بهترین مرکز فیشیال پوست تهران {1403}

مراکز فیشیال صورت در تهران

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران : بهترین فیشال در تهران : شما می خواهید یک روتین مراقبت از پوست را شروع کنید، اما چند سوال دارید:بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

شما می توانید برچسب های پوستی را با گزینه های جراحی از جمله کرایوسرجری حذف کنید. برخی از داروهای خانگی و محصولات بدون نسخه ممکن است به خشک شدن و ریزش لکه های پوستی کمک کنند.

تگ‌های پوستی توده‌های نرم و غیرسرطانی هستند که معمولاً در چین‌های پوستی گردن، زیر بغل، سینه‌ها، ناحیه کشاله ران و پلک‌ها ایجاد می‌شوند. این توده‌ها فیبرهای کلاژن شل هستند که در قسمت‌های ضخیم‌تر پوست قرار می‌گیرند.

چند محصول مراقبت از پوست باید استفاده کنید؟ کدام یک برای پوست شما مناسب است؟ به چه ترتیبی باید این محصولات را اعمال کنید؟ و حتی محصولات چه کاری انجام می دهند؟ ما با متخصصان پوست صحبت کردیم تا به شما کمک کنیم تا بفهمید از کجا

شروع کنید و چه چیزی را در هنگام ساختن بهترین روتین برای پوست خود در نظر داشته باشید.بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

پوست عالی فقط به DNA مربوط نمی شود – در واقع عادات روزانه شما تأثیر زیادی بر آنچه در آینه می بینید دارد. اما بسته به اینکه چه محصولی را می‌خوانید یا با چه دکتری مشورت می‌کنید، نظرات گیج‌کننده‌ای در مورد همه چیز از نحوه مرطوب‌کردن تا نحوه

محافظت از خود در برابر اشعه ماوراء بنفش وجود دارد. در نهایت، مراقبت از پوست به سادگی شخصی است.

 

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

بهترین فیشال در تهران

 

ساختن بهترین روال مراقبت از پوست (یا فهمیدن اینکه چگونه یک روال مراقبت از پوست را شروع کنید) می تواند فوق العاده دشوار باشد، به خصوص اگر مبتدی باشید. مثلاً آیا واقعاً به تونر یا سرم نیاز دارید؟ (نه!) آیا یک روتین خوب مراقبت از پوست واقعاً به 10

مرحله نیاز دارد؟ (مطمئناً نه – در واقع، لطفاً این کار را نکنید.) و به هر حال، دستور روتین مراقبت از پوست صحیح چیست؟!بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

شستن صورت، اساسی ترین و ضروری ترین مرحله هر روتینی است. پوست ما هر روز با آلاینده های محیطی، کثیفی و عوامل دیگر در تماس است که باید به آرامی پاک شوند. برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ، تیرگی و آکنه، روزی دو بار صبح و شب بشویید.

سه مرحله اصلی مراقبت از پوست

به گفته اشلی ماگوورن، پزشک متخصص پوست و صاحب و بنیانگذار پوست منهتن در ساحل منهتن، کالیفرنیا، برای به دست آوردن بیشترین سود از رژیم روزانه مراقبت از پوست، صرف نظر از نوع پوست شما، باید با سه مرحله ساده شروع کنید:بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

  • پاک کردن
  • درمان کردن
  • مرطوب کردن

احتمالاً قبلاً می دانید که پاکسازی یا فیشیال پوست صورت به معنای شستن صورت و مرطوب کردن به معنای آبرسانی به پوست است، اما “درمان” چه چیزی را شامل می شود؟

اگر پوست چرب دارید و در طول روز چندین بار به دنبال کاغذهای لکه دار هستید، ممکن است بخواهید روال مراقبت از پوست خود را دوباره ارزیابی کنید. محصولات خیلی سنگین می توانند پوست را چرب جلوه دهند، در حالی که محصولاتی که خیلی سبک وزن

هستند ممکن است به اندازه کافی آبرسان نباشند.

روتین مراقبت از پوست مناسب می تواند تفاوت را برای پوست های چرب ایجاد کند. پیش از این، با تنظیم روتینی که برای پوست‌های چرب طراحی شده بود و حاوی توصیه‌هایی برای استفاده در صبح و شب است، حدس‌ها را برطرف کردیم.

آیا اگر پوست شما از خودش مراقبت کند عالی نیست؟ نیازی به نگرانی در مورد چین و چروک یا سایر مشکلات پوستی نیست! فقط ظاهر بی عیب و نقص در تمام مدت! خوب، متأسفانه، هیچ کس در جهان وجود ندارد که این تجمل را داشته باشد. هر نوع پوست

نیازمندی های منحصر به فردی دارد و شما باید بر اساس نوع پوست خود یک برنامه روزانه مراقبت از پوست بسازید. روتین صبحانه مراقبت از پوست برای پوست های چرب

مخصوصاً برای پوست های چرب، روتین مراقبت از پوست صبحگاهی راهی عالی برای از بین بردن چربی هایی است که ممکن است در هنگام خواب روی سطح پوست انباشته شده باشند. فقط چند مرحله اضافی – با کمک کمی از محصولات مات کننده – می تواند به مبارزه با پوست چرب کمک کند.

هر روز صبح صورت خود را بشویید تا هرگونه ناخالصی یا چربی اضافی که در طول شب ایجاد شده است پاک شود. هر چه آلودگی و باکتری بیشتر روی پوست شما باقی بماند، احتمال ایجاد جوش بیشتر می شود. با این حال، از صابون‌های خشن دوری کنید و به

یک شستشوی ملایم صورت برسید که چربی بیش از حد پوست شما را از بین نبرد.

ماساژ صورت ماهیچه ها را تحریک می کند و گردش خون را بهبود می بخشد . خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست را افزایش می دهد. تکنیک‌های ماساژ بسیاری وجود دارد که دارای مزایای آرامش‌بخش بوده و نفوذ بهتری به درمان‌ها و محصولات مراقبت از پوست

را فراهم می‌کند و سطح هیدراتاسیون پوست را بهبود می‌بخشد . این کار باعث نرمی و لطافت پوست شما می شود. ماساژ همچنین تخلیه لنفاوی را تقویت می کند و پف و احتباس مایعات را به حداقل می رساند.

خوب، هدف هر روتین مراقبت از پوست، علاوه بر حفظ رنگ پوست شما، هدف قرار دادن مناطق مشکل دار است. دکتر ماگوورن توضیح می‌دهد که درمان به معنای ترکیب سرم‌ها یا کرم‌هایی است که مملو از مواد مفید برای مراقبت از پوست مانند ویتامین C، رتینول، آلفا هیدروکسی اسیدها و غیره هستند، بسته به نوع پوست شما و نتایجی که می‌خواهید ببینید.

