ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن ( نکات ارایشی دخترانه)

ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن : هر دختری سعی می کند مهارت آرایش خود را کامل کند و ما معمولاً موفق می شویم. با این حال ، موارد بسیار مفیدی وجود دارد که همه دختران نمی دانند ، اما این موارد هر روال آرایش را ساده می کند. خواه یک حرفه ای زیبایی یا کاملاً تازه کار باشید ، همیشه می توانید از چند نکته آرایش بهره مند شوید.

ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن

هنگامی که دائماً در حال حرکت هستید ، ممکن است احساس کنید حتی  قبل از این که هر روز از در خارج شوید ، حتی وقت کافی برای  ارایش چهره اساسی  ندارید. اما تصور نکنید که زیبا به نظر می رسد باید یک زمان زیادی صرف کنید. همه چیز در مورد استفاده استراتژیک از نکات و ترفندهای مناسب برای کمک به گره زدن همه چیز است – بدون اینکه شما دیر کنید.

نکته اساسی در آرایش این ست که مراحل خود را بشناسید.ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن

آیا تا به حال پیدا کرده اید که بپرسید ، “مراحل اساسی آرایش چیست؟” خوب ، شما درست فکر کردید درک صحیح نظم معمول آرایش ، کلیدی برای شروع ساده ترین ظاهر آرایش است . با این مراحل ساده که نحوه انجام آرایش اولیه برای مبتدیان را خراب می کند ، همراه باشید.

بنابراین ، هنگام استفاده از آرایش ، چه اتفاقی می افتد؟ این می تواند آغازگر شما باشد. این باعث می شود که بقیه آرایش شما پایه یکسانی داشته باشد و به ماندگاری آن کمک کند.

ترفند آرایشی جدید

رژ لب

  • خوب ، شما می دانید که چه موقع رژ لب می زنید و نرم نمی شود؟ سعی کنید لب های خود را با یک اسکراب مخصوص لب آماده کنید رژ لب خود را به گوشه های دهان گسترش دهید. این باعث می شود آرایش شما شدیدتر به نظر برسد. قبل از زدن رژ لب ، لب های خود را لایه برداری کنید.
  • اگر رنگ روشن را انتخاب کردید ، بقیه آرایش خود را ساده کنید . در غیر این صورت ، می تواند جلوه دلقکی ایجاد کند.
  • خطوط لب خشن چهره شما را خراب می کند. بهتر است خطوط را با هم مخلوط کنید .

سایه چشم

  • همیشه قبل از استفاده از سایه چشم یک پرایمر بزنیدمسئله درب های روغنی و چین خورده را کاهش می دهد.
  • برای استفاده از سایه چشم از برس های مرغوب استفاده کنید. در غیر این صورت ، آرایش شما ممکن است پراکنده شود.
  • سایه سفید را در ترکیب با رنگهای روشن بزنید تا سرزنده تر شوند.

آرایش مناسب محل کار باید چگونه باشد

خط چشم

  • خط چشم را مانند مارک نزنید – به نظر می رسد خیلی خشن است. در عوض ، به تدریج خطوط نازک و دقیق ایجاد کنید.
  • هنگام استفاده از خط چشم ، مستقیم به آینه نگاه نکنید . بهتر است نزدیک شوید ، کمی سر خود را بالا آورده و چانه خود را به سمت آینه بیاورید. به پایین نگاه کنید و شروع به اعمال گوشه داخلی کنید. همین راه را ادامه دهید.
  • فقط به خط چشم مشکی نچسبید. می توانید متناسب با رنگ پوست خود از رنگهای مختلف استفاده کنید . رنگ های قهوه ای ، از روشن تا تیره ، مناسب ترین رنگ پوست روشن ، به ویژه با چشم های سبز و موهای بلوند است.

