چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم **

چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم : چشمان خود را پرایم کنید

چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم

 

چگونه بدون آرایش چشم ها را زیبا کنیم

به اندازه کافی خوابیدن:

یکی از ساده ترین راه ها برای اینکه چشمانتان زیبا و شاداب به نظر برسد، خواب کافی است. کم خوابی می تواند باعث سیاهی دور چشم، پف کردگی شود و چشمان شما را خسته نشان دهد. حداقل 7 تا 8 ساعت خواب در هر شب می تواند به کاهش ظاهر سیاهی و ظاهری شاداب و جوان به چشمان شما کمک کند.

 

بدن خود را هیدراته کنید:

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت و زیبایی چشم ها بسیار مهم است. کم آبی می تواند باعث خشکی و خستگی چشم شود و حتی ممکن است منجر به خستگی یا سوزش چشم شود. حتما حداقل هشت لیوان آب در روز بنوشید تا چشمانتان هیدراته و روشن بماند.

 

از خیار استفاده کنید:

خیار یک راه طبیعی برای تسکین و طراوت چشم است. آنها حاوی آنتی اکسیدان ها و فلاونوئیدها هستند که می توانند به کاهش التهاب و پف دور چشم شما کمک کنند. به سادگی یک خیار را برش دهید و برش ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه روی چشم های بسته خود قرار دهید و متوجه بهبود چشمگیر در ظاهر چشم خود خواهید شد.

 

رعایت بهداشت چشم:

رعایت بهداشت چشم می تواند به جلوگیری از عفونت چشم کمک کند و چشمان شما را سالم و زیبا نگه دارد. دست های خود را مرتب بشویید، از مالیدن چشم ها خودداری کنید و هرگز آرایش چشم یا محصولات مراقبت از چشم را با دیگران به اشتراک نگذارید. علاوه بر این، مطمئن شوید که لنزهای تماسی خود را قبل از رفتن به رختخواب بردارید و دستورالعمل های چشم پزشک خود را برای تمیز کردن و نگهداری آنها دنبال کنید.

 

از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنید:

قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر UV خورشید می تواند به چشم های شما آسیب برساند و منجر به مشکلات بینایی، آب مروارید و حتی سرطان پوست اطراف چشم شود. استفاده از عینک آفتابی یا کلاه لبه دار می تواند از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند و آنها را سالم و زیبا نگه دارد.

نتیجه:

در حالی که آرایش می تواند زیبایی چشم های شما را افزایش دهد، راه های طبیعی زیادی برای دستیابی به چشم های زیبا و جذاب بدون استفاده از آرایش وجود دارد (Make Eyes Beautiful Without Makeup). از خواب کافی تا محافظت از چشمان خود در برابر نور خورشید، رعایت این نکات ساده می تواند به شما کمک کند چشمانی سالم و زیبا داشته باشید. به یاد داشته باشید که مراقبت از چشمان برای حفظ سلامت چشم و حفظ بینایی برای سال های آینده ضروری است.

حتی اگر شما از آن دسته ای نیستید که به آرایش های پیچیده تر علاقه مند هستید، خط چشم برای اکثر افراد در یک روال آرایشی معمولی است. هنگامی که خط چشم به درستی استفاده می شود، می تواند چشمان شما را با جلب توجه به آنها جذاب کند. 

بهتر از آن، انواع مختلفی از خطوطی که می‌توانید از بال‌دار تا چشم گربه‌ای تا حتی مدل‌های امروزی معکوس چشم گربه‌ای ایجاد کنید، پایانی ندارد: خط چشم یک آیتم آرایشی همه کاره و در عین حال اصلی است که باید در کیف لوازم آرایشی همه باشد. 

اما اگر کاملاً مطمئن نیستید که چگونه خط چشم گربه‌ای را می‌کشید یا اگر چشم‌های کلاه‌دار دارید چگونه می‌توانید به یک چشم بالدار عالی برسید، پس از این دوره ساده تصادفی که ثابت می‌کند استفاده از خط چشم راحت است .

آیا به پرایمر چشم نیاز دارید؟ خوب ، این به ظاهر نهایی شما بستگی دارد. “پرایمر به تیرگی و ماندگاری رنگ سایه چشم کمک می کند . ” در حقیقت ، پرایمر چشم با جلوگیری از سر خوردن سایه وخط چشم از روی پلک در هنگام مواجهه با گرما یا رطوبت ، به ماندگاری بیشتر سایه چشم کمک می کند .

آموزش خط چشم ساده دخترانه کوتاه

به عنوان یک قانون کلی ، هرچه از آرایش چشم بیشتری استفاده کنید ، به همان اندازه بیشتر به پرایمر احتیاج دارید.

