دلیل ارضا نشدن دختر چیست

داروی گیاهی برای زود ارضا شدن زنان

دلیل ارضا نشدن دختر چیست :

رابطه جنسی سالم تنها یکی از جنبه های سلامت جنسی است. سلامت جنسی طیف کاملی از سلامت و رفاه یک فرد را در بر می گیرد. این شامل تمام جنبه های زیر در رابطه با جنسیت است:

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

  • فیزیکی
  • عاطفی
  • ذهنی
  • اجتماعی

به گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO)، دامنه سلامت جنسی گسترده است. نه تنها افراد، زوج ها و خانواده ها، بلکه جوامع و کل فرهنگ ها را نیز شامل می شود.

 

علت خارج شدن آب از واژن هنگام نزديكي

 

ارگاسم می تواند به افراد کمک کند تا بهتر بخوابند. تحقیقات انجام شده در سال 2019 نشان می‌دهد که ارگاسم‌هایی که با شریک زندگی به دست می‌آیند منجر به خواب خوب می‌شود. ارگاسم هایی که از طریق خودارضایی به دست می آیند منجر به کیفیت خواب بهتر و کاهش زمان صرف شده برای به خواب رفتن می شوند.

چرا نمی توانم خیس شوم؟

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

عدم روانکاری واژن می تواند دلایل زیادی داشته باشد. از سن گرفته تا رژیم غذایی یا داروهایی که مصرف می کنید، عوامل زیادی می توانند بر روانکاری طبیعی و شلی واژن تأثیر بگذارند.

استروژن پایین، یائسگی، شیردهی، عفونت‌های واژن از جمله دلایلی هستند که ممکن است باعث خشکی آن‌ها شوند . در اینجا دلایل رایجی وجود دارد که می تواند پاسخ دهد چرا نمی توانید خیس شوید؟

رابطه جنسی، زمانی که شما به اندازه کافی خیس نیستید، می تواند باعث تحریک بسیار ناراحت کننده شود، به طوری که ممکن است بخواهید رابطه جنسی را برای چند روز متوقف کنید. باید بدونی اون پایین چه خبره

1. داروی شما ممکن است باعث خشکی شود

برخی از داروها مانند داروهای ضد افسردگی ممکن است به نظر برسد که هیچ ارتباطی با واژن ندارند اما می توانند باعث خشکی شوند. بسیاری از داروها اغلب عوارض جانبی آزاردهنده ای دارند و خشکی واژن یکی از آنهاست.

2. شما در حال شیردهی هستید

3. شما سیگاری هستید

4. هورمون های شما حواس پرت هستند

5. عصبی هستید

6. میل جنسی کم

7. صابون یا شستشوی صمیمی شما ممکن است شما را درگیر کند

8. شما تحت استرس زیادی هستید

1. داروی شما ممکن است باعث خشکی شود

داروها

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

برخی از داروها مانند داروهای ضد افسردگی ممکن است به نظر برسد که هیچ ارتباطی با واژن ندارند اما می توانند باعث خشکی شوند. بسیاری از داروها اغلب عوارض جانبی آزاردهنده ای دارند و خشکی واژن یکی از آنهاست.

2. شما در حال شیردهی هستید

زن بچه دار شدن

شیردهی نیز زمان رایجی است که زنان با خشکی واژن مشکل دارند. این به دلیل هورمون ها در آن زمان است. خشکی واژن در دوران شیردهی یا بعد از بارداری معمولا پس از مدتی بهبود می یابد. اما اگر اینطور نیست، بهتر است با یک متخصص زنان مشورت کنید.

3. شما سیگاری هستید

زن سیگاری

سیگار کشیدن می تواند باعث انسداد شریان ها شود که می تواند شریان های کوچک در ناحیه واژن را مسدود کند و رطوبت دستگاه تناسلی شما را کاهش دهد. دلیل اصلی خیس شدن زنان هنگام برانگیختگی این است که وقتی رگ های خونی در ناحیه واژن (در حین برانگیختگی) پر می شوند، افزایش فشار خون در رگ های خونی باعث ترشح سرم در سراسر رگ های خونی می شود. سپس غشاهای مخاطی واژن منجر به رطوبت بیشتر می شود و باعث روانکاری کافی می شود. به همین دلیل است که افراد سیگاری معمولاً با مشکل خشکی واژن روبرو هستند.

