درمان افتادگي سينه نی نی سایت

درمان افتادگي سينه

پتوز سینه یا افتادگی سینه یک بیماری بسیار شایع است. سینه ها ، مانند سایر قسمت های بدن شما ، با گذشت زمان تغییر می کنند. به نظر می رسد که سینه های شما در قسمت پایین سینه قرار دارند ، نوک سینه ممکن است به سمت پایین باشد و قسمت بالای سینه ممکن است به اندازه قبل پر نباشد. درمان افتادگي سينه

شدت پتوز سینه با موقعیت نوک سینه در رابطه با چین و چروک سینه اندازه گیری می شود. نوک سینه ای که بالای خط چین قرار دارد طبیعی تلقی می شود. اگر نوک سینه شما حتی با چین خوردگی است ، این پتوز درجه یک است. پتوز درجه دوم زمانی است که نوک سینه زیر چین قرار دارد و پتوز درجه سوم زمانی است که نوک سینه به سمت پایین است.

علت افتادگی سینه زنان

پوست سینه ها با افزایش سن سفت تر می شود و کمتر قادر به تحمل وزن بافت پستان در زیر است . جاذبه می تواند کل سینه را به سمت پایین بکشد. سینه ها در هر اندازه ای ممکن است دچار پتوز شوند ، اما احتمال سینه های بزرگتر بیشتر از سینه های کوچکتر است.

اندازه و وزن بافت سینه به مرور بالا و پایین می رود. تغییرات هورمونی ، بارداری ، افزایش وزن و کاهش وزن همگی می توانند بر ساختار داخلی سینه شما تأثیر بگذارند. یائسگی می تواند بر پری سینه ها تأثیر بگذارد و حجم آنها را کاهش دهد.

بسیاری از مردم نگران هستند که شیردهی به نوزاد منجر به افتادگی شود. تحقیقات از این ترس ها پشتیبانی نمی کند. تغذیه با شیر مادر و فشاری که نوزاد در دوران شیردهی به سینه ها وارد می کند ، دلیل مهمی برای افتادگی نیست. محققان دریافتند که تغییرات اندازه سینه در دوران بارداری عامل مهمی در افتادگی سینه ها است.

درمان افتادگي سينه

لیفت سینه چیست؟

برای بهبود وضعیت و اصلاح شکل و سفت کردن سینه‌ها، ازجراحی لیفت سینه که همان ماستوپکسی (mastopexy) در علم پزشکی است، استفاده می‌شود. لیفت سینه صرفا جهت تغییر شکل و ازبین بردن پوست‌های اضافه سینه انجام می‌شود. اما در صورتی که شما خواستار تغییر سایز سینه خود باشید، می‌توانید از عمل لیفت سینه به همراه عمل بزرگ یا کوچک کردن سینه استفاده کنید.

همان‌طور که گفتیم، امروزه داشتن سینه هایی با سایز مناسب در زیبایی و افزایش اعتماد به نفس بسیار تأثیرگذار هستند. معمولاً در بسیاری از بانوان حجم چربی بالایی در قسمت سینه جمع شده که ممکن است باعث مشکلات شود. کوچک کردن سینه با طب سوزنی و امبدینگ برای این بانوان بسیار کارآمد خواهد بود. همچنین  سفت کردن سینه، فرم دهی و تقویت عضلات سینه و لیفت سینه با نخ قابل انجام است.

اگر از ظاهر سینه های خود ناراضی هستید ، می توانید چندین روش مختلف را برای بهبود ظاهر آنها بدون جراحی امتحان کنید.

سن تنها عاملی نیست که ممکن است به افتادگی سینه ها کمک کند.

علت پتوز پستان نامشخص است. با این حال، تحقیقات سرنخ هایی را در مورد عوامل کمک کننده ارائه کرده است.

