نکات ماندگاری رژ لب (طرز زدن رژ لب مدادی )

نکات ماندگاری رژ لب : نحوه ماندگاری رژ لب در طول روز:

رژ لب یکی از بزرگترین سلاح های مخفی صنعت زیبایی است که به دلیل خیره کننده بودن همه کاره است. 

از آنجایی که در طی سال گذشته ماسک ها بر زندگی ما چیره شده اند ، استفاده از سایر محصولات آرایشی نیز بسیار بالا رفته اند. (به طور چشمگیر ، محصولات چشم و رژگونه) البته این قابل درک است – و به بسیاری از ما قدردانی تازه ای از ریمل زدن یا مات شدن رژگونه و کرم را داده است. اما هنوز هم بسیاری از طرفداران زیبایی وجود دارند که به ایده احیای لب پررنگ پایبند هستند.

نکات ماندگاری رژ لب

نکات ماندگاری رژ لب

و برای آن افراد خاص؟ خوب ، نترسید روش های شگفت انگیزی وجود دارد که لب خود را در جای خود و بدون لک و سیاهی نگه دارید ، مهم نیست که نگرانی شما مربوط به خطوط ریز است یا به دلیل ماسک میباشد:

1. آمادگی با پرایمر

در مورد نشت کردن رژ لب به خطوط ریز اطراف لب (این اتفاق بصورت نادر می افتد) ، از پرایمر و کانسیلر خود بصورت درست استفاده کنید. “ابتدا پرایمر را بزنید – این می تواند همان مرحله آغازینی باشد که برای صورت خود استفاده می کنید – ، سپس قبل از استفاده از رژ لب ، اطراف ناحیه لب را با پودر شفاف پاک کنید.”

2. محصولات لب خود را از لحاظ استراتژیک طبقه بندی کنید.

نکته مهم در حفظ رژ لب در جای خود ، قبل از هر چیز و مهمترین مورد ، درک این است که این یک سناریو نیست که تنها با کشیدن انگشت انجام شود و کار ما تمام شده است. درعوض ، این کار به استفاده متفکرانه از چندین محصول و سپس استفاده مجدد از آنها نیاز دارد.

“شما می خواهید با لب خشک و تمیز شروع کنید.” “سپس ، تمام لب را با یک خط لب که همان رژ لب است پر کنید. بعد ، رژ لب بزنید ، با دستمال پاک کنید و رژلب را دوباره بزنید. و سپس برآمدگی لایه اول ، ماده را به داخل لینر فشار می دهد تا ثابت بماند. سپس آخرین لایه شما ، برای پایان خوش زدن رژ است.(یعنی کار تمیز به پایان میرسد)

برای اضافات رژ ؟ کانسیلر می تواند به پر کردن خطوط کمک کند بنابراین رژ لب جایی برای چکه کردن ندارد.

3. فعلاً اجازه دهید رژ، مات باشد.

نوشته های مرتبط

نه تنها روش استفاده از آن می تواند رژ لب شما را سر جای خود نگه دارد ، بلکه در انتخاب خود رژ لب نیز مراقب باشید. فرمول های براق و درخشان چسبناک هستند – آن را تمیز نگه دارید.

بهترین کار این است که از رژ لب مات در زیر ماسک خود استفاده کنید.” “رژ لبی را پیدا کنید که مایع رنگدانه قوی داشته باشد و رنگ مات مقاوم در برابر انتقال داشته باشد که، سریعا خشک شود. اما یافتن گزینه ای که هرگز روی لب احساس خشکی نکنید مهم است. این رژلب مات حاوی روغن های گیاهی است که باعث محافظت و نگهداری از لب می شود.

چگونه رژ لب بزنیم

1-زیرسازی لب ها

لب های شما هر فرمی که داشته باشد، در مرحله اول می بایست قبل از هر چیز، مقدار کمی کرم پودر مات بر روی لب هایتان استفاده کنید. این کار باعث می شود که اولا سطح پوست لب تان صاف و یکدست شود و نتیجه ای زیباتر به رژ لب تان بدهد و ثانیا ماندگاری رژ لب زدن را تا چند برابر بیشتر کند. سپس شروع کنید و خط لب را از وسط لب ها بکشید.