4. هورمون های شما حواس پرت هستند

دلایل رایج خشکی واژن کاهش سطح استروژن در دوران یائسگی، پس از زایمان، بارداری یا شیردهی است. اما برخی درمان‌های سرطان مانند شیمی‌درمانی و پرتودرمانی لگنی نیز می‌توانند باعث کاهش سطح استروژن و کاهش روان‌کاری واژن شوند. اگر اخیراً هیچ یک از این موارد را تجربه نکرده اید، واژن شما به دلایل دیگری خشک شده است.

5. عصبی هستید

چرا نمی توانم خیس شوم؟

واژن شما می تواند عصبی بودن شما را حس کند. اگر یک زن احساس نمی کند که برای رابطه جنسی آماده است، در مورد شکل بدن یا تصویر خود اضطراب دارد یا عصبی است، قطعاً روانکاری کم خواهد بود. اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و با شریک زندگی خود صحبت کنید تا از این وضعیت عبور کنید. استفاده از روان کننده نیز می تواند در اینجا به شما کمک کند.

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

6. میل جنسی کم

گاهی اوقات، خشکی واژن می تواند به دلیل میل جنسی کم یا مشکلات با شریک جنسی باشد. ساده است، اگر نمی خواهید رابطه جنسی داشته باشید واژن شما خیس نمی شود. همچنین، اگر شریک زندگی شما کاری را که باید انجام دهد انجام نمی دهد یا اگر همه چیز برای شما کار نمی کند، خیس نخواهید شد. مشاوره رابطه یا صحبت با شریک زندگی خود بهترین راه حل در اینجاست.

شات ارگاسم می تواند برای زنانی که از این مشکل رنج می برند نجات دهد. با این درمان، تنها در 20 دقیقه، زن می تواند حساسیت و ارگاسم را افزایش دهد.

7. صابون یا شستشوی صمیمی شما ممکن است شما را درگیر کند

زن در وان حمام

بسیاری از زنان به مواد شیمیایی موجود در صابون ها، مواد شوینده، محصولات بهداشتی، شستشوی صمیمی، عطرها و غیره حساسیت دارند. چنین مواد شیمیایی می تواند روی لباس زیر یا حوله شما باشد و احتمالاً می تواند باعث خشکی یا تحریک واژن شما شود. حتی برخی از روان کننده ها می توانند باعث خشکی شوند. بنابراین، از استفاده از محصولات حاوی مواد شیمیایی برای جلوگیری از خشکی در نزدیکی خود اجتناب کنید. همچنین برای سلامت صمیمی بهتر، از شستشوهای صمیمی بدون مواد شیمیایی، طبیعی و بدون معطر استفاده کنید. به هر حال مواد شیمیایی چه فایده ای دارند؟

8. شما تحت استرس زیادی هستید

برای زنان واقعاً سخت است که وقتی تحت استرس هستند و روی زمان صمیمی خود تمرکز نمی کنند، روشن شوند. و اگر بیش از حد پریشان یا استرس دارید که نمی توانید روشن شوید، واژن شما نیز خیس نمی شود. بنابراین قبل از شروع یک چرت بزنید، چیزی بخورید یا به تماشای غذاهای مورد علاقه خود بپردازید.

اگر برای خیس شدن با مشکل مواجه هستید، احتمالاً ایده خوبی است که روی مقداری روغن سرمایه گذاری کنید تا از آن عبور کنید. اما اگر مرتباً با آن دست و پنجه نرم می کنید، وقت آن است که به متخصص زنان مراجعه کنید. شماره خود را رها کنید و ما با شما تماس خواهیم گرفت تا سوالات شما را حل کنیم.