محققان به برخی از عوامل مرتبط با پتوز سینه در این زنان اشاره می کنند. این عوامل عبارت بودند از:

  • سن
  • کاهش قابل توجه وزن، حدود 50 پوند (22.6 کیلوگرم) یا بیشتر
  • BMI بالاتر
  • اندازه فنجان سوتین بزرگتر
  • تعداد حاملگی ها
  • سابقه سیگار کشیدن

سایر عواملی که افراد فکر می کنند ممکن است در پتوز سینه نقش داشته باشند عبارتند از:

  • سابقه شیردهی
  • افزایش وزن در دوران بارداری
  • فقدان ورزش منظم بالاتنه

با این حال، محققانی که مطالعه فوق را انجام دادند، هیچ ارتباط معنی‌داری بین این عوامل و پتوز پستان پیدا نکردند.

درمان افتادگی سینه ها

نصب سوتین حرفه ای سوتین نمی تواند سینه های شما را تغییر دهد ، اما می تواند آنها را نگه دارد و آنها را بلند کند. یک سوتین مناسب ، ظاهری دلخواه را در زیر لباس به شما می دهد. بسیاری از افراد اندازه سوتین مناسب خود را نمی دانند ، که می تواند با گذشت زمان تغییر کند. برخی از فروشگاه های پوشاک دارای کارکنانی هستند که می توانند شما را اندازه گیری کرده و اندازه مناسب سینه بند را برای سینه های شما تعیین کنند. همچنین ممکن است بخواهید یک سوتین حمایتی برای پوشیدن در حین ورزش پیدا کنید.

قسمت بالای بدن تمرینات . بافت سینه شما بیشتر چربی و سیستم مجاری پستانی است. ورزش میزان بافت سینه شما را افزایش یا کاهش نمی دهد. عضلات زیر سینه شما وجود دارد. تمرین دادن به این ماهیچه ها ، همراه با شانه ها و قسمت بالای بازوها ، می تواند آنها را محکم تر و مشخص تر کند. این می تواند سینه های شما را کمی بالاتر از دیوار قفسه سینه قرار دهد.

لیفت سینه. جراحی لیفت سینه برای رفع افتادگی بسیار موثر است. پزشک می تواند پوست اضافی را برداشته و سینه های افتاده را بالا بیاورد. همچنین ممکن است بخواهید ایمپلنت سینه بگذارید تا کل سینه پرتر به نظر برسد.

جلوگیری از افتادگی سینه

با کمی دقت ، می توانید برخی از علائم پیری را در سینه های خود کند کنید. انتخاب شیوه زندگی بر کل بدن شما تأثیر می گذارد. انتخاب شیوه زندگی که ظاهر جوان تری را در جنبه های دیگر ظاهر شما حفظ می کند ، می تواند به سینه های شما نیز کمک کند.

تغذیه. هیچ رژیم جادویی وجود ندارد که از پیری پوست جلوگیری کرده یا اثرات گرانش را از بین ببرد. اما خوردن یک رژیم متعادل غنی از آنتی اکسیدان ها برای پوست در سراسر بدن مفید است. میوه ها و سبزیجات منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند. نوشیدن مقدار زیادی مایعات می تواند شما را هیدراته نگه دارد ، که ممکن است ظاهر شما را نیز بهتر کند.درمان افتادگي سينه

از کشیدن سیگار خودداری کنیدمصرف دخانیات باعث افتادگی پوست می شود. این می تواند کلاژن را تجزیه کرده و منجر به پوستی شود که کمتر پر به نظر می رسد. دوری از دخانیات سلامت کلی شما را بهبود می بخشد ، خطر ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش می دهد و به طور بالقوه از شکستگی پوست اطراف سینه جلوگیری می کند.

از ضد آفتاب استفاده کنیدقرار گرفتن در معرض نور خورشید محرک آسیب پوست است. حتی اگر سینه های شما هرگز در معرض نور خورشید قرار نگیرند ، پوست اطراف آنها می تواند از آفتاب آسیب ببیند. پوست اطراف به حفظ وزن سینه ها کمک می کند ، بنابراین محافظت از آن با کرم ضد آفتاب به محافظت از کل ناحیه کمک می کند.