مژه‌ها را فرمژه کنید ابتدا فرمژه را در قسمت ابتدایی مژه‌ها قرار داده و به مدت ۱۰ ثانیه فشار دهید، سپس وسط و انتهای آنها را فر کنید. این کار بدون اینکه باعث شود مژه‌ها شکسته شوند یا زاویه تندی پیدا کنند، به آنها یک قوس طبیعی می‌دهد. اگر استفاده از دستگاه فرمژه برایتان امکان‌پذیر نیست، روشهای دیگری برای بالا بردن مژه‌ها وجود دارد.

همیشه ابروهایتان را تمیز نگه دارید. ابروهایتان قاب صورتتان هستند و در طرح آن تعادل به وجود می‌آورند. با برداشتن زیر ابروها و کشیدن خطوط باریک در بین موهای آن، ظاهر طبیعی‌تر و زیباتری را ایجاد می‌کنید.

اگر می‌توانید به یک سالن بروید و بگذارید یک متخصص به ابروهایتان فرم مناسب را بدهد. و از آن به بعد خودتان با برداشتن خرده موهای اضافی همان کادر را حفظ کنید.

طرز کشیدن خط چشم ساده دخترانه

اگر هنوز به خط کلاسیک تسلط دارید، از مداد، خط مایع یا ژل استفاده کنید، با ایجاد خط تیره های کوچک در امتداد خط پلک خود تا حد امکان به پایه مژه های خود شروع کنید. سپس به عقب برگردید و به آرامی فضاها را پر کنید، مطمئن شوید که همان عرض خط تیره های اولیه خود را حفظ کنید. 

نکات حرفه ای بدون شکست:

  • در حالی که کشش پلک‌هایتان می‌تواند سطح نرم‌تر و محکم‌تری ایجاد کند – به‌ویژه هنگام استفاده از مداد – در دراز مدت، می‌توانید افتادگی زودرس ایجاد کنید. تمام تلاش خود را برای ترک این عادت بد انجام دهید.
  • خط چشم هایی را انتخاب کنید که روی پوست شما کشیده نشوند – ما ژل ها، خط چشم های مایع با نوک های زاویه دار یا خط های مایع با نوک نمدی را دوست داریم. جیمی گرینبرگ، بنیانگذار Jamie Makeup ، توصیه می‌کند که «کنار اپلیکاتور خط چشم مایع را بگیرید و آن را یکی یکی مهر بزنید تا زمانی که متصل شود».
  • جفری رودریگز ، آرایشگر مشهور (MUA)، خاطرنشان می کند که ثبات ضروری است. “اول و مهمتر از همه، استفاده از خط کامل یک حرکت آسان و روان مچ دست است؛ بنابراین، داشتن یک دست ثابت بسیار مهم است. سعی کنید جلوی یک آینه (بزرگنمایی روشن) بنشینید و آرنج خود را روی میز قرار دهید تا مچ دست شما این آزادی را دارد که به راحتی حرکت کند. این باعث ثبات، کنترل و حرکت روان تر می شود.”

اگر چشمانتان خسته است از قطره‌های چشمی استفاده کنیدچکاندن چند قطره از این قطره‌های چشمی، علاوه بر هیدراته کردن چشمها، باعث کم شدن قرمزی و تمیز و شفاف‌تر شدن آنها می‌شود.

در طول شب خوب بخوابید تا پف و تیرگی اطراف چشمانتان کم شودپوست اطراف چشمبسیار نازک است، یعنی فوق‌العاده حساس بوده و اثرات بی‌خوابی شبانه را نشان خواهد داد. کمبود خواب می‌تواند روی سیستم گردش خون اثر گذاشته و باعث می‌شود رگهای خونی از زیر پوست نازک زیر چشم نمایان شوند.

چگونه چشمانی براق داشته باشیم

از رنگهایی استفاده کنید که چشمهایتان را درشت‌تر نشان می‌دهندبه این که چه سایه رنگهایی واقعا چشمانتان را بزرگتر جلوه می‌دهند، توجه کنید و از همان رنگ تی‌شرت و روسری بخرید. وقتی دیگران از چشمنتان تعریف می‌کنند، به رنگ لباسی که پوشیده‌اید توجه کنید. یا پارچه‌های مختلف را نزدیک صورتتان بگیرید و از دوستتان بپرسید کدام بیشتر به شما می‌آید.

نگ چشمانتان را با موهایتان هماهنگ کنیداگر مایلید موهایتان را رنگ کنید، رنگی را انتخاب کنید که چشمانتان را برجسته‌تر نشان دهد. شما می‌توانید روی رنگ طبیعی چشمانتان مثل قهوه‌ای، آبی، سبز یا میشی یا رنگهای مختلفی که در خطوط عنبیه‌تان دیده می‌شوند، تمرکز کنید.