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

ارگاسم چیست؟

ارگاسم یک رفلکس فیزیکی است که از طریق تحریک جنسی ایجاد می شود، که معمولاً از طریق کلیتوریس ایجاد می شود. این نقطه حساس ترین اندام در فرج است (با نام مستعار، همه چیز “آن پایین” که احتمالاً واژن خود را می نامید).

دکتر هولمز توضیح می دهد: “این یک بازه زمانی در طول تحریک جنسی است که در آن فقط این آزاد شدن بزرگ لذت وجود دارد.” در طول برانگیختگی جنسی، جریان خون به اندام تناسلی افزایش می یابد و ماهیچه های شما در سراسر بدن شما منقبض می شوند. به گفته دانشگاه براون، ارگاسم سپس «این فرآیند را از طریق یک سری انقباضات ریتمیک معکوس می‌کند».

دانشگاه براون می‌گوید: در طول ارگاسم، اندورفین‌ها در جریان خون ترشح می‌شوند و این مواد شیمیایی ممکن است باعث ایجاد احساس شادی، سرگیجه، برافروختگی، گرما یا خواب آلودگی شوند.

چگونه به ارگاسم برسم؟

افراد مختلف توسط فعالیت‌های جنسی متفاوت تحریک می‌شوند، اما برای افرادی که فرج دارند، معمولاً همه اینها به کلیتوریس باز می‌گردد. برخی از افراد ممکن است برای رسیدن به ارگاسم نیاز به احساس اضافی نفوذ واژن داشته باشند. به طور کلی، زمانی که به اوج می‌رسید، کلیتوریس پر شده و روان می‌شود. دکتر هولمز می‌گوید: «کلیتوریس ممکن است مانند یک برآمدگی کوچک در خارج به نظر برسد، اما در واقع چیزهای بیشتری در داخل دارد، و فقط تحریک آن باعث ایجاد این انفجار شدید از احساسات لذت‌بخش می‌شود.»

مناطق اروژنی دیگری (مانند لب‌ها، گردن و نوک سینه‌ها) وجود دارند که هنگام بوسیدن و لمس کردن احساس خوبی دارند، اما ممکن است همیشه ارگاسم را تحریک نکنند. دکتر هولمز توضیح می‌دهد: «یک ارگاسم واقعی واقعاً به تحریک دستگاه تناسلی نیاز دارد و بیشتر پزشکان به شما می‌گویند که از کلیتوریس ناشی می‌شود».

هیچ ایرادی ندارد که آزمایش کنید و بفهمید چه چیزی به شما اجازه می دهد به ارگاسم برسید. این می تواند تحریک دهانی کلیتوریس، مالیدن روی قسمت داخلی ران یا ترکیبی از چندین چیز باشد. دکتر هلمز می‌گوید: «بهترین راه برای یادگیری، اگر کنجکاو هستید، این است که به خودتان بیاموزید، به خود ارگاسم بدهید. “من فکر می کنم درک این موضوع بسیار مهم است که می توانید بهتر از هر کس دیگری به ارگاسم برسید. و برای انجام این کار به یک شریک نیاز ندارید.»

بدن در طول ارگاسم هورمونی به نام اکسی توسین ترشح می کند. اکسی توسین ممکن است مزایای سلامتی مختلفی داشته باشد، مانند:

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

نوشته های مرتبط
  • تنظیم اضطراب
  • کاهش خطر بیماری قلبی
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان، مانند سرطان تخمدان

علاوه بر این، شواهدی وجود دارد که انزال مکرر در مردان ممکن است خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش دهد. تحقیقات نشان می دهد که متخصصان مراقبت های بهداشتی سرطان پروستات را در افرادی که میزان انزال بالایی داشتند، کمتر تشخیص می دهند.

