جوانسازی واژن با لیزر چیست {co2}

جوانسازی واژن با لیزر چیست : روش‌های زیبایی غیرجراحی تناسلی می‌توانند به معکوس کردن تغییرات اندام تناسلی زنان که در اثر فرزندآوری، تغییرات هورمونی و/یا افزایش سن ایجاد می‌شوند، کمک کنند.

جوانسازی واژن با لیزر چیست

“جوانسازی واژن” اصطلاحی است که به طیف وسیعی از روش‌های تغییر یا ترمیم آناتومی واژن اشاره دارد. این روش ها ظاهر و همچنین عملکرد قسمت حساس را بهبود می بخشد. جوانسازی واژن می تواند چندین مشکل پزشکی اساسی را برطرف کند و باعث

شود شما احساس اعتماد به نفس و زنانگی بیشتری داشته باشید.

مهم است که به یاد داشته باشید که نتایج درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

چه کسانی به جوانسازی واژن نیاز دارند؟

زنانی که به دنبال راه حلی برای مشکلات سلامتی خود هستند

واژن یک عضله الاستیک است. عضله ممکن است به سه دلیل اصلی ارتجاعی و قدرت خود را از دست بدهد: زایمان، سن و تغییرات هورمونی.

به عنوان مثال، سطوح پایین استروژن می تواند باعث آتروفی واژن شود. این عارضه باعث ایجاد ناراحتی در هنگام مقاربت، تکرر ادرار، خارش، ترشح زیاد واژن و غیره می شود. جوانسازی واژن می تواند درمان خوبی برای آتروفی واژن باشد.

شلی واژن وضعیتی است که منجر به از دست دادن سفتی در واژن می شود. این وضعیت ممکن است پس از زایمان با فورسپس، در دوران یائسگی یا با افزایش سن رخ دهد. یک روش غیر تهاجمی جوانسازی واژن می تواند از این وضعیت مراقبت کند.

زنان مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی، افتادگی دیواره واژن و بیمارانی که از سرطان دستگاه ادراری یا دستگاه تناسلی بهبود می یابند، می توانند از جوانسازی واژن بهره مند شوند.

زنان با دلایل زیبایی

زنان همچنین ممکن است برای اهداف زیبایی به دنبال جوانسازی واژن باشند. روش‌های خاصی مانند کاهش لب‌های بزرگ، پیوند چربی و غیره می‌تواند باعث شود زنان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. این درمان تأثیر مثبتی بر زندگی جنسی بیمار نیز دارد.

جوانسازی واژن با لیزر چیست

جوانسازی واژن با لیزر چیست

زنانی که به دنبال سلامت جنسی بهتر هستند

روش های جوانسازی واژن سلامت جنسی و کیفیت زندگی بهتری را برای بسیاری از زنان جوان فراهم می کند. این روش ها باعث افزایش رضایت جنسی برای شما و همسرتان می شود. آنها می توانند از عفونت های دستگاه ادراری جلوگیری کنند و سطح pH

صحیح را در کانال واژن حفظ کنند.

جوانسازی واژن با لیزر چیست

آماده سازی برای درمان جوانسازی واژن

هنگامی که درمان جوانسازی واژن را انتخاب می کنید، یک متخصص با تجربه کافی در زمینه سلامت زنان را انتخاب کنید.

در زیر برخی از الزامات استانداردی که قبل از انجام عمل جوانسازی واژن باید رعایت شود، ذکر شده است.

سابقه پزشکی خود را با پزشک خود در میان بگذارید. هرگونه عفونت فعلی یا سابقه بیماری های مقاربتی را گزارش دهید.

برای راحتی بیشتر از درمان در دوران قاعدگی خودداری کنید.

قبل از درمان از هیچ کرم واژینال استفاده نکنید.

قبل از مشاوره، ناحیه واژن را تمیز یا اصلاح کنید.

آلرژی دارویی را از قبل گزارش دهید.

هر روش جوانسازی واژن متفاوت است. با پزشک خود صحبت کنید تا در مورد مراحل آماده سازی یک روش خاص بیشتر بدانید.

ریکاوری روش جوانسازی واژن

روش های جوانسازی واژن ممکن است تهاجمی یا غیر تهاجمی باشد. روش‌های غیرتهاجمی جوان‌سازی واژن مانند O-shot نیازی به توقف ندارند. ممکن است به زودی فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

با این حال، روش های جراحی پیچیده تر هستند. بعد از عمل جراحی جوانسازی واژن:

تورم، درد و ناراحتی خفیف می تواند برای چند هفته وجود داشته باشد.