یک کرم دور چشم خوب تهیه کنید. شاید لازم شود کرمهای دور چشم متعددی را تجربه کنید تا به یک نوع خوب برسید، اما در نهایت آن کرمی را انتخاب کنید که مرطوب‌کننده و حاوی ویتامین E باشد. مراقب کرمهای دور چشم بسیار گران، چرب یا موم مانند باشید چون می‌توانند سلولهای مرده پوست را به دام انداخته و منجر به ظهور لکه‌های سفید برآمده یا میلیا در اطراف چشمانتان شوند.

چگونه چشمان کشیده داشته باشیم

خط چشم مایع بزنید

چه کسی به یک آرایشگر حرفه ای نیاز دارد؟  تکنیک زیر روشی سریع و آسان برای گسترش جعبه ابزار آرایش شماست و برای کسانی که دستهای ثابت و فرم های چشم بادامی دارند بسیار مناسب است.

  1. برای کنترل بهتر آرنج خود را روی یک سطح صاف و جلوی آینه قرار دهید. 
  2. مستقیم به جلو نگاه کنید یا سر خود را به عقب متمایل کنید و کمی به آینه نگاه کنید – به هر کدام که عادت کرده اید!
  3. با شروع از گوشه خارجی چشم خود ، آستر مایع را از گوشه خارجی به داخل پلک جارو کنید ، اما نزدیک خط مژه بمانید.
  4. سکته مغزی را تکرار کنید ، اما این بار خط مژه فوقانی را به مرکز پلک خود برسانید ، بنابراین با یک مثلث پر نشده باقی خواهید ماند. 
  5. با ادامه جارو زدن برس به گوشه داخلی چشم ، مثلث را پر کنید. مثل همیشه ، خط چشم را تا جایی که می توانید به خط مژه نزدیک کنید.

چگونه آرایشی طبیعی داشته باشیم

قبل ازینکه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت خود باشیم.

1- ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش نمایید.

چه چیزهایی باعث درشت شدن چشم میشود

2- در گام بعدی بعد از مالیدن كرم پودر كمی پنکک روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر تر عرق كند. اگر صورت پهنی دارید از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت پرهیز كنید. میتوانید نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پنکک تیره و روشن نیز می توان برای این كار استفاده کرد.

3- با پنکک تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان های گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و همچنین برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد.

4- برای برجسته نشان دادن گونه میتوانید یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه را تصور کنید. حالا تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورتتان بکشید و به این ترتیب گونه های خود را برجسته نشان دهید.

نوشته های مرتبط


5- اگر موی گندمی یا زیتونی دارید میتوانید سراغ رنگ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است از سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود.در صورتیکه موهای شرابی یا بلوطی دارید نیز تمامی رنگ های تابستانی را میتوانید استفاده کنید. رنگ سبز با آبی انتخاب خوبی است.

برای موهای بلوند نیز انتخاب اول رژ لب قرمز خواهد بود. این افراد میتوانند بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند تا زیباتر بنظر برسند .به افرادی با تیپ مشكی نیز پیشنهاد می شود سراغ رنگ های طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی بیشتر استفاده كنند.


6- اگر میخواهید ارایشی مطابق مد داشته باشید سراغ رنگ های استوایی بروید. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.
7- اگر جزو افرادی هستید که از عینک استفاده میکنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید .توجه داشته باشید که استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك خواهد شد.

اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده کرده و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم هایتان بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت.
8- یک نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. به این صورت که سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه نماید.

در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشمها خواهد شد.
برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد.

مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد خواهد شد. اکنون وقت آن است که از روشن ترین سایه سایه چشم خود استفاده کنید تا چشم های شما واقعاً پاپ شوند. به طور کلی ، یک سایه چشم مات روشن ، ظاهری طبیعی و تازه را برای روز به شما می دهد.

چگونه بدون آرایش زیبا باشیم

به چشمان خود اهمیت دهید

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد.

ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد.

اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم

دندان های خود را سفید کنید

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

چشم و ابرو زیبا بدون آرایش

لب های خود را جلا دهید

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

از موهای خود مراقبت کنید

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

چگونه چشمانی گربه ای داشته باشیم

ضدآفتاب بزنید

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

عطر  مناسب بزنید

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

روی پوست خود تمرکز کنید

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

زیبایی چشم بدون آرایش نی نی سایت

 چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم :خوب بخوابید

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم : به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

اموزش خط چشم گربه ای برای پلک افتاده

چگونه بی آرایش چشمانی جذاب داشته باشیم : از اسکراب استفاده کنید

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

  • وازلین پاک کننده آرایش بسیار موثری است. این روان کننده ، تسکین دهنده پوست است و به شما کمک می کند تا آرایش بدون کشیدن و پخش شدن غیرضروری از بین برود.
  • شامپو بچه محصولی ارزان قیمت و توصیه شده توسط چشم پزشک برای شستشوی پلک ها و اطراف چشم است.
  • از پاک کننده آرایش چشم هر چه استفاده می کنید ، از قرار دادن آن در چشم خودداری کنید.
  • هرگونه پاک کننده پلک خود را کاملاً بشویید.
  • یک پنبه تمیز را در امتداد پایه مژه ها مسواک بزنید تا تمام بقایای آرایش پاک شود.

خط چشم برای پلک افتاده

  1. از پرایمر استفاده کنید* میکاپ آرایش چشم پلک افتاده خود را با یک پرایمر باکیفیت آغاز کنید. پرایمر به خوبی می‌تواند پوست نواحی پشت پلک را نرم کند تا خط چشم شما زیباتر دیده شود.
  2. از سایه چشم کمک بگیرید* برای اضافه کردن کمی بُعد و عمق به پلک‌های افتاده خود، به سراغ پالت سایه‌ای که حداقل سه رنگ مناسب دارد، بروید. برای مثال در ابتدا سایه نودی روی بالای پلک خود تا خط ابرو ابکشید؛ زیرا پلک افتاده چشم را بالاتر از جایی که هست، نشان می‌دهد. برای مرحله دوم، سایه رنگ متوسط و سپس از رنگ تیره کمک بگیرید.
  1. روی گوشه بیرونی چشم متمرکز شوید* برای کشیدن خط چشمی ساده، ابتدا از گوشه داخلی چشم شروع کنید، حدود دو سوم طول پلک بالایی(روی خط مژه) را طی کنید. با ادامه ندادن این خطوط، گردی چشم‌هایتان کمک می‌کند تا میزان افتادگی پلک شما کمتر به نظر برسد. استفاده از خط چشم یا سایه چشم تیره روی گوشه بیرونی چشم، اندازه چشم‌هایتان را بازتر و درشت‌تر نشان می‌دهد. این ترفند به بهتر دیده شدن خط چشم کشیده روی پلک‌هایتان نیز کمک می‌کند. اگر دوست دارید که خط چشم خود را کامل کنید، پیشنهاد می‌کنیم که خط چشم گربه‌ای یا بالدار را امتحان کنید تا چشم‌هایتان به طور کلی متعادل‌تر دیده شوند.
  2. روی پلک پایینی خود از رنگ سفید بزنید* آیا عادت به استفاده از مداد سفید چشم دارید؟ برای کمتر دیده شدن افتادگی پلک، می‌توانید خط چشم سفید داخل پلک پایینی چشم‌هایتان بزنید.
  3. تاثیر ریمل* نقش ماسکاراها را در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دست کم نگیرید. چند لایه ریمل را روی سمت بیرونی مژه‌هایتان بمالید تا چشم‌هایتان بیشتر جلوه کند و بازتر دیده شوند.

خط چشم گربه ای برای چشم پف دار

@ رنگ تیره برای خط چشم مانند مشکی خاکستری قهوه‌ای و یا دودی می‌تواند خوب باشد. و در چشم های پف دار کشیدن خط چشم برای چشم بالا و پایین می‌تواند متفاوت باشد. سعی کنید خط چشم را به گونه ای بکشید که توجه افراد را از پف چشم شما بردارد. بهترین مدل خط چشم برای چشمهای پف دار کار با مدل گربه ای می باشد. این مدل خط چشمی پهن است که از انتهای داخلی چشم شروع شده.

و به بیرون از چشم کشیده می شود. و برای پلک پایین شما می توانید خط چشم را از گوشه داخلی چشم شروع کرد. و به سمت گوشه خارجی ادامه دهید.4 و یا خط چشم کشیده شده را کمی با انگشتانتان پخش کنید. یا از روش دیگری استفاده کنید. و خط چشم را با فاصله کمی از مژه های تان بکشید تا چشمها درشت تر دیده کنید1.

خط چشم یک عنصر اصلی آرایش است – البته این بدان معنا نیست که همه آن را آسان می دانند. در واقع، نگاه های چشمی خاص (نگاه کردن به شما، چشم بالدار!) می تواند کاملاً چالش برانگیز باشد. با این حال، با این راهنما و نکات تخصصی، ما مطمئن هستیم که می‌توانید به هر ظاهری که می‌خواهید برسید، تسلط داشته باشید.

 

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.