علائم ارضا چیست

  • ارگاسم انواع مختلفی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:
  • ارگاسم کلیتورال: زمانی است که ارگاسم به دلیل تحریک کلیتوریس اتفاق می افتد. یک مقاله در سال 2019 اشاره می کند که 60 درصد از ارگاسم های زنان به دلیل تحریک کلیتورال اتفاق می افتد.
  • ارگاسم واژن: این زمانی است که ارگاسم با تحریک واژن رخ می دهد. انجمن روانشناسی آمریکا بیان می کند که ارگاسم واژینال با تحریک غیر مستقیم کلیتوریس در حین رابطه جنسی مرتبط است.
  • ارگاسم ترکیبی: زمانی اتفاق می افتد که ارگاسم کلیتورال و واژینال با هم اتفاق می افتد.
  • ارگاسم مقعدی: برخی از زنان در طول رابطه جنسی مقعدی ارگاسم را تجربه می کنند.
  • ارگاسم نقطه G: ارگاسم می تواند در نتیجه تحریک نقطه G رخ دهد.
  • ارگاسم های متعدد: یک فرد می تواند یک سری ارگاسم ها را در مدت زمان کوتاهی تجربه کند. مسترز و جانسون خاطرنشان می کنند که زنان دوره نسوز (بازیابی) کوتاه تری دارند که به آنها اجازه می دهد در مدت زمان کوتاه تری ارگاسم های متعدد را تجربه کنند.
  • ارگاسم نوک سینه: ممکن است فرد تنها به دلیل تحریک نوک سینه ها به ارگاسم برسد. تحریک نوک سینه ها می تواند بخشی از مغز را که با تحریک دستگاه تناسلی نیز فعال می شود، فعال کند.

فهرست فوق کامل نیست و تحقیقات در مورد انواع ارگاسم هایی که افراد می توانند تجربه کنند ادامه دارد.

  • کنجکاوی در مورد اندام تناسلی خود به خصوص در دوران بلوغ کاملا طبیعی است.
  • فرج اندام تناسلی خارجی شماست (قسمتی که می توانید ببینید).
  • تخمدان ها علاوه بر آزادسازی یک تخمک در ماه، هورمون های استروژن، پروژسترون و تستوسترون را در دوران بلوغ تولید می کنند.

دلیل ارضا نشدن دختر چیست

اختلالات ارگاسم می تواند منجر به پریشانی، ناامیدی و احساس شرم شود، هم برای فردی که علائم را تجربه می کند و هم برای شریک جنسی او.

اگرچه ارگاسم در همه جنسیت ها به طور مشابه اتفاق می افتد، متخصصان مراقبت های بهداشتی تمایل دارند اختلالات ارگاسم را با عبارات جنسیتی توصیف کنند.

ناتوانی در ارگاسم می‌تواند منجر به پریشانی شود. بسیاری از مسائل پزشکی می‌توانند عاملی باشد که شما هرگز ندانید ارگاسم زنان چگونه است؟ یا ارگاسم شما دشوار شود.توجه داشته باید این دلایل فقط مختص زنان متاهل نیست بلکه به، دلیل ارضا نشدن دختر مجرد نیز اشاره دارد.

  • سابقه تروما در اثر هر نوع آسیب دیدگی، ضربه، جراحت، شوک، آسیب وارد شده به بدن انسان و یا سابقه جراحی‌های زنان، مانند هیسترکتومی
  • شرایط پزشکی، مانند: دیابت، فشار و عدم تعادل هورمونی
  • شرایط سلامت روان، مانند افسردگی یا اضطراب و استفاده از برخی داروها، به ویژه مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIs) برای افسردگی
  • اعتقادات مذهبی یا فرهنگی تندرو
  • احساس گناه  از بودن در رابطه جنسی
  • خجالتی بودن یا نداشتن عزت‌نفس
  • مسائل مربوط به رابطه، مانند تنش و تعارضات حل نشده
  • سابقه سوء‌استفاده جنسی

اختلالات ارگاسمی زنان

اختلالات ارگاسمی زنان حول فقدان یا تاخیر قابل توجه ارگاسم به دنبال تحریک کافی است.

پزشکان از عدم ارگاسم به عنوان آنورگاسمی یاد می کنند. این اصطلاح می تواند به زمانی اشاره داشته باشد که شخصی هرگز ارگاسم را تجربه نکرده باشد (آنورگاسمی اولیه) یا زمانی که شخصی که قبلاً ارگاسم را تجربه کرده دیگر نمی تواند (آنورگاسمی ثانویه) باشد. این وضعیت می تواند به طور کلی یا در موقعیت های خاص رخ دهد.