2-کشیدن خط دور لب

مرحله بعدی به فرم لب هایتان بستگی دارد. اگر لب هایی باریکی دارید، می توانید از خط لبی با یک درجه رنگ تیره تر از رژ لب تان استفاده کنید. برای این منظور با استفاده از رژ لب یا مداد لب خطوط حاشیه لب ها را از زیر خط لب خود، اما مماس با آن بکشید و آن را با انگشت خود بر روی سطح لب پخش و محو سازید. در صورتی که قصد بزرگ تر کردن لب ها را ندارید، خط لب خود را هم رنگ رژ لب تان انتخاب کنید و آن را بر روی خط خود لب خود بزنید.

کشیدن خط دور لب با رنگ نزدیک به رژ اصلی یکی از مهمترین نکات در تمیز شدن نتیجه رژ لب زدن است.

3-استفاده از رژ لب

پس از مشخص کردن زوایا، از رژ لب تان استفاده کنید. بدین منظور، رژ لب را بر روی لب خود بزنید و در پایان برای برجسته تر شدن و دادن حالت گوشتی به لب ها، از یک مداد سفید استفاده کنید. برای این منظور، مداد سفید را به تنهایی بر روی خط مرکزی لب و خط پایینی لبان تان بزنید و سپس مجددا آن را محو کنید تا جلوه ای طبیعی داشته باشد. توجه داشته باشید که نحوه کشیدن خط سفید برای لب های باریک و لب های پهن با هم متفاوت است.

اگر لب های درشتی دارید از مداد سفید کمتر استفاده کنید، وگرنه پس از رژ لب زدن نمای لب بسیار غیر عادی خواهد بود. در لب های باریک، خط سفید باید به صورت کامل در خط زیر لب پایین کشیده شود اما در مورد لب های پهن، خط سفید تنها باید در مرکز لب پایین کشیده شود. برای این کار، رژ لب تان را در مرکز لب استفاده کنید و مجددا با خط لب تان، سایه ای تیره تر در اطراف لب خود ایجاد کنید.

علت پوسته شدن لب بعد از رژ زدن

  1. آب و هوای خشن
    مشکل خشکی لب در زمستان بسیار شایع است. آب و هوای سرد و خشک و باد شدید باعث از بین رفتن رطوبت لب ها شده و در نتیجه پوسته شدن آن را سبب می شود. همچنین لب ها دیگر ملانین ، رنگ دانه ای که از لب ها در مقابل اشعه ماورابنفش مضر خورشید محافظت می کند ، ندارند.تماس طولانی با خورشید باعث خشکی لب ها شده که این امر سبب ایجاد ترک هایی در لب می شود. علاوه بر نازک و ظریف بودن پوست لب ها غدد سبابه ندارند به همین دلیل عاری از چربی های طبیعی می باشند بنابراین امکان خشکی و ترک خوردگی آن وجود دارد.
  2. واکنش به محصولات زیبایی
    در موردمحصولات آرایشی مورد استفاده باید مراقب باشید. برخی از افراد حتی نمی دانند که علت خشکی لب آنها می تواند واکنش آلرژیک به رژلب و یا براق کننده های لب باشد. لوازم آرایشی با کیفیت بد می توانند باعث ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب ها شوند.
  3. واکنش به خمیردندان
    علت ترک خوردگی می تواند واکنش به سدیم لوریل سولفات که در حال حاضر در خمیر دندان ها وجود دارد، باشد.
  4. کم شدن آب بدن
    آیا به اندازه کافی مایعات مصرف می کنید؟ اگر نه ، بدن شما ممکن است دچارکم آبی شده و در نتیجه لب های شما خشک می شوند و ترک می خورند. افزایش مصرف آب اگر در دهان و گلوی خود احساس خشکی دارید توصیه می شود زیرا این امر مانع از دست دادن آب می شود.

5.کمبود مواد مغذی : نکات ماندگاری رژ لب
علت خشکی پوست لب می تواند کمبودویتامین باشد زیرا برخی از ویتامین ها در بدن ما به سالم نگه داشتن پوست کمک می کنند. اگر در رژیم غذایی خود از ویتامین ها و مواد معدنی لازم استفاده نمی کنید در نتیجه ترک خوردگی پوست لب بسیار عادی است.کمبود ویتامین های A،C ،B وE می تواند در خشکی و ترک پوست لب نقش داشته باشد و همچنین ممکن است با التهاب یا قرمزی لب است.

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.