دکتر ماگوورن می گوید: «افزودن یک مرحله میانی بین اجزای پاک کننده و مرطوب کننده واقعاً مهم است. این می تواند در طول زمان و در سلامت، ظاهر و پیری پوست شما تفاوت زیادی ایجاد کند.

چیزهای خوب نصیب کسانی می شود که صبر می کنند – و این شامل روال های مراقبت از پوست نیز می شود. حتی بهترین محصولات مراقبت از پوست برای کار کردن زمان می برد، بنابراین یک شبه منتظر نتیجه نباشید.

اگر به یک برنامه منظم و روزانه پایبند باشید، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که در عرض شش تا 12 هفته مزایایی را مشاهده کنید – و اغلب حداقل سه تا چهار ماه طول می کشد تا بدانید که آیا روال جدید شما واقعاً کار می کند یا خیر.

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

مراحل فیشیال حرفه ای

 

برنامه مراقبت از پوست خود را شامل سه مرحله اصلی در نظر بگیرید:

  • پاکسازی – شستن صورت.
  • تونینگ – متعادل کردن پوست.
  • مرطوب کننده – مرطوب کننده و نرم کننده پوست.

سه محصول مورد نیاز مراقبت از پوست:

  1. پاک کننده: شستشوی صورت ملایم و بدون سولفات
  2. مرطوب کننده: یک فرمول ساده بدون عطر که می تواند دو بار در روز استفاده شود
  3. ضد آفتاب: یک ضد آفتاب بر پایه مواد معدنی یا شیمیایی با حداقل SPF 30

فیشال صورت مراحل مختلفی دارد که بر مبنای نوع پوست شما قابل تغییر است. اصلی‌ترین مراحل آن شامل موارد زیر است:

کرم یا روغن را به صورت خود بمالید. به آرامی با حرکات دایره ای ماساژ دهید. اطمینان حاصل کنید که از محصول کافی برای لغزش استفاده کنید. ماساژ را با حرکات کششی نرم و چرخشی انجام دهید و فشار را به تدریج افزایش دهید تا تجربه ای آرام بخش داشته باشید.

ضربات خود را به سمت بیرون و بالا نگه دارید. برای بهترین نتیجه آنها را 5-7 بار تکرار کنید. به تغییر حرکات ادامه دهید. از نوک انگشتان، بند انگشتان، خراش های گوا شا، یا غلتک های یشم یا کوارتز استفاده کنید. هر از چند گاهی به آرامی روی پوست خود ضربه بزنید.

پوست بین ابروهای خود را با بند انگشتان خود ورز دهید و آنها را به سمت خط مو حرکت دهید.

 

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

  1. پاکسازی صورت
    متخصص پوست با کمک یک پاک‌کننده، پوست صورت و گردن شما را به خوبی ماساژ می‌دهد تا تمامی آلودگی‌ها، کثیفی‌ها و مواد آرایشی از سطوح پوستی شما پاک شود. سپس با استفاده از یک اسفنج مخصوص و آب گرم مواد را از روی پوست شما برمی‌دارد و صورتتان را خشک می‌کند. در این مرحله از پاکسازیريا، پوست شما برای ارزیابی آماده خواهدبود. در این مرحله مشخص خواهدشد که چه نوع ماسکی به منظور فیشیال صورت شما باید مورد استفاده قرار بگیرند.
  2. لایه‌برداری پوست
    در این مرحله با استفاده از یک کرم لایه‌برداری اسکراب که مخصوص نوع پوستی شماست (خشک، چرب، معمولی)، سلول‌های مرده از پوست صورت جدا شده و با استفاده از بخار آب منافذ پوست زیباجو باز می‌شود.
    در این زمان انتخاب شیوه مناسب وابسته به نظر درمانگر و عواملی مانند: جوش‌های سر‌سفید، جوش‌های سر‌سیاه، آکنه‌ها، چروک‌های پیری، لکه‌های ناشی از دوران بارداری، نور خورشید و غیره دارد.
  3. بخور دادن به پوست صورت
    در این مرحله با کمک دستگاه بخور به پوست زیباجو بخور گرم داده می‌شود. این مرحله بسیار آرامش‌بخش است و با افزایش رطوبت در سطوح پوستی منجر به باز شدن منافذ پوستی  شده و در نهایت جوش‌های سرسیاه و سر سفید راحت‌تر خارج خواهندشد.
  4. لایه برداری پوست مرحله دوم
    در این مرحله با استفاده از دستگاه‌های ویژه موهای اصلاح نشده پوست صورت و سلول‌های مرده پوست به طور کامل جدا می‌شوند و پوست صورت روشن و شفاف خواهدشد.
  5. استخراج و تخلیه جوش‌ها
    در این مرحله چربی‌های اضافه و سلول‌های مرده با کمک یک دستگاه فلزی از سطح پوست جمع  می‌شوند و به باز شدن بیشتر منافذ پوست کمک می‌کند؛  در نتیجه انجام این کار جوش‌های سر‌سیاه و سر‌سفید و آکنه‌ها تخلیه می‌شوند.
    میزان تحمل درد در هر شخص با شخص دیگری متفاوت خواهدبود و امکان دارد که این مرحله برای افرادی که پوست نازک‌تر و حساسی دارند کمی دردناک باشد. لازم است که انجام این مرحله با دقت فراوان انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است مویرگ‌های صورت پاره شوند و کبودی‌های مختلف در نواحی صورت به وجود آیند.
  6. ماساژ پوست صورت
    ماساژ پوست صورت سبب می‌شود که خستگی از شما رفع شده و احساس آرامش دلپذیری وجود شما را فرا بگیرد. این شیوه درمانی، عضلات سر را ریلکس می‌کند و با افزایش جریان خون، اکسیژن‌رسانی به سلول‌های پوستی شما را بیش از قبل می‌کند.
    همین مسئله سبب می‌شود که شما شادابی و جوانی خاصی در پوست خود احساس کنید. می‌توان با قطعیت گفت که فشیال صورت مزایای بسیار بیشتری نسبت به باقی روش‌های درمانی پوست دارد. اگر که هزینه فیشیال صورت را با باقی شیوه‌های درمانی مقایسه کنید، خواهید دید که پاکسازی پوست صورت علاوه بر این که مقرون به صرفه می‌باشد، نتیجه بهتری را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.
  7. قراردادن ماسک روی پوست صورت
    در این وهله ماسکی مخصوص به مدت زمان یک ربع بر روی پوست شما گذاشته می‌شود. این ماسک وظیفه آبرسانی کامل و هیدراته کردن‌ پوست شما را برعهده دارد.
  8. مرحله آخر فیشیال صورت
    در مرحله آخر از تونر استفاده می‌شود. تونر منجر به تنظیم ph شده و پوست شما را به طور عمیقی پاکیزه می‌کند. در آخرین مرحله فشیال از سرم، آبرسان، کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب استفاده می‌شود تا مراقبت‌های لازم از پوست شما، کامل شوند‌.