اختلالات ارگاسمی زنان می تواند در نتیجه دلایل فیزیکی مانند شرایط زنان و زایمان یا استفاده از برخی داروها یا دلایل روانی مانند اضطراب یا افسردگی رخ دهد.

دلیل نیامدن اب زن چیست

 

با وجودی که ۹۰% زنان از یک نوع تحریک جنسی به ارگاسم می‌رسند؛ اما برخی از آن‌ها نه تنها نمی‌دانند ارگاسم زنان چگونه است؟ بلکه هنگام دخول هم هیچ حسی ندارند. برای زنان مبتلا به بی‌حسی فرج، تصور ارگاسم می تواند مانند یک رویا به نظر برسد. در واقع واژن آن‌ها در طول رابطه جنسی  به جای حس معمولی برانگیختگی و تحریک، بی حس می‌شود. نیازی به گفتن نیست که واژن بی حس می‌تواند دلیلی برای نگرانی عمیق، اضطراب و ناامیدی باشد. برای آشنایی با علل بی‌حسی واژن در حین مقاربت، ادامه مطلب را بخوانید.

علل احتمالی بی حسی واژن:

دلایل متعددی برای بی حسی واژن می توان ذکر نمود. ما در این قسمت از مبحث، به چند علت شایع در این مورد اشاره می کنیم.دلیل ارضا نشدن دختر چیست

۱مسائل مربوط به سلامت جسمانی

علت بی حسی شما ممکن است ماهیت فیزیولوژیکی داشته باشد. همه چیز از عدم تعادل هورمونی و یائسگی گرفته تا استرس و چاقی،  در این مسئله می تواند نقش داشته باشد. مثلا، سوء مصرف مواد مخدر و الکل می‌تواند یک عامل برای به ارگاسم نرسیدن زنان باشد.

۲تروما

بی حسی واژن ممکن است نتیجه ترومای جنسی تاریخی باشد. برخی از زنان ممکن است قبل از اینکه احساس آمادگی کنند، از طرف پارتنر، خود را وسط  رابطه جنسی بیابند. اگر  زنی در گذشته مورد تجاوز جنسی قرار گرفته باشد، خاطرات این حادثه، می تواند برای همیشه در ذهن او باقی بماند. این می تواند چیزی شبیه به استرس پس از سانحه خود را نشان دهد. شای ددر این حالت شخص عمل دخول را با ترس، استرس و ناراحتی مرتبط کند.

۳. برخورد‌های جنسی آسیب‌زا

برخورد‌های جنسی آسب‌زا، به‌طور قابل‌ توجهی باعث می‌شود که واژن در حین دخول دچار تنش شود. شدت در رابطه جنسی یا رفتارهای جنسی خشونت آمیز باعث آسیب روحی به زن می شود.  اگر همین تنش در برخورد‌های جنسی بعدی تکرار شود، در نهایت منجر به انزجار از رابطه خواهد شد.

۴تحریک بیش از حد

در برخی موارد، بی‌حسی واژن صرفاً به دلیل تحریک بیش از حد است.  اگر  خودارضایی بیش از حد داشته باشید، دور از انتظار نیست که، در رابطه جنسی واقعی بی حس باشید. به‌ خصوص زمانی که با یک ویبراتور، تحریک کلیتورال انجام شود.این شدت تحریک باعث می شود واژن نسبت به محرک واقعی بی حس شود.

خبر خوب این است که این حالت دائمی نیست و با استراحت چند روزه  قابل درمان است.شما با بینش و رویکرد صحیح، می‌توانید درک کنید که ارگاسم زنان چگونه است و دوباره موفق شوید که از رابطه جنسی خود لذت ببرید.

تعیین علت اصلی اختلال ارگاسم می‌تواند دشوار باشد. زنان ممکن است به دلایل عوامل فیزیکی، عاطفی یا روانی  در مسئله” به ارگاسم رسیدن” مشکل داشته باشند.