وزن ثابت را حفظ کنیدافزایش و کاهش وزن می تواند پوست شما را از قابلیت عقب کشیدن بیشتر کند. اجتناب از تغییرات بزرگ در وزن شما ممکن است به جلوگیری از کشیدگی پوست در اطراف سینه ها کمک کند.

سینه های شما با گذشت زمان تغییر می کنند ، همانطور که بقیه بدن شما با افزایش سن تغییر می کند. شما می توانید با انتخاب شیوه زندگی سالم ، اثرات پیری را کاهش دهید ، اما ممکن است از افتادگی جلوگیری نکند. اگر می خواهید تغییرات دائمی در سینه های خود ایجاد کنید ، با پزشک خود در مورد جراحی برای بلند کردن سینه های افتاده صحبت کنید.

ليفت سينه با ورزش نی نی سایت

سفت كردن سينه با طب سنتی

خوشبختانه تعدادی هک وجود دارد که می توانید در خانه خود برای رفع این مشکل دنبال کنید. اگر از مراجعه به پزشک خجالت می‌کشید یا نمی‌خواهید برای درمان‌های گران قیمت هزینه کنید، همین امروز این درمان‌های ساده را امتحان کنید.

بارداری و زایمان تغییرات زیادی را در زندگی یک زن به ارمغان می آورد، به ویژه تغییراتی که با بدن او شروع می شود. به عنوان مثال، اگرچه ممکن است برای زنان مراجعه به پزشک شرم‌آور باشد، اما افتادگی سینه‌های او می‌تواند موضوعی بسیار حساس و حقیقتی برای زندگی باشد. همه زنان مادام العمر سینه های خوش فرم و خوش فرم می خواهند، اما عوامل خارجی مانند زایمان این کار را دشوار می کند. 

با این حال، عواملی که باعث افتادگی سینه‌های زنان می‌شوند عبارتند از: سن، افزایش یا کاهش سریع وزن، ورزش بسیار شدید، سوتین‌های نامناسب و رژیم‌های غذایی ناسالم.

1. آب زیاد بنوشید

آب زیادی بنوشید زیرا برای تمام فرآیندهای بدن ضروری است و به بهبود پوست شما نیز کمک می کند. با ننوشیدن آب کافی، پوست شما خیلی سریع‌تر پیر می‌شود و این روی شکل و وضعیت سینه‌های شما تأثیر منفی می‌گذارد. در حالی که نوشیدن هشت لیوان آب در روز می تواند پوست شما را مرطوب نگه دارد، افزودن آب اضافی به آن می تواند با استفاده از یک مرطوب کننده هر روز انجام شود.

2. سوتین های مناسب بپوشید

پوشیدن سوتین های نامناسب یا اصلاً هیچ کدام، شکل قبلی سینه های شما را بازیابی نمی کند. شما باید سوتین های مناسبی بپوشید که دارای پدهای حمایتی مخصوص در پایه سوتین هستند. اینها به نگه داشتن سینه در جای خود کمک می کنند.

درمان افتادگي سينه با ورزش

3. ورزش کنید

با انجام ورزش های خاص برای بهبود وضعیت و ظاهر سینه ها، می توانید از افتادگی سینه ها جلوگیری کنید. این تمرینات شامل بالا بردن بازو، کشیدن قفسه سینه، پرس سینه و مگس دمبل است. شما باید تمام ورزش هایی را انجام دهید که نه تنها سینه را هدف قرار می دهند، بلکه سینه های شما را نیز سفت می کنند.

4. شنبلیله

این گیاه دارویی که عضوی از خانواده نخود فرنگی است، به قدری قدرتمند است که حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که برای بلند کردن افتادگی سینه ها و تقویت آن ها نیز کار می کند. پودر و روغن شنبلیله در ترمیم افتادگی سینه ها موثر است. با تهیه خمیری از دو قاشق غذاخوری پودر شنبلیله و آب و ماساژ دادن آن روی سینه ها و گذاشتن آن برای حدود 10 دقیقه قبل از آبکشی می توان به سفت شدن و خوش فرم شدن سینه ها کمک کرد.