شما باید حدود شش هفته از رابطه جنسی و تمرینات شدید خودداری کنید.

شما باید تمام داروها از جمله آنتی بیوتیک ها را طبق دستور مصرف کنید.

پزشکان برخی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعدی را برای همه روش‌ها ارائه می‌کنند. دستورالعمل ها بهبودی سریع و بهترین نتایج ممکن را تضمین می کنند.

مهمترین فواید جوانسازی واژن

این یک روش موثر برای درمان چندین بیماری مرتبط با دستگاه تناسلی زنانه است.

این زندگی جنسی شما را بهبود می بخشد، شما را به یک زن با اعتماد به نفس تر تبدیل می کند، و رفاه کلی شما را افزایش می دهد.

بعد از درمان احساس جذابیت، جوانی و راحتی بیشتری می کنید.

درمان ایمن است و دارای سابقه موفقیت آمیز است.

  • روش های جوانسازی واژن
  • روش های تهاجمی/جراحی

روش‌های جوان‌سازی جراحی برای اصلاح اندام تناسلی خارجی و همچنین دهانه داخلی تناسلی استفاده می‌شود. روش های رایج جوانسازی جراحی شامل لابیاپلاستی، کاهش هود کلیتورال، بزرگ کردن لابیا، واژینوپلاستی، پرینئوپلاستی و غیره است.

با پزشک خود صحبت کنید تا انواع مختلف درمان های موجود را درک کنید. قبل از شروع کار، از مزایای روش‌ها، فرآیند درگیر و خطرات احتمالی مطلع شوید.

روش های غیر تهاجمی

روش های غیر تهاجمی به دلایل زیادی در بین زنان میانسال محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

برنامه های درمانی سریع و ایمن هستند.

آنها به بیش از یک یا دو روز استراحت نیاز ندارند.

اکثر روش ها نیازی به بیهوشی ندارند.

بهبودی پس از درمان بدون درد است.

آنها را می توان با احتیاط در محل دفتر انجام داد.

سه روش استاندارد غیرتهاجمی جوانسازی واژن در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

او شات

این یک روش بدون دارو است که شامل تزریق PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) بیمار به ناحیه فوقانی واژن است. PRP فعالیت سلول های بنیادی را تحریک می کند و امکان بهبود طبیعی را فراهم می کند. باعث ترمیم و رشد بافت های واژن می شود. این درمان

برای زنانی که دچار شلی واژن، کاهش میل جنسی و بی اختیاری ادرار هستند مناسب است.

زنانی که تحت درمان قرار گرفته اند نتایج زیر را گزارش کرده اند.

بهبود رطوبت واژن و احساس

کاهش ناراحتی و درد در هنگام مقاربت.

پاسخ جنسی بهتر

این روش بدون درد، بدون جراحی است و بیش از 30 دقیقه طول نمی کشد. بیماران می توانند بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود ادامه دهند.

ترمیوا

ترمیوا از امواج رادیویی برای سفت کردن مجدد بافت های واژن و تحریک رشد کلاژن و افزایش جریان خون استفاده می کند. این روش 100% بدون درد است و نیازی به بیهوشی ندارد.

رایج ترین فواید ترمیوا عبارتند از:

کاهش درد هنگام مقاربت.

کنترل بهتر مثانه

افزایش رطوبت واژن در زنان یائسه

مونالیزا تاچ

مونالیزا تاچ یک روش بدون درد و در مطب است که در میان زنانی که به دنبال سلامت مطلوب واژن هستند محبوبیت دارد. این شامل استفاده از پرتوهای لیزر برای تحریک تولید کلاژن است. کلاژن یک پاسخ درمانی را القا می کند و بنابراین عملکرد ناحیه واژن را

بهبود می بخشد. این روش مورد تایید FDA است و تنها چند دقیقه طول می کشد. زمان بهبودی نیز حداقل است.

مزایای کلیدی MonaLisa Touch عبارتند از:

افزایش پاسخ جنسی و رضایت.

ایمن و قابل اعتماد.

با افزایش قدرت واژن و سطح رطوبت از عفونت های دستگاه ادراری محافظت می کند.

نوشته های مرتبط

اصطکاک را در هنگام مقاربت کاهش می دهد.

روش های غیر جراحی زیبایی تناسلی چیست؟

 

با گذراندن دوران باروری، تغییرات هورمونی و افزایش سن، زنان می توانند تغییراتی را در اندام تناسلی خود تجربه کنند. تغییراتی که می تواند بر کیفیت زندگی زنان تأثیر بگذارد شامل شلی واژن، بی اختیاری ادرار استرسی، از دست دادن روانکاری واژن، کاهش

حس شهوانی و از دست دادن تون لابیا بزرگ است. از آنجایی که زنان، پزشکان و رسانه ها بالاخره شروع به صحبت در مورد این مسائل می کنند، تعداد درمان های موجود در حال افزایش است.