ریمل

  • همیشه ریمل اضافی روی دستمال را پاک کنید تا از ایجاد لخته جلوگیری کند زیرا آرایش شما را خراب می کند.
  • برس زدن از طریق ریشه مژه ها و زیگزاگ هنگام بالا رفتن ، بهترین راه برای زدن ریمل است.
  • هر روز ریمل ضد آب نزنید. ما از آن برای اثر ماندگار خود استفاده می کنیم ، اما حاوی مواد شیمیایی مضر بیشتری از مواد شیمیایی معمول است.

آرایش لایت چیست؟

پودر

  • همیشه یک برس بزرگتر برای استفاده از پودر صورت انتخاب کنید تا در حد امکان دقیق قرار بگیرد.
  • اگر می خواهید فقط از شر درخشش خلاص شوید از پودر استفاده کنید . حتی در این صورت ، سعی کنید آن را به منطقه T (بینی و پیشانی) محدود کنید. فقط به یک گرد و غبار نور در هر جای دیگر اضافه کنید.
  • پودر می تواند شما را بسیار پیر کند و چین و چروک و مو را برجسته کند. بنابراین نباید روزانه از آن استفاده کنید.
چرا ارایش میکنم زشت میشم

 

  • برای کارهای مختلف از کانسیلر مختلف استفاده کنید . حلقه های زیر چشم بهتر است با رنگ هلو یی پوشیده شوند ، و تن های سبز برای لکه های قرمز است. ابتدا از آنها استفاده کنید و سپس با لایه ای دیگر از کانسیلر در رنگ پوست معمول خود دنبال کنید.
  • کانسیلر را روی پلک های خود قرار ندهید زیرا باعث آرایش چشم شما می شود. و برای از بین رفتن چین و چروک های زیر چشم ، مقدار کمی روغن جوجوبا را به خطوط آغشته کرده و پوست دوباره شاداب به نظر می رسد.
  • مقدار زیادی از آن را در یک قسمت قرار ندهید – در عوض آن را لایه لایه کنید . ابتدا مقدار کمی را اعمال کنید ، بگذارید خشک شود و سپس یک لایه دیگر بزنید. ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن
  • برای لیفت صورت مداد یا پودر قهوه ای را در قسمت بالای ابروهای خود ردیابی کنید .
  • یک اشتباه رایج این است که به نظر می رسد ابروها به حالت کشیده درآمده اند. همیشه تا حد ممکن ابروها طبیعی به نظر برسند .
  • با این حال ، اگر پراکنده بودن ابروهایتان نیست ، از پر کردن آنها خودداری کنید . از مداد تیره استفاده نکنید – بهتر است به جای آن از سایه چشم همراه با برس زاویه دار استفاده کنید.

پایه

  • برای جلوگیری از زیر سازی کیکی در برنامه روزانه خود از روغن استفاده کنید. به علاوه سعی کنید 30 دقیقه تا یک ساعت بین استفاده از مراقبت از پوست و زیرسازی فاصله بگذارید. پایه خود را قبل از کانسیلر بزنید.
  • نکته داغ: ساده ترین راه برای بالا بردن سطح متوسط ​​آرایش ، این است که قبل از کانسیلر ، پایه خود را بزنید. پایه قبل از کانسیلر نوعی نبوغ برای جلوگیری از ایجاد کیک و چروک است.
  • در صورت نیاز به روشن کردن پایه ای که تیره تر از حد نیاز باشد ، آن را با اسفنج مرطوب بمالید . همچنین می توانید آن را با محصولات زیبایی مختلف مانند کانسیلر یا پودری که رنگ کمتری دارند ، مرطوب کننده یا پرایمر مخلوط کنید. ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن

چگونه ارایش کنیم که معلوم نباشد

من علاقه زیادی به عبارت “اشتباهات آرایشی” ندارم. در مورد آرایش هیچ قانون سخت و سریعی وجود ندارد و کسانی که خارج از خطوط را رنگ آمیزی میکنند، اصطلاحاً می گویند خیره کننده ترین و چشم نوازترین حرکت ها را ایجاد می کنند. جسور باشید و آن مرزها را بردارید!

