری شود. با این درمان‌های طبیعی نمی‌توان به هر نوع از این بیماری کمک کرد.

من دکتر نیستم و در اینترنت آنلاین نمی‌باشم. اگر شما علائمی دارید که بدتر می‌شوند یا از بین نمی‌روند به یک پزشک حرفه‌ای مراجعه کنید.درمان گیاهی خانگی ماستیت ورم پستان

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.