5. آلوئه ورا

آلوئه ورا که به دلیل تطبیق پذیری معروف است، برای سفت کردن سینه های افتاده نیز مفید است. خواص ضدباکتریایی و ضد التهابی و فراوانی آنتی اکسیدان آن، آن را برای افتادگی سینه ها عالی می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های آلوئه ورا به بازیابی افتادگی سینه‌ها کمک می‌کند، خاصیت سفت کنندگی آن. برای استفاده از ژل آلوئه ورا، ژل آن را روی سینه ها بمالید و به آرامی و با حرکات دایره ای، فقط به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید ژل حدود 10 دقیقه روی پوست بماند و آن را بشویید.

6. شی باتر

یک میوه درخت شی، کره شی برای درمان افتادگی سینه ها مفید است. سرشار از ویتامین E است که باعث سفت شدن پوست می شود. بنابراین، سفت کردن سینه ها و بازگرداندن آنها به شکل و حالت قبلی ایده آل است. برای بهره مندی از فواید شی باتر برای افتادگی سینه ها، مقداری از این ماده را مستقیماً روی سینه ها به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید. بگذارید حدود 15 دقیقه روی سینه ها بماند و با آب گرم بشویید. این کار را چند بار در هفته تکرار کنید تا موفقیت را ببینید.

7. روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از آنتی اکسیدان است و ماهیت ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد. این ویژگی ها به سینه ها کمک می کند ظاهر آویزان خود را از دست داده و سفت شوند. روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است، بنابراین با ماساژ دادن آن به سینه ها به بازیابی شکل و اندازه قبلی سینه شما کمک می کند. برای استفاده از روغن زیتون برای افتادگی سینه ها، آن را به آرامی به مدت 15 دقیقه حدود پنج بار در هفته روی سینه های خود ماساژ دهید و بهترین نتیجه را بگیرید.

درمان افتادگي سينه با یخ

8. ماساژ یخ

روش شگفت‌انگیز دیگری برای افزایش استحکام سینه، ماساژ یخ است که اگر مراحل زیر را دنبال کنید، به خوبی کار می‌کند: دو تکه یخ بردارید و سینه‌های خود را در جهت دایره‌ای به مدت یک دقیقه ماساژ دهید. از یک حوله نرم برای خشک کردن سینه ها استفاده کنید و از یک سوتین مناسب استفاده کنید. اکنون به مدت 30 دقیقه به پشت دراز بکشید. این کار را هر چند بار در روز تکرار کنید.

9. خیار و زرده تخم مرغ

با استفاده از خیار و زرده تخم مرغ ماسک درست کنید و روی سینه های خود بمالید. خیار را پوره کنید و زرده تخم مرغ را به آن اضافه کنید و حالت خمیری ایجاد کنید. کره یا خامه را به مخلوط اضافه کنید و آن را به اندازه کافی رقیق کنید. این ماسک را هفته ای یکبار به مدت 30 دقیقه روی سینه های خود استفاده کنید. خیار به عنوان یک تونر خوب برای پوست و بهبود ظاهر سینه ها شهرت دارد. از طرف دیگر، زرده تخم مرغ سرشار از پروتئین و ویتامین است. بنابراین، آنها یک ترکیب برنده برای بهبود وضعیت افتادگی سینه ها ایجاد می کنند.

10. خاک رس

نوشته های مرتبط

خاک رس قرمز یا مراکشی دارای مواد مغذی و مواد معدنی فراوان است. خواص سفت کننده پوست خاک رس برای سفت کردن سینه ها مفید است. برای استفاده از این خاک رس برای کمک به افتادگی سینه، حدود ¼ فنجان پودر خاک رس راسول را با آب کافی ترکیب کنید تا خمیری صاف ایجاد کنید. 

خمیر را روی سینه های خود بمالید و چند دقیقه صبر کنید تا خشک شود. پس از خشک شدن خاک رس، آن را با آب گرم بشویید. برای بهترین نتیجه هر هفته این روند را تکرار کنید.درمان افتادگي سينه

ليفت سينه با طب سوزني

11. انار

یکی از سالم‌ترین میوه‌های موجود، انار است که بسیاری از مواد مغذی گیاهی را که افتادگی سینه‌ها را درمان می‌کنند، اصلاح می‌کند. آنها همچنین دارای خواص ضد پیری هستند که سینه های شما را جوان نگه می دارد. 