با این حال ، برخی از دستورالعمل های کلی وجود دارد که باعث می شود استفاده از آرایش را آسان تر کند ، همانطور که در مقابل تکنیک مصنوعی وجود دارد که جوانب مثبت را کاملاً از بین میبرد.

1. کشیدن دور چشم هنگام استفاده از کانسیلر

نوشته های مرتبط

چشم های گربه ای زیبا هستند، ولی به شرطی که زیادی کشیده نشوند. اگر تازه کار هستید از مداد استفاده کنید. خط چشم مایع تمیز تر از آب در می آید و شیک تر است، اما نیاز به مهارت دارد و باید بتوانید جلوی لرزش دستتان را نیز بگیرید. یک خط از گوشه داخلی تا گوشه خارجی چشمتان بکشید و توجه داشته باشید که این خط روی ریشه مژه هایتان کشیده شود. زمانی که به گوشه خارجی رسیدید این خط را تا حدود نیم سانت رو به بالا ادامه دهید (برای مناسبت های خاص چند میلی متر کشیده تر نیز می تواند باشد). توجه داشته باشید که هیچ گاه نباید طول خط چشمتان از طول ابرویتان بیشتر باشد.

هنگام استفاده از کانسیلر ، محصول را با خشونت به پوست نمالید. در عوض ، که به آرامی با نوک انگشتان خود یک فرمول خامه ای بزنید یا آن را با یک برس نرم و کانسیلر استفاده کنید.

 (و چیزی که گفتنش ارزش دارد: هنگام استفاده از خط چشم ، گوشه چشم خود را نکشید).

ترفندهای آرایشی جالب

2. استفاده از یک سایه پایه در کل صورت.

وقتی نوبت به آرایش پایه می رسد ، دانستن زیر بناهای اصلی بسیار مهم است. وقتی که شما با این قوانین آشنا میشوید گرچه ممکن است برای شما کاملاً گرم یا سرد باشد ، اما در واقع رنگ و بوی مختلفی در کل صورت خود دارید.

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که بعد از استفاده از سایه چشم مشاهده کنید به صورت تکه روی پلکتان باقی مانده یا ریخته است؟ این مشکلات به دلیل استفاده نکردن از پرایمر پلک و مالیدن مستقیم سایه پشم روی پلک است. این کار باعث می‌شود سایه به خوبی پخش نشود و رگه‌هایی باقی می‌گذارد که هدف اصلی آرایش را از بین می‌برد. بهتر است پلک را از خط مژه تا خط ابروها با پرایمر سایه پوشش دهید. این کار باعث می‌شود سایه برای مدت طولانی‌تری روی پلک باقی بماند.

زمانی که سایه را روی پلک می‌مالید، آن را به خوبی محو کنید و با رنگ‌هایی که مد نظر دارید ترکیب کنید. بهتر است از براش مخصوص سایه که دارای مو است و نه پد اسفنجی استفاده کنید. تا ظاهری طبیعی‌تر به چشمان خود ببخشید.

“شما حتی یک چهره بی عیب و نقص تر خواهید گرفت که خیلی سخت نیست.”

ترفندهای خلاقانه آرایشی

3. نادیده گرفتن شکل طبیعی ابرو

تا آنجا که آرزوی یک ابرو صاف و پررنگ را دارید – کسانی که دارای قوس های گرد شده طبیعی هستند ، بدون برداشتن آنها با نازک بودن مداد ، نمی توانند واقعاً به نتیجه برسند. بنابراین با فرم ابرو خود مبارزه نکنید!

ابروهای زیبا با فرم درست می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را برجسته‌تر کند، چشم‌ها را بازتر نشان دهد و چهره‌تان را هم جوان‌تر کند. زمانی که سعی می‌کنید با استفاده از سایه یا مداد ابرو، فرم اصلی ابروها را تغییر دهید و آنها را تیره‌تر کنید، آرایش صورت غلیظ‌تر می‌شود.