دستگاه‌هایی که برای درمان برخی یا همه این تغییرات ساخته شده‌اند، از فرکانس رادیویی یا انرژی لیزر برای القای سفت شدن کلاژن استفاده می‌کنند. گاهی اوقات از فیلرها برای تزریق در کلیتوریس و/یا “نقطه G” استفاده می شود. اگرچه همه محققین موافق

وجود نقطه G نیستند، اما توصیف شده است که این یک ناحیه وابسته به عشق شهوانی درست در داخل دیواره جلویی واژن است.

حوزه روش‌های زیبایی غیرجراحی تناسلی در حال رشد است زیرا تغییراتی که زنان تجربه می‌کنند بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. قبل از بحث در مورد هر یک، بیایید به آناتومی نگاه کنیم.

 

جوانسازی واژن با لیزر چیست

آناتومی خارجی اندام تناسلی زنان

 

ناحیه مو بر روی استخوان شرمگاهی در قسمت بالایی اندام تناسلی زنانه مونس نامیده می شود . لب های بیرونی مودار را لابیا بزرگ می نامند (مفرد labium majus است ). لب های داخلی را لابیا مینور می نامند (مفرد لبیوم منهای است ). در قسمت فوقانی

در مرکز ، کلاه کلیتورال قرار دارد که گاهی اوقات به آن پرپوس نیز گفته می شود ، که کلیتوریس را تا حدی یا به طور کامل می پوشاند. در زیر کلیتوریس منفذ مجرای ادرار و زیر آن دهانه واژن قرار دارد .

اکنون بیایید نگاهی دقیق‌تر به روش‌های غیرجراحی تناسلی زیبایی بیندازیم.

چه چیزی باعث گشادی واژن می شود؟

بارداری و زایمان واژینال می تواند منجر به ضربه و کشش شود که می تواند منجر به از دست دادن سفتی واژن شود. شلی واژن بیشتر در هنگام به دنیا آوردن بیش از یک کودک، داشتن یک نوزاد بزرگ، زایمان با فورسپس و پیری طبیعی رخ می دهد.

 

علائم مرتبط با گشادی واژن چیست؟

علائم شامل از دست دادن حس با مقاربت و کاهش رضایت جنسی است. سستی واژن می تواند بر عملکرد جنسی زنان، تصویر بدن و کیفیت زندگی تأثیر منفی بگذارد. این وضعیت ضعیف شناخته شده و اغلب کمتر گزارش شده است.

 

آیا گشادی واژن قابل بهبود است؟

در حالی که ممکن است تمرینات کف لگن و تمرینات کگل برای سفت کردن عضلات واژن توصیه شود، شواهدی وجود ندارد که نشان دهد چنین تمرینات ایزومتریک منجر به سفت شدن واژن شود. با این حال، واژینوپلاستی جراحی از میزان رضایت بیماران بالایی

برخوردار است. با این وجود، برخی از زنان قصد دارند فرزندان بیشتری داشته باشند یا نمی‌خواهند جراحی کنند و ممکن است بخواهند گزینه‌های غیرجراحی را در نظر بگیرند که از انرژی لیزر یا فرکانس رادیویی (“RF”) استفاده می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید : ترمیم پرده بکارت

 

جوانسازی واژن با لیزر چیست

انرژی لیزر و RF چگونه کار می کند؟

هم لیزر و هم RF بافت ها را گرم می کنند و در نتیجه باعث افزایش کلاژن سازی می شود. اگرچه این فناوری برای درمان واژینال جدید است، اما یک مطالعه به درمان RF با خنک کننده سطحی برای محافظت از پوست واژن پرداخت و در مقایسه با یک گروه

ساختگی، سفت کردن واژن و عملکرد جنسی زنان را بهبود بخشید.جوانسازی واژن با لیزر چیست

انرژی لیزر جایگزینی برای RF است. انرژی لیزر بافت های واژن را در سطحی سطحی تر از RF گرم می کند. FemTouch، MonaLisa Touch، diVa، FemiLift نمونه هایی از لیزرهایی هستند که برای جوانسازی واژن زنان استفاده می شوند.