آموزش فیشیال صورت در خانه

 

در اینجا بهترین برنامه روزانه مراقبت از پوست مورد تایید متخصص پوست برای صبح و شب، شامل مراحل اساسی که باید در هر رژیم خانگی برای پوست های چرب، خشک، مختلط یا مستعد آکنه باشد را قرار داده ایم.

مراحل روتین مراقبت از پوست صبح شما: بهترین فیشال در تهران

«اگر می‌توانید به طور مداوم به این سه محصول اصلی پایبند باشید و می‌خواهید محصولات بیشتری اضافه کنید، یک رتینوئید را امتحان کنید. پس از سه ماه، اگر پوست شما آماده است، یک ویتامین C اضافه کنید. اما محصولات اضافی وجود دارد؟ “این کمکی نمی کند – فکر می کنم پنج محصول حداکثر است.”

«قاعده کلی در استفاده از مراقبت از پوست این است که ابتدا سبک‌ترین و آخرین بار سنگین‌تر را اعمال کنید، زیرا محصولات نازک‌تر نمی‌توانند به محصولات ضخیم‌تر نفوذ کنند. مثال: قرار دادن یک لایه سرم (نازک) روی مرطوب کننده (ضخیم) آن سرم را تقریباً بی اثر می کند.

اگر می‌خواهید کارها را به درستی انجام دهید، دستمال‌های آرایشی را رها کنید (آنها لایه‌ای از باقیمانده‌های ضخیم باقی می‌گذارند که می‌تواند شما را از بین ببرد و صورتتان را تحریک کند) و روغن پاک‌کننده‌ای را انتخاب کنید که تمام آرایش را بدون پاک کردن

پوست شما حل می‌کند. سپس با یک پاک کننده ملایم و کرمی (مخصوصاً اگر پوست مستعد آکنه دارید – بله، واقعاً) ادامه دهید.

پس از پاکسازی، هر روز صبح، هر شب یا هر دو، تونر آبرسان خود را روی پوست تمیز و خشک خود بزنید: «هیچ چیزی به نام رطوبت بیش از حد، صرف نظر از نوع پوست شما، وجود ندارد.

تونرهای صورت قبلاً مایعات وحشتناکی بودند که حاوی الکل بودند و صورت شما را می سوزاندند. اما تونرهای (خوب) امروزی یا پر از مواد ملایم و مرطوب کننده برای پوست های خشک و حساس هستند، یا پر از لایه بردارهای شیمیایی برای درمان آکنه و برآمدگی

ها هستند. “تونرها چیزی نیستند که روی پوست شما بنشینند و احساس سنگینی کنند.” “آنها فقط صورت شما را آماده می کنند تا مواد بعدا بهتر جذب شوند.”

«سرم‌ها اساساً شات‌هایی از مواد مغذی، آب‌رسان یا آنتی‌اکسیدان‌های بسیار غلیظ هستند که به محض استفاده از آن‌ها واقعاً سلامت پوست شما را تقویت می‌کنند.» “افراد اغلب از استفاده از آنها صرف نظر می کنند، اما صادقانه بگوییم که آنها بالابرنده های

سنگین روتین مراقبت از پوست شما هستند.”اگرچه سرم‌ها اختیاری هستند، اما همه نوع پوست‌ها می‌توانند از استفاده از یک سرم آب‌رسان و مبتنی بر اسید هیالورونیک در شب (و صادقانه بگوییم، در صبح) استفاده کنند که از هوا به پوست شما می‌کشد تا آن

را هیدراته نگه دارد. “اگر از درمان های آکنه یا محصولات ضد پیری استفاده می کنید – که می توانند خشک کننده یا تحریک کننده باشند – ابتدا می خواهید پوست خود را با حداکثر رطوبت ممکن آماده کنید

کرم‌های دور چشم سبک‌تر و نازک‌تر از مرطوب‌کننده‌های صورت هستند، بنابراین حتماً آن‌ها را قبل از کرم‌ها و روغن‌هایتان بمالید (به یاد داشته باشید: محصولات سبک‌تر قبل از محصولات سنگین‌تر هستند). اما یک نکته مهم: کرم دور چشم برای اکثر افراد ضروری

نیست. «تا زمانی که از مرطوب‌کننده و ضدآفتاب استفاده می‌کنید، ناحیه چشم شما TLC مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. اما اگر می خواهید یکی را امتحان کنید، در اینجا نحوه انتخاب آمده است:بهترین فیشال در تهران

در صبح…

 

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

 

به دنبال کرم دور چشم مملو از کافئین باشید که به طور موقت به منقبض شدن و سفت شدن پف زیر چشم ها در عرض 20 دقیقه کمک می کند. و، در حالت ایده‌آل، به دنبال یک اپلیکاتور با نوک فولادی باشید (دکتر گوهارا می‌گوید: «فولاد سرد کمی به احتباس

مایعات کمک می‌کند – به کیسه‌های زیر چشم معروف است – به خصوص اگر کرم را بین استفاده در یخچال نگه دارید.»

1. پاک کننده

پاکسازی صورت باید اولین قدم در هر روتین مراقبت از پوست باشد، زیرا ناخالصی ها و چربی اضافی را که می تواند منافذ پوست را مسدود کرده و پوست کدر می کند پاک کند. اما ملایم باش دکتر ماگوورن می‌گوید: «بسیاری از افراد بیش از حد یا اغلب یا با

پاک‌کننده‌های خیلی خشن پاک‌سازی می‌کنند، که در واقع سد محافظ پوست شما را از بین می‌برد. اگر پوست خشک یا حساسی دارید، سعی کنید فقط در شب بشویید و صبح صورت خود را با آب بشویید.

بهترین فرمول ها به آرامی پوست شما را بدون از بین بردن روغن های سالم پاک می کنند. دکتر ویتنی بوو، متخصص پوست در شهر نیویورک و نویسنده کتاب زیبایی پوست کثیف، می‌گوید: «یک پاک‌کننده خوب بدون سولفات و صابون برای صورت دارای pH متعادل

و ملایم است تا مانع پوست را بدون کندن پوست حفظ کند.

پوست چرب: یک شوینده کف یا ژل پاک کننده به اندازه کافی کثیفی و چربی اضافی از پوست شما را تضمین می کند. موادی مانند نیاسینامید و اسید سالیسیلیک می توانند به تنظیم و حذف چربی اضافی کمک کنند.

پوست مستعد آکنه: یک شوینده کف ملایم با مواد ضد آکنه مانند اسید سالیسیلیک، اسید گلیکولیک، بنزوئیل پراکسید یا گوگرد بهترین گزینه است.