گاهی اوقات، ترکیبی از این هفت دلیل برای نرسیدن زنان به ارگانیسم کافی است. هنگامی که آسیب‌های روحی یا مشکلات رابطه‌ای، ارگاسم را دشوار می‌کند، یا زمانی که فرد از رابطه جنسی یا خواسته‌های خود احساس شرم می‌کند، مشاوره فردی یا زوجی می‌تواند کمک کند.دلیل ارضا نشدن دختر چیست

درمان کاهش میل جنسی به رفع علت ضعف جنسیبستگی دارد. پزشک شما می‌تواند در مورد کمک‌هایی که می‌توانید دریافت کنید و درمان‌هایی که ممکن است میل جنسی شما را بهبود بخشد، به شما توصیه‌هایی می‌‌کند.

بعد از ارضا شدن چه اتفاقی می افتد

اختلالات ارگاسمی مردانه

اختلال ارگاسمی مردانه (آنورگاسمی مردانه) شامل تاخیر یا عدم ارگاسم مداوم و مکرر به دنبال تحریک کافی است.

آنورگاسمی مردانه می تواند یک بیماری مادام العمر باشد یا بعد از یک دوره عملکرد جنسی منظم رخ دهد. این وضعیت می تواند به طور کلی یا در موقعیت های خاص رخ دهد.

آنورگاسمی مردانه می تواند در نتیجه شرایط فیزیکی مانند تستوسترون پایین، شرایط روانی مانند اضطراب یا از طریق استفاده از برخی داروها مانند داروهای ضد افسردگی رخ دهد.

انزال زودرس

انزال در مردان ارتباط نزدیکی با ارگاسم دارد. انزال زودرس، جایی که یک مرد زودتر از آنچه که می خواهد انزال می کند، یک شکایت جنسی رایج است.

انزال زودرس ممکن است به دلیل ترکیبی از عوامل روانی مانند احساس گناه یا اضطراب و عوامل بیولوژیکی مانند سطح هورمون یا آسیب عصبی باشد.

یک نکته مهم این است که شما مسئول لذت و ارگاسم خود هستید. مطمئنا شریک زندگی شما می‌تواند کمک کند؛ اما این وظیفه زن است که خودش و نیاز‌هایش را بشناسد تا بتواند به ذهن و بدنش اجازه دهد، لذت ببرد. هر‌چه با شریک زندگی خود ارتباط نزدیک‌تری داشته باشید و هر چه زودتر گرم شوید، احتمال موفقیت شما در رسیدن به حد اکثر ارگاسم، بیشتر خواهد بود.

برخی از استراتژی‌های دیگر که ممکن است کمک کند عبارتند از:دلیل ارضا نشدن دختر چیست

  • استفاده از روان‌کننده‌های جنسی برای راحت‌تر کردن رابطه جنسی
  • از شریک زندگی خود درخواست کنید تا در طول رابطه جنسی کلیتوریس را تحریک کند.
  • خودارضایی در حین رابطه جنسی
  • بحث در مورد فانتزی‌ها با شریک زندگی
  • آگاه کردن شریک زندگی از اینکه احساس خوبی ندارید.
  • بوسیدن عمیق
  • تحریک دستگاه تناسلی در طول مقاربت واژینال
  • رابطه جنسی دهانی

چگونه به ارگاسم برسیم؟

داروی گیاهی برای زود ارضا شدن زنان

اگر هنگام رابطه جنسی، بدون نگرانی روی لذت از رابطه تمرکز داشته باشید هرگز برای شما سوال نمی‌شود که ارگاسم زنان چگونه است؟ البته، ارگاسم مسئله بسیار مهمی است و این یه واقعیت است که اغلب زنان به‌راحتی به ارگاسم نمی‌رسند. هر چند برخی از زنان با رابطه جنسی واژینال و برخی دیگر از طریق تحریک کلیتورال به ارگاسم می‌رسند. تقریبا ۷۵ درصد از زنان برای به ارگاسم رسیدن، نیاز دارند که از طریق کلیتورال تحریک شوند.