 

آیا تنگ کردن واژن بدون جراحی به اندازه تنگ  کردن واژن با جراحی موثر است؟

مانند بسیاری از روش های غیر جراحی، درمان جایگزین جراحی نمی شود. RF و لیزر متکی به سفت شدن از طریق بازسازی کلاژن هستند، در حالی که جراحی منجر به بستن شکافی می شود که عضلات واژن از هم جدا شده اند. در حالی که نتایج حاصل از RF و لیزر ممکن است محدود باشد، واژینوپلاستی جراحی خطرات جراحی را به همراه دارد.

 

عوارض لیزر ار اف برای درمان واژن چیست؟

خطرات گزارش شده شامل ترشحات واژن و حساسیت موقت احتمالی مرتبط با مقاربت اولیه است.

هر چند وقت یک‌بار برای حفظ نتیجه، درمان‌های تنگ کردن واژن غیرجراحی باید تکرار شوند؟

اکثر شرکت ها پروتکلی را بر اساس درمان مجدد در 6 تا 12 ماه از درمان اولیه توصیه می کنند. RF و لیزر دائمی در نظر گرفته نمی شوند.

 

آیا RF و لیزر چیز دیگری را درمان می کنند؟

داده های اولیه نشان می دهد که RF و انرژی لیزر ممکن است به درمان بی اختیاری استرس خفیف ادرار (SUI) کمک کنند، اگرچه نشت قابل توجه تر ممکن است بدون جراحی بهبود نیابد. SUI می تواند ناشی از بارداری و زایمان باشد، که می تواند عضلات کف

لگن را که از مثانه و مجرای ادرار حمایت می کنند، کشیده شود. اسفنکتر ضعیف در اطراف مجرای ادرار نیز می تواند منجر به نشت شود. SUI خفیف ممکن است با پریدن، خندیدن یا سرفه ایجاد شود. نشت جدی تر باید توسط اورولوژیست ارزیابی شود.

نشان داده شده است که علاوه بر درمان SUI خفیف، RF و لیزر به برخی از زنان با از دست دادن روانکاری واژن کمک می کند و باعث خشکی می شود.

چرا زنان خیس بودن واژن را از دست می دهند؟

با افزایش سن، تغییرات هورمونی یا پرتودرمانی برای سرطان، بیماران ممکن است متوجه از دست دادن روانکاری واژن شوند که در این صورت ممکن است مقاربت دردناک باشد.

آیا می توان مرطوب بودن واژن را با درمان غیر جراحی بهبود بخشید؟

گزارش شده است که روانکاری واژن با درمان لیزر و RF بهبود می یابد. احساس می شود که این بهبود نتیجه بهبود جریان خون است.

چرا لابیا بزرگ تن خود را از دست می دهد؟

لابیا ماژور با افزایش سن، بارداری و تغییرات هورمونی می تواند تن و حجم خود را از دست بدهد. با سستی قابل توجه، یک جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره باید لابیا ماژور را ارزیابی کند تا مشخص کند که آیا پوست بیش از حد و/یا حجم بسیار کمی دارند.

چگونه می توان ظاهر لابیا بزرگ را بهبود بخشید؟

اگر مشکل از دست دادن حجم باشد، می توان مقدار کمی چربی به هر طرف تزریق کرد تا پری از دست رفته را دوباره ایجاد کند. اگر پوست بیش از حد وجود داشته باشد، ممکن است بیمار بخواهد ماژوروپلاستی لابیا را در نظر بگیرد . اگر پوست اضافی یا از دست دادن حجم چشمگیر نباشد، RF و انرژی لیزر می توانند پوست لابیا بزرگ را سفت کنند و در نتیجه تغییر قابل مشاهده ای ایجاد کنند که بلافاصله رخ می دهد.

آیا درمان های RF و لیزر دردناک هستند؟

درمان با RF و لیزر هر دو بافت ها را گرم می کنند، اما به خوبی تحمل می شوند. آنها را می توان در یک محیط کلینیک، اغلب توسط یک پرستار یا دستیار پزشک تحت راهنمایی یک جراح پلاستیک دارای گواهی هیئت مدیره انجام داد.

آیا در طول یا بعد از درمان RF یا لیزر به بیهوشی نیاز خواهم داشت؟

درمان های RF بدون بیهوشی انجام می شود. لیزر درمانی مجرای واژن ممکن است بدون بیهوشی انجام شود، اما درمان خارجی معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود.

آیا بعد از آن به قرص درد نیاز دارم؟جوانسازی واژن با لیزر چیست

معمولاً پس از درمان با RF یا لیزر، حساسیت حداقل تا بدون حساسیت وجود دارد. به طور معمول بیماران نیازی به داروهای پس از درمان ندارند.