پوست خشک: به دنبال فرمول کرم یا مومیایی با ترکیبات آبرسان مانند سرامید، گلیسیرین، اسید هیالورونیک و روغن های گیاهی باشید.

پوست حساس: میسلار واتر را امتحان کنید، یک پاک‌کننده فوق‌العاده ملایم که شامل ذرات ریز به نام میسل است که ناخالصی‌ها را به دام می‌اندازد و بدون اینکه پوست شما در این فرآیند خشک شود، آنها را از بین می‌برد.

هدف هر روال مراقبت از پوست این است که پوست صورت خود را تنظیم کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشد و همچنین هر ناحیه ای را که می خواهید روی آن کار کنید عیب یابی یا هدف قرار دهید. کریستینا هولی، متخصص مراقبت از پوست در

سانفرانسیسکو، می‌گوید: «روتین‌های زیبایی فرصتی برای مشاهده تغییرات درون خود هستند. همانطور که پوست شما با افزایش سن نیاز به تغییر دارد، محصولات شما نیز نیاز به تغییر دارند. با این حال، او می‌افزاید، “این در مورد ایجاد کمال نیست.”

اجازه دهید این سه مرحله به تشریفات روزانه شما تبدیل شود که پوست شما را تقویت می کند و روز شما را صاف می کند.

با هر محصول مراقبت از پوست، به ترتیب قوام – از نازک ترین تا ضخیم ترین، استفاده کنید. به عنوان مثال، پاک کننده، تونر (در صورت استفاده از آن)، سرم و سپس مرطوب کننده.

 

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

فواید فیشیال برای صورت

صورت خود را با پاک کننده آرایش یا روغن پاک کننده تمیز کنید. تمام آثار آرایش و آلودگی را از چشم، لب و گردن خود پاک کنید.

آن را با یک شستشوی ملایم صورت دنبال کنید. از محصولات حاوی الکل، مواد نگهدارنده مصنوعی و عطرها اجتناب کنید زیرا می توانند پوست را خشک و تحریک کنند.

پاک کننده را به آرامی با نوک انگشتان خود به صورت دورانی به مدت 30 تا 60 ثانیه روی صورت ماساژ دهید. با آب ولرم بشویید.

2. تونر

تونرها یک مایع مراقبت از پوست مبتنی بر آب هستند که پس از پاکسازی صورت با انگشتان، پنبه یا پارچه و قبل از استفاده از سایر درمان های مراقبت از پوست مانند سرم ها و مرطوب کننده ها، روی پوست خشک اعمال می شود. یک تونر خوب می تواند به

شما کمک کند تا مطمئن شوید که پوست شما کاملاً تمیز و بدون جرم است، به علاوه دوز اضافی از مواد فعال را به آن می دهد. بهترین فیشال در تهران

دکتر ماگوورن می‌گوید: شما به تونر نیاز ندارید، اما کشیدن یک تونر می‌تواند راهی عالی برای شادابی پوست، حذف هرگونه مواد باقی‌مانده و متعادل کردن pH باشد. و اگر به دنبال مزایای اضافی برای پاکسازی و روشن‌کننده پوست هستید، تونرهای امروزی

بسیار پیشرفته‌تر از فرمول‌های خشک‌کننده مبتنی بر الکل و قابض در گذشته هستند، که مملو از مزایای تقویت‌کننده پوست هستند که می‌توانند شما را درخشان کنند. بهترین فیشال در تهران

اگر پوست مستعد آکنه دارید، به دنبال تونر حاوی اسیدهای هیدروکسی، از جمله اسید سالیسیلیک و اسید لاکتیک باشید که باعث افزایش گردش سلولی می شود.

«روغن‌های صورت انسدادی هستند، به این معنی که تمام مواد و رطوبتی را که به تازگی به صورت خود زده‌اید، می‌بندند تا از تبخیر سریع آن‌ها جلوگیری کنند. روغن‌ها به خودی خود واقعاً پوست شما را مرطوب نمی‌کنند، اما وقتی آنها را روی محصولات قرار

می‌دهید، به افزایش کارایی روتین شما کمک می‌کنند و در عین حال پوست را نرم‌تر و صاف‌تر می‌کنند. فقط مطمئن شوید که همیشه، همیشه روغن های خود را آخرین بار استفاده کنید. بله آخرین «روغن‌ها به راحتی می‌توانند به مرطوب‌کننده‌ها، سرم‌ها و

درمان‌ها نفوذ کنند، اما هیچ محصولی نمی‌تواند به روغن نفوذ کند، به این معنی که آنها باید آخرین بار استفاده شوند. و فکر نکنید که روغن‌ها فقط برای پوست‌های خشک هستنددارید از کرم ضد آفتاب صرفنظر کنید (شرمنده)،

«بهترین ضدآفتابی است که در واقع هر روز استفاده می‌کنید»، اما پوست شما با دو محصول مجزا بهترین ظاهر و احساس را پیدا می‌کند.  «مرطوب‌کننده‌های فرموله‌شده با ضدآفتاب می‌توانند حساس‌تر باشند و فواید مرطوب‌کنندگی زیادی ندارند».

بنابراین، مانند، بهتر از هیچ است ، اما ایده آل نیست.بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

با سرم های درمانی، مرطوب کننده و ضد آفتاب (در صورت بیرون رفتن) کار را به پایان برسانید. از سرم های حاوی رتینول i  ، رسوراترول i و اسید لاکتیک i استفاده کنید .    

  همچنین می‌توانید در این مرحله از ماسک‌های مرطوب‌کننده لب و چسب‌های زیر چشم استفاده کنید و از غلتک‌های میکروسوزن و ماسک‌های نور درمانی LED استفاده کنید. با این حال، اگر هرگز از غلتک های درم ابریژن استفاده نکرده اید، اجتناب کنید.

 

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

هزینه فیشیال صورت

 

برای پوست های خشک یا حساس، به دنبال یک تونر آبرسان (یا همان اسانس) باشید که بدون الکل خشک و با موادی مانند گلیسیرین و اسید هیالورونیک برای تسکین آن ساخته شده است. بهترین فیشال در تهران

برای پوست مختلط، به دنبال لایه‌بردارهای ملایم، تقویت‌کننده‌های آبرسانی و آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C، ویتامین E و چای سبز باشید که می‌توانند با رادیکال‌های آزاد مبارزه کرده و از آسیب‌های پوستی جلوگیری کنند.

برای پوست های چرب، به دنبال مواد قابض مانند الکل ها یا فندق جادوگر باشید که منافذ را سفت می کنند.

3. سرم

یک سرم متناسب با نگرانی‌های پوست شما می‌تواند هم درمان و هم محافظت کند، و مقادیر متمرکزی از مواد قوی را ارائه می‌کند که می‌تواند تعدادی از مشکلات پوست، از چین و چروک گرفته تا لکه‌های تیره را برطرف کند – و اگر نگرانی‌های متعددی دارید، می‌توانید از چندین فرمول سرم مختلف استفاده کنید.