قسمت های مختلف این میوه برای مشکلات مختلف مفید است. برای افتادگی سینه‌ها، بهتر است روزی دو یا سه بار روغن هسته انار را روی سینه‌ها ماساژ دهید و سینه‌هایتان را انعطاف‌پذیر کنید. با نوشیدن آب انار، پوست حالت کدر خود را از دست می دهد و سینه هایی انعطاف پذیر و خوش فرم می شود.

نتیجه

قبلاً 11 روش شگفت انگیز و آزمایش شده برای بهبود وضعیت افتادگی سینه های خود را مشاهده کرده اید. بنابراین، مات نزنید و فکر نکنید که هیچ چیز نمی تواند آنها را بهبود بخشد. یکی از این روش ها را انتخاب کنید و ببینید تا چه حد می توانید از این روش ها برای بازگرداندن وضعیت سینه های خود استفاده کنید.درمان افتادگي سينه

در این پست قصد دارید 9 تمرین ساده سینه را یاد بگیرید که می توانید برای مبارزه با افتادگی سینه انجام دهید.

به طور خاص، شما یاد خواهید گرفت

  • اگر ورزش واقعاً می تواند سینه شما را بلند و سفت کند،
  • 4 تمرین قفسه سینه که می توانید بدون وزنه انجام دهید و
  • 5 تمرین قفسه سینه که می توانید با حداقل تجهیزات انجام دهید.

کمیل وُلر ستاره تلویزیونی فرانسوی و نویسنده کتاب پرفروش خود-ارتقایی مجموعه‌ای از تمرین‌ها را برای سینه‌های زیبا گسترش داده که در سراسر دنیا محبوب شده‌اند

خانم‌ها در برایت ساید همه تمرین‌ها را انجام دادند و پیشنهاد می‌کنند آنها را در برنامه‌ی روزانه‌ی ورزش‌تان بگنجانید.

10- تمرین صیدکننده‌ی ستاره‌ها

این یک تمرین برای گرم شدن است، و به صحیح شدن طرز ایستادن و قوی کردن کمر کمک می‌کند.

  1. صاف بایستید، و سرتان را به پشت خم کنید.
  2. یکی در میان دست‌هایتان را صاف کرده و بکشید و سپس با هر “گرفتن” ستاره دستها را مُشت کنید.

9- تمرین فیل

تمرین فیل به قوی کردن کمر و گردن و همچنین شل کردن ماهیچه‌های سینه کمک می‌کند.

روش تمرین:

  1. پاها را باندازه عرض شانه‌ها باز کنید و بالاتنه را به جلو خم کنید. موقعیت کمرتان را بررسی کنید؛ باید موازی با زمین باشد.
  2. دست‌ها را شل کنید و کنار بدن‌تان رها کنید، سپس آنها را به سمت چپ و راست بچرخانید و در همان حال به عقب بروید. سر باید تابع حرکات دست‌ها باشد (به راست و چپ بچرخد).

8- تمرین کبرا

تمرین کبرا بالاتنه‌ی شما را قوی می‌کند. ممکن است برای شخص آموزش ندیده دشوار باشد، اما با گذشت زمان آسانتر می‌شود.

روش تمرین:

  1. روی شکم بخوابید.
  2. دست‌ها را پشت سر قرار دهید.
  3. بالاتنه و سر را از زمین بلند کنید.
  4. هنگام بلند کردن سر، سعی کنید شانه رو خم نکنید. پاها باید جفت بمانند.

بهترين برنامه براي عضلات سينه در خانه

7- تمرین توپ تنیس

این تمرین یکی از مهمترین بخش‌های این مجموعه تمرین است و به قوی شدن ماهیچه‌های سینه‌ها کمک می‌کند.