بعد از درمان چه انتظاری باید داشته باشم؟

گاهی اوقات بیماران تا چند روز پس از درمان ترشحات واژن را تجربه می کنند. بسته به دستگاه مورد استفاده، ممکن است به بیماران دستور داده شود تا یک تا چهار روز پس از درمان از آمیزش جنسی و تامپون خودداری کنند.

آیا فوراً متوجه نتایج خواهم شد؟

گرم کردن بافت ها بر سلول های تولید کننده کلاژن تأثیر می گذارد، بنابراین اثر سفت شدن ممکن است یک ماه طول بکشد. سفت شدن لابیا بزرگ با RF می تواند بلافاصله آشکار شود. درمان های لیزری منجر به یک درمان سطحی تر با آسیب به اپیتلیوم می شود که چند روز طول می کشد تا بهبود یابد.

شات های ‘O’ و ‘G’ چیست؟

اصطلاح “O-Shot” یک علامت تجاری ثبت شده است که مخفف “شات ارگاسم” است. پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)، که از خون خود شما گرفته می شود، در کلیتوریس و واژن در ناحیه گرافنبورگ یا “نقطه G”، منطقه وابسته به عشق شهوانی در واژن در

مجاورت این ناحیه تزریق می شود. مجرای ادرار سالانه تکرار می شود.

“G-Shot” یکی دیگر از اصطلاحات تجاری است که به تزریق فیلر به نقطه G اشاره دارد که هر سه تا پنج ماه تکرار می شود. با محدودیت استفاده از نام این درمان‌ها، پزشکان ممکن است به این درمان‌ها یا درمان‌های مشابه با اصطلاحات مختلف اشاره کنند.

معمولاً از بی حسی موضعی و یخ برای بی حس کردن ناحیه استفاده می شود و تزریق می تواند حاوی بی حسی موضعی باشد.

آیا بعد از تزریق داروی مسکن ضروری است؟

بیماران معمولاً پس از آن دردی را تجربه نمی کنند.

آیا این عکس ها لذت جنسی را افزایش می دهند؟

شواهد اولیه نشان می دهد که این عکس ها می توانند ارگاسم را در برخی از زنان تقویت کنند. با این حال، در زنی که هرگز به ارگاسم نرسیده است، بعید است که کمک کنند. مانند بسیاری از درمان ها در زمینه رو به رشد روش های تناسلی زنان، زمانی که مطالعات علمی دقیقی داشته باشیم، درک بیشتری از اثربخشی آنها خواهیم داشت.

در طول مشاوره برای روش های تناسلی زیبایی غیر جراحی چه انتظاری باید داشته باشم؟

قبل از شروع هر روش غیر جراحی زیبایی تناسلی، اهداف خود را مشخص کنید و در زمان مشاوره آنها را مرور کنید. فرکانس رادیویی و روش های لیزر ممکن است توسط یک پرستار یا دستیار پزشک انجام شود، اما مهم است که عمل جراحی پلاستیک را انتخاب

کنید . گاهی اوقات گزینه‌های غیرجراحی برای ارائه نتایج ناکافی هستند و ممکن است جراحی لازم باشد.

در طول مشاوره خود برای روش های تناسلی زیبایی غیرجراحی، آماده باشید که در مورد:

جراح شما همچنین ممکن است:جوانسازی واژن با لیزر چیست

وضعیت سلامت عمومی خود و هرگونه شرایط سلامتی یا عوامل خطر قبلی را ارزیابی کنید.

در مورد نتایج احتمالی روش‌های تناسلی زیبایی غیرجراحی و هرگونه خطر یا عوارض احتمالی بحث کنید.

در مورد استفاده از بیهوشی در طی عمل تناسلی زیبایی شناختی خود بحث کنید.

حتما سوال بپرسید. برای کمک، ما چک لیستی از سوالات را برای پرسیدن از جراح پلاستیک خود آماده کرده ایم که می توانید آنها را در جلسه مشاوره خود همراه خود ببرید.

بسیار مهم است که تمام جنبه های روش های تناسلی زیبایی شناسی غیرجراحی خود را درک کنید. طبیعی است که کمی اضطراب احساس کنید، خواه هیجان برای ظاهر جدید مورد انتظار شما باشد یا کمی استرس. از صحبت کردن درباره این احساسات با جراح پلاستیک خود خجالت نکشید.جوانسازی واژن با لیزر چیست

مشاوره پزشکی زنان در تهران با برند زنان 909 ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات زیبایی و سلامت به شما هم میهنان عزیز است.

 

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.