اما باید برچسب ها را با دقت بخوانید، زیرا برخی از سرم ها بهتر است در صبح استفاده شوند، در حالی که برخی دیگر برای شب ایده آل هستند.

یک سرم که همه می توانند در صبح از آن بهره مند شوند؟ سرم آنتی اکسیدانی که از تشکیل رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و علائم پیری را به مرور زمان کاهش می دهد.

و سرم آنتی اکسیدانی استاندارد طلایی ویتامین C است. دکتر ماگوورن می گوید: «همه باید از ویتامین C استفاده کنند، صرف نظر از سن. این کمک می‌کند تا بسیاری از آسیب‌های پوستی که از آفتاب و آلودگی وارد می‌شویم، معکوس کنیم.»

برای صبح

  1. پاکسازی

صرف نظر از نوع پوستتان، باید هر روز صبح و عصر از یک پاک کننده با کیفیت خوب استفاده کنید. پوست بالغ نیاز به تغذیه بیشتری دارد، بنابراین به جای شوینده های کف دار از کرم پاک کننده استفاده کنید. یک پاک کننده کرم به حفظ رطوبت و حفظ ظاهری تازه کمک می کند.

  • تقویت کننده

از تونرهای مبتنی بر الکل خودداری کنید. از آنجایی که پوست بالغ به سرعت رطوبت خود را از دست می دهد، بهتر است از یک تونر آبرسان استفاده کنید. از تونرهای مبتنی بر آب که حاوی مواد تسکین دهنده مانند عصاره بابونه و خیار، پانتنول و ویتامین B هستند استفاده کنید.بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

  • سرم

یک سرم سبک، بدون چربی و ضد پیری چیزی است که پوست شما به آن نیاز دارد. یکی را انتخاب کنید که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک و ویتامین C باشد.

  • مرطوب کننده

مرطوب‌کننده‌ای که در سن 20 شما کار می‌کرد، اکنون کارایی ندارد. از مرطوب کننده های آبرسانی که حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک، آلوئه ورا، گلیسیرین هستند استفاده کنید. یکی را انتخاب کنید که مخصوص پوست های بالغ، بدون عطر و ضد حساسیت باشد.

نوشته های مرتبط
  • ضد آفتاب

پوست بالغ نیاز به محافظت کلی دارد. از یک کرم ضد آفتاب با طیف وسیع استفاده کنید که از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. یکی را انتخاب کنید که دارای رتبه SPF و PA+ بالا باشد و در برابر آب مقاوم باشد.

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

مراکز فیشیال صورت در تهران

 

شما به یک روتین مراقبت از پوست 10 مرحله ای (یا حتی یک روتین 5 مرحله ای) نیاز ندارید. دکتر کاران لال، متخصص پوست می‌گوید: «وقتی نوبت به پوست شما می‌رسد، کمتر است – من تماماً به دنبال کاهش محصول هستم. در حقیقت، شیمی پوست ما

برای حفظ یک سد پوستی خوب نیاز به هیدراتاسیون و رطوبت دارد که می‌توانید آن را فقط از چند محصول دریافت کنید.بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

جنیفر دیوید، متخصص پوست در فیلادلفیا و موسس پوست و موی مجازی Skin & Scripts، می‌گوید برای پوست‌های تیره‌تر، پرپیگمانتاسیون می‌تواند یک مشکل رایج باشد و استفاده از سرم ویتامین C در صبح نیز می‌تواند به کاهش لکه‌های تیره کمک کند.

4. کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم با کرم‌های صورت متفاوت هستند، زیرا به‌طور خاص برای ناحیه ظریف دور چشم، که سریع‌تر از بقیه قسمت‌های صورت شما پیر می‌شوند، فرموله شده‌اند – و بنابراین در دسته «درمان» نیز قرار می‌گیرند. اگر نگران خطوط ریز، چین و چروک، عدم

استحکام، حلقه های تیره یا کیسه های زیر چشم هستید، یک محصول درمان چشم قطعا ارزشش را دارد.بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

برای هدف قرار دادن سیاهی دور چشم، به دنبال نیاسینامید یا ویتامین C باشید.

مارنی نوسبام، دکتر، متخصص پوست در شهر نیویورک و مربی بالینی پوست در کالج پزشکی ویل کورنل، توصیه می کند برای پف کردگی، از فرمول حاوی کافئین استفاده کنید. برای چین و چروک و افتادگی، به دنبال فرمول های حاوی پپتید و رتینول باشید.

دکتر دین مراز رابینسون، متخصص پوست در Westport، CT و استادیار بالینی پوست در دانشکده پزشکی ییل، می‌گوید: «ویتامین K می‌تواند به رفع سیاهی حلقه‌های زیر چشم و اسید هیالورونیک با هیدراتاسیون کمک کند». هنگام استفاده در صبح و شب، با

استفاده از انگشت حلقه (ضعیف ترین انگشت خود) به آرامی بر روی فرمول مورد نظر برای نگرانی های ناحیه چشم ضربه بزنید تا از کشیدن پوست ظریف و ایجاد آسیب جلوگیری کنید.

لطفاً به عشق خدایان زیبایی، آرایش خود را پاک کرده و قبل از استفاده از محصولات خود، صورت خود را بشویید. دکتر گوهارا می گوید: «برای اینکه مواد به درستی جذب شوند، به پوست تمیزی نیاز دارید که کاملاً عاری از چربی و جرم باشد.

تقریباً برای همه انواع پوست، دکتر گوهارا، دکتر لعل، دکتر ادریس و هر درم دیگری که وجود دارد، از سرم ویتامین C در صبح استفاده می کند که از پوست شما در برابر التهاب و آسیب ناشی از عوامل محیطی محافظت می کند، در حالی که همچنین روشن کردن

لکه های تیره در طول زمان فقط توجه داشته باشید: ویتامین C می تواند قوی باشد، بنابراین اگر پوست شما حساس است، به جای آن یک روز در میان (یا هر دو صبح) از آن استفاده کنید.بهترین فیشال در تهران

«بیشتر مردم فکر می‌کنند کرم دور چشم باید حاوی رتینول باشد تا به خطوط ریز کمک کند، اما در حقیقت، شما می‌خواهید ملایم باشید. ناحیه چشم‌تان ظریف است و در خطر تحریک است، بنابراین روی یک کرم ساده ضربه بزنید. کرم دور چشم آبرسانی که از زیر

چشم شما محافظت می کند و سد پوستی شما را یک شبه ترمیم می کند.