برای اینکه بتوانید تنها فضاهای خالی ابرو را پر کنید و ظاهری طبیعی به آنها ببخشید، از مداد و سایه‌های نرم و سبک‌تر استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از برس تمیز و شسته شده ریمل پودرهای اضافی را از روی ابرو پاک کنید و سایه‌ها را به خوبی ترکیب کنید. بعد از آنکه فرم مورد نظرتان به دست آمد، از ژل ابرو برای ثابت ماندن آن استفاده کنید.

این ایده ای است که می توانید نه تنها در ابروها بلکه در آرایش های کامل نیز به کار ببرید.

“بنابراین اغلب افراد سعی می کنند چیزی را که ندارند ، به زور تحمیل کنند.با آنچه به دست آورده اید مبارزه نکنید ؛ بفهمید چگونه می توانید آنچه را که به دست آورده اید عملی سازد.”

4. کشیدن کانتور یا رژگونه بیش از حد به پایین استخوان گونه

در کنار استفاده از هایلایترها، محصولاتی به نام کانتور استفاده می‌شوند که رنگ تیره‌تری از پوست دارند و به نوعی تکمیل‌کننده یکدیگر هستند. اگر کانتور را به درستی استفاده کنید، برجستگی بیشتری به اجزای صورت می‌بخشد ولی اگر آن را به اشتباه انتخاب کنید، چهره‌ای غیرطبیعی باقی می‌گذارد.

در مورد انتخاب کانتور باید رنگی را انتخاب کنید که دو درجه از پوست صورتتان تیره‌تر باشد و باید آن را به خوبی روی صورت محو کنید تا به صورت خطی به چشم نیاید.

به عنوان مثال ، استفاده از کانتور ، برنز ، یا رژگونه بیش از حد پایین استخوان گونه که به این حالت کامپتون می گویند ، می تواند به صورت حالت و فرم فرورفتگی بدهد.

 “برای برجسته كردن و مشخص كردن استخوان گونه خود ، از گوشه بیرونی چشم خود كانتور عبور ندهید و به خوبی به سمت گونه بروید.” در مورد رژگونه ، شما می خواهید محصولی را در بالای استخوان گونه خود بمالید ، سپس به سمت داخل حرکت کنید.

چگونه آرایش نکنیم

5. آخرین مرحله آرایش چشم را اعمال کنید

دیگر نگران نباشید که از سایه یا ریمل استفاده کنید و روی کانسیلر بیشتری تمرکز کنید. ترفندهای آرایشی برای زیباتر شدن

استفاده از کانسیلر بعد از آن نیز به شما کمک می کند تا آرایش چشم خود را تمیز و دقیق کنید: “این می تواند خطوط را تمیز کند ، سایه چشم را در لبه های چشم بلند کند و باعث شود ناحیه کمی بلندتر به نظر برسد..”

ریمل های رنگی بیشتر به درد نوجوان های پر شر و شور می خورند. از طرفی ریمل های قهوه ای و سورمه ای رنگ برای خانم های شیکی که بین بیست تا سی سال دارند نیز مناسب هستند. ریمل سورمه ای رنگ سفیدی چشمان شما را درخشان تر خواهد کرد و به ویژه در زمان خستگی و وقت هایی که چشم هایتان قرمز شده باشند بسیار مفید خواهد بود و به همه رنگ چشمی هم می آید. اگر خیلی اصرار دارید که از ریمل های رنگ روشن استفاده کنید، ابتدا ریمل مشکی به چشمانتان زده و سپس تنها در قسمت نوک مژه هایتان از ریمل رنگی استفاده کنید.

در نهایت ، در مورد آرایش هیچ “قانونی” وجود ندارد. هر آنچه که برای شما مناسب به نظر می رسد خوب و مطلوب است.

اما از نظر تکنیکی ، چند نکته از نکات مثبت را بخوانید ، بنابراین می توانید آرایش خود را بیشتر کنید و ظاهر خود را به ارتفاعات و ظاهر جدید برسانید.

 

مشاوره پزشکی زنان در تهران ارائه دهنده خدمات زنان و زایمان .

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.