روش تمرین:

  1. صاف بایستید، پاها را به عرض لگن باز کنید.
  2. یک توپ تنیس بردارید و هم‌سطح با سینه توپ را بین دو کف دست قرار دهید.
  3. دست‌ها را بهم فشار دهید، توپ تنیس را در کف دستان خود فشار دهید و سپس شل کنید، و آرنج‌ها را صاف با فاصله از هم قرار دهید.

6-تمرین کتاب

این تمرین برای سفت کردن سینه‌ها و قوی کردن ماهیچه‌های پشت است.

روش تمرین:

  1. صاف بایستید و دست‌هایتان را بکشید، درحالیکه کف دست‌ها رو به بالاست.
  2. روی هر کف دست یک کتاب قطور بگذارید (می‌توانید از دمبل استفاده کنید).
  3. دست‌ها را به دو طرف بکشید، سپس روبروی خودتان بهم برسانید.

5-تمرین قیچی

تمرین قیچی به کشش عضلات سینه و صحیح شدن حالت بدن کمک می‌کند.

روش تمرین:

  1. صاف بایستید، شانه‌هایتان را شل کنید.
  2. دست‌ها را به دو طرف بکشید، کف دست‌ها را پایین نگه دارید.
  3. دست‌ها را روبروی خودتان بیاورید، آنها را روی هم بیاورید، حال به‌نوبت دست‌ها را با هم جابجا کنید.

4-تمرین آلباتروس

این تمرین برای قوی کردن ماهیچه‌های کوچک و بزرگ قفسه سینه است.

روش تمرین:

  1. بدن خود را صاف نگه دارید و پاها را به عرض لگن باز کنید.
  2. موازی با زمین دست‌ها را بکشید، درحالیکه کف دست‌ها رو به بالاست.
  3. تا آنجا که ممکن است دست‌ها را به عقب ببرید و سپس به حالت اولیه بازگردید.

3-تمرین بالش

مانند تمرین قبلی، تمرین بالش ماهیچه‌های کوچک و بزرگ قفسه سینه را پرورش می‌دهد.

روش تمرین:

  1. صاف بایستید، پاها را در کنار یکدیگر قرار دهید.
  2. یک بالش بردارید؛ دست‌ها را به سمت یکدیگر بیاورید، بالش را فشار دهید و سپس شل کنید.

2-تمرین گهواره

تمرین گهواره کمک به قوی کردن ماهیچه‌های پشتیبان سینه‌ها می‌کند.

روش تمرین:

  1. صاف بایستید و دست به سینه شوید، درحالیکه کف دست‌ها روی آرنج‌ها قرار گرفته‌اند.
  2. سعی کنید دست‌ها را در این حالت بالا بیاورید، و با فشار دادن کف دست‌ها به آرنج‌ها، کشش ایجاد کنید.

1-تمرین زیرچانه

این تمرین قفسه سینه و ماهیچه‌های پشت را قوی می‌کند.

روش تمرین:

  1. دست‌ها را روبروی خود بکشید بصورتیکه آرنج‌ها هم‌سطح با شانه‌ها باشند.
  2. کف دست‌ها را روی هم قرار دهید و یک “زیرچانه” تشکیل دهید.
  3. با چانه به کف دست‌ها فشار بیاورید، و در عین حال کف‌دست‌ها را هم ثابت نگه دارید.

تکرار تمرین‌ها

در 10 روز اول باید هر تمرین را 20 بار در روز انجام دهید، سپس می‌توانید آن را به 10 بار در روز کاهش دهید. پس از رسیدن به نتایج دلخواه (طبق گفته کمیل وُلر نتایج مثبت اولیه پس از 20 روز مشاهده خواهید کرد) می‌توانید 10دور از این ورزش‌ها را هفته‌ای 3 بار انجام دهید.

ما امیدواریم این مجموعه تمرین‌ها، که بیشتر از 15 دقیقه در روز وقت‌تان را نمی‌گیرد، کمکی عالی برای سفت و زیبا نگه داشتن سینه‌های خانم‌ها شود. آیا تمرین مفید دیگری می‌شناسید؟ لطفا در قسمت نظرات به ما بگویید.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.