«بسیاری از این موارد تحت نظارت FDA نیستند، بنابراین برندها می‌توانند هر ادعایی که می‌خواهند بر اساس علم غرب وحشی مطرح کنند . نه تنها این، بلکه پوست همه افراد متفاوت است (آن را در مغز خود بسوزانید)، که به این معنی است که چیزی که باعث

ایجاد شکاف در BFF شما می شود ممکن است روی پوست شما کاملاً خوب باشد.

 

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران

از چه ابزارهایی برای مراقبت از پوست استفاده می شود؟بهترین فیشال در تهران

روغن‌ها در آخر کار هستند، اما از نظر فنی ، ضد آفتاب (با SPF 30+) آخرین مرحله مطلق است – و مورد نیاز است. روغن‌ها همچنان برای نفوذ و درمان پوست شما کار می‌کنند، به همین دلیل است که در روتین مراقبت از پوست شما آخرین رتبه را دارند، اما ضد

آفتاب سعی نمی‌کند به چیزی نفوذ کند – فقط برای محافظت از صورت شما و عمل کردن به عنوان زره در برابر دنیای بیرون وجود دارد .  اساساً چیزی به پوست شما اضافه نمی کند، بلکه از پوست شما محافظت می کند.

هیچ یک! حداقل، شما به هیچ ابزاری برای مراقبت از پوست نیاز ندارید. آیا می توانید از یک سری ابزارهای صورت و ابزارهای پیشرفته استفاده کنید؟ کاملاً – اما هیچ کدام از آنها کلیدی برای داشتن پوستی عالی نیستند ، و برخی از آنها در واقع می توانند صورت

شما را تحریک کنند و به مرور زمان مشکلات بیشتری ایجاد کنند. اما اگر قصد دارید با ابزارها بازی کنید، در اینجا یک تفکیک سریع از رایج ترین آنها آورده شده است:

  • همیشه با پوست خود ملایم باشید.
  • دستورالعمل ها را به درستی دنبال کنید. هرگز محصولات را بیش از مدت زمان توصیه شده روی پوست خود نگذارید.
  • سعی کنید 1 الی 2 ساعت به صورت خود اختصاص دهید.
  • قبل از شروع درمان صورت، موها را با هدبند محکم کنید.
  • برای جلوگیری از هر گونه آشفتگی می توانید یک تی شرت قدیمی یا یک لباس حمام بپوشید.
  • حداقل تا یک ساعت بعد از عمل صورت بیرون نروید. موادی مانند ویتامین C و رتینول پوست را حساس به نور می کند.
  • اجازه دهید پوستتان نفس بکشد و حداقل یک ساعت از آرایش کردن خودداری کنید.
  • یک یا دو بار در ماه به سراغ آرایش صورت بروید. فرکانس بستگی به نوع پوست و نگرانی شما دارد.
  • برای حفظ سلامت پوست خود از یک رژیم اختصاصی مراقبت از پوست پیروی کنید

 

بهترین فیشال در تهران

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

 

دستگاه‌های میکروجریان (مانند Foreo یا Nuface ) جریان الکتریکی با درجه پایینی ساطع می‌کنند که ماهیچه‌های شما را تحریک می‌کند و به طور بالقوه منجر به پوستی سفت‌تر و برجسته‌تر در طول زمان می‌شود. شواهد مختلط است: برخی افراد به آنها سوگند

یاد می کنند (در صورت استفاده مداوم برای همیشه)، در حالی که برخی دیگر هیچ نتیجه قابل مشاهده ای مشاهده نکردند.

بخارشوی صورت

بخار دادن صورت می تواند به نرم شدن لایه بالایی پوست شما کمک کند تا محصول تا حدودی بهتر جذب شود – و همین. بخارپزها نمی توانند منافذ شما را “باز کنند” (منافذ ماهیچه ندارند، نمی توانند باز و بسته شوند)، نمی توانند جوش های سرسیاه شما را آب

کنند، و نمی توانند “سموم” را از بین ببرند (بدن شما تمام این کار را انجام می دهد. خودش).

اما، مانند همه چیز در مراقبت از پوست، شما خودتان را انجام می دهید و از هر چیزی که شما را خوشحال می کند استفاده می کنید.بهترین فیشال در تهران

نکات اضافی برای حفظ سلامت پوست:بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

صورت خود را دو بار بشویید

دو بار شستن صورت در روز باعث تمیز نگه داشتن آن و جلوگیری از جوش زدن صورت می شود. ضروری است که صورت خود را بیش از حد نشویید زیرا این کار منجر به خشکی و آسیب به سد رطوبتی پوست می شود. اگر پوست چرب دارید، صورت خود را بیش از سه بار در روز نشویید.

  • آرایش خود را پاک کنید

هرگز فراموش نکنید که قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید. آرایش می تواند منافذ شما را مسدود کند و به پوست شما فرصت نفس کشیدن نمی دهد. این می تواند منجر به جوش و تشدید پوست شود.

  • پوست خود را مرطوب کنید

صرف نظر از نوع پوست شما، مرطوب کردن باید بخشی ضروری از روتین مراقبت از پوست شما باشد.

  • از گرفتن دوش آب گرم خودداری کنید

دوش آب گرم منافذ پوست را باز می کند که منجر به از دست دادن رطوبت می شود. برای جلوگیری از این امر، سعی کنید از آب خنک/گرم برای دوش گرفتن و شستن صورت خود استفاده کنید.

  • هیدراته بمانید

هیدراته ماندن به پوست شما رطوبت لازم را برای سالم ماندن می دهد. اگر کم آب هستید، هیچ مقدار مرطوب کننده نمی تواند به احیای پوست شما کمک کند.

  • 8 ساعت بخوابید

خواب به حفظ سلامت سلول های بدن شما کمک می کند. کمبود خواب می تواند بر روند چرخش سلولی تأثیر بگذارد و منجر به آسیب پوست شود.

  • کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید

وقتی صحبت از پوست شما می شود، نور خورشید بزرگترین عامل آسیب رسان است. بنابراین، همیشه از کرم های ضد آفتاب یا مرطوب کننده SPF با حداقل فاکتور محافظت در برابر آفتاب 30 استفاده کنید.بهترین فیشال در تهران

پاکسازی صورت با دستگاه فیشیال

این دستگاه با هیدراتاسیون موثر پوست به جوانسازی و رفع امراض پوستی سطحی تا عمقی کمک می کند. قابلیت این دستگاه برای شکستن ذرات آب و تولید اکسیژن آن را به بهترین روش احیاکنندگی ضد لیزری بخش های مرده و محرک کلاژن سازی تبدیل

نموده است.این دستگاه قادر است که اکسیژن را با غلظت تقریبی ۹۸% به بافت های زیرین اپیدرم وارد کند و از طرفی دستگاه اکوافیشیال در غنی سازی سایر سرم ها و محصولات مایع پوست با اکسیژن برای تاثیرگذاری بیشتر عملکرد موثری دارد.