بنابراین با چنین آگاهی ای چه کاری می‌توانید انجام دهید تا به افزایش شانس ارگاسم  خود کمک کنید؟ ابتدا بهترین راه این است که مطمئن شوید که هیچ شرایط پزشکی وجود ندارد که از لحاظ ارگاسم برای شما مشکل ساز باشد . سپس خود پیش قدم شوید و با روش منطقی اقدام به حل مشکل نمایید.

 چرا خودارضایی!

خودارضایی کار درستی نیست اما  می تواند به فرد کمک کند آنچه را که برایش خوب است پیدا کند. اگر ندانید چه چیزی را دوست دارید یا بدنتان به کدام تحریک واکنش نشان می‌دهد، چگونه می‌توان انتظار داشت که شریک زندگی‌تان بداند؟ افراد از احساسات مختلف لذت می‌برند، زمان بگذارید و یاد بگیرید که چه نقاطی روی بدن شما می‌تواند تحریک آمیز باشد. محیطی مناسب انتخاب کنید (رختخواب یا شاید حتی یک وان حمام)، مطمئن شوید که کسی مزاحم نخواهد شد. موسیقی ملایم بگذارید، چراغ‌ها را خاموش کنید. آهسته شروع کنید؛ هیچ قانونی در مورد اینکه چگونه یا چه کاری انجام دهید وجود ندارد. باید ذهن خود را خالی کنید و فقط روی احساسات تمرکز کنید.

نفس بکشید و آرام باشید.

نفس کشیدن یک مرحله مهم در برقراری رابطه جنسی است. اینکه زنان یاد بگیرند در لحظه بوده و از آن لذت ببرند، برای زنان بسیار مهم است. زنان همیشه به شستن لباس‌ها، بچه‌ها و هر چیز دیگری  بیشتر فکر می‌کنند. نفس کشیدن عمیق و هدفمند می‌تواند زنان را بیشتر  آرام کند. این بانوان بهتر است برای رسیدن به ارگاسم ، از نظر روحی و جسمی، خود را آرام کرده و تمرکز کنند.

در حال و هوا قرار گرفتن

در طول روز با شریک زندگی‌تان ارتباط داشته باشید و با ارتباط کلامی مانند: کلمات و افکار سکسی، پیام‌های عشوه‌گر و انجام کار‌‌هایی که، به شما احساس سکسی می‌دهد. لباس زیر بپوشید، آرایش خود را انجام دهید، پدیکور کنید، در طول روز مقداری کرم‌های جنسی تحریک کننده، به دستگاه تناسلی خود بمالید تا احساس ضربان خفیفی به شما دست دهد. کرم‌هایی که ال-آرژنین دارند برای به جریان انداختن خون، عالی هستند، بنابراین به دنبال کرم‌هایی باشید که ممکن است حاوی این ماده باشند.

در حین رابطه به خود کمک کنید.

از کمک به خود در حین صمیمیت یا داشتن رابطه جنسی خجالت نکشید! از آنجایی که اکثر زنان تنها از طریق تحریک کلیتورال به ارگاسم می‌رسند، اگر به صورت دستی خود را تحریک کنند، یا از اسباب بازی در حین مقاربت استفاده کنند، شانس بیشتری برای رسیدن به ارگاسم خواهند داشت.

پوزیشن‌های مختلف جنسی را انجام دهید.

حرکات و تکنیک‌های مختلف سکسی انجام دهید تا بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. یک بالش زیر باسن خود نگه دارید و با شریک زندگی خود در یک حرکت کمی دایره‌ای و آسیاب حرکت کنید. این کمک می‌کند تا مقداری فشار و اصطکاک موجب تحریک نقطه مناسب شود. مهم‌تر از همه، زمانی را برای لذت بردن از رابطه جنسی اختصاص دهید.

اگر راهبردهای خودیاری مؤثر واقع نشوند، پزشک متخصص در اختلال عملکرد جنسی ممکن است بتواند مشکل را تشخیص دهد.دلیل ارضا نشدن دختر چیست

instagram banner
ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.