ماسک های صورت LED

درمان LED (معروف به درمان دیود ساطع کننده نور) از طول موج های مختلف نور برای کمک به تحریک تولید کلاژن، کشتن باکتری های مولد آکنه و حتی کاهش التهاب استفاده می کند . دکتر گوهارا می‌گوید ماسک‌های ال‌ای‌دی خانگی بهتر از هیچ هستند، اما به

هیچ وجه به آن نزدیک نیستند.به عنوان درمان های حرفه ای در مطب موثر است.بهترین فیشال در تهران

ابزار کریو:بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

ابزارهای کرایوتراپی، مانند غلتک های یخ ، برای تسکین سوزش و التهاب عالی هستند، زیرا به طور موقت رگ های خونی پوست شما را کوچک می کنند تا به کاهش تورم کمک کنند . نه، آنها نمی توانند صورت شما را “تن” یا اسکنه کنند، اما برای رفع پف و آرامش عالی هستند.

برس های پاک کننده صورت برای لایه برداری دستی/فیزیکی پوست هنگام شستن صورت استفاده می شود (و نه، آنها نمی توانند مواد زائد را از منافذ پوست پاک کنند یا از بین ببرند). به دلیل پتانسیل آنها برای تحریک سد پوستی، اکثر متخصصان پوست عاشق

آنها نیستند و همچنین آنها را به افرادی که با آکنه، اگزما، روزاسه یا پوست حساس سر و کار دارند توصیه نمی کنند.

انواع دستگاه آکوافیشیال:

 

پاکسازی صورت با دستگاه فیشیال

در سالهای اخیر تلاش بر  تولید ی دستگاه با امکانات فراوان  باعث شد تا ابزارهای مولتی پاور یا چند کاره در بازار جهانی فراوان شود. دستگاه اکوافیشیال نیز از این جمله موارد است که امروزه با انواع ۶ کاره ، ۷،۸ و ۹ کاره در بازار وجود دارد. گجت های استفاده

شده در تمام این دستگاه ها به تدریج پیشرفته تر شده اند تا امروز کاربرد دستگاه اکوافیشیال به حداکثر خود برسد. این پیشرفت به طبع ، آموزش کار با دستگاه اکوافیشیال متناسب با به روز ترین دستگاه ها را می طلبد.

در ادامه به ابزار های دستگاه ۹ کاره یا ۹ بازو که به حداکثر کاربرد دستگاه اکوافیشیال می انجامد خواهیم پرداخت:بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

۱.هیدرادرم ابریژن: این روش به اکسیژن رسانی مستقیم با آب به لایه برداری فیزیکی و شیمیایی پوست صورت می پردازد.

۲.اسپری کننده و ترکیب کننده اکسیژن با محصولات آرایشی مایع: این روش به اکسیژن رسانی غیر مستقیم یعنی ترکیب اکسیژن با سرم ها و تونیک ها برای غنی سازی پوست به کار می رود.بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

۳.دستگیره BIO:این دستگاه با داشتن ریتم سینوسی به آرام سازی پوست،کاهش تورم و جوانسازی پوست از طریق تحریک سوخت و ساز سلولی می پردازد.

۴.دستگاه آر اف: این ابزار با تابش مستقیم امواج رادیویی بی خطر به کلاژن سازی عمقی و جوانسازی پوست می انجامد.

۵.ماسک ال ای دی با ۷ رنگ نور درمانی متفاوت: این دستگاه تابشی ال ای دی ، نور رنگی درمانی را به پوست تابانده می شود و مشکلاتی همچون هایپرپیگمانتاسیون وستی را برطرف می نماید.

۶.دسته های cold و warmer: دسته های سرد و گرم جهت کاهش التهاب و بستن منافذ و جلوگیری از کبودی های احتمالی مورد استفاده قرار میگیرد. دسته ی سرد بهترین راه برای بستن منافذ باز صورت شمرده می شود.

۷.ابزار اولتراسونیک : ارسال کننده مواد به لایه های عمقی است ه به درمان امراض عمقی همچون زگیل ها و تبخال های غیر فعال می انجامد.

۸.مزوگان: ابزاری تهاجمی است که برای کارآیی بیشتر سرم های اکسیژنه، آنها را به بخش های عمقی پوست تزریق می کند. آموزش کار با دستگاه اکوافیشیال برای کار با این ابزار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.پاکسازی صورت با دستگاه فیشیال

تونر چیست؟

«تونرها باید بعد از پاکسازی و قبل از پوشیدن هر چیز دیگری انجام شوند.بهترین فیشال در تهران

روش سنتی استفاده این است که یک پد پنبه را اشباع کنید و آن را روی صورت خود بمالید. اما، همانطور که ماتیولی اشاره می کند، “در نهایت محصول زیادی را از دست می دهید.”بهترین فیشال در تهران

نکته: «استفاده از تونر با دست‌های تمیز کارآمدترین کار است. فقط چند قطره را در کف دست خود بریزید، سپس آن را بکشید. ماتیولی توصیه می‌کند که اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید یک پد پنبه‌ای را جدا کنید «تا قبل از گذاشتن تونر روی آن خیلی ضخیم نباشد».

بیشتر فرمول ها را می توان صبح و شب استفاده کرد، اما ممکن است بخواهید از آنهایی که اسیدهای لایه بردار دارند فقط در شب یا یک روز در میان استفاده کنید.

اسیدهای آلفا و بتا هیدروکسی برای از بین بردن آرام سلول های مرده پوست که می توانند منافذ پوست را مسدود کنند، پوست آسیب دیده از آفتاب را بهبود می بخشد و تیرگی را به حداقل می رساند.بهترین فیشال در تهران

اسید هیالورونیک برای تقویت آبرسانی، مهر و موم شدن به شبنم و چاق شدن پوست برای درمان ظریف خطوط ریز.بهترین فیشال در تهران

گلاب و چای سبز برای آرام کردن تحریک و کاهش قرمزی با اثر ضد التهابی.

ویتامین E و C برای مبارزه با قرار گرفتن روزانه در معرض رادیکال های آزاد که می توانند پوست شما را پیر کنند.

فرمول مناسب پوست شما را بدون از بین بردن روغن های ضروری و سالم تمیز می کند. با اسکراب های لایه بردار راحت باشید (یک بار در هفته استفاده کنید) و از اسکراب هایی که پوست گردوی خرد شده یا مواد ساینده دارند اجتناب کنید.

چگونه بهترین شوینده را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنیم

پوست خشک: بهترین نوع شستشوی صورت برای پوست های خشک باید شوینده های کرمی و بدون کف با مواد تقویت کننده مانع مانند سرامیدها، اسید هیالورونیک و گلیسیرین باشد.بهترین فیشال در تهران

پوست چرب: از استفاده از فرمول های بیش از حد پاک کننده (مانند پاک کننده های زغال چوب، سولفات و خاک رس) خودداری کنید و در عوض به دنبال شوینده های صورت مبتنی بر ژل یا شوینده های کف ملایم برای پوست باشید. پوست زخمی

پوست های مستعد آکنه: مانند پوست های چرب، پوست های مستعد آکنه باید از پاک کننده های خشن پرهیز کنند و در عوض به دنبال پاک کننده های ملایم و کرمی باشند – بله، واقعاً – برای به حداقل رساندن التهاب (پوست خشک و تحریک شده = جوش های بیشتر آکنه).

پوست حساس: شستشوی صورت ملایم و کرمی پر از بلغور جو دوسر کلوئیدی تسکین دهنده، آلوئه ورا و نیاسینامید را امتحان کنید.بهترین فیشال در تهران

زیرا در نهایت تقریباً همه چیز (ish) جهان را در مورد مراقبت از پوست یاد گرفتید. اکنون ممکن است خود را یک متخصص پوست کوچک معرفی کنید (اما، شاید در مقابل هیچ پزشک واقعی، نه؟). اکنون، لطفا، برو چهره خود را بپوشان و در شکوه دانش غوطه ور شو.

واژاشیال چیست؟

احتمالاً قبلاً با مفهوم صورت آشنا هستید. واژیال از همان سطح مراقبت از پوست پیروی می‌کند، اما در عوض توجه را بر فرج شما متمرکز می‌کند – AKA بخش بیرونی دستگاه تناسلی.

دورکین توضیح می‌دهد: «راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به واژیکال دست پیدا کنید، اما در نهایت به پاکسازی، لایه‌برداری، تسکین و مرطوب کردن تحریکات و رنگدانه‌های زیاد پوست کمک می‌کند.» ماسک یکی از آخرین مراحل کلیدی واجسیال است.

از آنجایی که واژن شما در یک سطح pH خاص سالم‌تر است – در حدود 3.8 تا 4.5 کمی اسیدی است – و از آنجا که فرج شما بسیار به خود واژن نزدیک است، استفاده از محصولاتی که به‌طور خاص برای این ناحیه فرموله شده‌اند، مهم است.1این منطقه را سالم و متعادل نگه می دارد.

شما می توانید خودتان را با یک واژیال خوددرمانی در خانه درمان کنید یا آن را به صورت حرفه ای انجام دهید. هر کدام را می توان به طور کامل با نگرانی های خاص شما تنظیم کرد، که شامل همه چیز از موهای رشد کرده پس از اپیلاسیون (فولیکولیت) تا کراتوز

پیلاریس تا تغییر رنگ گرفته تا مرطوب سازی ساده می شود.

هدف نهایی واژیا بهبود راحتی، سلامت و ظاهر پوست در این ناحیه است. اگر در حال تکمیل واجیال در خانه هستید، ممکن است مانند یک پاکسازی با محصولی با pH متعادل به نظر برسد، به دنبال آن لایه برداری ملایم و سپس یک ماسک مرطوب کننده تسکین دهنده به نظر برسد.

واژیکال حرفه‌ای مانند فیشال‌های خانگی در مقابل مطب، درمان را تا حد زیادی انجام می‌دهد. و از آنجایی که دسترسی به آن منطقه دشوار است، می تواند درمان کامل تری را انجام دهد.

آندریا اسکوبوزا، متخصص زیبایی در اسپای پزشکی VSPOT در شهر نیویورک می‌گوید: «به طور کلی، واژیال‌های [حرفه‌ای] شامل پاک‌سازی عمیق، لایه‌برداری یا موم برزیلی، ماسک‌های درمانی و مرطوب‌کننده‌ها هستند. “در VSPOT، ما از محصولات بالینی اثبات

شده با مواد اولیه پزشکی استفاده می کنیم تا هر مرحله را بهبود بخشیم و درمان ها را برای انواع پوست انجام دهیم.”

واژیکال در مطب همچنین به شما امکان می دهد از درمان های درمانی اضافی مانند بخار، سفت کردن و میکرونیدلینگ استفاده کنید. در حالی که واجیال حرفه‌ای یک درمان لوکس به حساب می‌آید، شبیه به آرایش صورت سالنی، بیایید این واقعیت را نادیده بگیریم

که اختلالات و عوارض پوستی منحصر به صورت نیست. Vajacials می تواند به مدیریت یا اصلاح این نگرانی ها در فرج شما کمک کند.بهترین فیشال در تهران

چگونه خودتان در خانه واژیال انجام دهید:

بهترین مرکز فیشیال پوست تهران 

اگر ترجیح می‌دهید واجیه خود را در خانه خود انجام دهید، ما کاملاً آن را دریافت می‌کنیم.

مرحله اول: پاکسازی فرج خود را با یک پاک کننده ملایم مورد تایید برای بهداشت زنانه بشویید. برخی از گزینه های خوب شامل شستشوی حساس قابلمه عسل و پاک کننده متعادل کننده pH Love Wellness هستند .بهترین فیشال در تهران

مرحله دوم: داماد. نظافت فرج برای همه متفاوت به نظر می رسد. برخی تراشیدن کامل یا موم را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر تریم سبک را دوست دارند. فرانچسکا تراش ضد آب Bushbalm یک اندازه جمع و جور است که استفاده از آن آسان است.

مرحله سوم: لایه برداری دنیایی از لایه‌بردارهای فرج وجود دارد، از اسکراب‌های فیزیکی (مانند اسکراب لایه‌بردار موی برهنه BushBalm’s Ingrown Hair ) تا پدهای لایه‌بردار (مانند پدهای لایه‌بردار بدن SweetSpot Labs Buff & Brighten AHA/BHA ).

مرحله چهارم: بررسی ولووا دکتر آرومالا می گوید از یک آینه برای بررسی پوست اطراف واژن خود استفاده کنید. ما به ندرت برای بررسی این منطقه وقت می گذاریم، پس دقیق باشید. به دنبال موهای رشد کرده برای درمان/مشاهده، و هر ضایعات، بثورات یا لکه هایی باشید که ممکن است بخواهید پزشک معاینه کند.

مرحله پنجم: آبرسانی و تسکین: از یک مومیایی مرطوب کننده، ماسک ورقه ای و/یا روغن به عنوان آخرین مرحله واژیکال خود استفاده کنید. برخی از گزینه های خوب عبارتند از: سرم مرطوب کننده هیالورونیک اسید دو L(I)Ps Pout و روغن لکه تیره پینا کولادا بوشبالم .بهترین فیشال در تهران

مشاوره پزشکی زنان در تهران ارائه دهنده خدمات زنان و زایمان.

instagram banner
1 دیدگاه
  1. سقایی می گوید

    چقد خوبین شما

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.